Ollakovai...Mä arvasin! mun piti jo aiemmin kirjoittaa, että mun mielestä vaikuttaa kyllä päinvastoin aika lupaavalta, jos olet saanut roskishaamun!!! ja etenkin, kun olet vielä tehnyt testauksia ennen kuin menkkojen olisi pitänyt alkaa. Ihanaa, että susta saatiin vielä elokuulle plussa!
pidän peukkuja että kaikki menee hyvin tästä eteenkinpäin!
Uniikki75 jo on sulla listassa silti oireita! ei nuo nyt ainakaan huono merkki ole! Voihan olla, että sulle käy Ollakovai:t!!
Pinkku ja
Emppis teillä tosiaan on nyt kaikki mennyt ihan käsikirjoituksen mukaan!! Hienoa! Voin vaan kuvitella miten hitaasti piinapäivät nyt kulkee..tuli
Pinkku muuten mieleen, että jos sulla ei normaalisti ole ovis oireita, niin ties vaikka olis irronnut kaks munasolua
Minttumaari mä olen tilannut samoin kuin Pinkku tikut halpatestistä ja siellä oli silloin ainakin joku paketti missä oli sekä ovis tikkuja että raskaustestejä. Suosittelen suakin tilaamaan, etenkin jos sulla on reissutyö, jotta pääset hyödyntämään parhaiten ovispäivät. Tosin noi halpatestin tikut nyt ei ehkä oo ihan laadukkaimmat. Tai en ole siis muita kokeillut, mutta olishan se nyt helpompaa, jos tulos olis joko tai, eikä vaatisi tulkintaa kuten halpatestin tikut. Mulle on käynyt samoin kun Pinkulle, että tikut voi antaa olettaa, että ovis on ja jos lopettaa tikuttamisen, niin voikin varsinainen jäädä pongaamatta. Viivojen vahvuuden tulkinta on välillä vähän hankalaa
Suosittelisin varoittamaan miestä jo etukäteen noista kellistystoiveista, niin ei mene sitten suostutteluun
Zuza älä nyt vielä luovuta tämän kuukauden suhteen!
Tinttu76 tsempiä oviksen bongailuun! Perässä tullaan
Meillä on sun kanssa vähän samassa rytmissä tässä kuussa ja
Carolina 30+ tuut sitten perässä. Meillä on sitten samoihin aikoihin piinapäiviä. Mukava, kun voi jännätä samaan tahtiin ;D
Tervetuloa uudet
Kanervankukka ja
Sipuriini75
Itsellä ei nyt mitään erityistä raportoitavaa, kun vielä n. viikko pitää odotella ovista. Sen pitäisi olla maanantaina, niin aloitan tikuttelun varmaan vasta lauantaina. Se nyt on kiva testata, että tunnenko jotenkin eron, että tässä kierrossa pitäisi irrota vasemmalta puolelta, kun viime kuussa gyne tsekkasi, että irtosi oikealta puolelta. Ovelana ajattelin järjestää lauantaille laatuaikaa miehen kanssa ja vien sen vaikka syömään, niin on sitten kellistäminen helpompaa
Loistavaa, jos ovis sijoittuu viikonlopun tietämille, niin ei ole sitten arki iltana niin painetta.