YLI 35v. KUUMEILIJAT vol 10

Tein taas testin,mutta semmoisesta pissistä, ettei varmaan olisikaan näyttänyt muuta kuin negaa. Testailen vkon lopulla uudestaan,tai huomen aamulla yöpissistä, josko sitten näyttäisi edes jotain viivaa.

ON: Jatkuva jomotus vain päällä. Jalkoihin asti ihan säteilee tää jomotus. Iltaa kohden pahenee. Nyt ehkä hieman hellittänyt. Rinnat aavisdtuksen kipeät sivuilta, ja jostain syvältä sisältä.

Ikää mulle voisi laittaa sen 38v. Yrityksiä en edes osaa laskea.

Zuza: Tarrasukkia
 
Zuza,kyllähän tämä välillä tuntuu että liikaa on...psyykelle meinaan...fiilis vaihtelee laidasta laitaan :D :'( |O...

Tänään systerin huushollissa tuli ekaa kertaa semmoinen olotila että tätäkö mä olen itselleni hakemassa...kun pieni ihminen on ihan täysin riippuvainen sinusta....ehkä fiilis tuli siitä kun oli eka vähän hankala päivä,ilmavaivoja todennäköisesti..siinä tunsi itsensä ihan avuttomaksi ja kädettömäksi...kun kovasti haluaisi auttaa muttei keksi mitään keinoa.

Loppujen lopuksi vaivat oli kyllä vähäisiä,varmaan pelotti se että jos ne tulikin jäädäkseen..niinkuin koliikkityyliin.

Onko teillä mitään käytännönniksejä tuommoisiin satunnaisiin vatsanpuruihin?

Oman navan ympärillä on tuntunut menkkatuntemuksia,eipä muuta.
 
Viimeksi muokattu:
tinttu76, voit laittaa mut plussanneisiin, mut voisin vielä roikkua täällä teidän riesana, odottajien puolelle en vielä uskalla, ehkä vu:n jälkeen sit sinne, jos vielä on aihetta -minäkö pessimisti:D Ihan hulluna kuulostelen koko ajan edelleen oireita ja niiden mahdollista vähenemistä.

Zuza ja Uniikki, jospa nyt on kansallinen myöhäisten plussien kierto? Mulla lyheni nimittäin kesällä kierto 25 pv:n, mut sen hailakan plussan sain vasta pari päivää sen jälkeen ja vasta tänä aamuna (kp 31) tuli vahva plussa.

Pinkku, me kokeiltiin ilmavaivoihin cuplatonta, mut ei auttanut, parhaiten auttoi kanniskelu siten, et vauva oli vatsallaan sylissä -meillä vatsavaivoja tuli jos mä söin esim. mausteisia ruokia tai kotimaisia omenoita ja välistä tuntui, et niitä aiheuttaa mikä vaan. Ja menkkatuntemuksethan voi yhtä hyvin olla jotain muitakin tuntemuksia=)
 
Ollakovai...?,kylläpä on kivaa että testiisi piirtyi se vahva PLUSSA =)...
..ja niin monesti kun kirves lentää viuhui kaivoon...kannatti hakea takaisin!

Kyllä se toiveita herättää kun yksi kerrallaan,hitaasti mutta varmasti täältä plussaillaan :heart:

Täytyy vilkaista kalenterista mitä tuntemuksia viime kierrossa oli näillä päivillä..jotakin hajanaisia muistiinpanoja oon kumminkin tehnyt :rolleyes:

Nyt ei tunnu miltään.Ja dpo7.

Googlasinkin jo ton cuplattoman...löytyi mielipiteitä jos jonkinlaista mutta käsitin ettei siitä haittaakaan ole...täytyy kertoa eteenpäin tuo "vatsallaan kanniskelu" =)
 
Voihan vinha, ollu jo viidestä asti ylhäällä ku kissat herätti ja tänään on koko päivä juoksemista, plääh. Ei tääl mitää erikoista, maha on edelleenkin ihan seis, apuja tarvii koko ajan..rinnat on ninku sisältäpäin kipeet..mut tätiä odotellessa...
 
Täältäkin löytyy aamuvirkku kissa....Illalla kun nukkumaan käydään niin tää intoutuu juoksemaan pitkin taloa ja aamulla ekana hereillä...eli kun meien makkarista vähäkin jotain "kyljenkääntämisääntä" tai vastaavaa kuuluu niin johan on kissa sängyn vieressä että mau,nälkä...suurin nälkä ikinä :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Zuza ja miltsu76
Huomenia naiset ;)

Täällä kersat lähetetty kouluun ja vihdoin saa istua.

Pinkku niistä vauvan vatsanpuruista. Hiukan vaikea on ikinä tietää mistä ne johtuvat, mutta jos äiti imettää, kannattaa kokeilla oman ruokavalion karsimista.
Cuplatonia ei mun mielestä imettävät tarvitse, se on enempi pulloruokintaan, jossa saattaa tulla ilmaa masuun.
Mutta se vatsallaanolo on hyvä, voi makuuttaa sohvalla/sängylläkin masullaan. Jalkojen päällä ja hiukan taputella pyllyyn. Meillä viihtyivät sylissä melko pysytyasennossa rintaa vasten, siinä tuli suurimmat "pörinät" aina pois.
Todellisuudessa sitä äidit yleensä löytää sen parhaan keinon kokeilemalla kaikkea.
Kevyt masuhieronta (silittely) voi myös toimia. Kokeilkaa kaikkea ;) Ihanahan se on tuollaista nyyttiä silitellä ja hytkytellä.

Minun nuorimmainen tänään 7kk ja korjattua ikää 5kk 11pv.

Miettinyt tässä hädissäni voiko näin nopsaan tuleva toinen raskaus aiheuttaa kipuja tuolla kohdussa ;(
Tää pötkylähän leikattiin hätäsektiolla ulos ja sain kohtutulehduksen ym kaikkea shittiä siihen lisäksi..

Nyt on joka aamu herätessä hirveä päänsärky, nytkin jomottaa vasen puoliikävästi. Koiran kanssa ulkona piti mennä ihan kyykkyyn kun tykytti päässä.
(ed raskaudessa ihan neurologilla asti tuli käytyä)
Ja ne menkkajuilimiset kertaa tuhat !! Selkää repii ja masu. Illalla viloi/ nipisteli kohdun kohdalle ja kävi jo mielessä, että mielummin menkat kuin tämmöistä.
Toki miettinyt onko kiinnittynyt huonosti/ väärään paikkaan kun näin karmea olo.

Testejä en tee enää tällä viikolla, aika selvähän tämä on, mut hieman sellainen olo, ettei kaikki ole ok.
Eli pysyn täällä ja ensi viikolla teen testiä uudestaan kun olis jo 5+ viikko. Jos sinne siis päästään..

Olen noista muistakin testannut vasta 6 viikolla, aina rauhassa odottanut just sillä plussakierrolla??!!

Sorry tämä oman fiiliksen märehtiminen heti aamusta, mutta niin on kroppa kipeänä, eikä koskaan aiemmin näin oo sattunut. Mietityttää..

Isännälle totesin, että kai se on poika tällä kertaa kun näin erilainen heti alussa ;D

Hyviä vointeja kaikille muille:heart:

Oviksen jälkeen mullahan tuli se kiinnittymisvuoto ja siitä olisko päivä max kaks ja olot hävis..
Eli ei niitä oloja tarvitse ollakaan koko aikaa.

Nää raskaus? nippailut alkoi sitten päivä paria ennen tädintulo päivää ja jatkuu ja jatkuu...

Pinkku ja Miltsu ihania kissoja teillä ja kuullosti niin tutulta. Siskollani on 3 kattia myös ja niiden toiminnalle usein naureskellaan.
Minä oon allerginen, joten meillä vain hurttia aina ;)
 
Zuza,kurjaa kuulla että on kipuja :|
Kiitoksia neuvoista,pulloruokinnallahan se poitsu kun imetys ei onnistu,eli voisi johtua siitä kun nälissään kiskoo ekat "hörpyt" vähän turhan malttamattomasti..ilmaahan siinä menee.Kova on syömään,eilen tosiaan ekaa kertaa ilmeni nää mahdolliset vaivat..edellisenä yönä ei syönyt hyvin niin tietysti se aamulla nälätti ja pullo alkoi tyhjetä "hetimullekaikkitänne-tyyliin"..
 
  • Tykkää
Reactions: Zuza
Kyllä huomaa että olen ollut kotosalla tänään..eikä oikein mitään tekemistä...tuli katsokaas jo mieleen että menisikö lueskelemaan "piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen"-pinoa :LOL:...

En taida kumminkaan mennä,tiedänhän mä jo vanhastaan et mitä siellä kertoilevat..toisilla oireita vino pino,niitä kaikkia tuttuja,ja toisilla ei oikein mitään jne...

Mulla on nyt semmoinen "kulahtaneet verkkarit/tukka pörrössä"-päivä...minnekään ei huvittaisi lähteä...täytyy tonkia pakastinta josko sieltä löytyisi jotakin ruuaksi kelpaavaa..(lähikauppaan alle puoli kilometriä matkaa :D)..mut ei silti viittisi laittautua,en ihan tässä kuosissa osaa edes sinne mennä..
 
  • Tykkää
Reactions: miltsu76
Olis vaan kuitenkin pitänyt ostaa se kempparin ovulaatiotesti. Mulla vaan on kotona 5 kpl testejä ja ajattelin, etten niitä sitten kohta enää tarvitsekaan. Nyt vaan masennuksekseni totesin, että vielä eilen oli voimakas tunne siitä, että jotain tapahtuu ja että olisi ollut otollinen hetki => niin tänään se tunne on loistanut poissa olollaan koko päivän ajan.

Eli nyt on sellanen fiilis, ettei yk3:ssa ehditty peiton heilutukseen otollisella hetkellä ollenkaan :'(

No, joka tapauksessa saan olla onnellinen että PCO:sta huolimatta kiertoni tuntuu toimivan suht normaalisti. Maanantaina menen gynelle, jossa olisi tarkoitus ultrata munasarjat ja tehdä testitkin jotta nähtäisiin mikä tilanne nyt tosiasiassa on.

Lisäksi mun olisi hyvä ehtiä laihduttamaan ennen raskautta, sillä BMI on yli 30 ja paino yli 90 kg. Eli raskauskin voisi sujua mukavammin, jos hiukan saisin painoa sitä ennen pois.

Yhä kaikki, en voi auttaa että masentaa.

Ihanaa kuitenkin lukea näitä plussauskertomuksia =)
 
Lyhyesti remontin keskeltä

ON: Nippailua vasemmalla puolella minuksia. Alaselkä oli aamulla aivan jumissa ja korki joh aikasta kovasti. Ei mitään muuta oiretta. Jos ei ala tiistaina, niin teen sitten vasta uuden testin.

Jotenkin kuitenkin on semmoinen olo, että voisin ollakin raskaana, mutta jotenkin nuo negat lannistaa. Tietysti voi olla, ettei se vielä näy, vaan myöhemmässä vaiheessa.

Muuten nyt illalla tapahtui jotain tosi outoa.valkkari on ihan keltaista eikä sitä nyt kauheasti ole kuitenkaan. Mutta tää finnien määrä ,joka nyt tuli ihan parin tunnin sisällä. Siis mulla on kaula,posket,rintakehä ja otsa aivan täynnä finnejä. Eli jotain kuitenkin on tekeillä hormonallisesti.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Zuza
Uniikki75,no kyllä vaikuttaisi jotakin olevan tekeillä =)
Toivottavasti saat pian selvyyden,on hermoja raastavaa tuommoinen...peukut pystyssä täällä =)

Minttumaari*,ne siittiöt on kumminkin tosi sitkeitä veijareita..että vaikka ette olleetkaan otollisilla hetkillä "liikkeellä" niin on sitä ennenkin sattunut että tuleekin ylläri...

Tiiän että helposti masentaa,vielä näin ekakertalaisena kun kaikki on uutta...jospa siitä gynellä käynnistä olisi apua.

Eilen illalla sohvalla köllötellessä alkoi sattua alavatsaan..semmoista menkkakipujen tyylistä se oli.kaksin kerroin oli parempi olla..sitä kesti tunnin verran.
Ovulaatiosta siis eilen tasan viikko.

Miehelle siitä sanoin ja vissiin se ensin luuli että menkat alkoi kun tuli ihan viereen ja otti syliin...sanoin kyllä että ei tää nyt sitä ole mut ei sen enempää alettu spekuloimaan..taustalla on kumminkin taas se varovainen toive ja tietysti siellä kurkkii se mörkökin...on tää niin herkkä asia...


Tänään tulee onneksi miehen lapset meille vkonlopuksi...on sitten muuta ajateltavaa ja touhuttavaa.

Nyt siis vähän mieli maassa ja pelottaa...kyllä se nyt jo olisi meidän vuoro...ja siinä samalla toki teidän muidenkin "pinokavereiden" :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Minttumaari*
Kiitos Selina onnitteluista ja onnellista odotusta, sulla on jo kivasti viikkoja=)

Noista omituisista oireista, joita tuntuu monella olevan...itselläni oli tässä kierrossa ihan oudot tuntemukset myös, oli menkkajomotusta, mutta jotenkin erilaista kuin ennen, tissit turpoaa aina ennen menkkoja, mut nyt ne ei olleet sivuilta kipeät. Ja hajuaistin ajoittainen terävöityminen myös ihmetytti. Ja heti oviksen jälkeen mulla oli varsinainen sahara-kausi, mikä on mulle aika poikkeuksellista. Itsekseni jupisinkin, kun niitä negoja kerkesin muutaman testailla, että nyt on kyllä niin aidon oloinen valeraskaus että lankaan menin täysillä. Samalla tietysti yritin olla toivomatta mitään, koska petytty on niin monta kertaa.

Jaksamista piinailuun -ja se on muuten ihan tosiaan piinailua, itse olen aina ollut kuin kissa pistoksissa (mitä se nyt sitten meinaakaan).
 
  • Tykkää
Reactions: Selina76
Perjantai 6.9.2013




KUUMEILIJAT

Nimimerkki.......ikä ................kp ..................yk ..........toiveissa

Tentsa...............35..............36/25-33.............4..................1. yht
Alien_1..............37..............31/28..................?.................2
Zuza....................35...........32/29..................1.................4
Miia3+2................37...........xx/xx..................?.................6
*Pinkku*..............38...........22/26-28 ..............8.................1
Carolina30+..........36...........8/27................3v..........5/8/1.yht.
miltsu76...............37...........24/26-28.............10................2
tinttu76................37...........17/32-36.............9................1
Emppis.................37...........18/25-29........... 7................1
Worf....................35.............43/28..............8...............1-2
Unelmatar............35.............11/26-27..........6.................2
Hymypallo............36...........48/25-28..................................3
Minttumaari*........36............17/28-31................................1-3
Sipuriina-75..........38...........28/25-35...........................1. yht
Kanervankukkanen..35...............32/29-39........2..................4






DPO

*Pinkku*...........dpo 8
Emppis.............dpo 5



RKTT




YRITYKSEN MYÖHEMMIN ALOITTAVAT

Chokomom



Kadonneet:
Syystuuli74...........38..........??/28-30..........1v6kk (24)......2
Elena75................37.............. ??/28..................21................3
Sihkis...................38............??/26-30.................8.................1

:wave:TAUSTALLA:wave:

SuloinenSalaisuus
ÄitiViidelle
Tiituliini
Pikkumartta
Hopsan
K
Sirpa75



:heart:PLUSSANNEET:heart:

2013
syyskuu.......Ollakovai...? yk 6
elokuu.........ei plussia
heinäkuu......Milk@ yk8, Selina76 yk 6, Suski28 yk 1
kesäkuu.......Blitzenrex, Pikkusukka yk7
toukokuu......ei plussia
huhtikuu.......PiipaKaa TJOT, Kolibrinkukka yk 5
maaliskuu.....ei plussia
helmikuu......Apatus yk 2, fenixlintu yv 1, PottuSäkki(PuskaJussi) yk 12(1v2kk), Äiskä3, Ms. Monepenny yk 2
tammikuu....Sohvi35 yk 1, Alissia yk 4, Kaktus-76 yv 1.5

2012
joulukuu......Pippurihäntä yk 6
marraskuu...Samettihortensia yk 2, Vuorikristalli yk 2
lokakuu.......Mustikkasuu y k3
syyskuu......Scarleth (3.IVF)
elokuu........Jaahas yk 9
heinäkuu.....Whiskey Peat yv 1, Dominique yk 16 (OI 1), Pepinka yk 4, Leenuliinukka yk 2
toukokuu ....Ronja76 yk 17 (1.IVF)
huhtikuu......ei plussia
maaliskuu....Melanie75 yk 3, Elmaleena yk 4
helmikuu.... Killi12 yk 3, Erika76 yk 4
tammikuu... ei plussia



:heart:SYNTYNEET:heart:

Pippurihäntä........21.8.2013, tyttö
Whiskey Peat.......12.4.2013 tyttö
jaahas................2.5.2013 tyttö
Dominique...........6.3.2013 poika
Ronja76..............24.1.2013 tyttö
Melanie75............2.12.2012 tyttö
Killi12..................10.10.2012 tyttö
äiskä-73..............20.8.2012 tyttö
Keskeneräinen......30.6.2012 poika
Barbamama.........12.6.2012 tyttö
Siobhan42.............6.8.2011 tyttö
Liljaana ............. 22.9.2011 poika
Pilvilinna74 ......... 3.8.2011 poika
Koralli73 ............. 2.8.2011 tyttö
Helvi-10 ............ 12.7.2011 tyttö
kurkkunaamio ..... 19.5.2011 poika
happihyppy ........ 25.12.2010 tyttö
jääräpää ............ 7.12.2010 tyttö
Lumi-Marja ........ 19.11.2010 tyttö
puskajussi ......... 18.10.2010 poika
Poni06 .............. 24.8.2010 poika
Tiktu ................ 11.5.2010 tyttö
äiti vm70 ........... 22.3.2010 tyttö



Edellinen ketju: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1901061-yli-35-v-kuumeilijat-vol-9-a/




dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)

 
*Pinkku* toivotaan kovasti, että ne kivut oli juuri sitä :heart:.

Minttumaari* toi ovisajankohdan kanssa sättääminen on niin tuttua. Itse yritin elää jossain vaiheessa ilman tikkuja, mutta totesin, ettei onnistu. Kierto ja oireet heittelee sen verran, että oman mielenterveyden vuoksi pissaan viikon ajan purkkiin :).

ON: Nyt näyttää ja tuntuu siltä, että tänään pärähtää kaksi viivaa ovistikkuun. Sinänsä harmi, että huomenna olisi ollut niiiiiin paljon parempi päivä, mutta ei se kai auta muu kuin kaataa se rättiväsynyt mies tänään. On tämä vauvanteko välillä rankkaa :).
 
Viimeksi muokattu:
tinttu76,kovasti onnea vauvantekoon :heart:

Onkos mulla ihan väärä tämä käsitys kun olen luullut että silloin kun ne kaksi viivaa pärähtävät tikkuun niin on se lh-huippu ja ovulaatio sitten seuraavana päivänä...tämmöistä olen lueskellut...
 
Hmm. Ruskea limainen pikkurillin kokoinen möykky tuli pikkariin, kun kävin veskissä. Mitähän tää nyt meinaa? Voisiko olla toosi myöhäinen kiinnittyminen vai kuinka? Tai tietysti täti on kurvaamassa paikalle. Jomotus alkoi taas aamulla..

Päättäs joh ollako vaiko ei
 
  • Tykkää
Reactions: Zuza
Uniikki ja Pinkku[/B teillä kovasti kuullostaa kiinnittymisen "oireilta" nuo ;)
Täällä molemmat peukut ja varpaat yhdistettynä peukutukseen !!!

Muille ovista odotteleville myös peukut pystyssä ja että osuu kohdilleen. Ei ole helppoa noilla piinapäivillä ja raskautuminen on niin monesta tekijästä kiinni !!

Jospa syyskuu olis tän vuoden PLUSSAKUU ;)

ON ei niin mitään. Suurimmat kivut jäivät taa, päänsärkyä ei enää tänä aamuna !!Ihana herätä ilman sitä.
Testejä en ole enää tehnyt, ens viikolla sitten, jos täti ei kurvaa paikalle.
Jotenkin on sellainen olo, että kaikki ei ole niinkuin pitää, mutta mitä sitä murehtimaan. Asiallehan ei voi tässä vaiheessa mitään.
Su on siskontytön nimiäiset ja esikoisestani tulee "kummitustäti" :LOL:

Ihanaa kun on muuta puuhaa, ei ole aikaa mietiskellä ja tutkailla oloja.

Plussatuulia ja tarrasukkia kaikille ihanaisille ja nautitaan kauniista syksyisestä viikonlopusta !!
 
  • Tykkää
Reactions: *Pinkku*
Juu - syyskuusta voisikin tulla oikea plussavyöry tälle palstalle! Toivotaan nyt että se sinunkin plussa vaan vahvistuu ensi viikon testiin =)

Kiitoksia Pinkulle ja Tinttu76:lle lohdutuksesta. Edelleen tuntuu selkeästi saharalta, vaikka kuun otollisin aika pitäisi olla käsillä. Noh, onneksi illalla sentään pääsen kotiin. Luultavasti saadaan pupuilla ihan kaikessa rauhassa vailla mitään suorituspaineita. Ihan kivaahan sekin on ;)

Tikkuja laitoin kuitenkin tilaukseen. Otin sen suurimman pakettikoon, iski pessimismi vähän voimakkaammin tällä kertaa.
 

Yhteistyössä