YLI 35-v KUUMEILIJAT :)

Nostetaanpa meittiä taas!! Ihanan aurinkoinen päivä tänään! Olimme tytön kanssa kerhossa ja mukava oli sielläkin papattaa toisten äitien kanssa. Alkaa olla kevättä rinnassa ja mieli jo kesään päin taipuu... Nyt olen jo ajatellut, että loppuvuodesta sitä menen töihin ja neiti hoitoon! Voi voi... Jollei mitään tapahdu tässä kuumeilu linjalla erikoista...!

Ihanaa keskiviikkoa kaikille!!! =) :wave:
 
nannanella harmaana
Meillä täti kävi ja taas ois yks piina kierto edessä touhutippojen toivossa, kun ei tuo mies mokoma lämpii vauva-asialle. Ei kuulema haittaa jos ns. vahinko sattuu, mutta tahallaan ei yritetä :eek: :'(
 
umut
Huomenia täältä sateisesta etelä-suomesta!!

Täälläkin ollaan sitten aloitettu clomit toivossa suuressa...alkaa jo kauhistuttaa, että ei meille sitä kuutosta taida tulla, kun jo 3 vuotta ollaan ilman ehkäsyy touhuiltu ja ei yhtikäs mitään :ashamed:
Alkaahan tätä ikääkin jo olla mittarissa ihan kohtuullisesti 42v, mutta onneksi näilläkin ikävuosilla tulee meitä 60-lukulaisia raskaaksi, se edes lohduttaa :hug:

Ollaan onnellisia näistä viidestä kuitenkin !!!! Ja jos nämä clomit ei nyt tehoa, niin se on siinä sitten ja ei auta, kun niellä tämä elämän katkera malja ikääntymisen kohdalta ja alkaa ajatella muuta!!Nyyh!!! Täytyy myöntää, että koville ottaa!!! :/
Tämä taitaa vähemmän kannustaa teitä, mutta johonkin on nämäkin ajatukset purettava...onneksi on noita pieniä vielä jaloissa pyörimässä, että kyllähän elämä meille lapsia on kuitenkin suonut, mutta ymmärätte varmaan, kun samaa ikäluokaa lähentelette, mitä sitä mielessä pyörii!!!

Mutta nyt kaupoille ja toivoa ei saa jätää, näin on!!!!

Hyviä päivän jatkoja teille!!!! :heart: :wave:
 
nannanella harmaana
Olin eilen niin tohkeissani etten muistanut toivottaa uusia kuumeilijoita tervetulleeksi, joten teen sen nyt: TERVETULOA KAIKKI UUDET JA PALJON PLUSSATUULIA TEILLEKKIN ( ja meille kaikille) :flower:
Umut: toivotaan, että pian tärppää. Minäkin olen miettinyt, että on kyllä suuri suru, jos en saa enää lapsia, vaikka näistä 4 kiitollinen ja iloinen olenkin.
 
mimsku
Tervetuloa minunkin puolestani, uudet piinailijat!

Me saatiin tänään simppatestitulokset!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
=) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) :D :D :D :D :D :D

Jee, kuten arvata saattaa, tulokset oli hyvät, siis ihan normaalit. Ensin tuli ihan mahtifiilis, sitten että TÄH? Missä oikein on vika, kun ei tärppää? Molemmat on nyt tutkittu.

Sitä pohdiskelee täällä,

Mimsku :heart:
 
Viikonlopun iloja kaikille ja plussailuja tietysti :heart:

Meilläpäin ei ole mitään uutta kerrottavaa tältä rintamalta. Jossain kp 20/27 tienoilla täällä vissiin huidellaan.

Viikonloppua vietämme teatteriesityksen merkeissä sekä asuntoja ja asuinpaikkoja kierrellen.

Tervetuloa mukaan uudet. Mimskulle onnea hyvistä laatu-uutisista. Joopa, samaa täällä ihmettelen, että kaiken pitäisi olla niin laadukasta, mutta mitään ei vain tapahdu :eek:
 
Myöhäinen ilta toivotus kaikille! Haaveet siirtyy TAAS!! Kp1/24(-33) ja voin sanoa, jotta olo on tosi ankea. :ashamed:
Jo toinen kierto noin lyhyt! En tikutellut ovulaatiota, mutta aikas varmasti sen totesin. Pitäisi varmaan jo heittää hanskat tiskiin! Ohhoijaa... suoraan sanoen pännii aikas pahasti! Pupuilut on aivan turhaa tässä asiassa, vaikka se muutoin onkin mukavaa. ;)

Plussa tuulia tulevien kevät tuulien myötä kaikille meille! :whistle:
 
Moikka kaikille :wave: :wave: :wave:

Tätyliä täällä hätyytellään lähtemään sinne jonnekin toooosiiiii kauas!!!!!!!!!

Juu vaan ei ole mieli silti kovinkaa toiveikas, kun ukon kans just tuossa viikonlopulla riitaa haasteltiin ja tuli sellanen olo, jotta tähän nyt karuituu tämä liitto. :'( :kieh: :headwall:
Eikä auta muu kuin heittää vauvakuume jonnekin pihan perimmäiseen nurkkaan ja lähteä tositoimin työn hakuun. Niin ehkäpä se sitten elämä taas jollain tavoin eteenpäin nytkähtäs kun olis muuta ajateltavaa. :headwall: :headwall: :headwall:
Ei meinaan ole tuo ukko edes suukkoa minulle reiluun viikkoon suonut niin ei kait se enään muutoinkaan likelle aijo tulla. :(

Niin ja kävipä jo ajatuksissani pienen irtioton tarvekin. Elikkä mietin jotta lähteäkö kuopuksen kanssa äitini luo ens viikonlopuksi kun isommat lapsetkaan eivät ole kotona. (Vaik ei kyl toisaalta haluis näit vähäsiä pikku-perheellä olojakaan hukkaan heitellä.) Saisipahan ukko sitten yksikseen täällä isossa talossa miettiä elämän menoa uuneja lämmitellen. sekä sitä miks minä olen jatkuvasti allapäin. Mikäli hän nyt on sitten minun tuntojani edes huomannut. :/
Meinaan kun tuppaa ukko olemaan se riidan aikaansaaja numero yksi. Hmmmm.... ja ompa tullut laitettua merkille jotta riidat ovat aika säännöllisesti kerran kuussa ja niin kuin todettu aloittaja on ukko en minä. Elikkäs ei voi naisen hormonitoimintojakaan syytelemään mennä ;)

Eilinenkin riita sai alkunsa suht mitättomastä asiasta: Elikkä olin ostanut hiukan enemmälti erilaisia syötäviä, jotta jokaisella olisi mieleistään suupalaa. Ja sehän ei sitten ollut laisinkaan ukon mieleen, kun iltapala pöydässä istuttiin. Vaan hänen mielestää ei olis saanut olla muuta kuin ruisleipää ja vettä iltapalaksi. :headwall: :eek: Vaan eipä ollut ensimmäinen kerta kun kyseisestä aiheesta riitoihin ajauduttiin, eikä taatusti viimeinen mikäli saman katon alla viel elämää jatketaan. :( :headwall:

Vaan heittelen teille muille synkeistä tunnelmistani huolimatta plussat, toivottavasti muilla on olot paremmat.

+++++ :wave: :wave: :wave:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.01.2007 klo 10:23 touhis kirjoitti:
Moikka kaikille :wave: :wave: :wave:

Tätyliä täällä hätyytellään lähtemään sinne jonnekin toooosiiiii kauas!!!!!!!!!

Juu vaan ei ole mieli silti kovinkaa toiveikas, kun ukon kans just tuossa viikonlopulla riitaa haasteltiin ja tuli sellanen olo, jotta tähän nyt karuituu tämä liitto. :'( :kieh: :headwall:
Eikä auta muu kuin heittää vauvakuume jonnekin pihan perimmäiseen nurkkaan ja lähteä tositoimin työn hakuun. Niin ehkäpä se sitten elämä taas jollain tavoin eteenpäin nytkähtäs kun olis muuta ajateltavaa. :headwall: :headwall: :headwall:
Ei meinaan ole tuo ukko edes suukkoa minulle reiluun viikkoon suonut niin ei kait se enään muutoinkaan likelle aijo tulla. :(

Niin ja kävipä jo ajatuksissani pienen irtioton tarvekin. Elikkä mietin jotta lähteäkö kuopuksen kanssa äitini luo ens viikonlopuksi kun isommat lapsetkaan eivät ole kotona. (Vaik ei kyl toisaalta haluis näit vähäsiä pikku-perheellä olojakaan hukkaan heitellä.) Saisipahan ukko sitten yksikseen täällä isossa talossa miettiä elämän menoa uuneja lämmitellen. sekä sitä miks minä olen jatkuvasti allapäin. Mikäli hän nyt on sitten minun tuntojani edes huomannut. :/
Meinaan kun tuppaa ukko olemaan se riidan aikaansaaja numero yksi. Hmmmm.... ja ompa tullut laitettua merkille jotta riidat ovat aika säännöllisesti kerran kuussa ja niin kuin todettu aloittaja on ukko en minä. Elikkäs ei voi naisen hormonitoimintojakaan syytelemään mennä ;)

Eilinenkin riita sai alkunsa suht mitättomastä asiasta: Elikkä olin ostanut hiukan enemmälti erilaisia syötäviä, jotta jokaisella olisi mieleistään suupalaa. Ja sehän ei sitten ollut laisinkaan ukon mieleen, kun iltapala pöydässä istuttiin. Vaan hänen mielestää ei olis saanut olla muuta kuin ruisleipää ja vettä iltapalaksi. :headwall: :eek: Vaan eipä ollut ensimmäinen kerta kun kyseisestä aiheesta riitoihin ajauduttiin, eikä taatusti viimeinen mikäli saman katon alla viel elämää jatketaan. :( :headwall:

Vaan heittelen teille muille synkeistä tunnelmistani huolimatta plussat, toivottavasti muilla on olot paremmat.

+++++ :wave: :wave: :wave:

Luin tuota kirjoitusta, ja samanlainen fiilis pukkaa täälläpäin myös. Oli vielä menkatkin ruhtinaallisesti 5 päivää myöhässä, ja ihan varma olin että nyt natsas. Mutta samana päivänä kun ajattelin että sen testin haen, niin eikös sitten keskellä päivää lorahti \|O :'( . Nyt on mieli niin haikea, ja asiaa ei auta että miehen kanssa oli sanailua. Olin jo valmis heittämään pyyhkeen kehään, ja ajattelemaan että nyt loppui liitto ja vauvahaaveet. Tosin saatiin tuo asia selvitettyä, ja sain kerrottua tuosta että luulin että olen raskaana. Miehen kun ajattelin yllättää tuolla positiivisella testillä, mutta sitten tuli tää kina, ja mä ajattelin etten puhu koko asiasta. Ja hölmöä oli yksin piinailla, ja vielä riita päällä.

Nyt on niin väsynyt ja iloton. Kaikki energia tuntuu kadonneen. Nukuin monta yötä huonosti, ja ruokahalu katosi ja pihallekkaan ei jaksanut lähteä kun oli niin veto poissa. Päässä pyörii tuo riita ja tää etten varmana ikinä tule raskaaksi. Puhuttiin tuosta miehen spermanäytteestäkin. Ajatteli sen viedä sitten lomaviikolla tutkittavaksi. Nyt on vain niin takki tyhjä. Ainut asia mikä lohdutti edes pikkuisen että kiloja on karissut. Mutta sekin oli vain hetken ilo jos pään sisällä velloo kysymyksiä ilman vastauksia.

Ja pakosta miettii monesti että onko vauvapuuhan takia tullut suorituspaineita, ihan molemmille. Että halutaanko tätä asiaa oikeasti niin paljon että se kävelee ja tallaa meidän avioliiton. Ikäkysymys nostaa päätään. Ja ajatus että miten se yhdessäolo sitten luonaa jos tulee lisää lapsia.

Kun tuntuu että nykyäänkään ei kahdestaan käydä enää missään. Tuntuisi hölmöltä yksin lähteä ulos tai sitten jonnekkin lasten kanssa. Mieskin tuossa oli muutamalla työmatkakeikalla, ja mä oletin että yhdessä mennään kuten monasti ennenkin. Tuntuu että se mieluummin joskus lähtee töihinkin oikein ilolla. Tai käy kavereidensa luona ihan vain kylässä ja pikkujouluissa työpoppoonsa kanssa.

Nyt ihan kaipaisi että puhuttaisiin asiat selviksi, ja mentäisiin vähän tuulettamaan päätä. Itsellä olo silti niin ryytynyt ja samaton. Kaikki näyttää ja tuntuu niin synkältä. Ihan omaa olemusta myöden.

Kun tuntuu ettei mikään innosta ja kiinnosta. Pihalla paukkuu pakkanen ja on niin hiivatin kylmä. Tuntuu että lähentääkö vai erottaako tää vauva-asia. Paljon lasken sen varaan että mitä nuo simppatestit sanovat. Ehkä sitä aina aina muista omalta turhautumiseltaan sanoa toielle asioita nätisti. Ehkä miehelle ei saisi näyttää suruaan, itkuaan tai raivoaan. Voi kumpa olisi taas iloinen ja täynnä pursuavaa energiaa.

Odotan niin kevättä, talvi on aina ollut mulle myrkkyä. Huh kuinka synkkä kirjoitus. Nyt lähden koiran kanssa lenkille, ja sen jälkeen käyn lämpimässä suihkussa ja laittaudun, edes vähän. Ja syön jotain hyvää. Jospa tää "vanha mopo" sitten taas pärähtäis käyntiin.

Koitetaan touhis molemmat päästä synkeistä oloista ja mietteistä eroon.

Paljon jaksuja sulle ja kaikille muille. Ehkä tästäkin päivästä vielä löytyy se kipinä. Plussia puhallan kuitenkin:

=) =) :flower: :flower:

:whistle: :whistle: :whistle: +++<br><br>
 
mimsku
Hei vaan, Touhis ja Sinitär ja kaikki muut =)

Kyllä nyt pukkaa sieltä niin masentavaa luettavaa. Mutta toisaalta eihän tää elämä olis sitä ihteään ilman näitä alakuloja, joista jokainen varmaan saa osansa. Ja sitten tuntuvat taas ne pienet ilotkin isommilta.

Kyllä noiden miesten kanssa välillä on vaikeaa. Touhiksen mies on kyllä ihan väärässä noiden "herrkkujen" kanssa. Pitäähän elämästä nauttia! Mutta ehkäpä se onkin vaan vaistonnut, että on vaimolla mieli maassa, ja antelee takaisin. Täähän on nyt sitten ihan vaan sohvapsykologi mimskun sanasolinaa vaan :LOL: Siksikö sulla Touhis on mieli maassa, kun ei mies ole lämmennyt vauva-asialle? Kyllähän sitä tietysti täytyy molempien tahtoa. Vaan kun kuume on, niin vaikeata on siitä asiasta päästä.

Sinittärellä oli myös synkät aatokset. Että voikin olla inhottavaa tuollainen viiden päivän toive ja odotus, ja sen jälkeen BLÄÄH, taas alko! Otan osaa :hug: Simppatesti kyllä vähän selventäisi asiaa. Me saatiin hyvä tulos niistä, ja nyt on tosi toiveikas olo. Toisaalta olin kyllä varautunut toisenlaiseenkin tulokseen, itse asiassa olin suorastaan hämmästynyt, että meissä ei olekaan mitään vikaa. Sitten hiipi mieleen semmoinenkin ajatelma, että "ei tuu vaavia meille, kun oon niin h:tin vanha" ja varmaan tuo mieskin vaihtaa minut jossain vaiheessa nuorempaan. Olen sen sille jo kerran sanonutkin, ja kovasti on vakuutellut minua rakastavansa ja hyväksyvansä myös sen, ettei meille ole yhteistä lasta tarkoitettu.

Mutta nyt iloisempiin asioihin: Ostin ovistikkuja taas. Nyt täytyy kovasti tässä toiveikkuuden huumassa panostaa juuri oikeaan ajankohtaan ja vaikka maata päällään se kuuluisa puoli tuntia lemmiskelyn jälkeen!

Yrittäkää nyt mieltänne siellä kohottaa, ja kovasti lähettelen teille lämpöisiä ajatuksia täältäpäin :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
 
Heips! Ihanan aurinkoinen päivä ja pakkasta! Ulkoilemaan ei ole tytön kanssa päässyt, mutta päivä on hujahtanut nopeasti. Olen sitten varannut gynelle ajan ja päättänyt, jotta nyt pitää jotain tehrä! Tiedä sitten mitä, valmis vaikka mihin lääkekuuriin. ollaan siitä lähtien, kun tytär syntyi oltu ilman ehkäisyä, joten kiertoja ollut jo välissä monen monta. Tietysti pitkä imetys varmasti haittasi, mutta ei hennonnut lopettaakaan. :heart:
Eli jos siitä laskee, niin imetyksen jälkeen jo muutama kierto mennyt ja jotain sais tapahtua! Se on kuulkaa naiset kohta kevät ja pian alkaa niitä ihania kevätvauveleita liikkua enempi katukuvassa! Vauvakuume senkun kohisee ja ryöpsähtää silmille! ;)
Eiköhän sitä pian olla taas viisaampia, kunhan lääkäriin pääsee!
Mukavaa päivän jatkoa! :wave:
 
mimsku
Että niin vauhdikkaasti hurisee.. ;) Anybody?

Täällä on kunnon lumimyräkkä. Mulla on tänään ihana päivä töissä, pääsen lähtemään aikaisemmin salille selkäparkaani vahvistamaan. Jee! Mutta jos nyt tässä kahvit hörppäis ennen sitä.

Ovis tänään tai huomenna, yritän hyödyntää. Tosin mies saattaa "joutua" yksiin varpajaisiin eikä näin ollen ole käytettävissä. Arvatkaapa vaan, harmittaisko? :(

 
Mukavaa viikonloppua. Täällä ollaan, vaikkakin aika harvakseltaan. On ollut kaikenlaista menoa ja meininkiä. Älkää touhis ja sinitär vielä heittäkö pyyhettä kehiin. Tuo tunne on kyllä niin kovin tuttu, kun on kaikkeen ihan kypsä ja aattelee ettei näistä vauva-asioista oikeasti tuu lasta eikä edes ****** :eek:

Tässä sitä tätiä taas ihmetellään, joko tulis meille jo peräti huomenna vaiko vasta ylihuomenna :headwall: Oireet ovat ikävä kyllä aivan tätimäisen tuttuja. Alamahassa on juuri sellainen inhottavan juiliva tunne ja nestettäkin kertyneenä varmaan litrakaupalla. Kp 27/28.

Meillä oli kyllä superhienot ja tiheätkin yritykset tuossa ovisaikaan :LOL: Mutta niin ne ovat olleet ennenkin, joten kovin en jaksa innostua piinailusta.

Juu ja kävimme tänään muuten katsomassa ihanaa pikku taloa, vuokralle siis. Sitäkin pitää sitten odotella tiistaihin asti, että miten siinä asiassa käy. Muutettaisiin kyllä aivan heti ja kiljuen sinne asumaan, jos onni meitä suosisi valinnan suhteen.<br><br>
 
Heipsistä tänne! Mukavaa talvipäivää ja aurinko paistaa ihanasti! Tulen nyt täältä teiltä kysymään... olen liki melkein 6 ja puol kuukautta ollut imettämättä ja tiputtelu väheni, mutta taas joulun alla tihkui maitonestettä. Nyt eilen iltana tuli rusehtavaa vuotoa, sekä maitonestettä.

Sain selville, jotta hormooneista johtuisi ja tuttavalla ollut samaa, kun sisarensa oli raskaana eli tuttavani tuli valeraskaaksi!
Onko teillä kellään ollut tämmöistä? Siis parikin vuotta voi maitoa nousta rintoihin imetyksen loputtua... huh.

Onneksi on pian lääkäriaika! Kp7/24-33. Ihmettelen vaan ja arat rinnat olleet, ihan kuin maitoa pakkaantuisi rintoihin imetystä varten! Ja tuo kylmä tuuli ja pakkanen ei tehnyt hyvää, saan vielä tässä rintatulehduksen... heheh.

No tämmöistä ja kaikille plussatuulia... :whistle: :wave:
 
Lauantai iltoja kaikille!
Terveisiä saunasta, sinne toivotavasti jäi joitain "likoja" myös sisältäpäin.
:LOL: :headwall:

Juu on sitten tuo TJOT-linja pitänyt niin hyvin, jotta piti oikeen täältä tulla kp:t tarkistelemaan. :LOL: Vai olisko se sitä kuuluisaa dynastiaa täällä päin liikkeellä. :headwall:
No, oli miten oli mut taitaa olla sitten ne tärppipäivät melko likellä. Joten aamusella tuon ukon viettelin ja taisin onnistua vähän niin kuin herättämäänkin. ;)
Niin niin siis kotiin sitten jäin viikonlopuksi vaikka vielä perjantai aamuna olikin sellainen olo, jotta välimatka ukosta ei haitaksi olisi. :whistle:

Hmmmm.... vaan en kyl tärppipäivistä mitenkään varmuutta TAASKAAN teidä kun oli niin kummallinen tuo tätylin vierailu. Ensin antoi selvät merkit hän jotta tulos oli sunnuntaina. Mut sitten kun olin tänne palstalle ennättänyt tiedotella jotta nurkil joku pyörii, niin se otti ja peruutti tai olisiko hakenut lisää vauhtia? :eek: :LOL: Sillä kunnon rynnäkön teki hän vast keskiviikkona ja viihtyi sitten kyläreissullaan peräti maanantaihin. :eek:
Juu ja kyl tuot edellisen kierron oloa muutoinkin kummastelin kun ovis ajoista tätylin vierailuun oli sellanen kuvotus seuralaisena. Eli jos päästi "syömisvälin" hiukankin liian pitkäks, ni jo oli vaikea olla. :x :headwall: Niin et Sinitär oli se täällä myös tukalaa ja turhauttavaa, kun viel ukon kans sitten riitaakin saatiin aikaseksi useampaan otteeseen. :/

mimsku
Kyllä tuo ukko on vaaville lämmennyt jo puolitoista vuotta sitten. Mut sen vuosi sitten olleen keskenmenon jälkeen ei ukko oikeen halujaan ole näyttänyt. Vaan on minun pitänyt huolta pitää kammari-puuhien aloitteista. :/ :headwall: Ja kieltämättä se vetää matalaks kun ei toinen osoita tunteitaan selkeästi. Sillä ukko kyllä useinmiten lämpenee touhuiluun kun aloitteen teen. No niin nyt sitten joku teitysti ehdottaa;keskustelkaa. Äh sitä olen myös kerran jos toisenkin yrttänyt vaan tuppaa aina menemään minun yksin puheluks. Joten ei apuja.

Kieltämättä alkaa olla "voimat" lopussa kun ei vaavia kuulu vaik kuin yritetään ajoittaa oikeille päiville. Liekkö se on sitte ikä jo laitamassa loppua meidän vaavi haaveelle vaiko olisiko minun kehoni koko syyllinen. (painoa kun on enemmän kuin laki sallii.) No ehkäpä minul viel olis vuosi pari aikaa mut ukko käy jo tuol viidenkympin paremmal puolel, joten saattavat olla simpat hänel laiskan puoleisia. Öh juu juu olen ajatellut hälle kyl testejä ehdottaa vaan en usko jotta niihin suostuu=>ikä. Itse ajattelin kyl käväistä "vuosi-huollos" ja samal katsastuttaa paikat vaavia ajatellen. On nimittäin alkanut sekin mietityttää jotta jos vaik se keskenmeno ja kaavinta on jotain "vikaa" aiheuttanut. Mut tuot tarkistustakin on ollut pakko tuonnemas siirtää sillä eurot on meil nyt just tosi vähis.

Joten täällä tämmösiä pohdiskelen ja tjot-linjalla etenen.

Teille plussia viskellen.
++++++++ :wave: :wave: :wave: :wave:
 
Ihanaa talvista päivää :)
Mä olen nauttinut kotonaolosta nyt kuukauden päivät ja saatiin vihdoin talvikin!
Mä en taas tiedä, mitenpäin olis, menkat on nyt toista viikkoo kateissa. :headwall: Tein viime perjantaina testin suurin odotuksin (vaikka tiesin vastauksen) ja silti kauhee pettymys, vaikka olin varma negasta. Mutta silti sitä herää toiveet, kun päivänkin myöhässä.
Ja nyt edelleen, ei näy tätiä meillä. Kai sitä tarvii haaskata rahat vielä yhteen testiin.
Taidan nyt tän jälkeen soitella lapsettomuuspolille ja pyytää tsekkauskäyntiä sinne.

Tämmöstä tänne tällä erää...
 
Hei mammat!
Täällähän on ollut hiljaista kuin huopatossutehtaalla.

touhis ja sinitär taisivat molemmat painia epätoivon kanssa. Muistuipa niin mieleen omat vuodatukseni piinailun kourissa! :headwall:
Olin aina niin varma, että koskaan ei enää tärppää ja tässä sitä vaan ollaan tilanteessa 15+3. Vieläkin vähän pelottaa, että jos sittenkin jotain menee pieleen. Kait sitä pikkuhiljaa pitäis luottaa, että tuo kaveri matkassa pysyy.

Istukkanäytteessä tuli käytyä kun veriseula hälyytti. Olin alunperin sitä mieltä, että seuloihin en mene, mutta mies oli niiden kannalla. Hyväksyin hänen perustelunsa siitä, että ollaan jo sen ikäisiä, että seitenkymppisenä on tosi rankkaa, jos kotona asuu vaikeasti vammainen lapsi. Niinpä sitten uskaltauduin siihen kauhistuttavalta tuntuneeseen näytteeseen. Kaikki sujui hyvn, eikä se sitten niin kauheaa ollutkaan. Tulosten odottelu oli hirveä 9 päivän kidutus. Mieliala meni vuoristorataa ylös alas. :x Tulos tuli ja kromosomit on terveet. Siitä nöyrä kiitos korkeammille voimille. Nämä ovat kuitenkin tosi vaikeita valintoja ja hyvin henkilökohtaisia.

Pistäkääpä mammat suut messingille, kevät on nimittäin tulossa. Hitaasti ja varmasti (siis tyylikkäästi) me täältä kauhomme plussat haaviin! :) Toivottavasti jokainen saa omansa!
 
Heipsan Mertsii ja muu!!!!!!!!!!!!

Öh pöh joo täällä tosiaan olen jo kaikkea toivoa, uskoa, tarmoa jne. nurkkiin viskomassa, kun ei tärppää niin ei tärppää. :'( :'( :'( :'( :'(

Olempa jopa taas yrittänyt ovistakin tikutella. :headwall: Tosin taisin aloittaa liian myöhään tällä kierrolla kun ei näytä osumaa löytyvän. Joten nyt ei auta muu kuin vielä kerran toivoa jotta olisi oikeille kohdilleen nuo ukkon viettelyni osuneet. :headwall: :headwall: :headwall: :p :p :p

No, vaan nyt olen päättänyt jotta haen itselleni opiskelupaikan syksyksi -07, kun ei tunnu töitä löytyvän. Elikkäs ammattialan vaihdos olisi aikeissa. Joka saattaa johtaa siihen että opintoni aloitan eri paikkakunnalla missä asumme. Tosin on aikomus asua kotona ja tehdä päivittäin useamman kymmenen kilometrin matka joko julkisilla tai sitten hankitaan auto. Niin kuin ukko jo asiaa mietti. Tosin minä olen sitä mieltä jotta kyllä nuo julkiset kulkupelit kelpaa, sillä niin saan sitten hiukan lukurauhaakin.
Nyt tosin vaan olisi selvitetävä tuon opiskelun rahoituspuoli tarkkaan, ettei sitten opinnot kaadu europulaan. :headwall: :headwall: :whistle: :whistle: :whistle:

:LOL: :LOL: :LOL: Hööö vaan on tässä nyt se "vaara" sitten olemassa, et raskaudun just kun olen päätänyt aloittaa opinnot ja saanut opiskelupaikan. Kun en tuota vaavia ajattele niin intensiivisesti, kuin tähän asti. Eli varmaan jo huomasitte etten kokonaan vaavikuumettani muille luovuta. ;) ;) ;) Mut TJOT-linjalla siis pysyttelen ajatellen opiskelua tai työllistymistä.

Nyt on suunattava iltapalan laittoon ja saunan lämmitykseen.

++++++++++ :wave: :wave: :wave: :wave: :wave:
 
Heissulivei pitkästä aikaa! :wave:

Ihana kuulla Mertsi, että kaikki kunnossa!!! Jesh!!! Millainen operaatio tuo istukkanäytteenotto oikein oli? Kuinka pitkä neula? Sattuiko kovasti? :eek:

Joko muut mammat piristyneet? Toivottavasti, välillä möyritään kunnolla syövereissä ja sitten taas näyttää paljon valoisammalta, tänään olisi pitänyt jopa olla aurinkolasit autolla ajellessa :LOL:

Kaksi aamua lomaan ja pohjoisen mäet kutsuvat jo, jippii! Siitä puheenolleen, menenkin saman tien kaivamaan varastosta matkalaukut esille ja aloitan muksujen kanssa pakkausoperaation. Monot ja kypärät on jo kassissa, että mä olenkin ollut sitten ahkera! (yleensä kaikki viime tipassa... :p ) Varattiin miehen kanssa jo kesän lomareissukin, mennään vaihteeksi ihan kaksistaan viikoksi vanhoja luitamme lämmittelemään, tuskin maltan odottaa.. hrrrr.. :LOL:

Moikkelis koikkelis! :wave:
 
Nanni, istukkanäytteessä lääkäri katsoo ultrasta minne mennään ja rusauttaa sitten neulan vatsanpeitteiden läpi. Se sattuu eniten. Neulan sisään laitetaan ohuempi neula joka on ikäänkuin harja, jolla sitten harjataan istukasta soluja. Harjauksia tehdään niin monta että näytettä saadaan riittävästi.labranhoitaja on vieressä purkkeineen tarkkailemassa. Itse näytteen ottaminen kestää vain muutaman minuutin ja pahinta tuskaa siinä kyllä on se oma pelko! Mulla oli tosi taitava lääkäri. Kaikesta näki,että hän tiesi mitä teki. Ja siitä neulasta :ashamed: tunnustan, että en uskaltanut katsoa, laskin kattolautoja!


mertsi ja pikku ökö
 

Yhteistyössä