Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja pikkubertta:http://www.aijaa.com/v.php?i=6314581.jpg
Jahas, tässä kohta nelikymppinen, just herännyt äiti
Alkuperäinen kirjoittaja Lilith Le Mort:Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:http://www.aijaa.com/v.php?i=6313517.jpg
eipä tässä kyllä näy kuin kasvot ...
Silmät kuin jäätä.[/quote
B) no ei kai ny..
Alkuperäinen kirjoittaja huikka:Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:[/URL]![]()
Alkuperäinen kirjoittaja anneka66:Saaks yli 4-kymppisetki osallistua?Profiilissa.
Alkuperäinen kirjoittaja miltski:Profiilissa löytyy. Tosin vasta tasan kolkyt...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Wc Ankka:Alkuperäinen kirjoittaja miltski:Profiilissa löytyy. Tosin vasta tasan kolkyt...![]()
Kaunis nainen sinäkin, samoin kuin Anneka ja HevitärKadeksi tässä melkein tulee :| :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:Profiilissa on kuvia, ja tässä uusin, toissapäivänä Tallinnasta, baariin lähdössä just. Tulee kakkaa niskaan tyylistä, tiedän kun on ennenkin täällä tullut, mutta laitetaan nyt silti tuo kuva.
:xmas:![]()
![]()
[]
Alkuperäinen kirjoittaja harmaus:Turkilmas on kaunis nytkin...tosin olen joskus nähnyt hänestä kuvan täällä n20kg (?) sitten, ja siitä voisin jo sanoa, että yksi kauneimmista koskaan näkemistäni naisista?
Ja tämä on kehua koko lause.
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja harmaus:Turkilmas on kaunis nytkin...tosin olen joskus nähnyt hänestä kuvan täällä n20kg (?) sitten, ja siitä voisin jo sanoa, että yksi kauneimmista koskaan näkemistäni naisista?
Ja tämä on kehua koko lause.
Kiitos.
Hmm... tarkoititko 20 kiloa lihavampana vai 20 kiloa hoikempana? Mä olen meinaan laittanut tänne kuvia noista molemmista. Kuopuksen syntymän jälkeen olin 20 kg painavampi kuin nyt ja joissain vanhoissa kuvissa sen 20 kg vähemmän kuin nyt.
Tossa ekassa, tummassa kuvassa, taidan olla melkolailla isoimmillani ellen väärin muista.
Alkuperäinen kirjoittaja sama:"20 kg (tai jotain) laihempana...joku vanha kuva missä istut nurtsillasi...oli sun blogissa muistaakseni.
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Parkula: