YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

K
Voi surku, kun ei kellään tärppää! Toivottavasti nyt Elmaleenan haamu vahvistuisi, niin tulis jotain toivoa...
Mä olen ihan pihalla noista kaikista hoidoista. Kyllähän se tietysti on mielessä käynyt, että auttaiskohan ne. Luulen kyllä, että mekään ei kunnalliselta puolelta mitään saatais, kun on mullakin kaksi lasta ennestään ja saman miehen kanssa. Olen nyt vaan vielä yrittänyt näillä "omilla konsteilla" pärjäillä (selkeästikin vähän huonolla menestyksellä : /).
Onko kukaan kännykkään ladannu mitään "raskautumis sovelluksia"? Mulla on womanlog ja nyt latasin jonkun toisenkin, ne vaan laskee ovispäiväksi ihan eri päivät :| Ovistikkujakaan en ole kokeillut, ehkä pitäis. Osaatteko neuvoa, mitkä olis hyviä? Ja mistä niitä saa! Apteekissa tuntuu ainakin olevan aika kallista.
Toi akupunktio vois olla ihan mielenkiintoinen!

Nyt vaan odotellaan tädin poistumista. Mrr.

Tsemppiä kaikille!
 
Torstai 23.2.2012


..................... ikä ........ kp ..................yk ........ toiveissa
Melanie75...........37........1/32................2...............3.
Jaahas................35........2/28-29...........3...............1.
Elena75..............36.........2/28...............8................3.
Scarleth..............35.........4/28.............. 5................1.
K.......................37..........5/28..............12...............3.
Kaktus-76...........35.........18/29..............8...............2.
Syystuuli74 .........37.........19/26-30.........8...............2.
Elmaleena ......... 40 .......21/29-31..........3...............3.
Lilliputti72...........39........25/29-30..........5.............. 5.
erika76...............35........25/30-34..........4...............3.
Ronja76..............35........25/26-28.........14..............1.
Dominique..........35........26/25-27.........10.............4.
Tiini....................36........30/27..............19..............3.
Helmisimpukka.....38........36/?................0...............3.
Whisky Peat.........36........38/30-35.........6................3.



KADONNEET::attn: Hu Huu!

Tiiti35..................35..........?/22-25........11..............2.
Malfiina 76 .......... 35 ..... .?/25-30 ........ 11 ........... 3.



:heart:Plussanneet:heart:

2012
helmikuu.... Killi12 yk 3
tammikuu... ei plussia

2011
joulukuu......äiskä-73 yk 8, Milanella yk ?
marraskuu....Isobella yk 3, puskajussi yk 4
lokakuu ...... Barbamama35 yk 14, Kaneli74 yk 9, Keskeneräinen yk 4
syyskuu ..... Vilhelmiina73 yk 4, Eemas yk 4
elokuu ....... luosto yk 2, ilona***, Papuli yk 1
heinäkuu .... Lumihiutale73 yk 10
huhtikuu .... tääl taas yk 23, Niisku74 yk6
helmikuu .... Liljaana yk 5, Irmeli74 yk 1, ksylofoni yk6

2010
marraskuu . Helvi-10 ?, Siobhan42 yk 2, Pilvilinna74 yk 2, Koralli73 yk 10
lokakuu ..... calumet ?
syyskuu .... Jambo yk 1, kurkkunaamio yk 2
elokuu ....... Chilipapu yk 8
kesäkuu ..... Annemaarit ?
toukokuu ... happihyppy yk 8, Onnellinenx5 yk 3, Rae34 yk 10
huhtikuu .... Minnihiiri68 yk 5, Pimpula yk 4
maaliskuu ... Lumi-Marja ?, Jääräpää ?
helmikuu .... viivi74 yk 1
tammikuu ... Puskajussi yk 3, Poni06 yk 2

:heart:Syntyneet:heart:

Siobhan42.............6.8.2011 tyttö
Liljaana ............. 22.9.2011 poika
Pilvilinna74 ......... 3.8.2011 poika
Koralli73 ............. 2.8.2011 tyttö
Helvi-10 ............ 12.7.2011 tyttö
kurkkunaamio ..... 19.5.2011 poika
happihyppy ........ 25.12.2010 tyttö
jääräpää ............ 7.12.2010 tyttö
Lumi-Marja ........ 19.11.2010 tyttö
puskajussi ......... 18.10.2010 poika
Poni06 .............. 24.8.2010 poika
Tiktu ................ 11.5.2010 tyttö
äiti vm70 ........... 22.3.2010 tyttö


Edellinen ketju: YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)[/QUOTE][/QUOTE][/QUOTE]
 
Viimeksi muokattu:
Elmaleenalle ja haamulle nyt onnittelut ja peukut pystyyn!:heart:
Mä uskon, että siellä tapahtuu jotain. En usko, että haamuja tulee ilman hcg:tä.

Melanie tuo sun vähän venähtänyt kierto voi viitata ovuloimattomaan kiertoon. Siksi ehkä kannattaisi käydä gyneltä tai tk:sta hakemassa vaikkapa ne Terolutit. (Tai mä tekisin itse niin. :D)

Melanie ja Scarleth, arvatkaa vaan olenko minäkin manannut sitä, miksi yritystä ei aloitettu heti, kun tajusin, että se nelonenkin on saatava. Mulla meni huikeat 4 kuukautta hukkaan siinä.

K ja kunnalliselle puolelle ei pääse ainakaan noihin raskaampiin hoitoihin, jos on yhteisiä lapsia. Kevyitä hormoneja, kuten Lugesteroneja, Troluteja ja käsittääkseni Clomifeniäkin voi määrätä terkkulääkäri. Riippuu niin tk:sta, että rupeavatko ultraamaan esim. kohtua ja toteamaan ovulaatioita.
Mutta lähtökohta on se, että jos on yhteisiä aikaisempia lapsia, ainoa vaihtoehto on yksityinen.

ON: Testi näyttää edelleen haamua. Se minimaalinenkin ruskea tuhruili on loppunut.
Tarkistin tuossa juuri ykkösen ja kakkosen raskaustestit vuosien takaa. Niihinkin olin saanut vain aivan törkeän onnettomat haamut, vaikka testasin vasta kun kuukautiset oli jääny pois. Kakkosesta en koskaan edes uutta testiä tehnyt.
Summa summarum: Eli elättelen tässä toivoja, että ois kuitenkin tärpänny ja kiinnittyny.

Miehelle sanoin eilen, että näyttää nyt siltä, että toistaiseksi oon raskaana.
Mies kommentoi asiaa sit illalla, että hän niin olisi vielä halunnu panna mua kesän.
Eli kyllä raskaus on merkannu meilä aina miehen elintason huimaa laskua.
 
Jaahas, Melanie & Elena, teille menkkatädin kohdanneille pahoittelut :hug: mutta isosti peukkuja uuteen kiertoon!!

Nyt te haamuilijat Domi & Elmaleena koittakaa nyt hurjasti pinnistää ja pitää mahdolliset kyytiläiset mukana. Pidän peukkuja!!! Onpas "kurja" kohtalo Domin miehellä.. :D

Klinikkakuulumisia, meilläkin hurahti "iso pyörä" käyntiin oikein kunnolla. IVF/ ICSI lyhyellä kaavalla tarkoitus tehdä jo huhtikuussa!!! Hurjan jänskää ja tosi nopeeta toimintaa, kun ollaan kuiteskin hoidoissa kunnallisella puolella. Se, että kumpi (IVF vai ICSI) sitten tehdään, selviää vasta punktiopäivänä. Riippuu kuulemma siemennesteen sen päivän laadusta. Siihen saakka pistän miehen kyllä terveyskuurille, saa hänkin jollain tavalla hommaan panostaa ;) Mukaan saatiin iso nippu papereita, reseptejä ja lähetteet labrakokeisiin. Lopuksi harjoiteltiin myös lääkkeiden pistämistä - ehkä siitäkin selviää, kun tietää homman tarkoituksen. Nyt ei sitten enempää, pää on sitä verta pyörällä kaikesta :D
 
Ronja76, jee, sain sustakin "kohtalotoverin" ivf:iin! :) Mullakin siis lyhyt kaava ja piikittelyiden aloitus oli tiistaina, huomenna jo eka follikkeliultrakin. Oon asettanut itselleni kovan tavoitteen, että näillä hoidoilla olisin vähintäänkin ennen kesää raskaana. Jos ei näin käy, niin sitten täytynee pitää pieni tuumaustauko enen jatkamista.

Toi pistäminen ei ole kyllä homma eikä mikään :) Mä olen kyllä ehkä vähän keskivertoa karaistuneempi siihen, mutta uskoisin että siihen tottuu ihan kuka tahansa tosi nopeasti.
 
Loistavaa Ronja, että saitte tekin nyt jyrän käyntiin.:flower:
Tuo sun ja Scarlethin ivf-touhuilu kuulosta sivusta seuraajalle varsin mielenkiintoiselta. Fanitan aina kaikkea lääketiedeosastoa vauvaosastosta puhumattakaan.

Ronjalle vielä. Selailin sivuja taakse päin ja huomasin, että me ollaan aloitettu molemmat kuumeilu tässä pinossa melkein yhtä aikaa lokakuussa. Jotenkin tunnutkin jo tosi tutulta.
Meitä ei taida tässä pinkassa enää kovin monta lokakuistaolla (WP oli jo silloin, mutta viestailee nyt harvakseltaan), eli kyllä niitä ihmisiä sit aina hiljakseen plussaileekin, vaikka meininki välillä tahmealta vaikuttaa.
 
Viimeksi muokattu:
Domi: ihanaa, jospa siellä kuitenkin olis jotain kun vuoto loppui! Pidän peukkuja!Mahtavaa kuulla, että porukat ovat pikkuhiljaa täältäkin odotuspuolelle siirtyneet. Kunpa nyt alkaisi niitä plussia tipahdella tännekin pinoon!

Tuumasta toimeen: en todellakaan ala odottamaan enää näin pitkään menkkoja (kp39 tuli nyt). Soitin tk:n Teroluteista, mutta siellä olis mennyt lääkäriaika 3kk päähän:eek: joten pirautin sitten yksityiselle gynelle ja lupasi laittaa 3kk:n kuurin Terolut-reseptin tulemaan postissa, jee:)Heti tuli parempi mieli. Esikoisen aikaan oli Terolutit apuna kiertoa säännöllistämään, jospa nytkin toimisivat.

K: noita ovistestejä näkyy olevan aikalailla netissä myynnissä. Itsekin mietin, mistä kannattais tilata? Missä olis halvimpia ja parhaimpia?Osaisko joku kokeneemmista neuvoa? Tietysti isompi satsi kannattaisi tilata kerralla..

Ette usko kuinka onnellinen oon, kun voin teidän kanssa jakaa näitä asioita!:heart: Kun ei "in real life" oo kohtalotovereita eikä tästä projektista todellakaan viitsi huudella, kun ei tiedä miten käy..Miestäkään ei huvita kuormittaa, ei ymmärrä näitä mun oirekertomuksia, pitää mua ihan luulosairaana;) Ja muutenkaan ei viitsi asettaa hänelle paineita kun haluaa, että hän sitten pystyy toimimaan sopivana hetkenä:) Paras kaveri kyllä ymmärtää, mutta hänellä ei itsellä ole enää mitään intressejä raskautua, että tuntuu välillä nololta täpistä näillä asioilla.

Mun menkat on tavallista voimakkaammat; alaselkää jomottaa ja tulee tosi reippaasti vuotoa verrattuna normaaliin. Pikkusen tulee myös hyytymiä. En voi välttyä ajatukselta, että jos siellä silti olisi ollut jotain aluillaan. Kun tosiaan oli niin kovat oireetkin. Olin ihan varma, että olen raskaana..

Erityistsempit kaikille, jotka käyvät läpi/aloittelevat noita kovempia hoitoja! Tiedän monta, joilla ne ovat oikeasti toimineet, joten varmasti toimii nytkin, siihen uskomme!:)

Niin ja jos joku vaihtaisi mulle tuonne listaan yrityskierroksi 3..:)
 
Viimeksi muokattu:
Katselin vähän noita ovistestejä ja tulin siihen tulokseen, että koska kiertoni on epäsäännöllinen ja joudun testaamaan useana päivänä, mun ei kannattaisi hankkia Clearbluen testiä, mikä kuulemma olis parhaita testejä markkinoilla.(tämä tulisi niin kalliiksi, koska testiliuskoja on niin vähän) Oliskohan tämä hyvä, onko kukaan kokeillut? :

FindOut Fertest ovulaatiotesti 2-3 kuukauden pakkaus - 11,90EUR - Verkkoapteekki.fi
 
Viimeksi muokattu:
Perjantai 23.2.2012


..................... ikä ........ kp ..................yk ........ toiveissa
Melanie75...........37........2/32................3...............3.
Jaahas................35........3/28-29...........3...............1.
Elena75..............36.........3/28...............8................3.
Scarleth..............35.........5/28.............. 5................1.
K.......................37..........6/28..............12...............3.
Kaktus-76...........35.........19/29..............8...............2.
Syystuuli74 .........37.........20/26-30.........8...............2.
Elmaleena ......... 40 .......22/29-31..........3...............3.
Lilliputti72...........39........26/29-30..........5.............. 5.
erika76...............35........26/30-34..........4...............3.
Ronja76..............35........26/26-28.........14..............1.
Dominique..........35........27/25-27.........10.............4.
Tiini....................36........31/27..............19..............3.
Helmisimpukka.....38........37/?................0...............3.
Whisky Peat.........36........39/30-35.........6................3.



KADONNEET::attn: Hu Huu!

Tiiti35..................35..........?/22-25........11..............2.
Malfiina 76 .......... 35 ..... .?/25-30 ........ 11 ........... 3.



:heart:Plussanneet:heart:

2012
helmikuu.... Killi12 yk 3
tammikuu... ei plussia

2011
joulukuu......äiskä-73 yk 8, Milanella yk ?
marraskuu....Isobella yk 3, puskajussi yk 4
lokakuu ...... Barbamama35 yk 14, Kaneli74 yk 9, Keskeneräinen yk 4
syyskuu ..... Vilhelmiina73 yk 4, Eemas yk 4
elokuu ....... luosto yk 2, ilona***, Papuli yk 1
heinäkuu .... Lumihiutale73 yk 10
huhtikuu .... tääl taas yk 23, Niisku74 yk6
helmikuu .... Liljaana yk 5, Irmeli74 yk 1, ksylofoni yk6

2010
marraskuu . Helvi-10 ?, Siobhan42 yk 2, Pilvilinna74 yk 2, Koralli73 yk 10
lokakuu ..... calumet ?
syyskuu .... Jambo yk 1, kurkkunaamio yk 2
elokuu ....... Chilipapu yk 8
kesäkuu ..... Annemaarit ?
toukokuu ... happihyppy yk 8, Onnellinenx5 yk 3, Rae34 yk 10
huhtikuu .... Minnihiiri68 yk 5, Pimpula yk 4
maaliskuu ... Lumi-Marja ?, Jääräpää ?
helmikuu .... viivi74 yk 1
tammikuu ... Puskajussi yk 3, Poni06 yk 2

:heart:Syntyneet:heart:

Siobhan42.............6.8.2011 tyttö
Liljaana ............. 22.9.2011 poika
Pilvilinna74 ......... 3.8.2011 poika
Koralli73 ............. 2.8.2011 tyttö
Helvi-10 ............ 12.7.2011 tyttö
kurkkunaamio ..... 19.5.2011 poika
happihyppy ........ 25.12.2010 tyttö
jääräpää ............ 7.12.2010 tyttö
Lumi-Marja ........ 19.11.2010 tyttö
puskajussi ......... 18.10.2010 poika
Poni06 .............. 24.8.2010 poika
Tiktu ................ 11.5.2010 tyttö
äiti vm70 ........... 22.3.2010 tyttö


Edellinen ketju: YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)[/QUOTE][/QUOTE][/QUOTE][/QUOTE]
 
Melanie, kysyit ovistesteistä.
Itse vannon Pregchekien nimeen. Ne on liuskatestejä ja niitä saa Citymarketista ja Prismasta. 10 kpl:n paketti maksaa n. 10e.
Oon käyttäny myös Davideja. Ne on ok, mut Pregcheck on vielä selkeämpi.

Hei, jos listaan tulee uusia päivityksiä, laittakaa ne tekstiin boldattuna, punaisenatms.

ON: En ole vieläkään uskaltanut hypätä plussanneisiin. Teen sen ehkä huomenna, kun menkat on oikeasti myöhässä.
 
Perjantaita!
Kommentoin tuota ovistestiasiaa: Minä olen käyttänyt melkein vain ja ainoastaan Davidin testejä ja kokenut ne laadukkaiksi. Kerran tilasin Halpa-testin puikkotestejä ja ne olivat myös varsin hyviä, vaikka ensin epäilin voiko "halpa-testi" olla kovin hyvä. :rolleyes:.
Testailen joka kuukausi keskimäärin 5:nä päivänä, aamuin/illoin ( koska minulla tuo LH-huippu suhahtaa kohtuu nopeasti ohi ), eli testejä palaa aika monta per kierto.

Meillä pikkumies ( 1v3 kk ) sairaana. Nukkui levottomasti yöllä ja rauhoitellessa huomasin että on tulikuuma ja nenä vuotaa. :( Nyt vietämme kahdestaan lepäilypäivää kun isosisko ( 3v. ) on yökylässä Mummolassa. Enpä muista milloin olisi ollut tälläinen päivä, aina on niin kova tsäpinä. :xmas:

Ja Dominique: Hyvältä näyttää raskauden suhteen edelleen! :heart: Toivotaan että viiva sen kun vahvistuu ja voit virallisesti julistautua odottavaksi. :) Nuo kaikenmaailman vuodot on kyllä niiiin syvältä ja todellakin säikyttelevät.:mad:

Mukavat viikonlopunalut teille kaikille kanssasisarille! :)


Erika
 
Hyvää viikonloppua! Menkkapahoittelut niille keitä asia koskettaa ja haamuilijoille peukutukset. Tänne kyllä kaivataan plussia kehiin!!

Ovistesteistä mäkin olisin suositellut hinta-laatusuhteeltaan Davideja. Aika moni tuntuu niiden nimiin vannovan. Itse en oo kuin muutaman kerran lähinnä huvikseni niiden kanssa leikkinyt (hoitokierroissa ei oo niin tarvetta ovista itse tikutella) mutta käsittääkseni ajavat asiansa. En nyt äkkipäätään muista mistä niitä oon tilannut, saattoi hyvinkin olla Raskauskeiju: Raskaustestit ja ovulaatiotestit, Clearblue, Kestovaipat, Angelsounds doppler, Avent, Bola korut, Emma Jane, Funmum, BOOB, Bravado, Lasten sis

Melanie, kommentoit tätä vertaistukea täällä. Mä kyllä ymmärrän, kun tämä on mullekin aivan mieletön henkireikä! Mies ei aina ymmärrä ihan samalla tavalla kaikkia asioita, ja niitä paria kaveria jotka tästä tietää, ei halua koko aikaa kuormittaa. Siksi on niin kertakaikkisen mahtavaa, kun täällä on aina joku joka on kokenut saman ja ymmärtää.

Nyt on pakko hehkuttaa omia kuulumisia: tänään oli eka kontrolliultra ivf-lääkityksen tiimoilta. Olin eilen jo ihan varma että mitään ei tapahdu, kun ei ole ollut mitään tuntemuksia lääkityksestä. Ultrakin oli aika aikaisin kun nyt vasta kp 5. MUTTA: munarakkuloita oli tosi hyvä määrä (13) ja isoimmat oli jo tosi isoja kiertopäivään nähden, samaten limakalvo oli lääkärin mukaan varsin hieno ja paksu! Suunnitelmaa päivitettiin siten että punktio ja siirto aikaistuu parilla päivällä eli todennäköisesti punktio ens keskiviikkona ja siirtokin sitten jo tasan viikon päästä perjantaina. Käsittämätöntä, että asiat menee näin nopeasti eteenpäin nyt. No, maanantaina tosin vielä kontrolliultra, eli silloin tuo sitten vasta lopullisesti varmistuu. Mutta hei, anteeksi tämä hehkutus mutta toivottavasti ymmärrätte edes vähän miksi oon näin täpinöissäni tästä :)
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos ovistesti kommenteista!:) Hätäinen kun olen, tilasin noita FindOutteja jo eilen. Samalla mukaan lähti halpoja raskaustestejä pari kpl. Ens kerralla voisin sit koittaa noita teidän suosittelemia. Jotenkin helpompi tilata netin kautte, ettei tarvi koko ajan pälyillä kaupassa, että kuka näkee mitä ostan. Tuo raskaustestin ostaminen apteekista oli viimeksi varmaan niin epäilyttävän näköistä touhua kun pälyilin ympärille, että ettei vaan näy tuttuja;)

Scarleth: ihan mahtavaa toi teidän projektin nopea eteneminen!

Erika:mukavaa varmaan olla noin rauhas, muistan kyllä ajan jolloin munkin lapset oli noin pieniä. Tekemistä ja touhua riitti! Riittää nytkin, mutta aika paljon on jo aikaa myös ihan vaan itselle. Paranemisia pikku potilaalle!Minä kiertopäivänä alat yleensä tikuttelemaan ovista?

Domi: jep, yritetään muistaa laittaa päivitykset paremmin näkyviin. Kiitos listan päivityksestä!!

Mulla menkat jatkuu runsaina edelleen. Yöllä oli jättiside housuis ja kerran jouduiin yöllä sen vaihtaan ja heti taas ihan täynnä aamulla:eek: Päivälläkin pitää sidettä vaihtaa parin tunnin välein. Koskaan ennen ei oo kyllä menkat näin runsaat ollu. Onneks on ollu vapaapäiviä, ettei oo töis tarvinnu niistä kärsiä.

Katsoin just raskauskiekosta, että tämä kierto olis viimeinen mahdollisuus saada vauva syntymään tämän vuoden puolella. Niin se aika vaan hurahtaa, välillä vähän ahdistavankin lujaa menee eteenpäin. Terolut-resepti tuli postissa, hiukan jännittää niitä alkaa popsimaan kun nekin voi kuulemma aiheuttaa jos jonkinlaista oiretta. No, niitähän riittää muutenkin, että sekaan vaan;)

Hyvää viikonloppua kaikille!:wave:
 
Scarleth Voin hyvin uskoa että olet enemmän kuin innoissasi! Aivan mahtava juttu! Nyt homma tosiaan EDISTYY. Elätte siinä mielessä ihanaa aikaa. :) Raportteja täällä tosiaan odotellaan, joten laita niitä tulemaan!:)

Melanie On todella ihanaa kun välillä saa vain OLLA. :) Tosi harvinaista herkkua. Tyttö itse pyysi jos pääsisi Mummolaan yökylään ( "Kun siellä saa tehdä kaikkea kivaa, eikä Mummi kiellä mitään". ;) ) ja onneksi sopi Mummolle myös. :)

Ovistikuttelun olen aloittanut kp13. Ja nämä viimeiset neljä kiertoa on plussa pärähtänyt kp16 tai kp17.
Hui, onko tosiaan niin että on viimeiset hetket saada tämän vuoden vauva?! Taitaa tosiaan olla. Aika on armoton!:O

Mulla on ollut tänään ja eilen kummia tuntemuksia. Alavatsa, tai ei oikeastaan alavatsa vaan vielä alenpana, jossain kohdun tietämillä ja nivusissa on ollut lähes jatkuvaa nipistelyä ja viiltelyä. Välillä myös menkkamaista juilintaa selässä, lievähkönä. Kummastuttaa. :|
En missään nimessä halua ryhtyä "valeraskailemaan" ja herättelemään turhia toiveita. Johan niitä "oireita" alkaa taas satelemaan vaikka minkälaisia, jos alan toivomaan. Niin on käynyt edellisissä kierroissa ja nyt olen päättänyt että kaikenmaailman oireet olkoon ja menköön, ja pyrin selittämään ne muilla tavoin kun mahdollisella raskaudella. Tämän hetkisen alakerran oirehdinnan suhteen ajattelen, että joko menkat alkavat normaalia aikaisemmin tai sitten tämä voi olla vaikka virtsatieinfektio tms. ( en tosin tiedä miten se oirehtii, kun en ole kokenut ).
Raskaustestin teen tosiaan vasta, jos menkat ovat myöhässä. Siihen asti jatkan kivenkovana pessimistinä.


Erika
 
Heippa!

En vielä tunnustaudu kuumeilijaksi, mutta stolkkailen täällä taka-alalla. :)

Olen 35-vuotias ja meillä on 6,5 kk ikäinen poika, jonka alulle paneminen :kieh: kesti puolitoista vuotta. Stoori lyhykäisyydessän alkoi gynen määrämien Clomifenien nappailulla parin kierron ajan, totaalinen turhautuminen ja yhteydenotto yksityiseen lapsettomuusklinikkaan. Siellä määrättiin lisää Clomeja ja lähetteitä erinäköisiin testeihin, joista yksi oli munajohtimien aukiolotutkimus, jonka jälkeen plussasin. Lääkäri olikin osannut varoitella jo etukäteen, että joskus tutkimus avaa vain hitusen kiinni olevia munajohtimia ja voitte uskoa, että juurikin näin uskon meidän tapauksessammekin käyneen.

Tsempittelen teitä ja tartutan itseeni tätä ihanaa vauvakuumetta. Kroppa palailee nyt vasta hiljalleen taas äitiydestä naiseuteen, joten annansillekin aikaa tottua ajatukseen :).

Mma R :wave:
 
Viimeksi muokattu:
En tiedä mitä tämä nyt oikein voi olla, taas tiputtelee verta. En ole uutta testiä vielä tehnyt sen haamun jälkeen, odottelen sinne oletettuun kuukautisten alkamispäivään. Vaan jos tämä vuoto tästä yltyy, niin ei varmaan tarvitse testiä tehdä. On niin turhautunut olo. Ja tosi ilkeästi jomottelee alaselkään. Ärsyttää. Itkettää. Suututtaa. Vaan ei se auta kuin odottaa mitä tuleman pitää. Ei mulla ole koskaan mitään välivuotoja ennen ollut, ei mitään tiputteluja tai tuhrutteluja. Paitsi silloin ekan raskauden aikana oli sitä runsasta vuotoa. Mutta muuten ei. Taitaa koko kroppa olla ihan sekaisin. Tai sitten tuo haamulainen on tippumassa kyydistä. Tai sitten jotain muuta. En tiedä. Ottaa niin päähän. Katsellaan...


Apeissa tunnelmissa,

-Elmaleena-
 
Sunnuntai 26.2.2012


..................... ikä ........ kp ..................yk ........ toiveissa
Dominique..........35........1/25-27...........10.............4.
Melanie75...........37........4/32................3...............3.
Jaahas................35........5/28-29...........3...............1.
Elena75..............36.........5/28...............8................3.
Scarleth..............35.........7/28.............. 5................1.
K.......................37..........8/28..............12...............3.
Kaktus-76...........35.........21/29..............8...............2.
Syystuuli74 .........37........22/26-30.........8...............2.
Elmaleena ......... 40 .......24/29-31..........3...............3.
Lilliputti72...........39........28/29-30..........5.............. 5.
erika76...............35........28/30-34..........4...............3.
Ronja76..............35........28/26-28.........14..............1.
Tiini....................36........33/27..............19..............3.
Helmisimpukka.....38........38/?................0...............3.
Whisky Peat.........36........40/30-35.........6................3.



KADONNEET::attn: Hu Huu!

Tiiti35..................35..........?/22-25........11..............2.
Malfiina 76 .......... 35 ..... .?/25-30 ........ 11 ........... 3.



:heart:Plussanneet:heart:

2012
helmikuu.... Killi12 yk 3
tammikuu... ei plussia

2011
joulukuu......äiskä-73 yk 8, Milanella yk ?
marraskuu....Isobella yk 3, puskajussi yk 4
lokakuu ...... Barbamama35 yk 14, Kaneli74 yk 9, Keskeneräinen yk 4
syyskuu ..... Vilhelmiina73 yk 4, Eemas yk 4
elokuu ....... luosto yk 2, ilona***, Papuli yk 1
heinäkuu .... Lumihiutale73 yk 10
huhtikuu .... tääl taas yk 23, Niisku74 yk6
helmikuu .... Liljaana yk 5, Irmeli74 yk 1, ksylofoni yk6

2010
marraskuu . Helvi-10 ?, Siobhan42 yk 2, Pilvilinna74 yk 2, Koralli73 yk 10
lokakuu ..... calumet ?
syyskuu .... Jambo yk 1, kurkkunaamio yk 2
elokuu ....... Chilipapu yk 8
kesäkuu ..... Annemaarit ?
toukokuu ... happihyppy yk 8, Onnellinenx5 yk 3, Rae34 yk 10
huhtikuu .... Minnihiiri68 yk 5, Pimpula yk 4
maaliskuu ... Lumi-Marja ?, Jääräpää ?
helmikuu .... viivi74 yk 1
tammikuu ... Puskajussi yk 3, Poni06 yk 2

:heart:Syntyneet:heart:

Siobhan42.............6.8.2011 tyttö
Liljaana ............. 22.9.2011 poika
Pilvilinna74 ......... 3.8.2011 poika
Koralli73 ............. 2.8.2011 tyttö
Helvi-10 ............ 12.7.2011 tyttö
kurkkunaamio ..... 19.5.2011 poika
happihyppy ........ 25.12.2010 tyttö
jääräpää ............ 7.12.2010 tyttö
Lumi-Marja ........ 19.11.2010 tyttö
puskajussi ......... 18.10.2010 poika
Poni06 .............. 24.8.2010 poika
Tiktu ................ 11.5.2010 tyttö
äiti vm70 ........... 22.3.2010 tyttö


Edellinen ketju: YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)[/QUOTE][/QUOTE][/QUOTE][/QUOTE][/QUOTE]
 
Elmaleena, iso,iso :hug:.
Joskus tiputtelu voi olla vaaratontakin. Mäkin vuotelin esikoisen alkuraskaudessa.

Mulle itselle kävi nyt näin tässä kierrossa, että mun haamu jäi haamuksi.
Epäselvää tiputtelua oli taas perjantaista alkaen ja nyt kp1.
Yritän kerätä itseni kasaan.

Mma R, tervetuloa kurkkiin. Annan sulle heti vinkin, älä odota yrittämisen aloituksen kanssa liian pitkään.
Mä olen aina ennen raskautunut heti, mutta nyt on jo 9 kuukautta yritysta takana ja saldona 3 kemiallista.
 
Kiitosta vaan tervetulotoivotuksesta ja samaan hengenvetoon pahoittelen menetystä.

Kuumeilin ensimmäistä raskautta ja odotin tuolla noin kolmekymppisten pinossa. Rupeen oleen vaan siihen sakkiin jo liian vanha, taisin olla vanhin... Saman ikäisten kanssa maailmaa yleensäkin katsoo ehkä vähän toisesta vinkkelistä.
Tarkoitus ei ole odottaa yhtään kauempaa kuin on pakko; imetys on pitänyt toistaiseksi kuukautiset pois, mutta viikko sitten olleista mojovista jomotuksistan ja kovin lyhyeksi kutistuneesta pinnasta päättelin, että viikon päästä taitaa se kuuluisa täti tulla poikkeen. Katellaan sitten.

Voikaa hyvin!

Hengessä mukana,

Mma R
 

Yhteistyössä