YLI 35-v KUUMEILIJAT :) vol.2

Hyvä tesulah että sait jonkinlaisen tiedon tilastasi.

Mutta joku eri poppamies pitää olla, jos voi varmasti sanoa viikolla 5+ ettei kohtu ole raskauden takia suurentunut. Ei sitä käsin vielä silloin pysty arvioimaan ( Näin otaksun).

Toiseksi minulla kakkosen kohdalla ei terveyskeskusten taikka omat raskaustestit näyttäneet mitään plussaa vaikka oireitakin oli jo päällä ja olin varma raskaudentilasta. Tuntui hölmöltä kiikuttaa virtsatesti virtsatestin jälkeen sinne ja sanottin että en ole raskaana vielä viikolla 7.

Tämä vaan muistutukseksi siitä että lääkärit ovat vain lääkäreitä, varsinkin teekoon lääkärit. Mutta hyvä jos tilanne rauhoittunut "kuurin" myötä ja oli pelkästään ummetusta....

Valeraskaana oleva nartun vatsasta on paripäivää tuntunut sellaisia sormenpäänkokoisia "tönäisyjä". Ensimmäistä kertaa elämässäni olen sellaisiin törmännyt. Saa nähdä onko se todellakin raskaana ja joudun kätilön tehtäviin?!? Apua, en ole ikinä sellaista tehnnyt. Tänään olisi 59 päivää täynnä ja synnytys tapahtuu 58-63 päivän välillä. Koira ollut tosi väsynnyt viikonlopun aikana mutta tänään paljon virkeämpi. Voi olla ettei pentuja tule, mutta onneksi google on keksitty tiedonvälittäjäksi.

Mantana voit laitta minut listalle mutta pelkästään kiertolistalle. Tämä kierto kylläkin ns. "tyhjä" kierto koska mies vielä viikon matkoilla. Kp tänään tiistai 12/27

Touhutenavalle synttärionnittelut :)


B) mm =)
 
Kiitos mimmimamma arvaapa kuka etsi täälä kuumeisesti tietoa samasta asiasta, kun tulin kotiiin ja olin kirjoitukseni kirjoittanut, aloin miettiä samaa asiaa, ei voi vielä tuntea, sitäpaitsi lääkäri sanoi, että kohtu on mahdollisesti normaali!! En vielä luovu toivosta enkä ajatuksesta, että jospa kuitenkin olisin raskaana!

Ummetus löi päälle jokunen vko takaperin ja raskauden aikana yleensä onkin pahempi. En luota enää itsekään pissatesteihin aivan täysin, ihmettelen vain kun ennen näkynyt niin pian.

Lapset täällä jo hereillä |O ja pienempi pyysi maitopulloansa.

Plussatuulia puhallellen ja edelleen odotellen mitä tapahtuu, lämmöt 36,8 mitään syytä, tulehdusta tms. ei lämpöjen koholla olemiseen vielä löytynyt, jospa siis? :heart: :wave:
 
Saapa nähdä mimmimamma joudutko todellakin kätilöksi. Toivottavasti itselläni ei ole valeraskaus, ihmettelen vieläkin tuota äkillistä painonnousuani, vatsan kasvua ja muitakin oireita, kuten jatkuva pissalla käynti..

Mukavaa päivää ja kiva kun jännitätte mukana, tsemppaan teitä kaikkia myös kaikessa mahdollisessa! :heart: TeSuLah :heart:
 
Moi!


Pitääpä rustata pikaiset tervehdykset kun poikaa lähdössä kouluun viemään. Piti kommentoida tuota että terveyslääkärit ovat lääkäreitä joilla on kyllä tietoa, mutta varmasti alan asiantuntija on aina se parempi. Illalla vielä mietin ja nukuin yön yli, ja päätin että haluan kuulla sen mielipiteen oikein gynegologilta. Siksipä ajattelin että jätän aamuselle sen lääkärin perumisen. Ja hyvä niin. Kyllä sitä haluaa tietää mitä kropassa on meneillään ja onko mitään enää meneillään. Hänellä varmasti on tietotaitoa ja enemmän just faktaa kysymyksille mihin ei terkkarilääkäri osannut vastata. Kyllähän se peikko ilmassa on että jäävätkö koko kuukautiset pois.
Mutta nyt täytyy lähteä. Sisko tosin soitti että koko kaupunki on pimeänä. Istuu pimeässä työhuoneessa. Voi itku. Toivottavasti sähköt palautuvat takaisin, muutenhan nuo tutkimukset eivät onnistu. mutta lähden nyt jännäämään että miten käy, ja että sähköt palautuisisvat.

Moi
 


Rouva Aniliini.....41v...... Vantaa
Ebony.....36v..... 5lasta
Mantana.....39v.....tytär 11/04
Sinitär1.....41v.....Länsi-Suomi, 2 poikaa ja 2 tyttöä 8-16v
Touhu tenava.....45v.....Kymenlaakso, 5 lasta ikäskaala 3-16v
anttuli.....43v..... 5.s toiveissa
Hibiscus.....43v....1 tytär, mies 1 lapsi 1. yhteinen toiveissa
tiiu64.....2. haaveissa
vilmaville.....9.s haaveissa
kuumetta......ensimmäinen toiveissa
TeSuLah.....40v.....poika -03, tyttö 06, haaveena kolmas vauva
Möhkö-72.....2. toiveissa (1 yhteinen)
elina67..40v...............ensimmäinen toiveissa
keijukka......45v...... lapset 86, 92 ja 2004.... neljäs toiveissa
gitte.......38v...........ensimmäinen toiveissa
OnniMaija......39v......lapset -86, 90, -99......4.s toiveissa
nevi...............39v.........lapset -89, -92, -95, -06 (+lainalapsi -93)



mantana.................8/34....yk.18......2. toiveissa......Kanta-Häme
Hibiscus..................9/29.................1. yhteinen
nevi........................12/26-27..................5.haaveissa
mimmimamma.........12/27
TeSuLah.................13/27-35............yk.4.......3.s toiveissa
ebony.....................14/28-30............6.s toiveissa
tiiu64....................21/28-30............2. haaveissa
vilmaville...............23/28?...............9.s haaveissa
Rouva Aniliini.........24/26-30
touhu tenava........27/28.................6.s toiveissa.....Kymenlaakso
OnniMaija..............28/ ??.....yk15..........4.s toiveissa
kuumetta..............59/23-25.........yk15............1 yhteinen
keijukka................67/29.................4.s toiveissa
sinitär1.................??/26........................5.s toiveissa
elina67..................?/?..........ensimmäinen lapsi toiveissa

PLUSSANNEET: :flower:
HÄMY 71
PUELLA
KRIISI
amati
Kehäkukka
Jane70
Fenix
senjuska
Lumi-Marja
Rouva Pikkumyy
mimuli
viidettä haaveillen
:heart: + :heart: ONNEA!!!!



Pikaisesti päivitän.... töihin pian! Jokos pian saataisiin tänne lisää plussia!!! Jännittäviä testipäiviä tulossa! :wave:
 
Touhutenavalle :flower:

Ahh... rauha talossa. Kyllä joululoma oli ihan kiva, mutta arvostan kyllä kovasti tätä arkeakin. Saadaan olla tuon pikkaisen kanssa ihan kaksistaan ;)
Minulla kun on tämä kone olohuoneessa kaikkien näkyvillä, eikä isommat muksut tiedä tästä äidin ja isin kuumeesta mitään. Eli aina on järjesteleminen, ettei kukaan tule koneelle yllättämään.

Onneksi meillä, mimmimamma, on tuo haukku urospuolinen, niin ei tule ainakaan yllättäviä pennunpäästötilanteita. Kaikennäköisiä muita tilanteita kyllä tulee, meistä kun ei kukaan ole mikään expertti koirankoulutuksessa :LOL:

TeSuLah, varmaan tuohon lämmön kohoamiseen voi olla moniakin eri syitä. Itselläni oli kahden vuoden ajan jakso jolloin lämpöni ei kertaakaan ollut alle 37, vaikka peruslämpöni on aina ollut, ja on nyt taas n.36,5-36,6C. Kaikenlaisissa testeissä ja kokeissa silloin kävin, mutta mitään ei löytynyt. Jälkeenpäin olen kuullut parista vastaavasta tapauksesta tuttavilta.

Täälläpäin Suomea (Häme) sataa lunta ja pakkasta on kivasti muutama aste. Nyt lähdenkin pukemaan tuon pikkuneidin ja suunnataan kaupalle. Neidistä taitaakin tulla isona maailmanennätyskävelijä; hän kun haluaa aina kävellä joka paikkaan. Verrattuna noihin 'peruslaiskoihin' teineihin, on tälläinen liikkuja aika kiva tapaus. Harmi vaan, että kun puolitoista vuotiaan pukee talvikeleihin, on hän sellainen Michelin-ukko, että 1,5 km matka kaupalle kestää lähes tunnin =)

Kp 12/26-27 menossa, meinaa siis paljoa lämpöä vällyjen välissä :heart:


Mukavaa talvipäivää teille kaikille :wave:
 
Touhikselle Suur Synttäri ONNITTELUT :flower: :flower: :flower: -jospas se "lahja" ilmestyisi vaikka tikkuun loppuviikosta ;) :heart: ;) .

Juu, niin se minun innokas työura tössähti, että eilen kun tyttöä tarhasta hain, niin johan hän kipeäksi oli tulossa, ja illaksi nousi kova kuume...eli tänään ollaan sitten lääkäriin menossa :( :ashamed: Minulla oli yksi varahoitaja tämmösille päiville ( siis sukulainen ), mutta hänkin on kovassa flunssassa, niin eihän se auttanut muuta kun töihin soittaa, että poissa ollaan. No onneksi on lapsi rakas pomo, että uskon että hän ymmärtää...

Kiva mantana kun jaksat näitä listoja päivitellä...minäkin juuri huomasin että OVIS-päiväthän ne täälläkin on jo käsillä...kyllä vähän ylimääräistä vuotoakin olin jo huomaavani tässä yksi päivä...AI NIIN, minullahan piti olla se TJOT-linja ;) :heart: unohdin :LOL: ...eli tarkkailut STOP :LOL: juu, helpommin sanottu kun tehty ?!

Mutta pikaisiin tapaamisiin...me alamme pukea päälle ja lähteä sinne lääkärin suunnalle...
 
..........mitäs noita lisä vuosia onnittelemaan, kun niitä kuitenkin joka vuosi yksi lisää mittariin napsahtaa :eek: ja viel aina näin heti vuoden alkuun :( |O

No jooh, niin ne taas opinnot alkoivat ja heti eilen saatiin sitten isku kasvoillemme; eli nyt sitten ei enään laiskutella vaan todellakin opiskellaan :kieh: :LOL: Tieto oli meinaan se et viitenä iltana viikossa sitten istutaan tiiviisti luentoja kuuntelemassa ainakin neljä viikkoa nyt heti alkuunsa. Jatkossakin taitaa sitten sama tahti jatkua tuonne toukokuun lopulle asti. :headwall: |O
Niin et taitaa pakostakin mennätämä vaavikuume tuonne TJOT-linjalle. :( :kieh:

Mut nyt ruuan laittoon on siirryttävä, kun ukko tuolla jojääkaapilla yrittää suupalaa hamuilla.

-touhis-
 
Vai pitäisikö jo toivottaa hyvää tätä vuotta :)

Lueskelin pinoa läpi kuten niin monet monet kerrat. Täällä on ollut taas tapahtumaa jos toistakin. Uusi kuumeilijakin, kiva juttu ja paljon plussaonnea sinullekkin nevi. Touhikselle synttärionnea :flower:

TeSuLah, ompas jännää seurata sun juttua. Minun seikkailuni vuodelta 2000 tulee elävästi mieleen. Oudon lyhyet menkat, olla ja ei vuotoa neljä päivää. Ihan oli punaista, mut loppu kun seinään. Testit negaa. Kävin lääkärissä ja käsikopelolla ei todettu mitään. Ei ainakaan raskauteen liittyvää ja labran pissatesti nega. Odottelin menkkoja, ei kuulunu. Alko tuhruttelemaan, uudelleen lääkäriin. Epäiltiin kohtutulehdusta. Vonkasin ja vonkasin ja lopulta ultrattiin, tosin vastahakoisesti. No kappas vaan, sellainen varmaan rusinan kokoinen vesipussi löytyi, mutta sisällä ei mitään. Noh, viikon päästä uusiks. Ei vieläkään mitään. Jos jotain olis, niin tuulimuna. Minä en uskonut, kun oireet oli selvät. Taas viikko eteenpäin ja vesipussissa oli mun silmissä riisin kokoinen samentuma, mutta ei sykettä. Sain lähetteen kaavintaan. Äitipolilla katottiin uusiks ja lääkäri katteli ja mietti. Minä en halunnut vielä kaavintaa, vaan vielä viikko lisäaikaa. Sain kuitenkin melkein kaksi viikkoa lisäaikaa, sillä jos olis tuulimuna, vois alkaa vuoteleen jo ennemmin. Tuhruttelu alkoi uudelleen viikonpäästä ja minä äitipolille. Sitten tapahtui jotain ihanaa ja pienen pieni syke saatiin näkymään. Ei vielä kovin tasainen, mutta raskaus oli siinä vaiheessa muistaakseni viikolla 6+ ja menkoista ois ollu 8+, joten kaavintaa ei todellakaan tehty. Nyt tämä "tuulimuna"/"ei täällä mitään ole" on reipas eskarilainen pojanvesseli :heart: Kaikki on siis mahdollista ennen kuin toisin todstetaan. Jännään täällä hengessä mukana :wave:

Täällä odottelen np-ultraa joka on 17. päivä. Kaikki tuntuis olevan hyvin, kun tuhruakaan ei ole enää ollut reilu pariin viikkoon. Valkkarin määrä onkin sit toinen juttu.....sitä riittää. Ilta öklötystä on edelleen ja väsyttää. Pikkuisesta Helmi-Onnista kuva profiilissa ja http://hapsula.suntuubi.com

Hassua, mutta vähän kaipaan sitä jännitystä, mikä oli aina enne tätiä ja oviksen bongauksesta tuli jo niin tapa, että muistan vieläkin joka kuukausi, mihin aikaan alkaa tikuttaan. Sitä tikuttelua on vähän ikävä :ashamed: Hävettää tunnustaa tuollainen, mutta kuumeilu rytmitti arjen erilailla. Nyt vain elellään neuvolasta toiseen ja viikosta viikkoon. Malttamattomana odottelen liikkeitä, vaikka tiedän, että saan odottaa vielä pitkään.

Teille kaikille toivon maahan satavien lumihiutaleiden mukana plussia ja pikku palleroita syksyksi syliin. Joululahjaksi, talven iloksi ja vaikka mihin tahansa hetkeen. Stressivapaata ja onnellista talvea toivottelen kaikille. Ja paljon tärppionnea ja vaaviplussial.

Lämmöllä jokaista ajatellen, Lumi-Marja ja Helmi-Onni rv 11+1
 
Iltaa mammoille :)

Touhikselle onnitteluja synttäreiden johdosta. Toivotaan että tulee mieluinen lahja, joka "avataan vasta 9 kk päästä.

-Lumi-marjalle tsemiä odotukseen. Kyllä olikin aikamoinen tuo sun tarinas. Onneksi kaikki päättyi onnellisesti ja olit varma että haluat sitä lisäaikaa.

Tänään tosiaan olin siellä gynegologilla. Meinasi vain tulla mutkia matkaan kun keskikaupungilla oli aamulla sähkökatkos. Eli kun menin aamusella tutkittavaksi niin kynttilöitä oli joka puolella. ja eikö siinä omaa aikaani odotellessa valot sammuivat ja odottelin siinä romanttisessa kynttilänvalossa. Tismalleen sitten klo yhdeksältä valot syttyivät. Oliskohan joku enne.

Gynegologi rauhoitteli mieltäni ja paineli ensin ulkoapäin tuota vatsaa sekä tutki rinnat. Että teki sisätutkimuksen. Ultralla sitten katsoi vielä ja limakalvot ok. Kohdun limakalvo ok. Sekä näki kypsymässä olevan munasolun mittasikin sen ja sai kierrospäivä 9 niin mitoiksi 16mm ja kuulemma kolmen päivän päästä olis h-hetki. Mutta eipäs noilla miehen simpoila paljoa juhlita.

Tosin kaivoin sen vanhan simppatuloksen, Ja siinä oli tuo kokonaismäärä ihan kohtalainen. Hitaasti eteneviä oli 5% sekä paikallaan liikkuvia 5% että liikkumattomia sitten loput 90%. Tuo morfologia oli normaali, mutta agglutinaatio oli runsas, eli siittiöt takertuvat toisiinsa.

Mutta sinällään kun tuota tulosta katsoin uusi silmin niin uskon että kohdallamme tuo siittiöiden pesu onnistuisi sitten maaliskuussa. Eli toiveet ovat suuret kun ehkä sitä luovuttajan spermaa ei tarvitse käyttää.

Mutta pöhkö kun olin niin kävin hakemassa luontaiskaupasta tuota e-vitamiinia. On kuulemma hedelmälisyysvitamiini että miehelle sekä naiselle. Sekä sinkin pitäisi kanssa parantaa sperman laatua. Että tuo l-arginiinivalmiste kasvattaa sperman määrää sekä laatua. Jostain luin myös että foolihappo ja c-vitamiini on myös hyväksi. Eli meillä alkasi miehellä nyt e-vitamiini sekä sinkkikuri. Yhdistettynä tuohon arginiiniin. Että saa sitten nähdä mitä nuo rohdot tekevät maaliskuuhun mennessä. Tietynmittainen kuuri niitä pitäisi syödä, että tulisi sitä vastetta.

Mutta menihän nyt ihan omiksi höpinöiksi. Mutta niin onnellinen olen. Ja gynegologi vielä naurahti ja sanoi että kaikki saan unohtaa mitä terveyskeskulääkäri sanoi. Vielä lisäsi että ultra paljon varmempi kuin nuo verikokeen tulokset. Eli vaikka tiedän ettei luomuna tuota ihmettä tapahdu niin silti mieli katsoo tulevaisuuteen iloisin ja valoisin mielin. Juuri siksi että kun itse olen kunnossa, niin se on jo puoli voittoa. Ja kun sen kuuli miltei 30 vuotta gynegologina toimineelta.


Plussia puhkun kovasti että ottakaas kiinni


:whistle: :whistle: :whistle: +++ :wave:
 
Kaikki oli mittausten mukaan oikein mallikkaasti niin RR kuin Hb:kin mikä eläissäni ei ole ennen ollut näin hyvä! 145! :heart:
Hmmm ja painoa tullun 9 viikon aikana 1,4kg :headwall: :D

Sykettä kovasti olisin halunnut kuulla doblerilla, mutta tervhoitaja sanoi, ettei sllä kuulu ennen rv10 ja vielä kun lisäsin hyvin taaksepäin kallistuneen kohtuni. Hän sanoi ettei onnistu! Mutta halusin silti;=))) Minäkö itsepäinen? :D

Olin siis syönyt viimeksi 10:30 ja neuvolassa aika 15:30, minun maha vain huusi niin hirveesti nälkäänsä siihen dopleriin, kuului aivan kauheita ääniä! :headwall: Oln ihan nolona! :LOL:
Jos minä olisin eka kerran kuunnellut ja en tietäisi odottavani ainakin varhaisultran perusteella yhtä vauvaa, uskoisin odottavani kahta. Mutta uskon varhaisultraan 1 sielä on! :heart:

Np ultra on 28.1.-08 rv 12 silloin ja neuvolalääkäri 4.2.-08 ja silloin saan lähetteen lapsivesipunktioon ja se on rv 15, silloin hiihtolomaviikkoni, hyvä, että saan levätä! :heart:

Raskaus yllätti minut töissä, entiseenmalliin kuten ennen raskautta ahmisin asiakkaan kaikki petivaatteet, tyynyt, peitot , filtit ja vielä petauspatjan kainaloon kerralla!ja vein ulos tampattavaksi ja sama takaisinpäin! :headwall: masunipa ei tykännytkään ollenkaan hyvää: Tuli supistus, mikä löi koko alavatsan aivan kivikovaksi! Kauheaa kuinka pelästyin siitä! :headwall: :ashamed: meni onneksi ohi, mutta loppupvn olin töissä rauhallisesti!

kerroin tervhoitajalle tästä, hän sanoi, että vähän varovaisutta Rouva Hyvä! :D Ja niin lupasin ottaa huomioon raskauteni tälläisissä painavissa kantaumuksissa!

hmm niin työ on erittäin rankkaa, joten saattaa muutenkin varovaisuus olla paikallaan! :headwall: :heart:

oikein ihanaä plussientäyteistä vuotta kaikille! :heart:

rva pikkumyy ja Tiuhti-viuhtimme rv 9+1 :heart:

 
Hei mimmimamma Mitenkä se sun tokan odotus sitten selvisi, olitko ultrassa vai kuinka? Teekoos tyrmäs heti raskauden, kun pissa nega..
Kai se viimeistään synnyttämään mennessä ainakin selviää, ellei ennemmin :) jos sitä on. Tässä vain mennään päivä kerrallaan ja katsotaan mitä tapahtuu, ellen nyt ole, jospa tärppäisi meneillään olevassa kierrossa. :heart:

Palelua ei enää juurikaan ole, mutta lämmöt aamulla ja illalla 37,2, rasittavaa, jos elimistö muuten vaan lämpöilee, ilman syytä :eek:

Onnea Touhis! Kaikki me vanhetaan |O :flower:

Kylläpäs sulla Lumi-Marja oli aikamoinen raskaus, huh huh, onneksi kaikki meni lopulta hyvin.

Tassä kaiken lisäksi tuli vasempaan ranteeseeni jonkinlainen rasitusvamma, oliskohan liiasta kirjoittelusta :D Isäntä kääräisi siihen siteen ja nyt jo tuntuu paremmalta.

Koetahan Rouva Pikkumyy rehkiä hieman rauhallisemmin siellä työmaalla, masukki muistuttaa kyllä, jos vauhti liian kovaa. Miten sun lämmöt jäikö koholle, kun raskauduit?

Plussatuulia teille puhaltelen ja puhkun :whistle: :whistle: +++

:heart: TeSuLah :heart: :wave:
 
muistin erään asian, kun olin papassa 2.1. papan tekijä sanoi että kohdunnapukka on mulla korkealla, menkat oli just ohi. Mitenkä sen kuuluu olla, en oikein ymmärtänyt mitä tarkoitti.? Raskautta ei osannut katsoa, kun soitin jälkeenpäin ja kysyin voisko olla.
 
Todella varhaisia sis;=)
Olen yksin kotona kun mies kuntoutuksessa, on vähän orpo nukkua isossa sängyssä! Heräsin siis näin aikasin, mutta yritän vielä mennä nukkumaan takaisn;=)

Niin TeSuLah, minulla lämmöt pysyneet edelleen korkealla, ennen raskautta aina putosivat niin alas kuin 35,8 menkkojen alettua, joka kierto niin kauan kun en ollut raskaana, mutta nyt aamuisin 36,7 ja illalla kun enemmän palelen aina vähintään 37 astetta, ja tuntuu kyllä kauhean kylmälle! :headwall: Nytkin palelen , vaikka fleeseaamutakki ylläni ja meillä oikeasti on todella lämmintä, muilla yleensä lämmin-kuuma ja minulla kylmä;=) :heart:
Kestomerisairautta edelleenkin maisemissa, varsinkin heti kun syön ja myös pelkkä veden juonti aiheuttaa sitä, kumma juttu! :heart:

kohdunnipukasta eikö se menkkojen jälkeen ole alhaalla ja vähän auki tai löysä?? En ole varma asiasta!? Omasta en tiedä missä asennossa on esim nyt ja ei yhtään innosta ronkkia edes! :D

Tosin sänkypuuhat miehen kanssa sujuu mainiosti taas, ne ei pelota! :D :heart:

Oikein kivaa päivää kaikille!

Ps eilisen pvn aikana meillä putosi kaksi odottajaa pois km:n vuoksi yli 40v äideissä, olipa surullista! Toivottavasti enempää ei putoaisi vaan tulisi monta odottajaa lisää!

Rva Pikkumyy ja Tiuhti-Viuhtimme rv9+2 :heart:
 


Rouva Aniliini.....41v...... Vantaa
Ebony.....36v..... 5lasta
Mantana.....39v.....tytär 11/04
Sinitär1.....41v.....Länsi-Suomi, 2 poikaa ja 2 tyttöä 8-16v
Touhu tenava.....45v.....Kymenlaakso, 5 lasta ikäskaala 3-16v
anttuli.....43v..... 5.s toiveissa
Hibiscus.....43v....1 tytär, mies 1 lapsi 1. yhteinen toiveissa
tiiu64.....2. haaveissa
vilmaville.....9.s haaveissa
kuumetta......ensimmäinen toiveissa
TeSuLah.....40v.....poika -03, tyttö 06, haaveena kolmas vauva
Möhkö-72.....2. toiveissa (1 yhteinen)
elina67..40v...............ensimmäinen toiveissa
keijukka......45v...... lapset 86, 92 ja 2004.... neljäs toiveissa
gitte.......38v...........ensimmäinen toiveissa
OnniMaija......39v......lapset -86, 90, -99......4.s toiveissa
nevi...............39v.........lapset -89, -92, -95, -06 (+lainalapsi -93)



mantana.................9/34....yk.18......2. toiveissa......Kanta-Häme
Hibiscus..................10/29.................1. yhteinen
nevi........................13/26-27..................5.haaveissa
mimmimamma.........13/27
TeSuLah.................14/27-35............yk.4.......3.s toiveissa
ebony.....................15/28-30............6.s toiveissa
tiiu64....................22/28-30............2. haaveissa
vilmaville...............24/28?...............9.s haaveissa
Rouva Aniliini.........25/26-30
touhu tenava........28/28.................6.s toiveissa.....Kymenlaakso
OnniMaija..............29/ ??.....yk15..........4.s toiveissa
kuumetta..............60/23-25.........yk15............1 yhteinen
keijukka................68/29.................4.s toiveissa
sinitär1.................??/26........................5.s toiveissa
elina67..................?/?..........ensimmäinen lapsi toiveissa

PLUSSANNEET: :flower:
HÄMY 71
PUELLA
KRIISI
amati
Kehäkukka
Jane70
Fenix
senjuska
Lumi-Marja
Rouva Pikkumyy
mimuli
viidettä haaveillen
:heart: + :heart: ONNEA!!!!



Pikaisesti päivitän....!! Jännittäviä testipäiviä tulossa! Tsemppiä kaikille! Kamalaa tämä kiire, mutta täydellä sydämellä luin viestejänne sekä mielenkiinnolla odotan kuka pian plussaa!!! Kiirus pian töihin ja illalla aikasin nukkumaan! ;) :p :wave:

 
Mulla tänään palautui rinnat vihdoin normaalikokoon, kun lopetin imetyksen syyskuun alussa viime vuonna, rinnat ovat olleet lähes kadoksissa, siis lähes olemattomat, imetysaika on ollut ihanaa, kun pienirintaisellakin rinnat upeat. =) ja kyllähän ne sitten palautuu, kun ensin ovat kuin tyhjät rukkaset jonkin aikaa imetyksen lopettamisen jälkeen.
Lisäksi rinnanpäät ovat nyt kauhean arat...

Pahoittelut km:n saaneille äideille :hug: Kaikki ei ole silloin kunnossa kun näin tapahtuu, se vain on niin, vaikka ainahan se satuttaa. :'( Voimia teille ja uutta yritystä jos niin ajattelette. :hug:

Tilanne jatkuu edelleen yhtä outona ja salaperäisenä..

Mukavaa päivää teille kaikille ja plussia kehiin ++++++++++++++

:heart: TeSuLah :heart:
 
|O |O |O :LOL: :LOL: :LOL: Apua siis onko tänään tosiaan minulla kp 28/28.
Siis aivan pelästyin, kun tuon huomasin. :headwall: :headwall: :D :whistle: Eikä muuten kyl ole laisinkaan tätin kyläilyyn viittaavia oireita ollut näkyvillä, joten saas nyt sitten nähdä miten käy. :headwall: :p No, jaa taidanpa taas pudottaa itseni alas tuolta pilvilinnan tornista, jotta ei pettymys sitten olisi niin kova kolaus. Mikäli täti kuitenkin kyläilynsä uskollisesti aloittaa lähi päivinä.
testailut olen joka tapauksessa päättänyt jättää viikonlopulle, niin et aiankin sinne asti jännäillään.

Rouva pikkumyy ottakaas nyt hitusen rauhallisempi tahti siel töissä, jotta tuihti-viuhti matkassa mukana pysyy. ;)

Juu ja muillekin oikeen mukavaa päivän jatkoa, tämä mamma siirtyy nyt ahertamaan lääkelaskujen pariin. :wave: :wave: :wave:

Hmmmmmmmmmm...........siis mikäli niitä nyt laisinkaan ymmärrän ja osaan. :(

-touhis-

ps. Rouva pikkumyy Mitenkäs muuten on muistatko/tiedätkö onko noille lääkelaskuille olemassa jotain peruskaavoja joita voisi tukena käyttää? Siis muistelen jotta ainakin sinä hoitoalalla olet :headwall: ja taisi joku muukin olla. Joten auttakaahan ystäväiset, kun eilen iski paniikki ensimmisellä lääkehoidon luennolla. :kieh: :eek: :( :ashamed:
 
... uudet kujeet ;)
Eli hyvää huomenta, tai oikeastaan päivää, täältä Hämeestä.
Talo on siivottu, muksut koulussa, koira ruokittu ja pikkainen leikkii tuossa jalkojen juuressa. Välillä kuuluu; 'Moi!' (n. kahden sekunnin välein siis), näin hän vissiin varmistaa, että äiti on paikalla vaikka seilaakin bittiavaruudessa :)

Voi kun sydäntä riipaisi kun Rouva Pikkumyy kävi kertomassa ikäviä uutisia odottajien puolelta. Niin tuoreessa muistissa on tuo marraskuinen oma kokemus :'(
Niin minäkin olen TeSuLah yrittänyt kovasti ajatella että vauvamme ei ollut valmis tähän maailmaan, mutta kyllä se vaan sattuu silti.

Mutta nyt on uusi vuosi ja uudet ajat. Ihan sellainen kutina on, että nyt niitä plussia oikein alkaa ropista. Minulle, teille ja kaikille halukkaille :flower: :flower: :flower: :flower:

Ihanaa keskiviikkoa teille kaikille :wave:
 
Nevi kyllä se sattuu, on oma kokemuskin. Tulin kyllä sitten aika pian uudelleen raskaaksi. Voimia kaikille km:n kokeneille. :hug:

Toivotaan, että tälle vuodelle moni plussaisi =)

Hyvää talvipäivän jatkoa, meillä on jo lunta ihan mukavasti, jahka pikkuneiti herää, lähdemme testaamaan poitsun joululahjaksi saamaa rattikelkkaa ja neiti pulkkaan myös. :)

Plussauksia toivoen ++++ :flower: :flower: :heart: TeSuLah :heart:
 
Touhis: Myöhästyneet synttärionnittelut. Toivottavasti saat plussan synttärilahjaksi :flower:

Sinitär: Mun äidilleni ilmeni keltarauhasen vajaatoimintaa jo alle nelikymppisenä. Joten hän alkoi syömään sitä. Vaihdevuodet hänelle alkoivat vasta reilusti yli 50v (niinkuin hänen siskoillaankin, jotka eivät tietääkseni syöneet minkäänsorttisia hormoneja). Vaivat olivat näitä perinteisiä yöhikoiluja tms.

Tervetuloa Nevi. Meilläkin pikkuneiti (2v9kk) kävelisi vaikka kuinka pitkät pätkät; teinit kauhistuvat ajatustakin, että heidän pitäisi kävellä yli 100m.

Oma olo on entisellään. Eli eiköhän se täti viikonloppuna minut tavoita.
Olen aina kierron alussa ihan intoa piukeena. Mutta näin kierron lopussa alkaa pelottaa. Tottakai minä sitä vauvaa toivon; enhän minä tässä muuten olisi.
Mutta toisaalta pelottaa aloittaa kaikki taas alusta. Nyt kun kolme isointa on jo viikot poissa kotoa pelkästään raskauspahoinvointien aika puolison iltavuoroviikolla muuttuisi todelliseksi nonstop painajaiseksi. Joten tädin tulon aiheuttama pettymys on sekoittunut aina helpotuksen tunteeseen.
Toivottavastin nämä juttuni eivät loukkaa ketään. Tiedän aikaisemmilta vuosilta, miten tuskaista on elää toivon ja pettymyksen vuoristoradalla; kuukaudesta toiseen.

Pikkuneiti karkasi olohuoneeseen; pakko lähteä perään; neiti keksii jo kanssa kaikenlaista "kivaa", kun kukaan ei ole siinä vieressä vahtimassa.

 
Vilmaville: meillä tytöllä oli kova kuume ja valvotti pari yötä,,,niin jo se kävi kanssa mielessä, että mitäs sitten kun olisi vauva ja se heräisili säännöllisesti pitkin öitä :heart: |O :heart: ...-niin eihän ne kaikki heräile, mutta meidän vaavit ovat kyllä olleet aika huonoja nukkumaan,,,tai sitten minä itse herään liian helposti pieniin ääniin...Mutta sitten taas ajatukset siirtyivät pikaisesti kaikkiin ihaniin vauva-ajatuksiin...... :heart:

Hei touhis joko olet testaillut !!!!!!!!!! Tulehhan pian kertomaan,,,täällä ramppaan koko ajan koneella katsomassa, että joko olet laittanut viestiä ;) ;) ;)

Pirteät plussa puhkut täältä :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: ottakaan kiinni =) :wave:
 
Lääkelaskuissa meillä oli sellainen pieni kirja, aika ohutkin käytössä, siinä muistaakseni oli kaavoja , laskuesimerkkejä ja tietenkin laskuja, laskuja! Onko teille suositeltu sitä kirjaa tueksi? Nimeä en kyllä muista! :headwall:

Ja varovaisuus on astunut työelämään, kun eilisiltapvnä jo toisena pvnä peräkkäin alamasuun sattui ja taas kantaessa jotain! Eli kannoin ammelautaa asiakkaan luo! :headwall:

Ensi viikolla pitää sanoa pomolle, että tämä Rva on raskaana, jotta ymmärtää jos kieltäydyn kantohommista! :heart:

Mies käväsi eilen kotona ja sanoi, että slomaa haettava, jos tulee töissä vaikeuksia! Lupasin kyllä hakea, mutta ensin katsotaan tällä varovaisella linjalla, eli ei kantamuksia, ei nostoja, ei siirtoja! Vuotoa ei siis missään vaiheessa ole tullut ja huono olo jatkuu, jotta kyllä asukki siellä asustaa! :heart:

Vähän Yli 2 viikkoa niin se 12vk ultra! :heart:

Kaikille plussia pinoonne ja voikaamme jokainen hyvin! :heart: :hug:

Rva Pikkumyy ja

 
Pitelin hiukan paussia palstailusta, jotta saisin ajatuksia muualle kuumeilusta. Kyllähän se onnistuikin. Syystä että vuorikausirytmikin on kellahtanut päälaelleen, ihanien puolilleöin kestävien työvuorojen takia. Jos olisi ihan pieniä lapsia, niin tommosia vuoroja ei edes voisi tehdä


Mutta hyvä puoli tässä on se, että vasta nyt sitä tuli ajatelleeksi, että aha, se on taas ovisaika ovella. Tikutuksen vois siis aloittaa
Hauskasti Lumi-Marja kirjoittelit, että ikävöit oviksen tikuttelua. Tavallaan siinä onkin oma huvinsa. Hullun huvi :LOL: Mutta r-testaaminen menee kyllä jo stressin puolelle.

Touhis
: Saahan sitä onnitella, saahan?! Vähän myöhässä, ONNEA!
Jospa synttärilahjaksi nyt napsahtaisi plussa tikkuun!!! Toivon niin! TeSuLah Plussaa toivon tottakai myös sulle ja kaikille lopulta tässä ketjussa! Niin kummalliselta kyllä tuo sinun jännitysnäytelmäsi kuulostaa, että en yhtään ihmettelisi, jos tiedossa olisi pieni yllätys!

nevi Munkin puolesta tervetuloa tänne! Toivottavasti enteilysi plussaropinasta osoittautuu oikeaksi!!!


Rouva Pikkumyy Kyllä miehesi oikeassa on. Haet s-lomaa, jos Tiuhti-Viuhti ei nyt hyvää reuhtomisesta tykkää :)! Ihan oikeasti, et saa riskeerata!


Mutta eipä tällä kertaa enempiä, palaillaan...!
 

Yhteistyössä