YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

WP tokihan ollaan puhuttu projektista ja toki mies tajuaa omalta osaltaan missä mennään, vaikken oviksista puhuiskaan. Toki pyydän ja annan seksiä muutoinkin kuin vain optimihetkellä, etten mä miestäni pelkkään siitokseen käytä.

Ei mun mies eilen näyttänyt mulle pahaa mieltään, enkä toki varsinkaan minä. Miehen lisääntyminen kun ei valitettavasti käy haaroja levittämällä, kuten meillä onnekkailla naissukupuolisilla.

Purinkin siksi tuon kaiken ketutuksen ja kostonhalun tänne.

Enkä tosiaan usko, että parisuhde yhteen ns. epäonnistuneeseen yhdyntään kaatuu, edes meillä, vaikka ei ilmeisimmin mitään tämän pinon hunajapupuja olla.

Mutta tämäkin piti vielä kokea. Normaalistihan mies pistelee tosiaan menemään, vaikka taivas putoais niskaan.

Kiitoksia myös mustan ilmaisuni ymmärryksestä.;)
 
Niinpä niin iihanaiset!

Eiköhän se ole vähän niin että jokainen tamplaa tyylillään... ja kun meillä kaikilla on vielä niin omat ajatukset, kyllähän täälläkin pupuiltais vaikka kuinka ja paljon jos elämäntilanne antaisi myöten... mutta kun miehelläni nyt on reissu työ ja aikalailla on pois kotoa niin aina sillonkuin mahdollista, nyt kun tulee kotiin tämänvuorokauden puolella niin mahdollisesti lähtee taas jo sunnuntaina, joten kyllä nyt minulla ainankin on sormet ja varpaat ristissä että pupuillaan kierron oikeaan aikaan, ja jos ei nyt tärppää niin luultavasti muutamankierron vielä yrittelen ja sitten varmaankin luovutan... Joten en kyllä millään tavalla syyllistä toista osapuolta koska olen tiennyt alusta asti minkälaista työtä mieheni tekee.
Tämä vaan siksi että en uskokanssa Dominiguen tahallisesti kiroavan ja syyttävän miestään ettei nyt vaan siimahännät lähteneet eteenpäin. Kyllä niitä perkeleitä täälläkin välillä tulee.... ON VAAN PAKKO VÄLILLÄ SAADA TUULETTAA TUNTEMUKSIAAN JA Kovasti toivon että täälläkin on sellasia ihania kanssa sisaria jotka nyt jollainlailla ymmärtää mitä tarkoitan.

MUKAVAA ALKAVAA VIIKONLOPPUA KAIKILLE :heart::heart::wave:
 
Moikka kaikille!

Dominiquelle - OIJ, ymmärrän täysin miltä susta tuntuu (ton sisäisen kiehunnan, kun tuntuis siltä ett mies pitäis "saamattomuutensa" takia haukkua alimpaan....)!!! Meillä kävi nimittäin tämän oman projektin alkuvaiheessa silleen oliskohan ollu sarjassaan 2.tai 3. yk, ettei miehelle tuotti suurta hankaluutta tulla juuri ekojen tärppipäivien aikaan. Tais olla eka kertaa, kun oikein kalenterin kanssa laskin nuo h-hetket ja menin tyhmyyksissäni kertomaan miehelle... Vaikka puitteet oli kunnossa (oltiin kahdestaan mökillä jne), niin hommasta ei tahtonu tulla kertakaikkisen mtn. Silloin olin kyllä raivon partaalla ja meinas koko vauvahaave lentää romukoppaan... Seuraavissa kierroissa jätin sitten kertomatta tärppipäivistä, eikä mies ole sen jälkeen ottanut suorituspaineita asiasta. Nykyän pikemminkin vaatii saada tietää ne ;) Eli ymmärrän täysin sun kiehunnan Dominique Tsemppiä ja piiiiiitkäää pinnaa tilanteeseen!!

Omista kuvioista: tänään kävin yksityisellä gynellä tutkimuksissa ja jälkeenpäin tosi hyvä fiilis, että menin jo tässä vaiheessa. Muuten kaikki näyttäisi olevan kunnossa, mm. kohdun limakalvo oli sentin luokkaa, mutta sieltähän löytyi sitten lievää PCO:ta... :( Gynen mukaan ovulaatio olisi jo tod.näk. tapahtunut, koska pongasi yhden poksahtaneen munarakkulan... se selittäisi sitä, ettei enää eilen näkynyt ovistestissä mitään... Noh, tänään ajattelin vielä tikutella varmistaakseni tilanteet. Jos ovis on jo tapahtunut, niin onneksi alkukierrosta tuli sekstailtua ahkerasti ;) Sain myös clomireseptin mukaani, että niiden avulla sitten seuraavaan kiertoon (sanoi, että edetään tässä nopeammin, kun tuota ikääkin alkaa jo olla sen verran...). Kirjoitti myös miehelle lähetteen simppatutkimuksiin. Löytyykös tästä ketjusta ketään clomeja käyttäneitä?

Sellaista meille - mukavaa viikonloppua kaikille :heart:
 
Kiitoksia ihanat siskot tuesta! Ronjan tarina ja äiskän tunnot kuulosti tosi lohduttavalta ja Lilliputti tavoitti jotain olennaista, jos repesi.
Itken ja nauran, kun luen teidän tukikommentteja. Tämä on tällä hetkellä mulle ainoa foorumi, jossa puran näitä "miksi ei tärppää" -tuntoja. Miehelle en siis viitsi näistä asioista valitettavasti puhua, en halua yhtään enempää paineita kuin jo on.

Mutta jatkoa tarinalle Dominiquen epäonnistuneet yhdynnät! Aamullahan siis kysyin mieheltä aivan sopuisassa hengessä, että onko jo liikaa paineita, johon mies vastasi, että ei.
No tänään ruokakaupassa (on siinäkin nerokas paikka ruveta puimaan seksisolmuja) mies rupes avautuun, että se ei toimi kuin kone, varsinkin, jos näkee, että mun performanssilla on vain yx päämäärä eli lapsenteko. Että sille käy niin kuin leijonalle, joka ei tavoita saalistusviettiään, jos antilooppi ei pakene.

No, otin kuin otinkin aika lujasti nokkiin tosta performanssi-sanasta. Okei, tein aloitteen, mutta halusin myös ns. puhtaasti munaa. Ja, mitä ihmettä, mies on joskus surru sitä, että mä en tee aloitteita riittävästi. Ja oikeasti, mun puolelta ei ollu kyse mistään kaurapuuropanosta, vaan olin oikeastikin himoissani, kuten usein ovulaation ollessa käsillä.

Ja tää oli mulle ihan uusi näkökulma, että mun pitäs ollaki antilooppina. Siis olis nyt suoraan sanonut, että sillä on suorituspaineita tästä asiasta, eikä ois laittanu lopputulokseltaa epäonnistunutta siitosaktia mun piikkiin, et ku mä olin liian tyrkky. Musta se oli täysin epäreilua.

Siis mä en voi todellakaan voi syyttää ukkoa siitä, jos mälli ei lentäny, vaikka mun fiilikset oliki sen sorttiset.
Mä sanoin ukolle, että en mäkään syytä sitä falskeista performansseista sänkyosastolla, jos se on aivan tohkeissaan ja ei saa mua silti maksimaaliseen kiihkoon. Mä aattelen vaan, että tällasta tämä on. Joskus tunnelma on huipussaan, joskus ei.

Ja lähestulkoon aina mä jeesaan ukkoa, jos sitä panettaa. Naisilla se on tietysti vähän eri juttu ku miehillä. Mun pointti on kuitenki siinä, että en syyllistä. En syyllistänyt nytkään sille, vaan purin tänne.
Näytin miehelle niin empaattista naamaa kuin vaan on tässä maailmassa mahdollista. Kai nyt kaikki 35+-pinossa olevat naiset tajuaa, että on oikeusmurha syyttää miestä a) lerpahtaneesta munasta b) ejakuloimattomasta yhdynnästä.

Ja nyt. Juon viiniä ja meillä on riita riitelemättä. Esikoinen on vielä hereillä, joten tää aihe ei oo kovin jees riideltäväksi.
Ja tänäänhän ei siis irtoa, ei multa helttaa, eikä mieheltä keppiä. Eli tää kierto on nyt sikäli yhtä tyhjän kanssa. Eli tää ois nyt viimenen tärppihetki tässä kierrossa. Eilen ois tosiaan ollu the yhdyntä.

V***ttaa niin, että veri ei kierrä.

Huomenna lähden onneksi parin päivän reissulle ystävän luokse:)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: äiskä-73
LAUANTAI 29.10.2011

..................... ikä ........ kp ............ yk ........ toiveissa
puskajussi.......... 39 ..... 10/26-33 ............ 4 .............. 5.
äiskä-73............. 38 ..... 12/27-33 .......... 8 .............. 4.
Ronja76............. 35 ..... 13/25-27 .......... 10 ............. 1.
Dominique.......... 35 ..... 14/25-27 ...........6 ............... 4.
Isobell ............... 38 ..... 17/28-30 .......... 3 ............... 2.
Whisky Peat ....... 36 ......18/30 ............... 3 ............... 3.
Lilliputti72............39.......19/29-30............1.................5.
Tiiti35 ................ 35 ..... 23/22-25 ........ 11 ............... 2.
Syystuuli74 ......... 36 ....... 63/30 ............ 3 ............. 2.
Malfiina 76 .......... 35 ..... 65/25-30 ........ 11 ........... 3.



:heart: Plussanneet: :heart:

2011
lokakuu ...... Barbamama35 yk 14, Kaneli74 yk 9, Keskeneräinen yk 4
syyskuu ..... Vilhelmiina73 yk 4, Eemas yk 4
elokuu ....... luosto yk 2, ilona***, Papuli yk 1
heinäkuu .... Lumihiutale73 yk 10
huhtikuu .... tääl taas yk 23, Niisku74 yk6
helmikuu .... Liljaana yk 5, Irmeli74 yk 1, ksylofoni yk6

2010
marraskuu . Helvi-10 ?, Siobhan42 yk 2, Pilvilinna74 yk 2, Koralli73 yk 10
lokakuu ..... calumet ?
syyskuu .... Jambo yk 1, kurkkunaamio yk 2
elokuu ....... Chilipapu yk 8
kesäkuu ..... Annemaarit ?
toukokuu ... happihyppy yk 8, Onnellinenx5 yk 3, Rae34 yk 10
huhtikuu .... Minnihiiri68 yk 5, Pimpula yk 4
maaliskuu ... Lumi-Marja ?, Jääräpää ?
helmikuu .... viivi74 yk 1
tammikuu ... Puskajussi yk 3, Poni06 yk 2

:heart: Syntyneet: :heart:

Liljaana ............. 22.9.2011 poika
Pilvilinna74 ......... 3.8.2011 poika
Koralli73 ............. 2.8.2011 tyttö
Helvi-10 ............ 12.7.2011 tyttö
kurkkunaamio ..... 19.5.2011 poika
happihyppy ........ 25.12.2010 tyttö
jääräpää ............ 7.12.2010 tyttö
Lumi-Marja ........ 19.11.2010 tyttö
puskajussi ......... 18.10.2010 poika
Poni06 .............. 24.8.2010 poika
Tiktu ................ 11.5.2010 tyttö
äiti vm70 ........... 22.3.2010 tyttö


Edellinen ketju: YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa) :)
 
Huomenta ihku ihanaiset!

Nyt on synttärisankari kotiutunut eli mies mussukkani :heart:
ja heti kuudenaikaan tallennettiin ensimmäiset siimahännät :whistle:
hyvin kerettiin ennenkuin lapsukaiset heräs kasinmaissa....
illalla vielä uudet talletukset ja sit kun tuo ovis vielä napsahtaa kohalleen niin mikäs tässä on oleilla aah... kyllä tätä onkin ootettu...:kiss:

Ihanaa lauantaita kaikki kuumeilijat:heart::wave:
 
SUNNUNTAI 30.10.2011

..................... ikä ........ kp ............ yk ........ toiveissa
puskajussi.......... 39 ..... 11/26-33 ............ 4 .............. 5.
äiskä-73............. 38 ..... 13/27-33 .......... 8 .............. 4.
Ronja76............. 35 ..... 14/25-27 .......... 10 ............. 1.
Dominique.......... 35 ..... 15/25-27 ...........6 ............... 4.
Isobell ............... 38 ..... 18/28-30 .......... 3 ............... 2.
Whisky Peat ....... 36 ......19/30 ............... 3 ............... 3.
Lilliputti72............39.......20/29-30............1.................5.
Tiiti35 ................ 35 ..... 24/22-25 ........ 11 ............... 2.
Syystuuli74 ......... 36 ....... 64/30 ............ 3 ............. 2.
Malfiina 76 .......... 35 ..... 66/25-30 ........ 11 ........... 3.



:heart: Plussanneet: :heart:

2011
lokakuu ...... Barbamama35 yk 14, Kaneli74 yk 9, Keskeneräinen yk 4
syyskuu ..... Vilhelmiina73 yk 4, Eemas yk 4
elokuu ....... luosto yk 2, ilona***, Papuli yk 1
heinäkuu .... Lumihiutale73 yk 10
huhtikuu .... tääl taas yk 23, Niisku74 yk6
helmikuu .... Liljaana yk 5, Irmeli74 yk 1, ksylofoni yk6

2010
marraskuu . Helvi-10 ?, Siobhan42 yk 2, Pilvilinna74 yk 2, Koralli73 yk 10
lokakuu ..... calumet ?
syyskuu .... Jambo yk 1, kurkkunaamio yk 2
elokuu ....... Chilipapu yk 8
kesäkuu ..... Annemaarit ?
toukokuu ... happihyppy yk 8, Onnellinenx5 yk 3, Rae34 yk 10
huhtikuu .... Minnihiiri68 yk 5, Pimpula yk 4
maaliskuu ... Lumi-Marja ?, Jääräpää ?
helmikuu .... viivi74 yk 1
tammikuu ... Puskajussi yk 3, Poni06 yk 2

:heart: Syntyneet: :heart:

Liljaana ............. 22.9.2011 poika
Pilvilinna74 ......... 3.8.2011 poika
Koralli73 ............. 2.8.2011 tyttö
Helvi-10 ............ 12.7.2011 tyttö
kurkkunaamio ..... 19.5.2011 poika
happihyppy ........ 25.12.2010 tyttö
jääräpää ............ 7.12.2010 tyttö
Lumi-Marja ........ 19.11.2010 tyttö
puskajussi ......... 18.10.2010 poika
Poni06 .............. 24.8.2010 poika
Tiktu ................ 11.5.2010 tyttö
äiti vm70 ........... 22.3.2010 tyttö


Edellinen ketju: YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa) :)
 
Huomenta vaan kaikille!

Täällä yksi aamuvirkku päivittää listaa... :D
no tuo mies kulta lähti taas reissuun niin en malttanu enää käydä petiin,
nyt täällä ollaan taas kerran peukut ja varpaat ristissä että nämä talletukset riittäisi, isäntäkin sanoi että älä nyt päästä niitä karkuun ku ollaan sisälle saatu:LOL: Ens.viikolla en kerkeekkää aamusta päivitellä listaa ku työt taas kutsuu, jote jos joku haluu päivitellä sitä? mä kerkeen kyl sit joskus illasta...

Huhuu Tiiti35 mitäs sinulle kuuluu? jänniä päiviä elellään siellä ;)

Mukavaa päivää kaikille :wave:
 
Hei vaan kaikille
On ollut taas kerran hulinaviikko takana. Kun järkkää joka päuvälle jotain menoa, niin tuntuu että muu aika menee hirmuista vauhtia
Onneksi on taas vaihteeksi rauhallisempaa tulossa. Pikkujoulut tosin pikkasen ahdistavat ensi viikon lopulla, vaikka loppupeleissä varmaan ihan hyvä ja kiva käydä tuulettumassa

Kurja lukea teidän ukkokultien suorituspaineista. Kun otollinen hetki kestää niin pienen hetken, niin toivoisi toki kaiken muun osuvan nappiin

Joskus oon melkeen toivonu, et toi mun murunen ei ois ihan nuin viriili ;)
Välillä ihan ahistaa toi aktiivisuus ja päälkekäyvyys. Vaikka meillä seksielämä on aktiivista niin hänen mielestä voisi olla vilkkaampaakin. Itse en väsymyksesltäni jaksa joka päivä ja kierron mukaan on isojakin eroja libidossa.
Oviksen aikana himot hyrrää onneksi ja niin ukkelikin :D ..tyytyväisyydestä

Eilen aattelin rentoutua aromaterapian kera ja tiputin tuoksulamppuun pari tippaa jasmiinia ja en tiiä vaikuttiko mieheen kun on ollut niin "epätoivoisen" halukas tänään. Itse olen ollut tavallista läheisyydenkaipuisempi ja olo ollut hyvin sensuelli

Kierrossa on päästy taas paremmille päiville. Limat alkoivat heti menkkojen jälkeen ja nyt on ollut kihelmöintiä munisten paikkeilla. Jotain siis tapahtumassa. Tein äsken negan ovistestin, en oo muistanu koko testailua. Tosin aikaistahan tuo vielä on
 
MAANANTAI 31.10.2011

..................... ikä ........ kp ............ yk ........ toiveissa
puskajussi.......... 39 ..... 12/26-33 ............ 4 .............. 5.
äiskä-73............. 38 ..... 14/27-33 .......... 8 .............. 4.
Ronja76............. 35 ..... 15/25-27 .......... 10 ............. 1.
Dominique.......... 35 ..... 16/25-27 ...........6 ............... 4.
Isobell ............... 38 ..... 19/28-30 .......... 3 ............... 2.
Whisky Peat ....... 36 ......20/30 ............... 3 ............... 3.
Lilliputti72............39.......21/29-30............1.................5.
Tiiti35 ................ 35 ..... 25/22-25 ........ 11 ............... 2.
Syystuuli74 ......... 36 ....... 65/30 ............ 3 ............. 2.
Malfiina 76 .......... 35 ..... 67/25-30 ........ 11 ........... 3.



:heart: Plussanneet: :heart:

2011
lokakuu ...... Barbamama35 yk 14, Kaneli74 yk 9, Keskeneräinen yk 4
syyskuu ..... Vilhelmiina73 yk 4, Eemas yk 4
elokuu ....... luosto yk 2, ilona***, Papuli yk 1
heinäkuu .... Lumihiutale73 yk 10
huhtikuu .... tääl taas yk 23, Niisku74 yk6
helmikuu .... Liljaana yk 5, Irmeli74 yk 1, ksylofoni yk6

2010
marraskuu . Helvi-10 ?, Siobhan42 yk 2, Pilvilinna74 yk 2, Koralli73 yk 10
lokakuu ..... calumet ?
syyskuu .... Jambo yk 1, kurkkunaamio yk 2
elokuu ....... Chilipapu yk 8
kesäkuu ..... Annemaarit ?
toukokuu ... happihyppy yk 8, Onnellinenx5 yk 3, Rae34 yk 10
huhtikuu .... Minnihiiri68 yk 5, Pimpula yk 4
maaliskuu ... Lumi-Marja ?, Jääräpää ?
helmikuu .... viivi74 yk 1
tammikuu ... Puskajussi yk 3, Poni06 yk 2

:heart: Syntyneet: :heart:

Liljaana ............. 22.9.2011 poika
Pilvilinna74 ......... 3.8.2011 poika
Koralli73 ............. 2.8.2011 tyttö
Helvi-10 ............ 12.7.2011 tyttö
kurkkunaamio ..... 19.5.2011 poika
happihyppy ........ 25.12.2010 tyttö
jääräpää ............ 7.12.2010 tyttö
Lumi-Marja ........ 19.11.2010 tyttö
puskajussi ......... 18.10.2010 poika
Poni06 .............. 24.8.2010 poika
Tiktu ................ 11.5.2010 tyttö
äiti vm70 ........... 22.3.2010 tyttö


Edellinen ketju: YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa) :)
 
HUOM!! PÄIVITTELIN JO LISTAIN MAANANTAILLE!

Iltaa vaan kaikki!

Puskajussi sulla onneks mies pelittää kunnolla :D

Täälläkin onneks virtaa riittä kun on kotosalla... nyt sit jännään että tuleeko se ovis vai ei, jotenki pelottaa että se onki täs kierrossa sit taas myöhemmässä :ashamed: on tää jotenkin niin arggg :headwall: mutta eipä auta kun toivoo parasta ja pelätä pahinta....

Heipä hei taas :wave:
 
Maanantaita naiset!

Dominiquella on kyllä sana hallussa. Hauskaa tekstiä, vaikkakin harmillisesta aiheesta.

Meillä esikoista yrittäessä mies pihtaili alkuvaiheessa (kun ei ekasta kierrosta tärpännytkään, juupa juu), oli paineita. Kun sitten pihtailuista huolimatta joku siimahäntä viimeisillä voimillaan onnistui munasolun hedelmöittämään, niin ei enää ole onneksi tarvinnut vastahakoista miestä vietellä. Mikä oli hyvä tässäkin kierrossa, mies kun oli viime viikolla epäsuosiossa syystä ja syyttäkin. Olisihan hän tajunnut asian joka tapauksessa, jos yhtäkkiä alan hempeillä, kun ensin olen näyttänyt nyrpeää naamaa. Nyt ilmoitin hetken olevan käsillä ja onneksi suoriutui hyvin. Ja kun vauhtiin päästiin on lempeä riittänyt useampana päivänä ja ei pelkästään vauvan takia :p

Monilla piinailu alkanut. Samoin täälläkin. Perjantaina tuli tasavahvuiset viivat ja digitestiinkin hymynaama, vaikka en jaksanut virtsaa rakossa pidätellä ohjeenmukaista aikaa.

Ovistesteistä on ollut puhetta myös. Itse olen havainnut kotitesti.fin Sofi- testit minulle parhaimmiksi. Digitestin kanssa olen sählännyt monta kertaa enemmän; senhän pitäisi olla aika lailla idioottivarma, vaan eivätpä ole suunnittelijat tainneet tavata tällaista idioottia :ashamed: :LOL:
Itse tykkään tikutella, vaikka kroppani kyllä reagoi hormonivaihteluihin varsin suurieleisesti.

Isobell, dpo2
 
Hei kaikille!

Luin suurella sympatialla nämä mies-ja-paineet-ja-oikea-hetki-kirjoitukset. Hyvä todella että jossain saa purkaa!!! Meillähän kävi niin että olin järjestänyt puitteet hienoksi, lapsen ankkuroinut paikalleen jne. Mies katsoi, sanoi "hienosti olet järjestänyt mutta häntä väsyttää". Kiristelin hampaitani, annoin rakkaan nukkua päiväunet, olin hehkeä sen jälkeen- ja tulosta tuli. Tarvinneeko sanoa että noin omana sänkykokemuksena ei kyllä kuulu parhaimpina muistettaviin!

Mutta: nyt mies pysyy poissa sängyssä, oli tiputteluvuotoa pe asti ja olen vielä vähän arka. Mutta viikkonäyttö testi näytti tänään kauniisti 2-3 vk raskaana ja pahoinvointi on yhtä kauniisti alkanut joten uskottava on. Toivon kovasti ettei tule sitä pelättyä keskenmenoa tästä eteen päin.

Toivotan OIKEIN plussaisia tuulia. Käyn kurkistelemassa mutta tuskin haluattekaan kuulla kauheasti yksityiskohtia tästä vaiheesta. Toivon että tapaamme pian toisilla foorumeilla!:heart::flower:
 
Kiitokset taas Lilliputille, Isobelille, Keskeneräiselle, Äiskälle ja kaikille muiilekin empatiasta ynnä muusta.

Keskeneräiselle edelleen hirveästi onnea! Toivotaan, että tiputtelut pysyy poissa. Ja kuten monta kertaa jo on todettu, ainahan ne ei meinaa mitään. Mä tiputin esikoisen kanssa kuukausitolkulla. Ja esikoinen on jo 13v.

Jatkan vielä vähän tätä meidän suorituspaine-tarinaa.
En siis saanu simppoja oikeaan aikaan, enkä kyllä sit enää halunnutkaan, ku jurppi se miehen meininki niin mahtavasti.

Se rupes taas jankuttaan sitäkin, että kyllähän meidän nykyinen lapsiluku riittää.
Just nyt en tosiaan ollu kovin otollista maaperää moisille puheilla ja täräytin ukolle, että joo, tässä tilanteessa minä en halua sinun kanssa lapsia. Voit olla huoleti. En halua sinun kanssa mitään, siis mitään suuria projekteja.

Ja ukko loukkaantu. Siis: mun ei pitäs loukkaantua siitä, jos se sanoo, että se ei halua lapsia. Mut mun samanmoisesta väitteestä, mies ottaa nokkiinsa.
Meidän välit oli aika tulehtuneet tosiaan myös la, mikä oli mun ovispäivä. Ei siis seksiä. Ja ajattelin,että mun puolesta ukko olkoot vaikka ikuisessa selibaatissa. En tyrkytä, mutta en myöskään anna. Mä jotenki koin, että se ois reilu peli.

Olin reisussa ystävän luona la-su. Oli ihana reissu ja pystyin olemaan sydämestäni onnellinen ystäväni tuoreesta raskaudesta. Yritystä ystävällä takana kohta neljä vuotta ja nyt IFV-hoidosta tärppäs.
Jotenki vähän nolottiki tämä oma kiukuttelu tärppäämättömyydestä, kun ei ole vielä edes puolta vuotta yritystä kontolla.
Mut aikamoinen pikkusieluhan mä osaan olla.

Ja vielä huolestuneille sanoisin, että hempeämielisyyttäni päästin ukon selibaatista tänä aamuna. Kivaahan se oli, mutta ah, niin turhaa, niin turhaa.
 
Hyvää iltaa kaikille!

Keskeneräinen kovasti tarrasukkia mukaan masuasukille:heart:

No täällä sit se ovis on livahtanut jonnekin... tai sitten tulee myöhässä,
joten taitaa toiveet raskautumisesta jäädä tässä kierrossa.

Mutta parempaa tsemppaus teille jotka bongasitte ja hyödynsitte oviksen.

Hei Isobella kyselisin mitä oot sähläilly ton digi ovistestauksenkaa?
kun itte oon yrittäny kahes kierrossa saada hymynaamaa mutta turhaan, viimekierrossa bongasin oviksen tikuilla ja sit kroppa anto merkit siitä ja tässäkään kierrossa ei hymynaama vielä tullu ja puikotkin loppu, mutta tikuissa oli tummemmat viivat la ja su, mut kroppa ei kyllä viel tänää oo antanu merkkejä, seurailen viel huomenna josko merkkejä tulee.

Jees Dominigue kyllä ne asiat yleensä lutviutuu mukavasti :saint:

Heipä hei taas :wave:
 
TIISTAI 01.11.2011

..................... ikä ........ kp ............ yk ........ toiveissa
puskajussi.......... 39 ..... 13/26-33 ............ 4 .............. 5.
äiskä-73............. 38 ..... 15/27-33 .......... 8 .............. 4.
Ronja76............. 35 ..... 16/25-27 .......... 10 ............. 1.
Dominique.......... 35 ..... 17/25-27 ...........6 ............... 4.
Isobell ............... 38 ..... 20/28-30 .......... 3 ............... 2.
Whisky Peat ....... 36 ......21/30 ............... 3 ............... 3.
Lilliputti72............39.......22/29-30............1.................5.
Tiiti35 ................ 35 ..... 26/22-25 ........ 11 ............... 2.
Syystuuli74 ......... 36 ....... 66/30 ............ 3 ............. 2.
Malfiina 76 .......... 35 ..... 68/25-30 ........ 11 ........... 3.



:heart: Plussanneet: :heart:

2011
lokakuu ...... Barbamama35 yk 14, Kaneli74 yk 9, Keskeneräinen yk 4
syyskuu ..... Vilhelmiina73 yk 4, Eemas yk 4
elokuu ....... luosto yk 2, ilona***, Papuli yk 1
heinäkuu .... Lumihiutale73 yk 10
huhtikuu .... tääl taas yk 23, Niisku74 yk6
helmikuu .... Liljaana yk 5, Irmeli74 yk 1, ksylofoni yk6

2010
marraskuu . Helvi-10 ?, Siobhan42 yk 2, Pilvilinna74 yk 2, Koralli73 yk 10
lokakuu ..... calumet ?
syyskuu .... Jambo yk 1, kurkkunaamio yk 2
elokuu ....... Chilipapu yk 8
kesäkuu ..... Annemaarit ?
toukokuu ... happihyppy yk 8, Onnellinenx5 yk 3, Rae34 yk 10
huhtikuu .... Minnihiiri68 yk 5, Pimpula yk 4
maaliskuu ... Lumi-Marja ?, Jääräpää ?
helmikuu .... viivi74 yk 1
tammikuu ... Puskajussi yk 3, Poni06 yk 2

:heart: Syntyneet: :heart:

Liljaana ............. 22.9.2011 poika
Pilvilinna74 ......... 3.8.2011 poika
Koralli73 ............. 2.8.2011 tyttö
Helvi-10 ............ 12.7.2011 tyttö
kurkkunaamio ..... 19.5.2011 poika
happihyppy ........ 25.12.2010 tyttö
jääräpää ............ 7.12.2010 tyttö
Lumi-Marja ........ 19.11.2010 tyttö
puskajussi ......... 18.10.2010 poika
Poni06 .............. 24.8.2010 poika
Tiktu ................ 11.5.2010 tyttö
äiti vm70 ........... 22.3.2010 tyttö


Edellinen ketju: YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa) :)
 
HU HUU... MINNEKÄS KAIKKI LEIDIT ON KADONNEET???

Ja mitäs teille kuuluu? :attn:

täällä vähän pelokkain mielin edetään tätä kiertoa, jotenkin vaan tuntuu ettei se tärppi käynyt tässäkään kierrossa :ashamed: ja ton oviksenkinkaa niin ja näin että olikohan sitä.... liuskoissa viivat oli vahvimmillaan lauantain mut digiin en saanut hymynaamaa olleskaa : / tuntemuksetkin on ollu aika heikot.

PÄIVITÄN TON LISTAN HUOMISELLE VALMIIKSI.

Heipä hei taasen :wave:
 
KESKIVIIKKO 02.11.2011

..................... ikä ........ kp ............ yk ........ toiveissa
puskajussi.......... 39 ..... 14/26-33 ............ 4 .............. 5.
äiskä-73............. 38 ..... 16/27-33 .......... 8 .............. 4.
Ronja76............. 35 ..... 17/25-27 .......... 10 ............. 1.
Dominique.......... 35 ..... 18/25-27 ...........6 ............... 4.
Isobell ............... 38 ..... 21/28-30 .......... 3 ............... 2.
Whisky Peat ....... 36 ......22/30 ............... 3 ............... 3.
Lilliputti72............39.......23/29-30............1.................5.
Tiiti35 ................ 35 ..... 27/22-25 ........ 11 ............... 2.
Syystuuli74 ......... 36 ....... 67/30 ............ 3 ............. 2.
Malfiina 76 .......... 35 ..... 69/25-30 ........ 11 ........... 3.



:heart: Plussanneet: :heart:

2011
lokakuu ...... Barbamama35 yk 14, Kaneli74 yk 9, Keskeneräinen yk 4
syyskuu ..... Vilhelmiina73 yk 4, Eemas yk 4
elokuu ....... luosto yk 2, ilona***, Papuli yk 1
heinäkuu .... Lumihiutale73 yk 10
huhtikuu .... tääl taas yk 23, Niisku74 yk6
helmikuu .... Liljaana yk 5, Irmeli74 yk 1, ksylofoni yk6

2010
marraskuu . Helvi-10 ?, Siobhan42 yk 2, Pilvilinna74 yk 2, Koralli73 yk 10
lokakuu ..... calumet ?
syyskuu .... Jambo yk 1, kurkkunaamio yk 2
elokuu ....... Chilipapu yk 8
kesäkuu ..... Annemaarit ?
toukokuu ... happihyppy yk 8, Onnellinenx5 yk 3, Rae34 yk 10
huhtikuu .... Minnihiiri68 yk 5, Pimpula yk 4
maaliskuu ... Lumi-Marja ?, Jääräpää ?
helmikuu .... viivi74 yk 1
tammikuu ... Puskajussi yk 3, Poni06 yk 2

:heart: Syntyneet: :heart:

Liljaana ............. 22.9.2011 poika
Pilvilinna74 ......... 3.8.2011 poika
Koralli73 ............. 2.8.2011 tyttö
Helvi-10 ............ 12.7.2011 tyttö
kurkkunaamio ..... 19.5.2011 poika
happihyppy ........ 25.12.2010 tyttö
jääräpää ............ 7.12.2010 tyttö
Lumi-Marja ........ 19.11.2010 tyttö
puskajussi ......... 18.10.2010 poika
Poni06 .............. 24.8.2010 poika
Tiktu ................ 11.5.2010 tyttö
äiti vm70 ........... 22.3.2010 tyttö


Edellinen ketju: YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa) :)
 
Iltaa kuumeilijat! Pitkän pätkän jo kirjoittelin, enkä ollut kirjautunut sisään. En jaksa puhelimella uudelleen kaikkea naputella. Sählääjä mikä sählääjä. Samoin digi-testienkin kanssa: olen laittanut testitikun kojeeseen väärinpäin, ottanut sen pois liian aikaisin, aamuvirtsasta olen saanut väärän positiivisen, liian myöhään kiertoa testaillut, täyden sarven olen saanut, kun laitoin testitikun pari vuotta vanhaan testilaitteeseen (miksiköhän niihin ei voida myydä täyttöpakkausta testitikkuja, kun laite toimiin kuitenkin pitkään). Varmaan vielä jotain muutakin... Omaa napaa hieman. Tällä hetkellä positiivisuus ei ole pinnalla. Tiputteluvuoto on alkanut, dpo3. Eli kierto sekoilee ja pahasti. Torstaille on lääkäriaika varattuna, jos eivät hanat aukea siihen mennessä. Ovis pongattu, mies kellistetty ja tässä tulos. Pää pystyssä kohti uusia pettymyksiä.:(
 
Voi Isobella toivotaan et ois kiinitys vuotoa, eikä menkka vuotoa.
Suuri lohtu :hug: täältä.

Mä en tolla digillä saanu mitää mut lauvantaina oli vahvimmat viivat liuskoissa, ei kyllä oo ollu oikee minkäänlaisia limoja tai alavatsa kipuja niinku yleensä, ehkä hitusen jotain pientä tuntumaa mutta siinä ne, joten hmmm....... rupeeko tässä ikä jo tekemään tepposiaan tiedä nyt sitä sitten, elikkä ei täälläkään kyllä kauheemmin oo toivoo tässä kierrossa raskautumiseen :ashamed:

Heipä hei taas :wave:
 
Iso hali Äiskä ja Isobell! Tää on melkosta linkousta tää touhu. Kun toivo on päällimmäisenä mielessä, se on isotoivo. Ja kun pessimismi iskee, se on tosi synkkä ja musta tila. Ja pistän teille kaikki toiveikkaat ajatukset universumiin menemään, että kaikki ois parhain päin.

Mähän oon siis itse siinä jamassa, että oikea-aikaista simoherraa en saanut haaviin. Ja Isobellin sanat "pää pystyssä kohti uusia pettymyksiä" kuvaa hyvin myös minun tuntoja.

Ja toi ikä tosiaan. Mulla on aikasemmat lapsoset saaneet alkunsa heti ja jotenkin kuvittelin, että taas menis niin.
Sain eilen masokistisen kohtauksen ja luin netistä tekstejä, jotka kertoivat, kuinka hankala yli 35-vuotiaan on raskautua. Ja siitähän se riemu repes, ku huomasin, että 4-kymppinen mieskään ei oo enää mikään siittämisen ylipappi. Voitte arvata, että jouduin session päätteeksi raivaamaan huonekalut lattialta voidakseni kieriskellä itsesäälissä toden teolla.

Isobell vielä, toi sun tiputtelu saattaa viitata myös lyhyeen luteaalivaiheeseen vai mitä mieltä itse oot. Noita Lugestron-pillereitä saa helposti yksityisgyneltä, jos luteaali on lyhentynyt. Ja sehän siis lyhentyy myös tämän vanhuuden myötä.

No, mulla on nyt siis dpo 5. Pistin eilisiltana ekat Luget kyytiin, epäonnistuneesta simppajahdista huolimatta. Luget siis tukee hedelmöittyneen munasolun kiinnittymistä. (meniköhän se oikein?)

Muistelin juuri eilen, että meidän tyttäret on saanu alkunsa, vaikka oletettuun ovulaatioon on ollut vielä tosi pitkä matka. Jos nyt tulis meitillä plussa, simpat ois elänee 3-4 päivää. Kuulostaa paljolta, kun oon tosiaan niin vanhakin.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä