YLI 35v. KUUMEILIJAT vol 10

Täällähän on vilkas keskustelu käynnissä :).

Minttumaari* Ei sitä varmaan tarvitse tehdä hedelmällisyystestejä, jos ovuloi, mutta kaikkea voi kokeilla. Lisäksi ei ole kovin helppoa selvittää ovuloiko oikeasti. Mulla esim. edellisessä kierrossa jäi todennäköisesti ovis väliin, vaikka testi näytti plussaa ja oireet täsmäsi. Lämmöt ei vaan koskaan nousseet ja kierto venähti melkein 40 päivään. Tein muuten tuollaisen hedelmällisyystestin viime keväänä ja kerrankin olin onnellinen, että sain vain yhden viivan :D.

Ollakovai...? mä olen lukenut nyt aika paljon tuosta ajoituksesta, koska ei tunnu millään tärppäävän, vaikka pupuilut on osuneet ihan kivasti yhteen ovistestien plussien kanssa. Vaikuttaisi siltä, että kaikkein olennaisinta parhaan raskautumisajakohdan kanssa on nuo limat. Eli kananmunalimavaiheessa tärppääminen olisi todennäköisintä (ja silloin kai ne olosuhteet on muutenkin optimit ja simpat voi elää jopa sen viikon). Ongelma tulee vaan siitä, että ainakin mulla tuota limaa on ehkä kaksi tuntia yhtenä päivänä (jos ollenkaan), joten vähän menee ajoituksen kanssa turhan tarkaksi. Vielä toistaiseksi en ole miehelle laittanut kesken työpäivän viestiä, että nyt heti kotiin, mutta saa nähdä päädytäänkö tohon...

*Pinkku* voi miten tylsä juttu tuo työpaikka :hug:. Toivottavasti löydät tilalle jotain sopivaa.
 
  • Tykkää
Reactions: *Pinkku*
Minttumaari*: Eihän sitä helmällisyystestiä tarvisisikaan tehdä, jos voi olla varma että ovuloi. Mulla taitaa olla vaan tässä asiassa tällainen mullekaikkihetinyt-asenne :). Ja onhan se toisaalta niinkin, vaikka ovisplussa tulisi tikkuun, ei ole satavarma, että ovulaatio tapahtuisi. Halauan (ehkä) varmistaa, ettei helmällisyydessäni ole nyt puolenvuoden aikana tapahtunut mitään mullistusta. Eli testaan jos uskallan... :headwall:

Unelmatar: Tilasin testin kotitestiltä netin kautta. Ohjeita luin sen verran että tehdään kp 3 ja toinen kp 10 tuloksen varmistamiseksi. Tässä mitä testistä sanotaan siellä kotitestin sivuilla (sofin tuote):

Kotioloissa tehtävä testi auttaa selvittämään hedelmällisyyttä, mittaamalla naisen follikkelia stimuloivan hormonin eli FSH:n määrää virtsanäytteestä. Positiivinen tulos tarkoittaa FSH:n kohoamista ja on merkki vaihdevuosien alkamisesta. Testi on käytännöllinen vaihtelevista kuukautisista kärsiville sekä yli 30-vuotiaille naisille, jotka haluavat tulla raskaaksi.

FSH-pitoisuudet voivat nousta naisilla epäsäännöllisten kuukautisten takia ja nousevat tasaisesti vanhetessa. Vaihdevuosien aikana FSH:n tuotanto elimistössä kohoaa 4-10 kertaa korkeammaksi verrattuna tasoon ennen vaihdevuosia. Tällä testillä negatiivinen tulos tarkoittaa, että hormonipitoisuudet elimistössä eivät ole liian korkealla ja hedelmällisyyden pitäisi olla normaali. Testi antaa positiivisen tuloksen kun FSH pitoisuus näytteessä on yli 25 mIU/ml.

*muoks: Kaksi testiä maksoi 5 euroa.

*Pinkku*: Pahoittelut työnantajan tempusta :|. Mutta stemppiä oviksen hyödyntämiseen!

Ollakovai...?: Mulla on sellainen käsitys et olisi hyvä yrittää hyödyntämistä melkolailla heti ovisplusassasta... Mut en kyllä ole mitenkään varma...

miltsu76: Nyt vaan ovista hyödyntämään! Toivottavasti loputkin tulokset ovat yhtä rohkaisevia ja hyviä kuin tähän mennessä :).
 
Viimeksi muokattu:
Taidan tulla hulluksi joh tässä vaiheessa kiertoa. Ovis olisi ollut ehkä la-su, mutta nyt joh tuntuu alaselässä ja mahassa kummalliselle, aivan kuin jännittäisin jotain. Varmaan mieli tekee joh tässä vaiheessa tempauksiaan.

Pinkku: Pahoittelut työpaikasta
miltsu76: Nyt peitot vain ahkerasti heilumaan
 
OMG : / toi kuulostaa kyllä todella pelottavalta testiltä. Enpä tiedä, olisko musta tuota tekemään.

Pinkulle tsemppiä - kuulostaa todella kurjalta tilanteelta :hug: (vaikka tosin itse haaveilen likimain päivittäin, että saisin potkut... olis niin kivaa jättää kaikki tää p***a ja perustaa vaikka luomulammastila tai matkustajakoti).

Mä tajusin yöllä karmivan tosiasian, että mulla on niskassa välilevy rikki - ja jos tulen raskaaksi en voi syödä sen hoitoon määrättyjä lääkkeitä. Varasin jo lekurin keskustellakseni asiasta, mutta se on vasta marraskuussa (syy on mun omissa aikatauluissa). Onkos kellään tietoa tämmöisestä? Alkaako selkä vihoitella helpommin ja kuinka oireita voidaan hoitaa raskauden aikana? En siis tarvitse lääkkeitä jatkuvasti, mutta tällä viikolla olen niitä napsinut.
 
  • Tykkää
Reactions: *Pinkku*
Kiitoksia kannustuksesta tytöt =)

Kyseessä oli osa-aikainen työ eli ei hirveästi harmita,ainakaan rahallisesti.Työ itsessään oli kyllä mielekästä...
Eniten tosiaan mietityttää se että mitä nyt keksisi...mitään sopivaa työtä ei tässä lähistöllä ole tarjolla,toisaalta opiskelu kiinnostaisi mutta kun tässä on tää vauvaprojekti meneillään...se kumminkin menee nyt kaiken edelle.

Mutta..asioilla on tapana järjestyä =)

Ollakovai...?,mä oon jotenkin luottanut siihen että simpat elelee muutaman päivän ja panostanut ennen ovulaatiota puuhailuun.
Siitä jää itselle rauhallinen mieli kun ei jätä viime tippaan,jos se pupuilu ei sit onnistukaan kun pitäisi...jos tulee niitä suorituspaineita tai sit mies on 24/7 töissä ettei juuri toisiamme nähdä.

Mutta enpä tiiä enää siitäkään kun ei oo tärpännyt...

Mulla ovistikku näytti tänään hyvin hailakkaa viivaa eli huippu oli eilen(eli jo kp11,outoa...)..tästä sitten vaan piinailemaan :popcorn:..kyllä nää kierrot menee nopsaan...

Mitään pahempia jomotuksia ei nyt ole,ehkä vähän turvotuksen tunnetta tuolla alakerrassa vaan..
 
Hyvä asenne Pinkku! Kyllä se uusi suunnitelma sieltä ilmestyy ja toivon, että se on plussa tällä kierrolla! :)

Mulle voi merkitä kp1. Vaikka tähän kuinka yrittää varautua ja jotenkin aavisti, että näin tässä kierrossa tulee käymään, niin silti se nostaa kaiken pettymyksen ja etenkin toivottomuuden taas pintaan. Meillä kuitenkin ajoitus osui ihan nappiin, kun lääkäri ultrasi ja neuvoi parhaat petipuuhapäivät.
Juuri kuten Pinkku sanoit, tässä on niin hurjat tunneskaalat, että ottaa kyllä välillä koville. Eilen satuin myös näkemään kaverini odottaman vauvan uä-kuvan ja kyllä kouraisi syvältä. Vaikka toki onnellinen heidän puolestaan olenkin. Kuva oli otettu rv 12 ja se oli jo sellainen 3D kuva, vaikka olivat olleet ihan julkisen puolen tarkistuksessa. Ennakkovaroitus siis teille muillekin, jos joku näyttää. Koska näissä uusissa kuvissa on kyllä aika pysäyttävää nähdä 3D:nä 5 cm:n kokoinen vauva… (vai onko oikea termi 4D?) Oletteko muut jo nähneet näitä?

Noh, pakko vaan alkaa taas tsemppaan uudelleen. Tää ryhmä kyllä auttaa siinä paljon! Kiitos teille! Onneks on myös ne viikonlopun juhlat tulossa, niin on edes vähän muuta ajateltavaa. Tulevassa kierrossa aion kyllä myös tikutella tiuhaan. Olen jostain lukenut, että puolilta päivin on paras aika tikuttelulle, joten jos pinkku tikutit tänään uudelleen, niin oliko vahvempi vai heikompi kuin eilen päivällä mittaamasi?

Miltsu, miten kävi? ;)

Ollakovai...? Pidän kuitenkin vielä peukkuja, josko susta saataisiin elokuun plussailija!

Tinttu76 myös mulla limat on aika lyhyen aikaa, en sitten tiedä johtuuko greippimehusta, jota olen juonut. Toisilla kuulemma se aiheuttaa negatiivisen vaikutuksen eli vähentää limaa. Taidan tässä kuussa jättää greippimehut ihan testiksikin välistä.

Emppiskiitos lisätiedoista hedelmällisyystestistä! Jos ehtii nykyiset ovistikut loppua ennen raskautta, niin seuraavassa tilauksessa tilaan myös noita. Ei nyt oo niin kalliitakaan, etteikö kannattais sekin kortti katsoa.

Minttumaari toivottavasti olisi joku toinen lääke tai hoito, jota saisi käyttää raskauden aikana?

Lääkkeistä tuli muuten mieleen, onko joku kokeillut homeopatiaa? tekis mieli testata senkin toimivuus.
 
Unelmatar,tänään tikutettu viiva paaaaaljon haaleampi kuin eilinen.
Aloitin testaamaan perjantaina,silloin sain haamun joka päivä päivältä vahvistui.
Eilen siis vahvin viiva ja tänään tosiaan jo haalenemaan päin.

2 tikkua vielä jemmassa,ajattelin huomenna vielä kokeilla,mutta luulen että tämä oli tällä kertaa tässä.

Olen nähnyt tuommoisen 3D-kuvan,siskonpojasta.Vaikeaa kuvailla miltä se tuntui,kun itsellä hurja vauvakuume silloin myös päällä :':)heart:=)...kaikkea tuota!

Nyt se pieni myttynen on kaksi viikkoa katsellut maailmaa massun ulkopuolella.
Tänäänkin olin heidän perhettä auttelemassa,siivoilin jne.
Yhtään ei tunnu pahalta,eihän se pienokainen ole meiltä pois,päin vastoin :heart:

Mä lopetin melkein heti vauvakuumeilun alkajaisiksi ibuprofeenin käytön.Jos särkee niin Panadolia vaan...ei yhtä tehokasta mutta kestän kyllä.Tosin mulla ei mitään ihmeempiä särkyjä/kipuja ole.
 
Heippa kaikille kuumeilijoille!

Tulin toivottelemaan teille tsemppiä kuumeiluun, toivottavasti jokainen täälläolija saisi tämän vuoden puolella kaksi viivaa tikkuun!! Täällä vyötäröpyöreys kasvaa päivä päivältä, ei paljon enään piilotella :) Np-ultrassa oli kaikki hyvin, joten nyt uskaltaa jo hiukan hengitelläkin. Toivottavasti kohta teillä kaikilla mahat leviää :LOL:

Terkuin Pikkusukka 13+1
 
Pinkku nyt vaan uusia tuulia elämään jos kerran töihin ei tarvitse mennä !! Keksit vaikka jonkun harrastuksen tai rupeat kotona opiskelemaan tms. mukavaa. Pitkäksihän se aika muuten saattaa käydä..

ON sen verran, että eilisen vuodon jälkeen illaksi kaikki tuntemukset rauhoittuivat. Jäljellä hiukan enempi väsy fiilis, ja ajoittaisia pieniä nippauksia masussa. Ei kuitenkaan sellaisia kuin raskauden aikana. Helpotti ainakin omaa päätä kun ei tunnu niin voimakkaana mikään.
Loppuviikkoa kohden mieli avoimena ja seesteisenä taas.

Plussapuhuria nyt vaan jokaiselle ihan mielettömästi !!!

Ja niistä lääkkeistä en ainakaan osaa sanoa. ;( kannattaa kysyä ihan lääkäriltä varmaan. Tai jos raskautuu, neuvolasta. Vaikkei terv.h. tietäisi, hän kyselee ja selvittää sitten lääkäriltä.
Buranaa yms. ei suositella raskautta yrittäessä, kuulemma saattaa huonontaa kiinnittymisviikolla mahkuja. Tämmöisen infon löysin yks päivä ja minä raasu silti otin la buranan kun särki päätä jo ties monetta päivää.

Mulla oli ed. raskaudessa alussa tosi kipeä pää, kävin meilahdessa ihan neurologilla tästä ja söin aika vahvoja särkylääkkeitä. Toiv. ei tule samaa jos jossain vaiheessa onni potkasee ;) !!

Uniikki sinullakin alkaa siis piinailut ihan just ;)

Piti luultavasti jotain muutakin kommentoida, mut tosissaan ihan silmät ristissä ja hiukan pää kipeä, joten jätän mietinnät tältä illalta ja pötköttelen soffalla koiran kainalossa ;)
 
Itseasiassa löysin tuolta vauva-palstalta aika laajan keskustelun välilevykivusta ja raskaudesta (tässä linkki jos joku muu etsii samaa tietoa: Raskaus ja välilevynpullistuma - Raskaus ja synnytys - Keskustelu - Vauva).

Mun tapauksessa en koskaan ole saanut esim. fysioterapeutin kuntoutussuunnitelmaa, vaan pelkkiä lääkkeitä, eli nyt otan ihan selkeän tavoiteohjelman tän selkäasian kanssa. Varovaista jumppaa per heti ja räätälöity kuntoutussuunnitelma niin pian kuin mahdollista. Raskausaikana saatan tarvita saikkua normaalia enemmän, sillä päättelisin, etten silloin halua katsoa yltyvätkö alkavat oireet vaan ottaa levon heti.


Sitä hiukan ihmettelin, kun tuossa toisessa keskustelussa useamman kerran mainittiin että "pitää miettiä kestääkö talous sairauslomalla olemista". Siis eikö raskausaikana olla saikulla ihan tavalliseen tapaan? Vai tekeekö raskaus esim. selkäkivusta jollain tapaa palkatonta sairastamista?

Sorry tällasta off topiccia täällä, mutta en nyt jaksa jakaa pähkäilyjäni tuhannelle palstalle.
 
Hätähousu on taas eilen illalla ja tänä aamuna testannut negan eli pe odotettavissa hanat auki. Olishan tää siis pitänyt arvata eikä hölmönä edes haaveilla koko asiasta, mut olot on olleet aika erikoiset -vaan niinhän ne aina:headwall:

Peukkuja Zuzalle, nostan hattua, et jaksat olla noin tyyni etkä tuhlaa rahojasi turhiin testeihin kuten allekirjoittanut

Pinkku, olen itsekin yrittänyt etkoilla ennen oilia ja juuri sen vuoksi, ettei sit h-hetkellä harmita, jos ei lataaminen onnistu -nyt kyllä meni ajoitus ihan nappiin tässä kierrossa, mutta eipä tuo silti näytä napanneen. No, parin viikon päästä taas härkää sarvista:D
 
  • Tykkää
Reactions: *Pinkku*
PINKKU :hug:. Kaikella on tarkoituksensa:heart:. Mulle on toitotettu tota aika paljon=). et kai se niin on.

ON: On nyt sit heiluteltu lisää tääl mut eilenkään ei tullu ovistestiin hymynaamaa ja alan ola skeptinen et menikö se jo vai mitä ku kierto on kummiski aika lailla tasasesti se 27päivää. No jos viel tänää tikutan.
Mulla on nyt taas pelko et kilppariarvot heittelee kun aineenvaihdunta joka toimi taas tässä niin nyt joteski eilisestä taas jumissa: / mä haluan nää hiton kilot pois! Polven ja tulevan raskauden takia sun koko elämäni takia!
Sori oli pakko purkaa tänne ku tääl ootte niin ihania!:heart:

ps. UNELMATAR kerroin tässä ketjussa aikasemmin miten kävi;)
 
  • Tykkää
Reactions: *Pinkku*
Jep,tekemistä tässä täytyy kehitellä...aloitinkin jo lenkkeilyn pienen kesätauon jälkeen,ja siskolle olen lupautunut auttelemaan vauvan ja kodin hoidossa kun asuvat niin lähellä.
Olen toki työttömänä ollut ennenkin..kotona möllöttämiseen auttaa parhaiten kun luo itselleen jonkinmoisen päivärytmin,herää kumminkin ajoissa ja jaksottelee kotihommat ja tuolla kylillä asioitten hoitamiset mahdollisimman tasaisesti pitkin päivää/viikkoa =)

miltsu76,mulla ovishuippu pääsi livahtamaan "näkemättä"ohi...viiva vahvistui mut sitä "tumminta"viivaa en ehtinyt tosiaan näkemään ennenkuin se haalistui taas!

tinttu76,mulle voi päivittää nyt dpo1 :popcorn:
 
Keskiviikko 28.8.2013




KUUMEILIJAT

Nimimerkki.......ikä ................kp ..................yk ..........toiveissa

Tentsa...............35..............27/25-33.............4..................1. yht
Alien_1..............37..............22/28..................?.................2
Zuza....................35...........23/29..................1.................4
Miia3+2................37...........xx/xx..................?.................6
*Pinkku*..............38...........13/26-28 ..............8.................1
Carolina30+..........36...........27/27................3v..........5/8/1.yht.
miltsu76...............37...........15/26-28.............10................2
tinttu76................37...........8/32-36.............9................1
Emppis.................37...........9/25-29........... 7................1
Ollakovai...?..........39...........24/26-28..............6................3
Worf....................35.............34/28..............8...............1-2
Unelmatar............35.............2/26-27..........6.................2
Hymypallo............36...........39/25-28..................................3
Minttumaari*........36............8/28-31................................1-3







DPO




RKTT




YRITYKSEN MYÖHEMMIN ALOITTAVAT

Chokomom



Kadonneet:
Syystuuli74...........38..........??/28-30..........1v6kk (24)......2
Elena75................37.............. ??/28..................21................3
Sihkis...................38............??/26-30.................8.................1

:wave:TAUSTALLA:wave:

SuloinenSalaisuus
ÄitiViidelle
Tiituliini
Pikkumartta
Hopsan
K
Sirpa75



:heart:PLUSSANNEET:heart:

2013
heinäkuu......Milk@ yk8, Selina76 yk 6, Suski28 yk 1
kesäkuu.......Blitzenrex, Pikkusukka yk7
toukokuu......ei plussia
huhtikuu.......PiipaKaa TJOT, Kolibrinkukka yk 5
maaliskuu.....ei plussia
helmikuu......Apatus yk 2, fenixlintu yv 1, PottuSäkki(PuskaJussi) yk 12(1v2kk), Äiskä3, Ms. Monepenny yk 2
tammikuu....Sohvi35 yk 1, Alissia yk 4, Kaktus-76 yv 1.5

2012
joulukuu......Pippurihäntä yk 6
marraskuu...Samettihortensia yk 2, Vuorikristalli yk 2
lokakuu.......Mustikkasuu y k3
syyskuu......Scarleth (3.IVF)
elokuu........Jaahas yk 9
heinäkuu.....Whiskey Peat yv 1, Dominique yk 16 (OI 1), Pepinka yk 4, Leenuliinukka yk 2
toukokuu ....Ronja76 yk 17 (1.IVF)
huhtikuu......ei plussia
maaliskuu....Melanie75 yk 3, Elmaleena yk 4
helmikuu.... Killi12 yk 3, Erika76 yk 4
tammikuu... ei plussia



:heart:SYNTYNEET:heart:

Pippurihäntä........21.8.2013, tyttö
Whiskey Peat.......12.4.2013 tyttö
jaahas................2.5.2013 tyttö
Dominique...........6.3.2013 poika
Ronja76..............24.1.2013 tyttö
Melanie75............2.12.2012 tyttö
Killi12..................10.10.2012 tyttö
äiskä-73..............20.8.2012 tyttö
Keskeneräinen......30.6.2012 poika
Barbamama.........12.6.2012 tyttö
Siobhan42.............6.8.2011 tyttö
Liljaana ............. 22.9.2011 poika
Pilvilinna74 ......... 3.8.2011 poika
Koralli73 ............. 2.8.2011 tyttö
Helvi-10 ............ 12.7.2011 tyttö
kurkkunaamio ..... 19.5.2011 poika
happihyppy ........ 25.12.2010 tyttö
jääräpää ............ 7.12.2010 tyttö
Lumi-Marja ........ 19.11.2010 tyttö
puskajussi ......... 18.10.2010 poika
Poni06 .............. 24.8.2010 poika
Tiktu ................ 11.5.2010 tyttö
äiti vm70 ........... 22.3.2010 tyttö



Edellinen ketju: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1901061-yli-35-v-kuumeilijat-vol-9-a/




dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)

 
Viimeksi muokattu:
Minttumaari kyllä raskaana ollessa ihan normaalisti saikulle jäädään ja saadaan palkka siitä. Jos sitten saikku kestää kauemmin tai samasta asiasta monta kertaa, on tietty määrä mitä saa tulla ja sit kela maksaa sairauspäivärahan. Näin kävi itselle kun ed. meinas tulla liian aikaisin ja jäin sohvaperunaksi !! ihan hyvin sekin oli, palkan mukaan sain..

Ollakkovai , älä vielä heitä kirvestä !!! Saatoit vain testailla liian aikaisin.

Milltsu76 hyvin ootte siis keränneet pikkukavereita varastoon, siellähän ne odottelee ;)

Pinkku sullahan on hyvät suunnitelmat " vapaille" !! Kiva että siskos asuu lähellä, on juttuseuraa ja susta on varmasti apuja pienen vauvan huushollissa !! Muista myös hiukan nauttia kun saat olla ilman duunia ;)

ON ei mitään ihmeellistä ;)
 
Hyvältä kuulostaa Pinkku:). Mäki tämän 7kk sairasloman aikana oon huomannu et on hyvä pitää jonkinalinen rytmi muuten valvoo yöt ja nukkuu päivät:p.
Nyt tosin syyskuussa oon alottamassa työkokeilun sillai rauhallisesti ku firman vakuutusyhtiö maksaa mulle kuntoutusrahaa..katsoo nyt sitten mitä polvi sanoo...
Tuntuu kyl hassulta varmaan mennä töihin ku on "lomaillu" näin kauan:)
 
  • Tykkää
Reactions: *Pinkku*
Zuza,kyllä mä nautinkin..(hih,tuntuu ihan kun ois pahanteossa...nauttia nyt työttömänä :LOL:)..

Varsinkin nää aamut on ihania,tykkään herätä ajoissa vaikka ei tarvisi..nytkin aurinko paistaa,tiskikone rouskuttaa,kissa köllöttää vieressä...kohta kutsuu lenkkipolku jne =)

Se kyllä hirvittää et jos en itse löydä töitä niin mitä työkkäristä alkaa tulla..niitä komennuksia hakea jotain kamalaa työtä jossain huonojen kulkuyhteyksien päässä (meil vaan yks auto)...
 
Sitä vaan vielä että kylläpä on jotenkin tyhjä olo tätä kiertoa ajatellen...

Ovulaatio takana päin,asian eteen ei pysty enää muuta tehdä kuin odottaa...

Ja odottaa...

2 viikkoa ja sama rumba alusta...:|

Tai sitten ei =)

Huokaus.
 
Miltsu nauttimisia työkokeiluun. Mukavaa vaihtelua ainakin jos ei muuta ;)

Pinkku joo niistä työkkärin osituksista ei koskaan tiedä. Kannattaa tarkkaan laskea meneekö sellaiseen vaiko ei. Jos esim joutuu tosi kauas, kuinka paljon menee matkoihin rahaa ja aikaa.. ym. Niistähän ei kai saa kieltäytyä, mut voihan sitä työhaastattelussa esiintyä "ei edukseen" ;)

Ja nyt sulla alkaa piinaviikot :)

Tää on oikeesti tosi ärsyttävää olla näillä viikoilla : alaselkää juilii, miettii heti et, hmmm... Vaik mun selkää juilii usein !! Tisseissä sisällä jotain nippailuja välilä, mut sais vääntää vaik solmuun, eli ei mitään SELLAISTA kuitenkaan.. Suurimman osan ajasta osaan olla ajattelematta asiaa, mut sit yks pieni juiliminen masussa ja taas ajatus harhautuu.. Kerpele ;)

Tää on kyllä niin ihana ryhmä, kenellekään en viitsis mennä nyt höpisemään mun "oloista", kattoisivat varmaan kieroon. Mut ah, täällä ollaan samalla aaltopituudella ja ymmärretään nää hullut-päivät täysin:heart:

Tää lähtee touhuumaan jotakin, minkä keskeyttää taas joku nippasu tms !!!
 
tinttu76,seuraavan kerran kun päivittelet niin ota multa dpo1 pois..kiitos.

Tein just jäljelle jääneellä ovistikulla testin ja viiva melkein pomppasi silmille!
Eli laskelmat menikin uusiksi =)

Ihmettelinkin eilen niitä hailakoita viivasia mitä oon saanut ja eilen se ihan haamu..muistan nyt että eilen ennen testiä join paljon kahvia ja vichyä varmaan litran,kun testaaminen jäi vähän myöhäisemmäksi..ja niinhän ei saisi tehdä..laimentaa virtsaa aika tavalla..

Mutta,näillä mennään,ovishuippu siis bongattu!

Zuza,jep,jos oikein vastenmielistä työtä rupeavat mulle tarjoamaan niin ainahan voin nostaa tän "jokerikortin" pöydälle eli vauvaprojektin..tuskin ottavat töihin 38-vuotiasta naista joka alkaa juuri perhettä perustaa.

Sen verran v-mäisiä osaavat työkkärissä olla että ei paljon mieltä paina jos joutuu vähän "kikkailemaan" mikäli oikein ikävään tilanteeseen ovat mua laittamassa!
 
  • Tykkää
Reactions: Zuza
Siis tää on niin älytöntä. Etoavaa oloa,lievää menkkamaista jomotusta,täyden tuntuinen maha. Eihän nyt näin nopeasti voi tulla ensimmäiset oireet, jos olisin raskaana. Eikös ne tule vasta kiinnittymisen jälkeen vai kuinka?
 

Yhteistyössä