Yli 36v KesäToiveet

Lyydia
Oireita ei kyllä pahemmin mitään ole. jotain vähän :
kierron puolessa välissä alkoi paleltaa ihan sikana ja se loppui tossa päivä sitten. Ehkä olen pukenut päälle enemmän =)
Tissin päät on ulkona pallellut tosi paljon ja yleensä nännit on koko ajan kovana :LOL:
jännittää ihan kauheesti joka kerta kun menen vessaan. Valkovuotoa on vähän!
 
:wave: Morot vaan!

Pilkettä, kyllä mä jaksan noita listoja päivitellä, mutta en pistä pahitteeksi jos joku muukin niitä päivittelee, kunhan ei sotke niitä kuvioita... :kieh: :LOL:

Voi kun ois ihanaa jos tästä nyt saisi vauva kohta alkunsa.. *huokaus* :heart: Olisi sitten todellakin hänelle hyvinhyvin varhainen kuva näyttää :D

Tänne ei ihmeempiä. Pitäis päästä pupuilemaan vaan, mut on vähän vaikeaa jos mies simahtaa illalla sohvalle :/ Tänään tikuttelin taas ja nyt oli kyllä tosi haalea haamu. Outoa! Eikös sen pitäis olla vahvistumaan päin? Häviskös se follikkeli nyt yön aikana jonnekin?? :eek: No pitää vielä illalla vaik tikutella tai huomenissa.. Niinhän se gyne sano että 2-3 päivää menee vielä, et ei tässä hätiä ole. Mut jos sitä tyttöö meinaa "tehdä" niin sitten pitäis jo hommailla... :p :heart:


Lyydia, etkö ole vielä testannut? Kipin kapin testiä ostamaan jos sellaista ei vielä ole hankittuna! bdbdbdbdbdbdbdbd +++++++++++++++++++++++++++++++ :whistle: :whistle: :whistle:
:attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: <br><br>
 
EpsuNo juu, tiedän ton fiiliksen...muuten hyvät nuo tikuttelut, mutta siihen tulee helposti sellanen että nyt pitää pupuilla...Meillä tää aiheutti ainakin "pikkukeskustelut " miehen kanssa ja päästiin kuitenkin yhteisymmärrykseen asiasta. Eli, silloin kun on ovis niin silloin pupuillaan..teki mieli tai ei, eli siis vähän jo etukäteen suunniteltiin mihin kohtaan keretään.muu aika otetaan sitten enempi romanttisesti ja ilman pakkofiilistä.
Kyllä mun mies ymmärsi kun kerroin sille tosiasiat, että noista meidän tyttöjen munasoluista ja niiden kestävyydesta. Se oli kyllä vähän vaikeaakin, kun siinä voi mennä maku, mutta loppujen lopuksi osasi mieskin ottaa faktan faktana ja alkoi hommiin ja oli oiein mukana juonessa Kyllähän siinä ilmanmuta voi tulla sellainen väkisin olo..mutta eihän se ole kuin muutaman kerran kk. Ja sitten se vasta romantiikkaonkin kaukana jos johonkin ivf-hoitoihin joutuu...Toivotaan ettei sentään sellaista.
:heart: :heart: :heart: <------Nää on mun miehelle :D

Vähän ehkä otin häntä muuten sitten huomioon enempi..vähän ekstrahemmottelua, niiin kyll se siitä teilläkin! Oikeen paljon :heart: :heart: teille nyt sinne vällyjen alle.

Ovistesteistä vielä, että ne haamut käsittääkseni voi olla vähän erilaisia, riippuen onko pissi laimeempaa (ootko juonut jne..)ja kuulemma aamupissassa lh-hormoni on alhaisimmillaan. ei kande huolestua. Sitten kun se varsinainen ovis on niin kyllä se tummenee reilusti. Näin ainakin mulla. Ja aika nopeasti se sitten kävi eli muistakseni illalla haamu, ihan vaalea ja aamulla jo melekin samanvahvuiset.

No, nyt pitää vissiin töihinkin mennä välillä!

Juu ja vielä Lyydiaminäkin täällä jännäilen sun testausta :D
 
Lyydia
uutta täällä!!! :)
Nyt mä olen turvonnut vatsan seudulta tosi paljon.
Housut kiristää ihan tosi paljon, ei voi oikein taittua kun kiristää.
Mitä tää on? \|O
testejä en kotona pidä just sen takia kun ei malta siellä kaapissa pysyä.

En tiedä uskallanko huomennakaan ostaa testiä :ashamed:
 
Kiitoksia vaan :heart: :heart: :heart: :stä Pilkettä :D Niistä tais olla apua... ? :whistle: ;) :p

Alavatsasta vihloo oikealta puolelta, ilmeisesti munasarjasta, vai missä se follikkeli nyt sitten luuraakaan, oikealla puolella kuitenkin (se on jo todistettu ultrallakin ;) ). Että taitaa olla otollinen aika käsillä. No tilausta vaan sisään menemään.. :LOL:

Katselin tuossa parit ovulaatiokalenterit ja niistä yksi väitti että ovis ois sunnuntaina ja toinen että lauantaina. No katsotaan mitä tikut kertovat. Itse veikkaan enempi tuota lauantaita..

Mulle iski tänään ensimmäistä kertaa pieni kateudenpoikanen :ashamed: Sain tietää että yksi tuttu on raskaana ja yllätyin aika kovin, koska vasta äskettäin hänen kanssaan aiheesta puhuttiin niin sanoi ettei oikein tiedä käviskös toista "tekemään" vai ei.. ja nyt onkin sitten heti raskaana! No tietty hieno homma, mutta.. Positiivisesti kateellisena kuitenkin tässä ollaan. Eihän se hänen raskaus minulta pois ole kuitenkaan. =) Kiva oiskin jos nyt voitais yhdessä kasvatella masuja tän tutun kanssa :D Toivossa on hyvä elellä... =)

Ja Lyydia koettaa nyt vaan testata! Ihailtavaa malttia kylläkin :) Esikoista "tehdessä" oli mullakin vielä malttia, mut nyt ne maltit on ties missä :LOL: Pitäis vaan TJOTtailla niin hyvä olisi.

+++++++++++++++++++++++ :whistle: :whistle: :whistle:
 
? Perjantain pino ?

----SYYSTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄÄ:


PLUSSANNEET :heart:

Maudie

äitix8

Miesku rv

HissunMyy la. 12.5.07.

Klaava rv 10+2


PIINASSA :headwall:

Pilkettä 27/29-31

Lyydia2001 Kp 32/28-30

Kipinää Kp 38/??-??


PEITTOJEN ALLA ;)

Epskeps Kp 13/27-28 (yk.4)

Kuntsikka 17/24-27 (yk.5)


TÄTI KYLÄILEMÄSSÄ :hug:

Micosa Kp 6/28-33

Mimsku 7/n.30


HUKASSA? :attn:

Tiitiäisen äiti Kp ?/28

Lumienkeli1

Chillifinn

Vivaldo

euforia

 
Klaava harmaana
Sateista perjantaita kaikille! Joko lumi- tai vesi-, riippuen vähän missä päin Suomea kukakin asustaa.

Meillä tulo vettä aivan taivaan täydeltä aamulla, mutta nyt näyttäisi vähän helpottavan. Pitääkin lähteä tytön kanssa kauppaan. Oisko kellään mitään hyviä ruokaohjeita, jotka ei sisällä perunaa? Mulla ei tuo vatsa oikein kestä pottua, varsinkaan nykyään.

Olen harmikseni sotkeentunut tuonne odottajien palstalle kirjoittelemaan. Ei olis kyllä pitänyt. Siellä on tavattoman negatiivinen ilmapiiri, eikä sinne oikeastaan pitäisi kirjoittaa muuta kuin samaa mieltä tai peesailen, ellei halua saada p.skaa niskaan. En kyllä käsitä. Eniten mua tökkii tällä hetkellä tuo muodissa oleva tolkuton vainoharhaisuus sen suheen mitä saa syödä ja mitä ei. Itse en kyllä ole edes saanut mitään listoja neuvolasta missä kiellettäisiin suunnilleen kaikki sapuska. Ja auta armias, jos yrittää oman mielipiteensä sanoa sellaiseen keskusteluun... Heti on hirveä vanhanaikainen ämmä, joka ei välitä mitä lapselle tapahtuu tai kaamea kaikentietävä eukko...

Arggghhhhh......... Eihän me vaan aleta täällä riitelemään? On edes joku paikka tässäkin foorumissa, jonka lukemisesta tulee hyvä mieli.

No se siitä. Huomasin Epskepsin listasta, että mulla on jo 10+2 menossa. Ei uskoisi. Parin mammahousut olen huuto.neistä ostanut, vaikken niitä vielä tarvitse. Toivottavasti vaan tällä kertaa oikeasti tarvitsenkin. Vähän on ahdistunut olo välillä ja tuntuu ettei uskalla mitään hankkia, jos kaikki menee pieleen tälläkin kertaa, mutta voihan ne sitten myydä pois tai antaa lahjoituksena, jos niin huonosti käy.

Tällaisten kokemusten rinnalla tuntuu sellainen seikka, että söikö nyt leivässä pari pellavansiementä vai ei, aika mitättömältä asialta. No, tähän ei ollut tarkoitus palata.

Illalla meen Partylite-kutsuille. Etnkä osta mitään :whistle:

Kiitos, kun sain valittaa :flower:

Ja plussia nyt sinne Lyydialle. Ja kaikille toisille myös +++++++++++++++++++++++++
 
Eihän täällä
Eihei, ei me aleta riitelemään, sillä kaikilla on oikeus omaan mielipiteeseen. Hulluksihan sitä tulee jos pelkää kaikkea itsensä ja lapsensa puolesta mitä suuhun laittaa.

Mun paikkakunnalla sataa vettä kuin Esterin.... älkääkä nyt kaikki esterit suuttuko mulle =)

Kivaa sateista syyspäivää, tyttäreni kun aamulla sanoi että voi että kun sataa vettä, niin sanoin, että ajatellaanpa tää niin, että kun koko kesän luonto joutui olemaan kuivuudessa, niin nyt on hienoo, että se saa vetta !!

Eihän me itsekkään pärjätä ilman vettä !
 
:flower: KlaavaJuu, ymmärrän ton kiukun....joihinkin pinoihin ei kannata paljon kirjoitella, jos ei halua vettä niskaan...Mutta kun suurin osa on näissä lapsenteko puuhissa aikas nuoria niin on vielä sitä ylenmääräistä kiihkeyttä ja kaikkitietäväisyyttä jälellä...kyllä se siitä taittuu sitten lähemmäs nelikymppiseksi kun tulee, ainaki suurimmalla osalla.
Tää on hyvähenkinen pino...ehkä se myös tuo plussia kivasti kun ei olla pahoilla mielin turhanpäiten :heart: :flower:

Hauskaa partylitea ( ...mikä lie onkin ??? :D )
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.10.2006 klo 01:22 Epskeps kirjoitti:
? Perjantain pino ?

----SYYSTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄÄ:


PLUSSANNEET :heart:

Maudie

äitix8

Miesku rv

HissunMyy la. 12.5.07.

Klaava rv 10+2


PIINASSA :headwall:

Pilkettä 27/29-31

Lyydia2001 Kp 32/28-30

Kipinää Kp 38/??-??


PEITTOJEN ALLA ;)

Epskeps Kp 13/27-28 (yk.4)

Kuntsikka 17/24-27 (yk.5)

Micosa 6/28-33(en nyt vielä ihan tänne kuulu,mutta täti jätti hyvästit eilen)

TÄTI KYLÄILEMÄSSÄ :hug:


Mimsku 7/n.30


HUKASSA? :attn:

Tiitiäisen äiti Kp ?/28

Lumienkeli1

Chillifinn

Vivaldo

euforia

Klaavalle:
Huomasin saman että heti on jotain aivan hirveää jos ei kaikkia "hömpötyksiä" usko.
Pitäisi käyttää maalaisjärkeä jossain asioissa eikä jokaista asiaa kaivaa jostain opuksesta ja vihkosesta.
Minulla molemmat raskaudet menneet ihan ok vaikken jokaista kieltoa jne noudattanut.
Tunteehan sen itsekkin jos jotain alkaa pieleen mennä. =) <br><br>
 
Moikka Klaava :wave:
Täällä aamupäivällä satoi ihan reippaasti ja jäätiin sitten poitsun kanssa sisälle ja sen kyllä huomaa..on niitä täynnä energiaa että hyvä kun ei seinille kiipeä! \|O :headwall: Et ois kait sitten pitänyt vetää vaan saderomppeet niskaan ja mennä sateeseen... :ashamed: Ei voi enää minkään. :/

Vai on meno tuollaista odotus-palstalla :/ No jopas nyt jotakin. Ei kuulosta kivalta ensinkään :\| Täällä ei kyllä käydä riitelemään. Mukavaa on ainakin tähän asti ollut! =)

Itse aikaan palstailin vauva-lehden odotus-palstalla ja kyllä sielläkin tuppas tunteet kuumenemaan silloin tällöin, mut muutoin se muistaakseni oli aika leppoisaa palstailua. Sitten kun pojan synnyttyä siirryin vauva-palstalle niin siellä kyllä oli sitten melkoista sotaa vähän väliä pystyssä. :/ Ne on ne hormoonit vaan mitkä toisilla vetää pinnan niin kireeksi että täytyy sitten ventovieraille purkaa tai jotain..

Mä en ole käyny noilla Partylite-kutsuilla mut kaverilta olen kuullut ja nähnyt esitettäkin. Ihan nättejä mutta kamalan kalliita kynttiläsysteemejä :/ Mut kivahan muutoin tuollaisilla kutsuilla on yleensä käydä vaikkei mitään ostaisikaan. Itse kävin tässä joku aika sitten Green House-vaatekutsuilla, enkä ostanut mitään.. ;)

Omaa ).(

Ei oikeastaan kummempaa. Tikuttelin taas tuossa puolen päivän jälkeen ja haalea haamu sinne ovistikkuun ilmaantui. Oviksen pitäisi olla tänään tai huomenna.. et ei sitten kait vielä tänään tai sitten pitää iltasella tikutella uudestaan. Pitää vielä esittää hölmöäkin hölmömpi kysymys, mutta näyttääkö tuo ovistikku siis sen kun se munarakkula irtoaa?? On päässyt tämän innon keskellä unohtumaan se mitä oikein sillä tikulla katson... :ashamed: :LOL:

Oikein hyvää viikonloppua kaikille!!! :wave:

PS. Pilkettä, mites NOU NAMUT sujuu?? Täällä ei kovinkaan hyvin.. :ashamed: Iski taas makeanhimo ja kaivoin kätköistä yhden karkkiaskin ja syön sitä... :ashamed: En ole muistanut niitä kromitabujakaan ottaa... :ashamed: Enkä tiedä uskaltaako niitä nyt ottakaan ?? :/ Mut pitää nyt tsempata vähän tän namustelun kanssa. Tahtoo päästä muutamasta kilosta eroon!!! \|O
 
*täällä katselemassa paikkoja*

Tämä on minulle aivan uutta. Siis koko "tämä maailma". Olen aivan ymmälläni. Ja - täällä.

35 v. Parin viikon kuluttua 36 v. Tämä lienee oikea paikka tulla sisään?

Ensimmäinen raskaustesti ikinä tehty 2,5 tuntia sitten. En todellakaan tiedä - testin perusteella - olenko raskaana vai en. Iloisesti kun katselen tikkua - kyllä. Kyynisellä silmällä kun katson tikkua, niin toive-ajattelua vain.

Jännittää. Joten tulin tänne. Ja jännitän lisää.

Enhän minä edes hallitse tämän palstan terminologiaa :whistle:
 
:wave: Tervetuloa mukaan Eludie! :wave:

Onpas sulla siellä heti jännät paikat!! Toivottavasti se testi todella on plussa!!! dbdbdbdbdbdbdbdbdb pidetään peukkuja!!! =)

Tästä linkistä löytyy "palstaslangia uusille":
http://www.kaksplus.fi/keskustelu/?mode=viewtopic&tid=561362
Jos linkki vaan nyt toimii.. Mut jos ei toimi, niin se on täällä samaisella vauvakuume-palstalla samaisella otsikolla.

Tätä palstaslangia kyllä oppii tässä ohessa. En itsekään ymmärtänyt hölkäsen pölähdystä kaikista keskusteluista kun täällä aloin käymään, nyt jo sentään jotain :D

Olet sitten suht saman ikäinen kuin minä. Mulla on 36v synttärit 4 vkon päästä. :) Onko sulla lapsia entuudestaan vai esikoistako nyt kuumeilet? Itselläni on 3v8kk ikäinen poika.

Tervetuloa joka tapauksessa mukaan tänne kuumeilemaan ja jännäilemään! :wave:
 
epskeps

Oi miten hauskaa! On mukavaa kun heti toivotat tervetulleeksi mukaan! Kiitos!

Ihan untuvikko olen näissä hommissa, ihan siis ensi-ilta tulossa - ainakin toivon niin. Jos ei nyt niin toivottavasti pian.

Peukkuja olen minäkin koko viikon pitänyt pystyssä. Nyt en oikein tiedä mitä ajatella - testi kun ei ollut sellainen ihan selkeä, tulos siis, niin en oikein tiedä riemuta vaiko istua otsa kurtussa.

Joten, yritän jotenkin viilipytytellä pari päivää ja teen sitten uuden kusetuksen.

Eli, peukkuja pidellen ja paikkaan tutustuen.
 
Lyydia
tervetuloa minunkin puolesta :flower:

Minä sitten ostin tänään sen testin ja tarkoitus on huomen aamulla sitä testata :D jännittää ;)
Pitääkää peukkuja tossa puoli kuusi aamulla! :LOL:
 
Klaava harmaana
Tervetuloa Eludie! Tää onkin ollut hyväonninen pino, toivottavasti onni jatkuu.

Lyydia, maltatko odottaa aamuun? Jännittää sun puolesta.

Olin PartyLite-kutsuilla ja sorruin tietysti ostamaan. Onneksi sentään ihan kohtuudella ;)

Oli ihan kivaa näin syysmyrskyllä katsella kynttilöitä ja koristeita. Lupauduin pitämään joulukuussa kutsut kotonani. Saapa nähdä kaduttaako lähempänä, viaikka eihän se maksa kuin kahvit ja pullat. Ja mukavahan ystävien kanssa on olla, vaikka sitten kynttilöiden merkeissä.

Saas nähdä millainen myräkkä siitä on ensi yönä. Ensi viikoksi pitää varmaan kaivella toppatakit varastosta, silllä sääennuste uhkaili keskiviikoksi miinusta 7 astetta. Hrrrr......
 
kiitos peukkujen pitämisestä :)
täällä tuli PLUSSA!!!
kolmas kierto ja me muuten heiluteltiin peittoja vain kerran tän kierron aikana!
Että kyllä sitä vain helposti raskaaksi tulee =)
Mutta täytyy vain toivoa, että kaikki menee hyvin!
Mutta nyt mä lähden alahärmään jyrsijänäyttelyyn!
 
:flower: :heart: ONNEA Lyydia...tuntemuksesi olivat siis oikeat :D Nyt en muista että oliko sulla ennestään lapsia ja minkäikäisiä? Pitänee käydän kurkaamassa tuolta listalta.

Tervetuloa hämmästelemään ja kummastelemaan tänne Syystoiveiden pinoon Eludia ( meniköhän nimi nyt oikein... Juu, samat tuntemukset oli mulla kun ekan kirjoitukseni tänne, itseasiassa tietämättömyyttääni että mihinkä oikein kuulun, nin tuonne Äidit 30-40 osioon laitoin. Tuolta palstaslangia uusille linkistä minkä Epskeps laittoi on juuri apua näissä ihme lyhenteissä ja oudoissa sanoissa mitä ilmaantuu.


Epsu( nimesi senkuin lyhenee ja lyhenee, kohta varmaan multa tulee vaan että E :LOL:
Se munasolun irtoaminen siis pitäisi tapahtua tuon plussatuloksen jälkeen oliko se nyt 24-48h kuluessa.Tsemppiä ja taasen :heart: :heart:

Nou namut oli erjantain osalta siten, että olin kyllä namuja syömättä, mutta meillä oli töissä sellaiset lasten kemut joissa sitten kyllä söin muffinssin ja poppareita....tänän olen menossa ristiäisiin ja luulenpa että sielläkin tulee jotain namun oheistuotteita ( kakut ym :D ) nautittua.... :p

Omaa: Tein aamulla r-testin ja negaahan tuo näytti, eli luulenpa että sieltä se täti taas on tuloillaan. Sillä on meikäläisen sunnuntaipäivälliset aina mielessä....mulla oli tossa aamuyölä kunnon menkkakipuja ja nousinkin katsomaan että joko perhana pyyhälsi..mutta noup..että tää on nyt sitten vessassa juoksua..pitänee laittaa side valmiiksi ettei tuu sinne ristiäisiin kuokkimaan.Vähän masentaa kyllä mutta eihän tää nyt ole kuin 3.yk joten ...ja tulis nyt sitten kun on täällä jo valmistautunut henkisesti.

Ai, niiin Epsu vielä, mitäs jos se sun toinen munasolu haluaa vähän ootella sitä pienempää jotta sitten pääsevät yhtaikaa.. :D

Mukvavaa viikonloppua neidot ja pysykäähän pystyssä tuolla myrskyssä :wave:
 
Heipparallaa!

Nyt on taas tikkuun pissitty ja tuli sen kontrolliviivan lisäksi aikas vahva viiva, että eiköhän se follikkeli sieltä lähde kohta huitelemaan pitkin munatorvia vai missä se nyt huiteleekaan :D :LOL: Aika jänskä homma on ollut kyllä seurailla tätä follikkelin kehittymistä, kun ensin silloin keskiviikkona näin sen ultralla ja tässä on sitten ooteltu sen kypsymistä ja nyt taitais olla valmista tai ainakin hyvin lähelle valmista =) Sitä en Pilke (käynpä minäkin lyhentelemään ;) ) tiedä että mitä se toinen follikkeli siellä oikein meinaa tehdä... Irtoaako sekin nyt vai kypsyykö esim. 2-3 päivän kuluttua vasta vai onkohan sekin siellä valmiustilassa vai mitä tapahtuu?? Tahtoo oman ultran!!! \|O :LOL: :LOL: Mut hommiin tästä ois käytävä, kunhan tuo ukko pysyis vaan hereillä illalla... ? :whistle: :p ;)

Voi harmi Pilke että testi näytti negaa! :( Mutta älä vielä luovu toivosta!! Jospa se täti nyt ymmärtäis olla tulematta kun ei kerta ole kutsuttukaan! ++++++++++++++++++++++++++ :whistle: :whistle:

Laitetaas vähän näitä taas...
:attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn:

Ai niin Lyydia, meidän esikoinen sai muuten aikanaan alkunsa sellaisesta kierrosta jossa yritystä ei ollut nimeksikään, taidettiin just kerran kanssa vaan siinä kierrossa hommailla ja *naps* heti nappas. ;) Onnea vielä kerran Lyydia! :flower:
 
? Lauantai lupsakkaat ?

----SYYSTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄÄ:


PLUSSANNEET :heart:

Eludie

Lyydia2001

Maudie

äitix8

Miesku rv

HissunMyy la. 12.5.07.

Klaava rv 10+3


PIINASSA :headwall:

Pilkettä 28/29-31

Kipinää Kp 39/??-??


PEITTOJEN ALLA ;)

Micosa 7/28-33

Epskeps Kp 14/27-28 (yk.4)

Kuntsikka 18/24-27 (yk.5)


TÄTI KYLÄILEMÄSSÄ :hug:

Mimsku 8/n.30


HUKASSA? :attn:

Tiitiäisen äiti Kp ?/28

Lumienkeli1

Chillifinn

Vivaldo

euforia



<br><br>
 
S Y Y S T O I V E E T :heart: :heart: :heart:


Chillifinn 36 v, Lontoo, 2v poika

Eludie 35v :heart:

Epskeps 35v, Etelä-Karjala, 3,5v poika.

Euforia 38v, 4v ja 8v tytöt

HissunMyy 38v, Utajärvi, 6 lasta (16,14,12,10,8v ja 8kk) :heart:

Klaava 37v, Keski-Suomi, 3 lasta (10 tyttö, 8 poika ja 2v tyttö) :heart:

Kipinää 35v, 10 ja 12v lapset

Kuntsikka 36v, 1 lapsi

Lumienkeli1 36v, 1 lapsi

Lyydia2001 36v, 4v lapsi :heart:

Maudie 36v, 4 lasta (13,12,5 ja 4v) :heart:

Micosa 37v, Etelä-Suomi, 18v tyttö ja 3v poika

Miesku 40v, 3 lasta :heart:

Pilkettä 38v, Helsinki, 17v poika.

Tiitiäisen äiti 35v, Espanja, 2v4kk poika

Vivaldo 36v, 4v ja 6v tytöt

Äitix8 :heart:

<br><br>
 
Enhän minä mitään paria päivää pystynyt odottomaan :whistle:

Tein siis uuden testin jo tänään. Vaikka miten minä testiä ja tulosta kääntelen niin kyllä siellä selkeä plussa vilkkuu.

Olen siis Raskaana.

Ja täysin, iloisesti, hölmistynyt.

Toivon että tämä minun saapumiseni tänne kera "olenpas sitten heti-raskaana" ei loukkaa ketään.

Olen vain niin ymmälläni. Enhän minä tiedä yhtään millään tapaa mitä minun nyt tulisi tehdä.

Paitsi iloita. Ja antaa uutisen jotenkin laskeutua pieneen päähäni. Odottaa miestä kotiin ja kertoa hänellekin mitä olemme saaneetkaan aikaiseksi.

Oho. Onpas outo olo.
 
Onneksi olkoon Eludie!!! :flower: =) :flower: =) :flower: Tosi hienoa, että teillä tärppäsi! Toivottavasti raskausaika sujuu hyvin :) Jarrusukkia sinne masuasukille!! :heart:

Eihän sun tarvii nyt muuta tehdä kuin odotella, sellaiset 9kk ;) Neuvolaan sitten kannattaa soitella jossain vaiheessa, itse kävin esikoistani odottaessa rv 9 ekaa kertaa siellä. Sitten on niitä niskaturvotus-ja rakenneultria joihin voi mennä. Meillä päin pääsee vain toiseen.

Onnea vielä kerran! :flower:

PS. Jatkatko vielä kanssamme palstailua vai siirrytkö tuonne odotuspuolelle? Tässä meidän pinossa "saa" raskaana olevatkin olla ;) :D
 

Yhteistyössä