YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

Kiitoksia onnitteluista!:) Toivon että minä olen tuossa neljäsosassa joilla on harmittomia vuotoja. Päivä meni iltaan ilman mitään mutta äsken oli ihan hiven punaista liman seassa paperissa. Yritän tässä meditoida että keskenmenoa ei voi estää jos se on tullakseen, parasta olisi vain elää hetkessä. Mutta kyllä tässä pelko alkaa hiipiä mieleen, sitä ei taida voida estää kun tietää miten varhaista on ja mikä kaikki voi mennä pieleen... Nyt tuntuu saavutukselta jos säilyn raskaana huomiseen!

Tämän sivuston laskurin mukaan la on 2.7.

Tuplatoive: että meidän plussaneiden plussat pysyisivät ja että te muut saisitte plussanne pian!:heart::heart:
 
Niinpä niin Keskeneräinen on niin ihana kuulla teidän plussistanne, mutta sitten itselle iskee taas haikeus miksi en minäkin plussaa...
Ja nyt sitten täällä jännään että mies ihan oikeasti kotiutuu ennen kun ovis livistää ohi, voisi olla aika vaikeaa taas kerätä itsensä jos jälleen kaikki odotus lipuisi turhaan ohi, onneks ei vielä ole merkkejä siitä oviksesta kun isäntä kotiutuu pe-la tienoilla niin laskelmien mukaan hyvältä näyttää. Niin ja ovuloisin sitten kanssa kunnolla.
Olisi mukava päästä Keskeneräisen kanssa heinäkuisiin...

Minä toivon kanssa että kaikkien plussaneiden asukit pysyy matkassa
sitkeästi mukana :heart:
 
TORSTAI 27.10.2011

........................ ikä ........ kp ............ yk ........ toiveissa
puskajussi.......... 39 ..... 8/26-33 .......... 4 ............. 5.
äiskä-73............. 38 ..... 10/27-33 .......... 8 ............. 4.
Ronja76............. 35 ..... 11/25-27 .......... 10 ............. 1.
Dominique......... 35 ..... 12/25-27 ........... 6 .............. 4.
Isobell ............... 38 ..... 15/28-30 .......... 3 ............. 2.
Whisky Peat ....... 35 ....... 16/30 ............. 3 ............. 3.
Tiiti35 ............... 35 ..... 21/22-25 ........ 11 ............. 2.
Keskeneräinen .... 38 ..... 28/22-24 .......... 4 ............. 3.
Syystuuli74 ........ 36 ....... 61/30 ............ 3 ............. 2.
Malfiina 76 ......... 35 ..... 63/25-30 ........ 11 ........... 3.



:heart: Plussanneet: :heart:

2011
lokakuu ...... Barbamama35 yk 14, Kaneli74 yk 9
syyskuu ..... Vilhelmiina73 yk 4, Eemas yk 4
elokuu ....... luosto yk 2, ilona***, Papuli yk 1
heinäkuu .... Lumihiutale73 yk 10
huhtikuu .... tääl taas yk 23, Niisku74 yk6
helmikuu .... Liljaana yk 5, Irmeli74 yk 1, ksylofoni yk6

2010
marraskuu . Helvi-10 ?, Siobhan42 yk 2, Pilvilinna74 yk 2, Koralli73 yk 10
lokakuu ..... calumet ?
syyskuu .... Jambo yk 1, kurkkunaamio yk 2
elokuu ....... Chilipapu yk 8
kesäkuu ..... Annemaarit ?
toukokuu ... happihyppy yk 8, Onnellinenx5 yk 3, Rae34 yk 10
huhtikuu .... Minnihiiri68 yk 5, Pimpula yk 4
maaliskuu ... Lumi-Marja ?, Jääräpää ?
helmikuu .... viivi74 yk 1
tammikuu ... Puskajussi yk 3, Poni06 yk 2

:heart: Syntyneet: :heart:

Liljaana ............. 22.9.2011 poika
Pilvilinna74 ......... 3.8.2011 poika
Koralli73 ............. 2.8.2011 tyttö
Helvi-10 ............ 12.7.2011 tyttö
kurkkunaamio ..... 19.5.2011 poika
happihyppy ........ 25.12.2010 tyttö
jääräpää ............ 7.12.2010 tyttö
Lumi-Marja ........ 19.11.2010 tyttö
puskajussi ......... 18.10.2010 poika
Poni06 .............. 24.8.2010 poika
Tiktu ................ 11.5.2010 tyttö
äiti vm70 ........... 22.3.2010 tyttö


Edellinen ketju: YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa) :)
 
TORSTAI 27.10.2011

..................... ikä ........ kp ............ yk ........ toiveissa
puskajussi.......... 39 ..... 8/26-33 ............ 4 .............. 5.
äiskä-73............. 38 ..... 10/27-33 .......... 8 .............. 4.
Ronja76............. 35 ..... 11/25-27 .......... 10 ............. 1.
Dominique.......... 35 ..... 12/25-27 ...........6 ............... 4.
Isobell ............... 38 ..... 15/28-30 .......... 3 ............... 2.
Whisky Peat ....... 36 ......16/30 ............... 3 ............... 3.
Lilliputti72............39.......17/29-30............1.................5.
Tiiti35 ................ 35 ..... 21/22-25 ........ 11 ............... 2.
Keskeneräinen .... 38 ..... 28/22-24 .......... 4 ............. 3.
Syystuuli74 ......... 36 ....... 61/30 ............ 3 ............. 2.
Malfiina 76 .......... 35 ..... 63/25-30 ........ 11 ........... 3.



:heart: Plussanneet: :heart:

2011
lokakuu ...... Barbamama35 yk 14, Kaneli74 yk 9
syyskuu ..... Vilhelmiina73 yk 4, Eemas yk 4
elokuu ....... luosto yk 2, ilona***, Papuli yk 1
heinäkuu .... Lumihiutale73 yk 10
huhtikuu .... tääl taas yk 23, Niisku74 yk6
helmikuu .... Liljaana yk 5, Irmeli74 yk 1, ksylofoni yk6

2010
marraskuu . Helvi-10 ?, Siobhan42 yk 2, Pilvilinna74 yk 2, Koralli73 yk 10
lokakuu ..... calumet ?
syyskuu .... Jambo yk 1, kurkkunaamio yk 2
elokuu ....... Chilipapu yk 8
kesäkuu ..... Annemaarit ?
toukokuu ... happihyppy yk 8, Onnellinenx5 yk 3, Rae34 yk 10
huhtikuu .... Minnihiiri68 yk 5, Pimpula yk 4
maaliskuu ... Lumi-Marja ?, Jääräpää ?
helmikuu .... viivi74 yk 1
tammikuu ... Puskajussi yk 3, Poni06 yk 2

:heart: Syntyneet: :heart:

Liljaana ............. 22.9.2011 poika
Pilvilinna74 ......... 3.8.2011 poika
Koralli73 ............. 2.8.2011 tyttö
Helvi-10 ............ 12.7.2011 tyttö
kurkkunaamio ..... 19.5.2011 poika
happihyppy ........ 25.12.2010 tyttö
jääräpää ............ 7.12.2010 tyttö
Lumi-Marja ........ 19.11.2010 tyttö
puskajussi ......... 18.10.2010 poika
Poni06 .............. 24.8.2010 poika
Tiktu ................ 11.5.2010 tyttö
äiti vm70 ........... 22.3.2010 tyttö


Edellinen ketju: YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa) :)
 
Viimeksi muokattu:
Huomenia!

Yö meni ilman vuotoja ja tämän aamun testissä ei ollut epäselvyyksiä. Toivon että tänään ei tulisi enää näkyviin punaista niin mieli pysyisi rauhallisempana.

Äiskä: Ottaisin sinut (ja teidät muutkin toki) NIIIIN mielelläni mukaan heinäkuulle. Onneksi päiväsi näyttävät hyvältä miehen kotiin tuloon nähden, sopivasti viikonloppu tulossa. Ehkä tämä on se The Kierto!

Plussapuhureita!:whistle:
 
Huomenta vaan!

Keskeneräinen Päivitettiin sitten lista yhdessä tuumin :LOL:
Hyvä että sinulla on kaikki edelleen OK! :)
juu toivottavasti tämä olisi se The kierto minulla :D kiitos kannustuksesta=)

Huhuu... Syystuuli74 ja Malfiina 76 mitä teille kuuluu? ja oottekko vielä listassa mukana?

Mukavaa torstaita kaikki :wave:
 
Kanelille ja Keskeneräiselle suuret onnittelut :flower: Ihania uutisia :heart: Paljon, paljon onnea matkaan pienten kyytiläisten mukana pysymisessä!!!

Omia kuulumisia: eilen tikittuttelin ovista ihka ekaa kertaa elämässäni (kp on siis 10). Haalea plussa ilmestyi testi-ikkunaan testiajalla. Tunnin sisään (siis hieman testiajan ulkopuolella) nuo viivat olivat jo samanpaksuisia.. Tänään testailemaan uudestaan, aika jänskää. Onhan se kiva saada edes jonkimoisia viivoja testi-ikkunaan ;)

Kovasti iloinen muiden plussauutisista, vaikka sitten iskee pienoinen epätoivo omasta tilanteesta. Olenko itse koskaan niin onnekas, että plussa raskautimistestiin pärähtää... Alkuviikosta sain kuulla omasta lähipiiristä raskautumisuutisen. Tietenkin olen kovasti onnellinen toisten puolesta, mutta samalla iski epäreiluuden tuntemuksia. Miksei meille sitten.. Tulipahan nuokin tunteet koettua. Tämän the projektin aikana ei ole lähipiiristä kuulunutkaan raskautumisuutisia.

Mutta plussapuhureita kaikille ++++++++++++++++++++++++:whistle:
 
Onnea Keskeneräiselle! Peukut on pystyssä!

Äiskällä, ilmeisesti sulla on ovisodotus päällä samaan aikaan kuin mulla eli pe tai la. Mulla on tänään siis kp 12 ja ekat ovisplussat kahdessa edellisessä kierrossa on tulleet tikkuun kp 13:ssa.

Mulla on sotasuunnitelmana ottaa simpat talteen tänä iltana ja la-aamuna. Simppaa on kyllä otettu kyytiin jo alkuviikosta pariin otteeseen strategisessa mielessä j a kyllä ihan kuumissa fiiliksissäkin.

Toisaalta taas oon jo valmistautumassa henkisesti siihenkin, että taaskaan ei tärppää... En tiedä lähenkö sit taas yksityiselle gynelle vonkuun clomeja tms.
 
Juu Dominigue aika samoihin aikoihin toi ovis meillä on...
mä vähän oottelen sitä tossa su-ma tienoilla, ku viime.kierrossa oli kp13 ja sitä edellinen kp14 ovikset jos vaan tikutukset ja tuntemukset olivat oikein.
hyvä Dominigue että olette jo simppoja tallennellu ja meno vaan jatkuu :p
täällä ei pääse tositoimiin ennenku ukko kotiutuu... mutta sitten otetaan kaikki iloirti ja tunteella :kiss::heart:
Täällä kanssa hitusen takaraivossa jyskyttää mitä sitten jos taaskaan ei tärppää,
mutta kanssasisaret ei heitetä kirvestä vielä kaivoon TOIVOA ON....
Hyvät esimerkit Barbamama, Kaneli ja Keskeneräinen :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Äiskä, Dominique ja ehkäpä Ronjakin,ovista pukkaa, niin täälläkin! Aikalailla tasavahvaa viivaa oli tikuissa (juu, kahdella erimerkkisellä testailin). *ällövaroitus* ovislimat alkoivat eilen runsaina. Eilen aloitin myös greippimehun, nopeaa toimintaa, tai sattumaa. :)

Keskeneräiselle toivon harmitonta tiputtelua. Itse sen kokeneena tiedän, kuinka hermojaraastavaa se voi olla. Päivä kerrallaan täytyy mennä niin kuin kirjoittelitkin.

Muistan kuinka tuulimunan jälkeen olin todella kateellinen kaikkien muiden vauvauutisista ja varma ettei meille koskaan tule vauvaa. Mutta niin vain se onni potkaisi. Nyt yritän pysyä positiivisella mielellä ja iloita siitä, etttä ovis näyttäisi taas aikaistuneen pari päivää ja siispä luteaalivaihekin voisi olla jo tarpeeksi pitkä.

Oikein mukavaa torstaita ja viikonloppua. Tiedän mitä te teette tänä viikonloppuna, sitähän meilläkin :whistle:
 
Ronjalle vielä ovistikkuilusta.
Ruutuun tulee miltei aina myös haalea viiva. Ovis on kuitenkin käsillä vasta sitten, kun molemmat viivat ovat vahvoja.
Ovishaamu kummittelee siis tikussa lähes vakituistaan.

ÄiskälleJvielä a tosiaan, odotan että mulla ovisplussa näkyy pe. Sehän tarkottaa, että ovis on siis la-su.=)

Nimim. Jo kolmas tikkuilukierto päällä
 
Minäpä olen tikuttanut ma-ke, eikä mitään tolkkua tule. Niinpä päätin, että enää en tässä kierrossa ainakaan tikuta, ja jotenkin on heti helpottuneempi fiilis. Olkoon ovis ollut, tulossa tai jääköön tulematta.

Kun ei se kukko käskien laula, eli on huono homma jos juuri sillä hetkellä tulee miehelle suorituspaineita.. parempi kun ei kumpikaan tiedä, ja nautitaan vaan toisistamme ja jännätään kierron lopussa :)
 
Meitähän on täällä 4-5 kuumeilijaa about mahdollisessa ovis-vaiheessa ;)

Meillä ollaan oltukin ahkeria tallettajia viime päivinä; 1-2 krt/päivä (ei tokikaan millään "pakko- ja lapsentekofiiliksellä", vaan myös oikeasta innostuksesta :heart:).

Kiitokset ovistikkutarkennuksesta Dominiquelle :) Tuossa mun kirjoituksessa tulikin pieni ajatus/kirjoitushäriö... Piti siis kirjoittamani, että 1/2 tuntia testiajan jälkeen viivat olivat lähestulkoon tasavahvuisia. Negaksi se tulos meni testiajalla, kun testiviiva controlliviivaa haalempi... Mutta tämänpäiväinen tulos mietityttää - testiajalla testiviivaa ei ilmestynyt lainkaan (kontrolliviiva kyllä) ja testiajan jälkeen testiviiva oli ainoastaan hädin tuskin erotettava? Olen hieman kyssäriä.. Eikös viivan pitäisi vahvistua ovista kohti (joka laskujen mukaan olisi ensi viikon maanantai)?
 
Hih, mainioita uutisia meneillään palstalla :)

Pitäisikö munkin nyt sitten ängetyttää itteni listalle mukaan? Kp 17/29-30. Ikä hirviät 39 ja viides villahousu ajatuksissa.

Noista ovistesetistä kysyisin, en ole niitä koskaan kokeillut. Mistä niitä saa niinku edullisimmin ja koska se "tikuttelu" pitäisi aloittaa? Yleensä mulla on munasarjat tosi kipeenä n. puolessa välissä kiertoa mutta nyt ei tunnu mitään ja limoitustakaan ei juuri ole ollut kuten normaalisti... Iskiköhän nyt vaihtarit :D :D

Kävin lapsille ostamassa vaatteita erään kauppaketjun puolenhinnanpäiviltä ja pitihän niitä pieniä vaatteita hypistellä, niin ihania ;)
 
No niin WP Ikä muutettu listaan, ja onneksi olkoon:flower:
Lilliputti72 lisäsin sinutkin listalle, tarkista vielä että kaikki on ok?
ovistestejä voit tilata netistä vaikka, mammaksi.fi tai raskauskeiju.fi, ja voit myös googlettaa ja löydät eri vaihtoehtoja.
No niinhän meitä nyt sitten on useampi täällä jolla ovis on ihan ovella :p
Mulle nyt ei oo hirveempiä paineita tullut tuosta oviksen tikuttelusta koska kyllä huomaan sen aikahyvin myös limoista ja alavatsa nippailuista...
tykkään vaan varmistella asiaa =)
Dominigue juu kyllä ymmärsin mitä tarkoitit ovis plussalla/päivällä :D
Ois aika vinhaa jos täällä ovis osuis la ku ois myös mieheni synttärit samanapäivänä :kiss:

Mukavaa kun täällä on taas keskustelu vilkastunut :wave:
 
Keskeneräinen: IHANAA =) :heart: ONNEA! :flower: ja pikkuiselle ihan hirmuisesti tarrasukkia matkaan!

Täällä edelleen kaikki hyvin. Pahoinvointi on alkanut... yöks! Viikon päästä on alkuraskauden ultra. Siihen asti pitää vielä jännittää onko tuolla oikeasti elämää.

Barbbis rv 5+6
 
Huomenia!

Äiskä, saat päivittää listan ettei tule kahteen kertaan...=)

Lilliputti: Ovistestejä saa ihan Citymarketistakin, n. 1e/kpl , eli kymmenen paketti kympin. Testipaketissa on neuvottu minä päivänä kannattaa tikuttelu aloittaa, se riippuu kierron pituudesta. Luulisin että sinulla n.kiertopäivänä 10. Pääasia että aloittaa sen verran varhain ettei ovis mene ohi.

Tuntuu pahan onnen manaamiselta siirtyä tuonne raskautuneiden listaan mutta eipä tosiasiaa voi kieltää ja vaikka tämä päättyisi onnettomasti niin ei käy kieltäminen ettenkö olisi raskautunut lokakuussa... Eli kai minut voi sinne Kanelin ja Barbamaman seuraksi laittaa.

Lähden parin päivän huvimatkalle - hyvä niin, muuten luultavasti tulisi kiusaus vain maata sohvalla ja toivoa että nämä piinalliset alkuraskauden päivät menisivät nopeasti ohi.

Mutta teille rakkaat kuumeilijat toivota MITÄ ANTOISINTA viikonloppua!!!:vampire:

Niin, ja WP: Synttärionnittelut!:flower:
 
Miten ketjua päivitetään?
Mä voisin kans aina ensiksi ehtiessäni tehdä päivityksen, mut en nyt kerta kaikkiaan tajua mistä se tehdään. Saiskos neuvoja?

Vielä Ronjalle ja muillekin ovistikkuilusta. Mulla menee tikutus niin, että haamut näkyy aina. Ehkäpä yks vähän vahvempi haamu on ennen kuin varsinaisesti molemmat tummat viivat tulee eli silloin on ovis 24-48 tunnin sisällä tulossa.
Tikutan siis noin kp 9:stä lähtien. Ja kp 13 on ollu aikasemmin ovisplussat. Tikutan aamulla.

Paitsi eilen jostain ihme syystä päätin tikuttaa myös illalla ja ovisplussa pärähti. Eilen siis kp 12. Olin jo päättänyt etukäteen, että eilen kellistän miehen siittiöiden toivossa. No fiiliksetkin oli ihan hyvät ja sain miehen tositoimiin.
Mutta arvatkaa mitä! Se ei ejakuloitunut! Vaikka yritti ja yritti ja jyysti kuin puolimielinen. Olin ja olen aivan järkyttynyt, raivoissani ja sokissa! Enkä meinannut pystyä v***seltani edes nukkumaan.

Tämä on siis toinen kerta kun meidän 10-vuotisen historian aikana käy niin ettei mies ns. tule. Ja nyt sit just pahimpana hetkenä. Ei oo totta.
Ekan kerran kävi näin joskus aivan surustelun alkupuolella. Siis wtf, nyt. Ja eilisilta ois ollu se optimaalisin hetki. Alkuviikon panoista ei oo mitään taikaa tässä hädässä. Harmi vaan.

Tänä aamuna ei tietenkään ehditty lapsentekoon, koska ne jo tehdyt heräs niin aikasin. Eli tänä iltana pitäs nyt siis toimia.

En oo siis miehelle sanonu, että tikutan ovikset. Enkä sanonu eilen, että ois otollinen aika tms. Mut jostain kai ne suorituspaineet sitten sille tuli.
Kysyin aamulla siltä, ett onko sillä suorituspaineita. Se väitti, että ei oo. Kerroin, että eilen ois ollu paras vauvahetki ja tänä iltana viimeistään pitää toimia seksailla, jos haluaa lisääntyä. Mies puisteli päätä. Ihan hyvässä hengessä me oltiin, en tietenkään voinu syyllistää, ties vaikka menettäis halunsa lopuksi ikää.
Vaikka mieli ois tehny sanoa suorat sanat haukkua koko p***läjä pataluhaksi. Vaikka eihän se nyt sitä tahallaan tehny. Mut spontaanisti oisin vaan kyllä halunnu antaa sille rangaistuksen verbaalisen löylytyksen muodossa.

Ajattelin tänä aamuna, että jos ei illalla mieheltä irtoo, niin alan ikuisiksi ajoiksi selibaattiin, noin niinku kostoksi. Ja jos meinaa tänään huvikseen pihdata, niin silloin lentää kyllä muutama lautanen seinään.

Anteeksi vaan tämä karmea tarina, mutta ketuttaa aivan maksimaalisesti.
 
PERJANTAI 28.10.2011

..................... ikä ........ kp ............ yk ........ toiveissa
puskajussi.......... 39 ..... 9/26-33 ............ 4 .............. 5.
äiskä-73............. 38 ..... 11/27-33 .......... 8 .............. 4.
Ronja76............. 35 ..... 12/25-27 .......... 10 ............. 1.
Dominique.......... 35 ..... 13/25-27 ...........6 ............... 4.
Isobell ............... 38 ..... 16/28-30 .......... 3 ............... 2.
Whisky Peat ....... 36 ......17/30 ............... 3 ............... 3.
Lilliputti72............39.......18/29-30............1.................5.
Tiiti35 ................ 35 ..... 22/22-25 ........ 11 ............... 2.
Syystuuli74 ......... 36 ....... 62/30 ............ 3 ............. 2.
Malfiina 76 .......... 35 ..... 64/25-30 ........ 11 ........... 3.



:heart: Plussanneet: :heart:

2011
lokakuu ...... Barbamama35 yk 14, Kaneli74 yk 9, Keskeneräinen yk 4
syyskuu ..... Vilhelmiina73 yk 4, Eemas yk 4
elokuu ....... luosto yk 2, ilona***, Papuli yk 1
heinäkuu .... Lumihiutale73 yk 10
huhtikuu .... tääl taas yk 23, Niisku74 yk6
helmikuu .... Liljaana yk 5, Irmeli74 yk 1, ksylofoni yk6

2010
marraskuu . Helvi-10 ?, Siobhan42 yk 2, Pilvilinna74 yk 2, Koralli73 yk 10
lokakuu ..... calumet ?
syyskuu .... Jambo yk 1, kurkkunaamio yk 2
elokuu ....... Chilipapu yk 8
kesäkuu ..... Annemaarit ?
toukokuu ... happihyppy yk 8, Onnellinenx5 yk 3, Rae34 yk 10
huhtikuu .... Minnihiiri68 yk 5, Pimpula yk 4
maaliskuu ... Lumi-Marja ?, Jääräpää ?
helmikuu .... viivi74 yk 1
tammikuu ... Puskajussi yk 3, Poni06 yk 2

:heart: Syntyneet: :heart:

Liljaana ............. 22.9.2011 poika
Pilvilinna74 ......... 3.8.2011 poika
Koralli73 ............. 2.8.2011 tyttö
Helvi-10 ............ 12.7.2011 tyttö
kurkkunaamio ..... 19.5.2011 poika
happihyppy ........ 25.12.2010 tyttö
jääräpää ............ 7.12.2010 tyttö
Lumi-Marja ........ 19.11.2010 tyttö
puskajussi ......... 18.10.2010 poika
Poni06 .............. 24.8.2010 poika
Tiktu ................ 11.5.2010 tyttö
äiti vm70 ........... 22.3.2010 tyttö


Edellinen ketju: YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa) :)
 
Viimeksi muokattu:
Huomentavaan kaikille!
Tässä Domininigue listan päivitys ohjeita, lainasin vähän tuota Barbamaman tekstii.
en varmaa ens.viikolla kerkeekään päivittelee ku vasta myöhään illalla on taas töihin lähtö ja lomat vietetty niin aika rajallinen...
Keskeneräinen vaihdoin sinun paikkaa listalla :heart:



Tuo listan päivittäminen käy helposti:

1. Klikkaa "lainaa" listan alareunasta.
2. Poista alusta ja lopusta QUOTE jutut.
3. Vaihda päivämäärä.
4. Päivitä listalaisten kiertopäivät, yrityskierrot ym.
5. Klikkaa "lähetä".


P.S- Tänään se minun mieheni palautuu kotiin aah... ihanaa sitä odotellen :kiss:
Toivottavasti Dominigue miehesi tänään tsemppaa ja onnistuu kunnolla.

Mukavaa perjantaita kaikille :wave:
 
Voi Dominique :hug:
Hauska tarina vaikka oikeasti ymmärrän raivosi! Tsemppiä siis iltaan :)

Pitääpä katsoa noita ovistestejä kun en ole niitä koskaan kokeillut. Ja joskusmuinoin kun olisi tarvinnut, olivat niin tuhottoman kalliita. Nyt ei enää tule hinta vastaan ja saapi muualtakin kuin apoteekista.

Mä mietin eilen että mulla taitaa olla ovis aika myöhäisessä vaiheessa kiertoa kun eilen/aamulla oli kipua toisessa munasarjassa. Onkohan siinä mittään perää että kun ovis myöhäinen niin laskettu aikakaan ei aina pidä ihan paikkaansa sen takia. Mulla kun on kaikki 2 vkoa yliaikasia.. Noh, mitä lie.

Pääsin vapaapäivän turvin viettämään lasten kanssa syyslomaa. Ja aamusta heti oli nuorimmilla hammaslääkäri että se siitä pitkään nukkumisesta :p Lapset ois kyllä nukkuneet mutta kello soi...

Perjantaipäivää :flower:
 
Lilliputti: Kyllä ovis nimenomaan vaikuttaa todelliseen laskettuun aikaan. Neuvolassa laskettu aika tulee suoraan edellisten kuukautisten alkupäivän mukaan vaikka kiertojen pituudet vaihtelevat hyvinkin paljon. Onhan se ihan eri juttu onko ovis ollut kp 10 vai 20. Netistä löytyy laskureita, joilla voi laskea myös oviksen tai hedelmöityspäivän mukaan. Käytän itse vau.fi sivun laskuria juuri siitä syystä. Mulla taas ovis on aikaisin ja kierto tosi lyhyt.

Edellisessä raskaudessa kävin alkuraskauden ultrassa, jossa laskettiin päivät ja neuvola onneksi otti lasketun ajan suoraan sieltä eikä siitä ikivanhasta kalenterista. Toivottavasti tälläkin kertaa hyväksyvät ultran mukaisen todellisen päivän arvion sijaan.

Onhan tuo tosi hölmöä, jos raskaudet menee aina yli samaisesta syystä, että viikot on laskettu pieleen. Turhaa odottelua vain siinä loppuvaiheessa, kun ne päivät tuntuvat silloin muutenkin matelevan.
 
Dominique: jos olette vauvaprojektista puhuneet, varmaan miehesikin tajuaa miksi haluat juuri silloin kuin haluat. Tai yleensäkin tieto luo paineita. Naisen on niin helppo olla ja maata selällään, miehen on pakko löytää se fiilis jostain.

Ja joo.. tiedän mistä puhun. Meillä on vajaan 20 vuoden aikana puhti loppunut kesken vain muutaman kerran, ja lähes aina lapsentekopuuhissa. Viimeksi tällä viikolla, vaikka mies oli juonessa mukana, niin ei. Syyttelemään en häntä lähde, enkä muutoinkaan "rankaisemaan". Paha mieli tulee mulle jo siitä, kun hän huomaa minun pahan mieleni ja on aidosti pettynyt itseensä. Laitoinkin viestiä tänään, että kovin moneen pakkoyritykseen ei mun kanttini riitä, sitten tosiaan saa vaikka olla. Oviksen tikuttelunkin lopetin kesken kierron tällä viikolla. En kyllä anna tämän projektin parisuhdettamme sotkea, piste! :heart:

Jaksamista Domille ja kaikille muillekin. Yritetäänhän jaksaa :hug:
 

Yhteistyössä