Kuvaile miestäsi :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sinine
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
vähän niinkuin jean s paavilainen ja sarkastinen luonne, osaa käyttäytyä rehellinen ja suorapuheinen suomalainen mies, pitkä, tumma ja komea sinertävänharmaanrusehtavat silmät ja kaksi korvarengasta ja tatuointi olkapäässä, sellainen sarvijuttu. aivan ihana mies seksikin on ihan mahtavaa vielä näin kahdeksan ja kahden lapsen jäälkeenkin =)

Näyttää kuulemma aikalailla Hynyseltä,tyylillisesti myös samaa luokkaa(eli pitkää tukkaa ja partaa riittää)...Mies itse inhoaa noita Hynyseen vertauksia!Nahkatakkeja,farkkuja,reisitaskuhousuja ja huppareita yleensä käyttää.Tennareita ja lippiksiä on PALJON!Molemmissa korvissa korvikset(renkaat).Silmät ihanan vihreät.Musiikki on varmaan puheenaihesta ykkönen.Tulee yleensä lähes kaikkien kanssa toimeen.Kiltti,hyväntuulinen,huumorintajuinen,ihana! :heart:

Pitkät hiukset, lempeät kasvonpiirteet, perusilmekin näyttää hieman hymyilevältä. Silmät ovat suuret ja vihreät... Keskimittainen ja hoikka. Pukeutuu rennosti ja siististi, ei mitenkään huomiotaherättävästi. Päällä yleensä farkut ja joku neule. Käyttäytyy rauhallisesti ja hillitysti ja tykkää keskustella oikeastaan mistä tahansa... Erityisesti tietokoneista =)

Pitkä, tumma, komea ja hauska (olevinaan :whistle: ). Farkut ja huppari yleensä. Juttelee niin paljon nopeista autoista kun joku vaan jaksaa kuunnella. Pätemisen tarve on yleensä suuri ;) Aina ei käyttäytyminen ole etiketin mukaista mutta yrittää kyllä kovin aina :)

Näyttää suomalaiselta perusjuntilta; lyhyet vaaleat hiukset, edestä vähän pystyssä. Oranssiin vivahtava pukinparta, leveät harteet, jalkapalloilijan jalat ja pakarat. Kertoo mielellään puujalkavitsejä ja käyttäytyminen riippuu seurasta; ihan eri mies kotona lasten kanssa, kylässä vieraisilla ja omien kavereidensa kanssa. Välillä saa hävetä silmät päästään sen huumoria... :D Minun on, enkä vaihtaisi, vaikkei olekaan täydellinen...

186cm, koripalloilijan kroppa, vetävännäköinen varsinkin hymyillessään,
kiinnittää enemmän huomiota ulkonäköönsä kuin mä :ashamed: , varmaan ällösana metroseksuaali kuvaa ulkonäköä,
tietysti isän rooli on vähän muokannut pukeutumista käytännöllisemmäksi arkena...
on kadehdittavan sosiaalinen ja tuntee käsittämättömän paljon ihmisiä, on tosi aktiivinen isä (nytkin lähtivät anopille saunomaan likan kanssa, mä jäin voimaan pahoin kotiin),
tykkää jutella lapsesta, omasta alastaan ja tulevaisuuden suunnitelmista,
yks mikä mua ärsyttää on melkein jatkuva virnuilu tai huulenheitto, ei sitä aina jaksais...

Pitkä (190cm) ja joitakin lihaksia löytyy myös;) Tumma sänki kasvaa... Komea on minusta :heart: Ruskeat silmät ja tummat hiukset.

Tykkää pitää pukua myös vapaa-ajalla, ajattomia vaatteita, hattuja...Stockan miestenosaston ostaisi varmaan tyhjäksi jos voisi. Ei koskaan farkkuja. Shoppailee myös second handia...Pukeutuu usein paremmin ja klassisemmin kuin minä ja sitten nolottaa :D

Juttelee mieluiten historiasta ja haluaa kertoa koko ajan ääneen mitä lukee parasta aikaa sanomalehdestä (hieman rasittavaa, jos yrittää itse lukea omaansa;))

Alkuperäinen kirjoittaja Sinine:
Miltä näyttää ulkoisesti, miten pukeutuu, mistä tykkää jutella ja miten käyttäytyy :)

Mörrimöykyltä :D :ashamed: , pukeutuu maastohousuihin tai varkkuihin tai pändipaitoihin tai tai tai..., musiikista ihan number 1 ja vikaan kysymykseen vastaus jotta kohteliaasti :heart: .

Alkuperäinen kirjoittaja Sinine:
Miltä näyttää ulkoisesti, miten pukeutuu, mistä tykkää jutella ja miten käyttäytyy :)

Hän on semmonen 183 cm pitkä, ihan tavallisen näköinen, harteikas mies, hiukan jo harmaata ohimoilla. Pukeutuu yleensä aina työvaatteisiinsa, tai sit farkkuihin ja neuleeseen. Tykkää jutella autoista, etenkin paloautoista ja palokuntajutuista, rakentamisesta. Käyttäytyy hyvin, on kohtelias ja kuuntelee toisia, osaa jutella ihmisten kanssa ja on hyvin pidetty henkilö paikkakunnallamme. Mun kanssa on yleensä aina vähän ylilapsekas ja kertoo vitsejä yms... välil sanonkin, että oltaisko vaihteeks aikuisia, mutta ihan niin ku hyvällä :D

tuallaanen renttu se on, puhuu autoista ja tulee siinä välillä pilluki mieleen... siististi pukeutuu jos johonki mennään, mut vittuku se ei osaa päätään laittaa, lippis vaan päähä ja hiukset sojottaa mihin sattuu....

Luonnekuvailu voisi olla tämmöinen: Kaikin puolin hyvä ja karismaattinen Aikuinen Mies. Ulkonäöltään ei ole mitenkään komea (minulle kyllä maailman komein mies), siilitukka, leveät hartiat, vahvat käsivarret ja pieni elintasokumpu mahassa :heart: Pukeutuu farkkuihin, villapuseroihin ja tykkää pitää ns. metsästäjän tyylisiä vaatteita. Käyttäytyy hyvin, toiset huomioonottavaisesti ja juttelee monenlaisista asioista, oikeastaan mistä vaan.

Alkuperäinen kirjoittaja katus:
tuallaanen renttu se on, puhuu autoista ja tulee siinä välillä pilluki mieleen... siististi pukeutuu jos johonki mennään, mut vittuku se ei osaa päätään laittaa, lippis vaan päähä ja hiukset sojottaa mihin sattuu....

Hymy

Huumorintajuinen, viljelee paljon sarkasmia. Ulkonäöltään muistuttaa Kalle Aholaa. Pitkä, vaalea ja semmonen ruuhkatukka. Komea mies, ihmettelen vieläkin miten mun kaltanen rumilus on saanut niin komean ja hyvän miehen.

Mustat pystyt hiukset ja silmälasit
174 pituutta, ja normaalin painoinen :D
Ikää 39-v

Pukeutuu aina farkkuihin ja mustiin paitoihin (pontiac, tikka, mustang yms. paidat)

Juttelee kaikesta mahdollisesta, huonepeleistä auton moottoreihin :D

Käyttäytyy fiksusti ja niin, että mulla on aina hyvä olla ja ennekaikkea: hauska :D

Tekee kaikkensa perheen eteen :heart:

Näyttää 10 vuotta ikäistään nuoremmalta. Pukeutuu siististi, mutta ei trendikkäästi. Sosiaalinen ja puhelias. Hymyilee paljon. Älykäs ja taitava kirjoittaja. Politiikka on suosikkipuheenaihe. Hellä ja hyvä aviomies.

Joskus sanottu Janne Ahosen näköseks. Tosin ei mun mielestä enää ole samaa kuin silmät =) Mies on lyhyempi ja lihaksikkaampi kuin Janne.
Lyhyet hiukset, ruskeat silmät ja parta. Luonteeltaan hiljainen ja huomaavainen. Tosin uusiin tilanteisiin suhtautuu varauksella.

Perunanenä, vihreät silmät, punastuu helposti, paksut huulet, hörökorvat, hyvänmuotoinen pää.
Hoikka ja pitkä.
Ihan normaalisti pukeutuu, ei mihkään nykäsvaatteisiin.

Puhuu ruuasta, jousiammunnasta, lapsista, minusta.

tumma, pitkä ja komea.
töissä pukumiehiä, vapaalla semmonen pepe-jeans-tyyppi.

ja mistä puhuu? paha sanoa ku puhuu niin paljon! :D riippuu tilanteesta, puolituttujen kanssa voi puhua autoista, urheilusta.. huumorintaju kohdalaan ja eikä juuri koskaan jää sanattomaksi.
ja että miten käyttäytyy? en mä osaa sanoa.. hyvinhän tuo.

Yhteistyössä