YLI 35-v KUUMEILIJAT :)

Nyt on tultu ultrasta mukana kuvat pikkuveijarista, joka vastasi viikkoja just eikä mekein, kun ovulaatiosta laskettiin. Sydän sykki ja kaikki viittasi normaaliin raskauteen :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Nyt te ainakaan ette osaa kuvitella tätä tunnetta =) =)

Lääkäri oli ihana! 10+

Laskettua aika 22.7. Jään peukut pystyssä ihmettelemään tuota kuvaa ja elämän ihmettä!

 
JIPPIIII Mertsi ja onnea kilokaupalla :flower: :flower: :flower:

Voi kun olen iloinen, että kaikki on kunnossa :D

Onneksi maltoit odottaa ja sait nyt tuollaisen kunnon tulkinnan, ettei tarvinnu ruveta arvailemaan. Tiedätkö mulla oli koko ajan sellainen olo, että kaikki on kunnossa, mutta eihän sitä varmasti voi tietää.

Iloista iltaa kaikille ja kyllä tässä nyt ilostutaankin varmasti :LOL:
 
umut
:flower: Onnittelut näin ens alkuun Mertsille!!! :heart: kyllä voin yhtyä tunteeseesi, minulla joskus myös ollut aivan samallainen tunne, että odotus on katkennut alkutekijöihin ( parit tuulimunat takana) ja yllätys olikin sitten sitä ihanampi ja suurempi ,kun lääkäri + sairaanhoitaja käänsivät ultran minua kohtia ja ilmoittivat, että täällähän on kaksi!!!! :heart:

Nannille..täällä on syksy ja puista lehdet lentelevät, ilmat vaihtelevat aurinkoisesta pilviseen ja sitä mukaa kylmään ( joka on täällä hetkellä vallitseva ilma) B) joten aurinkolaseja ei tarvita :D
Juu ruokaa on tullut vedettyä siihen malliin, että painonvartiat kutsuvat :attn: joulun jälkeen tietty!
Mekin ollaan ajeltu tätä maata ristiinrastiin aina kesäisin, vielä pitäisi koluta tuo mustanmeren rannikko....Kyllä täällä Turkissa palvelu pelaa ja ihmiset ovat ystävällisiä ja avoimia, lapsille vielä todella mukavia, tuntemattomat tulevat juttelemaan kadulla kävellessäkin ( siis lapselle) :D

mutta sohva kutsuu ja elokuva ( turkiksi dubattu)

:LOL:

:wave: palaillaan taas!!!!
 
Huomenia mammat!
Rokulipäivää vietän kotosalla kun poika on kuumeessa.

Kiitos monista tsempeistä ja onnitteluista!!!! Hassua miten ne lämmittävätkään, vaikka virtuaalisesti täällä keikkuvat! =)

Nanni mulla ei oo skanneria kotona, joten sorry sorry tää helmi eli ensikuva pysyy täällä meidän iki-omana =) =) Sitä paitsi hän on hyyyyvin ujo :LOL: :LOL:

Mä olen nyt niin positiivinen, että plussat suorastaan lentää musta!!!! Ottakaa koppia!

Ps. Lauriina, joko???
 
Lauriinas, jaksa vielä hetki. Toivotaan, että viikonloppuna tulokas jo sieltä putkahtaa ilman käynnistelyjä.

Voi pojat, yksitoikkoista on tämä koneella istuminen ja lukeminen, mut onneks mies lupasi tuoda sitä koko viikon ajan kaivattua ja mainittua punkkua töistä tullessaan :p Nannille hauskaa pikkujoulua vai oliko se tänään... :xmas: :xmas: :xmas:

Umut, hauska kuulla noita Turkin kuulumisia. Mä olen käynyt Istanbulissa kerran, lähes viisitoista vuotta sitten. Enkä muuten Turkkia tunne lainkaan. Olisipa hauska uusia matka. Nythän kuulemma Istanbul on tosi in ja hot kirjailija- ja taidepiireissä. Kertoi yksi nuorempi ystäväni, joka on toimittaja ja hiukka trenditietoisempi kuin meikäläinen :D Tällä hetkellä on kyllä sellainen olo, että ruotsinlaivakin jo voisi piristää tätä arkista aherrusta. Istanbul voisi olla jo liikaa :LOL:

Hauskaa viikonloppua ja plussavaa oloa =) <br><br>
 
umut
Merhaba!! =)

Kyllä tämä Istanbul on paljon muuttunut noista ajoista, jolloin olet täällä pyörähtänyt :D Tuntuu, että kehitys kulkee huimaa vauhtia, mutta ikävä kyllä sitä negatiivistakin löytyy, kuten aina suur kaupungeissa (on äärettömän köyhää ja sitten ökyrikasta) ja kaikki rintarinnan näkyvillä.Ovet pitää pitää visusti kiinni ja aukasta ei jos et tiedä kuka on ovella.Mutta muuten ollaan viihdytty , mulla vaan tuo ikävä on sitä laatua, että kotimaa kutsuu.. vaikka kevät olisikin ollut täällä ilmojen puolesta parempaa aikaa.
Kaikkea löytyy ja ihan tuosta kotikadulta,pikkuputiikkeja ,marketteja on pilvin pimein..olen kuulkaa istunut oikein olantakaa tuolla kauneushoitolassa, täällä kun nuo palvelut ovat hintatasoltaan ihan eri luokkaa kuin siellä....mutta ei makeaa mahantäydeltä ( toivotaan , että siellä olis jotain muuta) :hug:

Ajatelkaa, että täällä ,jos on tuota tuohta voit päättää lapsesi sukupuolen ja arvatkaako onko tuolla palvelulla kysyntää maassa missä muka poikalapsia toivotaan enemmän...äitiysloma ruhtinaalliset 2kk ja töihin tai jäät kokonaan kotiin! Päiväkodit ovat todella kalliita ja ovatkin vain rahakkaiden herkkua samoin yksityiskoulut!
Muuten täällä tuntuu, että kaikki rakastavat näitä pieniä piiprtäjiä, ei oo yhtään ruttunaamaa vastaan kävellyt :LOL:

No mutta tälläistä täällä......basaari odottaa, täytyy vielä lähteä koluamaan jos jotain tarttusi käteen :whistle:


Ai niin ja eka joulukuuta joten iloista joulun odotusta kaikille ja toivotaan, että saadaan niitä plussia oikein pakettikaupalla!!!!!! :xmas: :wave:
 
Ihanaa mertsi :heart: Todella hieno juttu =) Onnea loppumatkaan =) Olen tosi iloinen puolestasi!!!

Uskolliseti kotona kokonaisena :D Sitkeä kaveri =) Mieliala on silti ihmeen hyvä ja uskomattoman rauhallinen =)
On se kuulkaa kumma juttu, miten yksi kauppareissu vie mehut... ruokakaupassa käväsin ja hoitelin pari muuta asiaa ja nyt oon ihan rätti :D Kohtu painaa vietävästi alaspäin ja jalat väsyy =)

Odottelevalla kannalla oleva Lauriina ja jääräpäinen toukka rv 40+3 :heart:

Ja kiitos kannustuksista, ne lämmittävät =)
 
Nostan ;) Mukavaa adventtiviikonloppua!

Alan kohtpuoliin valmistella päivän ateriaa: perunoita, riistapyöryköitä, punaviinikastiketta (viel jäi eilisestä sen verran) ja salaattia. Nam, nam, nam. Ruokajuomana on kyllä tänään ihan vesi :D
 
Heipati mammat!

Mertsi ihanaa kuulla jotta kaikki hyvin. :hug:

Vaan kuulkaas kyllä on kiirusta pitänyt heti kun ukko-kulta kotiutui ;) ;) ;)

Niin no tai oikeastaan torstai-ilta meni äitini ja siskoni kanssa rupatellen ja eilinen sitten äitin seuralaisena. :D Eli ei oikeen ollut aikaa jolloin olisin ukko-kullan puuhiin vikitellyt. :p
No, mut tänään jo löytyi aamuvarhaisella tie ukon syliin, kun hänet viettelin kesken hellan lämmittelyn. ;) ;) ;)
Vaan ei ota tuo gb:n sarvi kasvaakseen-mut viiva siin testiin laitetavas tikussa kyl on vahvistumaan päin. ;) ;) ;) :p :p :p Joten on ukkoa jälleen tänään tai huomenissa vonkailtava, jos meinataan jotakin aikoa. :LOL: :LOL: :LOL:

Niin äitini meillä viel vierailulla on ja kovasti olis hän huomen kotiin lähdös. Vaan olemme yrittäneet hänt viel täällä pidätellä kun ei tiedä milloin taas nähdään-ens vuoteen taitaa mennä whistle:

Nyt plussat yöhön liitelemään lentää poimikaa omanne.

+++++++++ :whistle: :whistle: :whistle: :wave: :wave: :wave:
 
heisulivei!

Onnea raskautuneille :flower: Ihana tunne kun se plussa pärähtää ruutuun...

Meillä mä nyt lähinnä ajattelen ja lajittelen pois sellaisia vauvanvaatteita jotka jo pieniä meidän vauvalle ja joita siis emme enää tarvitse. Kauheeta ajatella että vauva-ajat on nyt takanapäin.. mutta sellasta se on .. aikansa kutakin. jotenkin jo tuntee olonsa niin vanhaksi.. hohhoijjaa.. Mitenkähän tästä pääsis pirteämpään olotilaan, mitään vinkkejä??

No, kuukauden kuluttua alkaa jo päivät valjeta, joten jaksamisia kaikille..
 
mimsku
Goooooood morning!!!!!!!

Juu ei näitä asioita voi kyllä työstää kuin täällä palstalla. Eli tällaista täällä tänään:

Heräsin aamusella oikein kunnon vatsanvääntelyihin. Tuolta molemmin puolin paineli oikein kunnolla, tuntui ihan selässä asti. Aattelin, että mitä himskuttia nyt on, kunnes tajusin: ovishan se on. Ja rinnat tuntui kipeiltä, kun nousin ylös.

Eilen oli lämmöt normaalit aamulla (36,7) ja äsken mittasin: 37,1.

Mää oon siis nyt ensimmäistä kertaa oikein kirjailmellisesti TUNTENUT ovulaation, hahaa =) Ja mikä parasta, eilen päästiin peittoja heiluttelemaan, ja toissapäivänä.

Muistin taas sen gynekologin mainitseman YHDEN kiinniittymiskelpoisen munasolun yli 40-vuotiailla vuodessa. Joten eipä nostella liikaa vielä :/ Mutta yritän lämmitellä mieltäni, että jospa se olis irronnu juuri tänään =)

Vietellään huomenna esikoisen synttäreitä, paistelen täällä kaakkua. Kuppaan pitäis vielä mennä, ja koiria ulkoiluttamaan. Niin ja oikeitakin TÖITÄ olis..

B)
 
Mimsku se meni kuppaamaan :LOL: ja minä tyttö pikaisesti pyörähtelen nostelemassa meitä..

Pikkujoulut oli perjantaina, aivan sikamukavaa, eilen koko päivän vieraita, sikamukavaa ja tänään huushollin siivousta, sikayököttävää. Joko voisi viritellä joulukuusen? Meillä siis tekokuusi allergian takia ja jotenkin olisi ihana nauttia siitä kauemmin kuin viikon-pari.. Perjantaina olisi oman työpaikan pikkujoulut ja siitä viikon päästä sekä perjantaina että lauantaina ystävien kesken pippalot, miten mun kuntoni oikein kestää.. siis eihän se pari lasillista punkkua pahaa tee, mutta tuo valvominen.. :eek: :$ :headwall: No, kerrankos sitä Joulun alustaa vietellään.. tammikuussa ei olekaan sitten tiedossa yhtään mitään hyppelyitä. No, jatkelen siivousta, kohta tulee muksutkin kotio.

:wave:
 
mimsku
Hiihoo, synttärikemut vietetty =)

Mukavasti meni, mutta jalat on ihan poikki :ashamed: Aivan kaamee päivä oli tänään töissä, mutta onpa nyt sitten hetki aikaa hengähtää ennen nukkumaanmenoa. Mies lähti yöksi töihin, saan olla ihan rauhassa, kun lapsetkin jo tutivat.

Ja missäs minä.. ? TÄÄLLÄ :LOL:

Ollaanpas me vajottu. Hiljaista.

Nannin ja Touhiksen kanssa mennään vissiin samoja, niinhän se oli? Tässä kierrossa en oo läheskään niin paljon jännittänyt ja odottanut. Tulkoon täti vaan, jos on tullakseen. Saas nähhän viikon päästä, alkaa taas kuviteltuja oireita ilmaantua, hehhee.

Mites Mertsii? Joko on ihan kadonnut odottajien puolelle? Onko lauriinasin vauva jo syntynyt?

Huhuu..! Nanniii..Aniliini...muut?
 
Huhuu vaan kaikille! Täällä ollaan mimsku.

Taas sitä ollaan tuon riivatun tädin kourissa, jopa hiukan etuajassa. Ei sitten malttanut oottaa edes linnanjuhliin asti. Eilen aivan yhtäkkiä kesken päivän alkoi vuoto. Olin kaupungilla ja vaihtanut just laukkua, eikä mitään tarpeita tietty ollu mukana. Onneksi oli kauppa kulman takana. Mut eipä tämä masenna, kun olen oikeastaan lakannut odottelemasta mitään tuloksia :kieh:

Olin eilen kolmatta kertaa vyöhyketerapiassa ja tuloksena nukahtelin soffalle pitkin iltaa. Ei ollu minusta mihinkään sen jälkeen. Mutta kyllä oli hyvä hoito ja olo vetreä tänään.

Ei täällä kummempaa, rupeen keittelemään aamukahveja ja taas vaihteeksi lukemaan. Kiva kun huomenna on tuo itsenäisyyspäivä, niin saavat työläiset ja koululaiset vähän huilata.

Plussaisempia päiviä muille ++++++++++++ :p
 
Huomenta kaikille! :wave:

Täällä ollaan, aamukahvee hörsitty ja työn touhussa jo. Kahvihuoneeseen virittelin just jouluvalot ja sammuttelin muut, porukka urputti, että liian pimeää, ei nää lehteä lukea, mutta olin tiukkana- nyt odotetaan Joulua ja tontut kurkkii jo, täytyy valmistautua! :LOL: :p

Anopille, ystävättärelle ja mutsille lahjat ostettu, muiden lahjahommelit vielä aivan retuperällä.. no, aikaahan on vielä vaik kuinka :saint: Muksuiltakaan en vielä ole oikein selvyyttä saanut, mikä hartain toiveensa, juniorilla vaihtelee ipodista hevoseen.. :LOL:

Onnittelut mimskun ovikselle :D , jännäillään sitten viikon päästä yhdessä! Joks touhiksella sarvet jysähti täyteen? :LOL:

:hug: Aniliinille, ettäs kehtaa tolla lailla täti kesken kaupuntireissun, höh sentään! :(

Mitäs muut? Käykäähän naputtelemassa kuulumisia!

:wave:
 
Huomenta!

Hyiiiiii tätä keliä. Vettä sataa ja on NIIIIN pimeää :/ . Tahtoo takaisin sen lumen ja valkean.

Mimsku, en mä mihinkään odottajien puolelle oo mennyt. En uskalla vielä! Sain niin karmivan muistutuksen alkavana elämän haavoittuvaisuudesta viime viikolla, että olen ihan hissukseen vaan...

Aniliini anna huutia sille tädille. hus hus!

Mitenhän se tuo Lauriina??? Jännää jänää! Jospa hän meille kävisi kertomassa iloiset uutiset, vaikka uhkasikin poistua kuumeilijoista, ymmärrettävästä syystä!!!

Oma olo on pientä (lähes jatkuvaa) etomista lukuunottamatta ihan hyvä. Tämän etomisenkin otan riemulla vastaan kun tiedän, että silloin raskaus on voimissaan!

Plussia pimeyteen sinkoan !
 

Yhteistyössä