YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO

Pikkumyy Olen kyllä maailman huonoin ihminen selittämään asioita, muua yritetään :D Suntuubi on minulle vieras, mutta kävin siellä kurkkasemassa kun joskus sinne blogia harkitsin.
Kirjautumisen jälkeen näkyy näytön yläreunassa mm.sivupohjat joissa erilaisia kuva-aiheita. Valitset mieleisen ja "rullaat" takaisin ylös ja painat valitse. Sen jälkeen tulee vielä kysymys tyyliin "oletko varma..." tms. vastaat kyllä ja sivupohja vaihtuu
Itselläni on vuodatuksessa blogi ja siellä olevat valmiit sivupohjat ovat aika tylsiä. Onnaksi jotkut kiltit ihmiset pitävät blogeja joihin ovat tehneet sivupohjia ja sieltä saa sitten napata mieleisensä. Varmaan suntuubissakin joku harrastaa sivupohjien tekoa nimenomaan suntuubin blogeihin.
Toivottavasti sait selvää ja apuja.
 
Onnea Karpalo :flower:
Ja kiitos kaikille onnitteluista,kyllä se pian on teidänkin vuoronne :hug:
Olen hyvin varovaisena onnellinen, kun tuntuu että niin paljon on vielä selvittävää....siis vauvalla,että maailmaan tulee :heart: Kaikki NP-ultrat,lapsivesipunktiot,rakenneultrat........pelkään että jossain kohdin tulee romahdus maanpinnalle.Niin paljon on tässäkin ketjussa kaikille tapahtunut :eek: Huhhuh!

Illalla pitää tehdä uusintatesti, jos ehdin apteekkiin, kun koko ajan on jollain joku meno :D
Sitten vasta kerron miehelleni :heart: ja lapsille vasta kun 12 vko on täynnä.

Meillähän on jo nyt suurperhe ja ajan semmoista Transporter pikkubussia :D .Siellä on yksi paikka vapaana, kun on 8 hlö:n auto ja meitä on vain ;) 7 nyt.Ollan me aika sirkus, kun mennään paikasta toiseen jo nyt, saatikka jos perhe vielä kasvaa :D B)

Nyt ei päähän tänään mahdu kuin oma napa, anteeksi siskot :heart: , huomenna palaan taas kuriin ja olen oma empaattinen itseni =) Olette kuitenkin kaikki mielessä ja tärkeitä ja luen juttunne tarkasti :heart:
Pus och kram :flower:
 
Onnea Torpeedolle, hienoa!!

Synttärionnittelut Karpalolle.

Pyrstötähden juttua myös olen kans lukenut. Olet kyllä tosi positiivinen, että todella uskallat tuolla iällä napsata klipsit irti ja yrittää raskautta (hienoahienoa). Itse tässä tuntuu jo että on aivan liian vanha (täytin just 44) ja ei tästä hommasta mitään tuu jne. jne. No sehän tässä palstassa on hyvä, että on teitä kanssasisaria, jotka omien tekojensa ja kokemustensa kautta kannustavat muita ja kaikilla sama päämäärä.

Lapsellinen68: Näihän se menee mitä sanoit, eli hyvä tsekata tilanne missä mennään ja onhan ne miehenkin simpat hyvä testata. (toistanko jo itseäni...)

Hyvää viikonloppua
 
pyrstötähti
Varmaan uskallan napsasta kun en ihan tosissani jaksa uskoa että mitään ehkä tapahtuukaan näillä vuosilla,kyllä ne munasolut on sen verran ikäneitoja jo,mutta joka kuukausi ne tuntuu kypsyvän ajallaan ja kk:t säännöllisesti toimii ja nää muut arvot on kohdillaan. Ihan jees oloki jo alkaa olla olen käpsehtiny kotosalla,sain käydä suihkussa ja viikon kuluttua poistetaan tikit,haava on kylläkin tosi pitkä mutta jää sopivasti läskimakkaran alle piiloon,ehkei tässä ihan playboy-kuvia menetetty, Jalluun kelpaa vielä pullukkamissiksi =) täti tulee keskiviikkona viimeistään ja eiköhän sitten pikapuoliin jo pääse jatkamaan avioelämää. Minä toivon niin kovasti sitä että jokainen meistä saisi edes sen yhden ja olen todennutkin että jos ne plussat tulisivat nyt enskertalaiselle olisi se ihanaa me muut vaikka vartoomme pitempään,mutta eipä se ole meidän valittavissamme valitettavasti. Yhtä kovasti kaikki omalla kohdallaan toivovat ja nyyttinsä ansaitsevat ja nythän täällä on puhuri alkanut käydä. Tekin joilla muutama hoitokerta ei ole tuottanut vielä tulosta,osa teistä on vielä sen ikäsiä että vuosia on jäljellä ihan luomuvauvaakin vielä saada alulle,ihmeellisiä tarinoita saamme jatkuvasti lukea. Sen minä muistan takavuosilta että kun tuolla hengellisellä osastolla porukat myi golden ja herbalife tuotteita ja siellä tankattiin e-vitamiinia ahkerasti niin siellä tuli monikin viisissäkymmenissä raskaaksi,mene ja tiedä. Tuolla amerikan palstoilla on runsaasti erilaisia luontaisvalmisteita joiden väitetään lisäävän fertiliteettiä,en ole kokeillut. Mutta kyllähän ihminen on kokonaisuus ja kaikki vähän kaikkeen vaikuttaa. Ollaan positiivisella mielellä ja aletaan asennoitua kuin jo olisimme tavoitteessamme,huijataan kehomme ajatuksen voimalla,ties mitä vielä tapahtuu :flower:
 
Täällä meillä ei pupuilla varmaankaan koko viikonloppuna,,, tai sitten juu
, koska isäntä on töissä koko viikonlopun melkeinpä yhtäpäätä. Käy vain huomenissa nukkumassa muutaman tunnin ja taas menee (no, siinä välissä ehtisi kyllä... ) tädilläkin on vielä hameenhelma oven välissä, mutta kyllä se jo alkaa olla mennyttä tätiä tällä kertaa ja toivottavasti ei näyttäytyisikään piiiitkään aikaan täällä meillä
Kohtalaisen levoton olo tällä kuumeilijalla täällä


Kaikille oikein mukavaa ja aurinkoista viikonloppua


toivoopi AinoEmilia
 
onpas viikko mennyt nopeasti! Olen jaksanut tulla koneelle tosi huonosti, kun töissä flunssa on kaatanut työkavereita petiin ja osakseni on tullut tuurata paria kollegaa omien töiden lisäksi, joten iltasella sitä on vain torkkunut soffalla. Kiire on tosin auttanut myös siinä, ettei ajatus kulje koko ajan raskaus-keskenmeno jutun ympärillä.

Onnea Torpedolle plussauksesta ja onnea Karpalolle synttäreiden johdosta!
Pyrstötähti: onnea sinulle myös matkaan kohti plussaa. Myönnettävä kyllä on, että itse olen viime aikoina taipunut taas miettimään, kuinka vanhoja munasoluja mulla on - kääk.

Kävin gynellä tiistaina ja hän totesi, että tilanne on ihan hyvä nyt, mutta kehoitti odottamaan kaksi kiertoa ennen yritystä, kun se viimeinen palanen istukasta poistui vasta pari viikko sitten. Arvatkaapas tuntuiko ikuisuudelta?
En aio odottaa kahta kiertoa, ehkä nyt yhden kuitenkin- en tiedä-, jotta katson, että normaalikierto palautuu. Jo eilen ja tänään ovistesti näytti aika selkeät viivat, jotta sen suhteen olen onnellinen, että kroppa nyt taas toimii. Joten ehkä plussaa mulle ei ole odotettavissa tässä kuussa. Kaupassa näin eilen aivan pienen vaaleanpunaisiin puetun vauvan ja kuiskasin hiljaa miehelleni, että mä haluun tollaisen.

Ihana lauantaipäivä vasta alkamassa - nautitaan!
 



Mari66..................kp2/?
AinoEmilia.............kp7/31-34................4.haaveissa/1.yhteinen
mimmimamma......kp8/27.......yk 6 v.
dinosaurus61........kp9/26-28....................6. haaveissa
Rva Pikkumyy.......kp10/31......yk 2......4.haaveissa/1.yhteinen
Nuusku...................kp10/26.........................4.toiveissa
keijukka.................kp12/29.......................4.haaveissa
päivänkakkara67..kp13/26.........................1. haaveissa
mimuli....................kp13/27.......yk 1........4. haaveissa
vilmaville...............kp14/28-30..ykn1,5v..9.s haaveissa
Karpalo67..............kp15/28.......yk yli 4v..2.toiveissa
äippä67..................kp17/26-39................2 lapsi haaveissa
lapsellinen67.........kp21/?........yk1,5v....1. haaveissa
Minni-07................kp23/29......yk3.........2.toiveissa, 1.yhteinen
pyrstötähti.............kp25/28.....................4.haaveissa
Mussukka67..........kp 25/29.....yk 9........2.toiveissa, 1.yhteinen
gitte.......................kp26/28.....................1. haaveissa
pääpilvissä............kp41/25-43..............1.yhteinen haaveissa
Hellu1....................kp?/?..........................3. haaveissa
Elina67..................
ruujakengu...........
annastiina.............

[/b][/i] Kaikille Onnea kiertoon!


Haamuilijat:

-


Plussanneet:


äittä-67.... 8.4.2008... kp 32

torpeedo..17.4.2008..kp24/25 yk 1



 
Kiitos avusta nuusku, vielä en osaa mutta kyllä vielä joku pv! :D

Mukavaa pvn jatkoa kaikille! :flower:

Hei kaikille!

Paranemista toivon kaikille, keillä sairautta tai kipuja!


Meillä ihana aamu ollut heräsimme 8 aikaan, koska eilen iltavr, niin minäkin nukuin enemmänkuin 5:00 asti.


Sitten tietenkin lähellä oloa:


Sitten yhdessä näitä töitä teimme:
, aurinko porotti, minä olin toppi päällä ja housut, koska tuuli ei osunut takapihallemme!


Sitten kuntoilua, menimme miehen kanssa kauppaan näin:
,
, olipa mukavaa!

Jatkoin päivääni näin:


ja sen jälkeen olikin jo aika tehdä:


Ja nyt vasta:
,


Plussailkaahan taas, se on niin mukavaa luettavaa!


Huomenna alan taas tikuttamaan ovista, eiköhän se sieltä löydy!




mimulille onnea myös, että nopeasti raskaus alkaisi!


Tietenkin ihan jokaiselle toivon plussaa: Ja ovisaikaa juuri eläville paljon Onnea peittojen pöllytyksiin!


Masuasukeille paljon onnea edelleen masumatkalle!


Heippa taas kaikille!
 
Hei Lapsellinen67,
minulle voit lisätä .... 4. haaveissa/1. yhteinen

Vietin keskipäivän pihamaalla
ja sitten näin
, koska meilläkin niin lämmintä ja ihanaa . Lisäksi puutarhaa herättelin kesää varten, joka onkin ihan pian


Iltaa vietän itsekseni, koska mies työssä ahertaa ja kotona asuvat pojat omissa menoissaan ja harrastuksissaan
ja


Leppoisia tuulahduksia ja onnistumisia ovistesteihin sekä plussailemisiin


Rouva Pikkumyy,
mistä olet poiminut nuo kuvakkeet viestiisi.... ? Taitaa olla minulla vielä paljon oppimista


t. AinoEmilia


Eikäkun.... löysinhän minä...
 
Nyt olen pihalla kuin lintulauta!
Ei tullutkaan tätiä?? Vuotoa oli tasan kahden vessa reissun verran ja sitten ei mitään. Edes siteeseen ei tullut mitään.

KP on siis tänään kaiketi 28, ovista en ole bongannut tässä kierrossa.
Ehkäpä keho on vielä sekaisin tuosta keskenmenosta tai sitten vaihdevuodet on saapuneet :/

Kauniita unia kaikille!
 
Huomenta teille kaikille!
Oma napa:kp27/28 ja kuukautispoltetta alavatsalla,että täti tekee tuloa kylään huomenna,tulisi nyt pian,että pääsen tammivauvaa yrittämään alulle.

Eilen kävin rakkaan äitini haudalle viemässä kukan ja pari enkeliä,seuraavan kerran kun äitini haudalle menen,niin siellä onkin silloin jo hautakivi.Huomenna on vaikea päivä,kun äitini kuolemasta tulee puoli vuotta.

Miten teillä muilla on mennyt?

Peukkuja teille kaikille ja lähettäkää täti tänne,että pääsen tammivauvaa yrittämään alulle.

 




AinoEmilia.............kp8/31-34................4.haaveissa/1.yhteinen
mimmimamma......kp9/27.......yk 6 v.
dinosaurus61........kp10/26-28....................6. haaveissa
Rva Pikkumyy.......kp11/31......yk 2......4.haaveissa/1.yhteinen
Nuusku...................kp11/26.........................4.toiveissa
keijukka.................kp13/29.......................4.haaveissa
päivänkakkara67..kp14/26.........................1. haaveissa
mimuli....................kp14/27.......yk 1........4. haaveissa
vilmaville...............kp15/28-30..ykn1,5v..9.s haaveissa
Karpalo67..............kp16/28.......yk yli 4v..2.toiveissa
äippä67..................kp18/26-39................2 lapsi haaveissa
lapsellinen67.........kp22/?........yk1,5v....1. haaveissa
Minni-07................kp24/29......yk3.........2.toiveissa, 1.yhteinen
pyrstötähti.............kp26/28.....................4.haaveissa
Mussukka67..........kp 26/29.....yk 9........2.toiveissa, 1.yhteinen
gitte.......................kp27/28.....................1. haaveissa
Mari66..................kp28/?
pääpilvissä............kp42/25-43..............1.yhteinen haaveissa
Hellu1....................kp?/?..........................3. haaveissa
Elina67..................
ruujakengu...........
annastiina.............

[/b][/i] Kaikille Onnea kiertoon!


Haamuilijat:

-


Plussanneet:


äittä-67.... 8.4.2008... kp 32

torpeedo..17.4.2008..kp24/25 yk 1


 

Yhteistyössä