YLI 35-V KUUMEILIJAT vol 7



Torstai 19.11.2009

Erka...........................................3/28-31.....yk 2
onlydream...................................5/23-29.....yk 5
kevät1.........................................5/30.....yk12
Poni06.........................................8/28.....yk 1
happipyppy..................................11/28....yk 2 (24)
pimpula74...................................13/??.....yk 1
Helvi-10.......................................13/24-26.....yk 12
Rosmariini -74..............................18/28-31.....yk 16
Lumi-Marja.................................20/27
Mahdotontako...........................22/27-30 .....yk 3
Sisusalmiakki.............................30/28


Annemaarit.............................
happihyppy..............................
Taikakuu....................................
Tsuba........................................


:heart: PLUSSANNEET 2009 :heart:

Enkelinäiti.......................................Marraskuu :heart:
SMSM..............................................Marraskuu :heart:
amati .............................................Marraskuu :heart:
Minotchkin......................................Lokakuu :heart: Oliivitar...........................................Lokakuu:heart:
Tiktu...............................................Syyskuu:heart:
Erjamari.........................................Syyskuu:heart:
PK- haaveilija= äiti vm70...............Heinäkuu :heart:
piipiäinen coitus interruptus..........Kesäkuu :heart:
Destiny..........................................Helmikuu yk 4 :heart:



:heart: SYNTYNEET VAUVAT 2009 :heart:

Mansku72 10.07 tyttö :heart:
Äiti-kengu 1.07 tyttö :heart:
Mantana 30.01 poika :heart:
 
Kovasti onnea enkelinäitipaljon paljon onnea onnea ja tarrasukkia matkaan :heart:

Itse esikoisen sain 33 v ja kuopuksen 35v ja kohta ensivuoden puolella tulee ikää 37v.Mun gyne viimeksi sanoi että ei iän puolesta vielä hätää,toki voi hedelmällisyys laskea sen 35v iän myötä mutta ei lannistuta.Yksi ystävä sai esikoisen 41v ja nyt keväällä kuopuksen 44v iässä eki kaikki vielä mahdollista.

Meillä poikanen kipeä,toivottavasti ei possutautia,kyllä mieliala laski kun tuli nämä räntä ja vesi kelit takaisin
:| |O
 
Minä yritän nyt pitää vähän etäisyyttä tähän kuumeilupuoleen eli jos onnistun tässä aikeessani niin tuun harvemmin viestittelemään mutta hengessä mukana olen ja kerron jos jotain kerrottavaa jossain vaiheessa ilmenee. Jotenkin olen onnistunut stressaantumaan tästä vauvatouhusta ja yritän saada ajatuksia muualle . Eli käytännössä jos nyt käyn täällä palstalla monta kertaa päivässä niin sitten kävisin vain vaikka joka toinen päivä . Tuskin enempää harventamaan pystyn . mut jos se vaik auttais
Eli täti kyläilee edelleen eikä vähään aikaan minulla tapahdu mitään!
Plussatuulia toivottelen! :heart:
 


Hurjasti onnea uusille plussille :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Onnittelut myös Neeanäidin pikkuprinsessalle :heart: Vuosi on mennyt ihan mahdottoman nopeasti.

On niin lämmittävää lukea, että vielä tässäkin pinossa plussia tulee. Siinä samassa mietin, miksi ei meille. No, sitä nyt on turha jäädä vatvomaan, meille ei vain nyt tule site pitentä. Turhaan periaatteessa täälläkin roikun, taustalla lueskelen kuulumisia, harvoin enää saan aikaiseksi kirjoittaa mitään. Tunnen olevani vähän ulkona koko kuumeilusta. Clomit on laatikossa, ovistestit lojuu kaapissa, fiilis kateissa. Ovulointi ei ole mun kohdalla itsestäänselvää, eikä edes clomeilla. Viimeisimmän simppatesti tulokset kolahti laatikkoon, masentaa. Posti it lapussa pyyntö soittaa lääkärille, kun lappu tulee. "Olen kovin pahoillani, mutta ei tällä tuloksella voi raskaaksi ketään saada. Hoitojakaan ei kannata jatkaa, koska se mitä liikkuu, on epämuodostuneita" Mies laski puhelmen pöydälle ja sanoi tuon mulle. Kertoi myös muut asiat mistä juttelivat. Sen verran annettiin toivoa, että jos tämä oli vain flussanjälkeinen huono tulos. Kuukauden päästä uusi testaus. Ei jaksais enää tätä huonoa onnea.

Tämä vuosi katotaan loppuun ja sitten käännetään uusi lehti elämässä. 3v6kk on takana yritystä, surua ja uutta yritystä. Yk taitaa huidella jossain 35-40 kieppeillä miinustaen muutaman kuukauden, kun Onni-enkeliä odotin ja pari muuta hetken onnea. Muuten menis jo varmaan liki 50 täyteen. Joskus on se tehtävä, päätettävä, että tämä loppuu. Meidän lapset ovat tässä, lisää ei tule. Se vain ajatuksenakin sattuu. Kaverini "ei me edes yritetty tätä ja sit vaan olinki raskaana" vauva syntyy ens viikolla. Joka puolella näen kauniita masuja, vauvoja, pikkiriikkisiä tuhisijoita. Huomaan selaavani lastentarvikkeen sivuja ja samassa hätkähdän todellisuuteen, miksi? Eihän meille ole täällä enää mitään.

Tämä syksy on ollu irtautumista, itkua ja tuskaa. Salassa silti toivoo niin paljon, odottaa niin pohjattomasti.... Jokainen "muka oire" saa sydämen läpättämään ja järki sisällä huutaa PMS!! Mutta jos kuitenkin. Tänäänkin olin idiootti, suurimmasta päästä idiootti. Menin pissimään muutossa löytyneeseen herkkään testiin. Miten tyhmä voi ihminen ikinä edes olla. Kaiken lisäksi muka näin siinä jotain, mut se oli kai vain hallusinaatio. Jotain hailakkaa, jotain olematonta...suurennuslasi, taskulamppu, kirkas lukuvalo..just. Epätoivoinen tikkulaborantti iski jälleen. Lukiolainen tuli yllättäen kotiin ja hädissäni tungin tikun maton alle. Arvatkaapa vain, tuliko siitä ihan selvää sen jälkeen. Oli unohtanu jotain kotiin ja meni saman tien. Noh, tikussa hervoton painauma ja pinta rikki. Eihän siitä enää mitään saanu tutkittua hyvällä tahdollakaan. Tikun reuna oli ehjä ja siinä oli pilkku testiviivan paikalla, kontrolli näkyi paremmin. Mut negahan se on, eihän tähän aikaan kierrosta muuta vois ollakkaan. Olen siis enemmän kuin epätoivoinen. Tiedän senkin, että tuossa merkissä on niitä harmaita raitoja, valoa vasten läpikuultavia viivanpaikkoja ja ties mitä. Siksi piilotinkin noi syvimpään nurkkaan. Olis pitäny hävittää, ettei ne syvimmällä epätoivon hetkellä tule käteen. Minähän en voi sitten pitää näppejäni erossa noista, kun paha paikka sattuu.

Täällä on mukava lukea kannustavia kirjoituksia. Onlydream, kiitos viimeisimmästä viestistä. Tuo jos mikä, saa miettimään, että jospa sittenkin :) Olen vain ollut niin maissa monesta eri syystä, että ei ole oikein ollu täällä jaksuja kirjottaa. Eikä edes käydä joka päivä. Hyvä, jos kerran viikossa.

Kaikesta huolimatta toivon teille kaikille sydämeni pohjasta onnistumista ja sitä pientä ihanaa ihmettä. Olette kaikki sen ansainneet.

Lämmöllä, Lumi-Marja

 
Lumi-Marja :hug: ja toivotaan ihmettä vielä teille

enkelinäiti Onnea ja ihana raskausaikaa :heart:

Täällä täti häipynyt ja kohti ovista mennään. Jotenkin jännittää ja kauhistuttaa samaan aikaan. Välillä mietityttää oma jaksaminen, kun tytöt niin pieniä vielä ja tuo yrityskin on. Sitten toisaalta myös hirvittää, miten kestän pettymytset, jos vauvaa ei alakaan kuulua. Vaikka toisaalta olen nauttinut odotusajasta niin kyllähän sekin on melko rankkaa. Viimeksi kärsin ekat kolme kuukautta iskias- ja liitoskivuista. Sen jälkeen alkoi supparit ja saikku sekä tietysti jännittäminen pysyyko vauva mukana loppuu asti. No loppu hyvin, kun tyttö syntyi vasta rv 38. Esikoinen syntyi rv 35. Mutta kaikesta huolimatta tahtoisin niiin kovasti kokea odotuksen, syntymän ja uuden lapsen ihmeen uudelleen. Suuria tunteita...

Plussatuulia kaikille :whistle:
 
Lumi-Marjalle iso lohdutushali! Kun sanat eivät riitä... :hug: Meillä miehen surkea simppatilanne oli toisaalta helpotus saada tietää, koska saimme samalla selityksen siihen, miksi plussaa ei kuulu. Ja nyt lähdetään seuraavaksi kokeilemaan koeputkihedelmöityshoitoja, jahka tässä nyt ensin jonoon päästään. Jotenkin sitä pelkää, että miten tän tunteiden vuoristoradan mahtaa sitten kestää, kun nykyiselläänkin ja luomumahisten ollessa minimaaliset silti sitä jaksaa jännätä, toivoa ja sitten surra.

erkalle onnistunutta irrottautumista jatkuvan kuumeilun rasittavasta maailmasta! Toivon, että teillä tärppäisi mahdollisimman pian d :) b

Onnea matkaan myös kaikille muille!
 
Lumi-Marjalle lämmin hali, kirjoituksesi oli koskettava! :( En pysty edes kuvittelemaan ahdistustasi, kun sydän huutaa vauvaa... tai ehkä sittenkin jonkin verran. Itse opin niin karvaasti,että vaikka sen plussan saakin,niin mikään ei ole varmaa. Lapsella ei välttämättä ole elinehtoja, mitä vaan voi sattua. Joten ei sitä osaa itsekään huolettomin mielin suhtautua raskautumiseen. Oikeastaan se ahdistaakin,kun en oikein uskalla nauttia tai iloita vaikka pitäisi.

Helvi-10 ,minä sain ovisplussan juurikin sikapiikkipäivänä ja raskaana ollaan :/ Itteäni mietityttää juuri se,että voiko se saada jotain häiriötä aikaan? tai eihän näistä varmaan tiedetä juuri mitään... :( Mutta sanoiko lääkäri, että miksi ei saisi raskautua piikin saatua?

Kiitos kaikille onnittelijoille ja oikein paljon onnea ovisteluihin ja plussien metsästykseen++++++++++++++++
 
Kiitos Helvi-10 onnitteluista

Lumi-Marja :hug: Kirjoituksesi oli tosi koskettava ja sai kyyneleet silmiin. Toivottavasti saatte kuitenkin kaikista vastoinkäymisistä huolimatta vielä pienen tuhisijan. Toivon teille sydämestäni voimia yrittää :hug: .
 
Lumi-Marja :hug: Liikuttava kirjoitus.
Neeanäiti Onnittelut teidän pikkuprinsessalle =)
erka ja enkelinäiti Tämä lääkäri oli sitä mieltä, että rokotuksessa voi olla riski, että aiheuttaisi jotain komplikaatioita sikiölle/keskenmenon ja siksi kehotti odottamaan. Toisaalta hän oli aika rokotusvastainen eikä ole rokottanut itseään eikä lapsiaan, joten ehkä oli hätävarjelun liioittelua. Kovasti vaihtelevat suositukset maasta toiseen. Esim. Ranskan ja Belgian suositus on, ettei piikkiä missään tapauksessa anneta ensimmäisen raskauskolmanneksen aikana ei sikaflunssaan eikä kausi-influenssaan. Suomessa taas piikitetään. Tiedä häntä sitten, että mikä on oikein.
 
Enkelinäiti, jotenkin mä luulisin, että ovispäivänä saatu piikki ei vaikuttaisi mitään. Eikös se rokote saavuta vaikutuksensa viikossa, parissa eli alkio on kiinnittynyt niihin aikoihin kun sulla pitäis olla vastustuskyky possuflunssaan. Ja maalaisjärjellä ajatellen on parempi, että sulla on nyt vastustuskyky pöpölle, kun pikkuinen elelee vielä erillään sun verenkierrosta, kuin että sairastuisit tautiin kun istukka on jo alkanut toimia. Toivottavasti pikkuisellasi on tiukka ote ja kaikki menee hyvin :flower:

Mulla keveneminen on sujunut mukavasti, nyt ei ole enää kuin 2,5 -3 kg siihen Naistenklinikan määräämään kymmenen kilon painonpudotukseen jäljellä ja aikaa on vielä joulukuun puoliväliin. Painoa on nyt pudonnut keväästä 14,6 kg ja syksystä -7,6 eli aikasta ylpeä olen itsestäni =) Mä oletan, että mulla olis voinut olla ovis keskiviikkona ja nyt olis DPO 2, mutta katotaan nyt, miten lämpökäyrä lähtee nyt kuumeen ja sairastamisen jälkeen käyttäytymään.

Mukavaa viikonloppua kaikille!
 
Lumi-marja lämpöiset :hug: kirjoituksesi kosketti ja pisti myös omaa tilannetta miettimään.Tunsin kirjoituksessasi niin paljon itseäni ja samalaista käytöstä.
Toivotaan että teille kuitenki vielä annetaan ja suodaan pikkuinen ihme.
Paljon jaksuja eteenpäin ja toivotaan onnea uuteen simppa testiin. :heart: :heart:
 
Lumi-marja :hug: toivotaan ihmettä.

Itse poikkesin eilen gynellä tarkastuksessa ja kaikki kunnossa, oviksen aika viikonloppuna, jos jostain syystä ovis näyttääkin negaa, aloitan maanataina keltarauhashormonit, jotta kohdunlimakalvo vahvistuisi, nyt näytti kovin ohkoselta. Sitten ensikuussa uusi yritys jos ovis menee ohi. Tänään kyllä oli kovin heikko ovis +, että eiköhän se siitä vahvistu.
Jos mitään ei tammikuulle tapahdu, niin sitten aloitetaan glomit. Lääkäri oli sitä mieltä, että tässä ei kauaa odotella vaan mennään nopealla aikataululla eteenpäin.
=)
Toivotaan mukavaa viikonloppua kaikille ja tietenkin niitä plussia.

Pikkujoulun merkeissä meneekin tämä viikonloppu!
 
Onnea SMSM ja Enkelinäiti :heart:

Lumi-Marja :hug: Tuo kirjoituksesi kosketti todella. Meillä yritystä nyt 1,5 vuotta ja tuloksena yksi km :ashamed: Kaiken pitäisi tutkimusten mukaan olla kunnossa, miksi siis yli vuosi mennyt ilman sitä ainuttakaan plussaa :headwall: Kuvittelin jotenkin, että hoitojen myötä stressi helpottuisi, mutta tuntuu nyt vain rankemmaksi jokainen pettymys käyvän :'(

Rosmariini hienosti olet saanut painoa alas! Toivotaan, että asiat lähtee etenemään sitten joulukuussa :hug:

Nyt 2 vko inssistä ja jotenkin olen selvinnyt testaamatta tänne asti, en vaan kestä nähdä enää uutta negaa :ashamed: Kaikki merkit kyllä viittaa siihen, että täti tulee rytinällä vielä tänään tai viim huomenna aamusta :headwall:
 
Lumi-Marjalle iso lohdutushali :hug: Masista on ilmassa myös täällä. En tainnu/taida tässä kierrossa ovuloida ollenkaan. Lisäksi mulla oli aamulla sellanen kylmä hiki. Alkaako mulla vaihdevuodet :eek: :eek: :eek:

Rosmariinille onnittelut mahtavasta painonpudotuksesta :flower:

Annemaarit, voi ku teillä jo tärppäis. Pidetään kaikki peukut ja varpaat pystyssä d :| b
 
Eksyin tänne teidän pinoon ja haluan rohkaista kaikkia epätoivoisia ja toivonsa jo melkein menettäneitä. Tulee niin tippa silmään kun lukee teidän kirjoituksia.

Melkein neljä vuotta yritettiin ilman ensimmäistäkään plussaa. Kolmesti käytiin koeputkihedelmöityksessä ja joka kerta pettymys kiristi otettaan. Muistan vieläkin niin selvästi miten luovuin lähes jo toivosta ja rupesin asennoitumaan siihen, että emme pikkuista koskaan saa. Yllätys oli suuri luomuplussan jälkeen vuosi sitten kesällä. Pelkäsin niin kovasti aina rv 30 asti, että jotain sattuu enkä uskaltanut aina iloita raskaudesta. Niin varovaiseksi vuosien pettymykset tekevät, kuten moni täällä tietää.
Kaikki meni hyvin ja nyt olemme pienen tyttösen vanhempia. Minäkin siis koin tämän onnen yli 35-vuotiaana.

Älkää menettäkö toivoanne! Voimia teille kaikille ja jaksuja.
 
Varovasti tulin tänne ilmottamaan, että tein sitten tänään testin, kun ei menkat olleet alkaneet ja rinnatkin tuntui taas vähän eilistä aremmilta ja selvä haamuhan sieltä tuli :heart: Sanomattoman onnellinen olen, kun se toinen viiva siihen tikkuun vihdoin pitkän odotuksen jälkeen ilmestyi. Toisaalta hieman epäuskoinen olo ja pelot takaraivossa ja vessassa on rampatta jatkuvasti tarkistamassa ettei vaan vuoto ole alkanut :ashamed:

Plussanneisiin saa siirtää vasta, kun näen viivan vahvistuvan.
 
Annemaarit Valtavan suuret onnittelut!!! Voi kun ihanaa!!!! :hug: :flower: Pidetään peukkuja, että plussa vahvistuu ja kaikki menee hyvin!!!! Antaa toivoa meille muillekin =)

Rosmariini Onnittelut hienosta painon pudotuksesta ja tsemppiä loppukiriin!

enkelinäiti Toivottavasti en pelästyttänyt. Mun lääkäri halusi pelata varman päälle. Itse ajattelen myös niin, että parempi piikki ennen raskautta kuin sen aikana ja varsinkaan alkuraskauden aikana, silloin en sitä suostuisi ottamaan.

Mukavaa viikonlopun jatkoa kaikille!
 
Heippa!

Tulin jälleen kurkkimaan et joko saataisiin uusia nimiä tuonne odotuspuolen pinoon kirjoittelemaan ja täällähän on tullut plussia, ihanaa!
Onnea SMSM ja Enkelinäiti :flower: :flower: :heart: :heart:

Annemaarit Ihanaa, varovaiset Onnittelut :flower: :heart:

Lumi-marja koskettavaa kirjoitusta :'( Kovasti voimia ja älä vielä menetä kuitenkaan toivoa pienestä :hug:

Rosmariini Onnittelut Upeasta painonpudotuksesta :flower: :flower:

Samalla puhaltelen kaikille plussatuulia tasapuolisesti +++++++++ :whistle:
Ävm70 ja "pikkukakkonen"24+0 :heart:
 
Annemaarit; Voi kuinka ihanaa! Isot Onnittelut sinulle haamusta, kyllä se vahvistuu!!Olet ansainnut plussan pitkä odotuksen jälkeen!! :flower: :heart:

Onko jotain raskausoireita, muita kuin rinnat arat? Uteliaana vaan kyselen, ihana aina lukeaoireista! :saint:

Minulla Luget käytössä ja aion laittaa niitä edelleen perjantaiaamuna olisi viimeinen, siirrän niillä menkkojani alkavaksi mieluummin su-ma, saa nähdä onnistunkohan? :ashamed:

Lumi-Marjalle: :hug: :hug: Kovasti toivon, että sen plussan vielä saisitte ja pienokaisen syliinne! :heart:

Kaikille plussakasta aikaa toivotelen!!;=)

Mahdotontako :heart:
 
Janette74 tervetuloa mukaan kuumeilemaan :wave: ilmoittele tarkemmin kiertoåäiväsi yms taustat niin laitellaan sut "listoille" myös!

kaatjuska kiitos kirjoituksestasi,toivotaan sen myötä onnea tänne ja rohkaisuja välillä toivottumuuteen.

Annemaarit ihanaa, varovaisesti onnitellen :flower:

mukavaa lauantaita kaikille!!


pienen vauvan tänään nähnyt "OD" :heart:
 

Yhteistyössä