YLI 35-V KUUMEILIJAT vol 7

Alkuperäinen kirjoittaja Helvi-10:
Vastaus oli, että ne on ihan hyvät eikä niillä ole mitään tekemistä, vaan että mun iässä moni joutuu yrittämään vuosikausia. Repesin ihan totaalisesti ja porasin koko käynnin loppuajan.
Saanko udella minkä ikäinen olet? Olen itse ihmetellyt että voiko se tosiaan olla niin että kun 35v ylittyy niin kaikki muuttuisi niin totaalisesti hedelmällisyydessä. En halua uskoa sitä. Kyllä gynejäkin on niin paljon erilaisia kun mulle gyne sano et sinähän oot nuori vasta että mitä tollasia mietit ja siitä tuli hyvä mieli :hug: Ja siis mulla tulee seuraavaksi mittariin 37 :eek: .


Täällä kp12 eikä vielä oo ovisplussaa ilmaantunut tikkuun mutta testaillaan, testaillaan...! Hyvää viikonloppua kaikille!

 
No voi ei. Menin ottaan yöllä Buranaa pikkujoulunjälkeiseen päänsärkyyn (oviksesta 5-6 vrk) ja lääkelaitoksen sivuilla lukee kyseisestä lääkkeestä:
Eläinkokeissa prostaglandiinisynteesi-inhibiittorin käytön on osoitettu johtavan lisääntyneeseen munasolujen tuhoutumiseen (sekä ennen implantaatiota että sen jälkeen) ja sikiökuolleisuuden kasvuun.

Ei sais vissiin käyttää ibuprofeiinia ollenkaan, kun yrittää raskautta :ashamed:
 
Lumi-Marja :hug: Voi kurjuuksien kurjuus.
erka Mä oon nyt 37 v. Olin 34 v kun sain esikoisen ja vielä 36, kun tätä kakkosta aloitettiin tekemään eli vm -72.
happihyppy hyvä tietää! Oon kyllä muutenkin käyttänyt parasetamolia.
 
Lumi-Marja :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Mut voi poistaa plussanneista :'( Eilen aamulla testasin haalenneen viivan ja nyt on kunnon vuoto alkanut :'( Ainoa positiivinen asia kuten Lumi-Marjakin sanoi on, että onneksi tämä kävi jo nyt jos on käydäkseen. Vaikka nyt sattuu, niin pakko kai se on taas koota itsensä ja jatkaa yritystä. Mulla ikää 38 ja edellisestä plussasta (joka siis meni kesken) yli vuosi, joten eipä ole varaa jäädä odottamaankaan....

Happihyppy mulle lapsettomuuslääkäri sanoi, että satunnaisesta särkylääkkeiden käytöstä ei haittaa, eri asia jos noita buranoita pidemmän aikaa popsii.
 


Maanantai 30.11.2009

Rosmariini -74...............................1/28-31.....yk 17
Mahdotontako...............................2/30 .....yk 4
Lumi-Marja.....................................3/27.....yk 38
Erka..............................................14/28-31.....yk 2
onlydream.....................................16/23-29.....yk 5
kevät1...........................................16/30.....yk12
Poni06...........................................20/28.....yk 1
happipyppy....................................22/28....yk 2 (24)
pimpula74......................................24/??.....yk 1
Helvi-10.........................................24/24-26.....yk 12

happihyppy..............................
Taikakuu...................................
Tsuba.......................................
Sisusalmiakki............................
Janette74................................


:heart: PLUSSANNEET 2009 :heart:

Enkelinäiti.......................................Marraskuu :heart:
SMSM..............................................Marraskuu :heart:
amati .............................................Marraskuu :heart:
Minotchkin......................................Lokakuu :heart: Oliivitar...........................................Lokakuu:heart:
Tiktu...............................................Syyskuu:heart:
Erjamari.........................................Syyskuu:heart:
PK- haaveilija= äiti vm70...............Heinäkuu :heart:
piipiäinen coitus interruptus..........Kesäkuu :heart:
Destiny..........................................Helmikuu yk 4 :heart:



:heart: SYNTYNEET VAUVAT 2009 :heart:

Mansku72 10.07 tyttö :heart:
Äiti-kengu 1.07 tyttö :heart:
Mantana 30.01 poika :heart:


 
Otan osaa suruunne ja suureen pettymykseen, Annemaarit ja Lumi-Marja! Voimia ja jaksamista teille :hug:

Mites mahdotontako, oletkos sinä testaillut?

(.) Mulla on meneillään DPO 10 tai 12, kuume sekoitti aamulämpökäppyrää. Tulinpa mäkin testanneeksi ja ihan puhdas nega sieltä tuli. Alkoi taas loppukierron kropan oireet hermostuttamaan siihen malliin, että ajattelin tehdä testin ja saada edes vähän mielenrauhaa.

Aurinko kurkistelee - kyllä sitä on kaivattukin. Johan tää kelikin on pistänyt mieltä matalaksi.
Nautitaan siis valon pilkahduksista, kyllä sitä pimeyttä sitten taas piisaa.
 
Annemaarit :'( Jos se tosiaan yhtään lohduttaa, niin parempi, että tulee näin alussa itsestään pois, kuin että kantaa kuukausitolkulla tietämättään jo kuollutta ja joutua sitten keskeytykseen... Voimia sulle sinne tyhjyyden keskelle. Toivon sydämestäni, että teillä pian onnistuis :heart:

).( nyt dpo 6 tai 7. Olin eilen tuntevinani nippailuja kohdusta. Toivottavasti se Burana ei ole tehnyt mitään tuhoja ja toivottavasti alkio on saanut/saa jostain kohtaa rupukohtuani kiinni. Mun tuurilla se kiinnittyy johonki arpeen tai muuhun väärään paikkaan :ashamed: Piinaviikko siis alkoi rintojen puristeluineen ja pissan haisteluineen.
 
On se vaan kumma kun sormet johdattaa mut näille sivuille aina vaan uudestaan ja uudestaan vaik oon vakaasti? päättänyt että harvennan palstailua kuumeilupuolella :LOL: . Eli syytän siitä nyt näitä mun sormia? :whistle: :D . Mulla kp 14 ja vielä ei ovista oo näkyny...toivottavasti vielä näyttäytyy! Kiihkeästi testailen :ashamed: . Ainakin tästä tulee vähän pitempi kierto nyt. Kunhan ei venahda liian pitkäksi. Että semmoista tänne eli ei mitään uutta.
 
Maanantaita!!

Mahdotontako
toivotaan parempaa onnea tähän kiertoon.

Rosmariini harmitus tuhrusta,parempaa lykkyä uuteen kierttoon!!

happihyppy piinaillaan yhdessä,tosin sinä muutaman päivän edellä mulla vissiin dpo 2.

Piinaviikot täällä edessä,näin vahva oireista ovista en sitten ihan äsken muista olleen,La oli alavatsa tosi kipeä ja rinnat on olleet kipeät ja ovat vieläkin :/ eilen piti puristella ja maitoahan sieltä taas tipottain tuli, näin on oviksen jälkimainigeilla ja vähän enne tädin tuloa, gyneltä kysyin mistä johtuu ei vastannut juuta eikä jaata, totesi vaan että älä paristele,no en tietenkään usko vaan puriteltua tulee edelleen
:kieh: :saint:
 
Rosmariini ja Mahdotontako :hug: :hug:

Rosmarini , kun päivitä niin lisäätkö mulle yhden päivän? Itse ei taida osata :ashamed:

Mulla oli eilen sitten vissiin ovis. Kummaa, vaikka muista oireita päätellen se olisi ollut jo kp 10-12. Eiliset kivut olivat kyllä niin vahvat ja selvät ettei niitä muuksikaan osaa tulkita. No simpat laitettiin väijymään lauantaina. Voitottavasti ne vaan olisi säilyneet sunnuntaihin. Nyt piinainen taas, kun aluksi luulin pääseväni jo tällä viikolla testailemaan. Tästä viisastuneena tilaa ensi kiertoon ovistikut, jos nyt ei tärpää. Ne poistaa multa stressiä :)

Plussatuulia kaikille
:whistle: :whistle: puuuuh
 
No niin nyt sain ovisplussan esiin!!! JEEE! Täytyy vaan toivoa että mies olis sillä tuulella illalla et voitais tuo hyödyntää. oikein jännittää! :D . Onneks ei tartte nyt vähään aikaan tikuttaa mitään :attn: Pitäisköhän sitä yrittää aamullakin "ahdistella" tuota miestä ennen kuin se lähtee töihin :LOL: Viime kierrossa yhtenä aamuna yritettiin mut siitä ei tullu mitään :xmas: . Tekis niin mieli kertoa tuosta ovisplussasta isännälle mut en viitti ettei tuu hälle turhia paineita ;)
 
erka Hieno homma, kroppa toimii =) Mä muuten kerron ovisplussani aina. Silloin ei voi mies luistaa tärkeästä tehtävästä.

Mä olen nyt ihan pihalla. Alkoi jo vuotamaan vähän eilen ja tänään kunnolla. Odottelin tätiä tulevaksi ke-to, kun kierto on ollut hyvin säännöllisesti 25-26 pv. Nyt jos lasken eilisestä, niin olisi ollut 22. Kesällä oli kerran 24 pv kierto, mutta nyt tuli kyllä ennätyslyhyt. En testannut ovista lainkaan, joten en tiedä, mikä oli sen suhteen tässä kierrossa tilanne. Mulle voisi päivittää tänään kp 1, kun tänään alkoi kunnolla vuotaa. Pitäisköhän mun nyt aloittaa noi tikuttelutkin normaalia aiemmin, jos pukkaa toisen kerran noin lyhyttä.
 

Yhteistyössä