YLI 35v. KUUMEILIJAT vol 10

Täälläkin peukut pystyssä, toivottavasti plussa vahvistuu!

Mua on alkanut huvittaa tää palstan oma kieli - ja toki tajuan merkitykset asiayhteydestä ... mutta mitä kummaa tarkoittaa "tarrasukat" tai "ON" ??

Itse nyt jännityksellä odotan ovulaatiota. Kotiinpääsyyn on aikaa 4 ja 1/2 päivää ja ihan hollilla ollaan.... Mietin, että millä keinoin saan miehen kellistettyä heti yöllä kotiin tultua ;)
 
Enhän minä malttanut odottaa, että täti tulisi kylään/ei tulisi. Teinpä sitten testin hätäsesti, ja nega oli.

Siis aivan kauheata jomotusta tuolla värkissä. Tuntuu kuin se hajoaisi kokonaan.
Rinnat ehkä aavistuksen kipeät, kun niitä oikein moukaroi :LOL:
Hieman kuumeinen/flunssainen olo.
 
Minttumaari* tarrasukkatoivotuksella toivotaan, että pieni pysyy matkassa (itse olen mieltänyt sen niihin lasten liukuestesukkiin, mutta saatan olla väärässä). Joillain palstoilla toivotetaan vauvaliimaa.

ON taas tarkoittaa "omaa napaa", eli omia kuulumisia. Täällä on tosiaan ihan oma kielensä, mutta äkkiä sen oppii, jos haluaa, mutta ilmankin kyllä pärjää =).
 
*Pinkku*, tähän asti kaikki ok. Ei vaan edelleenkään tunnu yhtään siltä, että olisin raskaana, menkkamaisia kipuja on edelleen alavatsalla ajoittain ja aina sillon ramppaan vessassa ja ihmettelen, ku kuukautiset ei alakaan... :LOL: että ehkä just siks tulee pyörittyä myös täällä lukemassa teidän kuulumisia.

Ja pidän peukkuja ihan teille jokaiselle. :heart:
 
Hullu testaaja iski taas -viiva on nyt pc:ssa hiukan haalea vielä, mutta ei auta kuin odottaa, missä en kyllä kovin hyvä ole:whistle:

Uniikki, äläpä hätäile, minäkin testasin hätähousuna pari puhdasta negaa ensin ja vasta sitten sain cb:n earlyyn sen hailakan plussan

Minttumaari, onnea ukon kellistykseen, olkoon tuloksellinen kaato:)
 
  • Tykkää
Reactions: *Pinkku*
Ollakovai...Mä arvasin! mun piti jo aiemmin kirjoittaa, että mun mielestä vaikuttaa kyllä päinvastoin aika lupaavalta, jos olet saanut roskishaamun!!! ja etenkin, kun olet vielä tehnyt testauksia ennen kuin menkkojen olisi pitänyt alkaa. Ihanaa, että susta saatiin vielä elokuulle plussa! :) pidän peukkuja että kaikki menee hyvin tästä eteenkinpäin!

Uniikki75 jo on sulla listassa silti oireita! ei nuo nyt ainakaan huono merkki ole! Voihan olla, että sulle käy Ollakovai:t!! :)

Pinkku ja Emppis teillä tosiaan on nyt kaikki mennyt ihan käsikirjoituksen mukaan!! Hienoa! Voin vaan kuvitella miten hitaasti piinapäivät nyt kulkee..tuli Pinkku muuten mieleen, että jos sulla ei normaalisti ole ovis oireita, niin ties vaikka olis irronnut kaks munasolua…:)

Minttumaari mä olen tilannut samoin kuin Pinkku tikut halpatestistä ja siellä oli silloin ainakin joku paketti missä oli sekä ovis tikkuja että raskaustestejä. Suosittelen suakin tilaamaan, etenkin jos sulla on reissutyö, jotta pääset hyödyntämään parhaiten ovispäivät. Tosin noi halpatestin tikut nyt ei ehkä oo ihan laadukkaimmat. Tai en ole siis muita kokeillut, mutta olishan se nyt helpompaa, jos tulos olis joko tai, eikä vaatisi tulkintaa kuten halpatestin tikut. Mulle on käynyt samoin kun Pinkulle, että tikut voi antaa olettaa, että ovis on ja jos lopettaa tikuttamisen, niin voikin varsinainen jäädä pongaamatta. Viivojen vahvuuden tulkinta on välillä vähän hankalaa… Suosittelisin varoittamaan miestä jo etukäteen noista kellistystoiveista, niin ei mene sitten suostutteluun ;)

Zuza älä nyt vielä luovuta tämän kuukauden suhteen!

Tinttu76 tsempiä oviksen bongailuun! Perässä tullaan :) Meillä on sun kanssa vähän samassa rytmissä tässä kuussa ja Carolina 30+ tuut sitten perässä. Meillä on sitten samoihin aikoihin piinapäiviä. Mukava, kun voi jännätä samaan tahtiin ;D

Tervetuloa uudet Kanervankukka ja Sipuriini75

Itsellä ei nyt mitään erityistä raportoitavaa, kun vielä n. viikko pitää odotella ovista. Sen pitäisi olla maanantaina, niin aloitan tikuttelun varmaan vasta lauantaina. Se nyt on kiva testata, että tunnenko jotenkin eron, että tässä kierrossa pitäisi irrota vasemmalta puolelta, kun viime kuussa gyne tsekkasi, että irtosi oikealta puolelta. Ovelana ajattelin järjestää lauantaille laatuaikaa miehen kanssa ja vien sen vaikka syömään, niin on sitten kellistäminen helpompaa ;) Loistavaa, jos ovis sijoittuu viikonlopun tietämille, niin ei ole sitten arki iltana niin painetta.
 
Kylläpä täällä käydään vilkasta keskustelua,kiva =)

Ollakovai...?,itsekin olen sitä mieltä et oviksen aikaiset puuhat ja tuntemukset sattuivat tosi hyvin yksiin,siitä on hyvä mieli...toisaalta sitten taas jos nytkään ei tärppää niin pettymys on vielä kovempi :(..kovastihan se alkaa askarruttamaan että missä menee pieleen :confused:

Unelmatar,no juu,onhan se varmaan mahdollista että sielta pari munasolua olisi putkahtanut kerralla =)..kivut oli kyllä sitä luokkaa.On mulla selkeät ovisoireet aina muttei läheskään tuommoista..

Milk@,mukavaa että käyt meitä moikkaamassa ja hienoa että kaikki ok :heart:

Uniikki75,ehkä testailit liian aikaisin..Toivotaan että värkki "kestää kasassa" :D..t.nimimerkki "toinen tissinroplaaja" :LOL:

Oman navan ympäriltä ei oikein mitään...on onneksi ollut puuhaa enkä ole ehtinyt kyttäämään itseäni,hyvä niin...mutta vielähän sitä ehtii sitäkin,vasta dpo5 meneillään :rolleyes:

Ja :popcorn:
 
Kiitos tervetuoltoivotuksista!

Zuza: Juu hauskaa, kun on niin samat tunnusluvut meillä. :) Mulla vaan tosiaan venahtaa kierto välillä tuonne jopa 39 päivään. Viimeksi oli 37. Joka toinen tuntuu olevan n. 30 ja joka toinen sitten n. 39. Nyt ois toisaalta lyhyemmän vuoro, mutta ovistuntemusten perusteella odottelen tätiä viikonlopun aikoihin.

Sipuriina: Mulla meni tämä kierto luultavasti harakoille siitä syystä että sain papa-kokeen tulokset ja ajattelin niiden pohjalta että pitää koko projekti unohtaa, kunnes lääkäri sitten vakuutteli toisin. Kuitenkin aiheutti järjettömän stressin, joka varmaan on ehkäissyt aika hyvin...

Nyt pitää lähettää noita isompia kouluun!
 
Pinkku kaikkesi oot kyllä nyt tehnyt asian eteen ;)

Täällä odotellaan edelleen tätiä kylään. Eilen iski sellaiset selänrepimiset, että juoksin vessassa tarkistamassa tilannetta. Illalla oli maha Outo, ei kipeä, mut hämärä.
Tähän aamuun herätty kamalalla päänsäryllä, nappi naamaan ja unta lisää. Sit herätessä kiiruusti vessaan aamupisulle..
Hetken päästä kostea olo- vessaan tarkistukselle..
OLI IHAN PAKKO sormella kokeilla onko siellä punaista edes aavistus.
Selkää repii ja repii, siis oikeasti ja inhottavan kovaa, kostea olo jatkuu- ei punaista.
Mun pään sais lynkata täksi päiväksi.
Kauhiat ilmavaivat jo neljättä päivää..

Alkaa ahdistaa kohta jos ressaan sen tädin jonnekin kulman taakse, ei ois eka kerta !!
 
carolina30+ : voi pöh...no leuka pystyssä uuteen nousuun!

zuza: Juu toivoa voi...ei sitä koskaan tiedä...

Uniikki75: Peukut pystyssä täällä negasta huolimatta!

Milk@ : lh huippu oli viikko ennen selkävammaa, tikun mukaan...toki voi olla ettei mitään ovista kuitenkaan oo tullut...mutta siis periaatteessa olis ehtinyt hedelmoittymään ennen kun Tramal, Oxynorm, Sirdalud lääkitys aloitettiin. Mutta meillä ei peittoja heiluteltu kuin 2 kertaa ja 3 päivän väli oli että ei kyl oo odotukset korkeella...ikuinen miehen väsymys vaikeuttaa tätä hommaa...vaikka mua nuorempi onkin :mad:

Ollakovai...? : JEEEEEEEE! ONNEA ja TARRASUKKIA :flower::heart:

Kanervankukkanen : Tervetuloa! Uusi minäkin täällä...toivotaan että visiittisi jää lyhyeksi ;)

tinttu76: Mun iäksi voi laittaa sen 38vee...oli 21.8 synttärit :saint:

ON olis niinku mun laskujen mukaan kp25, dpo12...en tiiä menikö oikein :p Mutta siis hermot on menny: dpo 9 vuotoa, dpo10 ei vuotoa, mutta illalla vuotoa, dpo11 ei vuotoa, pyyhkiessä verta ja sen jälkeen vanhaa verta ja limaa, muutamia tosi kovia nipistyksiä häpyluun tuntumassa ja tänään dpo12 ei yhtään mitään. Mutta se nyt on selvää ettei se sittenkään ollut tädin aiheuttamaa vuotoa vaikka niin meinasin. Siteeseen asti on tullut vaan kerran ja tosi vähän. Särkylääkkeet jätin sunnuntaina! JIHAA! Ihan älyttömän hyvin paranee selkä, tosin mulla on sellainen metallikorsetti tukemassa. On muuten aika magee vyötärö kun kaikki makkarat litistyy tehokkaasti :p Teen jo pieniä kävelylenkkejä, siis tosi pieniä... Sain käytyä koululla eilen, aloitin vanhalla iällä merkonomin opinnot. Tai mä mikään vanha ole, enhän :LOL: Saikkua on syyskuun loppuun, etänä teen...hain tunnukset koulun tietokantaan ja osallistun opetukseen kotisängyltä. Miten ihmeessä on aiemmin pärjätty ilman tietotekniikan ihmemaailmaa :x
 
  • Tykkää
Reactions: Kanervankukkanen
Sipuriina tuo vuotohan saattoi olla kiinnittymisvuotoa !!
Mulla tuli jossain vaiheessa ja innostuin oikein kovasti. Sit kaikki oireet häipyivät ja sain olla aikas rauhassa kun ei tarvinnut jokaista nipistystä miettiä ;)

Ja onnea koulunkäyntiin. Hienoa että vielä jaksat opiskella. Ja todellakin olet juuri sopivassa iässä ;)
 
Arrgghhh!!! Ihan hirveesti kuumottaa ja mietittyttää meneekö koko yk hukkaan!

Eilen heiluin paikallisessa kempparikaupassa ovistestipaketti kädessä - ja päätin sitten että EN osta sitä, ettei tule niin paha mieli kun ovis menee hukkaan.

Tunne on kuitenkin selkeä, ovis on tapahtunut /tapahtumassa - mutta munanvalkuaisia ei vielä ole näkynyt. PCO naisena saan tietenkin olla ihan super tyytyväinen siitä, että kierto on säännöllinen - ja oviskin on mielestäni ollut joka kuukausi.

Harmittaa vaan tää tilanne. Mulla on ihan P***A duuni, mutta jos jätän projektin tässä vaiheessa kesken, en voi edes haaveilla saavani tästä firmasta ikinä hyviä suosituksia. Siksi on pakko roikkua näissä reissuduuneissa vielä seuraavat 6kk.

Voi kumpa kuitenkin ehtisin kotiin yrittämään kesäkuun vauvaa <3

Kotiin on viestitetty ennakkovaroitus. Koitin jotenkin kaino-vienosti asian muotoilla. ;) Mutta olen ihan varma, ettei mies ymmärrä ajoituksen tärkeyttä. Täytyy kai ottaa asia ihan vakavissaan puheeksi ja selittää asiat kunnolla.

Kiitos tosta testien ostopaikkavinkistä. Tilaan niitä ehdottomasti - aikas kalliita tuntuivat nimittäin olevan apteekissakin (oliko n. 42e se 7 kpl ovistestejä??).

Ja kiitos myös sanaselityksistä. Kuulostaa vähän siltä, että kohta niitä tarrasukkia saa toivotella parille muullekin kuin vain Ollakovai..?:lle ;)



MUOKS: ihan hävettää kuinka noviisi olen näissä asioissa. Jäin miettimään tuota kesäkuun vauva ajatustani. Laskenko nyt kuitenkaan oikein? Eli jos nyt tällä viikolla tärppää, mun laskujen mukaan vauvan pitäisi syntyä touko-kesäkuun vaihteessa? Oon ihan kuutamolla näissä vauva-asioissa näemmä!
 
Viimeksi muokattu:
Täällä persuusta repeää kokonaan. Siis nää kivut tuolla alapäässä on jotain kauheaa. Olen selannut nettiä,että kaksosrasuksista tulee kuumema kovat oireet. Se nyt vielä puuttuisi. Kävi tietysti sekin mielessä,kun oli ovulaation aikaan se vuoto. Maatessa on hyvä olla, mutta jos yhtään seison niin johan koskee ja kolottaa

Jospa nämä kovat menkka kivut tietäisi tosiaan jotain hyvää. Mulla on kyllä vuodon aikaan näitä samoja tuntemuksia, mutta ei koskaan ennen virallista vuotoa.
 
Minttumaari*,kun kirjoittelet googleen hakusanaksi raskauslaskuri niin alkaa löytymään apukeinoja ajan määrittämiseksi =)

Uniikki75,kyllä lupaavalta kuulostaa...kaikki uudet oireet herättää varmasti toiveita jos kysymyksiäkin..=)

Zuza,nää jutut pistää stressaamaan..ei mahda mitään...tutulta kuulostaa tuo "vessaralli"...:D...mut saahan sitä tarkistaa :rolleyes:

Itsellä ei mitään uutta...takkapuita talven varalle kärräilin tuonne katon alle...ihana ilma ulkosalla =)
 
Mä tein raskaustestiin haamun ??!! Laimea kahvipissa alle 2h aamupissan jälkeen.

Sit kun olin ostanut noita ovistestejä ens kierrolle, kokeilin pissiä sellasen ja siinä pärähti molemmat viivat näkyviin heti. Ei ihan yhtä tummina, mut selkeästi tumma kuitenkin??

Kävi naurattamaan, et ovuloinko mä nyt :LOL:

Jostain palstalta kun lukasin, et ovistesti näyttäis raskauden ennen r.testiä niin oli pakko kokeilla.


Mitään ei vuoda, ei edes tunnu enää siltä, kostea olo vain. Tissejä nipsaillut tasaseen tuolta syvältä jostain, päätä särkee jälleen..

TULEN HULLUKSI !!
 
Zuza ihan mieletöntä! Onnea :D varmaan mahtava fiilis!!!

Uniikki75 nyt vaan sulta seuraavaksi hyviä uutisia!

onpa ollut vauva uutisia viime päivinä, kun niitä kuului naapurivaltiostakin tänään :D

ON lyhyesti; päätin testata sen homeopatian :) varasin ajan ensi viikolle. Tuleepa katsottua sekin kortti.
 
  • Tykkää
Reactions: Zuza
No sillä lailla Zuza =)

Kylläpä oli kiva uutinen tähän aamuun :heart:

Samaa olen lueskellut noista ovistesteistä että reagoisivat myös raskautumiseen,tarkempaa en ole tutkiskellut että mihin se perustuu...mutta mitäpä siitä,nyt vaan KOVASTI VAHVISTUMISTA viivasille :heart:

Sipuriina-75,no ethän sinä mikään vanha ole :D..saman verran vuosia mittariin tuli mullakin 18.8..Onnea vaan=)

Täällä dpo6,eilen illalla tuntui menkkajomotuksia ja nännirintamalla arkuutta (lienee ihan aitoa,en eilen "ehtinyt"yhtään roplaamaan) :LOL:

Mutta nyt aamulla ei mitään...

On tää oviksen jälkeinen elämä kumminkin (piinailusta huolimatta) jotenkin rauhaisampaa...menkkojen jälkeen pingotan ja stressaan ja pelkään että meneekö puuhat yksiin otollisten päivien kans vai eikö mene...hermot hyvin pinnassa silloin :kieh:

Vielä Zuzalle vahvaa plussaa ja rentoa mieltä...hengessä mukana olen :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Zuza
Zuza, jee, mää niin arvasin, kuulosti niin hyvältä noi sun oireet, paljon onnea!

Jokos Uniikki on testaillut?

Minttumaari, mulla meni hermot, kun huomasin et lokakuun tärppipäivinä ollaan miehen kans eri paikkakunnilla -en sit yhtään suunnittele näitä juttuja tai ota asiaa liian tosissaan:whistle:

Pinkku, edelleen peukut tanassa, että plussajunassa tavataan ja päästään samoihin aikoihin tahoillamme ponnistamaan:D Peukkuja myös Sipuriinalle, jospa sielläkin löytyy mukava syy oireille

Nyt tarttee rientää palaveriin hiukan huonovointisena, ihanaa:heart:
 
  • Tykkää
Reactions: *Pinkku*
Pinkku nautinnollisia päiviä sinne ;)

Haamu edelleen vaan tikussa ja tissit ikäänkuin laskivat?? Eli en usko tuohon vahvistumiseen vielä.
No hätä, suurin paniikki meni jo ja nyt odotan joko tätiä tai sit ?? Tää kierto oli kyllä ihan liikaa naisen psyykkeelle :LOL:

Ollakkovai voihan paksusti ;)
 
Keskiviikko 4.9.2013




KUUMEILIJAT

Nimimerkki.......ikä ................kp ..................yk ..........toiveissa

Tentsa...............35..............34/25-33.............4..................1. yht
Alien_1..............37..............29/28..................?.................2
Zuza....................35...........30/29..................1.................4
Miia3+2................37...........xx/xx..................?.................6
*Pinkku*..............38...........20/26-28 ..............8.................1
Carolina30+..........36...........6/27................3v..........5/8/1.yht.
miltsu76...............37...........22/26-28.............10................2
tinttu76................37...........15/32-36.............9................1
Emppis.................37...........16/25-29........... 7................1
Ollakovai...?..........39...........31/26-28..............6................3
Worf....................35.............41/28..............8...............1-2
Unelmatar............35.............9/26-27..........6.................2
Hymypallo............36...........46/25-28..................................3
Minttumaari*........36............15/28-31................................1-3
Sipuriina-75..........38...........26/25-35...........................1. yht
Kanervankukkanen..35...............30/29-39........2..................4






DPO

*Pinkku*...........dpo 6
Emppis.............dpo 3



RKTT




YRITYKSEN MYÖHEMMIN ALOITTAVAT

Chokomom



Kadonneet:
Syystuuli74...........38..........??/28-30..........1v6kk (24)......2
Elena75................37.............. ??/28..................21................3
Sihkis...................38............??/26-30.................8.................1

:wave:TAUSTALLA:wave:

SuloinenSalaisuus
ÄitiViidelle
Tiituliini
Pikkumartta
Hopsan
K
Sirpa75



:heart:PLUSSANNEET:heart:

2013
elokuu.........ei plussia
heinäkuu......Milk@ yk8, Selina76 yk 6, Suski28 yk 1
kesäkuu.......Blitzenrex, Pikkusukka yk7
toukokuu......ei plussia
huhtikuu.......PiipaKaa TJOT, Kolibrinkukka yk 5
maaliskuu.....ei plussia
helmikuu......Apatus yk 2, fenixlintu yv 1, PottuSäkki(PuskaJussi) yk 12(1v2kk), Äiskä3, Ms. Monepenny yk 2
tammikuu....Sohvi35 yk 1, Alissia yk 4, Kaktus-76 yv 1.5

2012
joulukuu......Pippurihäntä yk 6
marraskuu...Samettihortensia yk 2, Vuorikristalli yk 2
lokakuu.......Mustikkasuu y k3
syyskuu......Scarleth (3.IVF)
elokuu........Jaahas yk 9
heinäkuu.....Whiskey Peat yv 1, Dominique yk 16 (OI 1), Pepinka yk 4, Leenuliinukka yk 2
toukokuu ....Ronja76 yk 17 (1.IVF)
huhtikuu......ei plussia
maaliskuu....Melanie75 yk 3, Elmaleena yk 4
helmikuu.... Killi12 yk 3, Erika76 yk 4
tammikuu... ei plussia



:heart:SYNTYNEET:heart:

Pippurihäntä........21.8.2013, tyttö
Whiskey Peat.......12.4.2013 tyttö
jaahas................2.5.2013 tyttö
Dominique...........6.3.2013 poika
Ronja76..............24.1.2013 tyttö
Melanie75............2.12.2012 tyttö
Killi12..................10.10.2012 tyttö
äiskä-73..............20.8.2012 tyttö
Keskeneräinen......30.6.2012 poika
Barbamama.........12.6.2012 tyttö
Siobhan42.............6.8.2011 tyttö
Liljaana ............. 22.9.2011 poika
Pilvilinna74 ......... 3.8.2011 poika
Koralli73 ............. 2.8.2011 tyttö
Helvi-10 ............ 12.7.2011 tyttö
kurkkunaamio ..... 19.5.2011 poika
happihyppy ........ 25.12.2010 tyttö
jääräpää ............ 7.12.2010 tyttö
Lumi-Marja ........ 19.11.2010 tyttö
puskajussi ......... 18.10.2010 poika
Poni06 .............. 24.8.2010 poika
Tiktu ................ 11.5.2010 tyttö
äiti vm70 ........... 22.3.2010 tyttö



Edellinen ketju: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1901061-yli-35-v-kuumeilijat-vol-9-a/




dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)

 
Viimeksi muokattu:
Zuza nyt peukut pystyyn, että viiva tummenee!!

Ollakovai...? jokohan sut uskaltaisi lisätä plussanneisiin?

ON: Mitäpä tässä, kyljet sattuu, eli ovista pukkaa, mutta vielä ei tikussa näy mitään. Kovasti toivon, ettei näkyisikään ennen perjantaita, koska mies palaa maisemiin vasta torstai-iltana/yönä. Olen tässä lueskellut "Impatient woman's guide to pregnancy" kirjaa (Tarkoitettu naisille jotka haluaa suunnitella kaiken, eli se kalikka kilahti :D). Tällä hetkellä olennaisin pointti on varmaan ollut se, että näin "vanhemmalla" iällä ajoituksen merkitys kasvaa, eli ei kannata potea syyllisyyttä niistä ovistikuista. Me ihan oikeasti tarvitaan niitä ;).
 

Yhteistyössä