YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO

pyrstötähti
töissä pakerretaan ja kalenterin mukaan alla 3 viikkoo purkuun. Olen lukenut liikaa netistä näitä juttuja ja aika masentunut tuloksista vai onkohan niin että ne jotka raskautuvat purkuleikkauksen jälkeen lakkaavat kirjoittelemasta ja alkavat hautoja massukoita,mene ja tiedä. No täti on tulossa ruskeat viirut paperissa ja 27 kp joten ainakin se puoli kondiksessa. Kuinka monta päivää ennen ja jälkeen sen varsinaisen ovulaatio-huipun se testissä näkyy eli ole niin malttamaton että saisin rapistella sen testerin kanssa veskissä kun en ole koskaan kokeillut. Iloista ja aurinkoista viikkoa kaikille, ja pikkuMyylle joka kyllä on ottanut kaiken irti tämän kertaisesta ovulaatiosta,sitä se nuori lempi teettää. Olen jotenkin ihan varma että plussaat hetimmiten uudestaan ja jouluvauvastakin tulee totta :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pyrstötähti:
pääpilvelle: kyllä noi oireet on selkeet,tuntemukset munasarjassa,limaisuus ja tietty toi testi,miksi luulet että se ei olisi ovulaatio? Ja jos kierto on tuolla välillä niin eikä se olisi ihan oikea ajankohtakin? Ei muuta kuin tositoimiin niin saat plussan toiseenkin testiin muutaman viikon kuluttua onnea matkaan :hug:
Niin siksi vaan epäilin, koska on tosiaan ihka eka kerta kun testailin ovista, mut noi tuntemukset on kyllä yhtä vahvat kuin aina ennenkin kun olen asiaan kiinnittänyt huomiota.
Toivon todellakin, että meidän hetki olisi nyt, kyllä sitä on odotettu ja toivottu...

Lämmin kiitos Sinulle pyrstötähti !
:flower:
 
Pääpilvissä: Mä siis pähkäilin tuota ovisasiaa ihan yleisesti, enkä siis tarkoittanut, ettei sulla ois ovista. Hoksasin nyt jälkeenpäin että noinkin mun jutut vois tulkita. :/

Pyrstötähti: Nettiä ei kannattais selailla liikaa tai pitäisi osata lukea valikoiden. Itse olen lukenut aivan liikaa korkeasta FSH:sta yms. :LOL: Tieto lisää tuskaa ja sitten kun on kauhean ristiriitaisia juttuja, niin tiedä sitten mihin uskoa...
Voin muuten kuvitella että operaation jälkeen sulla on jännät fiilikset. :)
 
pyrstötähti
kun ei ole noin 7 vuoteen tullut mieleenkään raskauden mahdollisuus ja nythän se on kuten joku sanoin 1 % mahiksillakin jotkut ovat tehneet lapsia maailmaan, mulla toi fsh arvo oli 11 ja en tiedä onko se korkea vai ei mutta koska 1 huippugyne olisi lähtenyt koeputkihedelmöityksen tekemään heti ja tämä toinen joka on erikoistunut näihin purkuleikkauksiin lähtee operaation tekemään ja pariin kertaan on ultrattu kaikki röörit niin taidan nyt heittäytyä vaan kohtalon huomaan ja lopettaa kaikenlaisten (paitsi tämän) palstojen lukemisen. Mulle tehdän avoleikkauksena operaatiokin eikä tähystyksellä ja jotenkin ajattelen että hänellä on monta onnistunutta operaatiota tehtynä että en voisi enempää tämän asian eteen tehdä. Sen verran ole miettinyt että jos en luomusti tule enää raskaaksi en lähde kuitenkaan enää näin vanhaa konetta piiskaamaan enempää. Jos ei tulosta synny niin kuitenkin voin lopettaa jossittelun ja alkaa odottelemaan lapsenlapsia =)
 
PYRSTÖTÄHTI:Kiitos nopeasta tädin lähettämiestä,täti tuli kylään juuri.Ihmettelen vaan,kun mulla on kierrot nyt lyhentyneet,nyt tuli täti jo kp24 eli nyt saa laittaa oma napa:kp1/28.
Viime kierrossa mulla tuli täti kylään kp26,osaako kukaan sanoa,mistä johtuu,että kierrot lyhenee ja täti tulee aiemmin kylään?
 
Gitte: Iän myötä follikkelivaihe lyhenee ts. munarakkulat kypsyvät nopeammin kuin nuorempana.

pyrstötähti: Fsh 11 ei ole vielä lainkaan paha. Tosin alle 10 sen mieluiten pitäisi olla, mutta 11 ainakin minun näkökulmastani on vielä ihan hyvä. Minullahan se on 14,7, mikä on jo huomattavasti pahempi juttu. Yli 20 alkaa sitten olla jo aika toivoton... Tuo fsh:han vaihtelee hyvinkin paljon, joten sinulla saattaa olla jossain kierrossa jopa reilusti alle 10.

omaa napaa: Lämmöt ei sitten nousseet, ainakaan tämän päivän mittauksen perusteella, joten eipä ovista tainnut sitten olla, kuten pelkäsinkin. Huoh... toivottavasti se täti edes tajuaisi tulla... muuten tää menee entistä toivottomammaksi... :'(
 
Heippa teille kaikille :wave:
Oma napa:kp2/28 ja kovasti odottelen,että täti lähtee kylästä pois ja pääsen tikuttamaan ovista ja tammivauvaa yrittämään alulle.
Nyt menen juomaan kuumaa mehua ja ottamaan yskänlääkettä ja nukkumaan,että pääsen tästä flunssasta+vatsataudista eroon,kun perjantaina pitäisi selvitä työhön.

Miten teillä muilla on mennyt?

Peukkuja ja plussatuulia teille kaikille!
 
Alkuperäinen kirjoittaja lapseton67:
Vauva haaveissa:



pyrstötähti.........kp1/28..............4.haaveissa
Mussukka67.........kp 1/29..........yk 9...2.toiveissa, 1.yhteinen
gitte..................kp2/28...................1. haaveissa
Mari66..............kp3/?
mimmimamma.....kp11/27.......yk 6 v.
Nuusku...... ........kp12/26.....4.toiveissa
päivänkakkara67..kp12/26...........1. haaveissa2.toiveissa
Rva Pikkumyy..kp 16/32..yk 1 4.s haaveissa/1. yhteinen
pääpilvissä.....kp17/25-43........1.yhteinen haaveissa
vilmaville.............kp16/28-30.........ykn 1,5v..9.s haaveissa Karpalo67.............kp17/28........yk yli 4 v.....
lapseton67.............kp18/?... yk1,5v /1. haaveissa
äittä-67.............kp19/28-30..........yk1..3.haaveissa, 2.yhteinen


Minni-07...............kp32/29...........yk2.....2.toiveissa, 1.yhteinen
Hellu1..................kp53?/?......3. haaveissa
Elina67..........

ruujakengu.........
annastiina..........

keijukka...4.haaveissa
[/i]

Kaikille Onnea kiertoon!



vauvaa odottavat:

 
Moikka teille kaikille!
Juuri tuossa laskin,niin mulle osuu la 30.12.-08 eli jos onnistumme saamaan ensi viikolla vauvan masuun kasvamaan oviksen aikana,niin ei tule tammivauvaa,vaan jouluvauva,rukoilen nyt valtavan kovasti,että mulle tämä oma pieni jouluvauva suodaan syliini ja odottelen tädin lähtöä jo,että pääsen tikuttamaan ovista.

Miten teillä muilla on mennyt?
 
Lumista aamupäivää kaikille!

Minut voi sitten taas lisätä tuonne haaveilijoiden puolelle ja vähän rupeaa vaikuttamaan siltä että haaveksi se oma lapsi taitaa jäädäkin.

Vuoto alkoi 24.3. ja määrästä päätellen ei kyllä ole pienintäkään toivoa että siellä ketään enää olisi. Pienenä lisä bonuksena jouduimme lopettamaan meidän koiran eilen illalla eli nyt on kyllä aika tyhjä takki :'( .

Toivon sydämestäni että tuotte pitkään plussa junan reilun viikon päästä tähän pinoon.
 
Moikka, niinhän siinä kävi, että kp1/29 ja yk 9 pärähti käyntiin. Ja vain te voitte ymmärtää fiilikset! Pää täynnä kysymyksiä ja vastaukset hukassa... Mistä sitä saisi kärsivällisyyttä yritellä ja odotella, että onnistuisi?
Lämpimin terveisin ja tsemppiä, Mussukka67
 
Mussukka67: Kyllä ymmärrän tuon tunteen.... :( Voimahaleja sulle :hug: :hug:

Innostuin niin tuosta joulunaluslapsen saannista, että tilasin pitkästä aikaa testejä Kotitestistä....peräti 20 kpl....tosin on vielä monen monta päivää ennenkuin pääsen testaamaan, nyt 17/27. Tosin vasta tilasin ja maksoin eilen, etteiväthän ne nyt vielä tulekkaan. Mutta jospa ne olisivat onnen testejä, laskin että LA olisi 15.12....voi jee, miten ihana aika saada vauva =)
 
Pahoittelut mari66

Mussukka67 samoin menkkojen tulo pahoittelut!



pyrstötähti.........kp28/28..............4.haaveissa
Minni-07...............kp32/29...........yk2.....2.toiveissa, 1.yhteinen
Hellu1..................kp53?/?......3. haaveissa

Teille peukut pystyssä, koska testejä? Onnea testailuihin!



Nyt vasta saimme karjalanpiirakat valmiiksi, eilen tein riisipuuron valmiiksi, mutta yhtäkkiä saimmekin päähän lähteä verho ostoksille miehen kanssa , siis eilen ja kun kotiuduimme, emme enää alkaneet. mutta nyt siis valmiita ja makoisia! Sekä riisipuuro täyttiesiä, että perunamuusi täytteisiä! Sanoinkin miehelle, että joskus tekisin niitä vaikka koko pvn , niin ihanaa puuhaa on!


Jos meille tulisi jouluvauva, la olisi noin 16.12.08, mutta ilm, koska sektio synnytystapana, saattaisi olla jo marrasvauvakin, mutta samapa tuo, kun vain saisimme vauvan! Se olisi niin ihanaa!


Lämmöt on jo nousseet, heti oviksen jälkeen!


Vauvan nuttua kudon ajan kulukseni, muita yhtä "höppäniä", kuin minä, että kudotte jotain pientä tai ostatte?


Täällä kauhea talvikeli, kuten varmaan joka puolella Suomea?


Plussarikkautta nyt pinoomme oikein kovasti toivotan!


Rva Pikkumyy

 
pyrstötähti
mari66 tosi pahoillani sun puolesta mutta silti parempi heti kuin muutaman viikon kuluttua, eikö kuitenkin ole näin...

Mussukka67 suakin harmittaa nyt ja minuakin sun puolestasi.

gitte, soli mun syy, että täti tuli, lähetin liian vikkelään kun käskit vai lähetinkö sen nyt väärään osoitteeseen,kun joku teistä pyysi tätiä kylään ja toi joulupukinmuori oli lian nopea, mutta toisaalta pääset nopeemmin yrittämään,positiivinen seikka.

oma napa: ne alko nyt eli 1/28 menossa joten säännöllistä on, oon aatellu että kun en oo käyttäny mitään hormonaalisia ehkäisyjä yli 15 vuoteen niin oiskohan kierto siksi pysyny noin kellontarkkana sekä oviksen että vuodon alkamisen aikaan. 2 kertaa tässä viimeisen 5 vuoden aikana on alkaneet 5-6 päivää liian aikaisin eli ehkä se kielii vaihkareista mutta mites ne nyt vielä näin nuorella neidolla alkaisi :eek: Minun ystävättäreni odottaa kaksosia jos pysyttelen sitten tulevat kuukauden moisen hedelmällisyyspommin vieressä niin väkisin siitä tarttuu jotain ituja mun jo tomuttuneisiin follikkeleihini :LOL: ja ne virkistyvät ihmeesti hedelmöittymään. Vauvat syntyvät syyskuussa ehkä jo aiemmin kun tulee ahdasta. Eli vauvakuumetta kyllä pääsee tyydyttämään käytännössä sillä apukädet ovat tarpeen. Myrskyisää viikkoa luvassa ja tuulen mukana lentää plussia kaikkiin testeihin,olen varma siitä, käykääpä kertomassa kaikki kuulumisia, tämä pino on ihana keidas erämaassa :heart:
 
Mari66:lle halaukset. :hug: Paljon ikävää yhtäaikaa... koeta sinnitellä nämä vaikeimmat päivät.

Mussukka67:lle tsemppiä. Tää haaveilu tahtoo olla aikamoista aaltoliikettä...

Rouva Pikkumyytä täytyy onnitella lämpöjen noususta. :)
Siitä ainakin tietää että toiveita on...

Minä en ole mitenkään varautunut siihen 1 % ihmeeseen enkä hössötä mitään juttuja. Eikä minulla ole mitään "konkreettista" vauvakuumetta. En ole koskaan ollut mikään vauvaihminen... Tää voi kuulostaa hassulta ottaen huomioon palstan jolla kirjoittelen. :LOL:
Siellä sisällä jossain vain on se tunne kuitenkin...

Lisäilen kun pyrstötähti ehti tuohon väliin.

Pyrstötähti: Miten maltat odottaa operaatiota? Minä en malta kohta odottaa sinun operaatiota... :LOL:
Jotenkin tuntuu, että kaikki onnaa kohdallasi... Noin säännöllinen kiertokin. :) Oispa mullakin...
 
pyrstötähti
Mä odotan sitä sairaslomaa aivan hirveästi alan nimittäin kutoa silloin urakalla kaikille teille vauvantöppösiä ja nuttuja mutta en tiedä kyllä miten saan ne skannattua teille joten laitelkaa sitte osotteita. Mä en ihan oikeesti usko että raskaudesta tulee kohdallani totta kyllä tää mun ikä on sitä luokkaa mutta mulle riittää kun saan haaveilla siitä vielä vuoden tai kaksi ja tiedän että se on edes teoriassa mahdollista. En osaa ajatella todeksi sitä että testaisin plussaa ja että raskaus jatkuisi ja että kaikki menisi hyvin joten ajattelen nyt vain ihan päivän kerrallaan,mutta kyllä mua jännittää operaatiokin kun se on avoleikkaus ja että kuinka siitä äkkiä toipuu. Mä kyllä heti kerron teille mikä oli tapahtumakulku ja miten ne saatiin avattua,osaakohan ne enää vanhaa reittiä kulkeakaan ilman kartturia, poloiset munasoluni jotka olivat varmaan tuudittautumassa lähinnä seniorivaiheeseen :LOL:
Niistä se kuitenkin on viime kädessä kiinni eikä siinä auta vaikka kuinka kierto on säännöllinen, valitettavasti joten aina se parempi on mahdollisuus kun on esim 6 vuotta nuorempi sillä tässä asiassa muutama vuosi romahduttaa munasolujen tason,ainakin näin olen lukenut,mistä sitä tietää ja yksilöitähän me kaikki ollaan. Anyway, kun minulla on jo 3 tervettä lasta niin jos niitä lapsia tähän pinoon tulee rajallinen määrä niin mieluusti suon ne teille joilla on syli ollut tähän saakka tyhjä ja sitten vasta menen sinne jonon hännille :heart:
 
Kylläpä toiveet oviksesta saa heittää. Lämmöt on nyt alempana kuin ennen ovisplussaa. Ovistestin tein huvikseen kuten eilenkin ja sama juttu; näyttää edelleen liian selvää viivaa. Eli kroppa taas yrittää kypsyttää sitä munista taas hamaan ikuisuuteen saakka ja tätiä ei näy ilman hormoneja. Kiva... :headwall:
 
Hei!

Pistelyt on GonalF:llä aloitettu pitkänäperjantaina ja eilen aloin pistämään jarrupiikkiä, Orgalutrania. Olin tiistaina ekaa kertaa ultrassa (pääsiäinen sekoitti vähän tätä ultarusta) ja kasvamassa on kymmenisen follikkelia. Tällä kertaa ne olivat hyvin tasakokoisia. Huomenna on seuraava ultra ja sitten ensi viikolla joko ke tai pe on punktio.
Meillä tehdään nyt icsi, kun viimeksi oli siinä hedelmöittymisessä ongelmaa. Kahdella edellisellä kerralla ei olla saatu pakkaseen mitään ja tyylipuhtaat negat on muutenkin olleet lopputuloksena. Tämä on varmaan meillä viimeinen kerta, kun kokeillaan hoitoja. Jos nyt ei tärppää, niin varmaaan siirrytään sitten kansainväliseen adoptiojonoon. Tuon asian olen aika hyvin nyt sisäistänyt, että jos nyt ei onnistu, niin sitten se on vain niin, että emme saa biologisia lapsia.

Aika erilaiset on fiilarit nyt kuin mitä on ollut edellisissä ivf-hoidoissa. Hormoonihuumat eivät juuri ole vaikuttaneet minuun vaikka aika isoa annosta pistelen tuota Gonalia (375). Sama oli edellisillä kerroilla - hyvin meni hoidot. Pettymykset oli sitten katkeria niellä, kun menkat alkoivat. Päätös, että lähdetään vielä kolmannen kerran hoitoihin tuli niin äkkiä, että varmaan siksi olen tosi rauhallinen ja en ollenkaan samalla tavalla täpinöissä kuin edellisillä kerroilla. Toki olen innoissani ja toiveet on korkealla, mutta olotila on kuitenkin ihan erilainen. Elämäntilanne on muutenkin niin erilainen kuin vuosi sitten; nyt on ihana loma takana, surutyö takana lähiomaisen menetyksestä ja töissä on löytynyt rutiini hommiin. Eli yksinkertaisesti sanottuna - on aika stressitön olotila.

Hyvää mieltä kaikille toivojille!


 

Yhteistyössä