Nimenomaan@LaTiLa juuri noiden viivanpaikkojen ja muiden haamujen esiäitien vuoksi mä vannon joka kk että en testaa ennen kun on menkat myöhässä....ja sama uudestaan seuraavassa kuussa
Mulla on 3 lasta ja ura, ja ei ole ollut esteenä. Anna mennä vain siis! Koskaan mulla ei ole ollut haittaa tästä yhdistelmästä, ennemmin hyötyä vainDpo on päivät ovulaation jälkeen.
Mua mietittyy ensimmäisen lapsen kohdalla nyt sellainen asia kuin työelämä. Olen vastuullisessa työssä ja mietin kuinka äitiysloma onnistuu ja kuinka ura sen jälkeen. Tottakai ne onnistuu, mutta mietin silti, että onko raskaus ammatillinen itsemurha? Kertokaa te kenellä on jo lapsia.
Jos nyt olisi vain kyse muutoksista, yt-neuvotteluista tms, antaisin silti palaa baby-projektin kanssa. Eli ehdottomasti sanon sulle, että älä jarruta sen takia vauvahaavetta Omassa tilanteessa on kyseessä merkittävät asiat (kyseessä oma yritys), ja saattaisi tulla sopimusasioissa yms ongelmia, jos kriittisessä kohdassa joudun jättäytymään taka-alalle. Siksi on kyseessä niin valtavat asiat, että se pakottaa miettimään asiaa hyvin tarkkaan. Katsotaan nyt, mitä siis tehdään. Hankalaa! Toisaalta, ei se 3kk lykkäys nyt maailmaa kaada, mutta mä vanhenen koko ajan (nyt 36v), joten pelko siitä, että kestää tällä kertaa kauan plussaaminen, kytee takaraivossa ja siksi lykkääminen tuntuu niin ikävältä..Just se, että mulla ei ole ikuisuuksia aikaa tulla äidiksi. Samaa mietin kuin @Amanda82 että töissä tulossa isot muutokset .. Mutta jotenkin nyt kun haaveissa eka niin en enää halua odottaa ja siirtää haavetta töiden takia. Uskon, että vauva tulee kun on oikea aika ja työelämä odottaa.
Tänään olen alkanut tikuttelemaan ovista.
Noni nyt pidetään peukkuja! Saisitko otettua kuvaa enemmässä valossa niin ei tarvis sokeen siristelläMulla alkoi tänään iltapäivällä tulla jo jonkin verran vuotoa, niin sitten kyseenalainen rfsu liuska antoi tällaisen 5 minuutissa. Toisessa rfsu luiskassa tässä joku päivä ei testiajalla näkynyt yhtään mitään, mutta parin tunnin jälkeen roskishaamu. Kyllähän sitä silti toiveet herää, kun tuo on selvin tähän mennessä tässä kierrossa. Mulla edellinen raskaus on alkanut vuodolla, niin täysin mahdotonta sekään ei ole. Vuotoa ei ole paljon, mutta jonkin verran.
https://aijaa.com/cGQ54R
https://aijaa.com/zDvEZP
Meillä on niin surkea valo vessassa, mihin tikkuineni piilouduin liikaa yleisöä, jos haluan kunnon valon ääreenNoni nyt pidetään peukkuja! Saisitko otettua kuvaa enemmässä valossa niin ei tarvis sokeen siristellä
@Sarianne81 Mitäs sinne kuuluu tosiaan?
Sama täälläMeillä on niin surkea valo vessassa, mihin tikkuineni piilouduin liikaa yleisöä, jos haluan kunnon valon ääreen