Yli 36v KesäToiveet

Ai niin, unohtui yksi juttu.

Eli mulla on myös kokemusta siitä miten pillerien syönti sekoittaa noita kiertoja. Silloin, kun esikoista yritettiin tehdä, niin olin juuri lopettanut pillerit. Menikin melkein vuosi ennen kuin tärppäsi, sillä kierto oli pitkä ja välillä vähän mitä sattuu. Sen jälkeen en olekaan pillereitä syönyt.

Kumma, ettei siitä asiasta puhuta etukäteen silloin, kun pillereitä kaikille kaupitellaan nuorena? Olishan se ihan hyvä tietää etukäteen, miten se voi vaikuttaa. Vaikka voipa olla, että nykyisin jo sanovatkin, mutta mulle ei ainakaan kukaan sanonut. Sanottiin vaan, ettei pillerien pitkäkään syönti vaikuta mihinkään.

Kannattaa siis varmaan mennä aika pian lääkäriin, jos ei itsekseen ala kierto toimia.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.12.2006 klo 15:26 klaava kirjoitti:
? Torstai, enää 3 yötä jouluun....?

----SYYSTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄÄ:


PLUSSANNEET :heart:

Pilkettä la 10.8.07

Epskeps :hug: :(

Kuntsikka

Lyydia2001

Maudie :hug: :(

äitix8

Miesku

HissunMyy la. 11.5.07.

Klaava rv 18+0


HAAMUILIJAT :xmas:


PIINASSA :headwall:

Micosa 27/28-33

Pihlamaaria 21/24-29

Tiitiäisen äiti 23/28

PEITTOJEN ALLA ;)

Niksuliini


TÄTI KYLÄILEMÄSSÄ :hug:

HUKASSA ?
Mimsku 30/28
<br><br>
 
Hyvää torstaita!

Päivittelin tuota listaa ja korjasin omat kp päivät ja vähän siirsin myös Tiitiäisen äidin päiviä eteenpäin. Omia en muuten tietäisi, mutta kun menevät tässä kuussa kalenteripäivien mukaan :) Tiitiäisen äiti oli mua muutaman päivän edellä :xmas:

Taas lumet sulavat :kieh: Toivottavasti ei kaikki lähtisi pois.

Eilen siivosin tyttöjen kanssa niiden huoneet ja kolme muovikassillista lähti kamaa roskiin, enimmäkseen paperia ja askarruksia. Kyllä sitä roinaa on niillä älytön määrä ja taas kohta tulee lisää :eek:

Vielä pitäis jaksaa pari päivää töissä ja sitten on muutama päivä vapaata. Välipäivinäkin pitäis jaksaa tänne töihin laahustaa (autokorjaamon kautta, puskuri vaihdetaa :kieh: )

Peukut pystyy että saataisiin valkoinen pakkasjoulu :wave:
 
Puhaltelen teille täältä pilviä ja jos sen mukana tulisi vaikka luntakin :xmas: .

Laatikot paistettu , kinkun ruiskesuolaus meneillää, ja ostimpa sitten kunnon kinkun täksi vuodeksi eli reilu 11kg jospa sitten lähtis paino nousuun :LOL: . Päikkäreitten jälkeen piparin paistoa.
Lattiat pesty ja odottavat puhtaita mattoja. Ruokapöytä raivattavana (Ompelukone sun muut vehkeet sen päällä levällään) ja laitettava uusi pöytäliina siihen.
Lauantaina ois ns. vapaapäivä ja sunnuntaina sitten rosollin teko. Jos kaikki menee vaan suunnitelman mukaan.
JOulukuusi pitäis koristella varmaan tehdään se jo tänään, että saa sen pois päiväjärjestyksestä.

Mutta nyt ruisku käteen ja hommiin ;)
 
Tervehdys taas!
On tosi harmi ku tuli lämpöasteita, kamalaa loskaa joka paikassa. Laita vaan Tiitiäisen äiti puhaltaen, olisko siellä niin kylmä että saatais valkea joulu tänne :) ?
Mulla on kans mennyt vuosi raskaaksi tuloon kahdella viimekerralla, ja pillereitä olen syönyt kaikkien lasten välissä, eipä ole mullekaan kukaan koskaan sanonut että näin vois käydä. Mulla on muutenkin tosi epäsäännöllinen kierto ja pitkä. Jos aattona tekis testin, olisinko ollut niin kiltti että pukki plussan tois :saint: . Eipä se niin väliä vaikka tulis tätikin meille joulun viettoon, kunhan jotain tapahtuis.
Vai on siellä Espanjassa niin kalliit hoidot, eihän lapsettomuushoidot sitte oo kuin rikkaiden etuoikeus, vähävaraisemmat saa tyytyä omiin konsteihin? On suomessa sitte aika hyvin hoidettu se asia.
Joko Pilkkeellä alkaa yhtään helpottaa?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.12.2006 klo 13:27 Pihlamaaria kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.12.2006 klo 15:26 klaava kirjoitti:
? Torstai, enää 3 yötä jouluun....?

----SYYSTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄÄ:


PLUSSANNEET :heart:

Pilkettä la 10.8.07

Epskeps :hug: :(

Kuntsikka

Lyydia2001

Maudie :hug: :(

äitix8

Miesku

HissunMyy la. 11.5.07.

Klaava rv 18+0


HAAMUILIJAT :xmas:


PIINASSA :headwall:


Pihlamaaria 21/24-29

Tiitiäisen äiti 23/28

PEITTOJEN ALLA ;)

Niksuliini


TÄTI KYLÄILEMÄSSÄ :hug:

Micosa1/28-33

HUKASSA ?
Mimsku 30/28
<br><br>
 
Moikat =)

Täällä alkoi nyt 10 päivän loma :D Kiitos kovasti terveisistänne tuolla kirjoituksissa, vaikka en ole itse jaksanut kirjoitellakaan.

Teillä kaikilla tuntuu joulunteko olevan kunnolla päällä. Täällä on myös jotain puuhasteltu, enimmäkseen kyllä mies on paikkoja laittanut ja siivonnut, kun meikäläinen nukahtelee minne sattuu :ashamed:
Mutta kyllä on ollut mukava kun mies on sillätavalla huomannut etten oikein ole vedossa :heart: Pomoksi on hän tuota masussa olevaa alkua alkanut kutsua :D hmm..aika osuvaa minusta.

Kiinnitti kyllä huomioni tuo Tiitiäisen äidin suolaus, empä ole moista itse tehnyt koskaan. Täällä on kinkut valmiiksi suolattu, vai olenko nyt aivan väärässä? Miten se suolaus oikein tapahtuu :ashamed:

Toivottelen oikein ihanaa ja rauhallista ja lämmintä joulunalusaikaa kaikille.
Mulla on vielkin kokoajan oikeestaan huono olo ja tuo väsymys painaa päälle, mutta varmaan tämä lomakin auttaa kun saa levätä silloin kun tahtoo. Olen töissä saanut onneksi luvan mennä välillä pitkäkseni takahuoneeseen ja nukahtanutkin pari kertaa :p

Plussapaktteja Niksuliini ja Pihlamaaria, toivottavasti Joulupukki ymmärtää, että olette olleet NIIN kilttejä kokovuoden!
 
Huomenta!

Kinkun suolauksesta tähän alkuun: 15g suolaa/kg ja se laitetaan 2dl vettä.
Oman kinkkuni kohdalla vettä oli 2,2litraa. Oli siinä ruuttaamista, kun sitä 10ml ruiskulla survoin kinkun sisään. Lopussa sika vuoti kuin seula ja sitä suola vettä oli ikkunoissa ja lattiallakin. Kerron sitten joulun jälkeen miltä maistui :\| On meinaan eka kerta kun suolasin itse :)
Lauantai yönä sitten kinkku uuniin.

Raskaus-testejä en ole vielä hankkinut, enkä meinaakkaan ennekuin täti on reilusti myöhässä, näin positiivisesti ajatellen. Otan joulun ajan rauhallisesti :D Eli pidän teitä ja itseäni jännityksessä.

Nyt täytyy mennä kutomaan, että saan pojan palmikkopuseron valmiiksi jouluksi.

Pilkettä onko olo jo parempi?
 
heippa hei pitkästä aikaa =)
mulla on rauhoittunut toi paha olo. ja on vähän energiakin lisääntynyt.
hyvä hyvä.
torstaina olin siellä niskapoimussa ja vauva voi HYVIN!!!
onneksi! Olin todella tyytyväinen.
nyt voin ilmoittautua myös heinäkuun listallekin =)
Hyvää joulua kaikille tasapuolisesti!
päivittäjä laskettu aika täällä meillä on 2.7 =)
 

? Perjantai, enää 2 yötä jouluun....?

----SYYSTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄÄ:


PLUSSANNEET :heart:

Pilkettä la 10.8.07

Epskeps :hug: :(

Kuntsikka

Lyydia2001 la 2.7.07

Maudie :hug: :(

äitix8

Miesku

HissunMyy la. 11.5.07.

Klaava rv 18+0


HAAMUILIJAT :xmas:


PIINASSA :headwall:


Pihlamaaria 22/24-29

Tiitiäisen äiti 24/28

PEITTOJEN ALLA ;)

Niksuliini


TÄTI KYLÄILEMÄSSÄ :hug:

Micosa2/28-33

HUKASSA ?
Mimsku 30/28



[/quote]


[/quote]

[/quote]
 
Hyvä me :flower: Viestejä on yli 1000.

Aluksi itse en ollut mukana, mutta taitaa ainakin Tiitiäisen äiti, Epsukepsu, Pilkettä ja Klaava olla vieläkin alkuperäisistä mukana. VOi olla vielä muitakin mutta en tällä hetkellä muista enkä jaksa lähte lukemaan tuota "historiaa" tuonne sivujen alkupäähän. Tämä pino ei vaan suostu hautautumaan tuonne sivuille joitain... :D

Vielä kaksi yötä jouluun =) Vielä ei paniikkia mutta huomenna se taas nähdään kun pitäis siivota, käydä kaupassa ja tehdä loppusilaus jouluun eli koristella kuusi ja etsiä muut koristeet ja pöytäliinat... :eek: Olen kyllä yrittänyt pikkuhiljaa siivota ennakkoon, ettei huomenna tartte aloittaa aivan alusta. Toivottavasti aattona on kaikki tehtynä :saint:

Kiva kuulla Lyydia että kaikki on vauvalla hyvin =)

Tiitiäisen äiti: Mulla olis yksi r-testi kaapissa kun en ehtinytkään sitä viimeksi käyttää, saas nähdä, kuinka kauan jaksan pitää sitä kaapissa :whistle: Jos tapaninpäivää jaksais oottaa (tai jos aikaisemmin täti ei tule).

Hyvää Aaton aattoa kaikille :wave:
 
Meillä sataa vettä kuin Esterin Peestä ja on kuulemma luvassa koko joulun ajan :(

KInkku menee uuniin huomenna ja rosollin porkkanat ja perunat ovat kiehumassa ja ajattelin sittenkin tehdä rosollin jo huomenna ettei jää mitään sunnuntaille. Avokin lahja vieläkin paketoimatta ja appi teki pojan nukelle sängyn minkä olin jo aikaa sitten pyytännyt ja nyt se olis sitten valmis joten joudun hakee lisää joulupaperia kaupasta kun loppuu kesken.

Naurattaa välillä, kun puhun pojalle joulusta, kun on jouluvaloja, joulutonttuja, joulukuusi, joululahja, joulukinkku, joulupukki joulupöytäliina, jouluverhot, joulukynttilät ;)

Säätilanne muuten täällä: ylin lämpötila 10 astetta ja alin 3 astetta joten tervetuloa epsanjan lämpöön jos kuka on sitä ajattelemassa
 
Heipat kaikille! :wave:

Kyllä mulla vaan on ikävä tätä sakkia, että pakko oli tulla vähän kurkkimaan mitä tänne kuuluu.. :ashamed: :saint:

Kerronpa sitten samalla vähän omia kuulumisiani.

Km:sta ja kaavinnasta on nyt reilu viikko. :'( Maanantaina jouduin käymään tk-lääkärissä kovin kipujen takia ja lääkäri sitten totesi sisäsynnyttimien tulehduksen ja sain sitten hurjat antibioottikuurit mukaani. Joudun nyt syömään kahta eri antibioottia, yhteensä 5 tabua päivässä ja 2 viikon ajan.. :( Ei totisesti ole kivaa ei. Mutta onneksi kivut hävisivät parin päivän jälkeen.

On ollut kyllä tosi rankkaa kun keskenmenon lisäksi tuli vielä tämä tulehduskin. :( Mutta täytyy tässä yrittää vaan jaksaa. Onneksi on tuo poika joka pitää tässä elämässä ja arjessa niin tiukasti kiinni ettei tässä oikein jouda murehtimaan.

Tänään kävin ystäväni, joka sai reilu viikkoa aiemmin tietää omasta keskenmenostaan, kanssa hautausmaalla viemässä kynttilät syntymättömien lasten kivelle. (Kiitos Klaavalle vinkistä!) On kyllä tosi ihanaa että sellainen on. Oli kyllä aika kova pala laskea se kynttilä sinne.. :'( Samalla löysin toisen kiven, tai risti se oikeastaan oli, joka on tarkoitettu muille hautausmaille haudattujen muistamiselle ja sain jätettyä äidilleni kynttilän palamaan. :'(

Mutta, elämä jatkuu. Toivossa eläen. Näin tänä iltana tähdenlennonkin :) Vielä en nyt tänne kuumeilemaan palaa, kun elimistökin on ihan sekaisin, päästä ja sydämestä puhumattakaan. Mutta hengessä mukana elelen ja käyn teitä täällä silloin tällöin kurkkimassa ja moikkaamassa. :)

Voikaahan kaikki hyvin! Ja toivotaan että tädit pysyy poissa ja niitä plussia tulee ropisemalla! Tarrasukkia masuasukeille!! :)

Rauhallista Joulua :xmas:
 


? Sunnuntai, Rauhallista Joulua?

----SYYSTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄÄ:


PLUSSANNEET :heart:

Pilkettä la 10.8.07

Epskeps :hug: :(

Kuntsikka

Lyydia2001 la 2.7.07

Maudie :hug: :(

äitix8

Miesku

HissunMyy la. 11.5.07.

Klaava rv 18+0


HAAMUILIJAT :xmas:


PIINASSA :headwall:


Pihlamaaria 22/24-29

Tiitiäisen äiti 25/28

PEITTOJEN ALLA ;)

Niksuliini


TÄTI KYLÄILEMÄSSÄ :hug:

Micosa4/28-33

HUKASSA ?
Mimsku 30/28



 
se on sitten joulu taas =)

Epsulle parantumista ison

:hug: myötä.

Kuinka moni jo tehnyt testin tänä aamuna??

Jos mun täti myöhässä niin aioin testata vasta uuden vuoden aaton jälkeen, ettei tuu turhia pettymyksiä.

Lumiset oksat vihreän puun,
kimmeltää loisteessa jouluisen kuun.
Katsoen tähtien hopeista nauhaa.
Toivon jouluunne lämpöä, rauhaa
 


? Keskiviikko, jouluruoat tauolle?

----SYYSTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄÄ:


PLUSSANNEET :heart:

Pilkettä la 10.8.07

Epskeps :hug: :(

Kuntsikka

Lyydia2001 la 2.7.07

Maudie :hug: :(

äitix8

Miesku

HissunMyy la. 11.5.07.

Klaava rv 18+0


HAAMUILIJAT :xmas:


PIINASSA :headwall:


Pihlamaaria 27/29


PEITTOJEN ALLA ;)

Niksuliini


TÄTI KYLÄILEMÄSSÄ :hug:


Tiitiäisen äiti 1/28
Micosa2/28-33

HUKASSA ?
Mimsku 30/28



[/quote]

[/quote]
[/quote]
 
Hei!

Täällä yksi ylensyönyt ilmoittautuu :ashamed: Joulu meni kivasti ja tytöt saivat kumpikin kivoja lahjoja, sekä toivottuja että myös ylläreitä. Pukki ei tullut sisälle vaan jätti paketit oven ulkopuolelle.

Tiitiäisen äiti Ensteks :hug:

Kuinka onnistui itse suolaamasi kinkku?

Epsulle jaksamista noissa vastoinkäymisissä ja tervetuloa takaisin kuumeilemaan kun olet valmis.

Niksuliini Onhan tuo jo aika outoa, että negaa pukkaa ja tätiä ei kuulu :\| Toivottavasti kohdallasi alkaa asiat etenemää johonkin suuntaan jo pikkuhiljaa :flower:

Pilkettä Saitko yhtään syötyä jouluruokia vai menikö yökkäilyksi koko joulu? :x Toinen raskauden kolmannes pitäisi olla jo helpompi. Koska sulla on eka neuvola vai onko se jo ollut?

Oma (.) eli piinaillaan edelleen. Testasin jouluaattoaamuna negan
:ashamed: mutta tätiä ei ole vielä tullut. Tuntemuksia ei ole kylläkään mihinkään suuntaan. Mulla kierto on ollut tänä vuonna n 26 ja nyt mennään JO kp 27, mutta itse ajattelen näin, että jos viime kierrossa tuli varhainen keskenmeno, niin se kuitenkin jotenkin pitkittää tätä seuraavaa kiertoa. Uudestaan en aio testata kun ehkä vasta perjantaina, jos tarvetta.

Rentouttavia alennusmyyntipäiviä kaikille ;)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.12.2006 klo 09:49 Tiitiäisen äiti kirjoitti:
? Keskiviikko, jouluruoat tauolle?

----SYYSTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄÄ:


PLUSSANNEET :heart:

Pilkettä la 10.8.07

Epskeps :hug: :(

Kuntsikka

Lyydia2001 la 2.7.07

Maudie :hug: :(

äitix8

Miesku

HissunMyy la. 11.5.07.

Klaava rv 18+0


HAAMUILIJAT :xmas:


PIINASSA :headwall:


Pihlamaaria 27/29


PEITTOJEN ALLA ;)

Niksuliini

Micosa 7/28-33


TÄTI KYLÄILEMÄSSÄ :hug:


Tiitiäisen äiti 1/28

HUKASSA ?
Mimsku 30/28
[/quote]
[/quote]

[/quote]
 

? Keskiviikko, jouluruoat tauolle?

----SYYSTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄÄ:


PLUSSANNEET :heart:

Pilkettä la 10.8.07

Epskeps :hug: :(

Kuntsikka

Lyydia2001 la 2.7.07

Maudie :hug: :(

äitix8

Miesku

HissunMyy la. 11.5.07.

Klaava rv 19+0


HAAMUILIJAT :xmas:


PIINASSA :headwall:


Pihlamaaria 27/29


PEITTOJEN ALLA ;)

Niksuliini

Micosa 7/28-33


TÄTI KYLÄILEMÄSSÄ :hug:


Tiitiäisen äiti 1/28

HUKASSA ?
Mimsku 30/28



 
Heissan

Terveisiä ultrasta! Pikkuinen siellä oli paikallaan, selin ja oli jo pienenpienet kädenalut tunnistettavissa =) Sydän sykki ja koko vastasi viikkoja 7+5 eli ihan niinkuin olin laskenutkin. tein sen ovistestin niin tiedän aika tarkaan milloin hedelmöitys on tapahtunut. Kyllähän tuo oloa kevensi =) Ja miehelle oli ihan selvästi tärkeä konkreettinen hetki pienestä jälkeläisestä =)

pihlamaaria peukut pystyyn..pidetään tätskä poissa, ehkä nipinnapin ehtisit tuonne elomasuihin =) Eli tädinestopuomit päälle :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn:

tiitiäisen äiti Onnea uuteen kiertoon hurjasti :heart: :heart: :heart:
Mitenkäs siellä Espanjassa otetaan uusivuosi vastaan?
Ja miten olette muut ajatelleet uuttavuotta juhlistaa?

Jouluruokaa sain syötyä kyllä, suklaa ei oikein ihmekyllä maita..no..eipä huono ;) Olo on vieläkin lähes kokoajan vähän huono ja väsynyt. heti kun on energiaa enemmän niin yritän ulkoilla tai tehdä kotain järkevää kotona tai edes jutella perheen kanssa...on nääs tuon olon takia jotenkin puhehalutkin laantuneet, mikä ei oikein ole tapaistani. ihan hirvittää ensiviikon työhön meno, että kun siellä niiden lasten kanssa tällä ololla joutuu olemaan... :x No toivotaan että helpottaisi. Inkiväärit on ehkä auttaneet jonkin verran.

Oikein hyvää viikkoa kaikille ja Klaavalle pirteää oloa, kiva kuulla että vauveliini siellä jo potkiskelee vilkaasti! Niksuliinille ja Micosalle myös plussaOnnea ja Iloa eloon =)
 
Pilkettä ihana kuulla, että pikkuinen voi hyvin siellä massussa :heart: . kai pyysit kuvan muistoksi?!

Joulukinkku onnistui hyvin. Ekaa kertaa kun suolasin ja paistoin mokoman. Eilen tuli loppu putsattua ja laitettua pakkaseen eikä 11kg:sta jäännyt paljoa jäljelle. eilen tehtiin joulukinkkukiusaus ja tänään ajattelin tehdä pizzaa.

Uuden vuoden juhlinnasta sen verran, että kyllä se hiukkasen poikkeaa suomalaisesta, eli kukaan ei innostu juomaan kunnolla kyseisenä iltana. Kello kahdentoista lyöntien mukaan syödään 12 viinirypälettä, jos saa kaikki syötyä niin tuo onnea ja sen päälle lasillinen kuohuvaa eli paikallista cavaa. Tänä vuonna mukana suomalaista touhua, varasin suomessa ollessani tinat kaikille. joten tinan valuu on uusi juttu espanjalaisille. Nyt vaan pitäis haalia vähän tietoa siitä enemmän, kun ainoa mitä tiedän on se rahan tulo siinä tinassa, mutta muusta ei ole tietoa.
Hyvää torstaita kaikillle

 

Yhteistyössä