YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

Maanantaita kaikille!

Elmaleena ja Dominique, en tiedä mitä sanoa. Niiiin pahoillani olen ja kovasti voimia toivon teille. :hug:
Tervetuloa mukaan Mma R! =)

Omaa napaa: Eli perjantaina kerroin noista alakerran viiltelyistä ja nipitelyistä/selän kipuilusta.
Lauantaina aamusta iltaan asti oli etova olo. Lauantaina alkoi myös rintoja vihlomaan. Alakerran tuntemukset sen kun vahvistuivat ja illalla ne olivat jo ajoittain kipua, ei niin pahoja kun kuukautiskivut mutta lähes jatkuvaa kipua kuitenkin.
Mies sanoi, että nyt teet sen testin! Minähän itse olin niin pessimistinä, niiiin pessimistinä päättänyt tuon, että testaan vasta kun menkat ovat hyöhässä.

No, sunnuntaiaamuna klo.4.30 en pystynyt pidättelemään enään itseäni ja testasin apteekin omalla testillä: HAAMU. Ja tänä aamuna tein uuden. Haamu oli vahvistunut eilisestä, ei enään ollut haamu vaan kunnon vaaleanpunainen viiva. :heart:
Tunteet ovat tällä hetkellä: Ilo, epätodellinen olo, pelko ja jännitys. Sydän hakkaa tuhatta ja sataa. Itkettää.

Kuukautisten pitäisi alkaa laskujeni mukaan ke-to. Aivan varma en ole tuosta päivästä, kun en selvää ovisplussaa bongannut testeite tässä kierrossa. Ei myöskään ollut selviä oviskipuja eikä limoja, mitä yleensä on ollut.
Vielä haluan pysytellä täällä kuumeilupuolella. Haluaisin odottaa siihen asti kun menkat jää tulematta ja viiva on vielä vahvistunut. Sitten voin siirtyä plussanneisiin.


Erika
 
MAANANTAI 27.2.2012


..................... ikä ........ kp ..................yk ........ toiveissa
Ronja76..............35........2/27-28.........15..............1.
Dominique..........35........2/25-27...........10.............4.
Melanie75...........37........5/32................3...............3.
Jaahas................35........6/28-29...........3...............1.
Elena75..............36.........6/28...............8................3.
Scarleth..............35.........8/28.............. 5................1.
K.......................37..........9/28..............12...............3.
Kaktus-76...........35.........22/29..............8...............2.
Syystuuli74 .........37........23/26-30.........8...............2.
Elmaleena ......... 40 .......25/29-31..........3...............3.
Lilliputti72...........39........29/29-30..........5.............. 5.
erika76...............35........29/30-34..........4...............3.
Tiini....................36........34/27..............19..............3.
Helmisimpukka.....38........38/?................0...............3.
Whisky Peat.........36........41/30-35.........6................3.



KADONNEET::attn: Hu Huu!

Tiiti35..................35..........?/22-25........11..............2.
Malfiina 76 .......... 35 ..... .?/25-30 ........ 11 ........... 3.



:heart:Plussanneet:heart:

2012
helmikuu.... Killi12 yk 3
tammikuu... ei plussia

2011
joulukuu......äiskä-73 yk 8, Milanella yk ?
marraskuu....Isobella yk 3, puskajussi yk 4
lokakuu ...... Barbamama35 yk 14, Kaneli74 yk 9, Keskeneräinen yk 4
syyskuu ..... Vilhelmiina73 yk 4, Eemas yk 4
elokuu ....... luosto yk 2, ilona***, Papuli yk 1
heinäkuu .... Lumihiutale73 yk 10
huhtikuu .... tääl taas yk 23, Niisku74 yk6
helmikuu .... Liljaana yk 5, Irmeli74 yk 1, ksylofoni yk6

2010
marraskuu . Helvi-10 ?, Siobhan42 yk 2, Pilvilinna74 yk 2, Koralli73 yk 10
lokakuu ..... calumet ?
syyskuu .... Jambo yk 1, kurkkunaamio yk 2
elokuu ....... Chilipapu yk 8
kesäkuu ..... Annemaarit ?
toukokuu ... happihyppy yk 8, Onnellinenx5 yk 3, Rae34 yk 10
huhtikuu .... Minnihiiri68 yk 5, Pimpula yk 4
maaliskuu ... Lumi-Marja ?, Jääräpää ?
helmikuu .... viivi74 yk 1
tammikuu ... Puskajussi yk 3, Poni06 yk 2

:heart:Syntyneet:heart:

Siobhan42.............6.8.2011 tyttö
Liljaana ............. 22.9.2011 poika
Pilvilinna74 ......... 3.8.2011 poika
Koralli73 ............. 2.8.2011 tyttö
Helvi-10 ............ 12.7.2011 tyttö
kurkkunaamio ..... 19.5.2011 poika
happihyppy ........ 25.12.2010 tyttö
jääräpää ............ 7.12.2010 tyttö
Lumi-Marja ........ 19.11.2010 tyttö
puskajussi ......... 18.10.2010 poika
Poni06 .............. 24.8.2010 poika
Tiktu ................ 11.5.2010 tyttö
äiti vm70 ........... 22.3.2010 tyttö


Edellinen ketju: YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)
 
  • Tykkää
Reactions: kaktus-76
Lista päivitetty maanantaille!

Suuren suuret pahoittelut Dominique ja Elmaleena :hug: Ja kovasti voimia!!!

Kuten listalta näkyy, niin täälläkin pärähti eilen uusi kierto odotetusti käyntiin. Sehän oli pelkästään odotettavissa. Vaikka valehtelisin, jos väittäisin ettei yhtään harmita. Harmittaahan se :( Vaikka olenkin tulevien hoitojen suht nopeasta aikataulusta innoissani, niin kyllähän sitä luomuraskautta salaa kovasti toivon. Mutta ei, niin ei... Enpä tiedä jaksanko tässä kierrossa ovistakaan tikkuttaa... Turhaa hommaa kuiteski.. Plaah..

Mutta apeista fiiliksistä huolimatta tämä vertaisverkosto täällä on aivan loistava. Suorastaan parhautta :heart: Me Domin kanssa ollaan tällä hetkellä listan konkareita. Vaikea kuvitella, että ollaan oltu täällä jo lokakuusta, HUH! Kovasti kyllä ehdin jo toivoa, että edes sinä olisit nyt viimeinkin siirtynyt tuonne raskautuneiden puolelle ja minä sitten het perässä viimeistään toukokuussa... Muta ei se auta, pakkohan tämän on joskus onnistua.

Kivaa tosiaan Scarleth, että nyt ollaan molemmat ivf-putkessa ja voidaan jakaa kokemuksia/tuntemuksia :) Milloin olitkaan menossa kontrolliultrauksiin? Onko lääkkeistä tullut vielä minkäänmoisia oireita? Millaiset sulla on fiilikset tulevasta punktiosta? Itsellä se ehkä eniten hirvittää, koska itsellä monirakkulaiset munasarjat ja sehän suurentaa hyperin riskiä. Muuten tämän päivän fiilikset tulevista hoidoista aika ok ja siihen pistämiseenkin varmaan tottuu :)

Mukavaa maanantaita kaikille!
 
Maanantaita kaikille:wave:

Dominique ja Elmaleena, voimia molemmille:hug:


Scarleth ja Ronja: mahtavaa että teidän projektit ovat lähteneet vauhdilla käyntiin!

Tervetuloa mukaan kuumeilemaan Mma R:wave:

Ja tsemppiä vielä kaikille tädin kohdanneille.

Täällä odotellaan punaista vierasta saapuvaksi loppuviikosta. Miehen simppatestien tulokset tuli ja silläkin puolella kaikki on kunnossa. Arvot tosin hieman alakantissa mutta viitearvojen sisäpuolella kuitenkin. Aika on siis varattu lapsettomuuslääkärille. Täytyy myöntää että mun tunteet on hieman sekavat...on hirveän vaikea myöntää ettei luomusti raskautuminen onnistu:(

Kun kerta hiihtolomalla ollaan niin täytyy kohta puolin lähteä jälkikasvun kanssa hiihtämään. Oikein mukavaa viikkoa kaikille!
 
Erika, ONNEA!!! Voi miten ihana uutinen!!

Dominiquelle ja elmaleenalle voimahalit. Jahka ketutus laantuu, niin sitten vaan kohti uutta yritystä!

Ronja: mulla on ollut nyt pari seurantaultraa ja aika vaiherikasta onkin ollut. Perjantaina menin ekaan seurantaultraan jo kolmen päivän pistämisen jälkeen, ja munarakkuloita oli vaiheeseen nähden ihan ällistyttävä määrä jo näkyvissä ja isoimmat oli 12-13 -millisiä. Olin silloin ihan onnessani ja punktiota aikaistettiin parilla päivällä, tämän viikon perjantaista jo keskiviikkoon. No tämän päivän ultrassa kasvu ei ollut mennyt ihan niin suoraviivaisesti; isoin follikkeli oli 18 mm ja sitten oli kymmenisen kappaletta 13-15 -millisiä. Vaiheeseen nähden siis oikein hyvä tilanne, mutta mä itse olin vähän hermona, että miksi kasvu on nyt ollut perjantain jälkeen hitaampaa. Limakalvo oli kasvanut, ihan pieniä folleja ottanut paljon kiinni ja tullut tuohon 14 millin pintaan, mutta silti.... ne kuulosti musta tosi pieniltä ja olin ihan varma että keskiviikkoon suunniteltu punktio siirtyy takas perjantaihin. No sitten lääkäri ilmoittikin, että punktio tehdään kuitenkin keskiviikkona, ja nyt mä olen tosi skeptinen, että mahtaako noihin mitään munasoluja ehtiä kasvamaan. Noi follikkelien koot tuntuu mun mielestä niin pieniltä. Sinänsä hullua että epäilen hoitavaa klinikkaa, joka kuitenkin käsittääkseni on Suomen kärkikaartia.... jankkasin lääkärille puhelimessa vaikka miten pitkään tätä asiaa, mutta kyllä se sitkeästi pysyi suunnitelmassa :D Kääk!

Mulla ei oo ultrassa näkynyt mitään hyperin oireita. Mulla ei kyllä olekaan esim. PCO:ta tai muuta altistavaa taustalla. Lääkkeistäkään ei oo ollut oikein mitään tuntemuksia ennen tätä päivää, tänään on ilmestynyt semmoinen pieni "täyteläisyyden" tunne alavatsalle. Puregon-pistoksia siis takana 6 päivää, ja Orgalutraneita 2. Punktiota jännitän aika tavalla ja muutenkin olen sen lähestyessä ollut aika hermona, kun tässä on niin monenlaista jännitettävää vielä ENNEN kuin edes pääsee jännittämään varsinaista lopputulosta. Pistämiset oli ihan pikkujuttu ja muutenkin tää hoito on mennyt tosi kevyesti ja helposti, nyt vaan punktion lähestyessä alkaa vähän turhankin paljon jännitys tiivistyä :) Nyt on kuitenkin pistelyt tällä erää pistelty, enää Pregnyl tänään ja sitten vaan ODOTETAAN kuinka käy!
 
  • Tykkää
Reactions: Ronja76
Scarleth tosi nopeasti sulla lähtenyt kasvuun iso määrä rakkuloita. Kuulostaa hyvältä, ettei mitään ihmeempiä oireita ole toistaiseksi tullut lääkkeistä ja rakkuloiden tehokasvatuksesta. Itse pelkään niitä viimeisiä päiviä ennen punktiota, koska naisten polilllakin hoitajat varoittelivat, että viimeiset päivät saattaa olla aika tukalia ja maha turvoksisssa... Ei pitäisi suotta ennakkoon panikoida, sittenhän sen näkee. ;) Noista rakkuloiden kokoasioista, jostain muistan joskus lukeneeni, että saattavat kasvaa useampiakin millejä päivässä (ainakin sen pari milliä). Tuon laskelman mukaan suurin osa noista ehtisi vähintään 18mm kokoon (sehän oli muistaakseni riittävä koko, jotta munasolu ehtii kypsyä). Ymmärrän kyllä sun skeptisyydenkin klinikkaa kohtaan, toivotaan, että hoitava lääkäri on oikeassa ja kaikki menee hyvin. Mutta kamalan jännät ajat sulla (itseäkin jänskättää sun puolesta, varsinkin, kun tietää että reilun parin kuukauden jälkeen itse on ihan samassa tilanteessa). Kovasti onnea ja tsemppiä keskiviikon punktioon!! Hyvin se menee - toivotaan myös mahdollisimman hyvää saalista ;)
 
K
Maanantaita!

Erikalle onnittelut plussasta!

Täällä on nyt ovistestit hankittu jännääjännääjännää! Hassua miten mä innostuin nyt taas uudelleen, kun tuli ne testit hankittua. Sai taas uutta toivoa tähän projektiin :)
 
Erika:Ziljoonasti onnea, niin ihanaa!!:heart::heart::heart: Tarrasukkia matkaan!:flower:

Domi: Voi kurjuuksien kurjuus:hug:

Elmaleena: Toivoa vielä on, pidän peukkuja kovasti!:heart:

On tämä sellaista tunteiden vuoristorataa...: /

Mma R:Tervetuloa joukkoon!:wave:

ON: ovistestit tulivat postissa, nopeaa toimintaa. Nyt sitten odotellaan perjantaita jolloin on kp 10. Silloin ajattelin teidän vinkistä alkaa tikutteleen ovista... jos osaan;) Jos sitä ennen saisi jo yhdet talletukset? Ja ajattelin että tässä kierrossa mentäisiin "vain" joka toinen päivä taktiikalla että pysyisi simpat vireessä:D Terolutit sitten 15pvä kehiin. Että semmosta täällä.

Erityistsempitykset Scarleth:lle keskiviikolle!:)
 
  • Tykkää
Reactions: Ronja76
Ronja: mä taas juuri siksi pelkään, kun ei oo mitään isompia oireita lääkkeistä :) Eilen pistin enää pelkän Pregnylin, ja edelleenkään ei oikein mitään tuntemuksia missään. No jos oikein yrittää, niin rintojen vois kuvitella olevan vähän turvoksissa. Voiko siellä muka mitään kasvaakaan kun tuntemukset on näin vähäiset... no huomenna se sitten kai nähdään. Aika jännä viikko kyllä käsillä, jotenkin vaikea uskoa että kaikki voisi mennä hyvin, tällainen peruspessimisti kun olen. Ilman vertaistukea - siis sekä tätä virtuaalista että yhtä tosielämän vertaistukikontaktia :) - en varmaan selviäisi tästä järjissäni!! Mieskin kun ottaa niin lunkisti (tai ainakin näyttää siltä ulospäin).

Melanielle tsemppiä ovistestailuun! :) Toivotaan hedelmällisten aikojen saapumista.
 
TIISTAI 28.2.2012


..................... ikä ........ kp ..................yk ........ toiveissa
Lilliputti72...........39........1/29-30..........6...............5.
Ronja76..............35........3/27-28.........15..............1.
Dominique..........35........3/25-27...........10.............4.
Melanie75...........37........6/32................3...............3.
Jaahas................35........7/28-29...........3...............1.
Elena75..............36.........7/28...............8................3.
Scarleth..............35.........9/28.............. 5................1.
K.......................37..........10/28..............12...............3.
Kaktus-76...........35.........23/29..............8...............2.
Syystuuli74 .........37........26/26-30.........8...............2.
Elmaleena ......... 40 .......26/29-31..........3...............3.
erika76...............35........30/30-34..........4...............3.
Tiini....................36........35/27..............19..............3.
Helmisimpukka.....38........39/?................0...............3.
Whisky Peat.........36........42/30-35.........6................3.



KADONNEET::attn: Hu Huu!

Tiiti35..................35..........?/22-25........11..............2.
Malfiina 76 .......... 35 ..... .?/25-30 ........ 11 ........... 3.



:heart:Plussanneet:heart:

2012
helmikuu.... Killi12 yk 3
tammikuu... ei plussia

2011
joulukuu......äiskä-73 yk 8, Milanella yk ?
marraskuu....Isobella yk 3, puskajussi yk 4
lokakuu ...... Barbamama35 yk 14, Kaneli74 yk 9, Keskeneräinen yk 4
syyskuu ..... Vilhelmiina73 yk 4, Eemas yk 4
elokuu ....... luosto yk 2, ilona***, Papuli yk 1
heinäkuu .... Lumihiutale73 yk 10
huhtikuu .... tääl taas yk 23, Niisku74 yk6
helmikuu .... Liljaana yk 5, Irmeli74 yk 1, ksylofoni yk6

2010
marraskuu . Helvi-10 ?, Siobhan42 yk 2, Pilvilinna74 yk 2, Koralli73 yk 10
lokakuu ..... calumet ?
syyskuu .... Jambo yk 1, kurkkunaamio yk 2
elokuu ....... Chilipapu yk 8
kesäkuu ..... Annemaarit ?
toukokuu ... happihyppy yk 8, Onnellinenx5 yk 3, Rae34 yk 10
huhtikuu .... Minnihiiri68 yk 5, Pimpula yk 4
maaliskuu ... Lumi-Marja ?, Jääräpää ?
helmikuu .... viivi74 yk 1
tammikuu ... Puskajussi yk 3, Poni06 yk 2

:heart:Syntyneet:heart:

Siobhan42.............6.8.2011 tyttö
Liljaana ............. 22.9.2011 poika
Pilvilinna74 ......... 3.8.2011 poika
Koralli73 ............. 2.8.2011 tyttö
Helvi-10 ............ 12.7.2011 tyttö
kurkkunaamio ..... 19.5.2011 poika
happihyppy ........ 25.12.2010 tyttö
jääräpää ............ 7.12.2010 tyttö
Lumi-Marja ........ 19.11.2010 tyttö
puskajussi ......... 18.10.2010 poika
Poni06 .............. 24.8.2010 poika
Tiktu ................ 11.5.2010 tyttö
äiti vm70 ........... 22.3.2010 tyttö


Edellinen ketju: YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)
 
Viimeksi muokattu:
Erika: Onnea!!! Ootko testaillu uudestaan?

Itsestäni: Jännitysviikko meneillään. Tosin, en kovin paljoa jaksa edes uskoa enää. Mutta ihana asia olivat viime lauantaiset häät. Kaunis tilaisuus, sulhasella puntit tutisi kirkossa. Ihan häähumussa vieläkin ollaan molemmat. Arki hyppäs silmille vaan liaan nopeasti. Rouvana on kuitenkin mukava olla :)

Pappi kuiskasi vihkimisen lopuksi, että toivottavasti näemme pian uudelleen ristiäisten merkeissä. Tätä toivoen...
 
Hei, ihanaa Syystuuli - onnea uudelle Rouvalle :heart: Ja tsemppiä piinailuun, jospa vaikka saisitte heti mitä ihanimman häälahjan... ;) Elämä on joskus yllätyksiä täynnä..

Melanie & K - onnea teille oviksen bongailuun :) Ehkä joudun itsekkin pyörtämään puheeni ja tikutan sittenkin ovista ensi viikolla. Testejäkin löytyy kaapeista vielä vino pino. Pahin menkkamasennus on ilmeisesti ohi..

Kaktus , niin tuttua tuo tunteiden vuoristorata. Mullakin sahailee tän projektin suhteen ylös ja alas. Välillä olen todella pessimistinen - sunnuntaina epäilin miehelle jopa tulevien koeputkihoitojen onnistumista... Noh, eipä se raskautuminen ole satavarmaa niilläkään. Moni juttu voi mennä/olla pielessä..

Scarleth, tietty tuo oireettomuus laittaa miettimään, että mahtaakohan siellä mitään oikeasti tapahtua, kun missään ei tunnu... Jostain tuossa lueskelin (kun sattuneesta ihan kaikki IVF-matsku tällä hetkellä kiinnostaa), että oireettomuuskaan ennen punktiota ei välttämättä meinaa mitään. Tietty se voi ennustaa munisten määrää ja kokoa. Eikös noissakin ole joku toivottu määrä (mikä olis se optimaalisin määrä), taisi olla noin 8-12 kpl. Ei se määrä, vaan laatu ;) Onnea vielä kerran huomiseen!!

ON: tänään oltiin aamulla miehen kanssa labrassa. Reissun tuloksena jätettiin molemmat useampia putkiloita analysoitavaksi ivf-hoitoja varten. Tuloksista kuullaan sitten reilun viikon päästä, mikäli jotain häikkää sattuisi olemaan. Taas yksi pienen pieni askel projektissa eteenpäin.. ;)

Toivorikasta tiistaita kaikille piina-siskoille :wave:
 
Viimeksi muokattu:
KIITOS kaikille onnitteluista! :heart:

Lämpimät onnittelut Syystuulelle rouvaantumisesta. :):flower:

Ja TSEMPITYKSET jokaiselle piinailuun, hoitoihin ja bongailuun! :)

Juu, nyt olen taas päässyt vauhtiin testailun tiimoilta. On useampi testi jo kulunut. ;)
Viiva on tummunut hitaasti, mutta varmasti. Mistä olen erittäin kiitollinen. Kiitollinen ja onnellinen olen myös tästä lähes jatkuvasta etovasta olosta ja huimauksesta. Hyviä merkkejä kun ovat, niitä vaan lisää tänne! otan avosylin vastaan. :)

Jotenkin en vielä uskalla niin paljon iloita kun mitä haluaisin. Tuntuu että vasta kun tuo "virallinen päivä" eli se kun menkkojen pitäisi alkaa, on ohitettu, niin sitten voin jo vähän huokaista ja asteen verran enemmän uskoa tähän hommaan.

Luulen että huomenna keskiviikkona olisi menkat alkaneet. Meinaan kun testasin sunnuntaiaamuna hyvin varhain tuon plussan, niin silloinhan olisi ollut vasta dpo.10 jos menkat torstaina alkaisivat. Tuskin apteekinoma -testi olisi jo silloin antanut niin hyvää viivaa ( joka oli ihan selvä, vaikkakin varsin hailakka ), tuo testi kun ei ole herkimmästä päästä.

Jään jännäilemään.....

Erika
 
  • Tykkää
Reactions: kaktus-76
Syystuuli, onnittelut täältäkin avioitumisen johdosta! :heart:

Kaktus; siinä onkin oma prosessoimisensa, kun joutuu ehkä toteamaan, ettei raskaus onnistu ilman hoitoja. Mä tein työtä aikanaan hiljalleen taustalla useamman vuoden ajan. Mutta nyt kun se on tehty, nämä hoidot ei tunnu enää missään :) Oon menossa koeputkihedelmöitykseenkin ihan samalla meiningillä kuin se olisi mikä tahansa harmiton lääkäripiipahdus. Kannattaa ajatella niin, että nythän teidän yrityksessä vasta nytkähtää iso pyörä käyntiin, kun tehdään tutkimuksia ym :)

Ronja; tänä aamuna varmistelin klinikalta että ovat saaneet mun infektioverikokeiden tulokset, ja samalla kyselin tästä oireettomuudesta. Hoitajan mukaan kaikki vaan eivät oireita saa, ja kuulemma se ei kerro tuloksesta mitään, kuten sinäkin totesit. Käski olla onnellinen, etten ole joutunut oireissa kärvistelemään :) Eihän se tosiaan mitenkään varmaa ole, että näilläkään onnistuu, ainakaan ihan muutamassa kerrassa. Mä itse pelkään tällä hetkellä aika tavalla näitä tämän viikon vaiheita: että huomisessa punktiossa vaan ei löydy munasoluja, tai jos löytyy, ne ei hedelmöity eikä siksi päästä perjantaina siirtoon. Niin paljon herkkiä vaiheita vielä ennen kuin pääsee edes jännittämään varsinaista lopputulosta! Useimmiten kai nämä hoidot menee siinä mielessä ihan hyvin, että munasoluja ainakin saadaan kehittymään, mutta mua vaan pelottaa, että mitä jos vika on juuri siinä, että multa vaan ei saada riittävän hyvänlaatuisia soluja tai ei ollenkaan :/ Jotenkin kamala ajatus, että jos näin on, niin huomisen jälkeen en pääse sitä tietoa enää pakoon. Huhhuh... nytpä generoin vaan itse itselleni lisää jännitystä :D
 
Lilliputti::hug:

Syystuuli: Onnea avioitumisesta, hienoja hetkiä elämässä!:heart:

Scarleth: hui kun jännää:eek: Tsemppiä!

Mulla alkoi eilen illalla nippailemaan molemmilta puolilta alavatsalla siihen malliin, että päätin kaivaa ovistestit kaapista. Siellä oli ohjeissa, että lyhyessä kierrossa kannattaa alkaa testaileen jo kp5 ja mullahan on joskus kierto vain 24 päivää. Nyt siis kp 8. No dippailin sitten ja selvä haamu ilmestyi! Nyt sitten mietityttää, että onko noissa Findouteissa aina alunperinkin se haamu näkyvissä vai alkaisko ovis lähestymään?Haamu ei tietystikään ole plussa, mutta mietin, että kuinkahan kauan tuo haamu siellä tapaa kummitella ennen oikeaa plussaa. Että kuinka monta kymmentä tikkua mulla menee kun aloitin tikuttelun näin aikaisin? Eipä taida olla kenelläkään vastausta tähän, joten jatkan tikuttelua huomenaamulla. Mielenkiintoista kyllä=)
 
KESKIVIIKKO 29.2.2012


..................... ikä ........ kp ..................yk ........ toiveissa
Lilliputti72...........39........2/29-30..........6...............5.
Ronja76..............35........4/27-28.........15..............1.
Dominique..........35........4/25-27...........10.............4.
Melanie75...........37........8/32................3...............3.
Jaahas................35........8/28-29...........3...............1.
Elena75..............36.........8/28...............8................3.
Scarleth..............35.........10/28.............. 5................1.
K.......................37..........11/28..............12...............3.
Kaktus-76...........35.........24/29..............8...............2.
Syystuuli74 .........37........27/26-30.........8...............2.
Elmaleena ......... 40 .......27/29-31..........3...............3.
Tiini....................36........36/27..............19..............3.
Helmisimpukka.....38........40/?................0...............3.
Whisky Peat.........36........43/30-35.........6................3.



KADONNEET::attn: Hu Huu!

Tiiti35..................35..........?/22-25........11..............2.
Malfiina 76 .......... 35 ..... .?/25-30 ........ 11 ........... 3.



:heart:Plussanneet:heart:

2012
helmikuu.... Killi12 yk 3, Erika76 yk 4
tammikuu... ei plussia

2011
joulukuu......äiskä-73 yk 8, Milanella yk ?
marraskuu....Isobella yk 3, puskajussi yk 4
lokakuu ...... Barbamama35 yk 14, Kaneli74 yk 9, Keskeneräinen yk 4
syyskuu ..... Vilhelmiina73 yk 4, Eemas yk 4
elokuu ....... luosto yk 2, ilona***, Papuli yk 1
heinäkuu .... Lumihiutale73 yk 10
huhtikuu .... tääl taas yk 23, Niisku74 yk6
helmikuu .... Liljaana yk 5, Irmeli74 yk 1, ksylofoni yk6

2010
marraskuu . Helvi-10 ?, Siobhan42 yk 2, Pilvilinna74 yk 2, Koralli73 yk 10
lokakuu ..... calumet ?
syyskuu .... Jambo yk 1, kurkkunaamio yk 2
elokuu ....... Chilipapu yk 8
kesäkuu ..... Annemaarit ?
toukokuu ... happihyppy yk 8, Onnellinenx5 yk 3, Rae34 yk 10
huhtikuu .... Minnihiiri68 yk 5, Pimpula yk 4
maaliskuu ... Lumi-Marja ?, Jääräpää ?
helmikuu .... viivi74 yk 1
tammikuu ... Puskajussi yk 3, Poni06 yk 2

:heart:Syntyneet:heart:

Siobhan42.............6.8.2011 tyttö
Liljaana ............. 22.9.2011 poika
Pilvilinna74 ......... 3.8.2011 poika
Koralli73 ............. 2.8.2011 tyttö
Helvi-10 ............ 12.7.2011 tyttö
kurkkunaamio ..... 19.5.2011 poika
happihyppy ........ 25.12.2010 tyttö
jääräpää ............ 7.12.2010 tyttö
Lumi-Marja ........ 19.11.2010 tyttö
puskajussi ......... 18.10.2010 poika
Poni06 .............. 24.8.2010 poika
Tiktu ................ 11.5.2010 tyttö
äiti vm70 ........... 22.3.2010 tyttö


Edellinen ketju: YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)
 
Viimeksi muokattu:
Karkauspäivän lista päivitetty! Tsekatkaa kaikki tietonne että ovat suurinpiirtein oikein.

Tänään on siis karkauspäivä...onko joukossamme ketään joka pääsisi kosimaan?

Syystuuli, onnea onnea:flower:

Melanie: mä sain tästä kierrosta ovis+ jo kp 11, kun normisti se on vasta kp 14-15. Mä olen yleensä aloittanut tikuttelun Pregcheckeillä ja sit varmistanut CB:n hymynaamalla. Mulla menee se huippu melko nopeasti ohi joten siksi olen tuon tuplavarmistelun kokenut hyväksi. Tässä kierrossa mahdollisuudet meni ohi miehen työmatkan takia...sänky on jo pedattu sukulaisvierailua varten valmiiksi.

Erika: joko saadaan siirtää sinut virallisesti plussanneeksi?

Mites WP, ei ole aikoihin kuulunut mitään...:attn:
 
Viimeksi muokattu:
Keskiviikkoa Rakkaat Kanssasisaret! :)

Tänään on siis se "virallinen" testipäivä ja punainen viiva ( ei enään vaaleanpunainen ) ilmestyi testiin, eli kyllä minut voi nyt virallisesti siirtää plussanneisiin. :heart:

Onnesta soikeana ja pelko persauksissa siirryn siis odotuspuolelle. Toivottavasti löydän tuolta odotuspuolelta sopivan "poppoon" jonka kanssa jakaa ajatuksia. Tämä meidän kuumeilupuolen porukka on ollut kertakaikkisen ihana! Kiitos tuhannesti maailman parhaasta vertaistuesta kaikille. Ikävähän teitä tulee! :)

Tulen kyllä lukemaan tätä pinoa takuuvarmasti jatkossakin ja toivon sydämestäni että jokainen täällä saa plussansa, PIAN. :):heart:

Kovasti tsemppiä teille toivottaen

:heart: :lla
Erika76
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Ronja76
Onnea vielä kerran Erikalle täältäkin!

ON. Punktio meni ihan mukavasti ja oli ehkä vähän kivuttomampi kuin mitä odotin. Aika lääkepöllyissä olen kyllä ollut koko päivän sen jälkeen ja maha tietysti vähän arka ja turvoksissa. Jotenkin mieli on muutenkin apea. Munasolusaalis ei ollut järin suuri eli 7 kpl, tosin en follikkelimäärän perusteella odottanut noinkaan paljoa. Jotenkin vaan ryven sellaisissa fiiliksissä, että tokkopa noista mitään hedelmöittyy... miehen näyte oli kai ihan ok, munasolujen laadusta ei saatu mitään arviota mutta huomenna sitten soittelevat miten on hedelmöittymisen kanssa käynyt. Plääh, en oikein jaksa edes ajatellakaan miten sitä taas henkisesti selviää, jos mitään siirrettävää ei saada ja kaikki aika ja raha on käytetty ihan turhaan.
 

Yhteistyössä