YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

Moikka kaikille,

ilmoittaudun mukaan tänne pinoon, koska muutaman viikon päästä täyttyy tuo "maaginen" 35. vuoden rajapyykki. Kuulun siis näihin "myöhään heränneisiin", että ensin ura ja sitten lapset... Ei ehkä ihan niinkään, koska monen mutkan kautta tähän on päädytty. Sanotaanko niin, että sopivan miehen etsiminen otti aikaa, vaikka aina vakaassa parisuhteessa olen ollutkin. Sitten tässä ihmetellään, ettei se raskautuminen käykkään silmänräpäyksessä :rolleyes:

Siis tässäpä tiedot:
Ronja76---35(ikä)----2/25-27(kp)---10(yk)---1.(toiveissa)

Ronja tervetuloa mukaan. Itsekin vähän samoista syistä kypsemmällä iällä lapsista haaveilen. Eka syntyi kun olin 37v., joten siihen sulla on vielä runsaasti aikaa =)

Keskeneräiselle kiitokset päivittämisestä. Itse en taida nyt juuri ehtiä, vie esikoinen päivän tunnit. Mitenkäs muuten lääkärikäyntisi sujui?

Monella on piinapäivät käsillä. Jännäilen mukana.

Omaa napaa sen verran, että mielikuvitusta ruokki tavanomaista runsaampi vuoto. Olisiko sittenkin ollut jotain yritystä kiinnittyä? Kunpa kierron loppu vielä vähän pitenisi. Kiva kun tänne voi kirjoitella näitä kuvitelmiaan, en viitsi miestäkään kaikilla pohdinnoillani kiusata.:ashamed:

Tervetuloa minunkin puolestani Ronja76! Hienoa saada listalle lisää väkeä, välillä on ollut aika hiljaista. Olen parina päivänä päivittänyt listaa ja voin aina kotona ollessa tehdä sen vastakin, mutta muutkin saavat päivittää!!! Pääset listalle huomenna, Ronja!:)

Isobell, on ihan mahdollista että jotain on ollut ja siksi vuoto on runsaampaa. Suurin osa alkaneista raskauksista menee kesken ihan alussa. Mutta se on jo hieno ajatus, että jotain on lähtenyt käyntiin, jospa seuraava kierto olisi sitten se jossa kaikki menisi jatkonkin osalta onnellisesti.

Oli aika rankka lääkärissä käynti. Lääkäri ilmoitti sangen suorasukaisesti että eri puolen asioita ei voi hoitaa toisistaan irrallaan (no onhan se totta, tietysti) ja halusi luvan ottaa yhteyttä minua hoitaneeseen gynekologiin. Hiukan pitkin hampain myönsin luvan ja nyt sitten odottelen soittoa että mitä tämä yhteydenotto poikii. Kaikkein eniten pelkään tietysti sitä lopullista tuomiota, ettei tässä tilanteessa kannattaisi enää vauvasta haaveilla. Ja toisaalta, täysin ristikkäisenä toiveena tämän päivän käyntiin oli toive että lääkitystä olisi rukattu että oloa olisi helpotettu hiukan. Vaan sekään ei toteutunut.:'(

Minulla äitikin tietää näistä toiveista ja jopa hän sanoi puhelimessa että onneksi teillä on jo tyttö ja poika... En voi kieltää ettenkö olisi onnellinen kahdesta rakkaasta mutta ei se mitätöi vauvahaavetta mitenkään. Muillakin on varmaan vastaavaa kokemusta...

Kyllä minä sittenkin sitä ihmettä toivon, että jospa tämä kierto jotenkin salaperäisesti olisi ollut pidempi ja kiinnittyminen onnistuisi ilman apuja. Kyllä tipahdus tulee olemaan kova jos/kun täti ilmestyy.:headwall:

Kovin on synkeää tänään. Parempia tuulia kaikille kuumeilijoille!+++:wave:

Tervetuloa mukaamme kuumeilemaan Ronja76
Niin Isobella kyllä se hyvin mahdollista on että siellä siulla on yritystä ollut kiinnitykselle, toivotaan parempaa liimaa tähän kiertoon.
Voi Keskeneräinen suuri rutistus hali sinulle :hug: täältä, toivon kovasti että sinua olisi nyt onnistanut ja luomuna raskaaksi tulisit :heart:
Täällä täti tulikin tänään kylään joten nyt mennää kp1/27-33 yk8 eteenpäin, mulla näkyy nää kiertopäivät kierto kierrolta vaan vähenevän : / mitenhän nyt silleen? mulla ennen pillereitä oli kierrot 30-33 välillä, vinha juttu :|
Mukavaa tiistai iltaa kaikille :wave:

Viimeksi muokattu:
Huomenta :)

Tervetulotoivotukset uusille kuumeilijoille, toivotaan pikaisia plussia jokaiselle!

Juu, tällä ei edelleenkään mitään merkkejä suuntaan tai toiseen.
Dpo 12 vasta menossa, että menkat voivat alkaa milloin vain, kipuja odotellessa..

Plussatuulosia+++++++++:whistle:

Puskajussi:wave:

KESKIVIIKKO 19.10.2011

........................ ikä ........ kp ............ yk ........ toiveissa
äiskä-73............. 38 ..... 2/27-33 .......... 8 ............. 4.
Ronja76............. 35 ..... 3/25-27 .......... 10 ............. 1.
Isobell ............... 38 ..... 7/28-30 .......... 3 ............. 2.
Whisky Peat ....... 35 ....... 8/30 ............. 3 ............. 3.
Tiiti35 ............... 35 ..... 13/22-25 ........ 11 ............. 2.
Keskeneräinen .... 38 ..... 20/22-24 .......... 4 ............. 3.
puskajussi .......... 39 ..... 28/26-33 ......... 3 ............. 5.
Kaneli 74 ............ 37 .... 33/28-32 .......... 9 ............. 1.
Syystuuli74 ........ 36 ....... 53/30 ............ 3 ............. 2.
Malfiina 76 ......... 35 ..... 55/25-30 ........ 11 ........... 3.

:heart: Plussanneet: :heart:

2011
lokakuu ...... Barbamama35 yk 14
syyskuu ..... Vilhelmiina73 yk 4, Eemas yk 4
elokuu ....... luosto yk 2, ilona***, Papuli yk 1
heinäkuu .... Lumihiutale73 yk 10
huhtikuu .... tääl taas yk 23, Niisku74 yk6
helmikuu .... Liljaana yk 5, Irmeli74 yk 1, ksylofoni yk6

2010
marraskuu . Helvi-10 ?, Siobhan42 yk 2, Pilvilinna74 yk 2, Koralli73 yk 10
lokakuu ..... calumet ?
syyskuu .... Jambo yk 1, kurkkunaamio yk 2
elokuu ....... Chilipapu yk 8
kesäkuu ..... Annemaarit ?
toukokuu ... happihyppy yk 8, Onnellinenx5 yk 3, Rae34 yk 10
huhtikuu .... Minnihiiri68 yk 5, Pimpula yk 4
maaliskuu ... Lumi-Marja ?, Jääräpää ?
helmikuu .... viivi74 yk 1
tammikuu ... Puskajussi yk 3, Poni06 yk 2

:heart: Syntyneet: :heart:

Liljaana ............. 22.9.2011 poika
Pilvilinna74 ......... 3.8.2011 poika
Koralli73 ............. 2.8.2011 tyttö
Helvi-10 ............ 12.7.2011 tyttö
kurkkunaamio ..... 19.5.2011 poika
happihyppy ........ 25.12.2010 tyttö
jääräpää ............ 7.12.2010 tyttö
Lumi-Marja ........ 19.11.2010 tyttö
puskajussi ......... 18.10.2010 poika
Poni06 .............. 24.8.2010 poika
Tiktu ................ 11.5.2010 tyttö
äiti vm70 ........... 22.3.2010 tyttö

Edellinen ketju: YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa) :)[/QUOTE]

Huomenia. Toivottavasti lista on kunnossa...

Ronja olet jo 35 listan mukaan vaikka synttäreihin taisi olla vielä joku viikko.:)

äiskä-73: Suuret pahoittelut tädin saapumisesta.:hug: Varmasti taas iso pettymys. Vaan onhan se vähän itsellä ainakin niin että sitä etukäteen ajattelee että tätä en nyt kyllä kestä mutta sitten vain on pakko alkaa uskoa että tämä uusi kierto voisi olla se jossa ihmeet tapahtuvat. Ja viitataan vaikka Barbamamaan (oletko käynyt meitä kurkkimassa?;)), ensin vuosi yrityksiä ja sitten plussaa kahdella peräkkäisellä kierrolla. Joista tosin se eka päätyi ikävästi.

Puskajussi: jännät päivät on sinulla!

Minulla on vasta dpo 3 ja kierto hupenee uhkaavasti. Laskin, että jos olisi tuo pidempi versio niin toivoa olisi ihan hiukan. Odottelen tänään lääkärin tuomiota jatkoon. Käyn varmaan sitten valuttamassa tälle palstalle mitä tuleman pitää.:kieh:

Synkästä syyssäästä huolimatta aurinkoa päivään - ja plussia puhalletaan!:whistle:

Kiitos kaikille tervetuliaistoivotuksista :)

Keskeneräiselle kiitokset listan päivittämisestä. 35vee tuolla listalla on oikein hyvä, auttaa myös totuttelemaan uuteen ikävuoteen :rolleyes: Pikkuriikkistä ikäkriisiä näköjään pukkailee, johtunee varmaan tästä vauvaprojektista.. Kaikissa matskuissahan tuo on nimetty ikävuodeksi, jolloin hedelmällisyys alkaa radikaalisti laskemaan..

Kanelille kiitokset vertaistuesta - olemmekin näköjään tällä hetkellä listan ainokaiset esikoisat yrittävät.

Isobelille kiitokset tsemppauksesta ikäkriiseilyn kanssa eli toivoa ja aikaa on vielä hyvinkin :rolleyes:

Omasta tilanteesta. Koska sitä plussaa ei alkanut usean kuukauden yrityksestä huolimatta kuulumaan, niin tässä kierrossa vimppaskonstit käyttöön - greippimehu ja omenaviinietikka ilmestyivät kaappiin :) Greippimehua kokeilin tuossa joskus keväällä ja se ainakinn tuntui liman eritystä lisäävän. Harmillisesti oltiin molemmat ko. kuukauden aikaana tärppipäivien aikaan reissussa, joten ei päästy kunnolla sitä kiertoa hyödyntämään... :(

Pikaisia plussauutisia jännäpäiväilijöille - täällä myös hengessä mukana!

Kyllä mä täällä taustalla roikun ja luen teidän kuulumisia :D Kävin jo ilmoittautumassa tuonne kesäkuun odottajien pinoonkin, mutta tämä puoli on vielä se tuttu ja turvallinen ;)

äiskä ja Keskeneräinen: :hug:

Ihmeitä voi tapahtua! Meillä tosiaan sitä yritystä oli takana jo vuosi ja sitten iso kasa huonoja uutisia niskaan verikoetulosten ja keskenmenon muodossa. Yhtäkkiä vaan alkoikin näyttää hyvin valoisalta =) Täällä siis kaikki edelleen hyvin. Täti on jo viikon myöhässä ja testit näyttää vahvaa plussaa. En meinaa vieläkään uskoa. Varasin varhaisultran parin viikon päähän, jotta päästään näkemään onko siellä oikeasti jotain elämää.

Toivon kovasti, että saisin vedettyä teidät mukanani tuonne toiselle puolelle. Plussatuulia kaikille! +++++++++++++:whistle:

Kanelin testituloksia odotan malttamattomana...

Helou!
Täällä olisi yksi uusi, jos mukaan vielä mahtuu.

Toiveissa siis olisi neljäs. Yk 6 nyt meneillään ja kp 4/25-27
35 vuoden rajapyykki rikkui viime kuussa, ja mulla on mitä ilmeisimmin lievä ns. viime hetken lisääntymispaniikki päällä.
Mulla on aikaisemmat raskaudet paukahtaneet päälle yrittämättä tai miltei ensi yrityksestä ilman mitään temppuiluja. Kuten yk:ni kertoo, nyt tilanne on vähän toinen.

Olen nyt siis tosiaan aika neuroottisessa tilassa, koska tärppi ei ole käynyt. Alla on pieni lista hullutuksista, joihin tämä kuumeilu on johtanut.

1. Olen siirtänyt ulkomaanmatkaa ovulaationi takia.
2. Joudun mahdollisen raskautumisen takia kieltätymään yhdestä elämäni parhaasta työtarjouksesta. Olen siis pätkätyöläinen ja käynyt h:n porteilla integroituessani työelämään.
3. Olen ostanut kuudet mammahousut, yhden hameen ja masutuubin.
4. Mahdollinen vauvamme syntyisi keskelle pahinta remontti- ja yritystoimintaurakkaa.
5. Olen miltei lopettanut kahvin juonnin ja alkoholin.
6. Syön foolihappoa.
7. Olen syönyt ehkä miljoona greippiä, mut nyt päätin luopua niistä.
8. Koska toivon tyttöä (tätähän ei saisi ääneen sanoa), olen pyrkinyt syömään magnesium- ja kalsiumpitoista ruokaa ja lisäravinteita ja juon puolukkamehua ja syön vähäenergistä ruokaa, välttelen orgasmeja yhdynnässä. Poikakin on tosin yhtä tervetullut, joten olen lipsunut näistä tempuista aika rehvakkaasti.
9. Käytän ovistikkuja.
10. Vältän vakuumiin pakattuja savukalatuotteita.
11. Kävin yksityisellä gynellä hakemassa lugeja, koska luteaalivaihe on lyhyehkö.
12. Viimeisimmässä kierrossa tein 4 negatestiä.

Mies tietää noista tempauksista vain pieneltä osin ja pitää jo niidenkin perusteella pimahtaneena. Onhan mulla jo kolme.
Niinpä, enpä olisi itsekään uskonut, että tulen vielä tällaisenkin kuumeiluvaiheen kokemaan.

Isot onnittelut Barbamamalle ja muille hiljattain plussanneille!

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: puskajussi
Tervetuloa Dominique..

Vauvakuume on joskus hyvin vakava ja salakavala tauti ;)

Meillä kolmonen tuli yrittämättä yhdestä yhdynnästä siinä kierrossa. Nauroimmekin, että on pyhästä hengestä miltei saanut alkunsa.
Toinenkin tuli yrittämättä, yllätysnopeasti, koska ensimmäistä tahkottiin vuosikausa, kaikkien mahdollisten poppaskonstien avulla. Kävin jopa shiatsuhieronnassa ottamassa hoitoa lapsettomuuteen..

Lapsi tulee silloin kun on tullakseen, se on vain fakta ;)

Dominique:Tervetuloa minunkin puolestani!:flower: Listasi oli rehellisyydessään aivan ihana, siinä oli monta kohtaa joihin voin yhtyä. Greippejä en tosin vielä ole syönyt... Mutta esimerkiksi kahvia olen vähentänyt ja tunnustan ostavani SEKÄ Vauva-lehden ETTÄ Kaksplussan heti kun ne ilmestyvät. En halua tilata koska en halua selittää yhdellekään lehtimyyjälle että itseasiassa en edes ole raskaana...

Minulle ei sitten lääkäri soittanutkaan tänään ja koska jäi lomalle niin asiani siirtyy ties minne. No, jos tämä kierto menee niin kuin pelkään, niin onhan tuohon seuraavan kierron 15. päivään vielä aikaa eli ehtinen saada lausunnon saanko niitä Primoluteja ruveta syömään vai en. Tänäänkään ei ole ollut mitenkään hyvä päivä (lue: todella syvältä) joten en minä nyt voi syyttää sitä lääkäriä siitä että hän on varovainen. Toisaalta jos raskautumisen esteenä on selkeä syy niin on aika katkera pala kun ei siihen apuja saa käyttää.:headwall:

Ihana kuulla, Barbamama, että kaikki on edelleen kohdallaan! Jännätään sitä varhaisultraa täälläkin!:heart:

Rauhaisaa iltaa kuumeilijoille!:wave:

Dominique tervetuloa mukaan:wave: Itsekin tunnistan monia juttuja listaltasi=)

Omaa napaa, äsken tein testin ja negahan se, kuten arvelinkin. Kierto vaan jostain syystä venyy, eli se jälkimmäinen ovisoireilu tais olla se oikea ovisaika ja tätiä saa siis odotella paikalle loppuviikosta. Nyt vaan odottelen kovasti, että alkais jo, koska seuraavasta kierrosta mulle tehdään kierronkartoitus ja sitä seuraavalla aukiolotutkimus. Nyt ärsyttää, kun täti myöhästelee, eikä tutkimuksia päästä aloittamaan. Sais jo alkaa, että ehtii molemmat tutkimukset tehdä ennen joulutaukoa...

Tervetuloa mukaan Dominigue kuumeilemaan kanssamme, muhkea lista sinulla, aika hyviä osumia siinä...
Voi Kaneli74 pahoittelut negasta, tsemppausta uuteen kiertoon, toivottavasti se täti sieltä piekkoin saapuu...
Juu Keskeneränen täällä jo lasketaan koska mahdollinen seuraava ovis osuu kohdallee :D että pääsee taas yrittämään uutta raskautumista :whistle: saattaapi osua tuohon kuun vaihteeseen :p ja peitot heiluupi taas...
TSEMPPIÄ KAIKKI KUUMEILIJAT :wave:

Blääh... Aamulla voi sitten päivittää kp 1 alkaneeksi. Nyt illalla alkoi ruskeeta limaa pukkaa, niin eiköhän jo aamusta oo täys vuoto päällä.
Olin tossa päivällä jo satavarma menkoista, koska iski huonovointisuus ja hiljainen menkkamigreeni tuolla jossain.. Lisäksi viimeisimmän synnytyksen jälkeen olen alkanut tuntea selkeästi muutokset kohdunnapukassa ja emättimessä hetki ennen kuukautisia, ihan tunnustelematta.
En oikein osaa kuvailla tunnetta, sellainen pehmeen turpea olo.. Tjtn..

No, heinäkuun vauva sit seuraavaksi hakusessa :/ kaikki käy

Vauvapölyä tuulen mukaan kaikille. Kunpa jospa tää ois THE KIERTO

Pettynyt Puskis

Nega- ja tätipahoittelut Puskis ja Kaneli. Onnea isosti uuteen kiertoon!

Keskis, mä kans himoitsen noita lehtiä. Oon luvannu, että sitten ku oon oikeesti raskaana, niin ostan. Nyt pokka petti ja ostin viime kierrossa Vauvan, kun siinä oli se raskaana oleva nainen kannessa.

Nyt on sit toiveissa heinävauva, kuten Puskis totesi.
Oon aina manannu kesäraskauksia, että enpä omalle kohdalleni enää toista sellaista halua, mutta ne manaukset on ollutta ja mennyttä. Kunhan vaan se raskaus ja vauva tulis, niin ei helteillä ole mitään väliä.

Mulla on tohon heinäkuiseen la:n tosin vähän omituiset fiilikset. Mulla on ollut aikaisempina vuosina kaks myöhäistä km:a, joiden lasketut ajat olisivat olleet juuri tuon heinäkuun 20. päivän tienoilla.
Mutta ehkäpä tuokin vuotuinen ajankohta vielä iloksi muuttuu.

Tässä yrityksessä on ollut kaksi kemiallista. Ensimmäinen ilo kesti plussasta viisi päivää ja toinen nolla. Noi ja tosiaan tuhrutus oli syynä siihen, että hain gyneltä Luget, mitään progestroni-testejä mulle ei ole etes tehty.

Tää meikäläisen muhkea km-historia myös takaa sen, että oon ihan riittävän neuroottinen sitten raskaanakin. Eli neuroosia toisensa perään.

Ja aika isoja katraita täällä meissä ikämammoissa tuntuu olevan, tosin myös pari ensikertalaista.

Nyt vaan kädet kyynärpäitä myöten ristiin, jotta haikara ois anteliaana!

Viimeksi muokattu:
Mulla ei vielä oo vissiin riittävän kova vauvakuume, kun unohdin taas mitata aamulämmön, vaikka niin on pitäny se aloittaa tässä kierrossa :LOL: Ja karppauskin on ollut laiskanlaista, eli sitä saa mitä tilaa sitten taas..

Dominique, tervetuloa!!

TORSTAI 20.10.2011

........................ ikä ........ kp ............ yk ........ toiveissa
puskajussi.......... 39 ..... 1/26-33 .......... 4 ............. 5.
äiskä-73............. 38 ..... 3/27-33 .......... 8 ............. 4.
Ronja76............. 35 ..... 4/25-27 .......... 10 ............. 1.
Dominique......... 35 ..... 5/25-27 ........... 6 .............. 4.
Isobell ............... 38 ..... 8/28-30 .......... 3 ............. 2.
Whisky Peat ....... 35 ....... 9/30 ............. 3 ............. 3.
Tiiti35 ............... 35 ..... 14/22-25 ........ 11 ............. 2.
Keskeneräinen .... 38 ..... 21/22-24 .......... 4 ............. 3.
Kaneli 74 ............ 37 .... 34/28-32 .......... 9 ............. 1.
Syystuuli74 ........ 36 ....... 54/30 ............ 3 ............. 2.
Malfiina 76 ......... 35 ..... 56/25-30 ........ 11 ........... 3.

:heart: Plussanneet: :heart:

2011
lokakuu ...... Barbamama35 yk 14
syyskuu ..... Vilhelmiina73 yk 4, Eemas yk 4
elokuu ....... luosto yk 2, ilona***, Papuli yk 1
heinäkuu .... Lumihiutale73 yk 10
huhtikuu .... tääl taas yk 23, Niisku74 yk6
helmikuu .... Liljaana yk 5, Irmeli74 yk 1, ksylofoni yk6

2010
marraskuu . Helvi-10 ?, Siobhan42 yk 2, Pilvilinna74 yk 2, Koralli73 yk 10
lokakuu ..... calumet ?
syyskuu .... Jambo yk 1, kurkkunaamio yk 2
elokuu ....... Chilipapu yk 8
kesäkuu ..... Annemaarit ?
toukokuu ... happihyppy yk 8, Onnellinenx5 yk 3, Rae34 yk 10
huhtikuu .... Minnihiiri68 yk 5, Pimpula yk 4
maaliskuu ... Lumi-Marja ?, Jääräpää ?
helmikuu .... viivi74 yk 1
tammikuu ... Puskajussi yk 3, Poni06 yk 2

:heart: Syntyneet: :heart:

Liljaana ............. 22.9.2011 poika
Pilvilinna74 ......... 3.8.2011 poika
Koralli73 ............. 2.8.2011 tyttö
Helvi-10 ............ 12.7.2011 tyttö
kurkkunaamio ..... 19.5.2011 poika
happihyppy ........ 25.12.2010 tyttö
jääräpää ............ 7.12.2010 tyttö
Lumi-Marja ........ 19.11.2010 tyttö
puskajussi ......... 18.10.2010 poika
Poni06 .............. 24.8.2010 poika
Tiktu ................ 11.5.2010 tyttö
äiti vm70 ........... 22.3.2010 tyttö

Edellinen ketju: YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa) :)

Huomenia!

Dominiquekin olet nyt listoilla. On muuten ruuhkaa tuossa alkukierrosta, pääsette sitten yhdessä ovisbongailuun kohtapuoliin...;)

Puskajussi, pahoittelut tädin rynnimisestä. Toivotaan tosiaan, että tämä on THE kierto meille kaikille.

Kyllä tässä kieltämättä tippuu vaatimukset, äiti vihjaisi minulle että kevätvauva olisi kiva mutta kyllä minulle kelpaa mikä vuodenaika tahansa.

Kaneli: Onpa kurja että kierto oikkuilee juuri kun olisi mahikset päästä hoitoon. Harvemmin toivon kenellekään tädin tuloa mutta ehkä tällä kertaa!

WP: Vielähän sinä ehdit lämmönmittaukseen, päiviä on sen verran vähän. Onko se muuten oikeasti tehokas keino? Olen pitänyt sitä vähän dinosaurusten aikaisena juttuna mutta ilmeisesti se on oikeasti käytössä vielä?

Ja vielä ON: päivät käyvät vähiin mutta toivo elää sitkeästi. Nyt on dpo 5 ja viisaan kirjallisuuden mukaan tänään olisi kiinnittymisen aika. VOI KUN kierto olisi myöhässä! (Näin ristiriitaiset toiveet meillä on.)

Plussaisia tuulia meille kaikille tähän kiertoon!+++:whistle:

No onhan se ajanviettoa sekin :) Mulla viimeksi tärppikierrossa oli lämmöt 35,8 - 36,2, ja sitten loppupuolella 36,7. Eli nousihan ne. Viime kierrossa mittailin, eikä ne oikein noussu, mutta ei ollu kipujakaan, joten tokko oli ovistakaan.

Tervetuloa joukkoon Dominuque :wave:

Puskikselle pahoittelut tädin visiitistä :( Tämä kuluva olkoon sitten SE tärppiskierto meille kaikille!!

Ensi viikolla pääsee tosiaan aloittelemaan oviksen pongailun. Itsellä eka kertaa siihen testit käytössä. Aika jänskää =)

Aamulämmöistä.. Lämmön nousuhan on ainoo varma merkki olleesta ovulaatiosta. Tosin pupuilut on siinä vaiheessa jo myöhäistä, mutta tietää ainakin milloin ovis on ollut. Testien kanssa hyvä yhdistelmä ja varmistus

Jos nyt tää ois tärppikierros, laskettu aika olisi sama kuin toiseksi vanhimmalla :) joka tosin syntyi hieman etuajassa

Taidan ruveta päikkäreille, viimeyö meni unissaan kävelevän ipanan peesaamiseen. Nukumme yläkerrassa, niin pelotti että menee vielä portaisiin ja satuttaa itsensä. Tai pahimmassa tapauksessa parvekkeelle.
Kotona oon joskus käännyttänyt terassilta takaisin

Dominique tervetuloa! Hauska lista, hyvä, että muutkin kuin minä! :LOL:

Keskeneräiselle:hug: Luomukiertoon pistämme uskomme. Ja vaikka onkin jo lapsia, kyllä se vauvan kaipuu silti saa olla kova.

Puskajussille ja Äiskä-73:lle pahoittelut tädistä. Heinäkuun vauva kelpaisi myös tänne.

Kanelille toivon negan muuttumista plussaksi tai sitten edes tätiä paikalle, että tutkimuksiin pääsette.

Barbamama käythän sitten kertomassa varhaisultran kuulumiset.

Omaa napaa sen verran, että vaikken viime kierrossa plussaa ovis-testeihin saanutkaan, niin lämmöt olivat loppukierrosta koholla (iltapäivän lämmöt, aamulla kun en muista mittailla), eli ei ehkä pelkkää mielikuvistustakaan ole ollut pohdiskeluni. No mutta se on jo mennyttä. Kohta saan taas rapistella ovis-testejäni, toiveena tietysti oviksen aikaistuminen.:p

Yhteistyössä