yli 35-v vauvakuumeilijat vuodelle 2018-2019

VAUVAKUUMEILIJAT 2019


66234068-D995-48F9-B081-466ABDB78BA6.jpeg



Nimimerkki ♡ kiertopäivä ♡ yrityskerta yk


Sarianne81 kp 27-33 yk1
LaTiLa kp 5/32
Angervo76
Bebek15 kp 29/26-30
Momon kp 19/27-29 ya 1/18
Tiialiina83 kp 13/
Teac kp 17/27-30
Amanda82 kp 14/34-36 yk2
Äippis Kp 11/28
Fayrouz
~Madre~ kp 16 yk1



PIINAILIJAT


Sarianne81 Dpo 15
Tiialiina83 Dpo 3
Momon Dpo 2



PLUSSANNEET

Reetaleena
Crushnik
HE2
Tiinaliina1
 
Viimeksi muokattu:
@Sarianne81 Voimia ja halaus!

@Tiialiina83 veit sanat suustani. Kaikki tunnekirjot tulee käytyä läpi joka kk. Todella raskasta. Välillä miettii että ei jaksa enää...Mutta ei ole vaihtoehtoa kun sen pienen kaipuu on niin suuri.

On. Ovulaatio oli la/su mutta eilen ja tänään jäätävät limat(n) mitähän ihmettä? Vertailen flow merkintöjäni ja kuulostelen oireita. Selkeästi liikaa aikaa. Jos voisi tän piinailua unohtaa tuonne dpo 10 asti:unsure:
 
Hei täältäkin!

Vitsit, me mennään @Momon ihan samoissa kiertopäivissä! Täälläkin kp 19.:D
Oon sit sun ja @Tiialiina83 kanssa jännäilemässä! Ja oliko @äippis myös piinailemassa?

Voi @Sarianne81 oon tosi pahoillani, että nuo testit ovat noin mälsiä! :cry:

Täällä tehty talletukset kiertopäivillä 7-19 JOKA TOINEN PÄIVÄ. Voitte uskoa, että teki tiukkaa! :ROFLMAO: Nyt ei tämän suhteen olis oikeastaan enempää voitu tehdä! Ensi viikolla reissuun ja menkat alkaa (jos alkaa) sit lomaviikolla loppuviikosta. Onneksi tuo loma vie ajatuksia muualle. Vaikea uskoa raskautumiseen, vaikka eihän tätä yritystä nyt niin pitkään ole vielä takana...

Plussatuulia kaikille täältäkin toivottelen!:love:
 
@Tiialiina83 kp Olisi eilen vielä pitänyt varmistella mutta en raskinut miestä vaivata kun se on ollut tosi ahkera :LOL: ja tänään ei ole mahdollisuutta:unsure:
Tää oviksen metsästys on rankkaa kun täytyy ennakkoon talletella kun ei tarkkaan voi tietää milloin on. Ja sitten kun se tuleekin myöhemmin niin...huh...voi mies parkaa :eek:

Kivaa kun on piinailuseuraa!!!
Milloin @Teac ja @Tiialiina83 testaa?
 
Menkkajomot väistyneet, kaikenlaisia nippailuja on. Seuraava testi viikonloppuna niin on menkat kunnolla myöhässä. Vuotoa ei ole näkynyt eli raskaana ollaan niin kauan kun veret lorahtaa. Tuo pregcheck ei kai olekaan kovin herkkä testi. Mies jaksaa olla ihanan positiivinen ja tukee kokoajan.

Plussatuulia teille kaikille.. seurailen kuka testailee seuraavaksi.
 
Menkkajomot väistyneet, kaikenlaisia nippailuja on. Seuraava testi viikonloppuna niin on menkat kunnolla myöhässä. Vuotoa ei ole näkynyt eli raskaana ollaan niin kauan kun veret lorahtaa. Tuo pregcheck ei kai olekaan kovin herkkä testi. Mies jaksaa olla ihanan positiivinen ja tukee kokoajan.

Plussatuulia teille kaikille.. seurailen kuka testailee seuraavaksi.
Niin et sä tietenkään voi verrata kahden eri merkkisen testin viivoja, vaikka olis ees sama herkkyys. Käytä aina samaa testimerkkiä ni näet millai viiva käyttäytyy. Kyl sä nyt vaan raskaana olet. Näin mä uskon:love:
 
Niin et sä tietenkään voi verrata kahden eri merkkisen testin viivoja, vaikka olis ees sama herkkyys. Käytä aina samaa testimerkkiä ni näet millai viiva käyttäytyy. Kyl sä nyt vaan raskaana olet. Näin mä uskon:love:
Kyllä siinä nyt niin kävi että menkat alkoi yöllä, uusi kierto käynnistyi.
Meidän pieni oli olemassa sen hetken ja kuihtui pois:cry: nyt on sitten alkuraskauden varhainen keskenmenokin koettu.

Mutta nyt on itkut itketty ja ei me näin vähällä luovuteta. Onneksi on ihana mies rinnalla joka otti kainaloon ja rutisti lähelleen kuiskaten. Kulta rakas kyllä me vielä onnistutaan:love: siihen mä haluan nyt uskoa.

Toivotan teille kaikille PLUSSATUULIA. Hiljenen nyt menkkojen ajaksi mutta palaan taas. Käyn listaa päivittelemässä
 
VAUVAKUUMEILIJAT 2019





Nimimerkki ♡ kiertopäivä ♡ yrityskerta yk


Sarianne81 kp 1/27 yk 2
LaTiLa kp 6/32
Angervo76
Bebek15 kp 30/26-30
Momon kp 20/27-29 ya 1/18
Tiialiina83 kp 14/
Teac kp 19/27-30
Amanda82 kp 15/34-36 yk 2
Äippis Kp 12/28
Fayrouz
~Madre~ kp 17 yk 1



PIINAILIJAT



Tiialiina83 Dpo 4
Momon Dpo 3
Teac Dpo?


PLUSSANNEET

Reetaleena
Crushnik
HE2
Tiinaliina1
 
Voi @Sarianne81 mä oon niin pahoillani! Ihan perseestä tämä tämmöinen!! Ihanaa kun sulla hyvä mies rinnalla kenen kanssa puolittaa suru.

@Momon mullakin pitkä kierto niin piinaviikkokin on pitkä. Eli mun menkat pitäisi alkaa 24. Päivä, joten onhan tässä odotettavaa. Onneksi voi teidän muiden kanssa jännäillä.
Mulla puskee flunssaa päälle ja lääkitsen itseäni tosi heikosti, koska en halua, että mikään vaikuttaisi kiinnittymiseen.. Jotenkin tää on hullua! Enhän mä edes tiedä tapahtuuko mun sisällä mitään. Enhän mä voi kuin uskoa, että tapahtuu.
 
@Sarianne81 Olen todella pahoillani:( Olette vielä alussa ja nuo on todella yleisiä. Kyllä se vielä onnistaa:love:

@Tiialiina83 mulla yleensä alkaa dpo 13 eli tässä kk 20. päivä. Mulla on niin monta noita alkuraskauden keskenmenoja etten aina tiedä mikä olisi oikea. Mutta jos kiinnittymisyritystä ei olen niin luteaali on max 12 pv.
Kyllä itsekin olen jo tosi tarkkana enkä ota lääkkeitä...Kun on monta pettymystä niin tulee entistä tarkemmaksi. En ylipäätään ymmärrä kuinka olen 4 lasta edes saanut niin "helpolla".
 
Noniin naiset nyt tulee alakerran asiaa. Mulla tulli tänään rusehtavaa vuotoa. Eihän se voi vielä kiinnitys vuotoakaan olla, eihän. Voihan? Ovulaatiota oli lauantaina.

Tiialiina83, kyllä se voi, kiinnittyminen tapahtuu n.6-8 pv ovulaatiosta. Kuulostaa kyllä niin hyvältä nyt. Peukut pystyssä(y):love:

Mun hymynaamatestit tuli, ja töihin palaan 1.11
Vuoto vielä todella niukkaa.
 
@Tiialiina83 Jos omalle kohdalle sattuisi niin haluaisin näin ainakin ajatella. Käsittääkseni n. dpo 7 olisi kiinnittyminen. Mutta yksilöitähän me jokainen olemme. Itse muistan lukeneeni että n 2-3 vrk kiinnittymisestä testit näyttäisi aikaisintaan. Ja koska plussakierroissa on tullut plussa dpo 11 (muistaakseni kerran dpo 9-10) niin olen pähkäillyt että itselläni kiinnittymisestä myös dpo 7->.
Mutta peukut että olisi sitä!!!
 
@Sarianne81 :( pahoittelut
@Tiialiina83 peukut kiinnitymiselle(y)
@Teac Plussatuulia:love:

Mä piinailen. Kp 15/21-28. Talletuksia tehty 21 ja 28 pvän kierron mukaan ja muutenkin:LOL:. Menkat siis alkaa joko ens ti tai sit 2 viikon päästä ti :geek:. Mä en aio nyt testailla. Enkä tikutella. Mun miestä lainaten: ”joka ilta vaan hässitään ni kyllä se sieltä tulee. ”:LOL::LOL: . Ja ehkä mä en stresssa sit niin paljon jos vaan onnistun olla tikuttelematta:confused:.

Mutta mulla on siis joko dpo 8, dpo 1 tai jotain siltä väliltä. :D
 
Sarianne: halaukset vielä tätäkin kautta ❤

Täällä kp6 ja edelleen vuodan. Lyhyempi kierto nyt takana ja vuotoa enemmän. Ei mene nyt ihan loogisesti. Kaksi edellistä kieroa mennyt 38 ja 32 päiväisinä ja vuoto kestänyt 3-4 päivää. Nyt oli 29 kierto ja 6 päivä menossa. Sopisi jo loppua.
 
VAUVAKUUMEILIJAT 2019





Nimimerkki ♡ kiertopäivä ♡ yrityskerta yk


Sarianne81 kp 2/27 yk 2
LaTiLa kp 7/32
Bebek15 kp 31/26-30
Momon kp 21/27-29 ya 1/18
Tiialiina83 kp 15/
Teac kp 20/27-30
Amanda82 kp 16/34-36 yk 2
Äippis Kp 13/28
Fayrouz
~Madre~ kp 18 yk 1



PIINAILIJAT


Tiialiina83 Dpo 5
Momon Dpo 4
Teac Dpo?


PLUSSANNEET

Reetaleena
Crushnik
HE2
Tiinaliina1
 

Yhteistyössä