yli 35-v vauvakuumeilijat vuodelle 2018-2019

@Sarianne81 vahvistumista haamulle :love:
@Tiialiina83 one step liuskalla testaan oviksen ja tänään myös plussa! Päästään piinailemaan. Jostain syystä tämän erän testit näyttää tuota kontrolliviivaakin tosi haaleana mutta päätin että tänään plussa. Joskus toki voisi kokeilla hymynaamatestejä:) onko ne kalliita?
 
@Tiialiina83 Niitä voisi kyllä tilata seuraavaan kiertoon. Taidan itsekin vielä huomenna pissiä tikkuun. Toivottavasti haaleampi. Viimekierrossa oli tasavahva ja siitä seuraavana vielä vahvempi ovistesti. Toivoisin että tänään olisi the day:) malttamaton kun on:whistle:
 
VAUVAKUUMEILIJAT 2019

5F4B0AD0-AD0B-42EA-8106-8EB29B9A1375.jpeg


Nimimerkki kiertopäivä yrityskerta yk


Sarianne81 kp 27-33 yk1
LaTiLa kp 3/32
Angervo76
Bebek15 kp 29/26-30
Momon
Tiialiina83 kp 11/
Teac kp 15/27-30
Amanda82 kp 12/34-36 yk2
Äippis Kp 9/28
Fayrouz
~Madre~ kp 15 yk1



PIINAILIJAT


Sarianne81 Dpo 13
Tiialiina83 Dpo 1



PLUSSANNEET

Reetaleena
Crushnik
HE2
Tiinaliina1
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta.

En testannut tänä aamuna, kenellä on hyvät hermot:ROFLMAO::DTestaan huomenna.

Menkkoihin 2 pv, kyllä jännittää tuleeko ne vai jääkö tulematta:X3: eilen illalla oli todella huono olo.
Nyt on varmaan dpo 1, sulla alkaa Tiialiina83 piina ajat.

Kohta minireissulle Jyväskylään.
 
@Sarianne81 sinulla on kyllä hyvät hermot, itse en malttaisi olla testaamatta :LOL:

Omaa napaa: Rusehtavaa vuotoa tullut tänään. En tiedä mitä meinaa. Kp 15 ja alkuviikosta ehkä ovis pongattu. Saattaa olla että elimistö on sekaisin pitkään käytetyn hormonaalisen ehkäisyn jäljiltä (n)
Mitään menkkaoireita ei kuitenkaan ole.
 
Moikka pitkästä aikaa,
Ollaan tässä matkalla kotiin. Oltiin sukuloimassa Kemissä ja Helsinkiin asti pitää jaksaa istua autossa:sick:. Mulla oli haaleaa viivaa ovistikussa ma ja ti. Sen jälkeen en oo oikein mittaillu kun oltiin reissussa. Talleteltu ollaan vaan pari kertaa, että katsellaan. Mulla olis dpo 5 ehkä meneillään. Ajattelin ottaa nyt asennetta että tjot ja koittaisin olla stressaamatta asiasta. Paljon plussatuulia ja onnea matkaan kaikille :love:.
 
@Sarianne81 hyvät hermot sulla!!!o_O:LOL:

Lh huippupäivä on käsittääkseni -1 koska ovulaatio ilmeisesti siitä 12-24 h päästä yleensä. Mulla on kyllä huippupäivänä yleensä ollut kivut ja linat jotka luulen ovulaatiosta johtuvan. Nyt oli kivut vasta tänään kun eilen oli positiivinen. Eli mut voi laittaa maanantaille dpo 1. Ihanan pelottavaa päästä piinailemaan:barefoot:
Mä niin haluan kesäkuisiin myös!
Tervetuloa @äippis takas:love:
 
Ihanasti laitettu Tiialiina83, näinhän se on melkein ollaan siellä kesäkuisissa kun nuo asiat vain täsmäisivät:love:

Tervetuloa äippis takaisin:love:

Aamuinen testi näytti tältä, herkkyydestä ei hajua, jotain ebayn puikkoja nämä.
Pelkään kuollakseni kemiallista:cry::cry:
Mutta kyllä jotain on ainakin tapahtunut:love:
Huomenna pitäisi menkat alkaa, parin päivän päästä taas testiä...piinaa piinaa

6C717DA7-F1BC-4A8D-A95F-D1F41AFE28B6.jpeg
 
  • Tykkää
Reactions: Momon
Täällä oireet vähentyneet, ja mieli maassa, aamuinen testi oli enää hentoinen viiva, pregcheck..en tiedä herkkyyksiä.
Menkkajomotuksia vähän väliä..kyllä nyt tuntuu että on kemiallinen kyseessä:cry:vuotoa ei ole näkynyt.

Hymynaamatestit tilattu ensi kiertoon ja myös macajauhon otan käyttöön.
Nokka pystyyn ja uuteen kiertoon, ainakin tiedän että on mahdollisuuksia raskautumiseen.

Paljon plussatuulia, päivittelen listaa mutta pidän pienen palstatauon.
 

Yhteistyössä