YLI 35v. KUUMEILIJAT vol 10

Kanervankukkanen me ollaan mieheni kanssa päästy hoitoihin ja ollaan nyt kartotettu mun kiertoa ba nytku se valmis niin seuraavaan vaiheeseen kuuluu tuo aukiolotutkimus:p eli en oo keksiny sitä ite:p. Ja ens viikon maanantaina aamulla mulla tuo tutkmus on ja samalla kuullaan tulokset,mies siis mukana;) ja tähän asti näyttäny kaikki hyvältä vaik ei oo tärpänny: /=)
 
  • Tykkää
Reactions: Zuza
Tervetuloa Nipsu !

Pinkku voin niiiiin kuvitella sun piinailuhetket. Varsinkin kun lukee kaikkea. Tein sitä myös itse ja välillä oot ihan jees ja sit taas nöyyy..
Kyllä me naiset ollaan hulluja. Mut minkäs teet, toisaalta, tää on sellainen "harrastus" joka on vienyt viimeisenkin järjenhivenen ;)

Ei muuta kuin niitä plussia plussia ja tarroja joka suuntaan !!
 
  • Tykkää
Reactions: *Pinkku*
Tässä suora kopio km-pinosta, palaan asiaan myöhemmin, nyt vaan ei jaksa:

Hei taas. Täällä päästiin raskaana 2-3 mutta nyt tuhruttaa ja liuskatesti haalistunut eilisestä. Eli vkm jälleen. Onkin nyt sitten neljäs km vuoden sisällä. Myöhäinen plussa dpo14 joten kai se jo sanoi jotain. Kaippa tästäkin suosta olisi noustava. Plussaaminen oli juuri niin pelottavaa kuin arvasinkin ja ne pelothan sitten toteutuivat. Miten sitten uuteen yritykseen osaa suhtautua... Käyn juttelemassa mielenterveyshoitajan luona joka yrittää tsempata positiiviseen ajatteluun mutta alkaa olla sellainen rivi epäonnistumisia putkessa et en kyllä ymmärrä miten tässä positiivisuutta mistään repii. Ensikäynti tiedossa 1.10. joten toivotaan jotain apuja. Nyt ei jaksa enempää, palataan.
 
alien:hug:. En löydä sanoja..olen niin pahoillani teidän puolesta:'(.

Itse päätin(katsoo nyt kauan pätee) etten mieti et mikään oire voisi olla raskauteen liittyvää kun aina saa pettyä: /. Enkä testaa ennen kun on viikko menny siitä kun tädin olisi pitäny tulla.
Aloitin sen työkokeilun ja kun henkilöstö vaje(hoitotyössä) niin saa kyllä hommia tehä vaikka olen vaan 4h/pvä että panadolia joutuu popsia: /..en muutenkaan tahtois olla tuolla mutta ei voi uutta paikkaa hakea jos vaikka raskautuis...on tää vaikeeta..
 
alien pahoitteluni! Ihan väärin, että tuollaista tapahtuu ja voin vain toivoa sulle voimia ja jaksamista! Olen itse kokenut km:n n. puolitoista vuotta sitten ja ymmärrän hyvin, että voimat nyt koetuksella. Tuu tänne jutteleen kun jaksat, niin me tuetaan!

nipsu tervetuloa! Tämä on tosi mukava ja aktiivinen ryhmä.
 
miltsu mä oon sun kanssa nyt samoilla linjoilla, en haluais tehdä enää mitään havaintoja, kun oon varmasti muka kokenut kaikkia mahdollisia ja erilaisia oireita eri kierrossa ja silti aina pettynyt. Muhun ei kyllä päde se, että pessimisti ei pety. Vaikka miten olen yrittänyt pitää jalat maassa, niin kyllä silti oon tädin tuloon pettynyt. Nyt vaan yritän olla tulkitsematta niitä oireita jatkossa, josko pettymys olis edes vähän pienempi.

Harmittaa vaan niin hemmetisti, että tämän kuun ovis jäi hyödyntämättä. :headwall:

KiitosZuza tsempistä :) syön kyllä hattuni, jos niistä viikon vanhoista simpoista joku on sinnitellyt plussaksi asti :D

Ja onneksi jännitystä piisaa teidän muiden yritystä seuratessa! Nytkin muutamalla jännät päivät!!!!! Pidän peukkuja!

susseli kiva, että piipahdat täällä! Ja samoin, lohduttavaa kuulla että suorituspaineita on muillakin. Jos hyviä vinkkejä sen selättämiseen, niin kuulen mielelläni. pinkun vinkeistä otan ainakin sen kokeiluun, että " kutittelen" useammin kuun aikana, eikä niin että ovis aikaan super aktiivinen ja vauvankiilto silmissä :D
 
Voimia sulle alien_1 :hug:
Se on hyvä että olet hakenut itsellesi keskusteluapua,monesta kun ei ole siihen ennenkuin pakon edessä.Jos vaan pystyt puhumaan kaiken ulos mikä sisällä liikkuu,sitä vartenhan ne ihmiset on olemassa.Ymmärrän että synkimmän mielen hetkellä voi tuntua ettei mistään ole apua eikä kukaan tajua.
Isosti tsemppiä :heart:
 
Zuza,jäin eilen kotiin kököttämään vaikka mielellään olisin systeriä mennyt jeesailemaan...jäin siksi kun ajattelin että jos se täti tulee niin suren mieluummin yksin sen pettymyksen kuin siellä vauvan luona...Ja sen takia sitten eksyin lueskelemaan kaikkea,niinkuin ajankuluksi,vaikka olin päättänyt etten nyt sitä hulluutta tekisi |O

Unelmatar,mitä vähemmän mies tietää siitä mitä aikaa kuusta eletään,sen parempi..että päätä pyörälle vaan :LOL:

Täällä eilisilta meni erilaisten jomotusten parissa..semmoinen hassu paineentunne tuolla alakerrassa...vähän niinkuin olisi vatsa jumissa tosi pahasti/ummetus vaikka ei olekaan vaan päinvastoin,ihan on ruikulilla.Ja täällä yläpäässä on se tunne kuin olisi nielaissut liian ison palan...tai lähinnä omenan kokonaisena :O

Hoh-hoijaa.

:headwall:
 
  • Tykkää
Reactions: Zuza
Kiitos miltsu76 :heart:..kävi miten kävi...

Miehellä on viikonloppuna synttärit ja tuossa lahjaa paketoidessani tuli mieleen että se positiivinen raskaustesti olisi kyllä ihana antaa hänelle lahjaksi...

Pari testiä on jemmassa...mut en mä vielä,katotaan sit lauantaiaamuna jos tarvetta on..

Yritän pitää itseni tänään kiireisenä,aloin pestä ikkunoita ja vaihtaa verhoja..vaaleat kesäiset joutaa pois ja tilalle vähän lämpimämpiä sävyjä =)...ja kaupassa täytyy käydä ja lenkillekin voisi porhaltaa jossakin vaiheessa...ulkoilma tekee hyvää..aivot tuulettuu :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Zuza ja miltsu76
Keskiviikko 11.9.2013




KUUMEILIJAT

Nimimerkki.......ikä ................kp ..................yk ..........toiveissa

Tentsa...............35..............15/25-33.............5..................1. yht
Alien_1..............37..............x/28..................?.................2
Zuza....................35...........37/29..................1.................4
Miia3+2................37...........xx/xx..................?.................6
*Pinkku*..............38...........27/26-28 ..............8.................1
Carolina30+..........36...........13/27................3v..........5/8/1.yht.
miltsu76...............37...........3/26-28.............11................2
tinttu76................37...........22/32-36.............9................1
Emppis.................38...........23/25-29........... 7................1
Worf....................35.............48/28..............8...............1-2
Unelmatar............35.............17/26-27..........6.................2
Hymypallo............36...........24/27-30..................................3
Minttumaari*........36............22/28-31................................1-3
Sipuriina-75..........38...........33/25-35...........................1. yht
Kanervankukkanen..35...............37/29-39........2..................4
Nipsu...................39....................x/x.................................3





DPO

*Pinkku*...........dpo 13
Emppis.............dpo 10



RKTT




YRITYKSEN MYÖHEMMIN ALOITTAVAT

Chokomom



Kadonneet:
Syystuuli74...........38..........??/28-30..........1v6kk (24)......2
Elena75................37.............. ??/28..................21................3
Sihkis...................38............??/26-30.................8.................1

:wave:TAUSTALLA:wave:

SuloinenSalaisuus
ÄitiViidelle
Tiituliini
Pikkumartta
Hopsan
K
Sirpa75



:heart:PLUSSANNEET:heart:

2013
syyskuu.......Ollakovai...? yk 6
elokuu.........ei plussia
heinäkuu......Milk@ yk8, Selina76 yk 6, Suski28 yk 1
kesäkuu.......Blitzenrex, Pikkusukka yk7
toukokuu......ei plussia
huhtikuu.......PiipaKaa TJOT, Kolibrinkukka yk 5
maaliskuu.....ei plussia
helmikuu......Apatus yk 2, fenixlintu yv 1, PottuSäkki(PuskaJussi) yk 12(1v2kk), Äiskä3, Ms. Monepenny yk 2
tammikuu....Sohvi35 yk 1, Alissia yk 4, Kaktus-76 yv 1.5

2012
joulukuu......Pippurihäntä yk 6
marraskuu...Samettihortensia yk 2, Vuorikristalli yk 2
lokakuu.......Mustikkasuu y k3
syyskuu......Scarleth (3.IVF)
elokuu........Jaahas yk 9
heinäkuu.....Whiskey Peat yv 1, Dominique yk 16 (OI 1), Pepinka yk 4, Leenuliinukka yk 2
toukokuu ....Ronja76 yk 17 (1.IVF)
huhtikuu......ei plussia
maaliskuu....Melanie75 yk 3, Elmaleena yk 4
helmikuu.... Killi12 yk 3, Erika76 yk 4
tammikuu... ei plussia



:heart:SYNTYNEET:heart:

Pippurihäntä........21.8.2013, tyttö
Whiskey Peat.......12.4.2013 tyttö
jaahas................2.5.2013 tyttö
Dominique...........6.3.2013 poika
Ronja76..............24.1.2013 tyttö
Melanie75............2.12.2012 tyttö
Killi12..................10.10.2012 tyttö
äiskä-73..............20.8.2012 tyttö
Keskeneräinen......30.6.2012 poika
Barbamama.........12.6.2012 tyttö
Siobhan42.............6.8.2011 tyttö
Liljaana ............. 22.9.2011 poika
Pilvilinna74 ......... 3.8.2011 poika
Koralli73 ............. 2.8.2011 tyttö
Helvi-10 ............ 12.7.2011 tyttö
kurkkunaamio ..... 19.5.2011 poika
happihyppy ........ 25.12.2010 tyttö
jääräpää ............ 7.12.2010 tyttö
Lumi-Marja ........ 19.11.2010 tyttö
puskajussi ......... 18.10.2010 poika
Poni06 .............. 24.8.2010 poika
Tiktu ................ 11.5.2010 tyttö
äiti vm70 ........... 22.3.2010 tyttö



Edellinen ketju: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1901061-yli-35-v-kuumeilijat-vol-9-a/




dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)

 
Voi Alien_1 miten kamalaa :'(. Ei voi muuta kuin toivottaa voimia.

Tervetuloa Nipsu74 :wave:.

ON: Täällä ryvetään vaihteeksi pohjamudissa. Eilen näin puolitutun vastasyntyneen ensi kertaa ja ensimmäistä kertaa oli vaikeaa hymyillä. Tietenkin olen onnellineen heidän puolestaan, mutta jostain syystä otti koville. Illalla katsoin vielä tyhmänä Erilaiset äidit nauhalta ja siinä oli joku 18-vuotias vahingossa raskautunut. Niin ne toiset pamahtaa vahingossa paksuksi ja toiset ei sitten millään :mad:. Huoh, ehkä tähän on syynä se, että lämmöt jäi oviksen jälkeen kovin matalalle, joten mietityttää mahtoiko onnistua lainkaan :headwall:. Anteeksi purkaus, mutta nyt vaan harmittaa.
 
alien_1: EI, tätä mä en halunnut kuulla. Olen tosi pahollani puolestasi :'(. Voimia surun selättämiseen :hug:. Onneksi pääset juttelemaan ammattilaisen kanssa. Ja muista olemme myös tukenasi :heart:

Tervetuloa mukaan Nipsu74! :wave:

Zuzalle ja *Pinkulle* sekä muille piinailijoille isosti temppiä! Mä täällä puhkun plussatuulia sinnepäin! Mä pysyn omalta osaltani edelleen pessimisti ei pety -asenteessani (ainakin yritän).

tinttu76: :hug:
 
  • Tykkää
Reactions: *Pinkku*
Zuza mitä tarkoitat ettei mitään tuntemuksia? Mulla ei myöskään mitään tuntemuksia, oviskivuista kuitenkin kohta jo kolme viikkoa... Luulen (nettiä tutkittuani, heh) etten oikeasti kuitenkaan ovuloinut olleenkaan. Mitenköhän kauan sitä vuotoa sit pitää odottaa.

Koko tämä vauvakuumehan mulla lähti siitä, että mulla oli kierukka (kupari) ja keväällä muutaman kerran piteni kierrot niin että aloin elättelemään toivoa raskaudesta. Ehkä ne pidentymiset olikin merkki vaikka premenopaussista ja siitä ettei ovulaatioita enää tapahdu. :/ Juu, ahdistus on ainakin sitä luokkaa että kuvittelisi sen tädin pian saapuvan. :)
 
Kanervankukkanen,sen verran olen kaikenlaisia "oirelistoja" lueskellut että myös "ei oireita" voi olla myös yksi oire...Joillakin vaan yksinkertaisesti tuntemukset alkaa myöhemmin...
Esim.siskollani raskaus oli alusta alkaen hyvin oireeton,mitä nyt menkat jäi tulematta ja maha alkoi kasvaa.Ei huonoa oloa ollenkaan,kuulemma välillä aivan mahtava olo =)


Sain tehtyä kaikki hommat mitä tälle päivälle suunnittelin ja niinpä olen taas täällä..seurankipeyttä :rolleyes:

Nyt se "omena" josta aamulla kirjoittelin on siirtynyt pyllyyn..tai ainakin siltä tuntuu :LOL:

Eikä ole mitään kuvitelmaa..:popcorn:
 

Yhteistyössä