YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

MAANANTAI 24.10.2011

........................ ikä ........ kp ............ yk ........ toiveissa
puskajussi.......... 39 ..... 5/26-33 .......... 4 ............. 5.
äiskä-73............. 38 ..... 7/27-33 .......... 8 ............. 4.
Ronja76............. 35 ..... 8/25-27 .......... 10 ............. 1.
Dominique......... 35 ..... 9/25-27 ........... 6 .............. 4.
Isobell ............... 38 ..... 12/28-30 .......... 3 ............. 2.
Whisky Peat ....... 35 ....... 13/30 ............. 3 ............. 3.
Tiiti35 ............... 35 ..... 18/22-25 ........ 11 ............. 2.
Keskeneräinen .... 38 ..... 25/22-24 .......... 4 ............. 3.
Kaneli 74 ............ 37 .... 38/28-32 .......... 9 ............. 1.
Syystuuli74 ........ 36 ....... 58/30 ............ 3 ............. 2.
Malfiina 76 ......... 35 ..... 60/25-30 ........ 11 ........... 3.

:heart: Plussanneet: :heart:

2011
lokakuu ...... Barbamama35 yk 14
syyskuu ..... Vilhelmiina73 yk 4, Eemas yk 4
elokuu ....... luosto yk 2, ilona***, Papuli yk 1
heinäkuu .... Lumihiutale73 yk 10
huhtikuu .... tääl taas yk 23, Niisku74 yk6
helmikuu .... Liljaana yk 5, Irmeli74 yk 1, ksylofoni yk6

2010
marraskuu . Helvi-10 ?, Siobhan42 yk 2, Pilvilinna74 yk 2, Koralli73 yk 10
lokakuu ..... calumet ?
syyskuu .... Jambo yk 1, kurkkunaamio yk 2
elokuu ....... Chilipapu yk 8
kesäkuu ..... Annemaarit ?
toukokuu ... happihyppy yk 8, Onnellinenx5 yk 3, Rae34 yk 10
huhtikuu .... Minnihiiri68 yk 5, Pimpula yk 4
maaliskuu ... Lumi-Marja ?, Jääräpää ?
helmikuu .... viivi74 yk 1
tammikuu ... Puskajussi yk 3, Poni06 yk 2

:heart: Syntyneet: :heart:

Liljaana ............. 22.9.2011 poika
Pilvilinna74 ......... 3.8.2011 poika
Koralli73 ............. 2.8.2011 tyttö
Helvi-10 ............ 12.7.2011 tyttö
kurkkunaamio ..... 19.5.2011 poika
happihyppy ........ 25.12.2010 tyttö
jääräpää ............ 7.12.2010 tyttö
Lumi-Marja ........ 19.11.2010 tyttö
puskajussi ......... 18.10.2010 poika
Poni06 .............. 24.8.2010 poika
Tiktu ................ 11.5.2010 tyttö
äiti vm70 ........... 22.3.2010 tyttö

Edellinen ketju: YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa) :)

Hei jälleen! Toivottavasti päivitykset kohdallaan. Itselläni voi tänään hyvinkin vaihtua päivä ykkoseksi, ei vain ole vuoto vielä alkanut. Käytin kuitenkin ne ostamani raskausliuskat, eivät varmaan ole järin herkkiä mutta ei mitään haamuakaan.:ashamed: Tavallaan olen helpottunut, olen pelännyt että raskaus on lähtenyt käyntiin mutta menee kesken heti lyhyen luteaalivaiheen takia. Tosin dpo on vasta 9 joten sikälikään testit eivät välttämättä antaisi mitään tulosta. Tulevassa kierrossa syön kyllä niitä apuhormoneja vaikka lääkärin ohjeen vastaisesti!:'(

Kaneli, en laittanut sinua vielä raskautuneisiin kun arvelin että tarvitset sulatteluaikaa. Mutta sano vain kun sinne haluat.=)

Lilliputti kyselit ympäristön suhtautumista. Minulla tietää suurin osa lähipiiristä toiveista, välillä tuntuu että olen kiivennyt kirkontorniin ja huutanut sieltä... No, tämä avoimuus johtuu osin siitä että olen sairastanut niin pitkään että on tarvittu erityistä suunnitelmallisuutta. Ja sitten olen halunnut varmistaa jo etukäteen millaista palautetta on tulossa, olen pelännyt että jos kerron raskausuutisen ja saan vastaan "kylläpä kauheaa" tai "sattuiko vahinko?", en jaksa. Olen yleisesti saanut hyvin myönteisiä ja ymmmärtäväisiä kommentteja, väliin hiukan varovaisia mutta se on tilanteessani ymmärrettävää.

Minun viikonalkuni on lattea tästä tasan yhdestä syystä mutta muille toivon hyvää, plussatuulista viikkoa!:wave:

Keskis Sulla siis kans lyhyt luteaali. Millaset ohjeet olet saanut "apuhormoneista"? Ja mitä ne hormonit sun tapauksessa on?

Mä sain yksityiseltä (tosi inhottavanoloselta) gyneltä Lugestronit, tukemaan lyhyttä luteaalivaihetta. Ohjeeksi sain siis ottaa yhden 100mg:n tabletin alarööriin, sit kun plussa on tullut testiin. Kun tutkin asiaa netistä ja pakkausselosteesta, siinä vaiheessa Luget ois jo auttamatta myöhässä. Lisäksi annos oli tosi pieni.

Väärinkäytin viime kierrossa ottamalla Luget neljä päivää oviksen jälkeen ja annoksen pistin kaksinkertaiseksi.

No testi näytti negaa.

Mullahan on ollu kaks kemiallista näissä nykyisissä talkoissa.

Nimim. Oma apu

Viimeksi muokattu:
No niin Dominigue tuohon ikä juttuun jos palaan vielä niin ittelä oli tarkotus että tuo nuorin 2v5kk ois sitten se viimuinen lapsukainen :) mutta jostain kummasta se hirmuinen vauvakuume heräsi jälleen vuodenalusta ja aattelin että jos vielä yhden ihanan nyytin saisin ennen 40 ikää... mutta saa nyt nähdä sitten miten käy, ja nyt oon miettinyt noita hormooni hoitoja että en halua niihin ryhtyä kun tuntuu jo muutenkin ihan henkisesti rankalta tää luomunakin yrittäminen ja sit vielä päälle työssäkäynti,lastenhoito ja mieskin aikalailla työnpuolesta pois kotoa. Elikkäs jos ei raskautuminen rupee onnistumaan tässä muutamien kuukausien aikana niin tämä mamma luovuttaa :'( vaikka se varmaan vaikeaa tulee olemaan.
Mutta nyt täälläkin aletaan pikkuhiljaa tämän kierroksen ovistikutteluu ja oottelee että tuo ukkokultakin jo kotiutuu loppuviikosta :D rupeaa jo ikävä kaivertaa ja oottaa jo lastenkaa että näkee isukkia :kiss: ihanaa...

Mukavaa viikonalkua kuumeilijat :wave:

Äiskä, ei noissa kevyissä hormooneissa oo oikeastaan mitään raskasta.
Esim. Luget on tosi kevyttä kauraa, eikä ne pistä päätä sekasin. Kaiken lisäksi niitäsaa yksityiseltä gyneltä helposti, jos luteaali on lyhyt tai lyhyehkö.

Dominigue no se on hyvä kuulla... mutta taitaa multa kuitenkin jäädä väliin, ainaki tällähetkellä tuntuu ettei jaksa ees aatella sellasta, ehkä oon vaan nyt taas niin väsyny ettei vaan haluu, nyt vaan täytyy toivoo että tässä kierrossa tikuttaa tuon oviksen kun oliko se nyt yk4 kun en löytänyt ovista ollenkaa ja yk6 meni hukkaan ku ukko oli just reissussa. Mutta jos laskelmat pitää suht paikkansa ni ovis osuu kuun vaihteeseen ja isännänki pitäs olla jo hyvissä ajoin paikoilla. mutta alotan kuitenki tikuttelun taas ajoissa että löytyy :LOL:

Kanelille suuret onnittelut! Voi kunpa pääsisi sinun ja Barbamaman mukaan odottajien puolelle. Niin kuin me kaikki.
Itse en käynyt ekassa raskaudessani varhaisultrassa. Oli tuulimuna. Seuraavassa sitten menin jo valmiiksi itkua pidätellen huonoja uutisia kuulemaan, mutta pieni sykkivä sydän siellä pompotteli. Tuulimuna aiheutti tiputteluvuotoa koko kestonsa ajan, mutta niin myös onnistunut raskaus, joten hermoja koeteltiin kovasti. Meillä ei ainakaan neuvolassa yritetä edes kuunnella sydänääniä, kuin vasta np-ultran jälkeen, joten jos ja kun tässä vielä raskaudun, varhaisultraan menen heti.

Keskeneräiselle voimia. Pysyköön täti poissa.

Iän vaikutuksesta raskauteen. Tutuissani on paljon meitä kypsemmällä iällä lapsen saaneita. Yleisesti ottaen hyvin on mennyt. Toiveikkaalla mielellä siksikin itse jaksan olla.

Kenellekään ei olla kerrottu vauvahaaveistamme. Luulenpa, että kaikkiystävät ja tutut tietävät kyselemättäkin, että mieluusti toisen vielä vastaanotamme, jos saamme.

Mies on puuhassa hyvin mukana. Ei kysele sopivaa hetkeä, mutta on auliisti käytettävissä :p

Ovis-testien hypistely aloitettu eilen. Ei vielä mitään. Aloittelen raskautta edeltävien kierron keston mukaan sinnikkäästi, vaikka nyt kierto ollut pidempi.

Kotona taas - ja aika apea mieli.:'(

Minulla oli tosi kiva gynekologi. Sain ensin Terolutia pidentämään kiertoa mutta vuoto alkoi niistä huolimatta. Lennosta vaihdettiin, nyt olisi Primolut-Nor 10 mg, kierron 15.-24. päivinä. Mutta niin kuin olen varmaan viiteen kertaan tällä palstalla asiaa kiroillut, juuri kun piti aloittaa nuo primolutit, toisen puolen hoitava lääkäri kielsi ne. Sinänsä perustelu oli ihan hyvä, mielialani on heitellyt ja lääkäri haluaa varmistua etten noiden hormoneiden voimasta vajoa mihinkään synkimpään alhoon.Annoin luvan lääkärien keskinäiselle konferenssille,ja tänään tuli viesti että gynekologi on lomalla ja asiaan palataan ensi ma. Nyt on todella vasta dop 9 ja tiputtelee, joten kierto on auttamatta lyhyt tästä loppupäästä. Eli mielialani ei kyllä NOUSE siitäkään, jos en edes saa koettaa noita Primoluteja.:headwall:

Onnea ovistestailuvaiheessa oleville!=)

Kiva kuulla että iäkkäämmätkin odottajat saavat olla ihmisiä eikä jotain ihme friikkejä :)

Toisaalta kun ei tunne itseään niin vanhaksi kuin on, on välillä pakko pysähtyä ja miettiä että hei, ikää on jo. Kun juniori syntyi, laskin että kun se menee kouluun niin yhden vielä ehtii..ja se aika on kai nyt... tai ei koskaan ;)

Mutta tosiasia on se että välttämättä ei onnistu enää, se on sitten niin ja ollaan onnellisia tästä mitä on. On kuitenkin nyt ajateltu kokeilla ja mieskin aina utelee että mitähän jos se tärppäs jo, huih... No, tuskinpa se niin helppoa on.

Viikon jatkoja! Tsemppiä kaikille :)

Ja se greippimehu, siinähän oli jotain vitamiinia...mikäs se nyt olikaan, foolihappo? Sitä on ymmärtääkseni myös omenassa mutta greipissä siis rrrrunssaasti :D

Kaneli: ONNEA :flower: Mä niiiiiin tiesin!!! :D Oletko tehnyt uutta testiä? Onko viiva vahvistunut? Toivottavasti kaikki menee hyvin ja pääset mun seuraksi tuonne kesäkuisiin =)

Alkuraskauden ultraan menen ehdottomasti niinkuin edellisissäkin raskauksissa. Siellä voidaan sulkea ulos mm. varhainen keskenmeno, joka ei vuoda itsestään ulos, kohdunulkoinen ja tuulimuna. Onhan se tietysti ihanaa myös nähdä se pieni tikittävä piste ruudulla. =) Se tuo mielenrauhaa ainakin hetkeksi np-ultraa odotellessa. Itselläkin se on edessä vasta joulukuussa mihin on ikuisuus....

Joku kyseli noista riskeistä. Tosiaan erilaisten kromosomivikojen riski kasvaa huomattavasti 35-vuotiaana ja 40-vuotiaana se on jo melkoisen todennäköistä, että sikiössä on joku "vika". Siksi raskauksia menee tosi paljon kesken jo alkuvaiheessa. Omalle kohdalle osui kromosomi vikainen jo vasta 35-vuotta täyttäneenä eli kyllä se on täysin mahdollista meille kaikille. Nyt elämme taas pelko persiissä mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Ei tästä raskaudesta uskalla täysillä iloita ennenkuin np-ultra on ohi. Tietysti jotkut asiat selviävät vasta rakenneultrassa tai syntymän jälkeen eli se np-ultrakaan ei ole mikään tae, että syntyy terve lapsi.

Greippimehu helpottaa joidenkin kohdalla ovulaation tunnistamista, koska se lisää ovislimoja. Ilmeisesti se myös paksuntaa kohdun limakalvoa. Toisaalta greippimehua ei saisi juoda, jos käyttää tiettyjä lääkkeitä. Se vahvistaa niiden tehoa. Itsekin sitä pari kiertoa käytin, mutta pidän sitä enemmänkin urbaani legendana kuin todellisena apuna :LOL:

Foolihappoa on mm. vihreissä vihanneksissa. Foolihappoa kannattaa ottaa jo heti yrityksen alusta asti. Se ehkäisee tiettyjä sikiövaurioita eli etenkin meidän iässä on tärkeä juttu. Myös sinkki taitaa olla apuna näissä jutuissa. Niitä siis suosittelen kaikille.

Plussatuulia! ++++++++++++++:whistle:

TIISTAI 25.10.2011

puskajussi.......... 39 ..... 6/26-33 .......... 4 ............. 5.
äiskä-73............. 38 ..... 8/27-33 .......... 8 ............. 4.
Ronja76............. 35 ..... 9/25-27 .......... 10 ............. 1.
Dominique......... 35 ..... 10/25-27 ........... 6 .............. 4.
Isobell ............... 38 ..... 13/28-30 .......... 3 ............. 2.
Whisky Peat ....... 35 ....... 14/30 ............. 3 ............. 3.
Tiiti35 ............... 35 ..... 19/22-25 ........ 11 ............. 2.
Keskeneräinen .... 38 ..... 26/22-24 .......... 4 ............. 3.
Kaneli 74 ............ 37 .... 39/28-32 .......... 9 ............. 1.
Syystuuli74 ........ 36 ....... 59/30 ............ 3 ............. 2.
Malfiina 76 ......... 35 ..... 61/25-30 ........ 11 ........... 3.

2011
lokakuu ...... Barbamama35 yk 14

2010
lokakuu ..... calumet ?

dpo 0 on ovispäivä

Huomenia.

Kiva Barbamama kun kävit tervehtimässä ja hyvä oli kuulla että asiat on hyvin.=)

Syystuuli ja Malfiina, haluatteko pysyä listalla ja päivitetäänkö tuoreempia päiviä? Vai oletteko siirtyneet sinne minne me muutkin haluamme?

ON: En vieläkään vaihtanut kiertopäivääni ykköseksi kun kunnon vuoto ei ole vielläkään alkanut.Toisaalta r-testiliuska näytti edelleen valkeaa, tosin viivan paikka erottui, merkitsikö se nyt mitään vai ei. Nyt on vasta dpo 10 joten eipä testikään vielä kaikkea kertoisi. No, se voi olla että täti ilmoittaa että tänään vaihtuu ykköspäivä.: /

Plussaisia tuulia tähän(kin) päivään!:whistle:

Keskeneräiselle kiitokset taas päivittelystä ja tsemppiä! Toivotaan, että r-testin viivanpaikka muuttuisi vielä viivaksi. Kanelille edelleen iso peukku!

Mulle tuli tänäaamuna jotenkin syvä epätoivon hetki tämän vauvahaaveen kanssa. Ajattelin, että nyt saa olla viimeinen yrityskierto päällä ja sen jälkeen mennään ihan tjotilla vaan menemään. Ajattelin, että en koskaan enää saa vauvaa tai että yrittäminen kestää liian kauan meidän suunnitelmiin nähden. Toiveissa ois siis kohtuullisen pieni ikäero nuorimmaiseen, joka on nyt 1v7kk.
Mulla on koko ajan semmonen olo, että mun ois pakko tulla raskaaksi. Jokainen kuukausi,joka venyy pidemmälle on huono juttu.

Mä en hirveästi usko siihen, että rakauden toivominen ja siitä koituva stressi estäisi raskaaksi tulemisen. Kyllä ne syyt on ihan toisaalla. Enemmän tää kauhea kuumeilu haittaa mun muuta elämää, esim. seksielämää.

Meillä on vielä niin, että tää nelonen on nimenomaan mun toive, ei miehen. Sille riittäis meidän nykyinenkin lapsiluku, mutta mulle siis ei. Jotenki senkin takia ois toivonut vöhän nopeampaa raskautumista, että loppuis tää epämääräinen välitila ja asia ois sitten niinku loppuunkäsitelty.

Mies on esim. muutaman kerran heittänyt ja puhunut aivan vakavastikin, ettei hän enempää lapsia kaipaa, että haluaisi jo satsata enemmän omaan elämään. Onneksi nyt noita epäröintipuheta ei ole nyt kuulunut aikoihin, mutta luulen, että ne voi kyteä jossain pinnan alla.

Ja tikkua pistin dippiin eilen ekaa kertaa. Kp:t siis mulla nyt 10 ja aikasemmin oon saanu ovisplussan kp 13:ssa.

Kiitos kaikki ihanat onnitteluista ja neuvoista:heart:
Ja Barbamama sinä tosiaan osasit tulkita "oireeni" oikein=) Vasta sinun sanoistasi rupesin miettimään, että josko sittenkin...!!Tänään vielä varmistin asian clearbluen digitaalilla ja tulos oli raskaana 2-3 viikkoa!! Eli ovis on ollut sitten kait aika myöhään. Toivottavasti siitä ei ole mitään haittaa. Meillä tais Barbamaman kanssa olla edelliset menkat samoihin aikoihin, muistelen (mulla 17.9.), joten mennään kait aika lailla samoilla viikoilla, mulla nyt 5+4. Mutta kun mun ovis on ollut niin myöhään, niin mulla ilmeisesti turvallinen, riskittömämpi aika koittaa myöhemmin, eikö vaan?? Eiköhän mut nyt voi jo siirtää plussanneisiin, eka plussa oli siis 23.10. Siirryn pian tuonne kesäkuisiin ja varmaan myös tuonne yli 35 vuotiaisiin, jonne toivottavasti kaikki te muutkin tulette vielä tämän vuoden puolella!
Tässä ja edellisissä kierroissa oli vanhojen poppakonstien (greippimehu, monivitamiini, sinkki, d, vehnänalkio) lisäksi myös kylmäpuristettu rypsiöljy omegan takia sekä pieni määrä punkkua joka ilta loppukierrosta. Pupuilua oli oletetun oviksen aikoihin 1,5 vrk välein ja aloitettiin hyvissä ajoin, että huonot viikarit ei ole tiellä. Itse olen vähentänyt alkoholin ja kahvin minimiin jo ajat sitten, mutt mieskin suostui kesän jälkeen vähentämään. (Ei olla alkoholia aiemminkaan paljon käytetty, mutta vähennettiin entisestään. Kahvia on mennyt paljon varsinkin miehellä) Miehellä myös ollut samat vitamiinit ja öljyt kuin itselläkin käytössä. En tiedä oliko näistä konsteista apua, vai oliko nyt vaan aika.

Keskeneräinen toivotaan vielä parasta sinun kohdallasi!! Peukut pystyssä, että sinäkin pääsisit tuonne kesäkuisiin!

Dominique jaksamista sinulle:hug: Tärrpi voi tulla ihan puun takaakin, kuten itsellekin kävi!

Plussatuulia kaikille!

Voimia Keskeneräinen toivotaan että täti pysyy poissa ja se viivanpaikka vahvistuu viivaksi :)
Dominigue tsemppausta kovasti sinulle...:hug: täälläkin tuntuu välillä että usko loppuu...
Kaneli74 kaikkea hyvää sinulle plussauksen johdosta ja tovotaan että pikkunen pysyy matkassa mukana:heart:
ON: Täällä alottelin jo ajoissa oviksen tikuttelun eilen, kun on tullut tilattua nuita testejä tonne kaappiin jonkun verran... nyt sit jännitän että tuo mieskulta ennättää kotiin oikeaan aikaan plääh.. tänään lupaili olla perjantaina kotosalla, toivon kovasti ettei tuo ovis kerkee yllättää ainakaan yhtään aikaisemmin :stick:

Mukavaa tiistaita kaikki iihanaiset täällä :wave:

Kanelin kuulumisia oli kiva kuulla. Vakuuttavaa paneutumista vauvan tekoon, nuo kaikki rypsiöljyt jne.:D

Keskeneräinen ja Dominique :hug:

Äiskä-73 onnea ovisjahtiin. Ja toivotaan, että mies h-hetkellä kainalossa.

Vielä riskeistä tällä iällä. Muistelisin jostain lukeneeni esikoisen raskausaikana, että tilastoissa 35v. äideillä riskit saada vauva, jolla jotain vikaa, verrattuna kaksikymppisiin, johtuu myös siitä, että parikymppiset saavat huomattavasti enemmän lapsia kuin 35+-ikäiset. Varhaiset keskenmenot, kuten Barbamama kirjoitti, lisääntyvät ja johtuvat sitten geenivioista jne. Ja koska meitä 35+ -äitejä tuntuu olevan koko ajan enemmän, niin ehkä tilastotkin muuttuvat jossain vaiheessa. Tokihan riskejä miettii, siksipä olen itsekin aikoinaan googlannut asiaa.

Ovistestit eivät näytä edelleenkään mitään. Toivottavasti viikon sisällä kuitenkin jotain tapahtuisi.

Mukavaa tiistaita kaikille!

Juu-u, googlannu olen minäkin noista riskeistä, minähän niitä kyselinkin..
Ei nyt niin kauhian hirviää olisi raskautua nelikymppisenä kun löysin foorumeja jossa raskaana olivat 45 ja +. Aika hurja, toisaalta.

Täällähän on kivasti plussatuulia liikkeellä :heart:
Itselläni sekä hirvittää että kauheasti toivoo että tosiaankin raskautuisi ;)
Seuraavaksi täytynee alkaa googlaamaan koska se tärppihetki voisi olla..Nyt ois kp15/29-30

En ihan kaikkiin poppaskonsteihin usko. Mutta yleisesti puhdas, luomu ja terveellinen ruoka. Muutamat vitamiinit jne varmasti ovat hyväksi kaikille meille.
Itse luomuilemme osittain ruuan suhteen, ei ihan kaikkea mut sen mitä kohtuudella saa ostettua. Muutoin yleensä kotimaista tai lähituotetta. Minua kiinnostaa myös homeopatia. Tänä kesänä hoidimme juniorin pitkäkestoisen yskän homeopaatin neuvoin ja saimme hiukan pehmennystä kipakkaan luonteeseensa.
Kaikki flunssat yms. hoidan jollain luontaistuotteella tai homeopaattisella. Nyt hain jo probioottipurkin syötäväkseni, tuskinpa siitä haittaa olisi.

Tiistain jatkoja ja suotuisia tuulia :whistle:

Hei vielä!

Hermot on menossa: kyttään vuodon alkua ja käyn vessassa varmistelemassa. Aivan hiukka tihkua on mutta ei voi vielä vuodoksi kutsua. Pahinta on toivon ja epätoivon kamppailu: olisi täti tullut kerralla jos tullakseen, tämä on piinaavaa.:headwall:

Dominique: Kun heinäkuussa puhuin miehen ympäri tähän nyyttiprojektiin, oli hirveä hätä. Olin ihan varma että menee kuin suomalaisissa elokuvissa, vähän pyörähdetään heinissä ja ohitetaan kaikki tilastot. En todellakaan ajatellut että talven tuloa odotellaan eikä viivaa näy. Jotenkin olen rauhoittunut - no, tätä päivää ei lasketa. Meillä on sekin, että kahden edellisen ikäero on pitkä elämän suunnittelemattomista syistä johtuen (mm. melanooma). TOIVON lasta heti kohta nyt ja mieluiten tästä kierrosta, mutta jos niin ei käy, alan ajatella että onhan syksyn vauvakin mukava. Välillä tulee epäuskon päiviä "ei varmaan koskaan enää meille" mutta näyttää tämä toivo ja toive olevan aika tuhtia tavaraa... Jaksamista kaikille!:hug:

KESKIVIIKKO 26.10.2011

puskajussi.......... 39 ..... 7/26-33 .......... 4 ............. 5.
äiskä-73............. 38 ..... 9/27-33 .......... 8 ............. 4.
Ronja76............. 35 ..... 10/25-27 .......... 10 ............. 1.
Dominique......... 35 ..... 11/25-27 ........... 6 .............. 4.
Isobell ............... 38 ..... 14/28-30 .......... 3 ............. 2.
Whisky Peat ....... 35 ....... 15/30 ............. 3 ............. 3.
Tiiti35 ............... 35 ..... 20/22-25 ........ 11 ............. 2.
Keskeneräinen .... 38 ..... 27/22-24 .......... 4 ............. 3.
Syystuuli74 ........ 36 ....... 60/30 ............ 3 ............. 2.
Malfiina 76 ......... 35 ..... 62/25-30 ........ 11 ........... 3.

2011
lokakuu ...... Barbamama35 yk 14, Kaneli74 yk 9

2010
lokakuu ..... calumet ?

dpo 0 on ovispäivä

Kiitos päivityksestä, äiskä!

Joo, kuuluuhan tänne: kahden r-testin voimin näytti himmeää viivaa. Toinen testi vielä ajan kanssa tummeni. Kyllä mieskin todisti, että viivaa näytti. Onpas aika sekainen olo ja vessassa juoksen vielä tiheämmin mutta tänään ei ole enää ollut verta (vielä) näkysällä. Että ehkä jos...? Kävin ostamassa tukun testejä lisää että pääsen seuraavina päivinä varmistelemaan.

Kokeilin muuten ovistikullakin, ja aivan oikein, siihen tuli tosi vahva viiva!

Onhan tämä hirveän alussa, vasta dpo 11, mutta sitkeältä tuntuu kun lähti sittenkin käyntiin ilman apuja!

En siirry vielä raskautuneisiin, en yksinkertaisesti usko tätä vielä.

Voi Keskeneräinen ihania uutisia ja taas ihokarvat nousee pystyyn kun kuulen noin toivottuja uutisia =) varovaiset onnittelut jo täältä :flower: ja kovasti tarrasukkia mukaan :heart:
ON: Täällä sitä ovista vasta metsästellään ja ootellaan ukkokultaa kotiin :p

Mukavaa Keskiviikkoa kaikille :wave:

Onnittelut keskeneräiselle. Ihan mahtava plussausbuumi käynnissä! Mä haluun myös mukaan.:wave: Täällä kuitenkin vasta ovistestit haamuilevat, oikea suunta kuitenkin. Nyt plussanneet olette joko odotelleet hoitoihin pääsyä tai miettineet syysvauvaa ja tulosta on tullut. :)Täytyy itsekin laittaa tähtäin vähän kauemmas, josko sitten... Itse asiassa, joku viikko sitten näin unta syyskuun kääröstä. Hyvää keskiviikkoa ja plussatuulia!

Keskeneräinen voi kun ihania uutisia!! Paljon, paljon onnea:heart: Muistan jostain lukeneeni, että peräti joka neljännellä raskautuneella voi olla vuotoja silloin kun kuukautisten pitäisi alkaa. Pääsetkö tuonne kesäkuisiin mun ja Barbamaman seuraksi vai onko sun la jo heinäkuu? Onpas tämä lokakuu ollut hyvä kuu=)

Äiskäkiitos päivityksistä ja sopii hyvin tuo siirtosi!

Yhteistyössä