Moikka kaikille!
miltsu76: Mä olin niin varma sun plussasta... Pahoittelut tädistä :hug:. Oon kyllä kanssa kuullut hyvää tosta aukiolotutkimuksen taiasta
Peukut siis pystyyn... ja varpaat kans!
Uniikki: Pahoittelut tädistä :hug:. Kyllä siellä jotain selvästi tapahtui. Toivottavasti seuraavalla kerralla nappaa kiinni todenteolla.
Minttumaari*: Mä olen käyttäny vain noita liuskoja ja kyllä niidenkin tulkinnan on tässä pikkuhiljaa oppinut...ehkä. Olen kyllä miettinyt varmistukseksi niintä CB:n digejä, mutta en ole ainakaan vielä hankkinut. Toivottavasti saat hyödynnettyä "big maman" loppuviikosta =). Tsemppiä!
*Pinkku*: Jännäpäivät alkaa olla kohta huipussaan... Täällä peukut ja varpaat pystyssä sun puolesta! Mä toivon niin kovin plussaa sinne (ja tietysti meille kaikille muille kans)!
Unelmatar: Olen niin pahoillani, että ette saaneet sovittua ja hyödynnettyä ovista
. Täytyy todella olla turhauttavia nämä suorituspaineet puolin jos toisin. Mutta sovi riidat nyt kumminkin miehesi kanssa ja sitten uutta kellistys-suunnitelmaa ensi kuulle hiomaan :heart:
Itseensä tässä saa muistuttaa olemaan kiitollinen ettei itsellämme näitä suorituspaineita ainakaan vielä ole ollut. Mutta onko se joku päivä edessä jos tulosta ei synny?!?
Ollakovai...?: Tsemppiä odotukseen ja erityisesti nyt vu:n odotteluun! Mä olen varma että kaikki on hienosti, nauti nyt! Murehditaan vasta sitten jos murehdittavaa on.
ON: Jahas, tämä on sitten se päivä, että listaan saa merkata ikä-sarakkeeseen sen
38 (luetaan 25). Muutoin ei niin mitään! Ei oloja, ei nippailuja, ei tisseissä tuntemuksia! Kovimmat "olot" oli heti oviksen jälkeen ja nyt "kiinnittymisen" jälkeen ei mitään. Saa siis alkaa odottelemaan tätiä kylään. Pessimisti kun ei pety! Täytyypä alkaa tarkemmin perehtymään siihen hedelmällisyystestiin, joka kaapissa jo kummittelee...