YLI 35-v KUUMEILIJAT :)

:LOL: Voihan perkules tätä "vanhuutta" kun se ei tule yksin :whistle:

Unohdin nimitäin Aniliinille voimia ja jaksamista lähetellä muuttoon sekä anopin hoivailuun.
( :headwall: Öhööööh olikos se muuten anppi joka oli itsensä loukannut vai joku muu lähisukulainen?)

Ai, mullako olisi vanhuudenvaivoja????? :LOL: EI suinkaan muuten vain unohtelen tai sitten on pirkuleen hyvä muisti vaan onnettoman lyhyt. :ashamed:

HEIPPA TAAS KAIKKI :wave:

Empä ole koneella käyny muutamaan päivään kun niin otti "pattiin" se tätylin tulo ...mutta onneksi oli tuo pääsiäinen tuossa niin oli paljon touhuttavaa lasten kanssa....että aika kului hupaisaan... ;)

Nyt kun tuli koneelle lukemaan teitin kuulumisia, niin huomasinkin että "voi juku", mullahan on jo kp 8 menossa :eek: ja kun en oikein itsekkään tiedä milloin mun ovis "oikeesti" on,,,niin enköhän kohta voisi taas alkaa kiusaan tota ukko kultaa tonne makkarin puolelle :saint: B) ...joo, että OIKEESTI piristy taas mieli...kun on taas vähän tämmöstä masennusta yrittanyt pukata...Kevät aurinko paistaa, ja kovasti olen ulkoillut lasten ja koirien kanssa...mutta kumminkin mieli on ollut maassa :ashamed: ...-ei kai vaan olis mitään kevätmasennus juttuja ?! -Ei meikäläisellä kyllä yleensä sellaisia ole ollut, mutta mistäs sitä tietää, kun välillä tuntuu että kaikki painaa päälle, vaikka miten yrittää kaikkensa ja ajatella positiivisesti... :headwall: :/

No jos vaikka tää kierron puoli väli piristäisi ;) ,,,vaikka tuossa jo ajattelinkin että eikö sitä vaavia sitten meille olekkaan tarkoitettu, kun ei ole tullakseen...Mutta touhis :heart: OIKEIN PALJON PLUSSA tuulia sinne.....tosi lupaavilta kuulostaa "oireesi" !!! Ja eikö ne plussat yleensä tulekkin juuri silloin, kun niitä juuri "vähiten" osaa odottaa...eli Sinullekin tulisi sitten opiskelut ja vaavi yhtä aikaa !?! No tule heti kertomaan kun olet testannut...miten olet nyt pystynyt olemaan testaamatta...onhan päiviäkin jo niin paljon ???!!!

No, nyt tuli jo ensimmäinen koululainen meillä koulusta, pitää ruokaa mennä lämmittämään mutta palaillaan !!! :wave: Minäkin tulen taas useimmin roikkumaan tänne kun tuo tätilykin häippäsi pois kiusaamasta =) B)

Heips, heips kaikille tasapuolisesti! Täällä on mukava käydä välillä lukaisemassa, jotta itsekin saa tsemppiä matkaansa! Kevät paistaa ja mieli on hyvä, mutta niinpä sitä alkaa jälleen miettiä miksi masu nipistelee ja on turvotusta, sekä pientä lämmönnousua jne. Pääsiäinen meni ja pupuiltua tuli, mutta kaippa sekin sitten meni taas epäkohtaan.. no pian on vappu ja pääsee uusiin yrityksiin! ;)
Tämä äipän pikkutytteli tuolla nukkuu söpösti ja on ollut tosi reipas... :'( =) Mahtavaa, kun 2v5kk ikäinen oppii ja on innoissaan itsekin! Meinaa meillä on kuivaksiopettelu meneillään ja hienosti on asia edennyt! Eikä ole enää tuttiakaan! =) :heart:
Äippä ja isi ovat ihan ihmeissään, kun neiti kasvaa ja pulputtaakin ihan kamalasti! Semmosta, mutta kaikille lähtee just nyt + + + + + + + + + + + + + + + + + + + :whistle: :whistle: :whistle: tuulia! ;)

Voi että kun jännät paikat tuolla touhiksella on meneillään. Työmatka takana eikä tietokoneelle ollut pääsyä muutamaan päivään. Enkai ole riippuvainen tästä palstasta ?! Nyt varpaat ja peukut pystyyn...pidähän meitä ajantasalla missä menään. Mikä muu loisi parempaa siilistä kun kunnon plussa touhikselle. Olet sen ansainnut. Äläkä mieti opiskeluja ja lasketun ajan aiheuttamaan katkosta opiskeluun. Vaaviprojekti kun taitaa olla tärkein ? Asioilla kun on tapana järjestyä.

plussat nyt kunnolla kehiin ++++++ ja halit tädin yllättäneille. Mullakin kohta kp 7 ja positiivinen mieli tulevasta kierrosta. En aio ovista tikuttaa vaan yritän miestä saada säännölllisesti vietyä tuonne makkarin puolelle puoleen väliin kiertoa asti.....sitten voi taas pitää taukoa. Naisellista ajattelua?

Siitä britannian lipusta touhis, sain sen muuten aikaiseksi lasipöytään, kun kuppi tippui kädestäni. Valitettavasti en saannut väriä siihen ristikkoon joka tuli lasipöytään...mutta yritys hyvä :headwall:

:heart: mimmimamma :heart: <br><br>

Huomenta!

:( Ei ole meille luoja jouluvaavia tarkoittanut, sillä täällä eletään nyt kp1:tä. :(
Elikkä en tiedä/ymmärrä millä kumman kulkupelillä tätyi tällä kertaa liikuskeli kun näikin pitkäks kierron venäytti. :headwall:
No, oli miten oli jos tätillä se lada ajoneuvona oli niin hitaasti saapui mut kerrasta sitten ovet ja ikkunat lennätti apposen avonaisiksi. Niin et nyt kyl tuntuu tuolla alamasulla melkoinen jomotus. :/

Vaan hyvä se näinkin on niin ei tarvii pohdiskella opintojen ja vaavin yhtälöä ainakaan neljään viikkoon. Vaan voi keskittyä nyt täysillä taas tuohon toiseen projektiin eli kilojen karisteluun joka myös mulla meneillään. :D Ja voisinpa vaik jollakin gynellä käväistä kun ei siit edellisest käynnist oikeen apuja ollut. :headwall:

Ai niin muuten tuli mieleeni jotta oliskohan voinut olla osa syynsä kierron venähtämiseen kun aloin tuos kp:n alkuvaiheilla napsia noit Jättihelokkiöljy kapseleita. :whistle: Muistelen nimitäin jostain lukeneeni et saatavat joillain henkilöillä laittaa hormonit vähän sekoamaan. :eek:

Mut mut ei muuta kuin jälleen uusia kujeita kehottelemään seuraavaa otollista jaksoa ajatellen. Vois ehkä taas kerran kokeilla tuota oviksen tikutteluakin vaik eihän siitäkään ole apuja ollut. (Tällä kierrol ei muuten tikutellut.)

Mut nyt päivän puuhiin ja plussat lentoon.

++++++++ :wave: :wave: :wave:

ps. Mukavaa viikonvaihdetta kaikille, muistakaa ulkoilla. :D

Tsemppiä tuohu tenava :hug: ja päivänlilja :hug: ja kaikki muutkin teille paljon :hug: ja eikun uuttaa kehään, sekä piiiiiitkälle lenkille!! Hanimani tervetuloa joukkoon!!! Mukavaa viikonloppua kaikille ja + + + + + + + + lähetystä!!!! Ja odottaa täällä myös tuota "tätyliä" positiivisen pessimistisellä asenteella!! ;) =) :wave: <br><br>

HUOMENIA !!!!!!

Voi Touhis :hug: , minäkin niin jännitin puolestasi, että piti saada äkkiä lapset kouluun että pääse koneelle...mutta tällästä tää on...tuntuu ihan että kun osais TOTAALISESTI "lakata odottamasta" sitä plussaa, niin varmaan tärppäis ;) ...Minä nimittäin tein nyt tradikaali tempun ja oikeasti varasin sen kirppispöydän ja meinaan myydä nuo kaikki "vaavi kamat"...siis sitterit, rintareput, jumppalelut ym. :headwall: Kun on tuo varasto niin täynnä jo kaikkea, ja uutta tavaraa pukkaa koko ajan,,,niin jostain on pakko luopua...Se on sitten korkeamman tahto, jos sitten tärpääkin, niin on ostettava uudet tarvikkeet ;) B) !!! Ei vaisinkaan, pakko yrittää ajatella jotain muuta, ja alkaa raivaamaan paikkoja kesää kohti...( En minä tietenkään myy nuita yhdistelmä vaunuja, kun olen ne uutena kuopukselle ostanut ;) )...eli joku kipinä kumminkin vielä elää !!!

Tuo laihtutus on minullakin nyt kipinänä, ja ihanaa kun on luvannut taas lämpösempää, niin on parempi ulkoilla B) ...Ilman että tarvii heti pelätä vilustuvansa kun vähä enemmän reippailee :D =) ...

Mutta pirteää viikonlopun odotusta KAIKILLE ja pidetään lippu korkealla !!!
...ja edelleen +++++:ia kehiin... :heart: :heart: :heart: ...ainakin salaa mielessämme !!!!!!!!!!!! =) ;) =) <br><br>

Viikonloppuiloja teille kaikille tässä nettipimennon aattona :p Tsemppiä tässä kyllä kaivataankin, kiitos vain, tämän kaaoksen kanssa. Kämppä on kuin pommin jäljiltä ja huomenna alkaa kantaminen.

Taistelumieltä taas uudestaan touhis ja kaikki muutkin tätivierailun piinaamat naishenkilöt. Tänne tuon tyypin pitäisi ehkä hortoilla ensi viikon alussa. Vaan jospa ei osaisi lainkaan sinne uuteen osoitteeseen :kieh: :kieh: :kieh:

Plussia :p

Heissulivei kaikille! :wave:

Halit tädin vastaanottaneille ja Aniliinille voimia muuttoon!! Sisua se kysyy!! Meillä taas rannalle kamala kuume päällä, tässä lähellä on myynnissä yksi aivan ihanainen talo järven rannalla rantasaunoineen ja muine herkkuineen, ei tarvittaisi enää kesämökkiä, ei.. kävimme jo tarjouksen vääntämässä, tunnustan.. :ashamed: Kassellaan nyt kuinka käy, pyynti talossa on aika huikea, mutta eihän se ole hullu joka pyytää, vaan se joka liikaa tarjoaa.. pitäkää peukkuja!!

Vaaviasiaa en oikeastaan enää kuumeile, tulee jos on tullakseen, mutta toivoa en enää uskalla.. niin monta kertaa tullut petyttyä. Täti on tulossa taas viikon sisään, finnin ilmaantuminen poskeen paljasti Porschen jo.. ;) Mua ei niin vaan huijailla..

Tsemppiä teille kaikille eloon ja oloon ja parisuhteeseen!!! :wave: =)

Huomenta mammat!

:wave: Tervehdys nanni mukavaa kuulla sinustakin, sillä minä jo tuossa ennätin itsekseni miettiä jotta mitä mahtaa sulle kuulua. :headwall: :D
Vaan jännää :D se on elo siellä ainakin tuon taloasian tiimoilta jälleen vaikka ei sinnekään vaavia näy. :/
No, vaan niin kuin varmaan huomasit niin ei vaavia tännekään ole annettu, liekö annetaankaan. :(

No omaa (.)

Masentunein/stressaantunein mielin täällä viikkoon lähden, kun ei ota sujuakseen tämän talon teinien ja ukko-kultani yhteis-elo=>atomipommit senkuin räjähtelevät niin et itse jo alan pelon sekaisin miettein heti aamusella miettiä; jotta mitä mahtaa päivä tuoda tullessaan.

Eikä muuten tunnu tämä meitin parisuhde-elämäkään olevan parhaalla mahdollisella mallillaan, ei. :(
Minä tahdon vaavia niin et en muuta osaa enään ajatellakaan vaik kuin yritän muuta ajateltavaa/mietitävää itselleni löytää. :kieh: Opiskelut, työt jne.
Tiedän toki et ei tilanetta paranna tämä oma oloni sen suhteen et olis otolliset olosuhteen vaavin alulle. Ei, ei totisesti olosuhteet ole hyvät kun omaolo on mitä on ja ei parisuhdekaan tunnu olevan oikeilla raiteilla.
Niin no tai ainakin minusta siltä näyttää/tuntuu et ei tuo ukko oikeen minua lähesty siinä mielessä/suhteessa kuin toivoisin/haluaisin. :headwall: Ei tee siis aloiteita ukko seksin ja läheisyyden suhteen vaan kaikki aloitteet on jääneet minun varaan. Vaikka tuntuu ukko sitten kuitenkin mukaan lähtevän ja jopa nauttivankin. :eek: Mut tilanteesta johtuen on alkanut tuntua todellakin siltä et koko vaavi-asia on kokonaan minun varassani ja siinä samalla sitten alkanut tuntua tuo seksikin pelkältä "työltä", pakolta, yritämiseltä ja tavalta, siitä puuttuu se jokin. :headwall: Toki lopputuloksena on kumminkin hyvä olo/mieli, mut silti harmittaa et ei ukko tee aloiteita.
Eikä auta vaik kuin olen asiasta ukolle huomautanut. Jotenka meitin mitkä on hänen mietteensä vaavin suhteen haluaako/eikö halua, kun ei häneltä vastauksia saa. Ei muuten ole ukko vastanut siihen s-postiinikaan jonka jo aikoja sitten sepittelin. :headwall: Niin et ei ole helppoa tietää mitä toinen ajattelee/miettii kun ei hän puhu/kirjoita eikä minulla ole kristallipalloa tai ennustajanlahjoja.

Juu eikä kyllä ota onnistuakseen tämä minun toinenkaan projektini eli kilojen karistelu, kun syön suruuni/harmiini/ yksinäisyyteeni jne=>olen siis mitä suurimmassa määrin tunne-syöjä. :headwall: :/ :(
Joka ikinen maanantai päätän jotta nyt otan itsenäni niskasta kiinni ja pidän itseni aisoissa. Vaan annas olla kun mennään kohti loppuviikkoa niin joka kerran totean; ei onnistunut taaskaan tuo herkkujen nauttiminen kohtuudella. :'( En siis ole missään vaiheessa kokonaan itseltäni herkutelua kieltänyt, mutta huomatavasti pitäisi osata sitä vähentää. Sillä totuushan on jotta jos ylipainoa on runsaasti niin saataa se olla yhtenä vaikeuttajana raskaaksi tuloon. Juu ja kyllähän se tuo stressikin on tunnetusti hyvä "ehkäisy" keino. :\|
Mut se kuulkaas sisaret on varmaa et en usko iän olevan niinkään suuren vaikutajan kuin kaiken muun. Sillä onhan sitä maailmalta saatu kuulla/lukea iäkkäämmisstäkin onnellisista odotajista kuin me. ;)

-tuohis- tahtoo vauvan!!!!!!!!! :eek: :eek: :eek:
Mut missä vika kun ei onnistu vaik kuin osuttaa tärppipäiville ja muuallekin nuo kammaripuuhat. :headwall: Sekä lisäks ahtaa itseensä jos mitä vitamiiniä ja "rohtoa" joiden pitäisi olla avuksi. Niin ja ne ovistestitkin viel kaiken päälle.

Mietteisään plussat lähettelin jos jollekin luoja niitä antaisi.

+++++++++ :whistle: :whistle: :whistle:

Ps. Tuli muuten mieleeni jotta saattoi täällä tällä kertaa ns. varhainen km. Meinaan kun tuli silloin vuodon alkupäivinä sellainen isohko klöntti pyttyyn pisulla käydessä . (se oikeen lopsahti pudotessaan ja ylös noustessa huomasin jotta pytynpohjalla oli "kiinteä" möykky) ja oli niitä melko selkeitä oireitakin. :( :headwall: ) Oliko se möykky sitten pelkkää hyytynyttä verta vai jotain muutakin sitä en tiedä/tutkinut.

Heipsistä B) .

Aurinko paistaa ja linnut laulaa, ja kroppa huutaa armoa villatakin alla. Eikä sitä osaa vielä pukeutua kesäisesti, kun vanhat luut palelevat :LOL: . Oikeesti tuntuu ettei vaatekaapista löydy mitään päälle. Ja olen sitä tyyppiä etten osaa itselleni mitään ostaa, kun enempi ihmettelen noita muksujen tarvikkeita, kun tuntuu että yks ja toinen tarttee koko ajan jotain.

Ajattelin että jos viisi kiloo lähtis, niin tää mamma sujahtais heti shoppailemaan. Ja taitaa se niin olla, että täällä toinenkin mamma -touhiksen- lisäksi harrastaa tuota lohtusyömistä, vaikka maanantaina aina lupaan aloittaa sen "uuden elämän", niin loppuviikkoa kohden ne lupaukset kummasti unohtuu.

Kävellä yritän paljon päivän mittaan, että edes jotain liikuntaa sais, ja tahdinhan siinä voi itse määrätä.

Lukasisin taas niin pikaiseen, mutta oli siellä käynyt mammoja jotka ovat luurailleet hetken poissa. Että tänne nyt vaan kun kevätkin tulee niin haaveet voimistuu, ainakin meikäläisellä. Onnistumiset vähän niin ja näin, mutta tuovatkin sitten jännitystä elämään.

Täällä meillä oli taas viikonloppu sellaista kissa hiiri kyräilyä. Tuntuu että aina olen jollain törmäyskurssilla tuon miehen kanssa. Liekö meistä jompikumpi tulossa vanhaksi ;) . Mies tokaisi tuossa yhtenä päivänä, että ollaan kuin vanha pariskunta missä akka koko ajan motkottaa miehelle. Joo-o niin se taitaa olla. Mä olen ollut aina sellainen tempperamenttinen kälättäjä, ja mies taas rauhallisempi. Ja aina mä toivoin nuorempana ettei musta tulis sellaista nalkuttajaa. Siitäkin tavasta yritän päästä, mutta huonolla menestyksellä.

Eipä tässä muuta kuin että "rätit" on taas nurkkaan heitetty, ja oviksen metsästys alkaa. Pitääpähän tää viikko taas vireenä ja viriilinä, harmi vain että miehellä noita 12 tuntisia työpäiviä, ettei ihan iskussa enää kotiuduttuaan ole. Syöhän se miestä tuo fyysinen työ. Ja kun työstä se toinenkin "homma" joskus käy, niin voipi olla ettei naisellinen viehätysvoima riitä :LOL: :LOL: . Ja kun aamusella heräilee tuossa 5-6 aikaan, niin siinä kovin ennätä noita pikaisia. Joopa joo, taidanpa poistua hassutuksineni ja viedä tuon koiran jaloittelemaan.

Keväisiä säitä ja plussakelejä =) .

:whistle: :whistle: :whistle: +++++++

:wave: :wave: :wave:

HUOMENTA MAMMAT !!!!!! =)

Kävin tuossa eilen niin pikaiseen koneella että ehdin lukea vain teitin kuulumiset....nyt oli pakko istahtaa hetkeksi uudelleen ;) ...

Minä äsken kanssa laskin päivät niin sehän on jo kp. 13 eli taitaa olla se puoli väli kohta paikallaan..siis kierrosta...Kyllähän tuossa viikonloppuna oli aikaa vähän makuuhuoneessa puuhastella mutta nyt taas viikolla kun sänkyyn pääsee ja pienimmän saa nukkumaan,,,niin on itsekkin unessa \|O ,,,eli pitäisi varmaan vähän "skarpata" ;) ...Ukkokin tuossa juuri eilen valitteli selkä kipua, niin minä heti "vitsinä" kauhistelin, että voi ei, mitenkäs me nyt voidaan mitää touhuta jos noin kipeä olet :LOL: ...ei kun buranaa huuleen ja peiton alle :kieh: :D ...

Voi ei, miten levotonta jo aamusta B) ,,,tosi ihanat ilmat ollut,,,,minä olen ollut ulkona aamusta iltaan...touhunnut lasten ja koirien kanssa, haravoinnut, leikannut pensaita, pyöräillyt, rullistellut :D , ym..ym.. Kauhea kiire nauttimaan auringosta kun heti ajattelee että kumminkin huomenna on kylmä ja sataa =) ...olenko nyt sit optimisti vai pessimisti,,,mutta aika on mennyt hujaten taas...ja ihan hyvä toisaalta se kun sitten huomaa taas että näinhän se viikko on taas mennyt...

Tuosta parisuhteesta vielä se,,,että huomasin minäkin nyt kun ukko OLI koko viikonlopun kotona, niin kyllä se heti vähän kireemmäksi meni...siis kun koko ajan naamatusten oltiin...minä jo sanoinkin että voisit sinne töihin jo lähteä kun koko ajan komenteli ja äksyili minulle vaikka miten passasin sitä :kieh: !!! -no ikävähän sitä sitten heti tulisi :heart: jos toinen viikonloputkin töissä olisi...Tämmöstä täällä... :xmas:

Nyt täytyy taas mennä aamua jatkamaan, ja viemään nuo karvakuonot ulos ja sitten asioille kuopuksen kanssa...

+++++:ia KAIKILLE !!!!!!!!! :heart: :heart: :heart: <br><br>

Jaahas päivää mammat!

Täällä taas jälleen kerran koneella notkun ja samalla mietin jotta millä ihmeen poppaskonstilla sais kerätyt ylimääräiset kilot heti-nyt-juts pois. :headwall: :kieh: Oliskohan apuja rasvaimusta vai pitäskö suunnata kallonkutistajan pakeille vai olisko sitenkin kirurkinveitsi se tehokkain...... :headwall: :whistle:
Hiitsiii kun tympii ylikilot ja omaolo.
Tää omaolo tympii jo siinä määrin et eilen kävelin luontaistuotekauppaan ja epätoivoissani turvauduin ruusunjuuriuutteeseen ja parisuhde-elämää virkistäviin tuotteisiin. :eek: Vaik tiiä nyt onko noista sen kummempia apuja kun ei ole auttaneet sinkit, kromit, b-vitamiinit, monivitamiinit, ananas-puristeet kuin kalanmaksaöljyt tai jättihelokkiöljykään. Ei niin kilojen karisteluun kuin raskautumiseenkaan. :'(

Niin et minnekähän sitä seuraavaksi nenänsä suuntaisi apua hakemaan kiloihin ja vaavin saantiin? Olisikohan se seuraava etappi tosiaankin tuo kallonkutistaja vai homeopaatti tai jokin muu terapia. :headwall: :headwall: :headwall:

:LOL: :LOL: Ai että minullako epätoivoinen olotila. :kieh: :kieh:

Ei suinkaan, ei, muuten vain tahtoo kaiken nyt just ja heti. \|O

Joo joo ja tuon ukonkin voisin passittaa joksikin aikaa muualle tai siten itse lähteä hetkeksi livohkaan, (ei kuitenkaan eri osoiteisiin tärppipäivillä :p ;) :LOL: ) kun täällä nokatusten ollaan 24h/vrk niin johan se alkaa toisen naamari toisinaan vähemästäkin niitä ei toivotuja kipinöitä sinkoilla. Siis nuo kipinät eivät ole mitään sellasii rakkauden signaaleja vaan varoituksia uhkaavasta "sotatilasta".
Vaan toisaalta olen kyl sitäkin miettinyt jotta oliskohan parisuhteeseen ja sen "elvyttämiseen" apuja jostain mitä tekisimme ukon kanssa kahden, siis silleen et ei olis edes tuo kuopus läsnä. Mut mitä se olis? Siinä se vaikeus eteen tuleekin, kun ukko ei ota tippaakaan ja minä voisin lasin pari vaik nautiakkin (ukko ei kyl parii lasii multa kiellä,mut ei välttämättä siitä pidäkään). Eikä ukko pidä ravintoloista missään muodossa, ei tanssimisesta, ei kylpylöistä, ei hotelleista, ei laivalomista, sukuloineista, jne.
Teltailemaan/retkeilemään luontoon hän kyllä olis menossa vaikka heti, mut sinnekin hän taitas lähteä mieluiten yksinään.
Teatteriin ukon kyl vois saada lähtemään, mut se taas ei ole minun mielestäni sellainen paikka jossa vois keskityä kumppaniinsa ja hänen läsnäoloon. Siellä kun kuitenkin seuraa itse näytöstä enemmän kuin muuta.
Hmmmmmmmm......... ja onhan tässä sitten vaikeus löytää tuolle kuopukselle peräänkatsoja (isommat kyl hoituu kun voivat isälleen suunnata) kun ei tuttuja tai sukulaisia ole lähiseudulla. Joten hoida tässä nyt sitten parisuhdetta. :/

Joo ja taas mietin noit sotasuunitelmia valmiiksi noiden tärppipäivienkin varalle. Meillä kun kaikki kammarinvarauksetkin on suuniteltava, et ei pääse kesken kukaan/mikään yllätämään. :p :whistle: Ja kieltämättä tääkin jatkuva suunitteleminen ottaa jo pattiin->niin et ei osaa/voi täysillä vallatomaksi itseään päästää, (niin kuin silloin ennen kuopusta jolloin saimme olla noin joka toinen viikonloppu kahden) vaan on kokoajan puuhastulejenkin aikaan varuillaan.
:LOL: :p Ai, minäkö kaipaan niitä vanhoja hyviä aikoja ennen kuopusta? Juu kyl osin kaipaan mut osin en sillä nyt on niin niin moni silloin vaikeasti ollut asia kuitenkin paremmin päin.

Vaan nyt on lopeteltava nämä mietteet tältä erää ja ryhdyttävä arjenrutiineja suorittamaan (=ruuanlaitoa ja kuopuksen passausta).

+++++++++++ :wave: :wave: :wave:

Aurinkoisia päiviä.

Siellä oli "langoilla" käynyt Ebony ja touhis.

Ebony siellä jutusteli noista miehistä samaa, mitä itse ajattelen. Että viikonloppuna kun niiden kanssa on nokakkain, niin johan siitä törmäyskurssi tulee. Erikseen ole hyvä, muttei aina yhdessäkään, ja ne kipinät ei tosiaan aina ole lemmenleiskahduksia. Oikein kauhulla odottelen kesää ja lomia, täytyy varmana keksiä paljon omaa puuhaa ettei aina nökötetä yhdessä.

Ja tosi hassua kun tuota yhdessä nököttelyä ajattelee, niin se muuttuu silloin mukavaksi yhdenoloksi ja vapaa-ajaksi kun lapset ei pörrää nurkissa. Tai hiukan mennään ulos tuulettumaan. Että touhis kun siellä kirjoitteli, että minne sitä menis ja mitä tekis. Noita samoja olen itse myös ajatellut, mutta kun ei koskaan tunnu olevan sopivia hetkiä. Ja mun vaatimattomaan yhdessäistuttuun iltaan kuuluis et ensin jossain käytäis syömässä, ja sitten hiukan jossain lasillisella, ja ajoissa kotiin, ja sitten olis tyyli vapaa ;) :p :heart: , ja olis kiva relata vaan kahdestaan. Mut eiköhän se vielä tän vuoden puolella onnistu, luulisin :LOL: .

Noita vitamiinirohtoja on tullut itsekkin kannettua selkä väärällään kotiin. Milloin ihan omaan väsymykseen, ja muita vireyttä antavaa parisuhteeseen, että on sinne kauppoihin euro poikineen vierinyt. Että kyllä tää vauvaprojekti jo käy kukkaron päälle, että mielellään niitä tuloksiakin sais jo syntyä.

Ja kilojen kanssa täällä myös tuskailen. Mutta kun kaikki kaloripitoinen niin kovin houkuttaa, ainakin sitten tulee lohtusyötyä kun huomaa että kierto mennyt, ja toinen alkaa. Olen sitten reippaasti koittanut pistää jalkaa toisen eteen ja kävellä noita kaloreita pois. Pitäis virittää tuo uimaharrastus, ja mennä koettamaan sitä vesijuoksua. Kuntosalitkin houkuttelis, mut ne on vain niin tyyriitä. Tai että täytyis ostaa se kausikortti, ja sitten menis rahat hukkaan jos siellä ei innosta enää käydä. Kun siitä tulis sellainen pakkorituaali, niin into vois heiketä.

Mutta lähden tästä nyt kuopusta hakemaan kotiin, ja sitten me leivotaan pullaa ja sämpylää, niin tuntee että taas olis jotain tehnyt. Huomenna pitäis siivota, kun kämppä täynnä villakoiria ja ties mitä roskaa. Pesukone laulaa ja pyykkejäkin pitäis koko armas päivä pestä. Ikkunatkin pitäis pestä, mutta ei nappaa yhtään ei. Liekö kevätväsymystä vai mitä, mutta siirrän aina, että jospas sitten ensviikolla.

Mutta puhaltelen noita plussia jos siellä olis oviksia liikkeellä tällä viikolla. ottakaahan kiinni =) .

:whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: ++++++

:wave: :wave: :wave: :wave: :wave:

Alku yötä!

Voihan rasvahapot ja hivenaineet :eek: :/
Siinäkö olisi selitys meille kaikille miksi ei vauvoja meille kuulu? :headwall: :headwall: :whistle:

Siis juu kävin tuossa iltasella Terveysiltamissa jotka oli järjestänyt Biolääketieteen klinkka ja sen kannattajat.
Vaan kyl tuli lähes joka asiaan ja sairauteen (nivelrikko, keliakia, oppimis ongelmat, allergiat jne.) sekä niiden ehkäisyyn vastauksena entsyymitasapaino kuntoon ja siihenhän auttavat rasvahapot ja hivenainemuutosten korjaus. Jotenka taittaa olla tytöt niin et nyt rynnitään joukolla heti huomenissa hivenainetestiin. Vai mitäs tuumaatte????? :D :D :D

Hei, ei vaan mä olen nyt ihan tosissani jotta pitäiskös tuo edellinen kokeilla, kun olen äidiltänikin kuullut jota hänellä ei ole hivenaineet aihavan kohdillaan (on tutkituttanut).

Vaan arvatkaas mikä minut tuolla "luennolla" yllätti? :eek: No, se et kalanmaksaöljy ei olekaan aina hyvästä vaan nuo omegaöljyt. Juu ja älkää nyt vaan kysykö jotta mitä eroja noil öljyillä on muuta kuin et toises ei ole kalaa. Sillä tuo seikka jäi minulle itsellenikin epäselväksi. :/

Mut tämän iltaisesta jäi tunne et öljyä koneeseen niin lähes kaikki elimistössämme hoituu. :LOL: :D

Huh vaan nyt todellakin nuo hivenaineet ja öljyt pyörii siinä määrin atk:ssani jotta on siiryttävä unisaarille.
Joten hyvää yötä!

+++++++ :whistle: :whistle: :whistle:

Heippa pikaisesti.....

Piti tulla taas äkkiä moikkaan ennen kun laitan ipanan päikkäreille...vai että OMEGA öljyä ??!!! Täytyy varmaan kokella...Meillä anoppi toi minulle sitä oliivi öljyä, siis sitä jotain neitsyt oliiviöljyä ja ylisti sen läpi maan ja taivaan...-en ole vielä kokeillut, mutta jos niin ihme rohto on niin täytyy alkaa lurauttelee sitä ruokiin... ;)

Juu tuosta vapaa ajasta ilman muksuja, me olimme tuossa alku vuodesta, ja täytyy sanoa että todella virkistävä kokemus oli ja ihana tunne oli, miten IKÄVÄ oli KOTIIN, vaikka vain 2 yötä olimme poissa...No, sitä saa sitten muistella pitkään, koska seuraavaa kertaa että pääsee niin ei pysty edes ajattelemaan...oli se sellainen "järjestely" kysymys... :/ :x

Minä olen koittanut syödä rautaa yleisvitamiinin kanssa, ja todennut että se vähän auttaa tähän "yleisväsymykseen"...-siis jos on taipumusta raudan puutteeseen...mutta kai nuita HIVENAINEITAKIN pitäisi oikeasti lisää syödä niin kun touhis tuossa sanoi...Mutta se on TOTTA että kun sinne luontaistuote kauppaan menee, niin kyllä sille euroja saa uppoamaan...Mutta kaikki maksaa...tosi on :kieh:

Ei nyt täytyy lähtee tuo kuopus nukuttamaan, alkaa sellainen kolina kuulua tuolta olohuoneen puolelta !!! Näkyillään !!! :wave:

:whistle: Se taas lähestyy viikonloppu ja ollaan kaikki kotosalla. Niin et saas nähdä montako pommia nyt räjähtää, kun viime viikonlopulla niit putoili oikeen urakalla. :kieh:
No, toivotaan jotta ei putoais yhtäkään pommia. :headwall:

Jaa-a sitä täytys varmaan jälleen kerran alkaa tuot ukkoa pehmitteleen tuonne kammarin lämpöön peittojen suojaan. :p Jaaa et ovisko olis oven ulkopuolel kytiksel? No, niin se taitaa tuo kierron puol väli lähenemäs olla jälleen kerran. Juu ja tietty ajatukset alkavat vaavin alkuun saattamiseen suuntautua. Hmmmmmm...niin ja täytyyhän sitä koetella kuin nuo parisudetta herättelevät luontais tuotteet toimivat. ;)

Vaan tässä kun olen tuon ukon vireyttä seurannut nyt noin viikon ajan. Niin tuntuu aika kuitti hän olevan. Kun on pitkiä päiviä tehnyt ensi talven lämmityspuiden parissa. Joten on varmaan parasta varoitella hän jo hyvissä ajoin voimiaan säästelemään, jotta jaksaa iltasella viel kanssani leikkiä. Sillä jotenkin on alkanut tuntua ja näyttää siltä et ukolla on nuo puuhommat luisuneet jo överin puolelle. :eek: Kun aamulla het silmät auki saatuaan (n. klo5) on suuntaamassa pihamaalle puita pilkkomaan tai sitten katse on metsään suunattuna; Jotta pitäisköhän lisää lähteä runkoja kaatelemaan. :headwall: :kieh:
Siis juu, arvatkaas alkaako tämä mamma nähdä jo punaisia hirviöitä noista puista ja jo pelkästä ajatelusta niitä kohtaan. Meinaan kun ei ole ukkoo tääl sisätilois parin viimeviikon aikana näkynyt muuta kuin syömässä ja "hirsitaloa" rakentamassa. :/ Meinaan kun olis ollut mukava jutella väliin siitä mitä kukin on tekemässä jne. Ei ole siis pahemmin osannut ukko ajatella muuta kuin noit puita ens talven varalle, vaik olen jonkin kerran yrittänyt hälle jutustella.
:( Mut on tainnut kaikki jutusteluni mennä hällä ohi atk:n kun ei tunnu tiedot perille menevän.
Tuossa kun ukko vähän aikaa sitten käväisi kahvia kupposen litkimässä niin yritin hälle muutamaa asiaa tiedottaa. Niin ei tainnut mun asiat hänt kiinnostaa kun mietti vain, jotta miten sais veljensä tänne avukseen. hHyvä et ymmärsi ja sisäisti kun totesin jotta ruoka on valmiina siin puol kahdentoista tietämillä. :kieh:
Joten tässä nyt mietin jotta pitäiskö tarttua tilaisuuteen jota siskoni tuossa hetki siten soittaessaan ehdotti. Elikkä lähteä tuonne pk-seudulle viikonlopuksi. Sillä majapaikastakaan kun ei tarvitsis maksella kun voisin siskollani yöpyä. Täs vaan vaikeutena on se et lapset ovat kotona ja he eivät viel ole niin isoja et pärjäisivät keskenään yöaikaan. Juu on se kyl tuo matkakustannuskin yksi seikka joka mietityttää. :headwall:

Joo joo on se mukavaa kun asutaan isoa taloa jossa puulämmitys. (sähkö kyl varalta lämmitykseen on, mut se näyttää tulevan melko lailla kalliimmaksi kuin puut.) :LOL: :kieh: :LOL: :kieh: :LOL: :kieh:
No, vaan tietty onhan tuossa ukon ahkeruudessa ne hyvätkin puolensa et ei sitten tarvii syksyl puuta olla ostamassa ja tekemässä kun valmiina ovat. Meinaan kun saatiin lupa kaupungilta niiden metsästä puuta kaataa silleen metsänhoidollisesti. Jotenka ilmaiset ovat itse puut mitä nyt polttoaineet ja tarvittavat vehkeet maksaa täytyy. Juu ja fyysinentyö syö tuot ukkoa loppuun kun hän ei malta maltilla hommaa tehdä vaan kaikki pitäs olla tehtynä heti-just-nyt. :kieh: :eek: :headwall:

Mut nyt viskasen plussat matkaan ja lähden odotteleen ukkoa syömään ja katsastan nuo uunit jotta olisikos puut niissä jo palaneet niin et pellit kiinni sais. (oli meinaan pakko hiukan uuneja lämmitellä kun kosteus tuntuu sisään pyrkivän vaik ei muutoin kylmä olekaan.)

++++++++ :wave: :wave: :wave:

Heipparallaa taas......... :wave:

Vai semmosia touhis siellä miettii.....mutta ahkera mies sinulla on !!! Meillä kanssa tahtoo olla niin, että kun isäntä ottaa välillä isompien kanssa yhteen niin minä tietty yleensä puolustan LAPSIA ja sitten meillä onkin jo keskenään ukon kanssa riita ja alkuperäinen asia unohtuu, kun me aikuiset otamme yhteen... :kieh: Tosi aikuismaista ja esimerkillistä lapsille B) :headwall: ...

Mutta minulla on periaate, että asiat on selvitettävä loppuun asti, muuten ne jää vaivaamaan :ashamed: .

No täälläkin kummittelee tuo puoliväli kierrosta ja en ole siitä mitään ukolle puhunut, niin hän jo "levottomia" ;) puhu kun töistä soitti...rupesin jo miettimään että mikäköhän ovulaatio SILLÄ ON :LOL: ..no hyvä niin, toivottavasti on illalla yhtä reipas kun puhelimessa ;) =) ...

Juu, huomiseksi ovat luvanneet taas sadetta ja myrskyä...eli tänään pitäisi piha hommia tehdä niin kauvan kun pystyy...

Pitää vielä udella että mitä "rakkaus rohtoja" se touhis sieltä kaupasta kekkasi ??? - ja siis osti ;) ...

Plussia taas kaikille +++++++++++++++++++++++++++++++ !

:whistle: :whistle: :whistle: :D :D :D

Sateista mut ei ollenkaan tylsää perjantaita kaikille. :heart:

Kuulkaahan mammat taitaa se olla jotain perää ja tehoa noil luontaiskaupan "rakkaus-rohdoilla". :p Meinaan kun täällä vallan teineiksi viimeyön tai oikeammin varhais aamun tunteina heitäydyttiin. ;)

Vaan arvatkaas onko kihelmöintiä vieläkin tuol vatsan pohjukois kun tuot yöllistä "yllätystä" mietiskelen. :D :heart:
Hmmmmmm. En kyl nyt voi täydel varmuudel kuiskia teille jotta kumpi se vallatomampi osapuoli oli. Meinaan kun minä olen niit "rohtoja" popsinut kyl, mut ukko ei. Joten milaisetkohan olis oltavat, jos ukkokin "rakkaus-rohtoja" elimistöönsä upottais? :headwall: :D :whistle: Taidampa hälle suositella jos vaik suostuis kokeilemaan. Tosin saattaa olla melkoinen suostutelu-urakka.

Joo joo höpisen aivan mahrottomii nykyään, siis ne "rohdot" kait syylisiä. :LOL:

ebony Sielt jo kyselikin jotta mitä mahdoin luontaistuote kaupast kekata? No, tuot pohjolan ginsestä=ruusunjuuri ja sitten sellast naisen vireystilaan vaikuttavaa (Gelèe royale). :saint: Mut sitä en kyl mee sanomaan onko noist tehoja kun tälleen kierron puolvälin tietämil horminit muutoinkin tuppaavat vallattomaksi mielen saamaan.
Tosin sen kyl olen huomannut nyt kun olen noit "rohtoja" n. viikon käytellyt niin en hermostu läheskään yhtä helposti kuin yleensä ja osaan muutoinkin suhtautua kaikkeen rennommin. Hyvänä esimerkkinä eiliset tapahtumat, kun jälleen ukko-kulta ja teini järjestivät sotatilan mitätömästä pikku seikasta. En siis saanut ainan hirmuista raivaria (niin kuin yleensä) vaan kylenin suht rauhallisesti molempia kehottaa lopettamaan taistelun. :saint:

Mut nyt lähetän nuo plussat bittiavaruuteen leijumaan, joten ottakaahan kiinni.
+++++++++ :wave: :wave: :wave:

:headwall: :p ;) Mietin tässä samalla kun kirjoitelen jotta miten sais tuon ukon pysymään mamman vauhdissa mukana, meinaan kun noit peitteit olis nyt ahkerasti tuuleteltava jos meinaa kaiken hyödyn irti ottaa. :headwall: :snotty:

:attn: Hiiiiiop!!!!!!!!!! :attn:

:( Mihin te ootte menneet kun ei ketään langoilla näy?????????? :headwall:

).( Täällä ovista odotellaan ja ylläreitä ukolle mietin. :p :whistle:
Vaan eipä ole helppoa tuo ylläreiden keksintä kun pitäs kammari ajoissa pystyä varaamaan ja sehän ei tunnetusti meillä meinaa millään onnistua. :kieh:

Plussat puhkun tuonne kylmään iljettävään ilmaan.

++++++++ :whistle: :whistle: :whistle:

ILTAA MAMMAT :wave:

Piti alkaa telkkaa kattomaan, mutta ukko tuijottaa taas tuota jääkiekkoa :kieh: niin päätimpä istuuntua tänne koneelle sitten....

Oltiin tänään uimassa pitkästä aikaa ja kivaa oli...ja sitten tietty hampurilaisille Heseen sen jälkeen, että pysyy nämä "kalorit" tasoissa...-sanoo tämä ikuinen laihduttaja :headwall: =) .

Juu, taitaapi ne ovikset olla käsillä täällä vähän itse kullakin ;) , meilläkin sai tänään vaikka mitkä "jekut" keksiä muksuille että sai vähän aikaan rauhassa olla...loppujen lopuksi ne istuivat mehujäät käsissä katsomassa aamulla piirettyjä, että olivat ittekseen vähän aikaan B) ...joo, että sellaista romantiikkaan ;) :LOL: :headwall: .

Satanut ja kylmä on ollut.....toivottavasti tuo ilma paranisi, niin pääsisi paremmin taas reippaileen....mutta jatketaas iltaa...plussia taas kovasti kaikille :wave: :wave: :wave: .<br><br>

Jaahas, mammat se on jälleen uusi viikko alkanut ja uudet kujeet/temput olis käytäntöön saatetava. :whistle: ;) Meinaan jos mielii jotain aikaan saada.

Vaan kuulkaas ja neuvokaas miten on kun satuin tuossa viikonlopun aikana katsastamaan tuolta PESU:n sivuilta tuota ovislaskuria. Niin se antoi seuraavanlaisia tietoja:

- kiertoni keskimäärin 30kp
- hedelmällinen aikajakso alkaa 24.4
- ovilaatio 29.4

Elikkä siis se asia jota jäin miettimään oli jotta milloinkas nyt sitten olis ne KAIKKEIN ottollisimmat päivät? Itse mietin jotta olisikos parasta yrittää puuhastella juuri ennen tuota oletettua ovista vaiko kenties koko tuon ajan? :headwall: Omien laskelmieni mukaan 27.4 olis meneillään kp14 tai kp15 ja yleisimmin on noilla päivillä sarvi ovistestissä täyttynyt.

:attn: Niin että auttakaas nyt siskot, kun tällä mammalla meni pasmat sekaisin. Sillä minä olen jotenkin saanut sen käsityksen, et se paras tärppiaika olis just tuollon sarven täyttymisen aikoihin. Mut miten.....?
Etenkin silloin jos ukon kaverit ovat lyhyt-ikäisiä, laiskoja/vikkeliä yms. tai mul ns. nopee/hidas munasolun liikehdintä yms.

Ahaa siis onko mulla ennestään viisi lapsosta ja ikääkin jo jonkin verran? No, on, on, mut silti menin mietteliääksi ja epävarmaksi niin omasta toiminastani kuin muustakin yllä olevasta. :eek: :whistle:

Vaan syy miks näit nyt kyselen on oikeastaan siinä kun olen lähdös asioita hoiteleen entiselle asuinpaikkakunalle 27.4 (perjantai) ja en nyt oikeen tiedä miten yhdistää tuo reissu + kammaripuuhat. Meinaan kun olen miettinyt jopa olevani yhden yön poissa kotoo (pe-la), niin et meneekös paras hetki sitten ohi? :p ;)

Vaan joo, kuulkaas tää mamma teki nyt vakaan päätöksen. Elikkä gynellä käynnin otan uusiksi heinäkuun lopulla ellei siihen mennessä vaavi ole viestinyt tulostaan. Silloin meinaan kyl sitten vaatia kaikki mahdolliset ja mahdottomat kokeet/testit joilla voidaan kehoni toimintoja tarkastella raskautta ajatellen. Ai niin ja kyl olis varmaan tuo ukkokin siihen mennessä ympäri puuttava jotta hänet tutkitas myös, jos ei vikaa minusta löydy. :headwall:

Vaan nyt on tarkailtava jotta yksi koululainen lähtee opin tielle ja toinen herää joutuakseen ajoissa tuohon naapuri tontille kouluun.

+++++++ :whistle: :whistle: :whistle: :wave: :wave:

ps. Ehkä palaan myöhemmin ja koitakaas nyt muutkin sana pari naputella et ei mene vallan ebonyn ja minun ylläpitämäksi tämä ketjumme. :heart: :D

Hepskukkuu!

Täytyypä taas täällä piipahtaa, että tulis taas tavaksi. Kun nyt olis aikaa kirjoitella. Kuopus ja vanhempi tyttö tuossa kotona, kun ovat kuumessa, ja mä kanssa mutta sellaisessa tuplakuumeessa. Väsymyskin pukannut jo kaksi viikkoa ettei tunnu mitkään vitamiinit tehoavan, edes rautatabletit.

Kierrospäivät huitelee missä lie, jaksanut niistäkään pitää kirjaa, koitan vain ukon lempeästi jokatoinen päivä ohjata vällyjen väliin :heart: :p . Hyvinhän tuo onnistuu, joskus joutuu enemmän käyttään oveluutta :LOL: :LOL: . Viime torstaina saatiin joku kina taas, ja meikäläinen vielä iltakahdeksalta heitti rotsin niskaan, ja kävelin pari tuntia vesisateessa, mutta kävely tuli kyllä tarpeeseen. Miehellä oli raskas viikko töissä, ja mietiskeli uutta työpaikkaa, ja oli paljon muutakin mietittävää. Tänään nyt sitten ratkesi ettei haluakaan tuota työpaikkaansa vaihtaa, koska siinä menisi niin moni homma uusiksi.

Mutta nyt posti kolahti, ja meen katsomaan tuleeko muuta kuin laskuja, koska ne ja täti löytävät aina osoitteen ;) Ja tietysti laittaan ruokaa kotoväelle ja sitten menen päiväreille.

Mutta plussia puhkun

:whistle: :whistle: :whistle: +++++++++

:wave: :wave:

:eek: Mentiin taas jossain, missä lie sivulla. :eek:

Joo joo, meillä podetaan kuumetta. Niin siis minulla jatkuvasti tuo vauvakuume polttelee päätä ja nyt on kuopus hakenut itselleen korkean flunssa kuumeen sekä kunnollisen paukutus-yskän. Niin et lääkärillä tuon pienen potilaan tänään käytin kun viime yö sylikkäin istuallaan nukuttiin. :( Eikä kyl tainnut ukkokaan liiemmin untenmailla oleilla kun maistui meille kaikille kolmelle parintunnin päiväunet tuos vähän aikaa sitten.
No, vaan hyvähän se oli jotta hiukan saimme univelkaa tasoitettua, sillä ovista näyttäs tänne tenkevan. :snotty: Meinaan kun aamulla tulla tupsahti täysiväripeite tuohon GB:n "sarvi-testiin". :D Joten jo lääkäristä kuopuksen kans kotiin tullessa ukolle viestittelin jotta jumppa ei olis pahitteeksi sitten iltapuhteena. ;)
Elikä kyllä taisi tuo pesu:n laskuri sittenkin oikeassa olla hedelmällisen aikajakson alusta, vaikka itse sitä jotenkin oudoksuin.

Jaahas, nyt pitäs keksiä kuin täämän sylissäni istuvan pikku-reppanan saa paranemaan. :headwall: :( Vaan on se kurjaa katseltavaa kun pienet sairastavat he kun eivät oikeen osaa sängyssäkään köllötellä, niin kuin me aikuiset yritämme tehdä. Tosin tuohon tekee poikkeuksen ukkoni joka ei osaa laisinkaan sairastaa. :kieh:

Mut nyt plussia puhkun ja lähden punomaan sotajuonia illan varalle. Siis kammaria yksityiskäyttöön varailen ja sama olis kait tehtävä viel huomen tai ainakin ylihuomenna. Jos meinataan parhaat tärppipäivät hyödyntää. :snotty:

++++++++ :whistle: :whistle: :whistle:

PS. Viime kierros tais meillä muuten mennä puuhat ennenaikaisiksi ja yliaikaisiksi, kun en tikutellut. :headwall: Kun nytkin laskin jotta ovis olis vasta perjantaina eikä siis tänään tai huomenna.

Yhteistyössä