Yli 30:sten kuvapino!

Alkuperäinen kirjoittaja huikka:
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
6313538.t.jpg
[/URL]

Hittiläinen, te ootte kaikki niin hurjan nättejä :o .. :ashamed: tässä kehtaa ite alkuunkaan :ashamed: ..enkä mä kyllä osais kuvaa laitellakaan :snotty: ...mutta kun kuvittelette semmosen naamataulun, missä on korkeat poskipäät ja aatelistyylinen kolvi keskellä naamaa, pisteliään tutkivat silmät lievien varjostuksien kera ja itsepäinen leukavärkki hienostuneen kaksarin kera :D sekä pehkoo ympärillä niin maan pirusti sojottaen sen seittämään eri suuntaan... :o :x ...niin se oon mä :wave: :D !

Profiilissa on kuvia, ja tässä uusin, toissapäivänä Tallinnasta, baariin lähdössä just. Tulee kakkaa niskaan tyylistä, tiedän kun on ennenkin täällä tullut, mutta laitetaan nyt silti tuo kuva.
:xmas: :whistle: :D

Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:
Profiilissa on kuvia, ja tässä uusin, toissapäivänä Tallinnasta, baariin lähdössä just. Tulee kakkaa niskaan tyylistä, tiedän kun on ennenkin täällä tullut, mutta laitetaan nyt silti tuo kuva.
:xmas: :whistle: :D

[]

Hyvä tyyli minusta, ei liian mummomainen eikä liian teini.

Mä käytän lähestulkoon vallan mustia, ruskeita ja beigen värisiä vaatteita. Vaikee vaan löytää sellaisia kuvia joissa olis vaatteet :xmas: :D.

Tässä yllättäin musta paita :D:

Ja tässä bilevaatetta:

Muoks: ja vaikka ei pyydetty, niin näköjään meikitön lärvä ja meikillinen pärstä :D

Turkilmas on kaunis nytkin...tosin olen joskus nähnyt hänestä kuvan täällä n20kg (?) sitten, ja siitä voisin jo sanoa, että yksi kauneimmista koskaan näkemistäni naisista?

Ja tämä on kehua koko lause.

Alkuperäinen kirjoittaja harmaus:
Turkilmas on kaunis nytkin...tosin olen joskus nähnyt hänestä kuvan täällä n20kg (?) sitten, ja siitä voisin jo sanoa, että yksi kauneimmista koskaan näkemistäni naisista?

Kiitos :).

Hmm... tarkoititko 20 kiloa lihavampana vai 20 kiloa hoikempana :D ? Mä olen meinaan laittanut tänne kuvia noista molemmista. Kuopuksen syntymän jälkeen olin 20 kg painavampi kuin nyt ja joissain vanhoissa kuvissa sen 20 kg vähemmän kuin nyt.

Tossa ekassa, tummassa kuvassa, taidan olla melkolailla isoimmillani ellen väärin muista.

Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja harmaus:

Kiitos :).

Hmm... tarkoititko 20 kiloa lihavampana vai 20 kiloa hoikempana :D ? Mä olen meinaan laittanut tänne kuvia noista molemmista. Kuopuksen syntymän jälkeen olin 20 kg painavampi kuin nyt ja joissain vanhoissa kuvissa sen 20 kg vähemmän kuin nyt.

Tossa ekassa, tummassa kuvassa, taidan olla melkolailla isoimmillani ellen väärin muista.

"20 kg (tai jotain) laihempana...joku vanha kuva missä istut nurtsillasi...oli sun blogissa muistaakseni.

Alkuperäinen kirjoittaja sama:
"20 kg (tai jotain) laihempana...joku vanha kuva missä istut nurtsillasi...oli sun blogissa muistaakseni.

No juu, nyt tiedän mitä tarkoitat :). Se on tosiaan 20 kiloa hoikempana ja jokusen vuoden nuorempana otettu kuva :D

Yhteistyössä