YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

Tervetuloa Aamukaste! Ilmoitathan tarkemmat tietosi, kun haluat listalle.
Ja koskaanhan ei tiedä, vaikka nyt onnistaisikin äkkkiä. Elämä on niin ihmeellistä. Toisaalta on hyvä, jos on lapsettomuushistoriaa, niin osaa hakeutua heti hoitoihin, eikä tule turhaan sitä kauheaa pettymysten suota.

Syystuuli, pidän sulle nyt kaksin käsin peukkuja! :heart: Olisit todellakin ansainnut myös sen plussan, jos nyt onneaan voi koskaan ansaita. Mut anyway, isot puhurit täältä!

).( Viiva ei ole vahvistunut eilisestä. :| Oma fiilis on siis osittain pessimistinen. Kun on 15 epäonnistunutta kiertoa takana, niin on hankala uskoa, että yhtäkkiä se päivä alkaisi paistaa. Mut odotellaan, odotellaan. Dpo on nyt n.12.
 
Testasin eilen taas upean negan! Ja tiputtelu alkoikin sitten yöllä... Ei kunnon vuotoa vielä, joten olkoon kp 31, kunnes toisin todetaan. Hirveä Röllin räytymispäivä oli eilen! kaikki itketti ja harmitti. Ikää tulee syyskuussa 38, tiimalasista hiekka valuu. No, onneksi on lähete lapsettomuuspolille tehty. Elämä on.

Domi, tsempaan sua!!!
 
Ihanaa Dominique! Toivotaan että viiva voimistuu:heart:

Mukavaa kun täällä on niin vilkasta uusia on minun lisäksi tullut! Jee.
Eilen tuli postissa ovisliuskat mutta mietin jo tuossa Hopsanin neuvosta digitaalista.

Nyt on meneillään SE päivä kun pitäisi ottaa eka pilleri eli voihan sitä tällä viikolla jo ahkeroida. Haittaa ei ainakaan ole ;).

Halaukset kaikille yrittäjille:hug:
 
K
Täältäkin peukutukset Domille, että viiva vahvistuisi:flower:!!! Jos sä nyt onnistut, niin se antaa kyllä toivoa toiselle pitkän linjan yrittäjälle :)

Aamukasteelle tervetuloa! :wave:

Näinhän se tais meilläkin olla, että lääkäri halus sen simppanäytteen ensin, kun mussa ei mitään suurempaa vikaa ollut. No, nytpä on sekin annettu. Eli jos nyt tää kesä ei mitään tulosta tuota, pitänee marssia uudelleen sinne ja olla vähän tiukempana ;)

Täällä tuli ovis bongattua taas kp16 ja hyödynnetty on:D Nyt siis vaan taas odotellaan...
 
Viimeksi muokattu:
Heipat,

Olen lueskellut tätä(kin) ketjua jonkun aikaa, ja jotenkin tuntuu, että täällä voisi olla myös minun paikkani. Mahtuisiko mukaan yksi raja-arvot täyttävä kuumeilija vielä :)?

Olen pitänyt oireilupäiväkirjaa ovisten jälkeisistä oireista tuolla "Piinailijoiden oireet oviksen jälkeen" -ketjussa nyt muutaman kuukauden ajan. Jos sopii, niin minut voisi lisäillä tänne oman ikäryhmän listoille tiedoilla (nick, ikä, kp, yk ja monesko toiveissa)

Pippurihäntä..............35..........3/28-31............3...............2.

Sain ensimmäiseni yllätyksellisesti v.2003 ja sen jälkeen ei ollut minkäänlaista vauvakuumetta. Suhde pojan isään oli vaikea (joskin eron jälkeen helpotti) ja vasta tavattuani nykyisen aviomieheni alkoivat haaveet suuremmasta perheestä heräillä. Nyt sitten mieskin on naimisiinmenon myötä lämmennyt yhteisen biologisen lapsen ajatukselle, mutta ikää on molemmille ehtinyt jo tulla (mies 34 ja minä 35), joten kovin optimistisesti en ole uskaltanut aiheeseen suhtautua. Jotenkin elämä on opettanut, että lapsia ei todellakaan hankita, vaan saadaan.

Mulla oli kierukka 3v ja sen jälkeen kierto on ollut yllättävän säännöllinen, mutta silti joka kerta jotenkin erilainen. Ensimmäiset pari luomukiertoa ei tähdätty eikä yritetty. Kolmas yrityskierto alkoi juuri vähän niinkuin puskista. En ole vielä ovistikkujen saloihin perehtynyt, ihan oman kropan tuntemuksilla mennään.

Sitä mietin, että kuinka pitkään kannattaa tässä iässä antaa asioiden mennä omalla painollaan? Vuosi tuntuu aika pitkältä. Ja mitkä ovat niitä merkkejä, joista kannattaisi hakeutua tutkimuksiin jo aikaisemmin (siis sen lisäksi, että raskaus ei ala)?

-Pippurihäntä
Ps. Kun pikaisesti katsoin tuota plussaneiden yk-lukemaa, niin yk4 näyttää olleen monille onnekas, kuten myös yk2. Ilahduttavasti myös sitä korkeamillakin kierroksilla on tärpännyt vielä näillä vuosilla. Jokainen uusi kierto lienee myös uusi mahdollisuus... (näin sitä itseään lohduttaa menkkojen juuri alettua)
 
Syystuuli:hug: Jaksamista! Onneksi teillä on polille lähete. Sen myötä asiat alkavat selkenemään.

Onnea K:n talletuksille! Toivon sydämeni pohjasta, että myös sinua onnistaisi, niin pitkään olet sinäkin jo tahkonnut. Ja kyllä ne sieltä yksityisklnikoilta kohtuudella antaa apuja, siitähän niille maksetaan.

Mustikkasuulle onnea ekaan kiertoon! Tuo lapsenteon pilottivaihe tuppaa olemaan aika kiihkeää. Toivottavasti sulla pilottivaihe riittääkin ja tuo kaivatun lopputuloksen.

Tervetuloa kuumeilemaan Pippurihäntä! Lisätään sinut listoille. Monilla onnekkailla tosiaan käy flaksi jo neljännestä kierrosta, mutta sitten on meitä hitaampia.
Mutta jos, raskautuminen ei kohtapuoliin onnistu, suosittelisin aika aikaisessa vaiheessa vierailua lapsettomuuteen erikistuneen lääkärin pakeile. Normigynet ei osaa kyllä mitään järkevää tehdä tai sanoa, kun on kyse raskautumisongelmista(ainakaan minun kohdalla).
Minä meni normigynelle jo neljännen tärppäämättömän kierron jälkeen. Näin jälikäteen ajateltuna olisi pitänyt heti marssia lapsettomuusklinikalle, kun ikääkin on 35+.

).( Kiitokset kaikille tsempityksistä! On vaan jotenki valju olo, kun ei oireitakaan ole...
 
Viimeksi muokattu:
Keskiviikko 25.7.2012

................. ikä ...........kp ..............yk ..........toiveissa
Pippurihäntä.....35.......... 4/28-31............3.................2.
Syystuuli74.......37..........1/26-30...........14.................2.
Scarleth............35..........12/25-30..........?..................1.
K.................... 37..........20/28..............19.................3.
Leenuliinukka... 37..........21/?.................2..................3.
Hopsan.............37..........21/28..............5v.................3.
Dominique........35..........22/27..............16..................4.
Elena75............37..........28/28..............13..................3.
Puskajussi.........40.........30/23-30.............6..............5.
Jaahas...............35..........41/27-30.............8.............1.

TAUSTALLA

Whisky Peat
Kaktus-76

KADONNEET: Hu Huu!

Ziida..................38..........?/26-28........?...............5.
Tiiti35.................35........?/22-25..........11.............2.
Malfiina 76 ..........35 ..... ?/25-30 .........11 .............3.
Tiini.....................36.......?/27...............19............3.
Helmisimpukka......38........?/?.................0.............3.

Plussanneet

2012
heinäkuu....Sadana yk 1, Pepinka yk 4.
kesäkuu...ei plussia
toukokuu ....Ronja76 yk 17
huhtikuu......ei plussia
maaliskuu....Melanie75 yk 3, Elmaleena yk 4
helmikuu.... Killi12 yk 3, Erika76 yk 4
tammikuu... ei plussia

2011
joulukuu......äiskä-73 yk 8, Milanella yk ?
marraskuu....Isobella yk 3, puskajussi yk 4
lokakuu ...... Barbamama35 yk 14, Kaneli74 yk 9, Keskeneräinen yk 4
syyskuu ..... Vilhelmiina73 yk 4, Eemas yk 4
elokuu ....... luosto yk 2, ilona***, Papuli yk 1
heinäkuu .... Lumihiutale73 yk 10
huhtikuu .... tääl taas yk 23, Niisku74 yk6
helmikuu .... Liljaana yk 5, Irmeli74 yk 1, ksylofoni yk6

2010
marraskuu . Helvi-10 ?, Siobhan42 yk 2, Pilvilinna74 yk 2, Koralli73 yk 10
lokakuu ..... calumet ?
syyskuu .... Jambo yk 1, kurkkunaamio yk 2
elokuu ....... Chilipapu yk 8
kesäkuu ..... Annemaarit ?
toukokuu ... happihyppy yk 8, Onnellinenx5 yk 3, Rae34 yk 10
huhtikuu .... Minnihiiri68 yk 5, Pimpula yk 4
maaliskuu ... Lumi-Marja ?, Jääräpää ?
helmikuu .... viivi74 yk 1
tammikuu ... Puskajussi yk 3, Poni06 yk 2


Syntyneet
Keskeneräinen......30.6.2012 poika
Barbamama.........12.6.2012 tyttö
Siobhan42.............6.8.2011 tyttö
Liljaana ............. 22.9.2011 poika
Pilvilinna74 ......... 3.8.2011 poika
Koralli73 ............. 2.8.2011 tyttö
Helvi-10 ............ 12.7.2011 tyttö
kurkkunaamio ..... 19.5.2011 poika
happihyppy ........ 25.12.2010 tyttö
jääräpää ............ 7.12.2010 tyttö
Lumi-Marja ........ 19.11.2010 tyttö
puskajussi ......... 18.10.2010 poika
Poni06 .............. 24.8.2010 poika
Tiktu ................ 11.5.2010 tyttö
äiti vm70 ........... 22.3.2010 tyttö


Edellinen ketju: YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)
 
Viimeksi muokattu:
Pahoittelut, Syystuuli :(

Mustikkasuu, minäkin tilasin nyt ovistestejä, ja kuumemittarin, jotta pääsis vähän enemmän kärryille tästä kropasta. Ja digitestejä hommasin samantein. Mun kroppa on yleensä kertonut aika selkeästi, milloin ovis tapahtuu, mutta olis kiva saada siitä jotain todisteitakin.

Kiitos, Dominique. Ja tsemppiä!

Mä jotenkin huolestuin nyt totaalisesti näistä niukoista menkoista, vaikka nyt ei voi sanoa tietenkään, onko vaan yksittäiskerta. Mulla on niin rankat menkat yleensä ja nyt kuitenkin oltiin ihan oppikirjan mukaan petipuuhissa joka toinen päivä. Että pitääkin sitten just iskeä tämmöinen outo/ovuloimaton (?) kierto, kun vihdoin saa miehen houkuteltua samojen vällyjen väliin otolliseen aikaan.... Ekassa yrityskierrossa kun tuli just oviksen aikaan neljän päivän paussi puuhasteluun. Meillä on normaalisti hyvä, mutta suht verkkainen "rakkauselämä" ja vauvojen saamiseen vaaditaan vissiin vähän enemmän kuin kerta viikossa/kahdessa :D

Olen käynyt naistentautien erikoisklinikalla samalla tätillä nyt pari kertaa, kun alettiin miettiä ehkäisyn poisjättämistä. Se ei ole lapsettomuuteen erikoistunut klinikka, mutta mä luulen, että käyn samalla tyypillä ensin juttelemassa, jos nyt syksyn aikana ei ala mitään tapahtua tai menkat jatkuu outoina. Juteltiin miehen kanssa joku aika sitten siitä, missä vaiheessa vois alkaa miettiä tutkimuksia. Oltiin aika samoilla linjoilla siitä, että tää vuosi vois nyt kattoo loppuun. Silloin tulisi n. 6kk yrittämistä täyteen.
 
Viimeksi muokattu:
Syystuuli :hug: Kunpa vain osaisi sanoa nyt jotain lohduttavaa. Vaikka olen itse ollut vastaavassa tilanteessa niin monesti, niin on jotenkin hankala löytää fiksuja sanoja.
Omalta kohdaltani voin sanoa toki sen, että pahimmista syövereistä pääsin, kun vaan suuntasin seuraavaan kiertoon ja mietin mitä raskautumismetkuja teen.

Ja tulihan niitä metkuja tosiaan tehtyä. Vitamiinipillereitä kourallinen, greippikuurit, lähes kahviton ja alkoholiton linja, akupunktiot, vyöhyketerapiat ja kaikki vippaskonstit, mitkä vaan netistä löytyi.

Mutta itke ja sure Syystuuli niin paljon kuin lystää, en tiedä helpottaako se, mutta se on mielestäni ainoa oikea vaihtoehto.

Pippurihäntä, hyviltä kuulostaa sun suunnitelmasi. Ja raskautuminenhan ei välttämättä tarvi kuin sen yhden sänkyjumpan oikeaan aikaan, niin siinäpä se.:)

).( Viiva vahvistuu pikkuhiljaa. En vielä kuitenkaan mene tuonne plussanneisiin, koska kiertopäiviä on niin vähän.
Ja koska oon neuroottinen ihminen, en tuulettele ennen kuin syke näkyy varhaisultrassa.
 
Viimeksi muokattu:
Torstai 26.7.2012

................. ikä ...........kp ..............yk ..........toiveissa
Syystuuli74.......37..........2/26-30...........14.................2.
Elena75............37..........2/28..............14..................3.
Pippurihäntä.....35.......... 5/28-31............3.................2.
Scarleth............35..........13/25-30..........?..................1.
K.................... 37..........21/28..............19.................3.
Leenuliinukka... 37..........22/?.................2..................3.
Hopsan.............37..........22/28..............5v.................3.
Dominique........35..........23/27..............16..................4.
Puskajussi.........40.........31/23-30.............6..............5.
Jaahas...............35..........42/27-30.............8.............1.

TAUSTALLA

Whisky Peat
Kaktus-76

KADONNEET: Hu Huu!

Ziida..................38..........?/26-28........?...............5.
Tiiti35.................35........?/22-25..........11.............2.
Malfiina 76 ..........35 ..... ?/25-30 .........11 .............3.
Tiini.....................36.......?/27...............19............3.
Helmisimpukka......38........?/?.................0.............3.

Plussanneet

2012
heinäkuu....Sadana yk 1, Pepinka yk 4.
kesäkuu...ei plussia
toukokuu ....Ronja76 yk 17
huhtikuu......ei plussia
maaliskuu....Melanie75 yk 3, Elmaleena yk 4
helmikuu.... Killi12 yk 3, Erika76 yk 4
tammikuu... ei plussia

2011
joulukuu......äiskä-73 yk 8, Milanella yk ?
marraskuu....Isobella yk 3, puskajussi yk 4
lokakuu ...... Barbamama35 yk 14, Kaneli74 yk 9, Keskeneräinen yk 4
syyskuu ..... Vilhelmiina73 yk 4, Eemas yk 4
elokuu ....... luosto yk 2, ilona***, Papuli yk 1
heinäkuu .... Lumihiutale73 yk 10
huhtikuu .... tääl taas yk 23, Niisku74 yk6
helmikuu .... Liljaana yk 5, Irmeli74 yk 1, ksylofoni yk6

2010
marraskuu . Helvi-10 ?, Siobhan42 yk 2, Pilvilinna74 yk 2, Koralli73 yk 10
lokakuu ..... calumet ?
syyskuu .... Jambo yk 1, kurkkunaamio yk 2
elokuu ....... Chilipapu yk 8
kesäkuu ..... Annemaarit ?
toukokuu ... happihyppy yk 8, Onnellinenx5 yk 3, Rae34 yk 10
huhtikuu .... Minnihiiri68 yk 5, Pimpula yk 4
maaliskuu ... Lumi-Marja ?, Jääräpää ?
helmikuu .... viivi74 yk 1
tammikuu ... Puskajussi yk 3, Poni06 yk 2


Syntyneet
Keskeneräinen......30.6.2012 poika
Barbamama.........12.6.2012 tyttö
Siobhan42.............6.8.2011 tyttö
Liljaana ............. 22.9.2011 poika
Pilvilinna74 ......... 3.8.2011 poika
Koralli73 ............. 2.8.2011 tyttö
Helvi-10 ............ 12.7.2011 tyttö
kurkkunaamio ..... 19.5.2011 poika
happihyppy ........ 25.12.2010 tyttö
jääräpää ............ 7.12.2010 tyttö
Lumi-Marja ........ 19.11.2010 tyttö
puskajussi ......... 18.10.2010 poika
Poni06 .............. 24.8.2010 poika
Tiktu ................ 11.5.2010 tyttö
äiti vm70 ........... 22.3.2010 tyttö


Edellinen ketju: YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)
 
Viimeksi muokattu:
Tätipahoittelut Elenalle!

Kiitokset Pippurihäntä päivityksestä, nayttää loistavalta! Suorastaan mahtavaa! :D Päivittäminen on yhtä yksinkertaista kuin nenän kaivaminen, mutta harmillisen harva siihen äityy.

).( Ei oireita. Ei väsymystä, ei hillitöntä ruokahalua, eikä jatkuvaa pissahätää, ei mitään. Pahoinvointia mulla ei ole koskaan ollutkaan, mutta alkuraskauden kahviällötys kyllä. Sitäkään ei nyt ole. Mutta toisaalta dpo on vasta 14, enkä muista aikaisemmista raskauksista milloin ne tarkalleen oikeastaan alkoi.
Viiva sentään pikkuhiljaa vahvistuu. Itseasiassa tilasin Halpatestiltä 10 uutta r-testiä, jotta voin edes niiden avulla seurata tilannetta.
 
Viimeksi muokattu:
Dominiquelle ihan mieletön määrä voimateippausta pikkuiselle. Kumpa pysyisi nyt matkassa!

Syystuuli koeta jaksaa.:hug: Mä täällä vasta aloittelen. Mutta silti jotenkin jaan sun surun. Mulla todettiin jo ennen 30 veetä liian lyhyt kierto ja siihen määrättiin tietyntyyppiset pillerit. Äh ja tosiaan tiedän mitä liian lyhyt kierto 36 veellä tarkoittaa.

Ehkä munkin pitäis ihan pokkana mennä gynelle ja puhua tästä raskautumistoiveesta ja tuosta kiertohuolesta. Tosin ehkä voisin odottaa ne ekat luomut ja katsoa miten pitkä se kierto nyt on..kai se voi muuttua parempaankin suuntaan.

Ovistestit kuumotti mua ja testasin ihan puhtaan negan..eli ei ainakaan niin lyhyt ole tämä kierto kun meen nyt 10/28 jos siis olen 28 kiertolainen.

Toivottavasti paikat kestää tämän innokkaan alkuhuuman..
 
Voi, Syystuuli, olen niin pahoillani! :hug:

Dominiquelle oireita toivon.. ;) Tuntuu jotenkin enemmän, että on raskaana kun oireilee. No, onneksi viiva vahvistuu :) :heart:

Elenalle tsemppiä mustiin päiviin!

Mustikkasuulle iloisia peitonheilutteluhetkiä! Toivottavasti paikat kestää ;)

Tervetuloa Pippurihäntä ja kiva kun päivitit. Miten sitä ei muka ikinä ehi / jaksa? :ashamed: Erikoista toi sun menkkojen outous. Toivottavasti jää tähän yhteen kertaan, ettei tarvi sitä enää pähkiä!

Itellä kp22. Ei tuntemuksia suuntaan eikä toiseen. Piinallista odotusta. Mä en vaan tajua, miten mies jaksaa ottaa niin rauhassa. Pettyykin kuulemma vasta joskus jos ei tyyliin puoleen vuoteen mitään tapahdu. Ja yhtä paljon se lasta toivoo ku mäkin. Ja se osaa muutenkin suhtautua paljon rennommin ja positiivisemmin tähän touhuun. Mä kun kyllä osaan maalata piruja seinälle. Mistä sais sellaset lehmän hermot???
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pippurihäntä;26762493:
Mä jotenkin huolestuin nyt totaalisesti näistä niukoista menkoista, vaikka nyt ei voi sanoa tietenkään, onko vaan yksittäiskerta. Mulla on niin rankat menkat yleensä ja nyt kuitenkin oltiin ihan oppikirjan mukaan petipuuhissa joka toinen päivä. Että pitääkin sitten just iskeä tämmöinen outo/ovuloimaton (?) kierto, kun vihdoin saa miehen houkuteltua samojen vällyjen väliin otolliseen aikaan.... Ekassa yrityskierrossa kun tuli just oviksen aikaan neljän päivän paussi puuhasteluun. Meillä on normaalisti hyvä, mutta suht verkkainen "rakkauselämä" ja vauvojen saamiseen vaaditaan vissiin vähän enemmän kuin kerta viikossa/kahdessa :D
No, me ollaan tässä kierrossa puuhasteltu tasan yhden kerran, ovis+ -päivänä. En tiedä, oliko r-testi susi, vai jotain muuta häikkää, mutta toinenkin viiva näkyy päiväpissasta otetussa testissä. Kummallisia repäisyjä, huippausta jne. ollut eilen ja tänään. Mitään hurraa-huutoja en täällä huutele, lähinnä ihmettelen. Täytynee seurata tilannetta.
 
Whisky Peatille ihan huikeasti onnea ja Domille tsempitystä!!! Mahtavaa että tänne saadaan taas plussiakin.

ON: Pregnyl-piikki pistetty eilen ja ohjelmassa siis vielä tänään ja huomenna miehenkaatoyritystä, pitäkää mulle peukkuja... odotukset on tämänkin kierron suhteen nollassa, enää kaksi viikkoa niin olen jo suunnittelemassa seuraavaa IVF:ää ja silloin toivottavasti alan taas tosissani uskoa onnistumisen mahdollisuuteen.
 
Lauantai 28.7.2012

................. ikä ...........kp ..............yk ..........toiveissa
Syystuuli74.......37..........4/26-30...........14.................2.
Elena75............37..........4/28..............14..................3.
Pippurihäntä.....35.......... 7/28-31............3.................2.
Scarleth............35..........15/25-30..........?..................1.
Jaahas...............35........16/27-30.............9.............1.
K.................... 37..........23/28..............19.................3.
Leenuliinukka... 37..........24/?.................2..................3.
Hopsan.............37..........24/28..............5v.................3.
Dominique........35..........25/27..............16..................4.
Puskajussi.........40.........33/23-30.............6..............5.


TAUSTALLA

Whisky Peat (vai laitetaanko jo plussanneisiin :) ?)
Kaktus-76

KADONNEET: Hu Huu!

Ziida..................38..........?/26-28........?...............5.
Tiiti35.................35........?/22-25..........11.............2.
Malfiina 76 ..........35 ..... ?/25-30 .........11 .............3.
Tiini.....................36.......?/27...............19............3.
Helmisimpukka......38........?/?.................0.............3.

Plussanneet

2012
heinäkuu....Sadana yk 1, Pepinka yk 4.
kesäkuu...ei plussia
toukokuu ....Ronja76 yk 17
huhtikuu......ei plussia
maaliskuu....Melanie75 yk 3, Elmaleena yk 4
helmikuu.... Killi12 yk 3, Erika76 yk 4
tammikuu... ei plussia

2011
joulukuu......äiskä-73 yk 8, Milanella yk ?
marraskuu....Isobella yk 3, puskajussi yk 4
lokakuu ...... Barbamama35 yk 14, Kaneli74 yk 9, Keskeneräinen yk 4
syyskuu ..... Vilhelmiina73 yk 4, Eemas yk 4
elokuu ....... luosto yk 2, ilona***, Papuli yk 1
heinäkuu .... Lumihiutale73 yk 10
huhtikuu .... tääl taas yk 23, Niisku74 yk6
helmikuu .... Liljaana yk 5, Irmeli74 yk 1, ksylofoni yk6

2010
marraskuu . Helvi-10 ?, Siobhan42 yk 2, Pilvilinna74 yk 2, Koralli73 yk 10
lokakuu ..... calumet ?
syyskuu .... Jambo yk 1, kurkkunaamio yk 2
elokuu ....... Chilipapu yk 8
kesäkuu ..... Annemaarit ?
toukokuu ... happihyppy yk 8, Onnellinenx5 yk 3, Rae34 yk 10
huhtikuu .... Minnihiiri68 yk 5, Pimpula yk 4
maaliskuu ... Lumi-Marja ?, Jääräpää ?
helmikuu .... viivi74 yk 1
tammikuu ... Puskajussi yk 3, Poni06 yk 2


Syntyneet
Keskeneräinen......30.6.2012 poika
Barbamama.........12.6.2012 tyttö
Siobhan42.............6.8.2011 tyttö
Liljaana ............. 22.9.2011 poika
Pilvilinna74 ......... 3.8.2011 poika
Koralli73 ............. 2.8.2011 tyttö
Helvi-10 ............ 12.7.2011 tyttö
kurkkunaamio ..... 19.5.2011 poika
happihyppy ........ 25.12.2010 tyttö
jääräpää ............ 7.12.2010 tyttö
Lumi-Marja ........ 19.11.2010 tyttö
puskajussi ......... 18.10.2010 poika
Poni06 .............. 24.8.2010 poika
Tiktu ................ 11.5.2010 tyttö
äiti vm70 ........... 22.3.2010 tyttö


Edellinen ketju: YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)
 
Saa laittaa plussanneisiin, eri asia kauanko siellä tällä kertaa kestetään. En ole mitenkään taikauskoinen, jos menee kesken, niin silloin on mennäkseen. Siinä on ihan sama, onko listalla vai ei. Pelottavaa toisaalta... tasan vuosi sitten 27.7. ultrassa todettiin tuulimuna, ja eilen 27.7. testasin plussan :confused: Tämä tehty tänä aamuna varmistukseksi.

 

Yhteistyössä