Epsulle kiitos nimiehdotuksista. Taitaa tuo Anders olla ainoa, joka yhtään miellyttää, mutta siitäkin tulee sukunimen kanssa melko vaikea yhdistelmä.
Meinaa näiden keskisuomalaisten kielet olla solmussa ihan pelkän sukunimenkin kanssa toisinaan
Tosiasiassa varmaan käy niin, että jos sattuu poika tulla, niin nimensä saa isoisältään ja se sitten alkaakin kirjaimella F eli onpahan vaan vielä eksoottisempi
Mutta ei nimi miestä pahenna, ellei mies nimeänsä.
Sotkeennuin tuolla Mitäs nyt -palstalla kiistelyyn taaperoimetyksestä. Itsekin joskus aikanaan kuvittelin, etten kyllä enää yli 1-v ikäistä lasta imetä, mutta niinpä vaan kävi, että kuopus lopetti rinnalla käynnin syksyllä, kun oli jo 2-v täynnä. Tosin, silloinkin piti vähän painostaa, muttei enää paljon.
Ja jotenkin koko homma ei kyllä tuntunut yhtään kummalta. Onhan tuollainen 2-vuotias vielä aika pieni. Ja kun ei tutti tms. koskaan kelvannut, niin ilmeisesti oli sitten niin tärkeää vielä tuolloinkin käydä rinnalla.
Ymmärrän hyvin, ettei kaikille tällainen sovi, mutta sitä en ymmärrä, että joku pitää sitä jotenkin perverssinä. Eihän imettämiseen liity mitään seksuaalista mikä tekisi siitä jotenkin pervoa. Ainakaan minun käsitysten mukaan. Ja sitä paitsi, harvemmin sitä lasta voi pakolla imettää ellei se itse sitä halua.
No, se siitä.
Toivotaan, että
Epsu pääsee pikaseen tälle palstalle takaisin. Ja kaikki muutkin tuolta kuumeilupuolelta...
Täällä on todellinen tuisku tänään. Viime yö meni valvoessa, koska esikoinen tuli oopperaharjoituksistaan vasta puoli yhden aikaan ja sen jälkeen vatsan asukas piti sellaista mykkäkkä, etten oikein saanut nukuttua. Toivottavasti ensi yö menee paremmin.
Onneksi on perjantai ja edessä viikonloppu.
Mulla on enää 10 viikkoa (miinus talviloma miinus pääsiäinen) töitä ja sitten äitiysvapaa alkaa (jos nyt saisin ajallaan nuo KELAn paperit vietyä). Tuntuu jotenkin mukavalta ajatukselta, vaikka vasta tänne töihin palasin.
Mutta tää on niin tätä. Kummalliseksi mennyt systeemit.