YLI 35-v KUUMEILIJAT :)

Onnea Hedy oikein paljon :heart: :heart: :heart:
Miten mukavaa on lukea näitä ilouutisia palstalta.

No jopas oli show sinitär. Juu, noita pikkueläväisiä tuntuu tänä talvena riittävän. Juuri joulun alla oli meidän ystäväperheessä sama operaatio täit. Heille tuli sitten vielä perään vatsatautiepidemia. Toivon todella, että vältytte siltä kauhistukselta. Tsemppiä.

Mulla tuo reippailu- ja painonpudotusohjelma on ihan terveydellinen juttu. Jos nivelet ja sydän alkaa oireilla jo tässä iässä, niin mitenkähän on asiat muutaman vuoden tai vaikka vuosikymmenen päästä, kun ois kuitenkin ajatus vielä hetken aikaa täällä tallustaa.

Olin tänään vyöhyketerapiassa ja se pukkasi nuo stressisydänoireet taas pintaan. Niistä kärsin tuossa joulun alla ja sitä kyllä säikähtää, varsinkin kun ei ole koskaan ollut moista. Nukuin hoidon jälkeen melkein kolme tuntia, kun tulin kotiin, ja olo on vieläkin hiukan heiveröinen. Mutta kyllä tämä tästä taas, kun saa olla vähän vapaalla ja ottaa rennosti.

Mukavaa loppiaisviikonloppua kaikille :wave:
 
Heipparallaa pitkästä aikaa! :wave:

Ja ihan ekaksi: onnea Hedylle ja pikkuiselle ja koko perheelle!!! :flower: :heart:

Eipä ole tullut juurikaan mietittyä vaaviasioita, sen verran tosin laskeskelin, että täti on huomenna tulossa. Olen tehnyt kuntoremonttia itselleni, eli kuusi kertaa viikossa reipasta liikuntaa, bodypumppiin olen taas höyrähtänyt uudestaan ja pilatestakin meinasin kokeilla ensi viikosta lähtien. Suuntaan siis kaikki vauvakuumeilut liikuntaan ja kunnon parantamiseen, jos vaikka saisi kymmenen kiloa pois siinä sivussa- kaksi vasta lähtenyt.. tänään tuli jopa kahdesti lenkki heitettyä, ensin naapurin eukkojen ja äsken miehen kanssa, yhteensä 3 h reipasta kävelyä, aivan ihana ilma ulkona! :p :D

Plussia kaikille niitä halajaville ja oikein ihanaa tätä vuotta kaikille!! :wave:
 
:hug: :heart: Hedy :heart: Onnea teidän porukalle!!!!!!

Voi :hug: :hug: :hug: sinitär :hug: :hug: :hug: Mikäli yhtään lohduttaa niin et ole tämän "meidän" porukan ainia joka on noiden viheliäisten pikku törkimysten kanssa tapellut. Täältä löytyy kohtalotoverisi. Meillä nuo pikku-ilkiöt seikkailivat nneljä vuotta sitten myös sitkeinä vierailijoina. lisäksi silloin odottelin tuota meidän kuopusta alkuraskauden turvin ja sain sitten jälkeen päin kuulla jotta kaikki torjuntaan käytetävät aineet eivät sovellu raskaana oleville. Vaan onneksi emme olleet käyttäneet tuota valmisteta joka ei sovellu vaan toista jota voi käyttää myös raskaana oleva. Minun onnekseni meillä oli silloin sauna eli meillä lämpesi se kunnon vanha konsti; täi-sauna. Niin ja kyllähän se pyykkikone kyytiä sai kun 5-6 henkisen perheen kamppeet pestiin. Juu ja pakastinkin oli muussa kuin ruuan säilytys käytössä.
Eikä tämä ollut sinäällään mitään, mutta olin taistellut noita kutsumattomia vieraita vastaan jo muutama vuosi aijemminkin. Jotenka jos vain jostain kuulen tai luen sanan ; täi niin jo alkaa päänuppiani kutisuttamaan. :kieh: :kieh: :kieh:
Juu ja kyllä pääsi itku minultakin useampaan kertaan valloilleen. Niin ja suostuinhan minä jutunkin tekoon eräälle viikolehdelle aiheesta Apua meillä on täitä.

Joo joo vaan hiukka muutakin kuulumista. Meillä oli kyllä yritykset hyvin aluillaan harjoittelu-jaksolla vaan sitten ns. tärppipäivillä taisi olla hiljais eloa peittojen alla. Joten en nyt kovin toiveikkaana ole tällä kierrolla. :/ No, mut onhan niitä ihmeitä nähty joten voihan se meillekin osua. ;)
Mut olkoon mennään nyt sitten sillä kuuluisalla TJOT-linjalla edeten näin syntymäpäivän kunniaksi. Eli taas tuli lisää vuosi mittariin ja aika alkaa vähentyä uhkaavasti. :( :( :( :kieh: :kieh: :kieh:
Niin ja onhan noiden yritys-puuhien vähyydelle toinenkin selitys; kuopus tupannut valloittamaan sänkymme lähes joka yö (siis meillä on yöllinen häirikkö (=kuopus) päässyt valloilleen, jos ei tule viereen niin sitten muuten itkee/huutelee unissaan) ja vieraiden johdosta on jouduttu hiukan nukkuma-järjestyksiä muuttelemaan ajoittain.

:LOL: :LOL: :LOL: Voi pahkana kun alkoi niskaa kutkuttaa. :LOL: :LOL: :LOL: Siis ihan oikeasti taidan olla allerginen sanalle; täi.

Mut nyt on päästetävä muut perheen jäsenet konetta kiusaamaan. Joten heippa huutelen ja plussat viskon yöhön.

++++++++ :wave: :wave: :wave: :wave: :wave:

ps. Yrityksiä uhkaamassa on vielä sekin et saattaa tuo ukko lähteä veljensä avuksi tuonne synnyin seuduilleen. Mikäli veli näyttää ukkolle vihreää valoa. Niin et saattaa tulla vaaviasiaan viivytyksiä melillä päin kevään aikana. :( :( :'( :'( :'(
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.01.2007 klo 20:39 touhis kirjoitti:
:hug: :heart: Hedy :heart: Onnea teidän porukalle!!!!!!

Voi :hug: :hug: :hug: sinitär :hug: :hug: :hug: Mikäli yhtään lohduttaa niin et ole tämän "meidän" porukan ainia joka on noiden viheliäisten pikku törkimysten kanssa tapellut. Täältä löytyy kohtalotoverisi. Meillä nuo pikku-ilkiöt seikkailivat nneljä vuotta sitten myös sitkeinä vierailijoina. lisäksi silloin odottelin tuota meidän kuopusta alkuraskauden turvin ja sain sitten jälkeen päin kuulla jotta kaikki torjuntaan käytetävät aineet eivät sovellu raskaana oleville. Vaan onneksi emme olleet käyttäneet tuota valmisteta joka ei sovellu vaan toista jota voi käyttää myös raskaana oleva. Minun onnekseni meillä oli silloin sauna eli meillä lämpesi se kunnon vanha konsti; täi-sauna. Niin ja kyllähän se pyykkikone kyytiä sai kun 5-6 henkisen perheen kamppeet pestiin. Juu ja pakastinkin oli muussa kuin ruuan säilytys käytössä.
Eikä tämä ollut sinäällään mitään, mutta olin taistellut noita kutsumattomia vieraita vastaan jo muutama vuosi aijemminkin. Jotenka jos vain jostain kuulen tai luen sanan ; täi niin jo alkaa päänuppiani kutisuttamaan. :kieh: :kieh: :kieh:
Juu ja kyllä pääsi itku minultakin useampaan kertaan valloilleen. Niin ja suostuinhan minä jutunkin tekoon eräälle viikolehdelle aiheesta Apua meillä on täitä.

Joo joo vaan hiukka muutakin kuulumista. Meillä oli kyllä yritykset hyvin aluillaan harjoittelu-jaksolla vaan sitten ns. tärppipäivillä taisi olla hiljais eloa peittojen alla. Joten en nyt kovin toiveikkaana ole tällä kierrolla. :/ No, mut onhan niitä ihmeitä nähty joten voihan se meillekin osua. ;)
Mut olkoon mennään nyt sitten sillä kuuluisalla TJOT-linjalla edeten näin syntymäpäivän kunniaksi. Eli taas tuli lisää vuosi mittariin ja aika alkaa vähentyä uhkaavasti. :( :( :( :kieh: :kieh: :kieh:
Niin ja onhan noiden yritys-puuhien vähyydelle toinenkin selitys; kuopus tupannut valloittamaan sänkymme lähes joka yö (siis meillä on yöllinen häirikkö (=kuopus) päässyt valloilleen, jos ei tule viereen niin sitten muuten itkee/huutelee unissaan) ja vieraiden johdosta on jouduttu hiukan nukkuma-järjestyksiä muuttelemaan ajoittain.

:LOL: :LOL: :LOL: Voi pahkana kun alkoi niskaa kutkuttaa. :LOL: :LOL: :LOL: Siis ihan oikeasti taidan olla allerginen sanalle; täi.

Mut nyt on päästetävä muut perheen jäsenet konetta kiusaamaan. Joten heippa huutelen ja plussat viskon yöhön.

++++++++ :wave: :wave: :wave: :wave: :wave:

ps. Yrityksiä uhkaamassa on vielä sekin et saattaa tuo ukko lähteä veljensä avuksi tuonne synnyin seuduilleen. Mikäli veli näyttää ukkolle vihreää valoa. Niin et saattaa tulla vaaviasiaan viivytyksiä melillä päin kevään aikana. :( :( :'( :'( :'(

Joo touhis meillä on panassa sana täi sekä muna. Koitetaan ne ohittaa et jopa kanamunia kutsutaan ihku eri nimellä :LOL: . Ja kyllä tosiaan alkaa pää kutiamaan kun kuulee edes viitaten tuohon epidemiaan. Kyllä kait tää ajan mittaan helpottuu, nyt vaan elää vielä hivenen vauhkona ja joka ilta on nuo paketista tulleet kammat tiiviissä käytössä. Ja kaikkea muuta kyllä löytyi pakastimesta, kuin ruokaa, koskaan uskonut sullovani lasten pehmoleluja tai tyynyjä pakastimeen, hiusharjoista puhumattakaan. Kyllä sitten kaiken koetin pestä, tuuletella tai pakastaa mikä vain vähän rajumman käsittelyn kesti. Koko ajan oli mielessä että täytyypi nuot tyttöjen kutrit lyhentää, kun ovat tosiaan pitkää ja vielä paksuhkoa hiussorttia. Ja tähän asti olen välttänyt noita silikonipohjaisia hiustenpesuaineita, mutta luin jostain että tekevät hiuspinnan liukkaammaksi ja siihen ei sitten ne "nimeltämainitsemattomat" tartu.

Vai on teillä kuopus alkanut tuleen sänkyyn. Siinä on sitten paha sanoa toiselle ei, ja vaistoaa vielä jos kovasti yrittää sinne omaan petiin, eli kokemusta on. Että kyllä siinä saa ovelana olla jos sen sängyn aikoo vain itselleen ja siipalleen pyhittää. Meillä tepsi aikoinaan kun tehtiin pelisääntöjä että vaikka sunnuntaiaamuna saa tulla vielä köllötteleen viereen, että muuten koko yö tai suurin osa yötä on kaikilla epämukavaa kun tulee ahdasta. Ja meillä vielä kaks patjaa että joku siellä raossa joutuis sitten oleen. Tietysti kovin pienelle asiaa on vaikea selittää, täytyy vain sitten käyttää jotain muita päivänaikoja hyväksi. Pikkukakkosen aikaan, tai laittaa sitten videota pyörimään ettei tarvitse jännätä että saako olla rauhassa vai ei. Me nykyään ilmotetaan tolle kuopukselle että äiti ja isi menee vähän päiväunille. Isommat on jo niin isoja etteivät tuolla makkarissa enää vieraile, ja niillä ompi niitä omia juttuja jo niin paljon että aamusella ja ruokapöydässä ja iltasaikaan niitä tuossa näkyypi.

Tässä olen kuin kissa pistoksissa kun odottelen että noita spermoja sais taas kiikuttaa analysoitavaksi. Ja aamusella se pitäis tehä, että miehen pitäs jollain tekosyyn varjolla sanoa että aamusella ei heti kerkiä töihin ;) . Nyt siltikin tässä odottelen malttamattomana kun uskon että onnistuttiin tekeen täsmäisku oikeaan aikaan, jos vain liikkuvaisia olivat.

Ja Hedylle onnea :flower: .

Plussia taas puhaltelen ja jatkan arkista aherrusta. Just tultiin saunasta ja hölmönä sitä ajattelin et nyt sitä voi ottaa rennosti. Mut ei iltapalaahan sitä alko heti väsään ja laittaan pesukonetta pyöriin. Ettei ne työt kyllä lapsiperheessä lopu, ja lisää vain haaveillaan :LOL: .

Mutta nyt puhkun ennenkuin köllähdän tuohon sohvannurkkaan.

:whistle: :whistle: :whistle: :whistle: ++++++++
 
umut
:D juu kotiin tultiin 17.12...ei ollut paukut aivojasi pehmentäneet :LOL: ,mun kirjotelma oli sellaista sekamelskaa, että ei ihme jos olet ymmärtänyt väärin!!!

Onnea vaan vauvan saanelle!!! Itselle tuli tuo 42v marraskuussa täyteen ja välillä kyllä käy mielessä tämä ikä!! :/
Kierto jossain kp 22 elikkä jos pe sitten täti saapuu jos saapuu.....

Ihan on pimeää ulkona aamuisin ja alkaa jo hämärtää kolmen aikaan.....ja lapset tekee hiekkakakkuja hiekkalaatikolla :whistle: jotenkin on outo fiilis tämän talven suhteen siis tammikussaa hiekkakakkuja????!!!!

Ei muutakuin plussatuulahduksia kaikille!!!! :attn:
 
Heippatirallaa!!
Ensiksi Hedylle :flower: onnittelut.

Tänään olen iloinen, koska olen saanut vihdoin tietoa, että mistä nuo ns. supistuskivut johtuvat. Olin kirurgin tutkimuksissa, jossa tähystettiin minun virtsatiehyet ja munuaiset. Yllättävästi kesken tutkimuksen, kun vitsajohtimeen työnnettiin ohut letku, niin sain kovat kivut vatsaan ja poltetta lonkaan. Erittäin tuttua kipua, sitä kipua , jota olen maistellut viimeiset 3 kuukautta ja miettinyt että supisteleeko minua näin kipeästi.

Virtsajohtimesta löydettiin vika, joka ehkä joudutaan leikkaamaan, jotta munuainen toimisi jälleen kunnolla.

Lääkäri oli ihmeissään niistä ns vesistä jotka valuvaat, ja oli sitä mieltä että ne ehdottomasti pitää tutkia. Minulla kuulema lääkärin mukaan, jokaisessa gyne alakautta tekemässä ultrassa ollut nestettä vatsaontelossa, ja joskus sieltä voi valua kudosnestettä . Vihdoin joku, joka ottaa vaivani todesta eikä naura minulle.

Viikko sitten olin gynen puheilla ja hän tokasi että emättimestä ei valu mitään muuta kun verta!!!!! Ja että tuskin urologi löytää mitään munuaisista....valitan kuulema turhasta ja teetän turhia tutkimuksia yhteiskunnan varoilla sairaalassa. Gyneltä sain siis hullun kirjat.

Eli vielä selvittämättä nuo nesteet , jotka valuvat sekä mistä tämä vatsan kasvu johtuu...mutta vihdoin pieniä askeleita eteenpäin.

Positiivista on se että vatsan turvotuksen takia löydettiin muutos munuaisaltaissa heinäkuussa. Löydös jota tuskin muuten olisi tullut ilmi. Sitten vielä tämän päivänen löydös joka osoitta tilanteen vakavuuden ja että virtsajohdin vaatii mahdollisen korjausleikkauksen.....pahimmassa tapauksessa, olisi munuaisongelma löytynyt siinä vaiheessa, kun munuainen olisi pikku hiljaa ylikuormittunut tai sanonut sopimuksen irti.


Joten kiitos kärsivällisyydestänne....ja pikku hiljaa tämä mamma alkaa taas kuumeilemaan. Huomenna kp 26/27.....


++++plussia kaikille


:heart: mimmimamma :heart: <br><br>
 

Tervetuloa vaan joukkoon.. :flower:

Missäs kaikki muut luuraa???? :)
Mimmimamma Olet varmaan helpottunut kun jotain selviää vihdoin!

Omaa napaa... Kävin toissapäivänä ultrassa ja kaikki ok ja laskettu aika pysyy 14.7.

Pulssia puhaltelen :whistle: +++++++++++++++++++ :whistle:
 
Täällä ollaan riikuilija ja muutkin. Käyn aina välillä toiveikkaana kurkistelemassa, josko täällä joku olisi jotain kirjoitellut =)

Onpas todella hienoa mimmimamma, että vihdoinkin joku lääkäri on alkanut kunnolla selvitellä vaivojesi syytä. Nyt kun asiaa jo kunnolla tutkitaan, niin eiköhän kaikki selviä parhain päin ja kivutkin hellitä.

Itsellä kp kai 14, tai jotain sinne päin. Kovin aktiivisesti en ole viime aikoina näitä raskausasioita ajatellut. En vain jaksa juuri tällä hetkellä toivoa ja pettyä. Olen sen sijaan vähän etsiskellyt töitä, aloittanut noita opiskelun viimeisiä rippeitä ja yrittänyt myös liikkua mahdollisimman paljon. Tsemppiä Nanni liikunnalliselle vuodelle!

Tervetuloa joukkoon kirjoittelemaan Vilma-Onni. Millainen kaupunki Hämeenlinna mielestäsi on? Oletteko kauan siellä asustelleet? Meillä on menossa projekti pienemmän kaupungin etsiskely ja tutkimme Etelä-Suomen aluetta. Ollaan jopa retkeilty lähiseudulla tutkimassa. Voihan se sitten olla, että töiden vuoksi kumminkin jäämme jonnekin Helsingin liepeille. Paikkakunnan vaihdos vain tuntuisi nyt oikeasti mahdolliselta.

Ihailen ikkunasta noita lumisia puita ja ihmettelen, kuinka hienolta tuo muutaman asteen pakkanen tuntuu vesisateiden jälkeen. Talvista viikonloppua ja mukavia hetkiä :p <br><br>
 
Heipsistä kaikille tasapuolisesti!! Hyvää alkanutta Uutta Vuotta!!

Ihan ekaksi mimmimammalle terkkuja! Hienoa, että asia alkaa selkiytymään!! Tsemppiä! :hug:

Tervetuloa uudet joukkoon kuumeilevaan! :)

Olen ollut täs hiljaksiin, kun ennen joulua ilmeni äkkinäinen muutto! Oli pakko muuttaa pois homeen keskeltä! Viikko meni, jotta hurahti ja sitten tietystikin netti ei heti toiminut, mutta nyt alkaa olla taas päivät kohdallaan.

Semmosta ja nyt sitten seurannassa, ettei tytölle vaan astma puhkea. Toivotaan, että ei puhkeisi!

Positiivista tässä on se, että saatiin isompi asunto! :)

Muuta positiivista tapahtumaa ei ole ollut... eli kp 16/25-33 menossa ja aivan kamala vauvakuume! Olen jopa karsinut tytön vauvavaatteita ym tuolta laatikosta, jotta jos vaikka auttais asiaa, kun jostain luopuisi.

Pian keväällä syntyy kolmelle ystävälle vauva, joten niitä tuoksuja odottaessa... vauvat on vaan niin ihania!

Tyttökin hoitaa nyt entistä enemmän vauvojaan, kun sai pukilta vauvan vaunutkin!

Hirmuisasti plussaisia ajatuksia ja mielettömästi Onnea uuteen vuoteen kaikille!

;) :wave:

+ + + + + + + + + + + + + + + :whistle: puhalluksia sinullekin!
 
:wave: Heipati hei täällä ollaan.


:heart: mimmimamma Hyvä kun olet vihdoinkin saanut itsellesi lääkärin joka otti tilasi vakavissaan. :hug: :hug: :hug:

Niin ei ole tullut liiemmin kirjoitelluksi eikä vaavi-asiakaan ole ollut päälimmäisenä mielessä, kun menimitä ilmeisimmin nuo tärppipäivät ohi ilman touhuiluja.
Tänään tosin just aamulla hoksasin jotta täti on nurkilla luurailemassa ja pika puoliin sisään pyrkimässä. :/ No, en kyllä nyt stressaamaan ala, kun olen hyvin onnistunut TJOT-linjaa näikin hyvin pitämään. Enkä kyl jaksa uskoa jotta ihmeitä tällä kierrolla tapahtuu kun touhuilut oli mitä oli. :(

No, mut nyt nautitaan talvisesta säästä oikeen kunnolla eikä murehdita tulevaa. ;) Kun vihdoinkin on hiukan lunta ja pakkasta.

+++++++++ :wave: :wave: :wave: :wave:

Uuusille tervetuloa mukaan. B)
 
rouva aniliini

Hämeenlinnassa on ihan kiva asua. Sopivan kokoinen kaupunki ainakin mulle. Asutaan syrjässä keskustasta, mutta sopiva matka kumminkin. On semmonen uus asuinalue vanhemman vieressä.
Ihan liki on monta päiväkotia, kauppoja, kioski ymym.
Hyvät liikenneyhteydet Tampereelle ja Hesaan.
Oon itse kotoisin naapurikunnasta, joten ihan tuttu paikka.
Hämeenlinnassa oon asunu jo kymmenisen vuotta.


Jos hieman enempi kertoisin meitin historiaa...

-97 alettiin seurusteleen ja -98 päätettiin jo yrittään vauvaa.
-99 oli kohdun ulkopuolinen raskaus ja -00 tuulimunaraskaus.
Sitten alkoi meitin taival kohti lapsettomuushoitoja, kun kaavinnassa kaavittiin kohdun limakalvo kokonaan pois. Haaveilin muutaman vuoden menkoista, kunnes apu löytyi lapsettomuushoidoista (=hormoneista).
Vuosi käytiin, kunnes avustuksella saatiin raskaus aikaseks ja saatiin -04 kauan kaivattu poikamme.
Ehkäsyä ei olla käytetty ollenkaan. Menkat on jo normaalit ja pitäs olla kaiken ok, mutta aina ne menkat vaan tulee, yleensä ajallaan.
Papakokeissa on ravattu (luokka3) ja koepaloja kahdesti otettu. Onneks kaikki silti ok.
Haaveilen vaan toisesta, mutta olen tosi onnellinen siitä, että saan olla ÄITI.

 
tpuhis
:attn: Nosto!!!!!! :attn:

:( Juu ja samalla ilmoitan jotta täti sitten taas parkkeerasi tuohon meidän pihalle tänä aamuna. Niin et se sitten tältä kierrolta. Joten ei auta muu kuin ottaa jälleen uskoa, toivoa ja onnia käskynkästä tiukasti kiinni ja mennä eteen päin. :headwall:

Teille muille plussat lentää nyt.

++++++++ :wave: :wave: :wave: :wave: :wave:
 
Tsemppiä touhis :hug: Tuo *puhis kyllä kävisi ainakin mulle nikiksi tädin vierailuaikana. Kyllä mua kumminkin sen verran tuo epätoivottu vieras puhisuttaa. Vosin olla vaikka apuhis :LOL:

Kiitti Vilma-Onni Hämeenlinna-infosta. Voi olla, että piipahdetaan sielläkin tutkimassa tässä kevään mittaan.

Aurinkoista päivää kaikille B) <br><br>
 
mimsku
Piilossa ollaan juu :LOL:

No kun välillä täytyy ottaa vähän etäisyyttä tähän piinailuun. Eikä oo oikein mitään kerrottavaa, kun vasta huomenna, kun simppatestin tulokset tulee. Jännittääpi nekin niin paljon, että voe voe :/

Täti on kääntynyt meiltä kotia päin, missä sitten asusteleekin, toivottavasti aivan hävyttömän kaukana!

Touhis on kyllä oikeassa, olisi aika tämän pinon eukkojen vähän piristyä taas toisiaan tukemaan. Onhan meillä tässä vielä jonkin aikaa noita vauvoja maailmaan putkautella =)

Iloa, valoa ja mielenvirkeyttä :heart:
 

Yhteistyössä