YLI 35-v KUUMEILIJAT :) vol.2

Ultrakuulumisia :'( Jos tilanne ei muutu, niin tulen tänne sitten joskus takaisin, en tiedä milloin, mutta joskus..... kaikki muuten ok, vauva liikkuu, sydän sykkii kauniisti, käsi menee suuta kohti....mutta yksi tärkeä asia puuttuu, päästä ei löydy kalloluuheijastetta ja muutenkin pään muoto on kuulemma "outo". Nähtävästi vauvallamme on harvinainen geneettinen ongelma ja 12.2.seuraava aika. tilasin yksityiselle jo 30.1. ajan, haluan toisenkin mielipiteen.

Minua olitiin jo tänään ottamassa kovasti keskeytykseen, mutta lääkäri haluaa kuitenkin vielä seurata. itkua ja pelkoa, miksi näin, miksi? Huomenna neuvola, haluan kuulla pienen äänet, jos se on vaikka se viimeinen kerta :'( Kannanko mukanani enkeliä? Haavetta, josta annettiin meille vain hetki.

Onnea kaikille muille jatkoon ja plussaonnea onnellisempien tähtien alla. Minä poistun taka-alalle ja hiivin hiljaa kurkkimaan, tulen joskus takaisin. Toivottavasti mukana hyvät uutiset, mutta niihin on niin marginaalisen pieni mahdollisuus, että ihmettä tarvittaisi.

Surumielinen Lumi-Marja, rv 12+3

Lumi-Marja- Ei oikein löydy sanoja, joita kirjoittaa. On hyvä, että käyt vielä yksityisellä. Koskaan ei tiedä. Toivottavasti sieltä tulisi parempia uutisia teille. Voimia ja halauksia sinulle ja perheellesi :hug:

Piti vähän aikaa ajatella tuota Lumi-marjan asiaa. Tuntui, ettei voinutkaan jatkaa kirjoitusta ilman taukoa. Kyllä tämä elämä joskus koettelee. Epäreilua!

Touhutenava-toivottavasti lääkelaskut meni läpi. Muistan kyllä itsekkin, kun pähkäilin aikoinani niiden kanssa. Täytyy sanoa, että en kyllä hirveästi ole joutunut käytännössä niitä käyttämään...mutta riippuu tietysti mihin sitten töihin menee. Ja lykkyä tykö sinne vällyjen väliin, kun mies nyt sitten rantautuu.
Rouva Anniliini ja Nevi, minä ilmottaudun teidän nukkumakerhoon mukaan. Pitää aina välillä mittailla työpaikalla Hb:tä, kun tuntuu, että koko ajan pitäisi nukkumaan kammeta. Illalla nukahdan aina ennen lapsia |O
Ebony- Kiva kuulla, että sinulla on sellainen työpaikka, jossa viihdyt. Minulla ihan sama juttu. Kohta olen ollut vuoden töissä ja kyllä se aina tämän kuumeilun välissä tulee mieleen, ettei oikein raaskisi tästä pois jäädä. Toisaalta jos nyytin saisi, niin kyllä siinä taas työt unohtuisi...
Mimmimamma- Kyllä teidän koiranpennuilla on sitten hyvät oltavat, kun sinä jaksat yölläkin herätä. Kiva, että saat miehen vierellesi auttamaan ja tietysti muissakin puuhissa olemaan :heart:

Minulla nyt kp14/33. Viime yönä miehelle kävi ekan kerran ihan kunnon moka :p Harmi kun minulla ovis yleensä vasta loppukierrossa. Toisaalta ajattelin, että jospa se mies sitten kuitenkin osittain haluaa vauvelia, koska ei sille koskaan aiemmin ole tollaista sattunut. Minä tietysti yritin kovasti saada munasolun liikkeelle ajatusten voimalla :LOL:
Tänään jouduin käymään lääkärillä, kun minulle on tullut pottuvarpaaseen sellainen outo patti, aika luinen ja maanantaina pitäis rötgeniin mennä. Inhottaa koko röntgen, kun aina ajattelee, et entäs jos olisinkin raskautunut tai entä jos ne ed. menkat olikin valemenkat jne. No luultavasti ei kuitenkaan. Nyt vaan sitten pelottaa sepatti. Toivottavasti ei ole mikään syöpäpatti :ashamed:
Kaikille paljon plussatuulia ja vielä kerran Lumi-Marjalle voimia ja iso toive, että toinen lääkäri olisi eri mieltä.

K

:hug: , Toivon kovasti, että toinen lääkäri selvittää asian hyvinpäin ja ei olekkaan mitään pahaa! :hug: olen niin suruissanipuolestasi/puolestanne! :'( , itkenyt täällä lukiessani viestiäsi, monesta pinosta. Se on niin väärin!

Peukkuja pitelen ja oikein kovasti toivon, että n virhearviointi! :hug:

Rva pikkumyy ja Tiuhti-Viuhtimme :heart:

Lumi-Marja: Pahoittelen, tuntui todella pahalta lukea viestiäsi!
Sanoin kuvaamattoman pahalta. Toivon tosiaan, että tämä tilanne olisi väärä hälytys. Onhan siihenkin pieni mahdollisuus? Kyllähän lääkäritkin erehtyväisiä ovat. Mutta jos tuo todeksi osoittautuu, en osaa muuta kuin toivoa kaikesta sydämestäsi sinulle paljonpaljon voimia kestää ja jaksaa! Juuri muuta en osaa sanoa juuri nyt... :hug:

Lumi-Marjalle :hug: Voimia sulle ja perheellesi!

En ole hetkeen täällä palstaillut, jotenkin vaan tilanne niin erikoinen edelleen itselläni. Oireilu jatkunu hyvin samanlaisena, lämmöt jatkuvasti 37,3 - 37,5 eli aika korkealla, flunssainen olo ei ole. Veskissä käyn usein jne.

Kävin hammaslääkärillä tarkistuksessa ja ikenet vuotaa kovasti, kerroin tilanteestani ja sanoi että ikenistä vois päätellä että olen raskaana, yleensä ientulehdus vaivannu aina raskausaikana. Testejä en ole tehnyt, ajattelin odotella että tuleeko täti ens vkon aikana kylään vai ei, ja sitten testailla, jos ei näy tätiä, viime vierailu oli niin oudon lyhyt, saa nähdä ilmaantuuko nyt.

Plussatuulia toivoen

:heart: TeSuLah :heart:

Kiitosta kaikille ja takasin isot halit :hug:

Neuvolassa kävin tänään ja sain purkaa ajatuksia oikein kunnolla. Terkkari oli sitä mietlä, että jos kokonaan kalloluut puuttuisivat, tulisi luontoäiti väliin jo hyvissä ajoin. Kävimme pitkän ja hyvän keskustelun. Oli erittäin terapeuttista.

Pidän kiinni siitä oljenkorresta, että kaikki on hyvin. Haluan uskoa, että asiat järjestyvät ja vauva voi hyvin. Murehtimalla liikaa tämä ei tästä parane, mutta annan itkulle luvan, silloin kun siltä tuntuu. Tämä on nyt tällainen raskaus ja joku meitä korkeampi kai nätiä asioita säätelee. Nyt eletään päivä kerrallaan ja katsotaan mitä elämä antaa.

Tänäaamuna tunsin selvästi, miten pikkuinen kullannuppumme liikkui. Se ei ollut enää mitään kuplintaa, vaan selvä tuuppaus, hei äiti, minä täällä :heart: Kyyneleet siinä vieri poskille, mutta ihan vain siitä syystä, että olin hetken aikaa niin onnellinen. Nytkin pientä rapsuttelua tuntuu ja pökkimistä. Ei kaikki voi olla niin kurjasti, etti toivossa kannattaisi elää.

Emme halua menettää toivoa, ennen kuin viimeinenkin toivonkipinä sammuu. Lupasin Helmi-Onnille, että äiti rakastaa häntä vaikka olisi mikä tilanne ja huolehdin hänestä viimeiseen asti, enkä pikkusta tässä petä.

Lämpimin ajatuksin teitä kaikkia ajatellen ja paljon paljon plussia onnellisten tähtien alla, Lumi-Marja ja Helmi-Onni 12+4

Itku pääsi, kun luin viestisi Lumi-Marja :hug: Olen niin sanoinkuvaamattoman pahoillani.
Toivon koko sydämestäni, että kaikki olisikin ok, että saisitte pitää pienen Helmi-Onninne. Voimia sinulle ja perheellesi. :heart:

Toivoo järkyttynyt Vilmis

Lumi-Marja- Olet ollut useasti mielessäni näinä päivinä. Olipa ihana kuulla, että sinulla on noin hyvä neuvolan täti ja olet saanut keskustella ja purkaa itseäsi neuvolassa. Sinulla on tosi järkevä asenne; annat itsellesi luvan olla onnellinen ja toisaalta olet antanut itsellesi luvan itkeä asiaa. Toivon todella koko sydämmestäni, että teidän vauva voi hyvin ja kaikki olisi ollut vain pelkkää väärinkäsitystä. Me kun kaikki, lääkäritkin olemme vain inhimillisiä ja erehdyksiäkin voi sattua. Nyt vain on elettävä päivä kerrallaan ja odotettava seuraavaa ultraa. Me kaikki varmasti olemme sinun tukenasi mitä sitten vastaan elämä tuokaan. Kaikkea hyvää sinulle ja perheellesi. :hug:

Rouva Aniliini.....41v...... Vantaa
Ebony.....36v..... 5lasta
Mantana.....39v.....tytär 11/04
Sinitär1.....41v.....Länsi-Suomi, 2 poikaa ja 2 tyttöä 8-16v
Touhu tenava.....45v.....Kymenlaakso, 5 lasta ikäskaala 3-16v
anttuli.....43v..... 5.s toiveissa
Hibiscus.....43v....1 tytär, mies 1 lapsi 1. yhteinen toiveissa
tiiu64.....2. haaveissa
vilmaville.....9.s haaveissa
kuumetta......ensimmäinen toiveissa
TeSuLah.....40v.....poika -03, tyttö 06, haaveena kolmas vauva
Möhkö-72.....2. toiveissa (1 yhteinen)
elina67..40v...............ensimmäinen toiveissa
keijukka......45v...... lapset 86, 92 ja 2004.... neljäs toiveissa
gitte.......38v...........ensimmäinen toiveissa
nevi...............39v.........lapset -89, -92, -95, -06 (+lainalapsi -93)
kikkara......36v.............lapset 4, 11 ja 12v......neljäs toiveissa

vilmaville....................7/28?.................9.s haaveissa
touhu tenava............8/28.............6.s toiveissa.....Kymenlaakso
Rouva Aniliini............9/26-30
gitte..........................9/28
mantana.................18/34....yk.18......2. toiveissa......Kanta-Häme
Hibiscus..................19/29.................1. yhteinen
mimmimamma........22/27
nevi........................23/26-27..................5.haaveissa
TeSuLah.................23/27-35............yk.4.......3.s toiveissa
ebony.....................24/28-30............6.s toiveissa
tiiu64....................31/28-30............2. haaveissa
kuumetta..............69/23-25.........yk15............1 yhteinen
keijukka................77/29.................4.s toiveissa
sinitär1.................??/26........................5.s toiveissa
elina67..................?/?..........ensimmäinen lapsi toiveissa
kikkara.................?/?...........4.s toiveissa

PLUSSANNEET: :flower:
HÄMY 71
PUELLA
KRIISI
amati
Kehäkukka
Jane70
Fenix
senjuska
Lumi-Marja
Rouva Pikkumyy
mimuli
viidettä haaveillen
OnniMaija
:heart: + :heart: ONNEA!!!!

Lumi-Marja :hug: Pelottaa puolestanne, mutta toivotaan parasta!! :hug:

Aivan ensimmäiseksi, iso, lohduttava halaus Lumi-Marjalle ja todella paljon jaksuja näihin tuleviin päiviin. Meistä täällä palstalla varmasti ihan jokainen toivoo teille parasta ja tietysti sitä uutista, että asiat olisikin kunnossa.
...tuntuu, että oikeat lohdutussanat on hukassa, että ei tiedä mitä tulisi sanoa... *jaksuhalaus*

Minä täällä taustalla siis "piilottelen" ja teidän juttuja isolla mielenkiinnolla lueskelen.
Mies siis parin kuukauden (vähintään...) työreissulla ja minä tyttö se päätin sen ajan käyttää itseni ja kiertoni tarkempaan tutkiskeluun. Jospa sieltä ehkä löytyisi jotain, jolla olla viisaampi päivistään kun taas päästään yritystä jatkamaan.
Tilasin siis nipun ovistestejä ja olen alkanut pitää sellaista omaa kiertopäiväkirjaa. Nyt on menossa kp15, kiertoni on ollut tämän koko yritysajan (8kk) sen 25-27 päivää. Olen hiljaa mielessäni mietiskellyt, kun raskautta ei vain ole kuulunut, että en taida ovisoireista huolimatta kuitenkaan joka kuukausi ovuloida... Nyt aloitin tikuttamisen ihan tarkoituksella varmasti ajoissa, ja pelkkää miinusta vielä... Pari päivää on oireita jo ollut (limaisuutta, kipuilua) joten jännityksellä tikutan, löydänkö ovista tikuilla...ja jos löydän, niin milloin... :whistle:

Talvi se ei vaan ota tullakseen - ei sitten millään :kieh: Täällä Surullista katsottavaa, kun (täällä Keskisuomessa) lunta on varmaan kolme kertaa tullut oikein ihana määrä ja se vaan on taas sulanut pois... Vettä ja räntää, sumuista ja pilvistä... mietin tässä juuri, että sää on ollut semmonen niin pitkään, että melkein vois kuvitella heräävänsä joka aamu samaan päivään :/

Olen aloittanut Atk-kurssin (olen siis työttömänä ollut muuten) ja se on mukavasti hieman nopeuttanut päivien kulumista nyt, kun meinaa tuo ikävä miestäni välillä nousta ihan taivaisiin... Nytkin pitäisi lukea tuota atk-teoriaa kokeeseen... mutta tässä mä vaan "tsättäilen" täällä - noh, olenhan ainakin tietokoneella, harjotusta se tämäkin :D

...mutta nyt on oikeasti pakko alkaa kahlaamaan koealuetta läpi... jos silleen ihan nopeasti... :whistle:

Plussatuulia kaikille kaikkiin testeihin!
Ja mukavaa viikonloppua toivottelee aika omanapaisen viestin kirjoittanut Möhkis...

Olen koko aamun siivoillut ja nyt täytyisi leipoa keskimmäisen lapsen luokan myyjäisiin. Ajettelin kuitenkin vähän istahtaa ja lueskella teidän kuulumisia.
Minulla nyt kp 16/33. Jutusteltiin eilen miehen kanssa tästä vauvajutusta ja mies jo vähän ehkä lämpenikin ajatukselle, mutta sanoi, että odotettas muutama vuosi! Minä meni sänkyyn mököttämään... Muutama vuosi :eek:
Minä kun enää tästä nuorru. Tuntuu ihan kammottavalta, että pitäisi piehtaroida tässä kuumeessa, varsinkin, kun voi sitten sen jälkeen viedä vielä muutama vuosi ennekuin tulee raskaaksi, jos tulee ollenkaan!!!
Tuntuu ihan poljetulta :(
Miehellä itsellään on kamala koiranpentukuume ja eilen hän sitten varasikin uuden pennun ja omakin koira on lähdössä astutukseen heti kun juoksut alkaa. On se niin väärin. No ehkä rupean sitten niille pennuille varaäidiksi. Onneksi minulla on nuo kolme ihanaa lasta, muuten varmaan sekoaisin.
Anteeksi tämä itsekäs vuodatus :ashamed: Tänne vain on niin helppo tulla purnaamaan.
Plussatuulia teille kaikille :flower:

Voi sinua kikkara, on se varmaan kova paikka, kun sinulla ja miehelläsi on niin erilainen näkemys tässä vauva-asiassa.
Olisi se niin ihanaa, jos nämä elämän tärkeät asiat olisi aina samassa suunnassa puolison kanssa.
Ymmärrän täysin, että järkytyit tuosta 'muutama vuosi'-kommentista. Voi kun meillä tämän ketjun naisilla olisikin vuosia vielä 'tuhlattavaksi':eek:

En tiedä oliko se tuo Lumi-Marjan viesti, vaiko lähestyvä kierron loppu, mikä on saanut minut niin haikeaksi. Jotenkin tuo marraskuinen km on kovasti pyörinyt mielessä :(
Ehkä nämä säätkin saavat mielen vähän alavireeseen.
Taidan kaivaa kaapinkätköstä suklaapalan ja käpertyä kullan kainaloon telkkua katsomaan.

Mukavaa illanjatkoa kaikille!

....siis taas myöhäinen ajakohta kun koneella istuskelen, mutta se johtnee suurelta osin siitä kun näin yölliseen aikaan on omaa aikaa ja rauhaa; ei ole lapset vierellä kyselemässä "äiti mitä sinä teet?" ;)

Niin olo on ollut kovin haikea täälläkin, kun luin tuon lumi-marjan viestin, ni en oikein osannut palstallekaan mitään kirjoitella vaikka lukemassa olen kyllä käynyt useitakin kertoja päivittäin. :( Mielessä kun on pyörinyt niin omat kokemukset surusta kuin lumi-marjan viestikin. Niin ajatus on lähtenyt pöyrimään jonkin sortin kehää ja siinä kysymys miksi on hyvin vahvasti tullut esiin monet kerrat.
Joten lumi-marjalle voimia lähettelen ja ystävän :hug: Uskon jotta me kaikki täällä olemme sinun ja perheesi tukena ja toivomme kaiken olevan lopulta parhain päin.
Kävin muuten lukemassa tuolla erityislasten palstalla ja sieltä löysin Lumi-marjan kirjoituksen (lukiessa kyyneleet kostuttivat silmäni), josta ilmeni että Lumi-marjalta ja heidän perheeltään on voimia ja jaksamista vaadittu jo muutoinkin ilman tätä viimeisintä. (Ethän vain Lumi-marja pahastu kun tämän täälläkin julki tuon?) Se kertomuksesi nimitäin todella kosketti minua tuolta syvältä sydämestä, kun itsellänikin on erityislapsia. Tosin minun koettelemukseni eivät ole läheskään samoja kuin sinun. :hug: :heart:

Omaa (.)

Opinnot väsyttää; ei mennyt lääkelaskennan tentti läpi ja anatomiakin on toistamiseen uusittava, joten voimia veroittaa opiskelu, mut itsepä olen valintani tehnyt ja aijon myös opintoni loppuun viedä vaikka sitten pidemmällä ajallakin.
Mut on sitä hiukan valoisampaakin opinnoissa, sain nimitäin tietää mahdollisen seuraavan työssäoppimis- ja näyttöpaikkani; se mitä ilmeisimmin on kuntoutuskeskuksessa jossa kuntoutetaan kaiken ikäisiä kehitysvammaisia ja osa myös asuu siellä keskuksessa. Tästä paikasta olen jo edeltä tyytyväinen ja todella toivon jotta se toteutuu. Sillä uskon siitä olevan minulle paljon hyötyä opintojeni suhteen, kun suuntaukseni on tulevaisuudessa lasten ja nuorten pariin työskentelemään ja nimenomaan enemmän tukea tarvitsevien henkilöiden. (Tähän suuntautuvuuteen on ollut vahvana vaikuttajana omat kokemukset ja perhetaustani).

Mut mut vauvakuumeen osalta ei oikein ole mitään uutta kerrottavaa. kiertoa eteenpäin mennään ja paiton alla on ollut hiljaista, kun itselläni väsy painaa ja se on myös ollut muutaman pienen riidan alkuun saattajanakin; viimeiksi torstaina, kun tulin koululta niin jo tuli sanomista tv:n katselusta. Sanojana en ollut minä vaan ukko. Hän nimitäin lapsia komenteli ja minä olisin halunnut heille itse asiasta sanoa, kun tiesin ettei minun sanomiseni olisi aiheuttanut niin negatiivista reaktiota kuin ukon. Toisin sanoen rauha häipyi talosta ja ruhaa minä olisin juuri kaivannut. Viis siitä et lapset katsoi tv:tä kun oli talossa hiljaista ja rauhallista. :kieh:
No, ehkäpä minä jaksan itseni terästää kunhan ovis aika hiukan lähemmäs hiipii (laskujeni mukaan ti-pe välillä otollisin aika). :whistle: :p

Vaan nyt siirryn kammarinpuolelle jotta jaksan taas huomenna opintotöitä koneella työstää, pe oltava yksi kirjallinen tehtävä valmis ja toinenkin työ jo on odottamassa tekijäänsä + nuo rästissä olevat tentit. :kieh: :eek:

Joten plussa tuulia kaikille puhkun++++++++++ :whistle: :whistle: :whistle: nukumaan vetäytyen.

-touhis-

Sama juttu, että kun muut nukkuu, usein olen koneella ja myöhäisillat sitä omaa aikaa parhaiten. Lumi-Marja toivon että hälytys oli väärä ja kaikki onkin hyvin, olen kuullut juuri eräästä raskaudesta, että koko ajan sanottiin, että kaikki ei ole ok, mutta kuitenkin syntyi terve lapsi, eli ihmiset vaan niitä diagnoosia tekevät. Voimia ja iso :hug:

Ittelläni tilanne jatkuu samanlaisena muuten mutta tänään kokeilin missä asennossa kn on ja kun sen löysin, oli aika kovan tuntuinen ja kaukana eli vaikea tavoittaa. Saa nyt nähdä, eiköhän se lähiviikkoina selviä... Lämmöt edelleen 37 pintaan, aika kauan jo olleet. :eek:

Mimmimammamuistan yöimetykset hyvin vielä, imetin yleensä 2-3 krt yössä, mutta nautin imetyksistä ja nukahdin yleensä helposti imetyksen välillä, eli en kokenut niitä raskaina, vauvat nukkuivat syötönvälit yleensä hyvin ja heräsivät vain syömään. Ovat Ovat molemmat olleet melko rytmikkäitä alusta asti. Nyt on pienempi joskus heräilly kerran yössä, mutta ei juuri useimmin.

Isompi alkoi nukkua alle kaksivuotiaana läpi yöt ja ei juuri heräillyt, ainahan lapset jonkin verran herättelevät ja sisaruksen syntymän jälkeen, isompikin nukkui usein välissä, mutta sitä kesti vain jonkin aikaa. Anteeksi tuli omaa näin paljon. Tuli niin voimakkaasti mieleeni.

Kaikille plussia toivoen ja puhureita puhallellen :whistle: :whistle:

:heart: TeSuLah :heart:

Rouva Aniliini.....41v...... Vantaa
Ebony.....36v..... 5lasta
Mantana.....39v.....tytär 11/04
Sinitär1.....41v.....Länsi-Suomi, 2 poikaa ja 2 tyttöä 8-16v
Touhu tenava.....45v.....Kymenlaakso, 5 lasta ikäskaala 3-16v
anttuli.....43v..... 5.s toiveissa
Hibiscus.....43v....1 tytär, mies 1 lapsi 1. yhteinen toiveissa
tiiu64.....2. haaveissa
vilmaville.....9.s haaveissa
kuumetta......ensimmäinen toiveissa
TeSuLah.....40v.....poika -03, tyttö 06, haaveena kolmas vauva
Möhkö-72.....2. toiveissa (1 yhteinen)
elina67..40v...............ensimmäinen toiveissa
keijukka......45v...... lapset 86, 92 ja 2004.... neljäs toiveissa
gitte.......38v...........ensimmäinen toiveissa
nevi...............39v.........lapset -89, -92, -95, -06 (+lainalapsi -93)
kikkara......36v.............lapset 4, 11 ja 12v......neljäs toiveissa

vilmaville....................9/28?.................9.s haaveissa
touhu tenava............10/28.............6.s toiveissa.....Kymenlaakso
Rouva Aniliini............11/26-30
gitte..........................11/28
mantana.................20/34....yk.18......2. toiveissa......Kanta-Häme
Hibiscus..................21/29.................1. yhteinen
mimmimamma........24/27
nevi........................25/26-27..................5.haaveissa
TeSuLah.................25/27-35............yk.4.......3.s toiveissa
ebony.....................26/28-30............6.s toiveissa
tiiu64....................33/28-30............2. haaveissa
kuumetta..............71/23-25.........yk15............1 yhteinen
keijukka................79/29.................4.s toiveissa
sinitär1.................??/26........................5.s toiveissa
elina67..................?/?..........ensimmäinen lapsi toiveissa
kikkara.................?/?...........4.s toiveissa

PLUSSANNEET: :flower:
HÄMY 71
PUELLA
KRIISI
amati
Kehäkukka
Jane70
Fenix
senjuska
Lumi-Marja
Rouva Pikkumyy
mimuli
viidettä haaveillen
OnniMaija
:heart: + :heart: ONNEA!!!!

...kaikille tasapuolisesti! Voimahaleja kaikille :hug: ja plussakimppu :flower: jokaiselle! :wave:

Olen ollut tosi väsy ja kait kiiruskin... :ashamed: Tytteli ollut kipiänä ja loppuviikosta olin koulutuksessa. Meillä kuumeet olleet korkealla, sai tyttö sitten kunnon antibiootit, jotta toivottavasti alkaa ensi viikko paremmin! Äidin sydäntä raastaa, kun pieni tärisee kuumeessa ja itkee. Huh. Tästäkin selvittiin. :heart:

Lumi-Marja sinua paljon olen ajatellut :hug: Toivon niin kovasti, että luonto korjaa tilanteen, jonka lääkäri totesi. Pieni Helmi-Onni pidäthän kovasti kiinni siellä äidin masussa!! :wave:

Omaa... :ashamed: kp20/34 ja ihmettelin torstaina kp17 lorahti vähän verta+pieni hyytymäkin?!! Oviksen tikutin toivottavasti oikein kp15 ja limat kaikki hokasin. Tuollaista vuotoa ei ole kyllä ennen ollut. Ihmetystä ja sitten vielä aloitin eilen sen Terolutin napsimisen, niin meni samalla pupuiluhalutkin! :'(

Tänään lenkille! Masentaa nämä kilot nyt tosi paljon. Ei putoa EI! No tämä on pieni ongelma, mutta.. :headwall:

Paljon tänne olette kirjoitelleet ja mukava, että saamme uusia mukaan... kun olen nyt sitä mieltä, että plussaamme nyt kaikki tänä keväänä!!!! =) Tämä pino tursuaa positiivista naisenergiaa, joka ei vähällä luovuta! :flower: + :flower: + :flower: + :flower: + :flower: + :flower: + :flower: + :flower: + :flower: + :flower: + :flower: :wave:

Yhteistyössä