YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

Peukut pystyyn Scarleth!
Voimia Domille ja muillekin pettyneille! Onnea uuteen yritykseen!
Ja hurjasti onnea Erika!

Minun napa: Juttelin gynen kanssa puhelimessa ja se laittoi lähetteen julkiselle puolelle lapsettomuus/hormoniklinikalle, eli tutkimuksiin matka käy. Eipä yhtään sanonut, että kauan saattaa mennä. Mitähän sillä ekalla käynnillä tapahtuu...?
Nyt on helpottunut olo, kun tämä ensimmäinen askel on otettu. Vähän jännittää, että mitä se tulevaisuus tuo tullessaan.

Keväisiä plussatuulia kaikille! xxx
 
Eilen kp 27 muuttui täysillä kp1, ei tarvitse kyllä testiä tehdä, sen verran runsasta on tuo vuoto taas. Mikä lie se haamulainen ollut, kemiallinen vai vaan viallinen testi tms. Ihan sama, näillä mennään. Kierto on nyt kummasti alkanut heitellä, ennen oli aina tasan 29pv, nyt heittelee miten sattuu. Ikäko tehnee? :/

Eli ihan vaan omanapaisesti päivitä oman tilanteeni, palaan myöhemmin lukemaan ja kommentoimaan muita.


Elmaleena kp2/26-31, yk4
 
Huomenta!

Erika: Haikeaa kun lähdet, hyvää jatkoa:heart: Toivottavasti me yksi kerrallaan pääsemme kans odotuspuolelle!

Elmaleena: Niinkö siinä sitten kävi :hug: Pahoittelut myös Syystuuli ja tsemppiä uuteen kiertoon!

Jaahas: hienoa, että pääset tutkimuksiin! Ja Scarleth täällä odotellaan "henkeä pidätellen" miten käy:)

Pongasin tänään vielä vahvemman viivan ovistestissä, josko huomenna tulis sitten jo tasavahva/vahvempi viiva kuin kontrolliviiva? Kp huomenna siis 10. Eilen oli talletuksia pitkästä aikaa. Ja toiveissa olisi, että joka toinen päivä onnistuisi pupuilut. Mihin se sitten riittää, jää nähtäväksi. Mä oon kyllä nyt vähän hukassa tuon Terolut-asian kanssa. Aloitanko ne 15pvä vaikka ovis olisi jo mennyt? Tulevia kiertoja silmälläpitäen tietysti kannattais. Nyt näyttäisi tulevan siis lyhyehkö kierto vaihteeksi jos ovisviiva tuosta vahvistuu. Tähänhän tuli nyt ihan uusia ulottuvuuksia tuon ovistikuttelun myötä;) Ei ole pelkästään oman kropan kuuntelun varassa tuo ovispongailu vaan on jotain ihan konkreettista havaittavissa...

Nyt ulos, on senverran hieno ilma:wave:
 
jaahas, tsemppiä tutkimuksiin täältäkin! Itse olen kokenut, että on tavallaan "helpompaa" olla hoidoissa, kuin vain kuukausikaupalla yrittää omin keinoin. Asiat menee jotenkin eri tavalla eteenpäin.

Sitten itsekeskeinen avautuminen: eilisestä 7 munasolun saaliista kypsiä oli lopulta kolme. Siis v***u, KOLME :stick: :mad: Olin ihan maani myynyt ja varma ettei mitään siirrettävää huomenna ole. Sain kuitenkin langan päähän biologin, joka jotenkin onnistui tsemppaamaan mut takas elävien kirjoihin. Noista kolmesta kaksi oli hedelmöittynyt ihan normaalisti, mikä on kuulemma prosentuaalisesti tosi hyvä osuus. Lisäksi kummankaan soluissa ei suoraan näkynyt mitään poikkeavaa. Hän oli sitä mieltä, että niin monta kriittistä vaihetta on jo ohitettu kun on kaksi solua kunnolla hedelmöittynyt, ettei olisi ollenkaan huomisesta huolissaan. Muistutti siitä, että yksi hyvä alkio riittää. No, mulla on on tätä huonoa tuuria riittänyt tähänkin asti, niin olen taipuvainen ajattelemaan että Mr Murphy iskee tälläkin kertaa. Toisaalta, onnistumiseen tosiaan tarvitaan vain yksi hyvä alkio, joten voisihan sitä helpottaa omaa tämänpäiväistä oloaa olemalla vaikka väkisin toiveikas! Soitan iltapäivällä biologille uudelleen ja hän kertoo sen hetken tilannetietoja, jos on jotain uutta kerrottavaa. Huomenaamuna sitten lopulta kuullaan, miten nuo hedelmöittyneet tapaukset ovat jakautuneet. Siirto on sitten iltapäivällä, jos on.

Henkisesti tämä on tosi raastavaa! Haluaisin näistä ajatuksista eroon edes hetkeksi, mutta tällä viikolla se on ihan mahdotonta kun joka toinen päivä on ollut jokin klinikkakäynti. JOS se siirto nyt tehdään, niin huomisen jälkeen lupaan pitää viikon taukoa tästä palstasta ja IHAN KAIKESTA mikä liittyy millään tavalla tähän projektiin :headwall:
 
Erikalle viralliset onnittelut raskaudesta :heart: Onnistumiset antaa aina kivasti toivoa omaankiin projektiin. ;)

Pahoittelut tädin kohdanneille Lilliputille, Syystuulelle & Elmaleenalle ja tsemppihalit :hug:

Jaahas, onnitukset hoitoonpääsystä. Eka käynti riippuu paljolti siitä, että onko teille tehty minkäänmoisia tutkimuksia aikaisemmin. Mikäli ei ole niin homma varmaan pyörähtää käyntiin sillä, että sinulta tutkitaan ovuloinnin tapahtuminen. Minimissään tehdään sisätutkimus. Itse sain viime syksynä clomit suorilta (ei siis tutkittu ovulointia) iän perusteella. Mies sitten passitetaan simppatutkimuksiin.

Melanielle tsemppiä tikutukseen, ovis on varmaan lähellä ihan näinä päivinä, kun viiva vain vahvistuu :) Monesta tahosta olen kuullut, että joka toinen päivä pupuilua voisi olla hyvä tahti. Samaten se, että viimonen talletus tulis tehdä sitten ovisplussaa seuraavana päivänä. Onnea optimaaliseen talletukseen, onhan tuossa kova rytmittäminen, jotta osuis mahd. lähelle optimaalista ajankohtaa ;)

Scarleth, onnea punktiosaaliista :flower: Olen täysin samaa mieltä teidän biologin kanssa, että monta kriittistä vaihetta teillä on jo nyt ohitettu ja tulokset kuiten oikein positiivisia. Kypsiä munasoluja löytyi, ne lähtivät jakaantumaan prosentuaalisesti hyvin ja siirto on edelleen suunnitelmissa huomiselle. Kaikki on sellaisia asioita, joista voi olla kovasti onnellinen :heart: Tokihan näissä hoidoissa isompi saalis olisi aina paljon mieluisampi ja mahdollinen takaportti tulevaisuutta varten. Mutta tässä vaiheessa pitää yrittää olla toiveikas, että tuota takaporttia ei tarvitse käyttää. Juu, aivan varmasti miljoona kertaa helpommin sanottu kuin tehty... Mä luulen, että kuuluisa Mr Murphy löytyy nyt tästä osoitteesta. Meilllä on viime aikoina taphtunu niin paljon kaikkee (ei tähän lapsiprojektiin liittyvää), että pakkohan se on. ;) Itse voin kyllä hyvin helposti samaistua tilanteeseesi, henkinen kuormitus on valtava. Kovasti onnea, voimia ja jaksamista tilanteeseen - ennen kaikkea huuuuurjasti positiivista mieltä. Kyllä te sinne huomiseen siirtoon pääsette ja kaikki menee lopulta parhain päin :heart:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Scarleth
Ronja :hug: Kiitos! Ainakin mä olen nyt huomisen siirron suhteen optimistisin mielin, ja hyvä niin. En osaa edes harmitella sitä, ettei pakkaseen jää mitään. Olen enemmän kuin onnellinen, jos siirto päästään tekemään - yhdellä tai kahdella alkiolla. Onneksi teidän tuki tuo vähän suhteellisuudentajua mullekin :) Toivottavasti se huono onni loppuu sinultakin, mihin ikinä se sitten onkin liittynyt!
 
Noniin, pikaisesti kuulumiset: siirto tehtiin tänään, ja nyt on kaksi alkiota kyydissä :heart: Kaikki meni hyvin! Nyt sitten vaan odotellaan ja jännäillään.... pari viikkoa ollut melkoista stressiä tän hoidon kanssa, nyt se purkautuu ihan jumalattomana VÄSYNÄ eli taidanpa ottaa melkoisen rennosti tämän illan ja luultavasti koko viikonlopun.
 
LAUANTAI 3.3.2012


..................... ikä ........ kp ..................yk ........ toiveissa
Syystuuli74.........37.........4/26-30.............9..............2
Elmaleena...........40.........4/26-31............4..............3
Lilliputti72...........39........5/29-30...........6...............5.
Ronja76..............35........7/27-28...........15..............1.
Dominique..........35........7/25-27............10.............4.
Melanie75...........37........11/32................3...............3.
Jaahas................35........11/28-29...........3...............1.
Elena75..............36.........11/28...............8................3.
Scarleth..............35.........13/28.............. 5................1.
K.......................37..........14/28..............12...............3.
Kaktus-76...........35.........27/29..............8...............2.
Tiini....................36........39/27..............19..............3.
Helmisimpukka.....38........43/?................0...............3.
Whisky Peat.........36........46/30-35.........6................3.



KADONNEET::attn: Hu Huu!

Tiiti35..................35..........?/22-25........11..............2.
Malfiina 76 .......... 35 ..... .?/25-30 ........ 11 ........... 3.



:heart:Plussanneet:heart:

2012
helmikuu.... Killi12 yk 3, Erika76 yk 4
tammikuu... ei plussia

2011
joulukuu......äiskä-73 yk 8, Milanella yk ?
marraskuu....Isobella yk 3, puskajussi yk 4
lokakuu ...... Barbamama35 yk 14, Kaneli74 yk 9, Keskeneräinen yk 4
syyskuu ..... Vilhelmiina73 yk 4, Eemas yk 4
elokuu ....... luosto yk 2, ilona***, Papuli yk 1
heinäkuu .... Lumihiutale73 yk 10
huhtikuu .... tääl taas yk 23, Niisku74 yk6
helmikuu .... Liljaana yk 5, Irmeli74 yk 1, ksylofoni yk6

2010
marraskuu . Helvi-10 ?, Siobhan42 yk 2, Pilvilinna74 yk 2, Koralli73 yk 10
lokakuu ..... calumet ?
syyskuu .... Jambo yk 1, kurkkunaamio yk 2
elokuu ....... Chilipapu yk 8
kesäkuu ..... Annemaarit ?
toukokuu ... happihyppy yk 8, Onnellinenx5 yk 3, Rae34 yk 10
huhtikuu .... Minnihiiri68 yk 5, Pimpula yk 4
maaliskuu ... Lumi-Marja ?, Jääräpää ?
helmikuu .... viivi74 yk 1
tammikuu ... Puskajussi yk 3, Poni06 yk 2

:heart:Syntyneet:heart:

Siobhan42.............6.8.2011 tyttö
Liljaana ............. 22.9.2011 poika
Pilvilinna74 ......... 3.8.2011 poika
Koralli73 ............. 2.8.2011 tyttö
Helvi-10 ............ 12.7.2011 tyttö
kurkkunaamio ..... 19.5.2011 poika
happihyppy ........ 25.12.2010 tyttö
jääräpää ............ 7.12.2010 tyttö
Lumi-Marja ........ 19.11.2010 tyttö
puskajussi ......... 18.10.2010 poika
Poni06 .............. 24.8.2010 poika
Tiktu ................ 11.5.2010 tyttö
äiti vm70 ........... 22.3.2010 tyttö


Edellinen ketju: YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)
 
Huomenta!

Scarleth: Ihan mahtavaa, että siirto onnistui!!

K: Oletko jo alkanut tikuttelemaan?

Ei tää sit ollutkaan niin helppoa tämä oviksen pongailu: viiva ei lähtenytkään vahvistumaan ja on joka päivä ollut samanlainen. Jo viisi tikkua käytetty. Onpa huono, kun se näyttää haamua vaikka ovista ei ole näkyvissäkään! Nyt tietty odotan kuin kuuta nousevaa, että viiva alkais vahvistumaan. Valkovuoto on lisääntynyt ja on nyt hyvin valkoista, ei todellakaan venyvää ja läpinäkyvää. No, talletuksia joka toinen päivä, mutta siis tosi hakuammunnalla mennään. Keskiviikkona sitten Terolutejen aloitus. Oon syöny greippejä nyt monena päivänä, ovat vaan tosi kalliita. 2 greippiä maksaa yhtä paljon kun 12 appelsiinia!Onko teillä muilla joitain poppaskonsteja raskautumisen edistämiseksi? Muistan, että esikoista kun yritettiin pidin tyynyä pepun alla ja jalkoja ylhäällä tyyliin puoli tuntia actionin jälkeen. Nyt oon menny suoraan pesulle. Käyttääkö joku tuota kikkaa, vai onkohan ihan turhaa?
 
  • Tykkää
Reactions: Scarleth
Hei Melanie! Samojen asioiden äärellä painiskellaan :) Mä jätin ovistestit pois, kun näyttäs olevan aika säännöllinen kuitenkin. Mekin talletellaan jokatoinen päivä. Mä yritän olla liikaa miettimättä, et mille päivälle ovis osuu ja osuuko aktit hyvin ym.
Sillon kun tulin raskaaksi (eli tuulimuna), bongasin oviksen kalliilla clearblue testillä, join greippimehua, söin raskaus/imetys vitamiinejä, liikuin (kävelyä, tanssia, zumbaa) ja pidin jalkoja ylhäällä ja tyynyä pepun alla. Nyt oon tehnyt samaa viimeset 4 kiertoa ja vieläpä syöttänyt beroccaa ja D-vitamiinia miehellekin, mut eipä oo lykästäny. Liikkuminen on jäänyt vähemmälle, mut tuskinpa se nyt siitä on kiinni. No toivottavasti kohta päästään niihin tutkimuksiin. Netti on täynnä kaikenlaisia neuvoja, miten tulla raskaaksi. On jos jonkin sorttista öljyä ja ruoka-ainetta, joita tulisi syödä tai sitten välttää. Kaikista ärsyttävin neuvo on, että 'lopeta yrittäminen, niin johan tulet raskaaksi'. Miten sitä yhtäkkiä voi lopettaa yrittämisen. Ei aivoja voi säätää niin, että pitkän aktiivisen yrittämisen jälkeen yhtäkkiä vaihtaa 'tulee jos on tullakseen' periaatteeseen. No olen kyllä huomannut, että monen pettymyksen jälkeen sitä on jo vähän rennompi. Mä oon enemmän sillä mielialalla, että ei se kumminkaan onnistu (niinkuin huomaan monen muunkin olevan). Eli ei kyllä multa löydy mitään ratkaisevan hyvää neuvoa. Keskustelin asiasta yhden tutun kanssa, joka on lapsettomuusklinikalla johtavana laboranttina tai jotain sellasta, ja se antoi neuvoksi, että on tärkeää yrittää. Vaikka se tuntuisi pakotetulta ja liian suunniteltuna, yritys on ainoa keino (ja tietty hoidot, jos on jotain häikkää) tulla raskaaksi. Eli ammattilaisen mukaan raskautuminen suunnitellusti stressin kanssa on ihan mahdollista. :)
Eli greippiä napaan ja jalat kattoa kohti, ni kai se sitten tärppää, jos tärpätäkseen.
Peukkuja taas kaikille!

Luin muuten jostain, et siittiöt uiskentelee heti kohtuun, eli vaikka menee heti pesulle on raskautuminen ihan yhtä mahdollista.
 
SUNNUNTAI 4.3.2012


..................... ikä ........ kp ..................yk ........ toiveissa
Kaktus-76...........35.........1/27-29............9...............2.
Syystuuli74.........37.........5/26-30.............9..............2
Elmaleena...........40.........5/26-31............4..............3
Lilliputti72...........39........6/29-30...........6...............5.
Ronja76..............35........8/27-28...........15..............1.
Dominique..........35........8/25-27............10.............4.
Melanie75...........37........12/32................3...............3.
Jaahas................35........12/28-29...........3...............1.
Elena75..............36.........12/28...............8................3.
Whisky Peat.........36........14/30-35...........7................3.
Scarleth..............35.........14/28.............. 5................1.
K.......................37..........15/28..............12...............3.
Tiini....................36........40/27..............19..............3.
Helmisimpukka.....38........44/?................0...............3.



KADONNEET::attn: Hu Huu!

Tiiti35..................35..........?/22-25........11..............2.
Malfiina 76 .......... 35 ..... .?/25-30 ........ 11 ........... 3.



:heart:Plussanneet:heart:

2012
helmikuu.... Killi12 yk 3, Erika76 yk 4
tammikuu... ei plussia

2011
joulukuu......äiskä-73 yk 8, Milanella yk ?
marraskuu....Isobella yk 3, puskajussi yk 4
lokakuu ...... Barbamama35 yk 14, Kaneli74 yk 9, Keskeneräinen yk 4
syyskuu ..... Vilhelmiina73 yk 4, Eemas yk 4
elokuu ....... luosto yk 2, ilona***, Papuli yk 1
heinäkuu .... Lumihiutale73 yk 10
huhtikuu .... tääl taas yk 23, Niisku74 yk6
helmikuu .... Liljaana yk 5, Irmeli74 yk 1, ksylofoni yk6

2010
marraskuu . Helvi-10 ?, Siobhan42 yk 2, Pilvilinna74 yk 2, Koralli73 yk 10
lokakuu ..... calumet ?
syyskuu .... Jambo yk 1, kurkkunaamio yk 2
elokuu ....... Chilipapu yk 8
kesäkuu ..... Annemaarit ?
toukokuu ... happihyppy yk 8, Onnellinenx5 yk 3, Rae34 yk 10
huhtikuu .... Minnihiiri68 yk 5, Pimpula yk 4
maaliskuu ... Lumi-Marja ?, Jääräpää ?
helmikuu .... viivi74 yk 1
tammikuu ... Puskajussi yk 3, Poni06 yk 2

:heart:Syntyneet:heart:

Siobhan42.............6.8.2011 tyttö
Liljaana ............. 22.9.2011 poika
Pilvilinna74 ......... 3.8.2011 poika
Koralli73 ............. 2.8.2011 tyttö
Helvi-10 ............ 12.7.2011 tyttö
kurkkunaamio ..... 19.5.2011 poika
happihyppy ........ 25.12.2010 tyttö
jääräpää ............ 7.12.2010 tyttö
Lumi-Marja ........ 19.11.2010 tyttö
puskajussi ......... 18.10.2010 poika
Poni06 .............. 24.8.2010 poika
Tiktu ................ 11.5.2010 tyttö
äiti vm70 ........... 22.3.2010 tyttö


Edellinen ketju: YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)
 
Viimeksi muokattu:
Tervehdys ihanaiset!

Olen pysytellyt sivummalla viime aikoina, varmaan tuo helmikuussa ollut tuulimunaraskauden laskettu aika vähän vaikutti. Vaikka sitä miten päin ajattelee, ettei mitään vauvaa ollut, niin silti.

Meillä on myös ollut miehen työkuvioiden pohdinta (yt:T), lemmikin lopettaminen ja uusien haku ja kotiuttaminen, sairastamista (flunssaa, poskiontelotulehdusta) jne. Eilen tehtiin miehen kanssa rinksuja, ja luulin aamulla saaneeni vielä vatsataudinkin, mutta kyllä se ihan rehellinen krapula taisikin olla :D

No, eilen pelehittiin pikkusen toooooosi pitkästä aikaa, kevättä rinnassa ja vehkeissäkin vissiin :p

Täällä siis kp 14/30-35, ja yk olkoon 7, vaikka pian vuosi täyttyy. Sitten siirryn vuosimerkintöihin :(
 
Viimeksi muokattu:
Heipsan! Noista "jalat kohti kattoa" - ym. kikkakolmosista; mä oon myös kuullut useammastakin lähteestä, että siittiöt tosiaan lähtee uimaan ylöspäin heti eikä valahda pois, vaikka melko pian nousisikin pystyasentoon. Mutta jos on aikaa makoilla seksin jälkeen paikallaan, niin eipä kai tuosta haittaakaan ole ;)

ON: punktion ja siirron jälkeinen kipu ja tärinäarkuus vaan jatkuu. Kiva fiilis että tähän asti päästiin, mutta vähän raskasta tavallan kun on fyysisesti näin romu. Olo ei siis todellakaan ole järin hehkeä ja naisellinen tällä hetkellä, kun pyörii kotona löysimmissä mahdollisissa verkkareissa eikä jaksa liikkua kuin puolen tunnin hiipimiskävelyn pienessä kumarassa. No, eiköhän se tästä. Jotenkin pitäis saada puoltoista viikkoa kulumaan...
 
K
Pitkästä aikaa ehdin taas kirjoittelemaan, kun lapset vielä unten mailla :)

Melanie mä olen nyt ihan hautautunut ovistestien ihmeelliseen maailmaan. Tikutellut olen nyt kp10 lähtien. Ensin oli vaan sitä haamua, mut nyt eilen alkoi vahvistua ja tänään taas vahvempi. Eli ne nähtävästi TOIMII :D No, lapset on olleet nyt viikonloppuna hoidossa, joten talletukset on tehty. Jännää, kun saa jotain konkreettista "todistetta" oikeasta ajankohdasta. Ennen aina laskenut päiviä ja kuulostellut tuntemuksia (joita yleensä ei ole). Toivottavasti tikuista nyt olis apua!
 
Toivottavsti K ovuloit ja tärppäsi! :)
Kysymys: Oletteko käyttäneet tulehduskipulääkkeitä? Niissähän varoitetaan, että ne saattavat ehkäistä ovulaatiota. Mun on pakko välillä ottaa, kun parasetamoli ei auta niska/hartia/pääkipuihin. Harmittaa, jos se nyt vaikuttaa. Oviksen pitäs olla näinä päivinä, enkä kestä pääkipua ilman ibuprofeenia tms. Lääkärit antaa eriäviä mielipiteitä tässä asiassa, ilmeisesti sen takia, ettei haitallista määrää pystytä osoittamaan varmasti. Satunnaisella käytöllä ei pitäisi olla mitään vaikutusta, mutta mistäs sen sit varmasti tietää, et kuinka monta tablettia on liikaa. Plääh.
 
Moikkamoi!

K:Ihan mahtavaa, että olet bongannut oviksen!:flower: Nyt vain peukkuja, että talletukset tuottaisivat tulosta. Mua on vähän alkanu rasittamaan, kun ovista ei tikkujen mukaan näy ei kuulu, haaleaa viivaa näyttää koko ajan. Ja monta tikkua jo käytetty. Jotenkin sellainen tunne, että tämä kierto ainakin menee hukkaan. Toivoisin, että Terolutit toisivat helpotusta tuohon oviksen bongaukseen. Ei paljon naurata tällainen epäsäännöllinen kierto:( Varsinkin jos jatkuu pitkään.

Kaktus: :hug::hug:

WP: Jaksuja, teillä on ollut kaikenlaista:hug:

Kiitos "kikkakolmos-ajatuksista". Niin se taitaa olla, ettei raskautumiseen mitään taikajuttuja ole, onnistuu jos on onnistuakseen ihan niitä ilmankin. Jaahas : mä oon kans vältellu noita tulehduskipulääkkeitä siinä pelossa, että ne vaikuttaisivat raskauden jatkumiseen alkuraskaudessa. Mutta pakkohan niitä on ottaa, jos ei pelkkä Panadol auta!

Scarleth: Koita jaksaa, Paras Palkinto toivottavasti palkitsee sut jossain vaiheessa!:heart:

Eipä tässä muuta, huomenaamulla taas pissimään purkkiin ja tuijottelemaan (haamu)viivoja:headwall:
 
TIISTAI 6.3.2012


..................... ikä ........ kp ..................yk ........ toiveissa
Kaktus-76...........35.........3/27-29............9...............2.
Syystuuli74.........37.........7/26-30.............9..............2
Elmaleena...........40.........7/26-31............4..............3
Lilliputti72...........39........8/29-30...........6...............5.
Ronja76..............35........10/27-28...........15..............1.
Dominique..........35........10/25-27............10.............4.
Melanie75...........37........14/32................3...............3.
Jaahas................35........14/28-29...........3...............1.
Elena75..............36.........14/28...............8................3.
Whisky Peat.........36........16/30-35...........7................3.
Scarleth..............35.........16/28.............. 5................1.
K.......................37..........17/28..............12...............3.
Tiini....................36........42/27..............19..............3.
Helmisimpukka.....38........46/?................0...............3.



KADONNEET::attn: Hu Huu!

Tiiti35..................35..........?/22-25........11..............2.
Malfiina 76 .......... 35 ..... .?/25-30 ........ 11 ........... 3.



:heart:Plussanneet:heart:

2012
helmikuu.... Killi12 yk 3, Erika76 yk 4
tammikuu... ei plussia

2011
joulukuu......äiskä-73 yk 8, Milanella yk ?
marraskuu....Isobella yk 3, puskajussi yk 4
lokakuu ...... Barbamama35 yk 14, Kaneli74 yk 9, Keskeneräinen yk 4
syyskuu ..... Vilhelmiina73 yk 4, Eemas yk 4
elokuu ....... luosto yk 2, ilona***, Papuli yk 1
heinäkuu .... Lumihiutale73 yk 10
huhtikuu .... tääl taas yk 23, Niisku74 yk6
helmikuu .... Liljaana yk 5, Irmeli74 yk 1, ksylofoni yk6

2010
marraskuu . Helvi-10 ?, Siobhan42 yk 2, Pilvilinna74 yk 2, Koralli73 yk 10
lokakuu ..... calumet ?
syyskuu .... Jambo yk 1, kurkkunaamio yk 2
elokuu ....... Chilipapu yk 8
kesäkuu ..... Annemaarit ?
toukokuu ... happihyppy yk 8, Onnellinenx5 yk 3, Rae34 yk 10
huhtikuu .... Minnihiiri68 yk 5, Pimpula yk 4
maaliskuu ... Lumi-Marja ?, Jääräpää ?
helmikuu .... viivi74 yk 1
tammikuu ... Puskajussi yk 3, Poni06 yk 2

:heart:Syntyneet:heart:

Siobhan42.............6.8.2011 tyttö
Liljaana ............. 22.9.2011 poika
Pilvilinna74 ......... 3.8.2011 poika
Koralli73 ............. 2.8.2011 tyttö
Helvi-10 ............ 12.7.2011 tyttö
kurkkunaamio ..... 19.5.2011 poika
happihyppy ........ 25.12.2010 tyttö
jääräpää ............ 7.12.2010 tyttö
Lumi-Marja ........ 19.11.2010 tyttö
puskajussi ......... 18.10.2010 poika
Poni06 .............. 24.8.2010 poika
Tiktu ................ 11.5.2010 tyttö
äiti vm70 ........... 22.3.2010 tyttö


Edellinen ketju: YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)
 
Hei kaikille:wave:

Melanie joko on plussa vahvistunut?

Milloin Scarleth pääset testailemaan?

Jaahas kyseli tulehduskipulääkkeistä...ei niistä satunnaisesti käytettynä pitäisi olla mitään haittaa.

ON: v***tus on jo unohtunut ja taas mennä porskutetaan eteenpäin. Täti viipyi kylässä vaan reilu vrk:n. Jälkeensä jätti vain oudot alavatsa tuntemukset, ihan kuin menkat alkais just nyt ja tissit on edelleen kipeät. Onkohan se vaan että asiat tuntee ja tuntuu erilaisilta kun kuuntelee itseään lähes koko ajan ja kroppa on "normitilassa", siis ettei ole mitään ylimääräisiä hormoneja kehossa...mene ja tiedä. Nyt vaan odotellaan malttamattomina lapsettomuusgynen käyntiä.

Ihana aurinko jo vähän lämmittää ja piristää kovasti mieltä. Oikein mukavaa viikon jatkoa kaikille:)
 

Yhteistyössä