yli 35-v vauvakuumeilijat vuodelle 2018-2019

Kiitos paljon kannustuksesta.
Yritän nyt vielä jaksaa. Virallinen testipäivä olisi lauantaina, silloin viim. Pitäisi näkyä jos on näkyäkseen.
Tilasin muuten tuota macajauhetta jos nyt uusi kierto pyörähtää käyntiin.
Tsemppiä LaTiLa(y)mä en saanut edes sitä haamujen esiäitiä mun testiin tänään:(
 
Täällä testaillaan ovista. Alkuviikosta oli haaleaa viivaa ja eilen ei yhtään mitään :unsure: eikä ole vielä ollut kun ei ole kipuillut. Tallettelujen suhteen ei tarttis nyt sitten tullakaan kun vasta la.
Joka kk tämä sama arpominen. Ongelma ei olisikaan mutta kun jokatoinen päivä taktiikka ei vaan onnistu aina:(
 
Dpo on päivät ovulaation jälkeen.

Mua mietittyy ensimmäisen lapsen kohdalla nyt sellainen asia kuin työelämä. Olen vastuullisessa työssä ja mietin kuinka äitiysloma onnistuu ja kuinka ura sen jälkeen. Tottakai ne onnistuu, mutta mietin silti, että onko raskaus ammatillinen itsemurha? Kertokaa te kenellä on jo lapsia.
 
Dpo on päivät ovulaation jälkeen.

Mua mietittyy ensimmäisen lapsen kohdalla nyt sellainen asia kuin työelämä. Olen vastuullisessa työssä ja mietin kuinka äitiysloma onnistuu ja kuinka ura sen jälkeen. Tottakai ne onnistuu, mutta mietin silti, että onko raskaus ammatillinen itsemurha? Kertokaa te kenellä on jo lapsia.
Mulla on 3 lasta ja ura, ja ei ole ollut esteenä. Anna mennä vain siis! Koskaan mulla ei ole ollut haittaa tästä yhdistelmästä, ennemmin hyötyä vain :)

Toki en ole mikään paras puhuja tällä erää. Joudutaan todennäköisesti laittamaan pariksi kuukaudeksi jäihin iltatähtiprojekti. Duunissa tulossa sellaiset kuviot, että en vaan voi voida pahoin seuraavaan kolmeen kuukauteen. Sen verran työorjentoitunut olen, että pakko katsoa tämä kortti, ennen kun raskaaksi tulen. Raskausaikana olen voinut aina niin huonosti, että 3kk on ollut pää pöntössä enkä ole voinut tehdä yhtään mitään. Nyt en voi ottaa sitä riskiä, joten ehkä sitten alkuvuonna uudelleen alkaa yritys. Todella harmittaa, enkä ole varma päätöksestäni. Järki kuitenkin sanoo, että nyt täytyy pitää paussi ja katsoa myöhemmin uudelleen, mutta sydän sanoo toista.:/ Rahallisesti on kuitenkin kyse todella merkittävistä asioista, joten ehkä se 3kk ei maailmaa kaada.

Mites, ootko testannut tänään @Sarianne81 ?
 
VAUVAKUUMEILIJAT 2019

12D50FC7-B9FA-4094-AEA0-5C1AEED77AD9.jpeg



Nimimerkki kiertopäivä yrityskerta yk


Sarianne81 kp 27-33 yk1
LaTiLa kp 25/32
Angervo76
Bebek15 kp 28/26-30
Momon
Tiialiina83 kp 10/
Teac kp 13/27-30
Amanda82 kp 9/34-36 yk2
Äippis Kp 7/28
Fayrouz



PIINAILIJAT

LaTiLa Dpo 12
Sarianne81 Dpo 11



PLUSSANNEET

Reetaleena
Crushnik
HE2
Tiinaliina1
 
Amanda82, ymmärrän sinua hyvin, itse olen niin perhekeskeinen, että valitsisin mieluummin jatkaa yritystä kun sen työprojektin..mutta tee niinkuin sydän käskee:love:

Tiialiina83, olen ollut kotiäiti 8v, sitten sain viimein oman alan paikan ja lyhyen pätkän eli n.8kk Ehdin olemaan töissä kun sain tietää olevani 5 kerran raskaana, kyllä siellä työpaikalla ymmärretään Ja kylmä totuus on ettei meillä oikeasti ole tässä enää kauheita aikoja jos aikoo vielä raskautua.

En ole testannut, tänään tai huomenna ajattelin dippailla. Oireina edelleen tissien arkuus, tyttö ei huolinut maitoa..siis imetän vielä harvakseltaan. Eilen tuli taas kahvin jälkeen höntti olo.. en tiedä välillä kaikki täsmäisi raskauteen mutta jotenkin vaan sellainen olo että Nega sieltä tulee:unsure: kovia menkkajomoja oli eilen illallakin varauduin jo että kohta lorahtaa.. vielä ei ole näkynyt. Flo sanoo että menkkoihin 4pv.
 
  • Tykkää
Reactions: Tiinaliina1
Just se, että mulla ei ole ikuisuuksia aikaa tulla äidiksi. Samaa mietin kuin @Amanda82 että töissä tulossa isot muutokset .. Mutta jotenkin nyt kun haaveissa eka niin en enää halua odottaa ja siirtää haavetta töiden takia. Uskon, että vauva tulee kun on oikea aika ja työelämä odottaa.
Tänään olen alkanut tikuttelemaan ovista.
 
Just se, että mulla ei ole ikuisuuksia aikaa tulla äidiksi. Samaa mietin kuin @Amanda82 että töissä tulossa isot muutokset .. Mutta jotenkin nyt kun haaveissa eka niin en enää halua odottaa ja siirtää haavetta töiden takia. Uskon, että vauva tulee kun on oikea aika ja työelämä odottaa.
Tänään olen alkanut tikuttelemaan ovista.
Jos nyt olisi vain kyse muutoksista, yt-neuvotteluista tms, antaisin silti palaa baby-projektin kanssa. Eli ehdottomasti sanon sulle, että älä jarruta sen takia vauvahaavetta :) Omassa tilanteessa on kyseessä merkittävät asiat (kyseessä oma yritys), ja saattaisi tulla sopimusasioissa yms ongelmia, jos kriittisessä kohdassa joudun jättäytymään taka-alalle. Siksi on kyseessä niin valtavat asiat, että se pakottaa miettimään asiaa hyvin tarkkaan. Katsotaan nyt, mitä siis tehdään. Hankalaa! Toisaalta, ei se 3kk lykkäys nyt maailmaa kaada, mutta mä vanhenen koko ajan (nyt 36v), joten pelko siitä, että kestää tällä kertaa kauan plussaaminen, kytee takaraivossa ja siksi lykkääminen tuntuu niin ikävältä..
 
@Amanda82 ja @Tiialiina83 Ymmärrän mistä puhutte.Eikähän näihin absoluuttista oikeaa vastausta/ratkaisua olekaan. Ja välillä tosi vaikeita asioita. Tsemppiä omiin suunnitelmiin!

Mun ovis on eksynyt.:confused: Viivat välillä haaleita ja sitten häviää. Piru että ärsyttää!:devil: Tää stressi tästäkin. Pakko olisi saada bongattua koska tarkoitus ottaa terolutit tässä kierrossa jos olisi vaikka apua.
 
Mulla alkoi tänään iltapäivällä tulla jo jonkin verran vuotoa, niin sitten kyseenalainen rfsu liuska antoi tällaisen 5 minuutissa. Toisessa rfsu luiskassa tässä joku päivä ei testiajalla näkynyt yhtään mitään, mutta parin tunnin jälkeen roskishaamu. Kyllähän sitä silti toiveet herää, kun tuo on selvin tähän mennessä tässä kierrossa. :unsure: Mulla edellinen raskaus on alkanut vuodolla, niin täysin mahdotonta sekään ei ole. Vuotoa ei ole paljon, mutta jonkin verran.

https://aijaa.com/cGQ54R
https://aijaa.com/zDvEZP
 
Viimeksi muokattu:
Minä oon @Tiialiina83 ja @Amanda82 pohtinut noita työjuttuja myös. Mulle työ on tärkeä, teen unelmahommaani, johon oon kouluttautunut ihan huolella ja hartaasti! :D Mitkään suuret rahat tässä ei oo kiinni ja oon ihan (tai ainakin melkein) korvattavissa, niin sen puolesta vauva voi hyvin tulla! Mutta kyllähän sitä miettii, onko ne mielenkiintoiset haasteet ja vastuu, jota oon töissä saanut, odottamassa, kun joskus vauvalomalta takaisin sit palaa...

Mutta siis suurimpana syynä on tää ikä. Kun ei tässä nuorenekaan enää, niin vauvantekohommat pitää pitää käynnissä. Varsinkin, kun vasta sitä ekaa tässä koitetaan saada aikaiseksi! ;)

Vaikeita juttuja!
 
Tänään ovis pongattu limoineen. Tikulla asia varmistettu. Talletukset tehty. Kovin on jännittävää.

Mäkin olen panostanut työhöni ja raskaus ja työ herättää tosi suuria ristiriitoja. Mutta pitää vaan luottaa, että työ odottaa. Ja onhan se niinkin, että työn kanssa et juhli äitienpäivää tai Saata päiväkotiin.
 
Mulla alkoi tänään iltapäivällä tulla jo jonkin verran vuotoa, niin sitten kyseenalainen rfsu liuska antoi tällaisen 5 minuutissa. Toisessa rfsu luiskassa tässä joku päivä ei testiajalla näkynyt yhtään mitään, mutta parin tunnin jälkeen roskishaamu. Kyllähän sitä silti toiveet herää, kun tuo on selvin tähän mennessä tässä kierrossa. :unsure: Mulla edellinen raskaus on alkanut vuodolla, niin täysin mahdotonta sekään ei ole. Vuotoa ei ole paljon, mutta jonkin verran.

https://aijaa.com/cGQ54R
https://aijaa.com/zDvEZP
Noni nyt pidetään peukkuja! Saisitko otettua kuvaa enemmässä valossa niin ei tarvis sokeen siristellä:rolleyes:

@Sarianne81 Mitäs sinne kuuluu tosiaan?
 
Moi kaikille! Hyppään uutena mukaan. Ollaan miehen kanssa kumpikin vuosimallia - 80. Minulla on edellisestä liitosta 4 lasta ikähaarukalta 12-20v.
Nyt yhteinen lapsi toiveissa. Ehkäisy jätettiin pois syyskuussa eli yk 1 menossa
Kp 14/? Saas nähdä mihin kierto asettuu, reilu 12 v ehkäisy laastari käytössä.
 

Yhteistyössä