YLI 35-V KUUMEILIJAT vol 7

Terveisiä sikainfluenssarokotusjonosta . Kuopusta sinne vein! No nyt on ainakin yks meidän perheestä sen saanut. Mahtaakohan yöllä nousta kuume?

Juu täytyy yrittää malttaa mieleni tässä piinaviikoilla
:D .Eikä mulla oo testejäkään enää montaa että täytyy niitä säästellä tässä...mut huomenaamulla taaas täytyy kuitenkin kokeilla ;)

 
^Muutin sun kierron, Enkelinäiti.

erka ja muut, mä laitoin tän sivun alkupuolelle aikaisemmassa viestissäni linkin siihen Tohtori-sivuston raskaustesti-juttuun. Mä en itse testaile ennen DPO 10/11 ja nykyään enpä enää silloinkaan, kun luomutsaanssit on niin olemattomat :'( Jaksamista kaikille piinailijoille!
 
Kiitos linkistä Rosmariini -74!!

Taas negaa tänäänkin... . Nyt dpo9. Ja minäähän oon se hätähousu . Jotenkin olen silti ihan maani myynyt kun ei näy mitään väriä liuskassa, plääh ettei annan edes toivoa. Olokaan ei ole mitenkään raskautunut. Ainoastaan tuo vetinen valkovuoto ihmetyttää.

:whistle:
 
Kiitos Rosmariini-74, sotkin vahingossa toisen ketjun päivittäjään sut :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed:
Mä testasin tyhmänä kanssa tänään, hyih, erka ,oot tartuttanu miuhunkin testipöpön :D :LOL: Ja kun hölmönä aamuviideltä sen tein,ni en jaksanu kauan liuskaa tuijottaa. Aamulla siinä sit näkykin haamujen haamujen haamu, eli punertavaa väriä oikeessa kohdassa. Mutta ei voi luottaa, kun on selkee roskishaamu. Nyt pidän näppini erossa testeistä ja odotan kiltisti vielä muutaman päivän :saint:

Samoja oireita mitä nyt aina, eli lämmöt koholla,naamaa kuumottaa ja punottaa, paleltaa, rinnat kipeet hieman... mutta kun nää on näitä normioireitakin,niin

:headwall: :headwall:

Miksei sitä vois ottaan kasvaa vaikka suuri punainen sarvi,jos on raskautunut,ni ei tarvis arpoa tätä olotilaansa.... :whistle: no ehkei sentäs, mutt ärsyttävää on. Minkäslaisia olotiloja muilla on, kierron loppupäässä olevilla?
 
Ei mitään oireita olotilassa tai no runsaapi valkovuoto, isontuneet ja ehkä hivenen arat rinnat, muutoin olotila normaali - kuten ennenkin kun olen raskautunut, ei oireita juurikaan.

Plussatuulia kaikille puhaltelen.
 
Enkelinäiti :LOL: juu se sarvi olis kyllä mullekin ehkä jo tarpeeks selkee merkki... :LOL: Niin ja minäkin tuijotin myöhemmin sitä tän aamuista r.testiä ja siinä oli punertavaa aavistus mutta ajattelin että sitä ei lasketa kun ohjeissa luki että 10 minuuttia vaan on luettavissa tulos... :whistle: . Tää on tosi tarttuvaa tää testipöpö :D . Minä sain sen tältä palstalta mut en tiä keneltä...tais olla monen yhteisvaikutus ;)
 
Sanokaas että miten sen ovistestin laita on eli: näkyykö kaikilla ovistestissä luteaalivaiheessa (n. 5 päivää ennen kuukautisten alkua) kaksi viivaa? Siis siten että se toinen viiva on hailakka mutta selvä tapaus kuitenkin? Kyseessä se pahuksen viljatesti :kieh:
 
Erka, eipä näy jos ei oo raskaana. Mulla plussakierrossa selkee ovisplussa just 5 päivää ennen, mutta esim. nyt ! ei näy kun tosi,tosi haalea testiviiva,kontrolli toki vahvana. :headwall: Eli en ole raskaana, olen jo siitä ihan varppi. Voi p.kelen p.kele sentäs, sieltä kait se PMS:kin taas kurvaa....
 
Tilasin sitten taas kotitesti.fi:stä raskaustestejä . Pikatoimituksena! Toivottavasti tällä kertaa tulevat nopeammin kun viimeksi kesti puolitoista viikkoa toimitus (economy-lähetyksenä tosin). Mulla loppuu viikonlopppuna testit että voi olla pari päivää etten pääse testaamaan apua! . Mullahan pitäis menkkojenkin siinä maanantaina alkaa että ehkä ei sitten tarviikaan testailla...
 
Onnea kiertoon Poni06!
Erka jos ovistesti testiviiva on yhtä vahva tai vahvempi kuin kontrolli, niin silloin se on plussaa, myös raskaudessa. Mäki tein ovistesti pari päivää ennen menkkojen alkua ja tuli kaks viivaa. Testiviiva vaan oli aika hailakka. Mää voi kuvitella, kun se postinkantaja juoksee pikana sun testitilauksen kanssa ja sää juokset kylpytakissa vastaan valmiina testaamaan :LOL: . Pidetään peukkuja d :D b
 


Torstai 12.11.2009

Poni06.........................................1/28.....yk 1
happipyppy..................................4/?
pimpula74...................................6/??.....yk 1
Helvi-10.......................................6/24-26.....yk 12
Rosmariini -74..............................11/28-31.....yk 16
Lumi-Marja.................................13/27
Mahdotontako...........................15/27-30 .....yk 3
Enkelinäiti..................................21/25-26.....yk2
Sisusalmiakki.............................23/28
kevät1.......................................23/30.....yk11
Onlydream.................................24/23-29.....yk4
Erka...........................................25/28-31.....yk1
SMSM.........................................32/28-29.....yk2
Tsuba........................................37/28-31.....yk 5


Annemaarit.............................
happihyppy..............................
Taikakuu....................................


:heart: PLUSSANNEET 2009 :heart:
amati ...........................................Marraskuu
Minotchkin......................................Lokakuu :heart: Oliivitar...........................................Lokakuu:heart:
Tiktu...............................................Syyskuu:heart:
Erjamari.........................................Syyskuu:heart:
PK- haaveilija= äiti vm70...............Heinäkuu :heart:
piipiäinen coitus interruptus..........Kesäkuu :heart:
Destiny..........................................Helmikuu yk 4 :heart:



:heart: SYNTYNEET VAUVAT 2009 :heart:

Mansku72 10.07 tyttö :heart:
Äiti-kengu 1.07 tyttö :heart:
Mantana 30.01 poika :heart:


 
Moi! Uusi päivä taas! R.testit niin vähissä että tänään en niitä tuhlaa. Mutta täytyhän mun joku testi tehdä eli teiun ovistestinja hailukka viiva siinä on mutta ei se niin vahva ole että siitä vois jotain johtopäätöksiä vetää. Itse asiassa en usko että olisi tärpännyt tässä kierrossa! Epätoivoa! Ne kotitesti.fin erittäin herkät liuskat lupaavat että tulos tulee useimmille dpo7-10. Ja mulla nyt dpo 10 eikä eilen illansuussa ollut lupaustakaan vaal pun viivasta ko. testissä... No, maanataina alkaa sitten uusi kierto ja uudet kujeet! Nää päivät menee vaan niin hitaasti että olisi kiva kelata pikakelauksella aina jänniin hetkiin odotteluaikojen yli.
:D Meillä mies nauroi eilen että noita liuskoja alkaa olla joka paikassa (käytettyjä kun tuijoittelen niitä vielä testiajan jälkeenkin)että ei varmaan kukaan arvaa mistä on kyse :LOL: Vaikka siis siivoonhan minä ne piiloon ;) jos joku tulee.
 
Onlydream: :wave: Se oli kp 22 kun sain ovis+ tikkuun. Kelasin taakse ja laskin kp päivät sulle :LOL:

Tervehdys kaikille! Minä täällä vakoilen teidän edesottamuksia kun en oikein vieläkään tunne itteäni niin kotoisaksi tuolla odotuspuolella. Tänään ois eka ultra :eek: joten sekin jännittää aika tovin.
Mino ja Pulla 7+0-voiko tämä olla totta?
 
Huomenta! Tänäaamuna tein r.testin ja negaahan se oli, pläääääh! Olen menettänyt jo toivoni . Tänään on dpo11 ja pitäishän se jo noilla kaikkein herkimmillä edes haamuna näkyä jos raskaana olisi! Mutta maanantai-tiistaina alkaa sitten seuraava kierto ja sitten en rupea tällä tavalla itseäni testailemaan vaan odotan kiltisti tuleeko kuukautiset vai ei...tai vannomatta paras . Ovista aion kyllä testailla mutta sen greippimehunkin ajattelin jättää pois.
 
Onlydream: Kaikki hyvin, huimaa vauhtia sydän sykki ultrassa,vastasi viikkoja ja oli oikeassa paikassa. Munasolu oli irronnut oikealta puolelta näkyi keltarauhanen ja niitä oli tosiaan vaan se yksi siellä (luojan kiitos) kohdussa. Eka neuvolakin takana.Kaikki ok. Ainoastaan paino oli 2,5 kg enemmän kun viimeksi aloin odottamaan poikaa. Kyllä harmitti, miten ne kilot on hiipineet kimppuun...no herkuttelemalla.. :ashamed: Nyt läks ruokavalio remonttiin... :kieh:
 
Onnea ihanista ultrakuulumisista Minotchkin :heart:

Tulin pitkästä aikaa teitä kurkkimaan ja plussia teille kaikille puhaltelemaan :whistle: ++++++
Kylläpä täällä melkoinen testailuvimma on käynnissä :LOL: :LOL:

SMSM milloinkas meinaat testailla? Sulla jo kiertopäivät paukkuneet yli, aika kylmähermoinen olet.

Itsellä vielä viikko piinailua :headwall:
 
Täällä on työreissulta ja nettipimennosta palattu =), pääsin taas lukemaan kuulumisianne. Harmi vaan, että poika oli tänäaamuna tullut kuumeeseen, kovimmillaan 39,2. Toivottavasti ei possuflunssa ole nyt meidän perheessä.

Annemaarit Soitin keskiviikkona ennen työreissulle lähtöä tk:sta labraan lähetteen ja ajattelin maanantaina viedä sinne näytteen. Oireet kyllä alkaa olla jo selvät - siis samanlaiset kuin aiempien raskauksien alkaessa eli tätiä ei näy, oireeton olo, nippailuja alavatsalla, rinnat isontuneet, hivenen aristavat, nännipihat tummuneet. Eli uskoisinpa olevani raskaana, mutta maanantaina tulos selviää - jos rouva huonomuistinen muistaa testin ottaa ja viedä tk:een.
 
minotchkin onnea ihanista ultra kuulumisista! SMSM etköhän sä sen muista viedä maanantaina ja tuloskin taitaa olla aikas selvillä jo tässä vaihessa =) on: tätiä odotellessa kuluu tämä viikonloppu juilii jo välillä siihen malliin :(
 
Menkkaoireita jo mahan seutuvilla . Kyllä se täti varmaan pöllähtää maanantaina tai viimeistään tiistaina kylään . Kauhea vilutus nyt...mut toisaalta ulkonakin niin kylmä et johtuisko siitä??!!
Hyvää viikonloppua kaikille! =)
 

Yhteistyössä