kuvaile miestäsi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fanny
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

fanny

Vieras
kuvaile miestäsi ulkoisesti ja sisäisesti:

tumma, pitkä, lihaksikas rinta, valkoinen hymy - olen niin rakastunut :)

positiivinen, naurava, iloinen, sosiaalinen, pikkupoika sisällä välillä, spontaani, hellä, raju, rakastava, hurmaava

Vaalea tukka, urheilullinen kroppa, ruskettuu vaikkei käy pihallakaan, söpöt hymykuopat.

Huumorintajuinen, paras isä lapselle, sosiaalinen, tarpeeksi kovis minulle; ei anna kaikkea periksi. :D

Alkuperäinen kirjoittaja rer:
Vaalea tukka, urheilullinen kroppa, ruskettuu vaikkei käy pihallakaan, söpöt hymykuopat.

Huumorintajuinen, paras isä lapselle, sosiaalinen, tarpeeksi kovis minulle; ei anna kaikkea periksi. :D

tää kuulosti kivalle, pidä kiinni! :)

seksikäs, tumma, pitkä, ihanat vaaleanvihreät silmät ja valkoiset hampaat, treenattu vartalo ja ihanan muhkea rintakehä

leikkisä, seurallinen,sosiaalinen, naurava, hauska, hurmaava, itsekäs joskus :)

Vaalea, kalju, piiiiiitkä (yli 190cm ), normaalin hoikka, lihaksikas (ihanat käsivarret nam ) tatuointeja muutama, vihreät silmät. Toisinaan aika julma ilme naamalla ja moni voiki saaha väärän kuvan sen luonteesta, se kun on itse rauhallisuus, hellä ja lempeä. Huumorintaju on ihan omaa luokkaansa. Ei varmaan tekis pahaa kärpäsellekkään (ellei se kärpänen tee pahaa mulle tai vauvalle :xmas: )

Ai nii, lisättäköön että toisinaan minun ärsyttämiseksi kasvattaa leukaan partaa. :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja She-na THE PUNKROCKER:
No, yksi kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa: :D

Maailman ihanin ja rakkain kulta, joka on juuri tänään ollut tasan 6 vuotta kanssani naimisissa! :heart: :heart:

Hyvää hääpäivää! :flower:

Yhteistyössä