Hei kaikki ja hyvää perjantai-iltaa!
Taas oltiin pudottu! Hups heijaa.
Rv 29 alkaa kohta, ja nyt on alkanut tuntua armotonta väsymystä. Mites teillä muilla?
Olen syönyt vitamiineja ja rautaakin, mutta ei auta.
Kai se on vaan sitä, kun nukkuu niin huonosti.
Harmittaa oikein, kun väsyneenä tulee sitten huudettua muksuille ja hertsattua pienimmistäkin asioista.
Tänään viimeksi sain raivarin, kun minun ottaessani pikku nokoset, oli lapset kavereineen syöneet kaikki sämpylät. Kauppaan on 10 km matkaa, ja olin ajatellut, ettei tarvitse mennä sinne ennen huomista...
Kyseiset kaverit ottaa kroonisesti pattiin, kun pyytävät suoraan meidän muksuilta syömistä, sen sijaan että menisivät kotiin. Usein on niin, että olen laskeskellut, että jotain ruokaa tai leipää on just niin, että riittää omalle porukalle... Ja kun se kauppakin on kaukana...
Olenko turhasta nipottaja?
Tunnen ko. kavereiden vanhemmat, ja tiedän ettei heitä kotona nälässä pidetä.
Omille muksuille olen sanonut, että älkää vaan kerjätkö ruokaa kylässä, vaan tulette kotiin syömään.
Tytär sai tuossa sitten vuorostaan raivarin, kun olin ostanut veljelle hupparin, ja hänelle sukat. Neiti kun on niin ronkeli, ettei hänelle voi ostaa ominpäin mitään vaatteita. Kaappi on pullollaan käyttämättömiä.
Eikä sekään ole tae, jos hän on itse mukana ostamassa.
No, nytpä tuli oikein ruikutettua
, nyt lopetan.
Lähden kuskaamaan muksuja koulun discoon, toivottavasti heillä on siellä hauskempaa, kuin kärttyisen kalkkiksen kanssa kotona.