YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

Hei pitkästä aikaa! Mulla kp 16.
Täällähän on ihan mahtavia uutisia! Onnea kaikille plussanneille!:flower:
Tervetuloa uudet!
Meillä oli tosi kiva loma ja parittelu on taas rentoa eikä pakkopullaa :D
Minä vielä viimeisillä toivonrippeillä haaveilen luomuplussasta ennen hoitoja. Onneks päästään heti inseminaatioon niin ei tarvii kauaa kärvistellä.
Onnea vielä ja tsempitystä kaikille kauheasti!:heart:
 
Erinomaista, Whisky Peat!!!

Leenuliinukka, kuulostaa tutulta, lehmänhermoinen mies nimittäin :) Mä en kyllä ole ollenkaan samasta puusta... Katkaravun kärsivällisyys, ja noin.

Ovistestit saapuivat eilen. Ens viikolla pitäis sitten alkaa testailla. Saapa nähdä, tuleeko hymynaamoja esiin. Greippimehusta vähän vauhtia lisäksi. Jos siitä tikuttelusta tulee kauhea stressi, niin jääköön kokeiluksi. Niin helposti meinaan ottaa suorituspaineita asioista, että en välittäisi yhtään enempää niitä itselleni kehitellä. Ja jos nyt jotain positiivista haetaan, niin jos nyt oli heikko ovis viime kierrossa, niin tässä kierrossa varmaan tulee sitten sitäkin vahvempi, eikö :)
 
Viimeksi muokattu:
WP ONNEA!!!!! Olen todella iloinen puolestasi. Kuinka kauan yritittekään ja onko ensimmäinen lapsi tulossa?


Myös minä tilasin ekaa kertaa ovistestit ja ensi viikolla aloitan testailun. Lisäksi varasin yksityiseltä gynekologilta ajan ensi tiistaiksi. Saa nähdä, osaako hän jotenkin auttaa.
 
Viimeksi muokattu:
Kuulkaas, kertokaa mulle, kun en oo ikinä testaillu, että mitä hyötyä on oviksen testailusta? Siis jos kuitenkin harrastaa seksiä säännöllisesti noin joka toinen pv tms. niin onko silloin merkitystä että tietää oviksen tarkan ajankohdan? Kyselen sillä, kun oon miettiny, pitäiskö syksyllä alottaa, jos ei tulosta tuu ennen sitä.

Piinaavaa... kp25, ei oireita suuntaan eikä toiseen. Periaatteessa tänään tai huomenna, ihan viimeistään ylihuomenna pitäis alkaa, mikäli kierto on yhtään samanlainen kuin ennen. Jännittää.. toivo ei ole kovin korkealla, koska minkäänlaisia raskausoireita ei ole.
 
Sunnuntai 29.7.2012

................. ikä ...........kp ..............yk ..........toiveissa
Syystuuli74.......37..........5/26-30...........14.................2.
Elena75............37..........5/28................14..................3.
Pippurihäntä.....35..........8/28-31............3..................2.
Scarleth............35..........16/25-30..........?..................1.
Jaahas...............35..........17/27-30..........9..................1.
K.................... 37............24/28..............19..................3.
Leenuliinukka... 37..........25/?.................2..................3.
Hopsan.............37..........25/28..............5v...................3.
Puskajussi.........40.........33/23-30.............6..............5.


TAUSTALLA
Kaktus-76

KADONNEET: Hu Huu!

Ziida..................38..........?/26-28........?...............5.
Tiiti35.................35........?/22-25..........11.............2.
Malfiina 76 ..........35 ..... ?/25-30 .........11 .............3.
Tiini.....................36.......?/27...............19............3.
Helmisimpukka......38........?/?.................0.............3.

Plussanneet

2012
heinäkuu....Whisky Peat yv 1, Dominique yk 16 (OI 1), Sadana yk 1, Pepinka yk 4.
kesäkuu...ei plussia
toukokuu ....Ronja76 yk 17 (IVF 1)
huhtikuu......ei plussia
maaliskuu....Melanie75 yk 3, Elmaleena yk 4
helmikuu.... Killi12 yk 3, Erika76 yk 4
tammikuu... ei plussia

2011
joulukuu......äiskä-73 yk 8, Milanella yk ?
marraskuu....Isobella yk 3, puskajussi yk 4
lokakuu ...... Barbamama35 yk 14, Kaneli74 yk 9, Keskeneräinen yk 4
syyskuu ..... Vilhelmiina73 yk 4, Eemas yk 4
elokuu ....... luosto yk 2, ilona***, Papuli yk 1
heinäkuu .... Lumihiutale73 yk 10
huhtikuu .... tääl taas yk 23, Niisku74 yk6
helmikuu .... Liljaana yk 5, Irmeli74 yk 1, ksylofoni yk6

2010
marraskuu . Helvi-10 ?, Siobhan42 yk 2, Pilvilinna74 yk 2, Koralli73 yk 10
lokakuu ..... calumet ?
syyskuu .... Jambo yk 1, kurkkunaamio yk 2
elokuu ....... Chilipapu yk 8
kesäkuu ..... Annemaarit ?
toukokuu ... happihyppy yk 8, Onnellinenx5 yk 3, Rae34 yk 10
huhtikuu .... Minnihiiri68 yk 5, Pimpula yk 4
maaliskuu ... Lumi-Marja ?, Jääräpää ?
helmikuu .... viivi74 yk 1
tammikuu ... Puskajussi yk 3, Poni06 yk 2


Syntyneet
Keskeneräinen......30.6.2012 poika
Barbamama.........12.6.2012 tyttö
Siobhan42.............6.8.2011 tyttö
Liljaana ............. 22.9.2011 poika
Pilvilinna74 ......... 3.8.2011 poika
Koralli73 ............. 2.8.2011 tyttö
Helvi-10 ............ 12.7.2011 tyttö
kurkkunaamio ..... 19.5.2011 poika
happihyppy ........ 25.12.2010 tyttö
jääräpää ............ 7.12.2010 tyttö
Lumi-Marja ........ 19.11.2010 tyttö
puskajussi ......... 18.10.2010 poika
Poni06 .............. 24.8.2010 poika
Tiktu ................ 11.5.2010 tyttö
äiti vm70 ........... 22.3.2010 tyttö


Edellinen ketju: YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)
 
Mä oon miettiny tota samaa ovistestailu asiaa. Jos yhdyntöjä on säännöllisesti, niin eihän se testi mitään varmenna. Onhan siinä se hyöty, että voi tarkkailla ovuloiko säännöllisesti. Toisaalta testihän mittaa hormonia, jota erittyy ennen ovulaatiota, joten testi ei kerro tapahtuuko ovulaatio todella. Äh. Onko muilla jotain lisättävää?
 
WP, mahtionnittelut! :heart::flower: Siirsin sinut plussanneisiin. Laitoin sinne yv1, onko se ok?
Mäkin plussasin nyt vähän huonona päivämääränä, koska vuosi sitten sain haamun, joka päättyi vuotoon, vain päivää aikaisemmin kuin tän nykyisen plussani. Olipas se sekavaa....
Mut anyway WP, olet todellakin plussasi ansainnut. Nyt vain superliimaa ja tarrasukkia.

Jaahas, hauska kuulla sinusta! Se on tietekin tylsää, että et kertonut plussauutisia, mutta onneksi pääsette kohta inssiin. Niissä on hyvät onnistumisprosentit.
Tsemppiä hoitoihin. Inssiähän mennään saman vahvuislla hormoneilla kuin ovulaation induktiossakin, joten ainakaan hormonaalisesti se touhu ei ole vielä maksimaalisen riepovaa. Mä itse en tosiaan saanut OI-hoitojen hormoneista mitään oireita.

Syystuuli, hyvä meininki sulla! :heart: Suosittelen vielä lapsettomuusklinikoiden gynejä. Mä kävin aluksi normigyneillä ja se oli mun kannalta aivan turhaa. Lisäksi lapsettomuusklinikan yksityiset gynet eivät ole sen kalliimpia kuin muutkaan ykityisgynet.

Leenu, jos teillä on jtps (joka toinen päivä seksiä), et varsinaisesti tee ovistesteillä mitään. Testeillä voi kuitenkin seurata oviksen tarkan ajankohdan ja oviksen vahvuuden.

Pippurille myös onnea oviksen metsästykseen!

).( Heitin nyt itseni plussaneisiin. Testin viiva on vahvistunut. En kehtaa edes tunnustaa, mutta tunnustan silti: 15 testiä on nyt tehty.
Ja on kyllä sanottava, että Halpatestin Wonfot on halvoista testeistä eittämättä parhaita. Davideilla ja one Stepeillä voi mielestäni heittää vesilintua. Ok, kyllähän nekin rupeaa plussaa näyttämään, kun aikaa kuluu, mutta Wondfo toimii ehdottomasti parhaiten.
Ei vahvoja oireita. Kurkkukipua, nuhaa ja aineenvaihdunnan hidastumista, ehkä minimaalisesti arkuutta rinnoissa.
 
Viimeksi muokattu:
Paljon onnea DOMI!!!

Mitä yksityisellä gynellä tekivät sinulle, vai tekivätkö mitään? Tämä gyne, johon olen menossa, on erikoistunut lapsettomuustutkimuksiin (en tiedä, onko hoitoihin). Jonotamme siis samalla julkiselle lapsettomuuspolille.
 
:flower: jee WP!! Onnea!!

Samoin Domi aivan ihana asia. 15 testiähän on 15 ihanaa hetkeä! Mä niiin haluaisin nähdä kuinka se toinen viiva ilmestyy siihen r-testiin.
Varmaan siksi niin mielelläni haluan tikuttaa ovistakin kun siinä saa onnistumisen tunteen helpommin.. Tosin täällä vaan ihmettelen että missä se ovis luuraa kun tuntemukset ovat aivan sen mukaiset (vihlonnat ja pieni kipu yhdynnässä) mutta ovistestiin tulee tosi hailu viiva :( .plääh.

Joo eipä meilläkään tästä ovistestailusta ole ainakaan ajankohdan kanssa mitään väliä...mies varmaan olisi valmis vieläkin tiheämpään tahtiin..selittää asiaa sillä että siittiöt pysyy terveempinä kun ne on tuoreita :LOL:


Leenulle ja muille jaksamista piinahetkiin. Mikäköhän tässä heinäkuussa on kun niin moni on plussannut?? d-vitamiini? Aurinko? Pakko mennä syksyn pimeinä aikoina jonnee aurinkoon :)
 
Moi kaikille. Meillä jätettiin kierukka pois huhtikuussa 2011. Laskutavasta riippuen 1v 2kk tai 1v 3kk.

Tänään vähän huolestuttaa, kun sain illalla testiin vain yhden viivan, kunnes toinenkin viiva piirtyi testiin. Ehkä pissa oli liian vähän aikaa rakossa (n. 1h), tai sitten tämä on taas lopun alkua. Kp 26, ja dpo 13-14. Ja kolmas lapsi olisi tilauksessa :) Katsotaan, miten käy :/

Muoks. viiva oli ilmestyttyään suunnilleen samanlainen, kuin noissa pe kuvissa. Miehelle ehdin kertoa eilen, tänään jo sain syödä sanojani varovasti takaisin päin...
 
Viimeksi muokattu:
Whisky Peat: Ehkä pissa oli tosiaan liian laimeaa vaan. Testaa aamulla uudestaan ja jos olet huolissasi, vaadi verikoetesti lisäksi. Tuliko viiva testiajalla vai sen jälkeen? Mulla ei koskaan tule mitään toista viivaa, ei vaikka viikon päästä roskiksesta sen kaivaisin :) Pidän peukkuja sinulle!
 
Kiitos Syystuli lohduttavista sanoista... kyllä aamulla ihan yhtä hitaasti tuli viiva testiin ja ihan yhtä haaleana kuin eilen. Mutta taisi olla juuri siinä testiajan sisällä. Tosin vastahan mulla olisi keskiviikkona viikkoja 4, mutta kumminkin... kun jo perjantaina samaa sarjaa tuli tikkuun... ja tuulimunasta tuli vielä np-ultran aamuna 11+5 vahva plussa, joten sekin on koettu. Miehen kainalossa tuossa äsken kävi, ja ekana kysyi joko kävit tikkuun pissaamassa :'( Siinä sitten todettiin, että seuraillaan tilannetta, ja uutta matoa koukkuun taas, jos huonosti käy.

Olo ei ole oikeastaan minkäänlainen, en plussaa odottanut, ja silti sellaisen sain. Ainakin hetkeksi.
 
K
Jeejee Onnea Domi ja WhiskyPeat:heart::heart::heart:
Kunpa nyt molemmilla pysyis pikkuiset matkassa!

Elenalle pahoittelut tädin saapumisesta

Pippurihännälle kiitokset listan päivittämisestä! Kiva, jos joku muu perehtyy siihen, nyt kun Domi ei enää päivittämässä :) Mä olen ainakin auttamattoman tumpelo tollasissa asioissa!

Täällä tissit ihan hirmu kipeet. Epätoivoissani tein testinkin ja sain ihan tyylipuhtaan negan. Saapa nähdä jääkö tämäkin kierto vaan 26 päiväiseksi...mikähän piru siinäkin on. Eli tätiä taas odotellaan :snotty: Voi kun niiiiin toivoisin, että voisin plussauutisia kertoilla tänne minäkin, on vaan taas sellainen olo, ettei meille sitä kolmatta pientä suoda. On tainnut juna ajaa jo tän pysäkin ohi:'(

Noista ovistesteistä: Mä olen kyllä tykännyt niitä käyttää. Mulle ei ainakaan niistä tule sen kummempaa stressia, vaan just se et tiedän että ainakin harrastellaan oikeilla päivillä. Toki,jos joku on niin aktiivinen, että muutenkin peitto heiluu joka toinen päivä, ne ehkä menettävät merkityksensä:)
 
Viimeksi muokattu:
isot kiitokset kaikille onnitteluista!

WP, täällä on kädet kyynärpäitä myöten ristissä, jotta kaikki vaan menisi sinulla nyt hyvin! :hug:

Jaahas, Gonal F oli minullakin tämän plussani salaisuus. Pistäminen sillä kynällä on tosi helppoa. Pregnyl eli irrotuspiikki on piirun ikävämpi laittaa.
Suosittelen kyllä kaikille muillekin pitkään tahkonneille jotain apuja, vaikka kaikki olisikin ns. kunnossa. Niinhan minullakin gynejen mukaan oli, mutta kyllä nämä realiteetit kertovat nyt ihan muusta.

Mustikkasuu, hienoa, että mies on tekovaiheessa innolla mukana! Ja ihan oikeassahan se on niiden simppojenkin suhteen, kun kierto on nopea, laatu pysyy hyvänä.

K, mä pidän vielä peukkuja sulle!
 
Maanantai 30.7.2012

................. ikä ...........kp ..............yk ..........toiveissa
Puskajussi.........40.........2/23-30.............7.................5.
Syystuuli74.......37..........6/26-30...........14.................2.
Elena75............37..........6/28................14.................3.
Pippurihäntä.....35..........9/28-31............3........ ..........2.
Scarleth............35..........17/25-30..........?..................1.
Jaahas..............35..........18/27-30..........9..................1.
K.................... 37............25/28..............19.................3.
Leenuliinukka... 37..........26/?.................2....... ...........3.
Hopsan.............37..........26/28..............5v...................3.



TAUSTALLA
Kaktus-76

KADONNEET: Hu Huu!

Ziida..................38..........?/26-28........?...............5.
Tiiti35.................35........?/22-25..........11.............2.
Malfiina 76 ..........35 ..... ?/25-30 .........11 .............3.
Tiini.....................36.......?/27...............19............3.
Helmisimpukka......38........?/?.................0.............3.

Plussanneet

2012
heinäkuu....Whisky Peat yv 1, Dominique yk 16 (OI 1), Sadana yk 1, Pepinka yk 4.
kesäkuu...ei plussia
toukokuu ....Ronja76 yk 17 (IVF 1)
huhtikuu......ei plussia
maaliskuu....Melanie75 yk 3, Elmaleena yk 4
helmikuu.... Killi12 yk 3, Erika76 yk 4
tammikuu... ei plussia

2011
joulukuu......äiskä-73 yk 8, Milanella yk ?
marraskuu....Isobella yk 3, puskajussi yk 4
lokakuu ...... Barbamama35 yk 14, Kaneli74 yk 9, Keskeneräinen yk 4
syyskuu ..... Vilhelmiina73 yk 4, Eemas yk 4
elokuu ....... luosto yk 2, ilona***, Papuli yk 1
heinäkuu .... Lumihiutale73 yk 10
huhtikuu .... tääl taas yk 23, Niisku74 yk6
helmikuu .... Liljaana yk 5, Irmeli74 yk 1, ksylofoni yk6

2010
marraskuu . Helvi-10 ?, Siobhan42 yk 2, Pilvilinna74 yk 2, Koralli73 yk 10
lokakuu ..... calumet ?
syyskuu .... Jambo yk 1, kurkkunaamio yk 2
elokuu ....... Chilipapu yk 8
kesäkuu ..... Annemaarit ?
toukokuu ... happihyppy yk 8, Onnellinenx5 yk 3, Rae34 yk 10
huhtikuu .... Minnihiiri68 yk 5, Pimpula yk 4
maaliskuu ... Lumi-Marja ?, Jääräpää ?
helmikuu .... viivi74 yk 1
tammikuu ... Puskajussi yk 3, Poni06 yk 2


Syntyneet
Keskeneräinen......30.6.2012 poika
Barbamama.........12.6.2012 tyttö
Siobhan42.............6.8.2011 tyttö
Liljaana ............. 22.9.2011 poika
Pilvilinna74 ......... 3.8.2011 poika
Koralli73 ............. 2.8.2011 tyttö
Helvi-10 ............ 12.7.2011 tyttö
kurkkunaamio ..... 19.5.2011 poika
happihyppy ........ 25.12.2010 tyttö
jääräpää ............ 7.12.2010 tyttö
Lumi-Marja ........ 19.11.2010 tyttö
puskajussi ......... 18.10.2010 poika
Poni06 .............. 24.8.2010 poika
Tiktu ................ 11.5.2010 tyttö
äiti vm70 ........... 22.3.2010 tyttö


Edellinen ketju: YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)
 
Viimeksi muokattu:
Jou,

K, mussa asuu semmoinen pieni sisäinen insinööri. Siks taidan sopia näihin päivityspuuhiin ihan hyvin kun Domista päästiin ;)

jaahas, mäkin olen suhtautunut noihin ovistesteihin suht skeptisesti. Mutta meidän tapauksessa, kun aktiivisuustaso vaihtelee (vaikka mä olen sitä jtps-metodia koittanutkin puskea omatoimisesti), niin sihtaaminen voisi helpottua, jos tietäisi varmemmin, milloin on parhaat päivät. Ja toisekseen, mä haluaisin varmennusta siihen, että ylipäänsä ovuloin.

Jännä juttu sinänsä, kun ehkäisy jätettiin pois, niin mies koki tilanteen jotenkin painostavana, kun halut lisääntyivät. "Sä haluat vaan lisääntyä, ja mä olen sen väline." No, siitäkin on päästy yli (keskustelemalla) kun mä olen vakuuttanut, että ei tässä pelkästään siitä ole kyse. Nyt mies on jopa vähän innostunut, ja hyväksynyt, että myös puhtaasti lisääntymistarkoituksissa voi seksiä harrastaa ja sekin voi olla ihan hauskaa :D Ehkä meillä mies on ollut se romanttisempi osapuoli, "seksin tulee olla spontaania"-tyyppi, ja minä se "ihan sama, kunhan sitä on, ja paljon!" -tyyppi...

WP, mulla oli kans hormonikierukka, 3v, ja sen jälkeen tuntuu, että kroppa ei ole ihan palautunut normaaliksi. Panee vähän miettimään, onko kierukka tehnyt jotain tuhoja vai onko tässä vaan tulossa vanhaksi. Toivon kovasti, että plussasi pysyy matkassa!

).( Ekat aamulämmöt on mitattu. Menkkojen loppumisen jälkeen ne näyttävät pyörivän tuolla 36,3-36,4 paikkeilla. Ovistestien kimppuun hyökkään varmaan ke tai to, silloin olisi..ööö... kp11-12. Itse olen kuvitellut, että mun ovis on n. kp16-17 yleensä. Katsotaan kuinka käypi.
 
Hello pitkästä aikaa ja mahtionnittelut plussanneille!! Ihan mieletöntä :flower:

Täällä on menossa kp2, nyt tuli ensimmäistä kertaa joulukuisen keskenmenon jälkeen normimittainen kierto. Tietysti menkat olivat pettymys, mutta toisaalta olen iloinen että kroppa ehkä toimii niinkuin kuuluukin ja edes jonkinlaisia mahdollisuuksia raskautumiseen nyt olis.
Nyt on sitten ensimmäinen kierto ilman Teroja, että saas nähdä sitten loppukierrosta millasta rättishowta luvassa

Aamulla laitoin tilausta Raskauskeijulle megapaketti ovis ja raskaustestejä. Jos nyt muutaman kierron tauon jälkeen vois taas kokeilla näitä järeämpiä aseita..

Mulla on yleensä hyvät merkit lähestyvästä oviksesta, mutta täsmäiskua varten on kiva testata. Hokasin muuten, että kolme edellistä raskautta ovat alkaneet aamuseksistä, en tiiä oisko sillä oikeesti merkitystä vai sattumaako vaan ;)

Nyt alan lueskelemaan koko heinäkuun rustailut, niin tiiän mitä teille muillekin kuuluu

Paaljon plussia toivoopi, Puskis :wave:
 
hei ja sori kun mä tälleen änkeen tänne vaikken olekaan aikaisemmin kirjottanu =) olen käynyt lueskelemassa kun olen miettinyt että oliskohan joku muukin kuin terolut-ketju sellainen missä voisi kirjoitella.

Piti vaan tulla sanomaan Puskajussille että juuri luin jostain ohjeen jonka mukaan seksiä kannattaisi harrastaa nimenomaan aamulla kun miehellä on silloin enemmän siittiöitä.
 
Puskajussi, tsemppiä mustiin päiviin. Ja hyvä kun kroppa toimii.

Ovistestailusta, täytyy miettiä sitä sitten syksymmällä. Mä vaan pelkään, että oon sellanen ressaaja niiden kanssa, että niistä on mulle enemmän haittaa kuin hyötyä. Mutta kattellaan. Kiitos kaikille valistajille! :)

Whisky Peat, mä niiiiiin toivon, että kaikki menis nyt sulla hyvin ja viivan haaleus ois vaan jotain ihme testiongelmaa. :hug:

Sirpa75, tervetuloa mukaan vaan, jos haluat :)

Pippurihäntä, onnea oviksen testailuun. Toivottavasti pongaat sen!

K, pahoittelut negasta. Ja toivottavasti tosiaan saat pian kertoo plussauutisia. Tsemppiä sulle!

Mua jännittää kovasti. Kp 26 nyt ja viime kierrossa kp25 vaihtu kp1, samoin edellinen kierto. Täytyy varmaan tänään mennä ostaan raskaustesti, jos vaikka ylihuomenna tekis, ellei kuukautiset ala ennen sitä.
 
Hei! Sen verran vielä niistä ovistesteistä, että en tarkoittanut, että ne olisi turhia tai olisi tyhmää niitä käyttää. Itsekin olen niitä muutamassa kierrossa käyttänyt, mm. tuulimunaraskauden alkamiskierrossa. Omalla kohdallani niistä ei vaan ole hyötyä, koska ovuloin aika tarkalleen aina samaan aikaan ja oireet on yleensä aika selvät. Muutenkin pidän huolen, että heilutellaan peittoja säännöllisesti, joten itse en koe niitä tarpeellisiksi. Mutta kuten sanoin olen niitä käyttänyt ja niiden avulla pystyin kartoittamaan ovuloimistani.

Peukut pystyyn Domi ja WP!
 
Leenuliinukka kiitos :) voisinpa tullakin. Kirjotin joskus sekundääriset lapsettomat ketjuun, mutta se ei ole kovin aktiivinen ja nyt olen kirjotellut terolut-porukassa mutta eipä sekään ihan niin aktiivinen ole kun ei kaikki niitä kerta käytä :D

Meillä on 09 joulukuussa syntyny poika ja ehkäisy jäi pari vuotta sitten eikä minkään maailman haamua edes ole tullut testiin tässä ajassa : / nyt sain terolutit käyttöön kun mulla on tiputtelua aina ennen menkkoja ja lääkäri totesi että vaikka en olekaan teroja siinä kierrossa syönyt kun -09 plussasin niin luultavasti terot vaikutti siihen koska olin syönyt niitä muutaman kuukauden ajan ennen plussaa. Viimeksi tiputtelua oli vain päivän ajan mutta viikkoa ennen kuitenkin tuli ruskeeta pikkuhousunsuojaan kun kävin ratsastamassa. Nyt mulla on menossa kp19 ja laskin että dpo 6 sillä tuntemusten mukaan ovis oli viime tiistaina.

Mitään varsinaisia oireita ei ole, vähän on poltellut munasarjoja perjantaista alkaen ja tänään lämmöt jo kerran kävi 37:ssä mutta en oikein jaksa pitää positiivista fiilistä yllä. 2 vuotta on pitkä aika ja monta kiertoa :'( ei poikakaan helpolla tullut, 1,5vuotta ja siinä välissä yksi kohdun ulkoinen. Ja meille on laitettu lähete nyt tutkimuksiin ja tässä odottelen että koska tulee tieto milloin aika on.
 
Mä jännään täällä Leenu sun rinnalla! Kumpa ois plussa :) Jos ei oo niin eiku uutta koukkuun.

Sirpa moikka ja tervetuloa! 2 vuotta on tosiaan pitkä aika..hyvä että oot saanu terolutit käyttöön. Toivotaan että ne auttavat!
Tämä porukka on ihanan aktiivinen..vaik tulee ikävä näitä plussaajia. Ois kiva jos kävisitte kertomassa kuulumisia..mäkin olen lukenut viestejä pitkälle ja elänyt kaikki jännäykset.

Puskajussille onnea ovismetsästykseen täältäkin.. mä testasin ja testasin mutten ole saanut minkään valtakunnan ovishaamuakaan..joko se oli tosi varhaisessa vaiheessa tai sitten se ei ota tullakseen. En ihmettelisi sitä lainkaan, kun on tosiaan ihan eka luomukierto käynnissä. Muistan että ilman pillereitä tunsin oviksen aika selkeästi mutta nyt se sama kipu tuntuu koko ajan. Kiusallista.

Jaahakselle onnea pistoksiin..kerro miten sujuu! Joo tosiaan ne ovistetstit voi ressatakin..

Mä luulin Pippuri että olen jotenkin outo kun tykkään kanssa peitonheiluttelusta oikein paljon.. onneksi on muitakin. Ja tietty nyt se on vielä kivempaa, mut tiedä häntä kuin käy jos tässä menee vuosia.. mä en pysty mitenkään "unohtamaan" että ois kiva saada se kakkonen. Onneksi olette saaneet miehen kanssa puhuttua! Immeiset ollaan niin erilaisia.

:hug: jännääjille ja tädin saaneille
 

Yhteistyössä