Domi: ihanaa, jospa siellä kuitenkin olis jotain kun vuoto loppui! Pidän peukkuja!Mahtavaa kuulla, että porukat ovat pikkuhiljaa täältäkin odotuspuolelle siirtyneet. Kunpa nyt alkaisi niitä plussia tipahdella tännekin pinoon!
Tuumasta toimeen: en todellakaan ala odottamaan enää näin pitkään menkkoja (kp39 tuli nyt). Soitin tk:n Teroluteista, mutta siellä olis mennyt lääkäriaika 3kk päähän
joten pirautin sitten yksityiselle gynelle ja lupasi laittaa 3kk:n kuurin Terolut-reseptin tulemaan postissa, jee
Heti tuli parempi mieli. Esikoisen aikaan oli Terolutit apuna kiertoa säännöllistämään, jospa nytkin toimisivat.
K: noita ovistestejä näkyy olevan aikalailla netissä myynnissä. Itsekin mietin, mistä kannattais tilata? Missä olis halvimpia ja parhaimpia?Osaisko joku kokeneemmista neuvoa? Tietysti isompi satsi kannattaisi tilata kerralla..
Ette usko kuinka onnellinen oon, kun voin teidän kanssa jakaa näitä asioita!:heart: Kun ei "in real life" oo kohtalotovereita eikä tästä projektista todellakaan viitsi huudella, kun ei tiedä miten käy..Miestäkään ei huvita kuormittaa, ei ymmärrä näitä mun oirekertomuksia, pitää mua ihan luulosairaana
Ja muutenkaan ei viitsi asettaa hänelle paineita kun haluaa, että hän sitten pystyy toimimaan sopivana hetkenä
Paras kaveri kyllä ymmärtää, mutta hänellä ei itsellä ole enää mitään intressejä raskautua, että tuntuu välillä nololta täpistä näillä asioilla.
Mun menkat on tavallista voimakkaammat; alaselkää jomottaa ja tulee tosi reippaasti vuotoa verrattuna normaaliin. Pikkusen tulee myös hyytymiä. En voi välttyä ajatukselta, että jos siellä silti olisi ollut jotain aluillaan. Kun tosiaan oli niin kovat oireetkin. Olin ihan varma, että olen raskaana..
Erityistsempit kaikille, jotka käyvät läpi/aloittelevat noita kovempia hoitoja! Tiedän monta, joilla ne ovat oikeasti toimineet, joten varmasti toimii nytkin, siihen uskomme!
Niin ja jos joku vaihtaisi mulle tuonne listaan yrityskierroksi 3..