Ikää 24, pituutta noin 180cm, pienehkö vatsakumpu ja suhteellisen lihaksikkaat hartiat. Seksikäs selkä!

Pukeutuu rennosti: verkkarit/farkut ja huppari tai t-paita. Lyhyehkö tumma tukka, välillä siili, ja partaa saa välillä kasvaa muutama sentti. Nätit silmät silmälasien takana, suloinen hymy.
Luonteelta on ihana ja huomioonottava, näyttää arjessa jatkuvasti sen kuinka tärkeänä pitää mua. Mielellään tekee yhdessä juttuja milloin vaan, vaikka tottakai molemmilla omatkin harrastukset. Ei suutu helposti, mutta hermostuu mm. liikenteessä turhan pienestä. (Tosin, pata kattilaa soimaa...) Hyvä huumorintaju, jaksaamun huonoille vitseille nauraa
Jutellaan kaikenlaisista asioista, eniten varmaan ihan sellaisia juttuja, mitä ollaan päivän aikana tehty ja muita arkisia asioita. Välillä kuitenkin syvällisempiä suhde- ja muita keskusteluja. Politiikasta ei oo kovin kiinnostunut toisin kuin itse oon, mutta jaksaa kyllä kiitettvästi kuunnella mun höpötykset..
Käyttäytyy aidosti, on oma itsensä. Ulospäinsuuntautunut ja sosiaalinen on, etenkin muhun verrattuna

Juttelee kaikkien kaupankassojen yms. kanssa.

Ei ole ihan kauheasti sellaista "hyvät tavat kunniaan" -kasvatusta saanut, eli sukulaisten kanssa saa vähän jännittää mitä ajattelevat. On kyllä tottakai ystävällinen kaikille ja yrittää olla hienostunut, mutta voi niitä kirosanoja aina välillä tottumuksesta päästä ja sellaista pientä...

Mutta kyllä se aina yrittää tehdä hyvän vaikutelman, ja onpa siitä tavallisesti ihan tykättykin :heart: