YLI 35-V KUUMEILIJAT vol 7

Lauantai 14.11.2009

Poni06.........................................3/28.....yk 1
happipyppy..................................6/28....yk 2 (24)
pimpula74...................................8/??.....yk 1
Helvi-10.......................................8/24-26.....yk 12
Rosmariini -74..............................13/28-31.....yk 16
Lumi-Marja.................................15/27
Mahdotontako...........................17/27-30 .....yk 3
Enkelinäiti..................................23/25-26.....yk2
Sisusalmiakki.............................25/28
kevät1.......................................25/30.....yk11
Onlydream.................................26/23-29.....yk4
Erka...........................................27/28-31.....yk1
SMSM.........................................34/28-29.....yk2
Tsuba........................................39/28-31.....yk 5

Annemaarit.............................
happihyppy..............................
Taikakuu....................................

:heart: PLUSSANNEET 2009 :heart:
amati ...........................................Marraskuu
Minotchkin......................................Lokakuu :heart: Oliivitar...........................................Lokakuu:heart:
Tiktu...............................................Syyskuu:heart:
Erjamari.........................................Syyskuu:heart:
PK- haaveilija= äiti vm70...............Heinäkuu :heart:
piipiäinen coitus interruptus..........Kesäkuu :heart:
Destiny..........................................Helmikuu yk 4 :heart:

:heart: SYNTYNEET VAUVAT 2009 :heart:

Mansku72 10.07 tyttö :heart:
Äiti-kengu 1.07 tyttö :heart:
Mantana 30.01 poika :heart:

[/quote]

SMSM sullon kyllä rautaset hermot. Toiset pissii kilvan tikkuihin ja sää vaan lunkisti odottelet :LOL:

Mulle voi muuten lisätä, että mun kierto on 28 päivää. Mitähän siihen yrityskuukaudeksi laittais. Tän viimesen keskenmenon jälkeen nyt olis yk 2, vaikka kaikenkaikkiaan tässä on yritystä takana keskenmenoineen 24 kk. Laita vaikka yk 2 (24).

Yllätyin, että mullahan on menossa jo kp 6! Pitää alkaa kohta tositoimet. Sain viimeksi, kun tikuttelin ovista, ovisplussan kp 10.

Hyvää viikonloppua kaikille :heart:

happihyppy no joo - rautaiset ja rautaiset... :LOL: tässä jännätään kahta asiaa - saanko uuden - tällä kertaa vakituisen - työpaikan saman työnantajan palveluksesta, jossa olen ollut määräaikaisena. Vai jäänkö oloneuvokseksi kotia kun määräaikaisuus päättyy tän kuun lopussa. Ja toinen sit et olenko raskaana. Jälkimmäisen oikeestaan jo tiedän, mutta varmistus vaan puuttuu. Mutta maanantaina molemmat ilmeisesti selviää...

Onhan tuota ollut sen verta kiirettäkin, ettei hirveesti ole kerennyt asioita ajattelemaan ja nyt on molemmat lapset kuumeessa ja yskässä. Nuorempi on sanonut olevan myös kurkun ja pään kipeenä. Kuume on noussut pojalla parhaimmillaan 39,5 ja tytöllä 39, Panadolilla ja Pronaxenilla laskee kohtuu nopeaa. Mutta tällä hetkellä molemmat taas hyvänvoipaisia ja jaksavat touhuta - kuumelääkkeen voimalla. Onkohan tää nyt sitä possuflunssaa meillä?

Sunnuntai 15.11.2009

Poni06.........................................4/28.....yk 1
happipyppy..................................7/28....yk 2 (24)
pimpula74...................................9/??.....yk 1
Helvi-10.......................................9/24-26.....yk 12
Rosmariini -74..............................14/28-31.....yk 16
Lumi-Marja.................................16/27
Mahdotontako...........................18/27-30 .....yk 3
Enkelinäiti..................................24/25-26.....yk2
Sisusalmiakki.............................26/28
kevät1.......................................26/30.....yk11
Onlydream.................................27/23-29.....yk4
Erka...........................................28/28-31.....yk1
SMSM.........................................35/28-29.....yk2

Tsuba........................................

Minotchkin......................................Lokakuu :heart: Oliivitar...........................................Lokakuu:heart:

SMSM, tsempit sulle ja plussauutisia tässä odottelen :)

erka, Fertility Friendin tutkimuksen mukaan plussatestit jakautuvat näin:
http://www.fertilityfriend.com/Faqs/daystomenses0.png.
(Jostain syystä FF-sivulle ei just nyt pääse, mutta kannattaa kokeilla kohta uudelleen)
- Testing for pregnancy -> When to take HPT -> alhaalla linkki Pregnancy Test Study
0-merkkaa päivää, jolloin menkkojen pitäisi alkaa. Useimmiten nk. implantaatiodippi näkyy aamulämpökäyrissä pienenä yhden päivän kestoisena notkahduksena DPO 7-10, mutta voi tapahtua myöhemminkin ja notkahdus ei tapahdu kaikilla ja esim. mulla on notkahduksia ollut ilman että ne olisivat raskautta ennakoineet. Mä en valitettavasti muista, mistä mä oon lukenut ton DPO 12-asian. Toivotaa, että vielä plussaksi muuttuu.

Täällä ovista testaillaan ja eipä muuta ihmeellistä. Mukavaa viikonloppua kaikille!

Nyt en kyl tajuu mistään mitään! Eilen tein CB:n digitestin,että uskallanko alkoa ottaa illalla. Negahan siitä tuli (ei ollu kyl aamupissasta) joten kuppia otin eilen aika railakkaasti. Lämpö nousi eilen myös jo 37,5C ja ihan outo olo. Tein sit aamulla herkällä puikkotestillä (David) vielä aamupissasta ja siihenpä alko tulla ihan testiajan sisällä punertava haamu! :0 Siis mitä??? Miten CB ei näyttäny mitään? Outoa myös se,että töhryvuodosta ei tietoakaan ja mulla on aina sitä ennen tädin tuloa jo monta päivää. Mitähän toi läträys teki,jos vaikka oliskin raskaana :( :( :( Viiva on kyl selkeesti punainen, mieskin sen näkee, eikä sellanen harmahtava viivanpaikka. Tosin en oo saanu noihin kyl viivanpaikkojakaan yleensä näkyviin. Noh, odotellaan,mitä käy, voi hyvinkin olla kemiallinen...

Enkelinäiti Mun mielestä sillä läträyksellä ei pitäisi tässä vaiheessa olla mitään merkitystä, koska istukka ei ole vielä kehittynyt ja siten ei ole yhteistä verenkiertoa. Tiedä sitten olenko oikeassa.

Rosmariini74 Kiitos jälleen kerran vastauksestasi! On tuo enkku päässyt ruostumaan minulla että osaatko vääntää tuon rautalangasta minulle eli suomennus? To be considered as a dip, charts had to show a significant single dip that lasted a single day, occurring between 5 and 12 days past ovulation.

kp1 yk 12 lakkasin jo ees toivomasta mitään.. muokkasin nikkiin syntymävuoden kun tuntuu tää olo jo liian vanhalta tähän touhuun niinkun oon alusta asti epäilly. mun ainokainen täyttää ens kuussa neljätoista. uudelle miehelle olisin halunnut suoda isyyden onnen mut eipä tunnu onnistuvan.. jos nyt listoilla kumminkin pysyisin vielä vähän aikaa niin kierron pituuden vois kai muuttaa et 25-30. enkelinäiti ei se läträäminen vielä tossa vaiheessa mitään vaikuta.

Alkuperäinen kirjoittaja erka:
To be considered as a dip, charts had to show a significant single dip that lasted a single day, occurring between 5 and 12 days past ovulation.
Vapaa suomennos: Jotta pudonnut aamulämpö tarkoittaisi ovulaatiodippiä, on lämpökäyrässä oltava nähtävissä merkittävä lämpöjen pudotus, joka koski vaan yhtä mittauspäivää ja pudotus on tapahtunut välillä DPO 5-12. Eli lämpöjen pitää laskea merkittävästi ja nousta dipistä seuraavana päivänä selvästi ja yleensä myös jäädä korkeammalle tasolle. Tsemppiä!

Enkelinäiti, varovaiset onnittelut :flower: CB ei ole kovin herkkä ja siinä yksi syy, miksi antaa yleensä luotettavia tuloksia. Läträäminen ei haittaa mitään - alkio ei siitä mun ymmärtääkseni voi vielä kärsiä. Ole huoleti ja iloitse siitä, että pääsit vielä viihteelle, koska sitä iloa et sitten koekaan pitkään aikaan :)

Huomenta! Ja negaa taas tänäänkin pukkaa . Uuden kierron pitäis alkaa tänään tai huomenna. En tajua noita kotitestin onesteppejä kun eilen sain jotain roskishaamuja ja outoa viivanpaikkaa? ennen roskishaamua ja tänään ei edes roskishaamua. Onkohan ne liuskatkin keskenään erilaisia (yksilöitä . Mun liuskat on kyl maannut pakkasessakin postilaatikossa että tiedä sitten mitä se niille aiheuttaa?? Toisaalta oon varmaan hermoilullani saanut hormonini sekaisin??!! Alkais nyt sitten vaikka se uusi kierto että jotain tapahtuis .
Onko se muuten aina niin että ovulaatio (olettaen että munasolu irtoaa) tapahtuu aina lh-piikistä 24-36 h vai onko se vain keskimääräinen arvio ja yksilökohtaisia eroja vähän niinkuin kiinnitttymisen ajankohdassakin???

Maanantai 16.11.2009

kevät1.........................................2/30.....yk12
Poni06.........................................5/28.....yk 1
happipyppy..................................8/28....yk 2 (24)
pimpula74...................................10/??.....yk 1
Helvi-10.......................................10/24-26.....yk 12
Rosmariini -74..............................15/28-31.....yk 16
Lumi-Marja.................................17/27
Mahdotontako...........................19/27-30 .....yk 3
Enkelinäiti..................................25/25-26.....yk2
Sisusalmiakki.............................27/28
Onlydream.................................28/23-29.....yk4
Erka...........................................29/28-31.....yk1
SMSM.........................................36/28-29.....yk2

Maanantai 16.11.2009
onlydream...................................2/23-29 yk 5
kevät1.........................................2/30.....yk12
Poni06.........................................5/28.....yk 1
happipyppy..................................8/28....yk 2 (24)
pimpula74...................................10/??.....yk 1
Helvi-10.......................................10/24-26.....yk 12
Rosmariini -74..............................15/28-31.....yk 16
Lumi-Marja.................................17/27
Mahdotontako...........................19/27-30 .....yk 3
Enkelinäiti..................................25/25-26.....yk2
Sisusalmiakki.............................27/28
Erka...........................................29/28-31.....yk

SMSM...........................................Marraskuu

[/quote]

Maanantaita! viikonloppu reissussa ja samalla netti pimennossa..
kuten huomaatte olen listan yläpäässä.täti ärhäkkänä kurvasi eilen paikalle,näin kipeänä ja kiukkuinen en ihan äsken ole ollut.Olipa kiva olla viime viikolla niiden haamujen myötä pari pv raskaana :LOL: kullä se mielikuvitus taas temput teki :headwall:

enkelinäiti älä ole huolissasi kosteiden kyytipoikien nauttimisesta ja varovaiset onnitelut sinulle.

SMSM tules HETI kertomaan uutiset labrasta,voi miten ihanaa jos saadaan kaksi plussaa peräjälkeen.

kevät1 äläs luovuta vielä,ei anneta ikäkriisin viedä voittoa :hug:

minotchkin kiva kuulla että kaikki ok,oli varmasti helpottavaa käydä ja tietää että masuasukki on siellä missä pitääkin siitä se kasvu alkaa. :heart:

erka mikäs on sinun tilanne?

Noniin päästetäänpäs kaikki jännityksestä. Nyt on tulos virallisesti kysytty labrasta - POSITIIVINEN :heart: :heart: :heart: eli heivatkaa mut tuonne plussanneisiin =) .

Plussatuulia kaikille muillekin puhaltelen, toivottavasti tulette kaikki pian perästä.

Enkelinäiti toivottavasti sinäkin saat vahvistuksen plussalle ja tuut mun kans tuonne odottajiin. Olisi mukava saada sinne seuraa teistä kaikista kuumeilijoista =) .

Yhteistyössä