Musta olis ihan kiva lukea täältä muiden kuulumisia ja vointeja.
Ihan arkipäivän tapahtumia.
Älkää ihmiset ujostelko kirjoitella omasta navasta!
Sitä paitsi siitähän on kaikkein helpointa kirjoittaakin.
Mulla on enää 3 työpäivää jäljellä :wave: ! Jess!
Ja sijaiseni on jo tämän viikon opettelemassa töitäni, eli pääsen hiukan helpommalla.
Viime viikko oli yhtä tuskaa, kun oli niin kiire töissä, voin tosi huonosti. Soitin neuvolaankin, jotta olisin saanut sairauslomaa, mutta neuvolalääkäri olisi ollut tänään iltapäivällä vasta töissä, eikä silloinkaan ollut vapaita aikoja.
Kysyin terveydenhoitajalta, mitä pitäisi tehdä, mennä terveyskeskukseen vai? Th vaan ehdotti, että soittaisi minulle jos tulee peruutusaikoja tiistaille!
Kyllä suututti, kun en todellakaan ole koskaan ennen elämässäni pyytänyt sairauslomaa, ja silloin kun sitä olisi tarvinnut, ei saa millään.
Tällä nuorella th:lla ei ole itsellä lapsia, ei varmaan tiedä miten kipeä sitä voi olla, kun ei meinaa päästä kävelemään ym.
Ajattelin, että p....kele, pidä sairauslomasi, minä sinnittelen vaikka mikä olisi!
Ja näyttäähän se nyt menevän joten kuten. Tosin joka päivä on supistellut aika lailla... Mutta kun jaksaisi viikonloppuun asti, niin alkaisi äitiysloma, ja saisi huilia. Ehkä supistelukin vähenisi.
Toivossa on hyvä elää, sano lapamato!