YLI 35v. KUUMEILIJAT vol 10

Täällä melkoinen turvotuksen tunne ja ovisnippailu meneillään...
Saa nähdä kotiutuuko mies miten väsyksissä...vielä ehkä ehtisi varmistella :heart:

Muuten mennään taas vähän epävarmoilla...miten pitkään ne vintiöt sitten eleleekään..kaikkea olen lueskellut kun on tätä aikaa googlata...:rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: Zuza ja miltsu76
Hullu testaaja iski jälleen aamun varhaisina tunteina ja negahan se oli -muuttui myöhemmin roskishaamuksi, kun oli pakko katsoa. Siis voi taivas, en olis koskaan uskonut olevani tällainen höyrypää:LOL: Ihmeen vähän silti ketuttaa, vaikka nyt loppukierrosta, kun oli tosi outo olo, toiveet jo karkas yläsfääreihin.

Pinkku, mä olen kanssa varsinainen varmistelija, jos saan miehen kellistettyä sinä päivänä kun viivat vahvimillaan, niin seuraavana päivänä kun tulee kivut (mulla menee aina niin, ensin plussa, sit kipu) olen jo ihan epätoivon partaalla, et pakko varmistaa, jos simpat onkin yöllä kupsahtaneet.

Zuza, missä mennään? Mä nyt jännään sua, kun oma peli on selvä=)
 
  • Tykkää
Reactions: Zuza
Ollakovai...?,höyrypäisyys on piilevä luonteenpiirre,ainakin näissä asioissa :LOL:
Itse olen muuten tasainen ja rauhallinen luonne,tää kuumeilu vaan saa kaikenlaista aikaan!

En käsitä sitä että kun mun mies osaa lukea mua kuin avointa kirjaa missä asiassa tahansa mut sitä se ei näe milloin mulla ois nää tärppipäivät ja varovasti yritän johdatella petipuuhiin....kun tiiän että jos hänelle sen ääneen sanoo että nyt pitäisi,niin ei tuu mitään.

Eli eilen sit kävi niin.Eipä sit varmisteltu..

Joskus sovittiin niin etten hiisku hänelle oviksesta mitään,että parempi kun hän ei tiedä.Ne paineet vaan tulee ja tiedätte mitä siinä käy.

Teki mieli itkeä ja kiukutella mutta se nyt ei ainakaan olisi tilannetta muuttanut.
Aamulla ennen töihin lähtöä hän kyllä käyttäytyi niin että tiesi että jokin mun mieltä painaa...luuli vissiin että mulla menkat tulossa..

Että ei s-tana,antakaa mulle rautalankaa |O

Mä taidan tehdä niin että istutan sen alas ja selitän kaiken kuukautiskierrosta ja ovulaation merkityksestä.Jos hänellä lienee kovinkin väärät käsitykset.Vaikka jo kahden lapsen isä onkin.

Mullahan ei ole kuitenkaan iän kaiken aikaa odottaa että ne meidän seksikerrat joskus osuisi oikeaan aikaan ihan spontaanisti.

Tuntuu että meillä rakastellaan paljonkin mutta ei koskaan silloin kun pitäisi.

Tällä tuulella siis Pinkku tänä aamuna.Tiiän että ymmärrätte ja helpotti kun sain naputeltua tän itsestäni ulos.

Kiitos ja hei :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Minttumaari*
Voi PINKKU aamun hymyt sait aikaan tolla vuodatuksella.
Mä luulen kans, ettei miehet tiedä mitä tossa kierrossa tapahtuu, kuinka kauan on aikaa oikeasti hedelmöittyä ym.
Se, että tuoko se paineita miehelle vai puhtia puuhiin, kuka tietää..
Lohdutuksen sananen kuitenkin: te tallettelitte aikaisemmin, siittiöillähän on tapana elää se 5-7 vrk kuitenkin tuolla, joten eiköhän siellä tyyppejä lymyile :LOL:

Uniikki kyllä sitä itselläkin melkoisen aikasin alko tuntemukset !! mene ja tiedä mikä on mitä, mutta siellähän voi jotain tapahtua. Olen huomannut (niinkuin varmasti te kaikki) että ihan eri tavalla huomaa kaiken pienenkin ja kehittelee heti päässään siitä ties mitä !! Mutt suotakoon se meille.. Tätä menoa pehmustettu huone tulee vielä tutuksi ;)

Ollakkovai VIELÄKÄÄN peli ei ole menetetty jos täti ei ilmesty oviaukkoon.
Paljon nyt lukenut kokemuksia joka hiton asiaan ja monilla plussa tulee vasta kun menkat on jääneet pois, toisilla viikko, kaks sen jälkeen. Riippuu ihan siitä, kuinka korkealle nousevat ne hörmöönit tuolla kehossa !!!
Eli auta armias kun vielä pitäis pari viikkoa odotella !!!!!!!

ON mä en oikein tiedä mitä tuntea. Välillä on ihan selkee olo, että on raskaana ja sit taas sellanen, etten varmasti oo.
-päänsärkyä
-väsymystä
-nuhaa
-selkäkipuja
-juilimista masulla
-nipistelyä rinnoissa
-ja taive jäi jumiin eilen (ed. raskauksissa lähti vasen jalka aina välillä alta)
-masu sekasin

Siinä tän hetken olotilat ja silti, kaikki noi on sellaisia, jotka voi johtua mistä vaan. Eli niin kauan, ennenku rinnat ei oo kipeät ja kosketusarat, en sen enempää usko/mieti noita. Mulla on tissit sellaiset jotka kertoo kyllä. Siksi kai osaa niin lungisti ottaakin kun niissä ei muutoksia..

Ei tässä voi kun mennä päivä kerrallaan ja odotella mitä tuleman pitää ;)

Katsoin muuten eilen ekaa kertaa netistä OVISTIKKUJA ja ajattelin niitä tilata seuraavaan kiertoon. Ihan mielenkiinnosta kokeilla kun itse tunnistan oviksen, saa siihen sit varmistuksen. Tai sit tiedon, et oon ollu ihan hakoteillä :LOL:

Ja tänään haen kaupasta pari raskaustestiä kaappiin..
 
Zuza, samoilla oireilla täällä, paitsi ei jumia ja vatsa välillä sekaisin ja välillä kovana. Kyllä mä vielä huomenna testaan, ellei ala illalla punalippu liehua. Huomenna pitäis olla kp 1 ja silloin olen aikaisemmin plussat saanut. Plussausonnea sinne!

Pinkku, samaa ongelmaa pukkaa itselläkin, jotenkin tosi hankalaa saada ukko innostumaan juuri silloin kuin pitäis, mut muulloin ei sitä ongelmaa ole -ja voi taivas, että se ärsyttää mua, eikä sais sanoa, kun sit onnistuu vielä vähemmän ja ettei saa sanoa ärsyttää lisää jne. Onneksi kuitenkin ehditte etkoilla, jostain luin, että simppojen on hyvä muhia ainakin muutama tunti naisen sisällä, ennen kuin ovat parhaassa iskukunnossa eli kyllä sulla on siellä varmasti valmiusjoukko ollut vastassa=)
 
  • Tykkää
Reactions: Zuza ja *Pinkku*
ON:
*Maha ihan ihmeellinen.
*Kahvi ei maistu miltään,vaikka normaalisti juon 10 kuppia päivässä
*Närästys
*Joten hengästynyt olo
*Alaselän kipuilua
*Nivusiin pakottaa
*Emätin sisältä jotenkin omituinen
*Elohiiri silmässä
*Ihmeen lämmin olo
*Saunassa ei meinannut tulla kuuma ollenkaan
*Eilen värjätyissä hiuksissa väri ei tarttunut kunnolla
ja muutenkin ihan ihmeellinen olo


Ota näistä nyt selvää. Tää on kuitenkin mielen ailahduksia. Tätin pitäs tulla kyllän vasta 10 päivä, joten en usko kyllä yhtään raskauteen
 
Mä lyön vaikka vetoa, ettei ainakaan mun mies ymmärrä noista ovulaatioista ja otollisista päivistä yhtään mitään - paitsi ehkä otsikon. Joskus aikanaan kuulemma pääsi papiksi jos osasi laskea pääsiäisen ajankohdan... :LOL: ...mietin että mitenköhän siihen suhteutuu noi mun omat salaiset laskelmat (siis kuukautiskiertoon mätsätyt työmatkat, loppuvuoden ovulaatioiden ennakkolaskelmat jne jne)

No anyweis, itse päätin nyt kuitenkin vaieta noista laskelmista kotona ihan tykkänään. Luulen, että mies vois säikähtää pahemman kerran. Mie en puhu yrittämisestä sille enää mitään, ettei rassulle tule turhia paineita. Mulla on tosiaan se PCOS, eli hoitoihin joutuminen on ihan tosiallinen riski. Murehditaan sitten jos sen aika tulee ... meillä on kuitenkin vasta kolmas yrityskuukausi menossa.

Tässä kuussa mulla taitaa kuitenkin mennä mahkut ihan aikataulullisiin mahdottomuuksiin. Olen työreissussa kp 18 saakka. Toisaalta mulla on kyllä sellanen fiilis, että mun otolliset päivät olisivat vasta tuossa vaiheessa muutenkin. Viime kuussa tein kaikkien aikojen ekan ovis testin kp 19 - koska itsellä oli vahva tunne, että se on nyt - ja sain silloin todella vahvan tuloksen (ja tarkistaakseni kaksi päivää myöhemmin toisen, jossa haamu/ nega).

Ollakovai...? Minä en kyllä heittäisi vielä toivoa. Monethan testaa ekan kerran vasta sitten kun menkat on oikeesti viikon -kaksi myöhässä! Eikö se plussa kuitenkin tule yleensä vastaa samoihinaikoihin kun menkkojenkin olisi pitänyt tulla? =)

Mitä testejä muuten käytätte? Ihan hiukkasen oon alkanut niiden kustannuksiakin miettimään. Edellisen testisetin ostin reissussa italiassa ja ne olivat 10 e / kpl
 
Tänä aamuna tuleekin sitten ihan paljon lunkimpi päivitys :saint:

Laskeskelin nyt ihan rauhassa että missä mennään ja googlasin sitten lisää tietoa siitä että miten tää lh-huippu/ovulaatio nyt meneekään...

Tuloksena: -tikutettu lh-huippu keskiviikkona
-ovulaatio siis eilen torstaina,koska oli huonoa oloa ja jomotusta
-ja arvatkaas mitä :p..sain kuin sainkin eilen miehen kumoon!

Eli olin taas hätäpäissäni ajatellut että peli on menetetty kun heti vahvan ovisviivan bongattuani en saanutkaan sitä pippeliä :LOL:

Mut eihän se nyt niin mennytkään...minä kun kuvittelin olevani jo ihan pro näinkin monen yrityskerran jälkeen :rolleyes:

Mies katselikin minua eilen siihen malliin kun pienoinen siskonpoika nukkui sykkyrällä mykkyrällä sylissäni...ehkä se herätti hänessä jotakin :heart:..siis jotain sellaista mitä itse olen vahvasti tuntenut jo pitkään..

Nyt siis pieni toivonkipinä säestää tätä piinailua...tätä NYT OIKEASTI ALKAVAA piinailua..

Zuza,kokeile vaan niitä tikkusia,ihan mielenkiintoistahan se on.Itse olen tilannut Halpatestistä niitä liuskoja,kivasti ovat toimineet,eikä hinta tosiaan ole paha =)
 
  • Tykkää
Reactions: Zuza ja miltsu76
Perjantai 30.8.2013




KUUMEILIJAT

Nimimerkki.......ikä ................kp ..................yk ..........toiveissa

Tentsa...............35..............29/25-33.............4..................1. yht
Alien_1..............37..............24/28..................?.................2
Zuza....................35...........25/29..................1.................4
Miia3+2................37...........xx/xx..................?.................6
*Pinkku*..............38...........15/26-28 ..............8.................1
Carolina30+..........36...........29/27................3v..........5/8/1.yht.
miltsu76...............37...........17/26-28.............10................2
tinttu76................37...........10/32-36.............9................1
Emppis.................37...........11/25-29........... 7................1
Ollakovai...?..........39...........26/26-28..............6................3
Worf....................35.............36/28..............8...............1-2
Unelmatar............35.............4/26-27..........6.................2
Hymypallo............36...........41/25-28..................................3
Minttumaari*........36............10/28-31................................1-3







DPO

*Pinkku*...........dpo 1


RKTT




YRITYKSEN MYÖHEMMIN ALOITTAVAT

Chokomom



Kadonneet:
Syystuuli74...........38..........??/28-30..........1v6kk (24)......2
Elena75................37.............. ??/28..................21................3
Sihkis...................38............??/26-30.................8.................1

:wave:TAUSTALLA:wave:

SuloinenSalaisuus
ÄitiViidelle
Tiituliini
Pikkumartta
Hopsan
K
Sirpa75



:heart:PLUSSANNEET:heart:

2013
heinäkuu......Milk@ yk8, Selina76 yk 6, Suski28 yk 1
kesäkuu.......Blitzenrex, Pikkusukka yk7
toukokuu......ei plussia
huhtikuu.......PiipaKaa TJOT, Kolibrinkukka yk 5
maaliskuu.....ei plussia
helmikuu......Apatus yk 2, fenixlintu yv 1, PottuSäkki(PuskaJussi) yk 12(1v2kk), Äiskä3, Ms. Monepenny yk 2
tammikuu....Sohvi35 yk 1, Alissia yk 4, Kaktus-76 yv 1.5

2012
joulukuu......Pippurihäntä yk 6
marraskuu...Samettihortensia yk 2, Vuorikristalli yk 2
lokakuu.......Mustikkasuu y k3
syyskuu......Scarleth (3.IVF)
elokuu........Jaahas yk 9
heinäkuu.....Whiskey Peat yv 1, Dominique yk 16 (OI 1), Pepinka yk 4, Leenuliinukka yk 2
toukokuu ....Ronja76 yk 17 (1.IVF)
huhtikuu......ei plussia
maaliskuu....Melanie75 yk 3, Elmaleena yk 4
helmikuu.... Killi12 yk 3, Erika76 yk 4
tammikuu... ei plussia



:heart:SYNTYNEET:heart:

Pippurihäntä........21.8.2013, tyttö
Whiskey Peat.......12.4.2013 tyttö
jaahas................2.5.2013 tyttö
Dominique...........6.3.2013 poika
Ronja76..............24.1.2013 tyttö
Melanie75............2.12.2012 tyttö
Killi12..................10.10.2012 tyttö
äiskä-73..............20.8.2012 tyttö
Keskeneräinen......30.6.2012 poika
Barbamama.........12.6.2012 tyttö
Siobhan42.............6.8.2011 tyttö
Liljaana ............. 22.9.2011 poika
Pilvilinna74 ......... 3.8.2011 poika
Koralli73 ............. 2.8.2011 tyttö
Helvi-10 ............ 12.7.2011 tyttö
kurkkunaamio ..... 19.5.2011 poika
happihyppy ........ 25.12.2010 tyttö
jääräpää ............ 7.12.2010 tyttö
Lumi-Marja ........ 19.11.2010 tyttö
puskajussi ......... 18.10.2010 poika
Poni06 .............. 24.8.2010 poika
Tiktu ................ 11.5.2010 tyttö
äiti vm70 ........... 22.3.2010 tyttö



Edellinen ketju: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1901061-yli-35-v-kuumeilijat-vol-9-a/




dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)

 
Mä olen kerran vääntänyt miehelle rautalangasta naisen kierron ja koska se raskaus on edes teoriassa mahdollista. Onneksi meni perille ja nykyään voin vaan ilmoittaa, että nyt olisi otollinen hetki... :D

Olen yrittänyt laittaa tätä vauvakuumetta vähän taustalle ja aloittanut elämäntaparemontin. Ylipainoa ei ole, mutta normaalin ylärajoilla mennään, joten ei lainkaan haittaisi, jos pari kiloa häviäisi. Kauan sitten unohtunutta juoksuaharrastustakin olen tässä herätellyt. Silti kaivan ensi viikolla ovistikut taas esiin :).
 
Voi tytöt auttakaa! Voiko raskautuminen turvottaa niin että kilot ei lähde laskuun? En tajua tätä! mun kilppari arvotkin on ihan jees vaikka tuo toinen arvo vois olla alle 1, mutta voiko jos on käynny tärppi niin paino sekoilla noin, kun vyötärö on mulla kaventunu 10cm sitten huhtikuun:).

Mun täytyy kyllä sanoa että meillä ei ole ongelmaa siitä ettenkö sais miestäni puuhiin kun on otollisin hetki ku hän on aina valmis puuhiin:ashamed:=). Meillä ollu minä kun välillä ollu niin väsy ettei oo jaksanu varsinkin tossa keväällä, kun herra katselee välillä tosi myöhään futista niin on joutun sanoo et tuu jo petiin;)
 
tinttu76,ajattelin että valaisen miehelle tätä kuukautiskiertoa ja yritän selittää sen silleen mahdollisimman yksinkertaisesti...tuskin siitä haittaakaan on =)

Luulen että hänellä on pikkuisen väärä käsitys asioista..johtuu osittain siitä että hänen edellisestä liitosta olevat lapset ovat tulleet tosi helpolla.

Elämäntaparemontti kuulostaa hyvältä.Itselläni liikunta on ollut aina osa elämää,hyvin tärkeä sellainen.En ole mikään sali/jumppaihminen,lenkkeily on se mun juttu.Ulkoilma piristää ja virkistää myös mielen..monet murheet ovat saaneet kyytiä tai ainakin uutta perspektiiviä tuolla luonnonhelmassa =)

Ja onhan siinä sekin hyvä puoli ettei ainakaan itseni tarvitse hirveästi säännöstellä syömisiä,melkeinpä päinvastoin..saa melko huoletta syödä kun kuluttaa paljon.Toki pidän silmällä mitä syön...arkisin mahdollisimman terveellisesti ja viikonloppuna mulla on tapana "palkita"itseni jollakin herkulla,mitä nyt sattuu milloinkin mieli tekemään..
 
  • Tykkää
Reactions: miltsu76
miltsu76,en kyllä osaa mitään varmaa tuohon sanoa...

Itsellä paino jonkin verran heittelee riippuen siitä mikä aika kuusta on...siksi en ikinä vaakassa käykään,ainakaan ennen menkkoja...silloin tuntuu nestettä kerääntyvän ja helposti saattaa pari kolmekin kiloa tulla ihan vaan siitä...
 
Kyllä mä oon sitä mieltä että jotain häikkää kilpparissa nyt on ku aineenvaihdunta tehny stopin..ei tullu hymynaamaa ovistestiin olleskaa mutta en keskiviikon jälkeen enää testannu, eilen varuiks heiluteltiin peittoja;).

Sain luotettavalta taholta kuulla että se munarakkula oli puhkeemassa sillon maanantaina eli on käytetty hyväksi:p, mua vaan mietityttää et onnistuuko oikeesti hedelmöittyminen kun se oli vasemmalla puoella mistä poistettu munatorvi sen ulkosen raskauden takia:headwall:
 
miltsu76,olen lueskellut että lh-huippu saattaa tulla ja mennä ohi niin nopsaan ettei sitä saa tikulla bongattua.Ainakaan digitaalisella joka näyttää vaan joko tyhjää tai hymynaamaa.Liuskoilla pystyy näkemään mahdollisen vahvistumisen ja haalistumisen vaikkei vahvaa viivaa ehtisikään bongata =)
 
  • Tykkää
Reactions: Zuza ja miltsu76
Voihan se huippu tietysti jäädä näkemättä noilla liuskoillakin...jos kerran päivässä tikuttaa niinkuin minä olen tehnyt...joskushan se voi olla niin nopea.
Mutta kyllähän siitä jotakin pystyy päättelemään jos viiva selkeästi tummuu ja seuraavana päivänä jo haalenee...:rolleyes:
 
Pinkku DO DIIN nyt sulla on sitten varastoa vaikka ja kuinka !!! Ihanaa ;)
Toivotaan, että siellä tapahtuu mullistavia tässä kierrossa.
Kiitokset tädin häädöstä, saas nyt nähdä.. ;)

Tinttu kuullostaa hyvältä tuo "remontti". Saa mielen virkeäksi kun on muutakin ajateltavaa ja touhuttavaa. itselläni on koira, joka saa onneksi meikäläisen pihalle kelillä kuin kelillä !!

Miltsu minkäslainen annos sulla on tyroksiinissa?
Mulla on 1.5 per päivä ja raskaana ollessa piti ottaa joka toinen päivä 2 kpl. Olen satunnaisesti itse muutenkin sitä nostanut jos olen ollut tosi väsy. Mulla se vaikuttaa vain oikeastaan väsymykseen ja saamattomuuteen. Pituutta 174cm ja paino hurjat 53kg .. Eli grammaakaan mulla ei ole tuon takia paino noussut..

Ja raskauduttua määrää siis nostetaan, mielellään ihan heti, eli kannattaa olla neuvolaan yhteydessä heti testin tehtyä !! Ja toinen mikä pitää tietää: rautavalmisteita EI saa syödä 4h kilpparilääkkeen otosta, muuten tyroksiini ei imeydy. Minulle ei tätä muistettu sanoa, löysin tiedon sit yllättäen netistä. Eli mielellään rautalisä illalla.

ON ei ihmeempää. Unohdin tuosta oireista
-veden juonnin lisääntyminen
-pissalla useammin
MUT MUT: ei edelleenkään SELLAISIA tuntemuksia..
Eilen illalla autossa taas hetkellinen "tissiahdistus" ja samalla vahva tunne että oon raskaana ja samantien taas häipy kun tuntemus hävis !!!
RASITTAVAA ;)

Kiva että päästään pian jännäilemään teitä muita, nyt sellainen olo, että oma peli menetetty tältä erää.. No, tädin tuloon on vielä jokunen päivä, mut ihanaa, vkl välissä, menee aika nopsaan !!

Hedelmöittymis-kiinnittymistuulia nyt kovasti kiertoihin :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: *Pinkku*
Zuza,koskeekos tuo raudansyöntikielto kilpparilääkkeen jälkeen myös sitä että pitäisi välttää kovasti rautaa sisältäviä ruoka-aineita...(veri,maksa,herne,kaali jne)...voisin kuvitella että koskee..

Itsellä ei kilpparijuttuja ole mutta tuossa yksi pointti mikä kannattaa ottaa huomioon =)
 
No onnekas sinä Zuza. Mulla pituutta vaan 155cm ja oon aikuisena painanu vähintään 70kg ja kilppari vajis toi lisää 15kg..eli hieman kade sun kiloille, syön tyroksiinii joka päivä yhden tabun, en oo väsy ollu vaan energinen mutta mun maha tehny stopin taas niinku heinäkuussa jolloin tsh 2.4, nyt se oli 1.6 ja tv4 19, että kyllä tuo vajiskin on näköjään erillaista kaikilla...
 
Juu, noita samoja taisin ihmetellä tuolla sivustoilla ! Eli tilausta pystyyn ensi viikolla ! ;) Ihan mielenkiinnolla haluan testata. Ovis on kyllä aika repimällä ilmaantunut aina ja limat kohdillaan, mut hyvä tarkistaa se paras huippu !!
 

Yhteistyössä