YLI 35-V KUUMEILIJAT vol 7

Moro! Pari päivää sain oltua pois vauvakuumeketjuista . Mutta täytyy sanoa että hyvää se teki hermoille ja yritän nytkin harvemmin tulla tänne lueskelemaan. olette kuitenkin mielessäni joka päivä kun varsinkin iltaisin tulee mieleen että mitäköhän sille ja sille kuuluu...kauheen utelias .Mulla nyt kp6 eli mitään ihmeitä ei vielä tapahdu.
Oon purkanut vauvakuumestressiäni siivoamalla...joulusiivous jo meneillään ja täytyy sanoa että puhdasta jälkeä tulee kun kaiken energiansa keskittään rätin kanssa riehumiseen.

Molemmat lapset ovat saaneet nyt sikarokotteensa ja odottelen että kaksi viikkoa kuluisi että olis rokotteen antama suoja kunnossa.

Onnea onnea annemaarit :flower:

Plussatuulia toivottelen kaikille tasapuolisesti!!!! :heart:
 
Onnea paljon annemaarit!!!! Ihanaa kun plussia tulee :)
Helvi-10 ,kiva kun vastasit :) Minäkin ajattelen,et ehkä vielä ei vauvanalku saanu rokotteita itseensä, kun ei ole vielä edes kiinnittynyt vaan vasta saamassa alkunsa. Ja toisaalta ajattelen,että sillä h-hetkellä ei oikein pysty ulkoiset tekijät mitään tekemään, ne on perintötekijät ja sattuma mitkä määrittää tulevan. Myöskään keskenmenoa en pelkää sikapiikin takia,mutta muuten kylläkin. Testejä oon kuluttanu siis joka päivä :D Kun ei muka uskalla uskoa että on tosiaan plussa.
 
Sain ovisplussan aamulla, mutta mun mies ei saa simppojaan ammuttua. :headwall: On tää niin turhauttavaa :headwall: :headwall: :headwall: . Sillon lääkitys paniikkihäiriöön ja se vaikuttaa laukeamiseen :ashamed: . Paskafiilikset!!!!!


 
Annemaaritille isosti onnea :flower:

happihyppy, me ollaan noissa tilanteissa käytetty apuna koti-inseminaatiota, koska miehillä ei yleensä ole ongelmia saada hommaa itsekseen hoidettua loppuun asti. Suosittelen - vie turhan turhautumisen pois. Apuvälineenä siis meillä Panadolin kärjetön lääkeruisku ja kertakäyttölasi ja rutkasti hurttia huumoria.

Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille!
 


Maanantai 23.11.2009

Erka...........................................7/28-31.....yk 2
onlydream...................................9/23-29.....yk 5
kevät1.........................................9/30.....yk12
Poni06.........................................12/28.....yk 1
happipyppy..................................15/28....yk 2 (24)
pimpula74...................................17/??.....yk 1
Helvi-10.......................................17/24-26.....yk 12
Rosmariini -74..............................22/28-31.....yk 16
Lumi-Marja.................................24/27
Mahdotontako...........................26/27-30 .....yk 3


Annemaarit............................. :flower:
happihyppy..............................
Taikakuu...................................
Tsuba.......................................
Sisusalmiakki............................
Janette74................................


:heart: PLUSSANNEET 2009 :heart:

Enkelinäiti.......................................Marraskuu :heart:
SMSM..............................................Marraskuu :heart:
amati .............................................Marraskuu :heart:
Minotchkin......................................Lokakuu :heart: Oliivitar...........................................Lokakuu:heart:
Tiktu...............................................Syyskuu:heart:
Erjamari.........................................Syyskuu:heart:
PK- haaveilija= äiti vm70...............Heinäkuu :heart:
piipiäinen coitus interruptus..........Kesäkuu :heart:
Destiny..........................................Helmikuu yk 4 :heart:



:heart: SYNTYNEET VAUVAT 2009 :heart:

Mansku72 10.07 tyttö :heart:
Äiti-kengu 1.07 tyttö :heart:
Mantana 30.01 poika :heart:


 
Harmaata maanantaita!!
Kyllä on kurja keli.

erka minä kävin myös tuossa keväällä samalla tavalla jäähyllä tästä palstailusta kun rupesi tosiaan liiaksi hallitsemaan elämää,hyvää teki ja nyt uudestaan roikkuen täällä mutta kuitenkin maltillisemmin mielin :LOL:

ON:tänään pitää ovis tikku ottaa esille,eilen kn:ään tunnustelin ja sehän oli pehmoinen ja valmiina suu avoillaan :D vaikka vasta kp 9 taitaa tulla aikainen ovis tässä kierrossa :/
 
Annemaaritille oikein paljon onnea :flower:

Meillä on touhuttu ovisviikonloppuna ahkerasti, nyt alkaakin piinaviikot.

Kauanko teillä ovistesti näyttää plussaa, itselläni oli pe himmeä +, la ja su tosi vahva +, tänään en enää viitsinyt tehdäkkään. En varmaan tarttis koko testiä, kyllä tämän olon tuntee ilman testiäkin. Kävely ja istuminen tosi ikävää aina tärähtää ja kipua kokoajan munasarjojen kohdalla. =)

Nyt vain sitten odotellaan mitä tuleman pitää :wave:

Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille =)
 
Annemaaritille sydämentäydeltä onnea ja viivan vahvistumista :heart: :heart: :heart:

Oma olo on outo, erittäin outo. Huimaa, kipristää mahaa, rintoihin sattuu kävellessä ja aamusta olo on kuin nyrkkeilysäkkinä olisin ollut. Miksi tämä loppukierto piinaa näin? Testinkin taas kastelin, hölmöhän minä olen. Olematon haamu. Testit loppu, minä kauppaan. Pinnausta pari tunita ja haamu. Siis ei mikään selkeä, vaan sellainen kaikkien kummitusviivojen äiti. Laitan kuvan, tarkkasilmäiset tikkujentiiraajat voipi siitä jotain ehkä erottaa, mutta onneton se on. Herkkyys 25 IU tässä vaiheessa keirtoa idiottimaisin tapa aiheuttaa mielenvikaisuutta itselleen.



Epätoivo ajaa kuvittelemaan jo kaikenlaista. Tuo on jo kuivuneesta tikusta kuva, kun en saanut heti kuvattua. Akku aina kaikki, kun sitä eniten täytenä tarvis. Kaikessa säätämisessä onnistuin saamaan tikusta sen värikohdankin irti. No, eipä se tuloskohtaan vaikuta. Värikin jo haalistunut, mutta kyllä siinä olemattomassa viivassa alkuun ihan väriäkin oli, tai ainakin olin siinä sitä näkevinäni.

Vielähän tässä on aikaa kierron loppuun, monta hyvää tilaisuutta tädin rynniä käymään. Monta sataa hetkeä aikaa ajatukselle, mitäs jos sittenkin?! Rinnoissa on selkeä ero kipuilussa. Vihlaisuja, pistelyä...muutakin erilaista on olevinaan olotilassa, mutta ei, ei se voi olla mitään oikeaa oiretta.

Haluaisin vain niin onnistumisen olevan kaiken mahdottomuuden keskellä mahdollista :ashamed:

pimpula Mulla näkyy välillä ovis+ vain pienen hetken, joskus parikin päivää. Heittelee aika lailla.

Onlydream, happihyppy, tärppionnea ;) myös kaikille muille ovisaikaisille tärppionnet :)

Lumi-Marja jatkaa kotihommia. Pakko saada ajatukset pois koko asiasta, vaikka se on kyllä työn ja tuskan alla.

Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille :wave:
 
Lumi-marja vaalea on viiva mutta kyllä minä siinä haamun näen,toivotaan viivan vahvistumista sekä lisää oireita,voi varmasti on piinaavaa odottaa tulosta suuntaan tai toiseen,tsemppi sulle.

Täällä myös tikkuun pissitty ja eipä vielä tullut ovis plussaa,taitaa tuo kn elää ihan omaa elämää :LOL: tänäänkin oli pehmoinen ja avoin.
 
Minäkin olin erottavanani siinä hennon viivan Lumi-marja. Sulla on nyt varsinaiset piinapäivät! Osta apteekista sellanen herkkyyttä 10 testi ja malta tehä sitte aamupissasta. Pissaa vaikka aamulla purkkiin, purkki käsilaukkuun, testin ostoon ja tekoon apteekkiin. Niin minä tein kerran, kun en malttanu odottaa. Parkkipaikalla tein purkkipissasta testin :LOL: . Tais vähän valskata käsilaukkuunki :whistle:

Mulla on sellaisia hyviä uutisia, että mies sai kun saikin lastin sisään ;) . Oli kyllä aika mekaaninen suoritus, ei sellanen jota haluais muistella myöhemmin hekuman huipentumana :p . Nyt alko sitten jännäys. Tänään on ollu ihan selvät ovisoireet: maha turvoksissa ja tärinäarka. Mä en pimpula viittiny enää testata sen selkeen ovisplussan jälkeen. Viimeksi jatkoin testaamista ja sain vahvan viivan kahtena peräkkäisenä päivänä.
 
En usko haamuihin tai viivanpaikkoihin, aina ne on jonkinlaisia hipaisuja, muuten ei kyllä testissä viiva näy. Raskaushormonia ei erity, ei viivaa, raskaushormonia erittyy, viiva, vaikka himmeäkin. Testeissä ei ohjeissakaan sanota, että pitää olla vahva viiva, jos vaan kerran näkyy. Eri asia on jatkuuko raskaus alkua pidemmälle. Mulla ei ole ikinä näkyny mitään, kun on ollu negaa ja aina näkyny selvästi vaikka himmeästikin kun plussaa.

Plussatuulia ja plussapaketteja jouluksi monelle. :flower: :heart:
 
Joskus testasin hätäisesti kp 27 ja näkyi selkeä plussa. Meni muutama päivä ja alkoi kova vuoto. Meni aivan alussa kesken kp 30 ja mulla kierto kp 28. :ashamed: Tämä on ainut tietämäni km, enkä olisi sitäkään tiennyt ellen olisi hätäillyt. Kannattaa naiset odotella kierron loppuun. Tiedän että se on vaikeaa, mutta itkeäkö sitten varhaista tietämäämme km:ää vai ajatella vain että täti myöhässä?

Pitkään esikoista yrittäneenä, tiedän lapsettomuuden ja pitkän odotuksen itkut ja surun, kun lasta ei kuulu ja tädin jatkuvan vierailun aiheuttaman pettymyksen. Jaksamista teille kaikille, älkää menettäkö toivoanne, muistakaa, että täällä on eräs äiti joka sai kaikki kolme lastaan vielä yli 35 vuotiaana. :hug: Teille kaikille! :heart:
 
Iltoja kaikille! Täytyypä tässä pikaisesti esittäytyä... Olen ison perheen äiti pääkaupunkiseudulta. Naimisissa olen tuon ukkokullan kanssa ollut jo melkein 20v. Lapsia on ollut kaiken kaikkiaan 7 (+1), joista siis 3 biologisia.Pikku hiljaa ovat alkaneet lentää pesästä omilleen ja toista "sarjaa" haaveilen. Imetän vielä tuota nuorinta joten kierroista ei ole mitään havaintoa. Vauva saa tulla jos on tullakseen.
 
Kiitos vain kaikille tsemppauksesta :) Aamuyöllä testasin viimesellä tikulla, mitä kaapista jalatristissä sain rapisteltua ja ihan hivenen on viiva vahvistunu :heart: Sen verran, että ei tarvi loistelamppuja ja suurennuslasia sitä nähdäkseen. Tuossa se näkyy, kuivuneessakin ihan mukavasti. Vertaan eiliseen ja ero on nähtävissä. Samanmerkkiset tikut, niin hyvä verrata. Eilen tilasin lisää testejä ja totta kai odotan niitä jo tänään laatikkoon, vaikka tuskin tulevat. Eipä ehtiny pissa kauaa rakossa yölläkään olla, kun pitää rampata hyyskässä yhtenään.

Oireeksi kai tämän nälänkin vois tulkita. Viimeisen viikon on ollut nälkä koko ajan. Toisaalta taas ei saa syötyä, kun olis ruoka edessä. Aamupäivät varsinkin on tällaisia. Nytkin on sellainen palan tunne kurkussa, vaikka normaalisti sitä ei ole. Voisko tää ihan oikeesti olla nyt jotain, minkä meidän kohdalla ei pitäisi edes olla mahdollista :)

Neeanäiti, kiitos muistutuksesta, ei viivaa, ellei hormonia. Olen kans niin sata tikkua kastellu ja tätäkin merkkiä. Mitään, ei niin yhtään mitään eikä millään lailla tutkittuna yleensä ole ollut. Siksi perhoset lepattaakin nyt aika vinhaa vauhtia massussa :) Tiedän senkin, että jos nyt menee kaikki pieleen, putoo kovaa ja korkeelta. Mut mut...siitäkin selvitään. Tää vaan voipi olla meidän viimeinen mahdollisuus. Järki meinaa jo loppua, ihan oikeesti.
 
Tikut tuli. Oli suhteellisen nopea toimitus, ei valittamista. Omassa käytöksessäni sen sijaan on, kun piti heti pussi korkata :ashamed: Tulos olis tässä. Toisenmerkkisessäkin on joku kummajainen, joten haamuun kait uskon, mutta plussaan....ei uskalla ei.



Tässä aamuöinen, himmennyt mokoma on. Pitäis aina ehtiä tuoreeltaan kuvaamaan, mutta ei sitä neljän aikaan jaksanu alkaa kameran kans heilumaan.



Mietin tässä vain, tohtisko edes ukkokullalle kertoo, mitä oikeen puuhailen vapaapäivinä
:ashamed: Hällä ei ole pienoista hajuakaan, mitä puuhaan ja mikä velloo mielessä. On vaan sellanen pelko, ettei tässä hyvin käy kuitenkaan.
 
Lumi-Marja Hui miten jännittävää. Toivotaan ja peukutettaan kovasti, että viiva alkaa vahvistua.

Mulla olisi tänään 14/28, jos päivittäjä voisi mulle nuot päivät päivittää :)
Olen melko varma, että ovis oli jo kp 9 tai 10, joten hirmu aikaisin. Silloin oireili, mutta en kyllä ihan selkeästi ovista tuntenut. Nyt kuitenkin aamulämpö 36.7, kun normi 35.9-36.2. Peitot heilui kyllä perjantaina, mutta pelkään että se oli sitten kuitenkin liian aikasin. Nuorimmainen edelleen sen verran nuhainen ettei oikein petipuuhat inspiroi, kun nukkuu niin huonosti. Nyt vaan odotusta, että jotain tapahtuu.
 
Täällä taitaa olla kp8. Eli edelleenkään ei mitään merkittävää! Näin viime yönä unta että sain moneen testiin kaks viivaa ja olin herätessäni niiin onneni kukkuloilla...se oli mukava uni, toivottavasti vielä joskus toteutuu . Yritän siis olla ajattelematta koko raskautumisasiaa mutta näköjään tulee uniin salakavalasti. Ovistestaukset aion aloittaa muutaman päivän päästä ja taas alkoi oikein poskia kuumottaa ajatus kun on niin kihelmöivää jännitystä .
Yritin tossa eilen vääntää rautalangasta miehelle että säästellään nyt niitä siittiöitä H-hetkeen ja sitä nauratti...yritän siis vähän tässä pihtailla ettei käy niin kuin viime kierrossa jolloin "parhaat mehut" oli puristettu jo kauan ennen ovulaatiota ja hampaat irvessä piti ovulaation aikaan jyystää muutama tippa :LOL: .

negoja saaneille ja tädin yllättämille :hug: :hug:

Tsemppiä kaikille! =)
 

Yhteistyössä