YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

Iltaa kuumeilijat!

Juu kyllä se tännekin tuo heinäkuun vauva kelpaisi myös...
täällä nyt aika tasasta aikaa, oottelen että vuoto loppuu ja sit
ens.viikon loppupuolella rupeen tuota ovista tikuttelee...
tuo isäntäki lupas järjestää työnsä sillee että ois otolliseen aikaan kotosalla:p
katsellaan nyt sitten miten loksahtaa kohilleen...
TSEMPPIÄ KANSSA KUUMEILIJAT :wave:

PERJANTAI 21.10.2011

........................ ikä ........ kp ............ yk ........ toiveissa
puskajussi.......... 39 ..... 2/26-33 .......... 4 ............. 5.
äiskä-73............. 38 ..... 4/27-33 .......... 8 ............. 4.
Ronja76............. 35 ..... 5/25-27 .......... 10 ............. 1.
Dominique......... 35 ..... 6/25-27 ........... 6 .............. 4.
Isobell ............... 38 ..... 9/28-30 .......... 3 ............. 2.
Whisky Peat ....... 35 ....... 10/30 ............. 3 ............. 3.
Tiiti35 ............... 35 ..... 15/22-25 ........ 11 ............. 2.
Keskeneräinen .... 38 ..... 22/22-24 .......... 4 ............. 3.
Kaneli 74 ............ 37 .... 35/28-32 .......... 9 ............. 1.
Syystuuli74 ........ 36 ....... 55/30 ............ 3 ............. 2.
Malfiina 76 ......... 35 ..... 57/25-30 ........ 11 ........... 3.

:heart: Plussanneet: :heart:

2011
lokakuu ...... Barbamama35 yk 14
syyskuu ..... Vilhelmiina73 yk 4, Eemas yk 4
elokuu ....... luosto yk 2, ilona***, Papuli yk 1
heinäkuu .... Lumihiutale73 yk 10
huhtikuu .... tääl taas yk 23, Niisku74 yk6
helmikuu .... Liljaana yk 5, Irmeli74 yk 1, ksylofoni yk6

2010
marraskuu . Helvi-10 ?, Siobhan42 yk 2, Pilvilinna74 yk 2, Koralli73 yk 10
lokakuu ..... calumet ?
syyskuu .... Jambo yk 1, kurkkunaamio yk 2
elokuu ....... Chilipapu yk 8
kesäkuu ..... Annemaarit ?
toukokuu ... happihyppy yk 8, Onnellinenx5 yk 3, Rae34 yk 10
huhtikuu .... Minnihiiri68 yk 5, Pimpula yk 4
maaliskuu ... Lumi-Marja ?, Jääräpää ?
helmikuu .... viivi74 yk 1
tammikuu ... Puskajussi yk 3, Poni06 yk 2

:heart: Syntyneet: :heart:

Liljaana ............. 22.9.2011 poika
Pilvilinna74 ......... 3.8.2011 poika
Koralli73 ............. 2.8.2011 tyttö
Helvi-10 ............ 12.7.2011 tyttö
kurkkunaamio ..... 19.5.2011 poika
happihyppy ........ 25.12.2010 tyttö
jääräpää ............ 7.12.2010 tyttö
Lumi-Marja ........ 19.11.2010 tyttö
puskajussi ......... 18.10.2010 poika
Poni06 .............. 24.8.2010 poika
Tiktu ................ 11.5.2010 tyttö
äiti vm70 ........... 22.3.2010 tyttö

Edellinen ketju: YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa) :)

Huomenta kuumeilijat!

Minäkin siirryin "punaisille päiville". Kyllä tämä toiveikkuus menee yltiöpäisyyden puolelle, olen jo laskenut milloin pääsisi raskaustestiä tekemään. Varmaan seuraavina päivinä jokainen vessareissu on paniikin aihe: onko täti saapumassa? Minulta tuntuu puuttuvan kyky odottaa tyynesti ajatellen, että meni miten meni, en voi siihen itse vaikuttaa. :confused:

Yskä on kyllä niin kova että jos en mahdottomaksi sitä tietäisi, epäilisin että mikä tahansa tulee ulos tällä köhällä.

Miten teillä muilla, kuka aloittaa ekana tikuttelun?;)

äiskä: Sinulla on hyvä kun mies on noin mukana, minulla mies on molempina viimekertaisina ovispäivinä ilmoittanut olevansa väsynyt ja haluton yhtään mihinkään. No, olen työvoiton saanut mutta kyllä siinä oman nautinnon joutuu uhraamaan.:vampire:

Kaneli: Onko suuntaan tai toiseen merkkejä?

Aurinkoista päivää ja plussatuulia toivotaan!:whistle:

Helou!
Onnittelut tosiaan äiskälle miehen mukanaolosta. Mä en kerro miehelle tärppipäivistä, mutta tokihan se ne tajuaa, ku yhtäkkiä vongun panoja muutamana päivänä peräkkäin, ku muuten voisin olla ilmankin.

Tohon muhinointiin on tosiaan tullu aika lailla suorituspaineita. Kun jätin pillerit pois lapsenteon pilottivaihe meni hirveän himon kourissa.
Joskus vähän jopa pihtailen ennen h-hetkeä, jotta mies ois sit varmasti riittävän halukas oikeana ajankohtana. Melkosta juonittelua. Mieshän ei siis tiedä esim., että tikuttelen ovista.

Muutenki on kyllä vähän lakoninen vaihe parisuhteessa. Mies tuli eilen muutaman päivän reissusta, eikä mitään jälleen näkemisen riemua puolin eikä toisin ollu aistittavissa. Mies selittiki puhelimessa mulle jo ennen kotiutumista, että meidän keskimmäisellä oli ollu reissussa ikävä koiraa ja pikkusiskoa ja tunnusti, että samassa veneessä on itekki. Mua ei siis ikävöity.

Pakko jatkaa töitä.

Tervetuloa Dominique ja Ronja!

Tällä meidän ryhmässä alkaa olla jo ihan kivasti porukkaa!! Toivotaan että voimme sitten yhdessä siirtymään plussanneiden puolelle pitämään Barbamamalle seuraa :)

Itsellä on vauvakuume vähän laantunut, enkä tässäkään kierrossa jaksanut tikuttaa ovista. No, ens viikolla sitä kuitenkin jännittää.

Keskeneräiselle ja Kanelille pidän peukkuja!! Onko teillä kuitenkin r-testejä kotona, jos viikonloppuna ei menkat ala?

Tiiti

Voi Keskeneräinen et sinä ole onneksi ainut täällä joka on malttamaton ja jännää käydä vessassa piinapäivinä etteise perhanan täti sieltä vaan tulis... ja todella toivon ettei se sinulle tulisi=) tuuppa kertoilee sitten niitä testin tuloksia meillekkin,peukut pystyssä plussan puolesta...
Dominigue ehkä se mieskin siitä relaa kun säkin otat vähän rennomin etkä aattele asiaa suorituksena:LOL:
Musta tuntuu että meillä tuo mies heräs vasta tuossa viimekierron aikana tähän lapsen saanti asiaan, kun jotenkin aikasemmin tuntu että se oli sitämieltä kun vaan rakastellaan niin kyllä se siitä syntyy mutta se onkin nyt huomannut ettei se aivan niin aina ookkaan: / Joten se nyt ihan kyselikin että milloin se mahtaisi sitten olla otollinen aika raskautua:) Ja nyt kyllä toivonkovasti että mies olisi oikeaan aikaan kotosalla:p Niin Dominigue en mäkään oo tolle ukkokullalle puhunu noista ovis tikutteluista :stick: aattelin että se ei oikeen taitas ymmärtää kaikkee miks teen niin... vaikka vihjailen noista otollisista ajoista sille, aluks se sanokiin että "taas se on käynyt lukee jotain hömppä kalenterii netissä" joten sen takii. nykyään ei kyllä oo puhunu mitään onneks... ja tietää kyllä että käyn täällä vaihtamassa ajatuksi teidän ihanaisten kanssakuumeilijoiden kaa :heart:
Ja lämmin halaus:hug: myös suuri kiitos että olette täällä jakamassa ajatuksianne kanssani:flower:
MUKAVAA PERJANTAITA KUUMEILIJAT:wave:

Voi Keskeneräinen ei sitä oikeen voikkaan :hug: sellaisia me vaan olemme, toivomme petymme ja taas kokoamme itsemme uuteen kiertoon ja +/- tulee.
WP aah mikä ihana ilta/yö sinulla on edessä ;)
mie se täällä ittekseni telkkaa katselen, lapsoset nukkuu ja mies työkeikalla...
Odotellen ens.viikonloppua :p

LAUANTAI 22.10.2011

puskajussi.......... 39 ..... 3/26-33 .......... 4 ............. 5.
äiskä-73............. 38 ..... 5/27-33 .......... 8 ............. 4.
Ronja76............. 35 ..... 6/25-27 .......... 10 ............. 1.
Dominique......... 35 ..... 7/25-27 ........... 6 .............. 4.
Isobell ............... 38 ..... 10/28-30 .......... 3 ............. 2.
Whisky Peat ....... 35 ....... 11/30 ............. 3 ............. 3.
Tiiti35 ............... 35 ..... 16/22-25 ........ 11 ............. 2.
Keskeneräinen .... 38 ..... 23/22-24 .......... 4 ............. 3.
Kaneli 74 ............ 37 .... 36/28-32 .......... 9 ............. 1.
Syystuuli74 ........ 36 ....... 56/30 ............ 3 ............. 2.
Malfiina 76 ......... 35 ..... 58/25-30 ........ 11 ........... 3.

2011

2010
lokakuu ..... calumet ?

dpo 0 on ovispäivä

Huomenta!

Äiskä: Kiitos tuesta näinä kriittisinä päivinä!=)

WP: Toivottavasti ilta oli juuri niin hyvä kuin noilla aineksilla oli mahdollista::vampire:

Dominique: Lakoninen on hyvä sana kuvaamaan myös meidän liittoamme. Arkinen voisi olla toinen... Välillä tuntuu että on miehelle kuin joku huonekalu, totunnainen esine jonka toki haluaa pitää mutta johon ei niin hirveästi tarvitse kiinnittää huomiota.

ON: Olen niin hermona että näin unta tädin tulosta - vieläpä kahteen kertaan. Tein huvikseni ovistestin kun olen näitä huhuja kuullut että ne saattaisivat antaa vinkkiä. Koska nyt on vasta dpo 7, en vielä raskaustestiin asti etene. Olen lähdössä vanhempien luokse - koko perheen voimin- pariksi päiväksi. Sikäli hyvä että pakko ajatella sitten jotain muutakin. Ja jos täti kurvaa paikalle, on ehkä vähän helpompi olla kun on väkeä ympärillä.

R-testejä on kyllä ostettuna, mutta koska tulemme vasta maanantai-iltana, ti aamu on tekoaika , ellei , ELLEI se tädin pahus pilaa taas koko juttua.:kieh:

Hyvää viikonlopun alkua, voimia, iloa ja plussatuulia!:wave:

Keskeneräiselle tsemejä. Niinku jonnekin kirjoittelin joku aika sitten, mulla oli kova kiire raskautua keväällä.. ja heti ekasta kierrosta raskauduin, koko kesän kärsin ja kiduin raskausoireiden kanssa vain nähdäkseni ultrassa tyhjän kohdun rv 11+5 :( Kiire loppui jotenkin siihen. Mieluummin otan näitä tärpittömiä kiertoja, kuin "väkisin" hedelmöitetyn, tuhoon tuomitun raskauden. Oon aina sanonut, että miehellä on niin hyvät siittiöt, että ne hedelmöittävät vaikka kiven - tai luokattoman munasolun.. Jotenkin nyt vain on uskottava siihen, että se vauva tulee sitten kun kaikki menee kohdilleen - jos menee. Kaksi täydellistä raskautta takana, en voi ihan mahdottomia minäkään vaatia.

Ja nam... :heart: Olihan se, onnistunut ilta, oikein pitkän kaavan mukaan. Tehtiin punkka olkkarin lattialle, herkuteltiin ja katottiin leffa ja "herkuteltiin" toisiammekin.. Ja vielä palan painikkeeksi oltiin vaan kylki kyljessä ja katsottiin yhden jakson verran salaisia kansioita :)

Ihana mies se on, ei mahda mitään. Silläpä sitä vissiin ensi keväänä 20. vuotta juhlistetaankin :)

Keskeneräinen mukavaa reissua ja toivottavasti ajatuksesi on hitusen muuallaki vaikka luulen että aika vaikeaa kun sulla on nyt jännät päivät käsillä...
WP VAU teillä oli sitte mahtava ilta =) toivottavasti tuottaa tulosta...
Niin nuista miehistä puheen ollen ei minullakaan omassa valittamista ole, tukee ja on jutussa mukana kyselee missä mennään, täälläkin nuo kaksi edellistä saatin kyllä ihan hyvin alulle (vanhin lapseni eri suhteesta) ei tarvinu paljon yritellä kun tärppäsi, nyt vaan luulen että tää ikäkulta rupee tulee jo vastaan tässäkin asiassa, mutta katsellaan mitä tuleman pitää :p
Mukavaa päivää kuumeilijat :wave:

Ei varmaan eilisestä apuja raskautumiseen ollut, kun kp oli vasta 10. Mutta se ei ollutkaan pääasiana, vaan ihan yhdessä oleminen :) Ettei vaan olisi aina raskautuminen päällimmäisenä mielessä :) Kohta valmistamaan aurajuustoperunoita & punaviinissä marinoitua paahtopaistia. Ja illalla leffaa ja kynttilöitä.

Tsemppiä meille kaikille <3

WP Toi on just se pointti että osaa nauttia toisistaan muutenkin kuin vain että tehdään niitä lapsukaisia =) kyllä täälläkin osataan nauttia toistemme läheisyydestä ilman että ensimmäisenä tehtaillaan... luulen että minulla ainankin on se ku mies on muutenkin pois jonkun verran työnsätakia niin haluaa niistä vähäisistäkin yhdessä olo hetkistä nauttia kunnolla:heart: ja kun nuo lapsukaisetkin verottaa osansa=), mutta on se vaan ihanaa kun tykkää toisesta oikein kunnolla:kiss: aah... ikävä vähän kaivertaa:ashamed:
Heipä hei taas:wave:

SUNNUNTAI 23.10.2011

puskajussi.......... 39 ..... 4/26-33 .......... 4 ............. 5.
äiskä-73............. 38 ..... 6/27-33 .......... 8 ............. 4.
Ronja76............. 35 ..... 7/25-27 .......... 10 ............. 1.
Dominique......... 35 ..... 8/25-27 ........... 6 .............. 4.
Isobell ............... 38 ..... 11/28-30 .......... 3 ............. 2.
Whisky Peat ....... 35 ....... 12/30 ............. 3 ............. 3.
Tiiti35 ............... 35 ..... 17/22-25 ........ 11 ............. 2.
Keskeneräinen .... 38 ..... 24/22-24 .......... 4 ............. 3.
Kaneli 74 ............ 37 .... 37/28-32 .......... 9 ............. 1.
Syystuuli74 ........ 36 ....... 57/30 ............ 3 ............. 2.
Malfiina 76 ......... 35 ..... 59/25-30 ........ 11 ........... 3.

2011

2010
lokakuu ..... calumet ?

dpo 0 on ovispäivä

Huomenia!

Sataa ropisee taas, ei tule ulkoilulomaa tästä.

WP:On kiireesi lopetettu tosi kipeällä kokemuksella. Yritän itsekin pitää kiinni ajatuksesta että lapsi todella tulee milloin tulee ja jos tulee.

Hienoa, äiskä ja WP, että miehen kanssa löytyy läheisyyttä muutenkin kuin "lapsi mielessä"-hetkillä. Kyllä meilläkin on lisääntymään päin olleet yhteiset hetket mutta tietysti tämä päivien laskenta tuo oman mausteensa.:ashamed:

ON: Alkaa mennä jännittäväksi, dpo 8 niin että nyt alkaisi olla toivoa että kiinnittyminenkin olisi ehtinyt tapahtua. Mutta kalenteri kertoo karua kieltään siitä että vasta jos selviän tiistaille ilman tätiä, on mahdollisuuksia. Ja koska minulle täti ei ole suvainnut ennakkomerkkejä antaa pitkään aikaan, kaikki on vielä mahdollista. Myönnetään tosin, että olen aika tarkasti kuunellut alavatsan ajoittaisia "nipsuja" jotka eivät ole minulle tyypillisiä. Odotellaan...:popcorn:

Mikä Kanelin tilanne on?

Aurinkoista päivää ja plussapuhureita!:whistle:

Huomenta vaan kaikille!
Täällä ollut harmaa aamu, mutta nyt vähän aurinko pilkistää...
Keskeneräinen sulla tosiaan jännitykset vaan kohoaa =)
mä meinasin alottaa oviksen tikuttelun jo alkuviikosta jotta varmaan löytäs sen jos tässä kierrossa tulee...

Mukavaa päivää kaikille :wave:

Noniih, mä tässä hissukseen roikun langoilla ;)

Vaikka tieto lisää tuskaa niin kertokaapa te kauemmin jo yrittäneet yms. että mitä riskejä on tällä iällä raskautumisessa? Itselle? Lapselle?
Tuttavapiirissäni on useita jotka ovat vanhempana lapsia tehneet/saaneet. Yleisesti ottaen hyvin on mennyt.
Itse olen terve, luulen ainakin :D Edelliset lapset ovat terveitä, parilla lievä korvakierre, juniori muna/maito allerginen syntyessään. Kaksi erityislasta, eli vilkkautta ja puheongelmaa. Lapsia siis 4 ja iät 14, 11, 7 ja 6, poikia. Minusta nämä ovat pikkujuttuja oikeasti vammaisen lapsen vierellä joten näitä en kammoksu.

Miehellä vauvakuume taitaa olla enempi tällä hetkellä, itseäni hieman vain hirvittää kaikki nämä asiat. Toisaalta vauva olisi hyvinkin tervetullut. Olisi kiva päästä työ-koti oravanpyörästä hieman pois ja olla oikeasti läsnä kun isommat tulevat koulusta jne. Pullantuoksuinen äiti siis ;) Ja toisaalta kun juniorikin lähtee kouluun. Varmasti tässä iässä osaa nauttia vauvasta ihan erilailla kun tuolloin ruuhkavuosina kun töihin oli mentävä ja vietävä pieni hoitoon jne. No, töihinhän sitä olisi tämänkin jälkeen mentävä mutta ei niin kiireellä ja jotain osittaista hoitovapaata kuitenkin pystyy tekemään.

Mutta kokemuksia ja ajatuksia taas kehiin.

Ja onnittelut plussanneille :hug:

Lilliputti:wave:

Nyt on kyllä epätodellinen olo, kun olen koko viikon selvitellty lapsettomuustutkimus ja hoitoasioita, kun alkuviikosta oli se lääkäri ja uudesta kierrosta piti aloittaa kierron kartoitus ja seuraavasta aukiolo. Kun tätiä ei edelleenkään kuulunut, tein testin ja hento viivahan sieltä tuli. Vielä ei kyllä oikein uskalla iloita, kun tietää kaikki riskit ja ikä ym huomioden. Mutta onhan jotain edes tapahtunut, että kai sekin hyvä merkki, ensimmäisen kerran elämässäni plussa!!! Nyt vaan mietin, että jos tuleekin keskenmeno, tuulimuna tms, niin miten käy lapsettomuustutkimusten, joudunko taas odottamaan vajaan vuoden... Nyt olen ihan pihalla, mitä pitäis tehdä, kun olen selvitellyt vaan noita lapsettomuusasioita ja nyt suunta muuttuikin toiseksi. Varmaan neuvolaan soitto ainakin? Mitä mieltä te konkarit olette varhaisultrasta, koska se tehdäänkään? Kannattaako tämän ikäisen ehdottomasti tehdä se ja mistä niitä kyselläänkään? Ihmeellistä, että testi näytti mulle plussaa vasta nyt, onko muilla vastaavia kokemuksia??

Kaneli: Paljon, paljon onnea!:flower: Näkyy joskus olevan totuus tarua ihmellisempi!!! Ymmärrän kyllä että tunteet ovat sekaisin kun oli orientoiduttu jo hoitokierroksiin. Tietysti riskejä on mutta ei niitä ole sinulla sen enempää kuin kelllään meillä muillakaan. Soitto neuvolaan on varmasti paikallaan, selventää tilannetta. Itselleni on kaikissa kolmessa (yksi keskenmeno) raskaudessa käynyt niin ettei ensimmäinen testi ole tuottanut tulosta. Luultavasti ovulaatio on ollut hiukan myöhemmin tai jotain niin että hormonitaso ei ole ehtinyt nousta riittämiin. Varhaisultra rauhoittaa tietysti sikäli mieltä että se kertoo onko raskaus oikeassa paikassa, ainakin. En ole itse käynyt - on niin paljon aikaa edellisestä. Mutta todella upea asia!

ON: äsken huomasin hiukan veristä limaa. Eihän se vielä kovaa vuotoa ole mutta valitettavasti ennakoi. Olin taas vannonut olevani rauhallinen mutta niinhän kaupasta tarttui halpa raskaustesti joka olisi ollut huomisaamua odottamassa. Mutta eipä tarvinne tehdä. Sekavat tunteet, toisaalta tuntuu että alkanut raskaus olisi ollut liian suuri onni, toisaalta pettymyskin on aika musertava kun näitä kiertopäiviä kuitenkin kertoi aiempaa enemmän.

Lilliputille vielä, ei tässä iässä paljon muuta ole kuin ne lisääntyneet kromosomiriskit, ja sitten gyne sanoi että keskenmenoriski on suurempi. Ymmärtäisin että nimenomaan nuo hyvin varhaiset keskenmenot, joita ei edes keskenmenoksi noteerata, ovat yleisempiä ja siksi raskautuminen voi keskimäärin kestää kauemmin kuin aiemmin. Mutta jos kunto on muuten hyvä niin kyllä tässäkin iässä raskaudesta ja synnytyksestä selviää yleensä ilman ongelmia.

Kaneli: minä en ole koskaan käynyt varhaisultrassa. Olin poikkeus, koska en vuotanut tipan tipaa tuossa tuulimunaraskaudessa edes viikoilla 12+. Kaikki oireet olivat ja masukin kasvoi, en nähnyt tarpeelliseksi mennä ylimääräiseen ultraan. Seuraavan kerran kyllä menen, tässä meni 4 kiertoa ihan hukkaan, ja tällä iällä niitä ei ole hukattavaksi asti. Ehkä oma mielenrauhakin sen vaatii. Mutta sitten vasta menen, kun siellä oikeasti voi jotain jo nähdäkin.

Kiitti :)

Tosta ultrassa tarkastamisesta. Minulla on yksi keskenmeno takana toisen ja kolmannen lapsen välissä. Maha ehti kasvaa ja ihan täysillä olin raskaana. Sydänääniä ei kuulunut neuvolassa mutta en päässyt ultraan ennenkuin viikolla 12. Sikiöllä ei ollut sydänääniä ja se kaavittiin ulos. Jos vain mietityttää niin kannattaa käydä joku ultra. Toisaalta kun menet neuvolaan eka kertaa ja sydänäänet kuuluu, sekin kertoo jo paljon :)
Itse en ole kertaakaan käynyt ns. varhaisultrassa koska sydänäänet neuvolassa ovat aina kuuluneet ja hetikohtahan on sitten ollut se niinsanottu np ultra.

Minun viimekerrastani on aikaa kohta 7 vuotta ja en tiedä miten käytännöt on nykysin noiden ultrien suhteen. Nyt jos nappaisi niin varmaan kävisin yksityisellä tarkistamassa sikiön kunnon ;)

Minkälaista kommenttia olette saaneet tuttaviltanne/sukulaisilta kun tässä iässä vielä lasta yritätte? Itse en oikeestaan ole kenellekään edes puhunut..voin kuvitella osan reaktion :/ Osa taas ehkä osaa odottaa.

Sitten vielä kysyn että miksi joku teistä juo greippimehua?? En ole aivan koko ketjua jaksanut vielä kunnolla lukea ja eksyin hetkeksi tuonne vanhempaankin sakkiin :) Joidenkin olen hoksannut siitä mainitsevan..miksihän? Onko siinä joku raskausvitamiini..mietin vain kun tuota nuorimmaistani odotin niin himoitsin verigreippejä :D En ole muuten sen jälkeen syönyt..

Tsemit yrittäjille ja Kanelille onnea :flower: Nyt vaan pidetään peukkuja!

Voi Keskeneräinen suuri :hug:
Kaneli74 onnea kovasti teille :flower: hirmuisesti tarrasukkia pikkuiselle mukaan :heart:
Lilliputti72 mä en hirveemmin oo miettinyt noita varhaisultria sun muita, oon vaan aatellut että kun tätä ikää on kertynyt niin tämä raskautuminen saattaa kestää kauemmin kuin nua edelliset jotka on kyllä hyvin ja nopeasti on saatu alulle, raskaus ajat ja synnytyksetkin ovat menneet hyvin, en sitten tiedä jos se raskaaksi tuleminen ei vaan onnistu tässä muutamienkuukausien aikana niin mitä teen, ehkä sitten luovutan ja olen tyytyväinen tämänhetkiseen perheeseeni, enkä ees lähde hormooneilla hoitamaan asiaa. Yhdyn tossa ikäasiassa Keskeneräisen lausumaan raskautumisesta tällä iällä.

No olen yllättynyt kuinka paljon positiivista kannustusta olen saanut muutamilta tuilta kertoessani että yritetään vielä vauvaa :) ja sitten muutamat ovat huolissaan siitä että kuinka vielä jaksan tällä iällä kun on vielä kaksi pientäkin nyt 3v10kk ja 2v5kk vanhin onkin jo 11v. mutta sanon vaan että nehän on jo sitten melkein vuoden vanhempia kun vauva syntyy että miks en jaksaisi. En mä kyllä hirveen monelle oo keronut, vain lähimmille ystäville ja muutamalle tutulle.
Kyllähän sen sitten huomaa jos onnistuu... Höh nyt mulle tuli oikosulku ton greippimehun suhteen, juon sitä kyllä itsekin mutta miks??? eikä oo kauvaa kun luin mihinse vaikuttaa!!! hummm pitää taas luntata jostain tai joltain...

Mukavaa illanjatko kuumeilijat :wave:

Huomentapäivää!

Kaneli, isot onnittelut ja kauhean paljon peukkuja teille.

Keskis ja Äiskä, tuntuu niin hullulta olla yhtäkkiä, eräänä päivänä, vanha raskautumaan. Tuntui aivan hullulta liittyä pinoon, jossa oli vauvakuumeilijoiden toiseksi vanhimmat. Vain 40+ -kuumeilijat pistävät paremmaksi.
Itselleni tämä 35 vee on viimeinen tavoiteltava hetki lisääntyä ja luonto näyttää jo pistävän vähän jarrua päälle.

Mulla on nyt kp 9 ja ovistikkuilu on tarkoitus alottaa tänään. Nyt on vaan kauhee ressi siitä, että saa riittävän useasti simppoja kyytiin.
On tosiaan tää parisuhde yhdenlaisessa selvitystilassa ja nyt näinä päivinä tunnelma ei ole mitenkään erityisen läheinen. Ollaan siis ratkottu perinpohjaisesti miehen kans yhtä isoa ongelmaa jo jonkin aikaa. Välillä on hurja tsemppi päällä, nyt taas tosiaan ei niinkään. Pakko on tietenkin uskoa, että me selviydymme.

Oviksen ja simppojen jahtiin siis!

Yhteistyössä