gitte: Perusteliko se lääkäri miksi vauvahaaveet pitäisi jättää? Ja miksi sille ei tehdä mitään vaan katsotaan. Sinuna kävisin kuulemassa toisenkin näkökulman... :hug:
minä oon täytt'nyt kans 45 syksyllä ja en tunne itteeni kun noin suunilleen 35 vuotiaakai..että siis keijukka täällä tätä haaveilua on jatkanut jo pitempään, eli sen neljäs haaveissa.Alkuperäinen kirjoittaja mimmimamma:Minä vedän varmaan kuumeilupohjat, kun olen syksyllä täyttänyt 46 ja tunnen itseni 35 vuotiaaksi =) mies täytti juuri 39 ja eikä omia lapsia.
Meillä ongelmana ollut nuo alkuraskauden km /kemiaaliset raskaudet. Tapahtumia löytyy mutta eivät jaksa loppuun saakka. Kuusi vuotta yritystä takana ja kummassakaan ei vikaa...... Muu kun minun ikäni ja km altius tässä iässä 99,6 %.
3 lasta siis ennestään ja 6 virallista keskenmenoa (kaavinnan kautta) ikä km aikana 28-32... eli varmaan kohottaa tuota normi prosenttia 100 %
Edellen toivoa löytyy, koska hormoonitoiminta vireätä ja fsh tosi alhainen. Pelkäsin jo mummokuumeen tuloa, kun yöhikoiluja viikon verran ollut, kunnes tajusin että "hikoilu" johtui flunssan jälkitaudista ja kuumeesta sekä sen "sahailusta".
Poskiontelotulehdukseen hain sitten maanantaina kuurin ja nyt kaksi yötä ilman hikoilukohtauksia (niska, yöpaidankaulus ja hiukset märät, nyt kuivat) Toivotaan että lääkkeet olisivat ihan oikeasti purreet, tuohon pöpöön ja yöhikoilut siirtyisivät hamaan tulevaisuuteen.
Rva pikku-myy on vanha tuttu 35 + ryhmästä. Mielellään lueskelen teidänkin juttuja jos iänpuolesta mahdun mukaan kuumeilemaan. Tai perustanko yksin 45 + ryhmän
mimmimamma....................8/26-27
:flower: mimmimamma
Alkuperäinen kirjoittaja lapseton67:Vauva haaveissa:
mimmimamma.....kp6/27.......yk 6 v.
Nuusku...... ........kp7/26.....4.toiveissa
päivänkakkara67..kp7/26...........1. haaveissa2.toiveissa
Rva Pikkumyy..kp 11/32..yk 1 4.s haaveissa/1. yhteinen
vilmaville.............kp11/28-30.........ykn 1,5v..9.s haaveissayk1,5v /1. haaveissa
Karpalo67.............kp12/28........yk yli 4 v.....lapseton67.............kp13/?
äittä-67.............kp14/28-30..........yk1..3.haaveissa, 2.yhteinen
gitte..................kp20/28...................1. haaveissa
pyrstötähti.........kp23/28..............4.haaveissa
Mussukka67.........kp 25/29..........yk 8...2.toiveissa, 1.yhteinen
Minni-07...............kp27/29...........yk2.....2.toiveissa, 1.yhteinen
Hellu1..................kp50/?......3. haaveissa
Elina67..........
ruujakengu.........
annastiina..........
keijukka...4.haaveissa[/i]
Kaikille Onnea kiertoon!
vauvaa odottavat:
Mari66 :heart:
Päivitin tätä, toivottavasti meni oikein. Korjatkaa jos on jotain virheitä.
Pupuilurikasta pääsiäistä kaikille!