A
ai jaa
Vieras
[QUOTE="Maman";26126419]Onpa pieni ikäero vauvalla ja taaperolla![/QUOTE]
Miten niin? Tyttö 6 kk, poika 1,5 v eli 1v 6 kk = ikäero 1 vuosi. No eihän se mikään iso ikäero ole, mutta ei mitenkään tavaton.
Miten niin? Tyttö 6 kk, poika 1,5 v eli 1v 6 kk = ikäero 1 vuosi. No eihän se mikään iso ikäero ole, mutta ei mitenkään tavaton.