YLI 35v. KUUMEILIJAT vol 10

Pinkku ei sitten mitään hajua saako noita syödä. En ole missään törmännyt kieltoon tai keskusteluun aiheesta. Maksamakkaraa mä kyllä syön hyvinkin mielelläni ;)

Miltsu mä sain vissiin joku 4 kg painoa siihen aikaan kun vajaus todettiin, ihmettein sitä, sillä yleensä en liho vaikka kuinka yrittäisin.. Normaalisti paino on 57-58 mutta nyt se jostain syystä on pudonnut ihan alas.
Nyt sopis kyllä tulla raskaaksi niin sais kiloja takas edes vähäsen. Eitämäkään näin päin kivaa ole. Luut näkyvissä varsinkin kyljissä ja olkapäät näyttää siltä, ettei niissä ole kuin nahka päällä.. YÄÄK !
Mulle ei tosissaan muita vajiksen "oireita" ole koskaan tullut. Lääkityksessä meni kyllä tosi kauan ennenku saatiin kohilleen. Ja siitä sitten saikin alkunsa nuorin typykkä.

Kamala kun pitää koko ajan notkua täällä netissä ;)
Kaikkea mahdollista ja mahdotonta lukemassa. Mikään ihme jos tulee hiukan höyrypääksi:LOL:

Mä täällä jo laskeskelin ens kuun tärppipäiviä ja ukon kotiin kutsumista(käskemistä) silloin !! Se on sitten taas pari lasia punkkua ja kutkuttelua. Onneksi tuo on aina innokas ;)
 
Mullakin varmaan netti auki kaiken päivää...nyt en kyllä oikein tiedä että mitä googlaisi kun kaikki voitava on tän kierron osalta tehty :rolleyes:

Paria ovulaatiolaskuria toki kokeilin ja hyvältä näyttää senkin suhteen..

Nyt vaan :popcorn:

Meillä tuo seksipuoli muuten toimii ja on ihanaa,mut jos mies jotenkin vaistoaa että nyt hänen pitäisi "hoitaa osansa" niin hän menee lukkoon...

Ja minä kun olen yrittänyt kovasti pitää ne tikut ja kalenterin piilossa..en tajua mistä se sen huomaakin...ehkä mulla sit on se vauvankiilto silmissä :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: miltsu76 ja Zuza
Oli muuten tämä eilinen ovulaatio kivuliain ikinä...puolisen tuntia jouduin olla kaksin kerroin ja useamman tunnin ajan muutenkin vatsan alue tosi aran tuntuinen.
Ja huono olokin oli.

Mutta jospa se tietäisi hyvää =)

*muoks*..ja edelleen jomottelee alakertaa,vaikeaa jopa istua!..hih,pitäisi siis vissiin tehdä jotain muuta kuin tönöttää koneella...kun tietäisi mitä,koti on siisti, samaten piha,lenkille en tänään mene...on välipäivä ettei tule ylikuntoa :LOL:..jospa hakisi lähikaupasta jotakin herkkua vkonlopuksi :p
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Zuza ja miltsu76
Pinkku jospa ne kivut tarkoittanee jotain ihanaa tapahtuvaksi ;) NIIN on peukut ylhäällä täällä.

Ei tuolla oikein mitään oo itsellekään enää luettavaksi. Kyllä nin tiuhaan jo kolusin kaiken.
Tuleehan se ens viikko sieltä kuitenkin..
Selkää ei enää särje eikä masussa nippaile. Män ohi kaikki tuntemukset, eli josko hipoili vaan seinää ja jatkoi matkaansa.
Mä oon jo ihan valmis ottamaan tädin vastaan ;)

Hyvää vkl kaikille, tuokoon se mukanaan kaikkea mukavaa !! Tää painuu tekemään jotain??!! :)
 
  • Tykkää
Reactions: *Pinkku*
Tervehdys! Selkävaivaisena ei oo mitään muuta, niin ajattelin taas koukuttaa itteni kuumeilijoihin :whistle: Luulin olevani vahva ja kannoin mieheni kanssa jääkaappipakastinta seurauksella että välilevy siirtyi paikaltaan :headwall: Korjaantuu kyllä...1-3kuukauden sisällä...

Mutta joo siis niinkuin sanonta kuuluu eronnut,karannut, uuden elämän löytänyt! No en sinällään karannut vaan pakenin narsistia. No onni tuli puskan takaa täydellisesti, olin jo päättänyt jääväni villiksi ja vapaaksi, koska en löydä miestä itselleni. Toisin siis kävi <3 Tässä "jonkun aikaa" harkittuamme tulimme päätökseen yrittää yhteistä lasta, hänellä ei ole yhtään omaa, kun taas minulla on 8. No nyt on sitten eka virallinen yrityskierto. Hormonikierrukka multa otettiin joulukuussa -12 pois, ensin menkat tuli säännöllisesti ja toukokuusta lähtien kierto vaihdellut 25-35 välillä. Nyt kp22, "ovis tikutettu" kp13 ja mitä ihmettä...TÄNÄÄN alkoi verinen vuoto! Vuotaa ja ei vuoda, ihan verenpunaista ja ruskeanpunaista...ja siis tosiaan kp 22! Alkaako ikä tekemään tepposiaan vai onko tää ihan normaalia? Vai voiko toi selän vamma ja kovat särkylääkkeet (pääsin eilen sairaalasta) vaikuttaa myös menkkakiertoon? No en mä nyt olettanutkaan että ekalaakista mitään plussaa tulis, mutta se kyl vähän mietityttää, miksi kierto heittelee noin rajusti! Multa leikattiin -09 kohdunkaulan syöpä ja käyn gyn.polilla vuoden välein, viiden vuoden ajan. Seuraava ajankohta on taas loppuvuodesta, otan silloin kyllä vauva-asian puheeksi...
 
Sipuriina tervetuloa joukkoon piinailemaan ;)
Vuodothan saattaa olla ihan kiinnittymisvuotoakin.. Tai sitten jotain ihan muuta..
Ota meistä nyt selvää, tarkasti kun tässä tuntemuksia ym tarkkaillaan, alkaa olemaan jo pääkoppa tyhjä. ;)

ON ei niiiiiiin mitään oloja.
Ihan fiiliksissä odottelen seuraavaa ovispäivää ja senjälkeisiä oloja..
 
Siis juttu vain muuttuu hurjemmaksi. Nyt kun jotenkin mahakivut on väistyneet, niin mukaan on tullut outo kuvio. Eli kun menen selälleni ja laitan polvet koukkuu, tai menen kylellee, niintuntuu kuin jokin tulisi munasarjojen kohdalta ulos. Kuin istuisi pallon päällä, tai jotain olisi alapäästä tuloillaan. Kynnet kasvavat aivan kauheaa vauhtia, tai sitten vain kuvittelen koko ajan taas raskausoireita
 
  • Tykkää
Reactions: Zuza
Uniikki tuo munasarjojen kohdalta ulostulofiilis on aika tarkalleen samanmoinen varmaan kuin mulla oli raskauksissa.. Vaikeasti kuvailtava !! Peukut pystyssä että se olis juurikin sitä=)

ON sen verran, että hyi mikä väsymys. Kaupasta tulessa autoa ajaessa olis niin mieli tehnyt laittaa silmät kiinni.
Kahvi ei maistu enää kunnolla. Olen normaalisti pannutolkulla kittaava kahvimonsteri ja nykyään tulee stoppi jossain vaiheessa??!!

Ja nämäkin saattavat olla ihan normaalijuttuja vaan. Väsy: minulla usein raudanpuuteanemiaa, b-12 vitamiini ei imeydy kunnolla.. Eli siis siitä johtuvaa.
Ja joskus masu ei välttämättä halua pannutolkulla kahvia ;)

Muuten EI MITÄÄN JUILIMISIA missään ;D
 
Sipuriina-75, sen verran kommentoin täältä vaan taustalta, että mulla oli paha välilevyn pullistuma alkuvuodesta. Söin kipuun Burana 600mg kolmesti päivässä plus muita särkylääkkeitä - ja toi Burana ainakin isompina annoksina estää ovulaation. Joten kyllä kierto voi mennä sekaisin ihan lääkkeistä ja kivusta ja kaikesta. Toivottavasti selkä tulee pian kuntoon!
 
Ihan nopsaa omaa napaa, kun kerrankin jotain raportoitavaa eli perjantaina tuli cb:n earlyyn hailakka plussa, joka tänään oli jo vahvistunut, ei tosin yhtä vahvaksi kuin se vaakaviiva. Nytpä sitten odottelen, että jos menkat ei ala, niin vahvistuuko viiva muutaman päivän päästä -siis tekisi mieli hyppiä ja kiljua riemusta, mutta huhtikuisen kkm:n jälkeen yritän vielä näin aikaisin olla ilakoimatta ettei mahdollinen pudotus olisi sitten niin suuri, vaikka ainahan se on. Palaan huomenna teidän kuulumiset.
 
Heippa!

Kuumeilija ilmoittautuu:

Kanervankukkanen 35v, kp 27/29-39, yk 2, toiveissa neljäs.

Viime kierrossa olin aivan varma plussasta, oireita oli vaikka muille jakaa. :) Nyt huomattavasti maltillisemmin liikkeellä.

Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille ja kiva jos huolitte joukkoonne!

Kanervankukkanen
 
  • Tykkää
Reactions: *Pinkku*
Ollakkovai ihania uutisia :heart: Sylintäydeltä tarrasukkia matkaan !!!

Kanervankukkanen tervetuloa joukkoon piinailemaan. Mukaan mahtuu aina, onneksi joku aina pääsee plussanneisiin ;)

ON ei oloja, ei mitään. Tätiä odotellaan saapuvaksi parin päivän päästä ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Kanervankukkanen
Tervetuloa mukaan Sipuriina-75 ja Kanervankukkanen =)

Ollakovai...?,kylläpä oli mukavia uutisia sulla =)...peukut NIIN pystyssä :heart:

Uniikki75,jännältä kuulostaa tuo oire...ja kun se on "normikierrosta" poikkeava tuntemus niin toki se nostattaa toiveita,hienoa!

Ja Zuza,niin pienestä se tuntuu kiinni olevan,tarttuuko vai ei...ja missä vaiheessa sitä alkaa oireilla ja miten...mutta toivoahan me ei menetetä :heart:

Mulla ei muuta kuin että perjantaista alkaen nännit olleet törkeän arat...mulle ihan uusi oire mut tuo ajankohta nyt tuntuu niin hassulle että en tiiä mitä siitä ajattelisi..pikaisella tarkistuksella tuntuvat nyt rauhoittuneen.. :confused:

Dpo4 siis meneillään...:popcorn:

Tänään taas ohjelmassa pienen siskonpojan hyysäämistä,kiva tunne kun pääsee auttelemaan...saa ajatuksia muualle oman kropan tarkkailemisesta :rolleyes:

Katsos,Milk@kin täällä pyörähtänyt,miten on odotus sujunut? :heart:

Yksi kerrallaan,hitaasti mutta varmasti täältä sua seurataan...=)
 
  • Tykkää
Reactions: Milk@
Maanantai 2.9.2013




KUUMEILIJAT

Nimimerkki.......ikä ................kp ..................yk ..........toiveissa

Tentsa...............35..............32/25-33.............4..................1. yht
Alien_1..............37..............27/28..................?.................2
Zuza....................35...........28/29..................1.................4
Miia3+2................37...........xx/xx..................?.................6
*Pinkku*..............38...........18/26-28 ..............8.................1
Carolina30+..........36...........4/27................3v..........5/8/1.yht.
miltsu76...............37...........20/26-28.............10................2
tinttu76................37...........13/32-36.............9................1
Emppis.................37...........14/25-29........... 7................1
Ollakovai...?..........39...........29/26-28..............6................3
Worf....................35.............39/28..............8...............1-2
Unelmatar............35.............7/26-27..........6.................2
Hymypallo............36...........44/25-28..................................3
Minttumaari*........36............13/28-31................................1-3
Sipuriina-75..........37-38...........24/25-35...........................1. yht
Kanervankukkanen..35...............28/29-39........2..................4






DPO

*Pinkku*...........dpo 4
Emppis.............dpo 1



RKTT




YRITYKSEN MYÖHEMMIN ALOITTAVAT

Chokomom



Kadonneet:
Syystuuli74...........38..........??/28-30..........1v6kk (24)......2
Elena75................37.............. ??/28..................21................3
Sihkis...................38............??/26-30.................8.................1

:wave:TAUSTALLA:wave:

SuloinenSalaisuus
ÄitiViidelle
Tiituliini
Pikkumartta
Hopsan
K
Sirpa75



:heart:PLUSSANNEET:heart:

2013
heinäkuu......Milk@ yk8, Selina76 yk 6, Suski28 yk 1
kesäkuu.......Blitzenrex, Pikkusukka yk7
toukokuu......ei plussia
huhtikuu.......PiipaKaa TJOT, Kolibrinkukka yk 5
maaliskuu.....ei plussia
helmikuu......Apatus yk 2, fenixlintu yv 1, PottuSäkki(PuskaJussi) yk 12(1v2kk), Äiskä3, Ms. Monepenny yk 2
tammikuu....Sohvi35 yk 1, Alissia yk 4, Kaktus-76 yv 1.5

2012
joulukuu......Pippurihäntä yk 6
marraskuu...Samettihortensia yk 2, Vuorikristalli yk 2
lokakuu.......Mustikkasuu y k3
syyskuu......Scarleth (3.IVF)
elokuu........Jaahas yk 9
heinäkuu.....Whiskey Peat yv 1, Dominique yk 16 (OI 1), Pepinka yk 4, Leenuliinukka yk 2
toukokuu ....Ronja76 yk 17 (1.IVF)
huhtikuu......ei plussia
maaliskuu....Melanie75 yk 3, Elmaleena yk 4
helmikuu.... Killi12 yk 3, Erika76 yk 4
tammikuu... ei plussia



:heart:SYNTYNEET:heart:

Pippurihäntä........21.8.2013, tyttö
Whiskey Peat.......12.4.2013 tyttö
jaahas................2.5.2013 tyttö
Dominique...........6.3.2013 poika
Ronja76..............24.1.2013 tyttö
Melanie75............2.12.2012 tyttö
Killi12..................10.10.2012 tyttö
äiskä-73..............20.8.2012 tyttö
Keskeneräinen......30.6.2012 poika
Barbamama.........12.6.2012 tyttö
Siobhan42.............6.8.2011 tyttö
Liljaana ............. 22.9.2011 poika
Pilvilinna74 ......... 3.8.2011 poika
Koralli73 ............. 2.8.2011 tyttö
Helvi-10 ............ 12.7.2011 tyttö
kurkkunaamio ..... 19.5.2011 poika
happihyppy ........ 25.12.2010 tyttö
jääräpää ............ 7.12.2010 tyttö
Lumi-Marja ........ 19.11.2010 tyttö
puskajussi ......... 18.10.2010 poika
Poni06 .............. 24.8.2010 poika
Tiktu ................ 11.5.2010 tyttö
äiti vm70 ........... 22.3.2010 tyttö



Edellinen ketju: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1901061-yli-35-v-kuumeilijat-vol-9-a/




dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)

 
Viimeksi muokattu:
Nyt oli niin paljon päivitettävää, että tuskin meni kaikki oikein. Ilmoitelkaa virheistä, niin korjaan :).

Tervetuloa Sipuriini-75 ja Kanervankukkanen :wave:.

Voi miten ihanaa Ollakovai..?, nyt kaikki sormet pystyyn viivan vahvistumisen puolesta, niin saadaan syyskuu vauhdilla alkuun :D.

ON: Siinä määrin olen tänä aamuna aivastellut, että eiköhän se ovis tällä viikolla ilmestyne. Nyt saa vaan sitten jännätä onnistuuko vai jääkö tälläkin kertaa lämmöt nousematta...:popcorn:.
 
Kanervankukkanen meillä on melkein samanlaisessa vaiheessa tuo kierto ja neljättä kuumeillaan molemmat !!

Ollakkovai niin tuli fiilisteltyä sun plussaa nukkumaan mennessäkin vielä. On varmasti huikea fiilis !! Otahan rauhallisesti ja yritä iloita ja nauttia, helpommin sanottu kuin tehty tuon km takia ! Niitä tarrasukkia todellakin siun matkaan !!!

Pinkku
mä alan nyt jännäilemään sun kiertos mukana ;)
Ihana kun ei omaa napaa tarvitse enää kytätä, aika rankkaa touhua sekin !!

Täällä yrittää lenssu iskeä ihan täysillä. Pe illasta asti sanut sen pidettyä aisoissa juomalla kuumaa teetä ja allergia -ja astmalääkkeillä, mut nyt alkaa nenu falskaamaan.. Mikäs sen mukavampaa kuin viettää tää viikko valuen sit joka päästä :LOL:

Plussatuulia jälleen jokaiseen kiertoon ja tarrasukkia tietenkin ..

T: räkänokka
 
Ollakovaitarrasukkia matkaan! Oon niin osnku sun puolesta:heart:

Tervetuloa uudet!=)

ON:eipä mitää erikoista, nännit/rinnat hellät niinku aina ennen tätiä, vähäinen ummetus jatkuu..vähän oon avittanu, harmittaa kun kilppari arvotki näyttää hyvältä ja mietin et miks toi maha tommonen, tuskin raskausoire ainakaan:p
 
Kiitos onnitteluista -huomiseen jos malttais ja sit kokeilis, onko viiva vahvistunut. Höpö, höpö, kotiin apteekin kautta ja heti pissimään tikkuun, näin siinä kuiteskin käy :LOL:Tissit on kyllä "täyden" oloiset ja pinkeät ja aamulla kävi suussa metallin maku ja hienoinen öklötys ja nenää niistäessä repäisykipuja (flunssa mokoma:mad:) joten olen varovaisen toiveikas.

Zuza, jospa sullakin on siellä salamatkustaja? Niin tutuilta kuulostaa oireet, ja flunssakin sopii kuvaan -pidän peukkuja kaksi käsin, että jos jokin alkaa vuotaa, niin se olis se nenä:D

Pinkku, sun ovisoireet kuulostaa siltä, että nyt olis the kierto ja sullakin tais ajoitus mennä just nappiin, joten nyt se plussa sieltä kyllä tupsahtaa -ja kiitos tädin häädöstä, oli niin vahva loitsu, että vaikuttaa varmasti itse loitsijaankin:)

miltsu, mulla oli viime viikolla vatsa välillä kova ja välillä löysä ja nyt taas kova, joten kylläpä se voi ollakin raskausoire, pidän peukkuja, että näin on. Uniikin oireet kuulostaa myös oikein lupaavilta, musta tuntui viime viikolla, että tunnen kohtuni ylärajan ja sen, missä on munasarjat -en mä oikeesti tiedä, missä ne tarkalleen on, mut oli jotenkin tosi outoja tuntemuksia.

Ja tervetuloa uusille, täällä on ihanaa porukkaa, helpottaa kummasti, kun on joku paikka missä saa päästää höyryjä, kun tuntuu, että kiehahtaa touhu yli:LOL:

Positiivista viikon alkua kaikille, kaikin tavoin:)
 
Tervehdys kaikille ja viikon alkuja!

Ensiksi toivotan tervetulleeksi mukaan kuumeilemaan Kanervankukkasen ja Sipuriina-75:n! :wave:

Ollakovai...?: Ihania uutisia! Täältäkin repullinen tarrasukkia matkaan! :heart:

carolina30+: Tovottavasti taudit menee nyt ohi ja pääsette tositoimiin tähän kiertoon.

Oi, täällä alkaa aika monella olla jännäpäiviä tiedossa ja sopivia oireitakin tunnustaa ilmassa olevan. Piinailuonnea *Pinkku*, Zuza, miltsu76 ja Uniikki75! Täällä peukut pystyssä! Ja onhan se niin, kun elokuussa ei plussia tullut (paitsi ehkä Ollakovai...?), niin syyskuussa niitä on tultava roppakaupalla...

tinttu76: Kiitoksia listan päivityksistä! Mitä tekisimmekään ilman sinua?! Tsemppiä oviksen bongaukseen ja hyödyntämiseen!

ON: Täällä Dpo 1. Ja ovis tikutettu ja hyödynnetty, viikonloppuna muuta melkeen tehtykään ;) Aika jännä, juuri kun täällä pääsin sanomasta, että oviksen aikoihin mulla ei ole huonoaoloa, niin kylläpäs vaan tällä kertaa oli...
 
  • Tykkää
Reactions: *Pinkku*

Yhteistyössä