Yli 30:sten kuvapino!

Alkuperäinen kirjoittaja heh:

miten sä kehtaat olla tolla päällä yhtään missään? mä en kehtais mennä edes kauppaan, kamalan värinen. latva on ihan jees, mut tyvi ei todellakaan, sit viel liian tumma meikkivoide/puuteri, avot. jepjep.
Kevyesti kehtaan :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Wc Ankka:
Kiitokset, Senni! Sua ei kyllä yli kolmekymppiseksi arvaisi... :heart:

Pintelinin tukka on mahtava :D :flower:
Tänks =) En mä osaa edes ajatella itelleni enää minkään muun värisiä hiuksia ton väriset ollu jo niin kauan.. :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:

Tänks =) En mä osaa edes ajatella itelleni enää minkään muun värisiä hiuksia ton väriset ollu jo niin kauan.. :xmas:

Ei tarvikaan. Kävin jonkun kuvapinon seurauksena kattelemassa noita värejä ittekin, mutta taidan olla liian tylsä niihin :|

Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:

Ei tarvikaan. Kävin jonkun kuvapinon seurauksena kattelemassa noita värejä ittekin, mutta taidan olla liian tylsä niihin :|
Ei kai sitä ihmisen tarvi kuitenkaan olla tietynlainen etteikö voi shokkivärillä hiuksiansa värjätä.. =) Antaa palaa vaan jos mieli tekee.. :D

Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
Tossa taas kuva viime viikolta. Ja päällä mulla melkis aina on piukat farkut ja musta pitkä-tai lyhythihainen paita. Kesällä se tosin voi olla valkoinen tai roosakin.

Joskus helteillä käytössä minimekkoja.

6313590.jpg

Ooh! Sä oot tossa kuvassa jotenkin hyvin syntisen näköinen, toisin kuin monissa aiemmissa kuvissa. :o

Alkuperäinen kirjoittaja joku:
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
Tossa taas kuva viime viikolta. Ja päällä mulla melkis aina on piukat farkut ja musta pitkä-tai lyhythihainen paita. Kesällä se tosin voi olla valkoinen tai roosakin.

Joskus helteillä käytössä minimekkoja.

6313590.jpg

Ooh! Sä oot tossa kuvassa jotenkin hyvin syntisen näköinen, toisin kuin monissa aiemmissa kuvissa. :o

Hmmm... Kiitos. Tai olikohan toi sittenkin jotain muuta kuin kehu? :/

Yhteistyössä