YLI 35-v KUUMEILIJAT :)

Huomenta.


Lapset siroteltu koulutielle, ja tässä ajattelin naputtaa muutaman rivin. Pesukone rullaa, aamutoimet tehty, joten rentoudun ja pohdin taas tätä kuumetta.

Touhis siellä suunnitteli "täsmäiskuja". Eipä ainakaan sitten yrityksen puutteesta voi syyttää, eli kaikki keinot lähes sallittuja, tosin sitäkin pitää välillä miettiä että miten tuon miehen saa mukaan yrityksiin. Nyt meillä ollut vähän nihkeätä kun on tehnyt pitkiä päiviä, eilenkin oli 16 tuntia yhteen soittoon. Oli kyllä "mehut" niin puristanut ettei tullut mieleen häiritä. Nyt on oikeastaan ollut jo pari kuukautta noita vähintään 12-tuntisia päiviä kun toimenkuva töissä muuttui. Siksi mietti sitä työpaikankin vaihtoa, mutta päätti nyt jäädä tähän nykyiseen.

Ovis oli varmaan eilen, kun tuntuu nyt että lämmöt nousi. Touhis siellä aikaisemmin pohti niitä päiviä että mikä kierrospäivä se olis se h-hetki. Miettinyt olen kanssa noita tikuttamisia, ja muuten kehon tarkkailua. Mutta silti olen mennyt noitten oman kehon tuntemusten mukaan. Ja olen tuota e-vitamiinia lisännyt, ja luontaistuotteita tulee napsittua. Miehenkin olen saanut noita vitamiineja popsimaan plus luontaistuotekaupasta olen hakenut hieman energiaa, kun tuo työkin hänellä on aika fyysistä. Ja onhan siinä pieni takaa-ajatus että kunto pysyis hyvänä. Mitäpä sitä ei toisen hyväksi tekis

;) .

Nyt jännään tämän päivän pituutta, kun eilen tosiaan puoliyhdeltätoista palautui illalla. Näkyyhän se somasti tilipussissa, muttei sitä nyt ihan purematta välillä niele, että työ syö tehokkaasti tuota vapaa-aikaa. Kun joskus tuntuu etteivät lapsetkaan ehdi kuin viikonloppuna nähdä isäänsä kunnolla.

Mutta nyt täytyisi käydä kaupasta hakea jotain terveellistä syötävää. Kun tuntuu tuo painokin nousevan, tosin vaakalle ole miesmuistiin uskaltanut. Mutta plussia puhkun ja puhisen.


:whistle: :whistle: :whistle: +++++++


:wave: :wave: :wave: :wave:
 
:attn: Huhuuuuuuuu, eikös enään ketkään muut kuin ebony ja sinitär eksy minun lisäkseni langoille nykyään????????? :eek: :eek: :eek:

Onkos kaikki muut jo heittäneet toiveet unholaan, vai totaalisen tjot-linjanko olette käyttöön ottaneet? :headwall:

Näin pohtii ovista "poteva" touhis.
Siis joo tosiaankin taitaa olla munasolu irtoamis puuhissa just nyt, :p kun tuntuu tuol masus jos millasia nipistyksiä ja juilinoita. Väliin koko alamasu on arkana ja sit taas kohta vain silleen paikallisesti aristaa tiettävästi tuolla munasarjojen tietämillä. :kieh: :whistle:
Niin et nyt toden totta toivon jotta olisivat nuo ukon pikkuveijarit eilen iltasesta puuhastelusta lähteneet uintimatkalleen kohti törmäystä (sikäli kun noit veijareita aikaiseksi saatiin) ja viel osaisivat tunkeutua oikeeseen paikkaan. :snotty: Juu + et sitten onnistus se paikoilleen asettuminen josta seuraisi tuon tätylin häipyminen maisemista joksikin aikaa.

:headwall: :headwall: :headwall:

Vaan nyt on lopeteltava koneen napsuttelu tähän ja on lähdettävä miettimään ruuanlaittoa tälle päivälle.

Joten plussat matkaan.......

+++++++++++ :whistle: :whistle: :whistle:
 
Heips! Ohhoh, kun lueskeli tuota riviä, niin hymy vaan leviää... :LOL: Siis ei muuten, mutta touhis oot siellä aivan ihanan eloisasti toimissasi, luulis, jotta omaa radio-ohjelmaa siellä selostat! =) ja :'( samalla kertaa, olen ihan hassu! :wave:

Mulla on aivan outo olo ollut jo jokusen päivän, herkällä mielellä vähän väliä, lämmönnousua, tisut kipuilee, alavatsaa nipistelee ja erityisesti navan tienoilla nipistelee just nyt! Ym ym Siis minähän en nyt ala itseäni innostamaan, mutta.... voihan tämä olla vaikka jotain muutakin... :ashamed: =) :'( :) :heart: :headwall: :ashamed: =)
Olo ollut just sekavata, niin huonoa oloakin ollut, höh... JOS olis testi, niin varmaan sen olisin jo tehnyt... apteekin ohi ei meinannut päästä, mutta sitten tuli tuttu vastaan enkä sitten mennyt ostoksille apoteekkiin... eihän siinä olis tohtinut! Niin kp 36/28-33 jotain ja posket nyt kuumottaa ajatuksesta.... ;)
 
HEIPÄ HEI !

Touhikselle oikein paljon +++-tuulia kun OVIKSENKIN pongasit !!! Minä en oikeesti ole koskaan AIVAN varma, onko se ovis milloin meikäläisellä...on pitänyt niitä testejä hankkia, mutta aina ne on jäänyt...-että turhaan tässä kyllä marisen... :kieh: :headwall: =)

Me ollaan kuopuksen kanssa pyöräilty niin, että on aivan takapuoli kipeä =) ukolle siitä aamulla mainitsin, niin johan tuo heti murahteli, että ai jaa, siitäkö se on kipeäksi tullut ?! Ei kun ostin uuden pyörän ja siinä on semmoinen ihme "kapea satula" niin ei ilmeisesti sovi meikäläisen ahterille :LOL: ja kuopuskin sai uuden turvaistuimen, niin kyllä nyt sopii ajaa hurutella, olisi ilmat vain suotuisat... B)

Juu, aika hiljaista täällä on ollut, mutta älkää nyt ihmeessä lakatko kirjoittelemasta, täällä on niin mukava käydä kuulumisia lukemassa ja kirjoittelemassa...ja muutenkin jännäämässä !!!!!!!

Ei, nyt tämä mamma menee siman pullotukseen, kun tuo juniori nukkuu päikkäreitä niin saa rauhassa "lotrata".....Tein kaksi ämpärillistä simaa, että luulisi riittävän kaikille....kun siitäkin tietysti muksut saavat kinan aikaiseksi että kuka joi mitenkin paljon :$ :)

Plussa odotuksia taas kaikille :wave: :wave: :wave: :heart:
 
APUA mantana...testaappas nyt jo äkkiä....luin juuri kirjoitteluni perään viestisi, niin ihan kanalihalle meni...niin lupaavia oireita on =) ...onko teillä kuinka pitkään vaavia odotettu ? :heart:
 
Niinpä... meillä on tämä meidän tytteli pian 2v6kk ja yritystä ollut koko ajan, mutta imetys loppui viime heinäkuun alussa, joten nyt vasta kierto alkanut tasoittuakin. Toiveita ollut ja mennyt, nyt tosiaan tekisin testin, jos olis... ja tuo lämmönnousu on kohollaan enempi just päivällä ja iltaa kohden, jotta hieman täpisyttää! =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.04.2007 klo 14:26 mantana kirjoitti:
Tottahan toki tulen, käy mitenpäin vaan... :)

Oikein alkasi jännittämään sun puolesta. Tosi lupaavat merkit, ja kierrospäiviäkin jo noin paljon. Ihailtavaa itsekuria ettet ole vielä testannut.

Mä olen täällä kuin kissa pistoksissa. Laskujeni mukaan tänään olis (juu laskin äsken) kierrospäivä 15. että ehkä meni jo ohi, koska ruumiinlämpö on jo noussut. Mutta toisaalta valkovuotoa on vielä ja olo tuntuu että vielä pitäis yrittää. Tilasin pienen yhteisen tuokion illaksi :ashamed: :heart: :hug: kun mies soitti. Jospas vielä kerkiäis, että sais jännäillä.

Omaa napaa ja ajatusta vielä, että nyt päätin, siis jos täti tulee kylään. Että hommaan nuo tikutussysteemit. Ehkä sitä greippimehuakin. Ja sitä ylöspanttaamista, koska mulla on taaksepäinkallistunut kohtu, joka selkisi eräällä neuvolakäynnillä. Ja silloin terveydenhoitaja sanoi että voi haitata tuota raskautumista. Eli jalat ylöspäin ja sitä rataa.

Mutta mutta täytyypä palata kotitöiden pariin. Piti vain kommenttia heittää kun ketjua selailin, ja huomasin tuon Mantanan tilanteen. Peukkuja pidän, ja tosiaan tulehan kertomaan että kuis kävi =)
 
Pika nosto vaan, sillä kuopus kiusaa minua täs koneen näppäimistöä potkien ja muutenkin kiukutellen sylissä. :eek: :kieh:

Joten nyt siirryn arkiaskareisiin ja tulen sitten myöhemmin takaisin, jos vaikka ottas kuopus päiväunoset. Niin rauhallista olis hetken talossa tuos päivemmällä, kun ukkokin on lähdös omille asioilleen. ;)

Joten nähdään...... :wave: :wave: :wave:
 
Heipparallaa =)

Pikaisesti tulin tutuille kuumeilijoille plussia näin kevääksi puhkumaan =)

Meillä pikku-ukko täyttää ensi viikolla jo 5kk :heart: Kyllä tuo aika kuluu hurjaa vauhtia. Poju touhuaa jo kovasti, jokeltelee, kääntyilee ja pääsee eteenpäin jo pienen matkan. Haikealta tuntuu laittaa pois pieneksi jääneitä vaatteita, kun tietää ettei niitä enää tarvita...

Ihanaa kevään jatkoa kaikille tutuille ja paljon +++++ säteitä =)

Lauriina ja nuhainen pikku-ukko melkein 5kk
 
Moikka!


Lauriinas se siellä kirjoitteli kuinka vauveli jo osaa uusia asioita. Niin se aika äkkiä vierähtää, vaatteistaan kasvaa ulos jne. Ja samalla haikea mieli. =) :flower:


Kevät on sitten tullut takaisin, ja talvipalttoo taas kerran heitetty nurkkaan. Tänään otin itseäni niskasta kiinni, jotta selättäisin tän väsymyksen joka ei meinaa millään talttua. Kävin uimahallissa, ja syvennyin tuohon allasjuoksun saloihin. Saas nähdä kuinka kipeät paikat sitä on huomenna, kunnei sitä osaa pikkuhiljaa aloittaa. Kotimatkalla löysin sitten sellaisen kuntopyörän, ja kun ei hintakaan ollut kova niin sen sitten ostin. Että tää mamma alkas nyt sitten kuntoilemaan. Aamuisin kuntopyöräilyä ja pari kertaa viikossa uimista. Ja päivittäin sitten tulee jonkinverran käveltyä. Saapahan nähdä onko sitten tuloksia tuohon vauvaprojektiinkin. Kun ajattelin että katson vähän mitä syön, ja nukkuakin koitan, kun yöunet tuppaa jäämään liian lyhyiksi. Saapahan itsensä sitten jonkinlaiseen kesäkuntoon.

Eipä tässä muuta kuin plussia teille mamoille puhkun
=) .

:whistle: :whistle: :whistle: +++++


:wave: :wave: :wave: :wave: <br><br>
 
Heipä hei taas täältäkin.....

Kiva kun Lauriinaskin tuli moikkaamaan :wave: =) ...

Minun pitää ihan kysyä teiltä "vanhemmilta ja viisaammilta" että mikä juttu se oli, jos tuli välillä maitoa rinnoista,,,siis silloin kun EI ollut raskaana...oliko se joku "vika päässä", siis aivoissa vai mikä se oli...Luin joskus, että sekin "juttu" saattoi aiheuttaa vaikeuksia raskaaksi tulossa :( ...Minulla on joskus aiemmin ollut niin ja taas parina päivänä on yht äkkiä alkanut kuumottaa kotona rintoja samalla lailla kun maito nousisi ja kun olen hellästi tissiä puristanut niin maito karpalohan sieltä on herahtanut...kierto on nyt noin. 22/28 että eihän se raskaudestakaan voi johtua... :headwall: Kivoja naisten vaivoja taas............ :headwall: No eihän se silleen mitään haittaa, kunhan ei joudu liivisuojia käyttämään :LOL: ...siis ilman raskautta....jos raskaana olisin niin ymmärtäisin kyllä ;) . No tämmöstä täällä, taas on ihana ilma ulkona, ja pyöräilty on ja uuteen satulaan totuteltu B) ...Sanoin jo ukollekkin että ostan leveemmän ja mukavamman satulan, siihen hän heti tokasi että etkä osta, jos HÄN lainaa pyörääni niin ei tykkää mistään leveistä satuloista...joopa joo, eli kärsittävä sitten on...tai täytyy laittaa sitten joku karvalakki pehmukkeeksi ettei takapuoli hierry :LOL: :D ...

Mutta tärppiä sinne kaikille :wave: :wave:

P.S. Missäs touhis on, -piti tulla vielä käymään täällä kun saa kuopuksen nukkuun ??? :wave: <br><br>
 
Heips vaan :wave:

Eipä nukkunut kuopus päiväunosia joten jälleen hän tässä sylissäni keikkuu ja kitisee. Niin et se siitä päiväl toiveissa olleesta rauhallisesta hetkestä. :(

No, vaan eipä kuulu tänne kummempai sitten eilisen. Joo huomen en sitten taida koneelle ennättää ennen iltaa tai oikeammin yötä, kun olen lähdös tuonne pk-seudulle asioille ja munnen tullen junamatka kestää puolitoistatuntia. :eek: :headwall: Öh, vaan saas nähdä kuin on hermot mammal koetuksel junamatkan ajan. Sillä nuo isommat lapsoset mukanani ovat mennessä. \|O :kieh:
No, vaan saanhan minä sitten tulomatkan yksikseni olaa kun en ota kuopustakaan mukaan hänen kurjan flunssaisen olonsa tähden. :/
Elikkä nyt sitten pitäs osata ottaa hyöty irti tuosta paluumatkasta ja viettää sitä omaa-aikaa. :headwall: :LOL:

Jaahas nyt taidan siirtyä saunan lämmitykseen,jotta saan lapsosten vaatteet huomiseksi heillä matkaan mukaan. :LOL: Siis ihan totta sauna lämpiää vaateita varten. :LOL:

Mut nyt viskaan plussat matkaan ja samalla varmuudenvuoksi toivottelen jo hyvät viikonloput ja samaan syssyyn vaputkin. Jos vaik käy niin et en koneelle pääse kun on ukko vahtaamassa tekemisiäni, enkä voi konetta availla epäs pikku valheen turvin= lapset haluu koneelle. :whistle: :p

++++++++++ :wave: :wave: :wave: :wave: :wave:

Lauriinas, moikka mukavaa kuulla et siel hyvin kaikki sujuu. :heart:

Hei, onkos tällä mammalla epätoivo jo korkeuksissa, kun yritin tänään tilata huomiseksi gyne-aikaa pk-seudulta. Sellaselle yksityiselle klinikalle jolla pitäs olla melko hyvät kokemukset lapsettomuudesta. :kieh: :( No, vaan aikoja kyl olis ollut mut ei mulle soveliaana aikana. :eek: :(

Siis -touhis- epätoivoisena kaiken yrittää. :'(
 
Moicca pitkästä aikaa... mantana tässä jännitystä ylläpitää ja Lauriinas tuli morjenstamaan ja muistutamaan että kuume voikin sadaa todellisia seurauksia.


kävin yksityisellä gynellä kp 14/15 jotta saisin vastauksen siihen että onko terolut kuuri todellakin pakollinen minulle ,kun kierto on säännöllinen , mutta niukkuus on se ongelma.
Pääsin lemppari gynelle ja kerroin asian ja eikä muuta, kun tutkimuspöydälle ja ultraan. Gyne epäili että estrogeeni ei kasvattais sitä limakalvoa, ja epäili että limakalvon paksuus voisi näillä kiertopäivillä olla 1 mm, ja siitä johtuisi nämä mitämättömät vuodot. Ultratessa gynen kasvot loistivat kun naantalin aurinko. Limakalvonpakuus oli 10 mm , ja syksyn shakkimatti tilanne munasarjoissa oli poistunut. Ei enään yksittäistä kystaa vasemmassa munasarjassa. Vasemmalla oli johtava follikeli reippaan kokoinen, ja yksi sopivan kokoinen seuralainen tulevia kuukautisia varten. Toisella puolella oli peräti kolme seuralaista. Gyne täti tokasi että täällä toiminta näyttää erittäin hyvältä ja säännölliseltä, ja lisäsi että vaihdevuodet saattaa tulla vasta 8-10 vuoden kuluttua. Kirjoitti epikriisiin isoilla kirjaimilla EI VAADI HORMOONIHOITOA EIKÄ KYSE OLE VAIHDEVUOSISTA. Edellinen lääkäri diagnosoi tällaisen asian- vaihdevuodet- elokuussa ja oli määrännyt tuota hormoonilääkitystä.

Joten summa sumaarum oli 100 euron arvoista tietoa. Ei kaduta käynti. Saatin sitten vielä illalla miehen kanssa aikaan täsmäisku, kun munis ei kerran ollut vielä puhjennut. Jotenkin mieleni rauhoittui ,ei tässä mitään kauheata kiirettä vielä ole. Olihan siellä vielä 4 kiertoa varten munasoluja.
Ei sitä tietenkään kauhean vanhana lapsia ehdoin tahdoin halua saada, mutta vielä on hetken verran aikaa.

Laskeskelin että tänään olisi kp 22-23 ja piina viikko käsillä. Viikon verran on vauvakuume ollut täysin poissa mielestä eikä piinaviikko varmaan muuta tilannetta, kun kerran on niin rauhallinen mieli tuon kehon toimivuudesta tällä hetkellä.

Kauheasti omaan napaan tujottelua, oisko itserakkautta ja itseriittoisuutta ilmassa? Mutta tasapuolisesti kaikille niitä plussia kehään +++++ napatkaa niitä sylin täydeltä.

Ja vapunviettoon kaikille rauhallista mieltä.


:heart: mimmimamma :heart: <br><br>
 
Mukavaista vappua kaikille meille!! Kylmissä fiilingeissä mennään, vaan eipäs tuo paljoa haittaa, kun kotona lapsukaiset sairastelevat... mihinkään ei siis mennä.

Meillä täällä miehen kanssa oli mukava keskustelu eilen illalla...oli sitä mieltä, että tätä vauvelijuttua pitäis nyt alkaa tosissaan yrittään :))) ! Meinasin penkiltä pudota...JOO, mulle sopii!!!

Tuosta otollisimmasta päivästä, meinaan kun touhis aikaisemmin sitä pohdiskeli...oon joskus lukenut, että muutama päivä ENNEN ovishuippua olis oikeen hyvä mahis. Mene ja tiedä, meillä ainakin on aina tärpännyt about 3-4 päivää ennen ovista (ovis oireilee meikäläisellä aina aika kivuliaasti)... :).

Mut ei muuta kuin tsemppiä kaikille vapun juhlintaan (kuka sitä mitenkin juhlii). PLUSSATUULET KEHIIN!!! :))
 
Juu, kylmää riittää täälläkin. Tuulee siis aivan mahdottomasti niin et luohin ja ytimiin asti tunkee, vaik aurinko kylläkin paistaa. :whistle: :D

No, vaan eipä haitaksi ole vaikka on ilma tuollainen sillä kotosalla kuitenkin vappua vietellään, kun otetiin vähän niin kuin varaslähtö "ilonpidolle" ja käytiin ulkona syömässä jo lauantaina. Sillä me ollaan nyt pikkuperheellä koolla oltu perjantai-illasta ja huomenna iltapuolella ollaan jälleen kaikki koolla. Elikkä olemme täällä saaneet hiukan rauhallisemmissa olosuhteissa olla. ;)

Vaan kyl tuli tuossa eilen sellanen olo jotta jätän nyt kaikki ylimääräiset raskautumis toiveet/haaveet tuonne taka-alalle. Sillä ihan oikeasta on alkanut niin nyppimään kun ei mitään tapahdu vaik kuin täsmäiskuja yritetään harrastaa. :( :kieh: Elikkä mulle tuli sellanen masentunolotila ja samalla tuumasin jotta olkoot, kun ei kerran ole luonto meille lisää jälkikasvua suunitellut niin miksi väkisin yrittämään.
Tuosta olosta johtuen en ole tännekään kirjoitellut sitten torstain vaikka olenkin teidän kuulumisenne käynyt lukemassa päivittäin. :(

Joo ja tänä aamuna kun heräilin ja kuopus nukkui välissämme meidän parisängyllä niin meinasin; Jotta siinäpähän nukkuu kun ei ole tuo ukko muutoinkaan liiemmin yrittänyt lähennellä aikoihin. En meinaan illalla "jaksanut" kuopusta siirellä omaan sänkyynsä nukkumaan :/ (Niin kuin en munena muunakaan iltana.)
ÖH, minua on lkanut siis sekin tympimään oikeen toden teolla kun ei ukko aloitteita voi tehdä vaan kaikki kammari-puuhat on minun "kerjäiltävä". :kieh: :(

Hoh hoh, joo masis tainnut vallata touhiksen mielen kun näin kirjoittelen. :headwall: :'(
Totta niin on jotenkin niin pahuksen tylsistynyt ja yksinäinen olo.

No, ehkäpä tuota sitten piristyy jos ilmat lämpiää ja löytyis uusia mukavia tekemisiä. Ukollekin tuossa muuten yks päivä vihjaisin jotta voitaisko taas ottaa tavaksi käydä edes muutamana päivänä viikossa kahden lenkillä. Tuo kahden lenkkeily oli meillä aikoinaan jo tavaksi tullut "ilta-puhde". Vaan nyt ovat vallan jääneet lenkkeilyt tekemättä tai jos on menty niin on kuopus ollut mukanamme.

-touhis- kaikki toiveet menettäneenä puhdiskelee syntyjä syviä plussia viskellen, valmistautuen kauppareissulle kuopuksen kanssa. (Täytyisiköhän kaivaa toppatakki päälle jotta tarkenee?????) :LOL: :kieh:

++++++++++ :wave: :wave: :wave:

ps. hämy Tervehdys mukavaa lukea tuollaisia uutisia, samoin kuin mimmimammakin positiivisia kuulumisia.
 
Moikka!


Pitääpäs jotain naputella, ettei ihan unohdu. Siellä oli käynyt porukkaa, pitkästä aikaa "ilmoittautumassa". Kiva lukea kuulumisia
=) .

Täällä pähkäilen varmasti miltei yhtä melankolisissa tunnelmissa kuin touhis. Koko eilisen päivän siivosin, ties mistä sain sellaisen puuskan. Ehkä sitten lähestyvät väripäivät aiheutti hormoonimyrskyllään moisen kohtauksen. Tänään olo ollut niin ryytynyt, ja väsynyt. Liekö sitten eilinen siivousurakka käynyt voimille, vai lähestyvä "auto" joka kurvaa ihan varmasti näille nurkille.

Jotenkin mennyt maku noihin täsmäiskuihin, kun pitää miettiä tuota raskautumista niin hanakasti. Ja touhis tiedän tunteen kun tuntuu että on aina itse vonkaamassa. Mä olen aina välillä ajatellut, ettei mies kerkiä kun mä olen niin ahkera. Mutta mietin yks päivä syntyjä syviä, ja aattelin että voisi olla pieni tauko paikallaan. Näin ei kumpikaan menettäis kasvojaan, eikä syntyisi sellaista kyräilyä ja jännitettä.

Mutta mutta kovin on olo sellainen, että ruokakaappi on kovinkin kutsunut. Onko sitten lohtusyömistä, vaiko kierrospäivä ensimmäinen pamahtaa huomenna. Merkit ainakin on ilmassa.

Mutta plussat puhallan ennenkuin käyn ruokakomerolla jotain napsimassa. Ja ajattelin et ensiviikolla ryhdistäydyn ja otan itseäni niskasta kiinni. Aloitan ton vesijuoksun ainakin 3 krt viikossa, just sopivan kiva liikuntamuoto. Ja kävelyä lisää, ja ehkä jokin paastokuuri. Vois vaikka piristää mieltä, ja tiedä vaikka kuinka olis apua tähän projektiin.


:whistle: :whistle: :whistle: +++++


:wave: :wave: :wave:
 
Heips! Vapun viettohon palailtiin mökiltä, joten ilmoittaudun remmiin TAAS! :( Tein testin perjantaina aamulla ja sain hailukan positiivisen viivan. Ilo ei ehtinyt nousta pintaan vaan ajattelin, että teen sitten uusinta testin vapun jälkeen. EI TARTTE ENÄÄ... :ashamed:
Lauantaina alkoi vuoto ja sitä on sitten tullut ja reilusti saavista kaataen. Kuumeilua ja tisut paisuksissa vielä eli, taisi se sitten hipaista, kun ilmeisesti raskaustestiin hailean tuloksen sain. Eli kp3/28-38 nyt sitten menoillaan ja kunhan vuoto loppuu pitäis kait tehdä varmiste testi.. mutta enpä jaksa! Niin ja lisäksi sain tähän kaupanpäälle taas kivan migreenin. :headwall: :(
Ei auta, kuin etiäpäin vaan! Vappuja kaikille! :wave:
 
Heippa!


Mantanalle oikein paljon tsemppiä ja jaksuja. Tosi ikävä oli lukea sun hailakasta viivasta, ja vuotojen alkamisesta. Nuot aina pysäyttää ja saa miettimään, että mitä kehossa oikein tapahtuu ja on tapahtunut.
:hug: :hug:

Täällä itse menen flunssaisissa merkeissä, tai oikein tiedä onko flunssaakaan. Mittari näytti 37,5, ja olo on sitten niin väsynyt että. Perhe tuossa kyllä on tasaisesti sairastellut, mutta innoissani aloin laskemaan noita kierrospäiviä, ja ensmaanantaina pitäis sitten varautua taas vuotoihin. Mutta tänään rinnat paukahti kipeäksi. Hölmönä täällä ajattelen, ja salaa toivon että kaikki outo merkkais jotain muutakin. Välillä paleltaa ja sitten on taas armoton hiki. Ja aivan outo oire ollut, että naama on kukkinut viime päivinä, ja muuttunut jotenkin rasvaiseksi kun yleensä mulla on tosi kuiva iho. Hiukset samaten roikkuu rasvaisena jo seuraavana päivänä pesun jälkeen. Toiveajattelua tiedä sitten, mutta huomaan taas ettei sitä tälle haaveilulle ja kehon tarkkailulle mitään mahda ;) .

Vappua on vietetty, pallot puhallettu, simat juotu ja eilen paistettiin munkkeja. Ilmakin ollut tosi lämmin, mitä nyt viileä tuuli puhaltelee. Huomenna taas arki alkaa, ja koulut ja työt siinä samalla.

Eipä sitä niin vapaata, että kotitöistä voisi laistaa. Eli pyykkiä pyörittelen ja odottelen että kuivumaan sais laitettua. Muutama päivä sitten kun suursiivosin, niin tuntuu ettei mitään olis tehnytkään. Vaatteita olen keräillyt pois, noita talvisempia, ja aina niitä lisää putkahtelee. Joskus tuntuu niin turhauttavalta, kun se on sellaista loputonta, ettei se työn jälki kauaa säily. Mutta lähden tästä nyt imuroimaan, ja komentamaan lapsosia siivoamaan huoneitaan. Mutta plussatuulia kaikille.

:whistle: :whistle: :whistle: +++


:wave: :wave: :wave:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 12:24 sinitär 1 kirjoitti:
Eipä sitä niin vapaata, että kotitöistä voisi laistaa. Eli pyykkiä pyörittelen ja odottelen että kuivumaan sais laitettua. Muutama päivä sitten kun suursiivosin, niin tuntuu ettei mitään olis tehnytkään. Vaatteita olen keräillyt pois, noita talvisempia, ja aina niitä lisää putkahtelee. Joskus tuntuu niin turhauttavalta, kun se on sellaista loputonta, ettei se työn jälki kauaa säily. Mutta lähden tästä nyt imuroimaan, ja komentamaan lapsosia siivoamaan huoneitaan. Mutta plussatuulia kaikille.
Huomenta!

Se on taas arki aloitetu juhlinnan jälkeen. Vaan kylläpäs olivat nuo sinittären aatokset kuin omiani. Sillä myös minuun iski tuossa menneenä sunnuntaina tuo kumma "tauti" nimeltään siivousvimma. Siivosin nimittäin koko huushollin ylhäältä alas asiti ja siinä sivussa vaihtui lakanatkin sänkyihin, joten pyykkiä se minäkin eilen pyörittelin koneellisen jos toisenkin. :whistle: Niin et se siitä vapaasta ja pyhäpäivästä.

Vaan kylmää täällä piisaa edelleen nyt aamusella sadellut jopa hiljaksiin räntää. :eek: :( Niin et oliskohan kaiveltava talvikamppeet takaisin käyttöön, juuri kun olen ne ennättänyt pestä ja säilöä kesäksi pois kaapeista ja naulakoista tilaa viemästä. :headwall:
No, en kaivele talvikamppeita esille vaan harrastetaan sitä kuuluisaa kerrospukeutumista kesä hepeneillä niin ehkä tarjetaat siihen asti kun saapuu se kesä. :LOL:

Juu vaan nyt on lähdettävä noita koululaisia patistelemaan jotta ennättävät ajoissa opintielle lähteä.

Joten plussat huitelen ja lähden komennus puuhiin, sekä siinä sivussa valmistelemaan itseni ja kuopuksen kerholle lähtöön.

+++++++++ :wave: :wave: :wave:
 
TERVEHDYS TÄÄLTÄKIN......

Onneksi on nuo vapun tohinat ohi,,,ja arki taas painaa päälle... \|O

Mantanalle ISOT :hug: ....minäkin taas jännään kun kierto on "jo" 29/28, että pitäs tänään testi ostaa...mutta muistelin sitten että viimeksikin meni päivän pari yli,,,että jos malttaisi säästää senkin rahan... :ashamed:

Pientä flunssaa on tääläkin podettu, ja kauhea vahtiminen koko ajan tolle nuorisolle on, että laittavat tarpeeksi päälle...ulkona EI ole LÄMMIN vaikka aurinko paistaisikin... :kieh: Nyt pitäisi lähteä kylille kuopuksen kanssa asioille...ja saa nähdä sitten "tarttuuko" se testi mukaan ;) ...

Aika jännä oli vappuna, kun isäntä oli vähän vappu juomaa maistanut, niin "uskalsin" ottaa varovaisesti vauva-asian puheeksi...niin yllätyinpä taas, miten innoissaan hän oli asiasta =) ...mutta mennään nyt päivä kerrallaan eteen päin...Nyt pukemaan ja ulos...palailen jos ehdin sen testin vaikka tänään tekemään...ellei täti ehdi ensin...

Mutta Plussia edelleen kaikille :wave: :wave: :wave:
 
Heissan!

ebony Jokos on testi jostain mukaan lähtenyt, entä testaillut? Täällä minä jännään puolestasi jotta jokos se plussa löytyisi. :whistle: :p

Mul olo on jokseenkin sanoisinko kumma. Väliin on niin pahuksen turtunut joka ikiseen asiaan ja ukonkin pienimmätkin sanomiset ottaa päänuppiin. :kieh: ja siin sitten samalla ajatukset suuntaavat ties minne. :ashamed:
Väliin olo jotta kyllä se nyt ja sitten heti perään; ei se taaskaan kuitenkaan ole onnistunut.............. Tätärataa kun ajatukset juoksee niin pää on jatkuvasti jotenkin sekava. :/

Huhuuuuuuuuu.......... :headwall: :eek:

Joten ei siis mitään uutta, ellei nyt noit kummia matsan nipistyksiä niihin lueta. :whistle: :p

++++++++++ :wave: :wave: :wave:

viikonloppuja kaikille toivottelen. :wave:
 
Hepparallaa kaikki mammat :hug: :hug: :hug:

Tämä kamala nettipimento on vihdoin päättynyt ja uudessa asunnossa ollaan. Paketteja on vielä purkamatta reippaasti, mutta muuten on niin mukavaa ja rauhallista täällä :D Mä kylven koko ajan, kun on vihdoin tuo mahtava kylpyamme. Muutossa meinasi mennä hermot ja polvi taas kerran, mutta kyllä kannatti.

Tsemppiä myös mantanalle. Luin teidän kuulumisia tosi hätäisesti, mutta jotain sentään jäi mieleen tässä useamman viikon ajalta. Kiitos touhis ja nanni kannustuksista.

Voi toivotaan, että nämä kelit nyt lämpenee niinkuin on luvattu :snotty:

Plussia, plussia ja plussia! Nyt on mentävä syömään, kun olen suoraan hypänny koneelle töistä tultuani. Tässä kun oli kommellusta vaikka minkälaista asennuksen suhteen. Tässä taas lisää...kun ehditään.<br><br>
 
Huomenta kaikille ihanille mammoille
:D

Aurinko senkun paistaa ja houkuttelee aamukaffeelle terassille, mutta ensin imuri laulamaan.. Mies ja muksut on reissussa ja täällä on kertakaikkisen mukava rauha, mulla on siis viikonloppuvapaa vain itselleni! :LOL: Eilen pyörähdin ystäväni kanssa teatterissa ja tänään tulee toinen ystäväni pitemmästä matkasta, käymme jumpassa ja saunomme ja syömme, voihan se olla että illalla tulee kiusaus vaikka pistäytyä yli nelikymmpisten discossa :p ;) :whistle: Staying alive.. :whistle:

Älä nyt Aniliini siellä ammeessa vallan ruttuunnu! :D Onnea teille uuteen tupaan, mukava kuulla että teitte oikean valinnan asuntojen suhteen! Muillekin mammoille tsemppiä parisuhteeseen ja plussauksiin, mulla ovikset oli ja meni (aivan uskomatonta, miten selvät oviskivut on ollut tuon km:n jälkeen! Ei paljon tikkuja tarvita tunnistukseen..) ja viikon päästä piinapäiviä. Onneksi olen saanut lopetettua höyryämisen (se oli aika energiasyppö mulle.. :ashamed: ) ja tässä tosiaan mennään päivä kerrallaan nyt. Toisella muksulla tuntuu murkkuikä jo olevan ohi (ihanan rauhallinen lapsi, aah.. ;) ) ja toisella alkamassa, mitä vielä eteen tuokaan..

Aurinkoista päivää kaikille! :wave:

Ai niin, jos joku haluaa päivitellä noita etusivun tietoja, laittakaa vaikka yv:ä mulle, en aktiivisesti seuraa palstaa, joten saattaa mennä ohi jonkun päivitykset muuten.. :whistle:
 

Yhteistyössä