YLI 35v. KUUMEILIJAT vol 10

Zuza,kiitoksia tsemppaamisesta :heart:

Kyllähän tää oirehtiminen toiveita herättelee,eihän sille mitään mahda.Mutta on sitä oireiltu ennenkin...Kroppa pirulainen kiusoittelee :kieh:

Se on tuo naisen vaisto kumma asia..toivon silti että sulla Zuza kaikki on niinkuin pitääkin =)...nää ikävä kyllä on niitä asioita mille ei mitään mahdeta..täytyy vaan ottaa vastaan kaikki mitä tulee ja elää siinä sitten eteenpäin...

Mutta ei synkistellä nyt,katsellaan mitä tapahtuu!

Mukavata viikonloppu kaikille :flower:
 
Moikka!

Kyllä on niin vaikeaa pysyä tyynenä! Pienikin vihlaisu niin toivo herää, että jospa sittenkin ihme ois sattunut. :)

Tarkastelin tarkemmin vanhoja kiertoja, niin päädyin siihen, että täti tulis ma-ti. Hoh, hoh. Viime kierrossa olin tähän aikaan jo testaillut negoja, kauhea pettymys aina. Oli etomista, rinnat oli kipeät. No, ilmeisesti mua vaan etoo usein ihan vakiosti. :) Nyt olen kuitenkin onnistunut taikomaan jostain jo viikon verran menkkakipuja ja tissitkin on tässä kierrossa ihan varmaan hippasen kipeemmät kun viimeks. ;)
Muka piti ottaa rennommin mutta putoan kyllä taas korkealta.

Zuza peukut täälläkin pystyssä.

Myös muille kovasti tsemppiä ja ihanaa viikonloppua kaikille! Ilmat on ainakin kivat, että periaatteessa vois keksiä vähän jotain muutakin tekemistä kuin tän asian vatvominen.
 
Pakko kysyä vielä teiltä viisaimmilta. Jos kuukautiset oli 9.8 ja se verinen vuoto tuli 25.8. Tänään tuli pikkusormen kokoinen klöntti ruskeat ilmaista verta. Voisiko olla mahdollista että nyt tänään mulla vasta oli se kiinnittäminen. Eli ovulaatio olisikin ollut 26.8 seuraavana päivänä siitä veren tulosta. Eli kuten pinkku sanoit, ,ettätta kiinnittäminen olisi ollutkin myöhemmin. kuukautisten pitäisi kaiken järjen mukaan alkaa 10.9
 
Uniikki75, jos sun kierto on n. 30 päivää, niin ovis ei taida voida olla vielä kp 10 tienoilla. Alkio kai kiinnittyy n. dpo 7, joten 25.8 kiinnittymisvuoto tarkoittaisia ovista n. 18.8. Oviksesta menkkoihin on n. 12-16 päivää, joten siihenkin tuo 25.8 tienoo sopisi, jos odotat täti 10.9.

*Pinkku* juu, olen myös ymmärtänyt, että ovis on plussasta seuraavana tai sitä seuraavana päivänä, mutta jos mahdollista, niin olen yrittänyt ajoittaa pupuilut tuohon plussapäivään, kun jostain luin et parhaat mahkut olisi silloin. Muulloinkin on varmasti mahdollista, mutta viimeiseen asti optimoin, jos vastapuoli vaan suostuu :p.
 
  • Tykkää
Reactions: *Pinkku*
Sorry kun taas omaa napaa täällä kaivelen - mutta sanokaapas viisaammat mistä tässä oikeen on kyse...

Tulin nyt siis kotiin ja tein ovistestin. Mies on jalkapallo-ottelun jatkoilla ja antaa ollakin, kun niin harvoin lähtee viihteelle.


Mutta tilanne on siis tämä: aiemman kokemuksen ja edelliskuun tikuttamisen perusteella sanoisin, että mulla ovulaatio on yleensä vasta loppukuusta. Nyt join alkukuusta todella paljon greippimehua (tykkään siitä joten annoin palaa) ja yllättäen ovistuntemukset olivat vähintään viikkoa normaalia aiemmin (olen miettinyt syitä tähän ja mulla on teoria myös mentaalipuolen laukaisijasta). Limoja ei ole tullut, mutta olo on kuin saharassa ja kivulias (ollut jo 1 1/2 vrk). Menetetyn kierron pelossa päätin vielä kuitenkin alkaa tikuttamaan ovulaatiota - ja testissä on haamu... Tulkintaohjeen mukaan se on nega, mutta nyt siis mietin, että voisiko se siitä vielä vahvistua? Normaalikierrossa mun ovis olisi vasta huomenna tai ylihuomenna.
 
Minttumaari en osaa yhtään sanoa ;(
Neuvoksi annan vaan paljon pupuilua, varmuudeksi ja taas varmuudeksi .. ;)

Monella alkaa jännät paikat, iiiihanaa!! Fiilistelen täällä ihan tosissaan .

ON satunnaista nippailua oik. puolen alhaalla, huono olo jos ei syö säännöllisesti, mut vieläkään ei etuvarustus ole "raskaustasolla", siinä syy miksi en usko tän olevan ihan reilassa.
Mut no hätä, olen päässyt sinuiksi asian kanssa, oli kummin vaan.
Ja mää lähren markkinoille humuun tänään vankkureilla ;)

POKS POKS plussapalleroita joka suuntaan !!
 
Minttumaari*,nuo ovisliuskat saattavat semmoista tosi hailakkaa viivaa näyttää läpi kierron..niin olen ainakin lueskellut.

tinttu76,kyllä kyllä...kannattaa olla ajoissa liikkeellä...parempihan se on että veitikoita on vastassa kun "Big Mama" saapuu =)

Täällä ei mitään tuntemuksia tänään...kiva kun on tohinaa ympärillä kun nuo miehen lapset on meillä...ei tuu hirveästi mietittyä...tänäänhän on siis jo dpo 9...

Mulla on pari raskaustestiä jemmassa,mutta katsotaan nyt ensin rauhassa...mieluummin otan pettymyksen vastaan tädin muodossa kuin testaan negaa...mikään ei ole niin tyly näky kuin negatiivinen testi :(

Onko teillä mitä tietoa semmoisesta lääkkeestä kuin Panacod?
Käsittääkseni parasetamoli on tässä tilanteessa parempi käyttää kuin ibuprofeeni mutta miten lienee tän vähän "jytkymmän" version suhteen?..kun siinä on sitä kodeiinia..

Välillä vaan selkä keljuilee ja ihan Panadol on yhtä tyhjän kanssa.
 
Pinkku, mä olen syönyt selkääni panacodia ja on ytyä ainetta. Mulla oli tuulimuna raskaus jokin aika sitten. En tiennyt olevani raskaana kun selkä niksahti. Sain panacodia ja sirdalutia. Lääkäri tosin sanoi että tuulimuna raskauteen ei voi itse vaikuttaa, mutta silti miettii oliko se noiden lääkkeiden syy.
 
Vitsit miten jänniä aikoja teillä monella! Kaikella todennäköisyydellä tämän kuun pitäis olla tuloksellinen, kun elokuu oli niin hiljainen.

Itellä on tänään ollut tosi huono olo ja jos en paremmin tietäis, niin luulisin raskauspahoinvoinniksi. Nyt on kuitenkin vasta kp 12 ja tänään tikutin just negan oviksesta. Olin ajatellut, että olis ollut edes hailakka, mut ei mitään! Tosi kiva, jos en tässä kuussa ovuloi ollenkaan.... Muutenkin kun aika kuluu niin matelemalla. No, huomenna uusi yritys.
 
Viimeksi muokattu:
Heippa kaikki! Mä ton polven takia otan miltei joka yö panacodin ja panadolia joudun särkyyn ottaa tarvittaessa; en tiedä paljon siinä on vaikutusta sitten et raskautuuko vai ei. Mulla jatkuu mun täys-stoppi maha joten oon vaittanu levolacilla nyt sitä..saas nähä tuleeko täti maanantaina vai onko salamatkustajan syy ettei maha toimi;)
olis kiva mut mene ja tiedä...
 
Jotenkin tuntuu että täti tulee lähiaikoina kylään. Ruskea vuoto jatkuu eikä mitään oireita ole ilmassa. Ainut oire on vasemmalla puolella Nippailua silloin tällöin. Yöllä tietysti hanat aukeaa oikein kunnolla, mutta toivotaan parasta pelätään pahinta.
 
Pinkku panacodia SAA syödä raskausaikana !!! Minulle sitä määräsi meilahden neurologi päänsärkyyn. Sehän kuuluu samaan kategoriaan noiden Panadolien kanssa !! Niistä kun ei apuja ole jos oikeasti särkee!!!

Uniikki ruskea vuoto ja nippaukset, kuullostaaaaaaa hyvältä toiseenkin suuntaan ----> Älä heitä kirvestä vielä!

Miltsu alkuraskaus saattaa ilmetä UMMETUKSENA ;)

Voih, ihanaa, teillä on kaikilla niin jännät hetket käsillä!!!

Tää lähtee kohta pikkusiskon vauvan nimiäisiin :heart:
 
Olen muuten samaa mieltä kuin Pinkku, negatiivinen testi on ihan musertava. Esikoista tehdessä suivaannuin niin negatesteihin, etten tehnyt testiä kuin vasta kp 45. :)

Viikonloppu on ollut kiva, on saanut ajatuksia muuhunkin. Mikäköhän päivä mulla nyt on menossa... WomanLogista pitää tarkistaa, kp 34. Tuo ennustaa kuukautisten alkupäivää huomiselle kun vuoden alusta laskee keskiarvon. Saa nähdä.

Aurinkoista viikon alkua!
 
Kuten sanoin täti saapui oikein rytisten kylään. Siis apua tähä hukkuu. Oisin vaikka vannoa,että meni kesken,kerta pingis pallon kokoinen klöntti tuli veskissä käynnin yhteydessä. Se oli semmoinen hyytymä. Noh jos se oli luonnon tarkoitus,niin yritys meni uusiksi.
 
Uniikki75,no voi ei....vähän kuulostaa että siellä on kumminkin ollut jotakin yritystä...ei tietysti hirveästi lohduta...uuteen yritykseen siis :hug:

Zuza,niin mäkin ajattelin tuosta Panacodista...kun vaikuttava aine on parasetamoli mutta se hämää kun siinä on sitä kodeiinia.Ja mulle tulee siitä ihan semmoinen "hiprakkainen"olo...tuntuu vaan jotenkin väärältä.Itsekin lueskelin että lääkkeen käytössä raskauden aikana ei tunneta riskejä mutta sitten taas kehotettiin kysymään lääkäriltä jos suunnittelee lapsen hankkimista...:confused:

Että jos se vaikeuttaa tätä raskautumista....EN TAHO TÄTÄ YHTÄÄN VAIKEAMMAKSI |O

Viikonlopun aikana ei mitään kummempia tuntemuksia...eilen illalla vähän semmoista tuttuakin tutumpaa jomotuksen/paineen tunnetta tuolla jalkojen välissä...*huokaus*

Tänään siis dpo 11...leppoisa odottelu taitaa jo kääntyä hieman hermostuneeksi olotilaksi...vessassa käynnit ovat kovin jänniä...tai jopa pelottavia...

miltsu76,kovasti tsemppiä piinailuun :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: miltsu76
uniikki voi harmistus! Eka tädin vierailupäivä on aina pahin :( tsemppiä ja kyllä me sut nostetaan täällä taas uuteen nousuun seuraavaa yritystä varten!!

Taidan itse tulla sun perässä....:( eilen ovistikulla huippu bongattu, mutta en onnistunut miehen kellistyksessä. Sille kun en voi näistä ajankohdista puhua, niin jotenkin kaikki lähti heti alkuillasta väärään suuntaan ja lopuks meillä oli hirvee riita...edellinen onnistunut kerta oli kp 7 ja ovis tod näk. Tänään kp 13, joten ei taida siitäkään olla avuksi. Toki tänään vois vielä yrittää, mutta epäilempä saadaanko sovittua niin hyvin et vielä onnistaisikin. Hirveen turhauttavaa ja olen tosi surullinen :(

Teille muille toivon parempaa viikonalkua ja toivottavasti tulee plussa uutisia!
 
Unelmatar,jos eilen huipun bongasit niin kyllä tänään vielä hyvät mahdollisuudet on....mikäli vaan saatte sovittua =)

Meillä on sama juttu,alussa hehkuttelin tärppipäivistä jo hyvissä ajoin hänelle ja suorituspaineita siitä vaan tuli.Nyt en hiisku sanallakaan otollisesta ajankohdasta ja ovistikut pidän piilossa...ja tietysti "kutittelen" häntä tasaisesti pitkin kiertoa...
Ja tästä kaikesta "hämäämisestä"on ollut hyötyä :LOL:

Mielipaha on ihan suunnattoman suuri jos ovispäivät jää käyttämättä...aikuiselle ihmiselle pukkaa melkeinpä *itkupotkuraivarit*..ainakin henkiset sellaiset!
 
  • Tykkää
Reactions: Zuza
Maanantai 9.9.2013




KUUMEILIJAT

Nimimerkki.......ikä ................kp ..................yk ..........toiveissa

Tentsa...............35..............13/25-33.............5..................1. yht
Alien_1..............37..............34/28..................?.................2
Zuza....................35...........35/29..................1.................4
Miia3+2................37...........xx/xx..................?.................6
*Pinkku*..............38...........25/26-28 ..............8.................1
Carolina30+..........36...........11/27................3v..........5/8/1.yht.
miltsu76...............37...........27/26-28.............10................2
tinttu76................37...........20/32-36.............9................1
Emppis.................37...........21/25-29........... 7................1
Worf....................35.............46/28..............8...............1-2
Unelmatar............35.............15/26-27..........6.................2
Hymypallo............36...........22/27-30..................................3
Minttumaari*........36............20/28-31................................1-3
Sipuriina-75..........38...........31/25-35...........................1. yht
Kanervankukkanen..35...............35/29-39........2..................4






DPO

*Pinkku*...........dpo 11
Emppis.............dpo 8



RKTT




YRITYKSEN MYÖHEMMIN ALOITTAVAT

Chokomom



Kadonneet:
Syystuuli74...........38..........??/28-30..........1v6kk (24)......2
Elena75................37.............. ??/28..................21................3
Sihkis...................38............??/26-30.................8.................1

:wave:TAUSTALLA:wave:

SuloinenSalaisuus
ÄitiViidelle
Tiituliini
Pikkumartta
Hopsan
K
Sirpa75



:heart:PLUSSANNEET:heart:

2013
syyskuu.......Ollakovai...? yk 6
elokuu.........ei plussia
heinäkuu......Milk@ yk8, Selina76 yk 6, Suski28 yk 1
kesäkuu.......Blitzenrex, Pikkusukka yk7
toukokuu......ei plussia
huhtikuu.......PiipaKaa TJOT, Kolibrinkukka yk 5
maaliskuu.....ei plussia
helmikuu......Apatus yk 2, fenixlintu yv 1, PottuSäkki(PuskaJussi) yk 12(1v2kk), Äiskä3, Ms. Monepenny yk 2
tammikuu....Sohvi35 yk 1, Alissia yk 4, Kaktus-76 yv 1.5

2012
joulukuu......Pippurihäntä yk 6
marraskuu...Samettihortensia yk 2, Vuorikristalli yk 2
lokakuu.......Mustikkasuu y k3
syyskuu......Scarleth (3.IVF)
elokuu........Jaahas yk 9
heinäkuu.....Whiskey Peat yv 1, Dominique yk 16 (OI 1), Pepinka yk 4, Leenuliinukka yk 2
toukokuu ....Ronja76 yk 17 (1.IVF)
huhtikuu......ei plussia
maaliskuu....Melanie75 yk 3, Elmaleena yk 4
helmikuu.... Killi12 yk 3, Erika76 yk 4
tammikuu... ei plussia



:heart:SYNTYNEET:heart:

Pippurihäntä........21.8.2013, tyttö
Whiskey Peat.......12.4.2013 tyttö
jaahas................2.5.2013 tyttö
Dominique...........6.3.2013 poika
Ronja76..............24.1.2013 tyttö
Melanie75............2.12.2012 tyttö
Killi12..................10.10.2012 tyttö
äiskä-73..............20.8.2012 tyttö
Keskeneräinen......30.6.2012 poika
Barbamama.........12.6.2012 tyttö
Siobhan42.............6.8.2011 tyttö
Liljaana ............. 22.9.2011 poika
Pilvilinna74 ......... 3.8.2011 poika
Koralli73 ............. 2.8.2011 tyttö
Helvi-10 ............ 12.7.2011 tyttö
kurkkunaamio ..... 19.5.2011 poika
happihyppy ........ 25.12.2010 tyttö
jääräpää ............ 7.12.2010 tyttö
Lumi-Marja ........ 19.11.2010 tyttö
puskajussi ......... 18.10.2010 poika
Poni06 .............. 24.8.2010 poika
Tiktu ................ 11.5.2010 tyttö
äiti vm70 ........... 22.3.2010 tyttö



Edellinen ketju: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1901061-yli-35-v-kuumeilijat-vol-9-a/




dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)

 
Viimeksi muokattu:
Uniikki75 voi miten kurjaa :hug:. Ei muuta kuin uuteen yritykseen.

Unelmatar tuo ajoituksen kanssa sättääminen on hermoja raastavaa. Toki vielä kannattaa vähän yritellä, jos vaikka sopu syntyisi... ;).

ON: Sinne meni ovikset ja nyt taas piinaillaan. Dpoita en laske ja yritän muutenkin ottaa taas vähän rennommin. Raskautumiskirja tuli luettua loppuun ja kirjoittajan mielestä on ok stressata ennen ovista (juurikin tuon ajoituksen takia), mutta sen jälkeen kannattaisi oman mielenterveyden vuoksi unohtaa koko juttu, koska mitään ei ole enää tehtävissä. (Juu, on varmasti tosi helppoa...) No, ei muuta kun odotellaan :popcorn:.
 
Voi hitsi Uniikki :hug: Tosi kurja juttu, etenkin kun epäilyttää, että siellä oli jotain jo aluilla.

Toivottavasti saatte Kanervankukkanen sovittua - sovintopupuilu olis kiva - mutta Pinkun tapaan muakin on alkanut pelottaa, että aiheuttaako nää mun hehkutukset miehelle liikaa suorituspaineita. Eli jos hän tietää, että on otollinen aika, niin voi olla että vaan pahentaakin tilannetta jos itse on aktiivinen (tai siis meillä saattaisi olla niin).

Meillä on nyt ollut aivan ihanan seesteinen viikonloppu, käytiin ikäänkuin "treffeilläkin" :heart: Miehen käytöksestä tajusin, että hänelläkin on selkeästi todella kova halu saada lapsi juuri nyt - ei vaan osaa sanoa sitä suoraan (mutta alkaa itsekin tiedostaa). Mutta silti, jos hän tietää ovulaatiosta, muuttuu pupuilu jotenkin jännittyneeksi, eikä ole enää ollenkaan hauskaa. : / Onneksi saatoin viikonloppuna ihan rehellisesti sanoa, että ei se nyt ole ...

Harmi vaan, että toi mun kierto teki noin totaali-oharit. En yhtään yllättyisi, vaikka täti tulisi viikon etuajassa kylään tai jos ovulaatio jäisi tässä kierrossa kokonaan pois. Koko viikonlopun niissä kalliissa apteekintesteissä on ollut vain hailakka haamu. Eilen se oli hiukan muita päiviä vahvempi, mutta tänään taas uudelleen hailakka.

Hiukan mietin, että mitä apuja se gyne voisi mulle jo tässä vaiheessa antaa? Meillä on tosiaan vasta kolmas yk. menossa, mutta vauva saisi kyllä tulla ihan heti.

Sit kyssäri: Mihin tapaan pidätte kirjaa noista omista fiiliksistä, kierroista jne?

MUOKS: Kiitos Tintulle tuon listan päivityksestä =) Mikä oli toi kirja jonka luit? Muakin voisi kiinnostaa, kun näitä asioita nyt 24/7 mietiskelen...
 
Viimeksi muokattu:
Uniikki.:hug: Kurjaa...

ON: menkkoja ei oo viel kuulunu, semmosta juilimista kyllä on...uskalsin jopa testata aamulla mutta puhdas nega oli: /..tää vaan ihmetyttää tää ummetus ei mulla ihan näin ummessa ollu ettei yhtään toimi...koskahan sitä uskaltais taas testata jollei täti kurvaa paikalle:headwall:

On ollu nyt tosi teova olo jos on nälkä esim aamulla ennen kun on syönny jotain ja ihmeellistä huimausta. Ja eilen kun salilla kävin niin alkulämmittelyssä syke nousi tosi korkeelle mitä, ei yleensä niin korkeelle mene:p voi voi tätä piinaa...
 
Kyllähän tämä harmistuttaa, kun odotti joh oikeasti. Mutta luonto teki mitä teki. Pää pystyyn siskot, kyllä me suosta vielä noustaan.

Minä itkee tihruutin eilen remontin keskellä. Istuin maalipurkin päällä, ja vetistelin. Isäntä ei oikein ymmärtänyt koko asiaa. Illalla sitten vähän ennen kuin nukahdin, niin isäntä kysyi kyllä tosi ihanasti"Hän varaa allakastaan sulle päivän. Mikä päivä sen pitää olla" Ei voinut kun hymyillä.

Mökötys auttaa aina :LOL:
 

Yhteistyössä