Yli 36v KesäToiveet

Tervetuloa eulis!

Klaava ihana kuulla että kaikki hyvin :heart:

Minä vietin kolme tuntia jonotellessa espanjan residenssi kortti hakemuksen takia \|O
Ja nyt sitten odotellaan 2kk että kortti tulis kotiin. seuraava jonotus oli esp. henkkarit ja ajattelin tehdä ne nyt samaan syssyyn, että jos vaikka tässä poksahtais raskaaks ois kaikki tehty eikä tarviis jonotella kasvavan pakkauksen kanssa :D Positiivista ajattelua =)
 
Hei eulis :wave:

Lämpimästi tervetuloa :heart: Kohtalotovereita tässä vähän ollaan :( Mutta elämän täytyy jatkua eikä toivosta saa luopua, vai mitä :) Ja unohda noi yksityisen gynen tylyt sanat. :( Mä olen sua pari vuotta nuorempi, mut mulle gynet on ainakin olleet hyvin kannustavia, jos näin voi sanoa, joten älä yhden typeryksen sanoista lannistu! :)

Mulla antibioottikuuri sitten loppui, VIHDOIN JA VIIMEIN! Ja nyt sitten kävin ostamassa Canestania kun taisin saada "kaupan päälle" hiivankin :headwall: Mut jospa tämä tästä.. Tässä alkaa oikeasti olemaan jo vähän turta, et eip tunnu tämmöiset enää missään. Etiäpäin porskutellaan vaan vaik mikä ois! :LOL:
 
Tervetuloa eulis minunkin puolesta kuumeilemaan tänne syystoiveisiin :flower:

Klaava Kiva kuulla että sulla ja vauvalla on kaikki hyvin :flower:

Tiedoksi kaikille, että huomenna torstaina ja perjantaina tulee yle teemalta klo 19.00 dokkari "elämä ennen syntymää" uusintana. Mulla meni ohi se syksyltä, mutta nyt laitoin sen jo äänitykseen. Eli siinähän tietääkseni näytetään vauvan kehitys äidin kohdussa.

Nyt täytyy lösähtää telkun ääreen hetkeksi ja sitten pehkuihin :wave:
 
Moikka kaikille!

Täällähän on tuollainen työbuumi meneillään. Toivottavasti Epsu löydät mielekkään työn. Onkos pikkumies vielä viihtynyt tarhassa?
Klaavalle myös onnittelut ja tsempit työelämään siirtymisessä. Kauankos nyt kerkeät olla siellä, eli milloin äitiysloma alkaa?

Omassa navassa vielä velloo ja väsy painaa, mutta on jo sellaisiakin päiviä, että ei ihan mahotonta ole. Vähän on tuo masukin jo suurentunut siten, että housun nappia siirtelin. En vielä viitsi mitään äitiysvaatteita varsinaisesti ostaa, ennenkuin ollaan sen 12rv:n paremalla puolella reilusti ( nyt siis 9rv). Löysää vaatetta vaan kaapista olen kaivellut.
Töissä olen kertonut kyllä, kun tää on niin pieni yhteisö, ja lasten kanssa pitää olla. Halusin sitten kertoa, kun en ihan samaan malliin jaksa nyt. Parempi , että sitten voi ihan rauhassa ottaa rennommin kun työkaverit tietää mistä on kyse...myös silloin jos jotain sattuukin.
Mieli on ollut ihan kummallisen maassa, vaikka pitäsi olla iloissaan. En ole tosiaan mikään alakuloon helposti vaipuva, mutta nyt on kyllä mielialat heilahdelleet kuin alus myrskyaallokossa. No, kaipa sekin tasoittuu pikkuhiljaa.
Toivottelen kaikille mukavaa viikkoa ja valoa tähän tammikuun harmauteen....ostan kyllä kirkasvalolampun ensitalveksi, kun ei taida tuota lunta kovin tulevan.
:wave: :wave:
 
HissunMyy harmailee
Hyvää Uutta Vuotta kaikki :wave:

Ihan pakko haahuilla täälläkin vaikka meille on omat jutut tuolla odottajien puolella :ashamed: .

Epsulle : kiva kun oot taas mukana. Mulla on kans ollut km viimevuonna viikoilla 7+ joskus juhannuksen jälkeen. Tulin raskaaksi km jälkeen toisesta kierrosta. Aloin kyllä heti yrittämään mutta ei heti tärpännyt :whistle: .

Muuta: mahataudissa ollaan kärvistelty koko joulu ja uusivuosi. Kaikki sukulaisetkin sairastuivat kun kävivät meillä :LOL: . Nyt ollaan ehkä kuivilla.

Eipäs sitten muuta
 
Moi,

Täällä yli 36v "lämpöilijä". Varsinaista kuumetta olen potenut 2006 aikana satunnaisesti.
Meillä on 1, kohta 5v poika, ja vasta vuoden 2006 aikana on satunnaisesti silloin tällöin ollut "kuumetta".
Ensimmäinen lapsi tärppäsi alkunsa heti kun yritettiin.

Ikä alkaa painaa, ja "kaverinteko-paineet" kasvaa pojalle, mutta välillä on tunne ettei sittenkään jaksais ehkä kaikkea (raskautta, vauva-aikaa, uhma-ikää, jne..), ja turhautuminen kun ei tärpännytkään heti. (esim. joku tietty kuukausi).
Eli vuosi 2006 menty enempi ja vähempi "jojoillen". Välillä käytämme ehkäisyä, ja välillä emme, riippuen lähinnä minun fiiliksistä.

Parisuhde menee ylä&alamäkeä, aika rankkoja riitoja on välillä ja se myös heijastaa osansa "kuumeiluun". Molemmat teemme töitä aika paljon, ja lapsi on tarhassa päivisin. Nyt parisuhde taas ok linjalla, että fiilis on ihan hyvä ja töissäkin on mukava olla taas pitkän joululoman jälkeen :)


 
Tervetuloa Omppu-70 ja eulis (ollaankin jo tutustuttu tuolla odottajien pinossa).

Joo, työelämää.... Ei voi kuin ihmetellä millaista tää touhu täällä taas on. Suhtautuminen ja työtehtävät perustuu ilmeisesti siihen, että sitähän on valmis kuin partiopoika hyppäämään remmiin, vaikka on ollut poissa 2,5 v mikä näin tietotekniikan alalla on melkoisen pitkä aika. Nyt on jo pinna kireällä ja ahdistus tekemättömistä hommista (jotka piti olla valmiina jo eilen), haasteellisista (=mahdottomista) tehtävistä, tiukoista (=niin, eilen piti olla jo valmista) aikatauluista yms. alkaa painaa.

Onneksi tätä onnea ja autuutta kestää tähän tietoon vain vajaat 4kk, mutta luulen senkin olevan aika rankkaa. Kroppa ei nimittäin yhtään tykkää tästä istumisesta. Tai siitäkin, muttei sitten liikkumisesta istumisjakson päätteeksi. Pitää varmaan kaivella tukivyö jostain viimeistään maanataiksi.

No, ei pidä valittaa. Onneksi on vakituinen työ, mistä jäädä äitiysvapaalle. Tuntuu vaan meno kiihtyvän vuosi vuodelta ja ihminen pysyy kuitenkin aivan yhtä hitaana.

Että sellaista täällä. Mutta päivä kerrallaan. Pakko vaan jostain nurkasta aloittaa ja tehdä se minkä pystyy. Enempäähän ei voi.

Onneksi sentään kuopus on ihan kivasti alkanut viihtyä hoitopaikassa. Ja isommillakin taitaa mennä ihan hyvin, vaikka joutuvatkin tulemaan tyhjään kotiin.

Pilkettä, hyvä, että sulla alkaa jo helpottaa. Mulla on käynnissä edelleen "operaatio vatsan naamiointi" eli pyrkimys salata tämä juttu mahdollisimman pitkään. Vaikka se pitkään on todennäköisesti enintään viikko tai kaksi. Sitten pitää varmaan avata sateenvarjo ja ottaa vastaan "mukavat" kollegoiden kommentit (kokemusta on, valitettavasti).

Hyviä vointeja ja plussatuulia vaan kaikille!
<br><br>
 
Tervetuloa mukaan Omppu-70

Mullakin ois tässä ajatus töihin menosta, ajattelin mennä paikalliseen postiin hommiin. ei pitäis olla pitkiä päiviä, konttori auki vain 1h 30min päivässä ja loppu aika menis autolla ajaen ja postia jakaen. Ainoo on vaan tää raskaaks tuleminen, että jos saan duunin ja heti perään tietää, että olen raskaana :\| . Ja varmaan kaikista kauheinta on viedä tuo pikkumies hoitoon, poika varmaan menis innoissaan ja minä olisin se joka kärsisi hirveimmin :/

Espkeps Paranemista sulle :heart:

Esikoista odotellessa lensin viimeisen kerran kun olin jo 7. kuulla eikä kukaan huomannut , että olin raskaana. Vasta juuri ennen synnytystä vatsani kasvoi ja urakalla. Toivottavasti nytkin kävisi samoin :D

Päivän jatkoja kaikille
 
eulis
Klaava, kiva taas tavata, hurjalta kuulostaa tuo työhomma, onneksi ei sinun tarvitse enää pitkään kestää "mukavia kommentteja" raskaudesta ja tiukkaa työtahtia. Jos meno on armotonta, otat vaan sairaslomaa, vauvan ja sinun hyvinvointi menee kaiken muun edelle! Mulla on niin ihana esimies että sain luvan tehdä lyhennettyä työpäivää kevään ajan jotta saan itseni kondikseen. Tänään olin sairasloman jälkeen ekaa päivää töissä ja oli kyllä ihan kivaa, teen hoitotyötä ja asiakkaat ja työkaverit ovat mukavia. Ihan kuumeiluun en vielä henkisesti uskaltaudu, odottelen mitä kuukautisten kanssa tapahtuu (jos ne vaikka alkais ennen vappua!) Onneksi on nuo ihanat tytöt ja olen aloittanut "vanhoilla päivillä" autokoulun, jossa kaikki muut ovat pipopäitä paitsi minä, opettaja on onneksi aivan ihana tyyppi! Ehkä se kevät tässä tulee vielä mieleenkin pikkuhiljaa...onneksi täällä on teitä rohkaisevia esimerkkejä että toivoa vielä on iltatähdestäkin...
 
eulis
Epsu, ihanaa kun sinäkin olet täällä kohtalotoverina niin tuetaan toisiamme! Mullakin on muten niin outoa vuotoa tuon km jälkeen etten ihmettelis vaikka luuraisi hiiva täälläkin. Lääkäreitä tuntuu olevan tosiaan joka lähtöön, oma gyne (vanhempi mies) ei pitänyt sikiötutkimuksia mitenkään ehdottoman tarpeellisina ja sairaalalääkärit jaksoivat valaa uskoa uuden raskuden mahdollisuuteen, aika näyttä mitä tapahtuu..
 
? viikonloppun alkua ?

----SYYSTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄÄ:


PLUSSANNEET :heart:

Pilkettä la 10.8.07

Kuntsikka

Lyydia2001 la 2.7.07

Maudie :hug: :(

äitix8

Miesku

HissunMyy la. 11.5.07.

Klaava la 23.5.07


HAAMUILIJAT :xmas:


PIINASSA :headwall:

Mimsku 20/28-30


PEITTOJEN ALLA ;)

Niksuliini

Micosa 16/28-33

Tiitiäisen äiti 10/28

Pihlamaaria 9/29


TÄTI KYLÄILEMÄSSÄ :hug:


HUKASSA ? :attn:


HAAHUILIJAT :whistle:

Omppu-70

Eulis

Epskeps



<br><br>
 
Tervetuloa Omppu! :flower: Sulla onkin sitten vähän vanhempi poika kuin mulla. Tuo meidän jäppinen täyttää kohta 4v, parin kk kuluttua.

Eulis, ollaan täällä toinen toistemme tukena. :hug: Ja kaikkihan täällä on muakin tukeneet ja lohduttaneet. Kertakaikkisen ihania ihmisiä tämä pino pullollaan!!! :heart: :) :hug:

On toisaalta lohdullistakin kuulla, että kohtalotovereita on, vaikka tuo km on kyllä sellainen asia ettei sitä kenellekään toivoisi :( Mutta niitä vaan sattuu, eikä niille kukaan minkään voi.

Eilen soittelin gynepolille ja kysyin löytyikö sikiöstä mitään syytä keskenmenoon ja eipä siihen löytynyt. Sanoivat vaan että oli "normaali keskenmeno". :'( Sanoi se naisihminen myös että yhdet menkat kun odottaa niin voi jatkaa yritystä. Et nyt sitä tätiä sitten oikein toivotaan tänne! Et tätipuomit pois tämän naisen kohdalta!! Kiitos! :D

Mukavaa loppiaisviikonloppua kaikille!
 
eulis
Epskeps, hienoa jos teilläpäin on mahdollisuus selvittää keskenmenon syy, minulle sanottiin täällä Helsingissä että vasta kolmannen jälkeen tutkitaan, no sitten olen varmaan jo yli 40 v....

Tämä on tosiaan mukava pino, hyvää viikonloppua kaikille:)
 

? hyvää loppiaista ?

----SYYSTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄÄ:


PLUSSANNEET :heart:

Pilkettä la 10.8.07

Kuntsikka

Lyydia2001 la 2.7.07

Maudie :hug: :(

äitix8

Miesku

HissunMyy la. 11.5.07.

Klaava la 23.5.07


HAAMUILIJAT :xmas:


PIINASSA :headwall:

Mimsku 21/28-30


PEITTOJEN ALLA ;)

Niksuliini

Micosa 17/28-33

Tiitiäisen äiti 11/28

Pihlamaaria 10/29


TÄTI KYLÄILEMÄSSÄ :hug:


HUKASSA ? :attn:


HAAHUILIJAT :whistle:

Omppu-70

Eulis

Epskeps



[/quote]

Hyvää loppiaislauantaita kaikille!

Niin se joulu taas meni :) Joko on kuusi kannettu roskiin tai varastoon? Meillä vielä nököttää tuossa nurkassa, huomenna tarkoitus riisua se ja keräillä kaikki joulukoristeet ja viedä ne ullakolle. Nyt sitten aletaan odotella juhannusta :xmas:

Niin tervetuloa Omppu tänne meidän joukkoon piinailemaan. Kovin on tuttu tunne tuo ailahtelevaisuus tuon vauva-kuumeen kanssa. Itsekin olen ehkä jo noin vuoden välillä kuumeillut ja välillä ajatellut että ei ikinä enää vauvoja :/ Ikää vaan tulee joka vuosi lisää ja pelottaa että sitten myöhemmin kaduttaa, jos nyt ei toimi.

Ei me nytkään hampaat irvessä lasta yritetä, lähinnä ostin tuon greippimehunkin uteliaisuudesta ja kolme lasia olen sitä muistanut juoda. Jos vauvaa ei tässä tämän vuoden puolella ala kuulumaan, niin sitten taidamme aloittaa taas ehkäisyn, ettei vaan pääse sitten "vahinkoa" sattumaan. Mutta onpahan annettu sille tilaisuus tulla, mutta meille ei sitten enempää lapsia suotu.

Meitin elämään ei sitten ihmeitä kuulu. Lunta saisi tulla ja reilusti. Tekisi niin mieleni jo hiihtämään, suksia kävin jo autotallissa hiplaamassa :xmas: Ei tämmönen eurooppalainen talvi ole kiva :kieh: No täytyy tässä kohta lähteä sauvakävelylle, että ei ihan mökkiinny.

Hyvää viikonloppua kaikille !

<br><br>
 
Epskeps harmaana
Eulis, sulle eilen jo vastailinkin, mutta vastaus hävis ties minne.. Mut uusi yritys.

Niin onhan se hienoa että sitä keskenmenon syytäkin yrittivät selvittää. Tiedä sitten kuinka tarkka tutkimus se on ollut.. Mutta "normaali keskenmeno" siis oli. Ei ollut tuulimunaraskaus. Varmaan Helsinki yrittää tämmöisessä asiassa sitten säästää tai jotain. :/

Ja eletään nyt Eulis vaan toivossa ettei näin enää käy :hug: Onnea teillekin yritykseen kovasti! :flower: Miten muuten jakselet? Jouduitko kanssa hiivakuurille? Minä otin sellaisen 3.illan satsin ja se on nyt tehty, lisäksi hommasin vielä sellaista voidettakin.. Tuntuis talttuneen sekin vaiva.. Mitähän seuraavaksi..? :kieh:
 
Epskepskoputetaan puuta, ettei mitään jatkoa tulisi hiivan jälkeen, eiköhän tuossa ole ollut jo aivan tarpeeksi sinulle kärsimistä.

Meillä kuusi vielä nurkassa ja varmaan täytyy se "purkaa" joku ilta , kun poika on jo mennyt nukkumaan, ettei pikkuinen suutu siitä.
Tänään kävivät 3 itämaan tietäjää tuomassa viimeiset lahjat (esp. perinne). Itse ostimme vain pikkuauton muodollisuuden vuoksi ja kun olimme lähdössä appilaan, niin naapurin mummo huuteli että tietäjät olivat käyneet hänen luonaan ja jättäneet lahjoja sinnekin pojallemme.
Meillä kuuset myydään juurineen joten se saa sitten myöhemmin uuden paikan, kunhan ekaksi muutamme ja pääsemme sen istuttamaan pihalle.
 
Kiitos Tiitiäisen äiti :) :hug: Kyllä täs alkais jo riittämään..

Mulla on nyt hirveä täpinä päällä kun poika pitäis maanantaina viedä hoitoon. IIIK! :eek: Eikä tuo nyt niin järin innoissaan ole sinne menossa nyt :/ Sano mulle tänään että hän ei halua et minä menen töihin.. :ashamed: No enhän mä nyt töihin ole vielä menossakaan, mut en viitsi sanoa että äiti vie sut hoitoon ja menee itse kotiin.. :ashamed: Olen vaan sanonut että äiti etsii töitä. Et en nyt suoraan ole valehdellutkaan... :ashamed: :saint:

No pistetääs tähän pieni kevennyspljäyskin ettei aina ois vaan yhtä valitusta ja voivotusta (kuten joku nimetön kerran sanoi että yli 36v:t vaan valittaa... :LOL: )

Eli meidän kohta 4 v pojan hiustenpesu ongelmat ovat taakse jäänyttä elämää kun hän on keksinyt että märistä hiuksista voi muotoilla kivoja kampauksia :D Eikä mitä tahansa kampauksia vaan MAATALOUSKAUPPAHIUKSET! :D :LOL: :LOL: :LOL: Juup ja se tehdään sillä viisiin, että kammataan ne märät hiukset taaksepäin, siis sellainen "saukko-look".. Ja semmoisella kampauksella mennään sitten maatalouskauppaan ostamaan TRAKTORIA! :LOL: :LOL: Juu, pitäs tuon jäppisen saada jo OMA traktori ja ihan OIKEA sellainen... ? :whistle: :LOL: :LOL: :LOL:

Että tämmöistä.. :D
 
? Sunnuntain Sutinat ?


----SYYSTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄÄ:


PLUSSANNEET :heart:

Pilkettä la 10.8.07

Kuntsikka

Lyydia2001 la 2.7.07

Maudie :hug: :(

äitix8

Miesku

HissunMyy la. 11.5.07.

Klaava la 23.5.07


HAAMUILIJAT :xmas:


PIINASSA :headwall:

Mimsku 22/28-30


PEITTOJEN ALLA ;)

Micosa 18/28-33

Tiitiäisen äiti 12/28

Pihlamaaria 11/29


TÄTI KYLÄILEMÄSSÄ :hug:

Niksuliini

HAAHUILIJAT :whistle:

Omppu-70

Eulis

Epskeps


<br><br>
 
Terveiset täältäkin välillä, kiirettä on , ei ehdi koneelle paljon aikaa viettää. Kiva että on tullut uuttakin porukkaa mukaan. Hyvä että sulla Epsu alkaa olla paikat vihdoin kunnossa. Ja uskopois se on äidille paljon pahempi paikka kuin lapselle se hoitoon vieminen, toivottavasti alkaa sujua hyvin.
Ihanaa klaava että sun vauva voi siellä masussa hyvin.
Omaan (.) sen verran että täti tulla tupsahti aamusella kylään! Oli odotettu vieras kunhan ei vuoteen poikkeis tän jälkeen :LOL: !
 
Hei kaikille!

Niksuliinille nyt onnittelut tuosta tädin tulosta. Tällä kertaa vaan. Nytpähän ainakin tiedät missä mennään.

Me oltiin viikonloppu sukulaisissa. Oli ihan kivaa, mutta rankkaahan se on nukkua patjalla jo tämänkin mahan kanssa. Selkäkin on tosi kipeä jo nyt. Kumma muuten, miten se alkaa kerta kerralta aikaisemmin. Kuopusta odottaessa jouduin välillä olemaan selän takia sairaslomallakin, kun en enää kärsinyt istua.

Nyt ei oikein viitsis, kun jää sen verran lyhyeksi tämä työssäolo muutenkin.

Onko kukaan muuten kuullut Kuntsikasta mitään? Missähän se luuraa, kun ei se minusta kirjoita tuonnekaan odotus-puolelle mitään. Toivottavasti sille ei ole sattunut mitään ikävää.

Meillä on kuusi vielä sisällä. Ollaan pidetty sitä yleensä Nuutinpäivään eli 13. tammikuuta saakka. Ja pidetään varmaan nytkin. Eihän tuo oikeastaan vielä karise yhtään, joten joutaapa se siellä valaisemaan tätä synkkääkin synkempää tammikuuta
 
Huomenta taas tasapuolisesti kaikille,
kotona pojan kanssa tänään.Molemmat enemmän tahi vähemmän kipeitä.Poika yskii kuin hevonen ja kuumetta,minulla kuumetta ja kurkku kipeä.
Liikkeellä kuulema moista.
Muutaman päivän saadaan varmaan oleskella kotona ettei pahemmaksi mene.Meillä kun töissä työntekijäkato juuri samasta syystä.Ja aika ärhäkkänä kiusaa kuuleman mukaan.
Minulla taisi kyllä aikaan saada ns.ulkohommat töissä,en juurikaan helpolla muuten saa näitä flunssa jne tauteja.
Meillä nurkassa kuusi vielä jököttää,koristeet sain jo kaikki nurkista ja kuusesta viikonloppuna.Mutta siihen homma sitten jäikin,tuossa pahvilaatikko odottaa lattialla varastoon menoa.
Kaipa ne sitten joskus katoavat,ei vain olisi haitaksi jos melko pian.Tänne 42 neliön yksiöön ei viitsisi paljoa tavaraa ylimääräistä nurkkiin jättää.
Mutta se siitä ja sen kestävyydestä.Nyt piirrettyja seuraamaan pojan kanssa.Se onkin ainut mitä jaksaa.
 
eulis
Mä vain hämmästelen kauanko jälkivuoto voi km:n jälkeen kestää vai voiko muttua suoraan kuukautisiksi, onneksi on jälkitarkastus ensi viikolla. Epsu, miten poikasi viihtyi hoidossa? Klaava ja Tiitiäisen äiti, huomasin toiselta palstalta että olette myös intohimoisia neulojia? Sama himo riivannut meikäläistä jo yli 20 vuotta,keskenmenosta toipuessa kudoin itselle kaksi puseroa ja huivin, nyt työn alla tytöille bolerot. Ihan kauhea ilma ollut tänään, sumuista ja märkää aamusta asti, voi kun tulisi se kevät ja pääsisin minäkin kuumeilemaan normaalin kierron kanssa.. Pitäisiköhän tuo otsikko muuttaa kevättoiveiksi, mitä tuumaatte?
 
heemuli
Täällä taas yksi uutukainen kolmekutonen tähän pinoon :wave:

Varsinaista vauvakuumetta ei ole ollut, mutta kummasti on mielessä on uusi vauva pyörinyt :) Elämäntilanteeseen ei perheenlisäys nyt oikein sopisi, mies ei ole järin riemuissaan ajatuksesta, enkä siis todellakaan ole itsekään aivan 100% varma halustani.

Meillä on ennestään viisi lasta, kolme poikaa ja kaksi tyttöä. Pojat ovat 16, 13 ja 1v7kk, tytöt 12 ja 8. Toisaalta olisi kiva, jos olisi tuolle iltatähdellekin olemassa sisarus, jonka kanssa kasvaa, kun muut lapset ovat jo isompia. Toisaalta epäilyttää vähän tämä oma ikä, kestääkö kroppa, kun viime raskaudessakin jo oli vähän ongelmia :/ Ja se elämäntilanne, eli mun pitäis palata virallisesti töihin elo-syyskuulla ja kuopus siis aloittaisi päiväkodissa tuolloin. Uusi syysvauveli vähän mutkistaisi asioita... ;)

Käytin sanaa "virallisesti" töihinpaluusta, sillä olen töissä yrityksessä, josta omistan itse suuren osan, ja tehnyt tässä koko ajan töitä, huolimatta äitiys"lomasta" ja hoito"vapaasta". Palkkaa saan, mutta yrittäjäasemassa olevaksi katsotaan, kun omistusosuus firmasta on noin suuri.

No, se hyvä puoli työssä on, että osakkaita on muitakin, joten yritys jatkaa toimintaansa ilman muakin. Toisaalta taas suhteet omiin työntekijöihin ja suhteet omiin asiakkaisiin joutuu koetukselle, kun olen pitkään pois kuvioista. Elleivät sitten lakkaa kokonaan olemasta :\| Ja tietyt asiat on kuitenkin hoidettava, vaikka olisi millä "lomilla".

Jaksaminenkin siis mietityttää. Arjen pyörittäminen, tai lähinnä kai arjen sujuminen, on aikasmoista tasapainoilua tällä hetkellä kaikkien aikataulujen ja työn kanssa. Iltatähtönen on vielä niin pieni, että hänellä tietenkin on omat rytminsä, joiden mukaan elämää paljolti eletään ja töitä tehdään. Eli työt lepakkovuorossa yöllä :D Mites, jos tähän vielä toinen pikkuinen, kuinkas sitten jaksaa?Ikäeroa en niinkään mieti, on meillä tuossa kakkosen ja kolmosenkin välissä pienempi ikäero, tasan vuosi.

Ja kun ne vauvat on niiiiin ihania :heart: Sen verran ollaan miehen kanssa asiassa edistytty, että testin hankinta on varmaan tämän viikon aikana ajankohtaista, mikäli ei muuta tapahdu =) Ei olla tosissamme oltu vauvantekopuuhissa, mutta ei olla tosissamme ehkäistykään ;) Ja jos ei nyt plussaa, niin sitten on taas hieman aikaa miettiä asioita uudestaan =)

Raskaaksi tuleminen on meilläkin joskus ottanut hyvänkin aikaa. Kakkosta yritettiin yli vuosi. Kolme alkuraskauden keskenmenoakin on ollut, toisaalta taas kuopus sai alkunsa minipillereistä huolimatta :D

No, ehkäpä tässä jotain selviää tämän viikon aikana, kp on nyt 31/28-30 =) Ja lokavauva vissiin olis tärpistä tulossa, ennestään meillä onkin niitä vaan neljä :D
 

Yhteistyössä